Hirdetés
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Lalikiraly: Kinek milyen setupja van?
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sidi: 386-os Chicony gázplazma laptop memóriabővítése
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT
Uolsó frissítés: 2018.10.10
Új hozzászólás Aktív témák
-
Snip3r_HUN
addikt
"Greetings Agents,
The servers will shut down for maintenance on Thursday, February 2nd at 09:30 AM CET / 03:30 AM EST / 00:30 AM PST.
The estimated downtime is approximately 3 hours.
Please follow this thread for any updates as the maintenance progresses.
Thank you,
The Division Team"
-
micafighter
nagyúr
Felesleges ebbe belemenni szerintem mert sok még a ha, de jelenlegi PTSen egyáltalán nem kell sok szívósságról lemondani a sok skillpowerért. Mondjuk csak hogy pontosítsunk, nem mondasz le DPSröl, hanem fegyver sebzésről mondasz le hogy seekerrel nagyon magas legyen a DPSed és a Burstod.
Fegyverrel a sustain sebzés nagyobb mert nincs CD, de te meg tudsz betenni turretet és akkor neked is lesz sustain sebzés.
-
pzstm
titán
válasz
micafighter #33193 üzenetére
de...és ez jóval durvább nerf mint amit mondjuk egy alpha kap...
olvastam, tudom....én azért hogy rendes seekert elérjek lemondok a DPS-ről és Toughness-ről is....simán megérdemelném, hogy ne ekkora nerfet kapjak
szóval én sajnos nem tudom kipróbálni, de remélem jó lesz. Tudom, hogy lesz még pár PTS
-
micafighter
nagyúr
-
bunfi
őstag
A PTS 3-ban az alábbi módosításokat kapja az Cluster Seeker Mine:
- nem okoz többé staggert
- növelték a cooldownt
- a sebzés egy részét már nem a robbanáskor fejti ki, hanem az azt követő vérzésbenErgó nem lesz one-hit-kill és nem lehet spamelni.
(#33193) micafighter: JOGOS!
-
bunfi
őstag
válasz
venomka1 #33183 üzenetére
Apropó sírás redditen: Make Final Measure swallow seekers
-
venomka1
aktív tag
nem is emlekszem pontos szamokra, mert mindig cserelgetem, kalibralom a dolgokat,de a vegeredmeny mindig ugyan az, FOS. Ha par 100 ember nem fog rinyalni az ubi forumon a seeker sebzesert hogy nevetsegesen keves lett, akkor jobb ha gyujtod a fegyvereket,es valami mas set utan nezel
-
bunfi
őstag
válasz
venomka1 #33180 üzenetére
Az ugye megvan, hogy az airburstnél szétoszlik az alap sebzés a labdák között? Meg az is megvan, hogy 0 skill kell ahhoz, hogy megnyomj egy gombot és a többit intézi a gép? Vagy arról hallottál, hogy 1.6-ban az armor helyét a hp vette át, így már nem olyan egyszerű megcsukni az embert a labdával?
Amúgy meg a taktikus köszöni szépen nagyon jól lesz 1.6-ban is, csak nem lehet majd abuzálni az autoaim labdákkal a rendszert. Ugyanúgy, ahogy a triage-stickybombot is kibalanszolták.
-
venomka1
aktív tag
Azt elfelejtettem meg irni hogy 1.6 ban 130k a seekerem sebzese/ db es ra engedtem az oszeset 1 emberre ,kilehet szamolni menyi az kb 600k-800k sebzes lenne, es sebzett 13k-t az emberre/ db , akkor az mi fa..om ha nem nerf? 1.5 ben kettessevel esnek osze ha elengedem itt 1.6 ban pedig a 320k szivossagu embernek fel elete megy le az oszes labdatol. Ha ezen nem valtoztatnak a takikust el lehet dobni.
-
-
micafighter
nagyúr
válasz
micafighter #33175 üzenetére
,,az a 30% fog csökkeni 20%-al" Az is 32% akart lenni, csak azt már elfelejtettem átirni (eredetileg végig 30%-ot irtam, de utána gondoltam maradjunk az előző példánál ahol 32% volt)
(#33176) swagger55:
(#33177) bunfi egyet értek. De mi lesz ha a statok nagy része használható lesz valamilyen formában? Igy is alig férünk el
-
DokiBaxxi
őstag
válasz
micafighter #33175 üzenetére
Köszi
Más: nem értem, miért nem tudják "optimizálni" a lootot a készítők. Ott vannak az incursionök is, a kutya se csinálja őket mert semmi pluszt nem adnak gyakorlatilag. Legendary-n is egy exotic cache és csókolom. Nem tudom, miért nem lehet kiválasztani milyen típusú lootot szeretnél (pl. kesztyűt vagy fegyvert stb.) egy nagyobb mission elején. Mindjárt értelmesebb lenne az egész és vonzóbb lenne a LZ PvE content. De neeeeeem, legyen random loot, úgy hogy ennyi féle variáció van
-
micafighter
nagyúr
válasz
DokiBaxxi #33169 üzenetére
A lényeg röviden annyi, hogy az EAD értéked PvP-ben ahogy te is irtad 0,3-as szorzót kap (a 60% EAD-ból igy lesz 20%), viszont ez a 20% nem kivonással csökenti az ellenség armor mitigationjét (vagyis 32% mitigationból nem levonja a 20%-ot, hogy 12% legyen az ellenség mitigationje), hanem azzal a 20%-al csökkenti az ellenség mitigationjét. Vagyis 32% ellenséges armor mitigation-al számolva az a 30% fog csökkeni 20%-al, ezért szoroztam a 32-őt 0,8-al, (0,8-al szorozni = a 20%-ával csökkenteni).
-
DokiBaxxi
őstag
Ahhoz képest, hogy 6.4% elég jól sebzek
Na mindegy ez már az én egyéni problémám
Látom én vagyok a hibás, hogy tapasztalat alapján próbálok megcáfolni egy véleményt... Hát gratulálok. Úgy írtad itt, hogy kőba van vésve, szent dolog, hogy mindenre muszáj HP-t rakni különban papír vagy/meghalsz/életképtelen a karakter. Az előbb írtam, hogy összeraktam kb. 5-6 féle buildet és mind működött. Variáltam HP-val folyamatosan és nem az az érzésem, hogy mindenre health kell. Nem érzem úgy, hogy rengeteget veszítek azzal, hogy ha 1 vagy 2 felszerelés darabra nem health-et rakok, hanem EAD-t, vagy CHC-t vagy mást. Más kérdés, hogy még buffolni kéne a többi lehetőséget (pl. 9% CHD a táskán, meg 2% stability, hát viccelnek?!).
-
válasz
DokiBaxxi #33167 üzenetére
Konkrétan a PTS2-n 1 legendary-val és 2 kör Last Stand-del indítottunk (igazán remek volt, hogy ilyen 4/6v8-at is sikerült tolni a remekül megtervezett rendszer miatt), előtte egyedül teszteltem a PTS1-et (már amikor hagyta mert az első fél óra játék után órákig nem tudtam visszajutni) illetve randomokkal próbáltam egy legendary-t. Másrészt nem 20%-ot negál hanem a damage mitigation 20%-át, azaz 32%-ból csinál 25,6%-ot azaz akárhogy számolom is csak 6,4% sebzés növekedés (amennyiben 60% armor dmg-ed van) márpedig ez lényegesen kevesebb mint amit most érhetsz el 1.5-ben. Persze mondhatnám, hogy valójában 2x ennyit játszottam, hiszen az idő másik felét azzal töltöttem, hogy szentségeltem a delta miatt amik után rendszeresen azért nem engedett vissza mert, hogy "tele a szerver".
Elárulod, hogy hány óta PTS játék szükséges ahhoz, hogy véleményt legyen szabad formálnom a tapasztalt problémákról, csak mert akkor ahhoz tartanám magam? Komolyan! -
Tr1c0
csendes újonc
Wildlands Beta kulcs valakinek?
Privátban lehet érdeklődni.
-
ceripapa
aktív tag
válasz
DokiBaxxi #33169 üzenetére
60% ARP eseten
Pvp : Ahogy fentebb írtak igy működik , + csökkent a armor damage is , eddig azért érte meg mert 20%t vittél le 55-57%-bol, ami 11 % környéken volt , ergo 43%-ról felment a sebzesed 54%-ra ami 25% damage boost.Pve multiplikativ bónusz ergo 60% , 1,6 damage szorzó lila, sárga hős Mobok ellen akinek a base hp bárónő kívül van hp barja.
-
DokiBaxxi
őstag
válasz
micafighter #33168 üzenetére
Én úgy számoltam, hogy az EAD a player páncél értékének 1/3-ára érvényes (ugye ezt mondták mikor PvP-be bevezették). A többit nem tudom mit számoltál, nem tudok más feltételekről.
De egyébként a kedvencem az, hogy ezt a lőtéren nem lehet letesztelni, mert ott nincs armor értéke a bábuknak
-
micafighter
nagyúr
válasz
DokiBaxxi #33167 üzenetére
Nem tudom igy számoltál-e, de gondoltam leirom, hogy ha 1.5-höz képest az EAD képletén nem változtattak, akkor PvP-ben az EAD ugy müködik az általad irt számoknál, hogy
a 60% EAD *0,3 = 20%, ez 32% armor mitigation esetén azt jelenti, hogy 32%*(1-0,2) = 25.6% mitigation lesz belőle, vagyis a 60% EAD az kb 32-25,6 = 6.4 % plusz sebzés.
Ez nem vagyok benne biztos hogy annyira jó, 1.5-ben azért jó az EAD mert minor attribute, PTS-ben meg ugye major lett. Na meg ugye 1.5-ben a mitigation inkább 50-55% és a feletti.
-
DokiBaxxi
őstag
Tehát gyakorlatilag alig játszottál. Akkor nem tudod milyen a Last Stand, milyen a PvE igaz? (személyes tapasztalat).
EAD jó mobokra is meg playerre is. Pl. jelenleg 60% van nekem, tehát 20%-ot negál PvP-ben. 31-32%-os armor esetén ez azért jelentős mennyiség. Predatorral (nem EAD fókuszált build) is tudtam sokat ölni Last Standban anélkül, hogy papír lettem volna, SEEKR-el is (PTS2). PTS2-n próbáltam több féle buildet, volt, hogy HP-ra mentem, volt, hogy SP-re, volt, hogy CHD-re, stb. Mindegyik effektív volt DPS-nek, tudtam sokat ölni. Volt, hogy csak a mellényen meg a térdvédőn volt HP és nem éreztem azt, hogy nagyon kéne még
-
pzstm
titán
150-160k?
300ezer skillpowerrel 93ezer környéke rémlik...... (módosítók nélkül)1.5, mivel konzolos vagyok.... most ezt a kicsit is még tovább nerfelték...ezért lemondtál a firearmsról és stamináról is...amíg egy közel sem tökéletes predator szettben 350/420/110 értékek simán kijöttek...
Szóval arany élet és ingyen sör szerintem most sincs, okosan és csapatban kell játszani, számolgatni és ésszel összerakni buildet...
-
bunfi
őstag
válasz
venomka1 #33160 üzenetére
Automatikusan megkeresi a célpontot, 150-160k sebzés a hp-ra, stagger és vérzés, 10-15 mp cooldown (egy jó Triage mellett 5 mp). Kicsit soknak érzem, főleg azt, hogy automatikus. Ha valami automatikus az nem szokott múködni pvp-ben, lásd RE-45 Autopistol (Titanfall)
(#33161) pzstm
Nem 1.5-ről volt szó, de örülök, hogy te is megtaláltad ezt az egy szót. -
válasz
DokiBaxxi #33156 üzenetére
Az első héten volt pár órám rá (persze fél óránál többet egyhuzamban sosem sikerül mert kivágott deltával), ha már a meglátásomat akarod kikezdeni.
Enemy armor dmg? Minek, alig van armor így sokat nem nyersz azzal ha arra gyúrsz. A HP meg igenis must have mert egy bizonyos tier felett sokkal többet nyersz a felszerelésre rollolható HP-val mintha staminát kalibrálnál rá (lásd Marco 1.6-os videóját) nincs értelme staminára vagy firearmsra fókuszálni különösebben mert elektronika nélkül legfeljebb glass cannon leszel és egy elektronikás játékos kiröhög miközben agyonlő mobile/smart coverből miközben pár mp-enként 0-ról teljes overhealbe tolja magát miközben te majd szétdurransz az erőlködéstől, hogy szétlődd (lásd Marco videóját megint). CHC/CHD mint build diversity, mióta?
Majd most esetleg a PTS3-tól már lehet lesz build diversity amennyiben végre átgondolták a dolgokat, de a PTS1/2 nyomokban sem utalt arra, hogy lenne. -
pzstm
titán
válasz
venomka1 #33160 üzenetére
épp erre gondoltam...
1.5-ben 240 toughnessel megyek, Firecrest buildem van 298skillpowerrel, és relentless hátizsákkal....
Igen, csak csapatban, esetleg PVE-ben vagyok jó....DZ-be nem megyek nyilván egyedül.....Ez ha ingyenélőség vagy hasonló valakinek, akkor lehet jönni és csinálni...
-
venomka1
aktív tag
A seeker mine egy gurika fos lett 1.6 ban,es most meg nerfelik? Lassan a taktikus dps karaktert rl lehet frlejteni. Lehet nagyot baszott oda a seeker es belehaltal. De aldozatot hoztunk,megpedig a szivossagot, eleg nehez jatszani seekeres karakterrel,ugyesen kell mozogni,mert 3 golyoval lestednek. Ez nrm ingyen eloseg szerintrm.
-
DokiBaxxi
őstag
Ne haragudj, játszottál a PTS-el? Ha igen, mennyit? Egyáltalán nem must-have a health
Persze a skill power az igen, de az most lett leírva, hogy meg lesz változtatva. A PTS-en jelenleg nincs egy meta set és egy szetten belül is gondolkoznom kell hogy akkor most mire menjek? HP? Enemy Armor DMG? CHC? CHD? Igenis van diverzitás
-
válasz
akoska07 #33142 üzenetére
A gond inkább a kapkodás. Látszik, hogy szinte azonnal, ész nélkül implementálnak ötleteket anélkül, hogy végiggondolnák, hogy milyen hatása lehet a játék minden aspektusára, majd amikor nagy nehezen leesik nekik a tantusz akkor fejvesztve túlkorrigálnak azaz nerfelnek lásd korábbi meta buildek (sentry, deadeye, most az alpha) és más seteket tolnak túl.
Az 1.6-ot gyakorlatilag kidobhatják a fenébe ebben a formában mert egyáltalán nem erősíti a build diversity-t (vagy elektronikás karakterrel játszol vagy vagy csapatban különben lőttek a solo játéknak), megakarták szüntetni, hogy az armor legyen a best-in-slot roll, erre beraktál a health-et ami a HP nerf miatt must have lesz azaz nem szüntették meg csak "átnevezték". A jelenlegi übertankos, über DPS-es alpha metát akarták megszüntetni, ebből lett egy messze über tankosabb elektronika fókuszú build amiből bugoltatás nélkül kihozható több millió toughness amihez nem kell 2-3 talentet triggerelni gyors egymásutánban és nem csak 10 mp-ig tart és cheat nélkül garantálja, hogy a másik 20 játékos együtt sem lövi le a squadot miközben ők olyan sticky-ket és seeker mine-okat dobálnak amik letarolnak egy tömböt miközben te még egy pisztolylövést sem tudsz meggyógyítani magadon az új SP rendszer -vagy a korábbi medkit nerf- miatt ha DPS vagy akár csak balanced build-et akarsz használni. -
Elims
veterán
Nekem meg pont ez a hangulat jön be. :-)
Ha már egy kicsit is "sötétebb" lenne más lenne -nekem-.
Viszont van olyan játék amit írsz,Last of us.
Nehezen végigvittem ps3-on,de többet nem hiszem,hogy játszok vele.Nekem túl nyomasztó. (Pedig filmben szeretem a horrort és a jó gore-t is...
Ha még nem tetted,próbáld ki a last of us-t.Nem felejted el,pozitív értelemben. :-) -
bunfi
őstag
válasz
DokiBaxxi #33147 üzenetére
Hidd el ők is és én is. Mindenki előjön az ötleteivel, sőt annak százaival és azzal, hogy teszteletlen koncepciókat építenek be a ptsbe olyan mértékben felerősítik ezt a káoszt, hogy egyrészt a tényleg jó ötletek nem tűnnek ki, másrészt pártoskodáshoz vezet.
A legújabb videóban a kedves youtuber beállítja, hogy a közösség/játékosok a hibásak, hogy ilyen a játék/a Reddit. Csak azt felejtette ki, hogy vajon mennyire játszottak közre a nem betartott ígéretek, a downgrading és a nyilvánvaló hibák a patchek során.
szerk. akkor egyről beszélünk.
-
RazoR
veterán
Patch Note a szokott helyen!
-
DokiBaxxi
őstag
De amúgy már ne is haragudjanak a fejlesztők, most is olvasom a redditen a hozzászólásokat és mondják hogy hát sok CHC és még add hozzá a SEEKR PTS1-et. HÁT EMBER NEM ZAVAR, HOGY AZÓTA TELJESEN MÁS A SEEKR SET?! Komolyan falra tudok mászni az ilyen inkompetens idiótáktól.
Itt is csak azt látom, mint a DayZ-nél, a hülyébbnél hülyébb visszajelzésekre hallgatnak a fejlesztők és szétcseszik a játékot. A jó ötletek meg ott halnak el a reddit, youtube, stb. elfeledett részeiben
(#33148) RazoR
Ez még nem Patch Notes
"A complete Patch Note will be published when all changes are made, but until then, we thought it would be interesting to share some of the learnings from PTS 2 with you." -
bunfi
őstag
Hogy kiemeljek pozitív változásokat, a Support Station hatótávja normalizálva lett (emelés). Caduceus sem lett elrontva, mert egy cooldownnal hatékony marad. A Historiannal egy új irányban kírsérleteznek, kíváncsi leszek, hogy működni fog-e.
A futás közbeni tárazás visszarakása is jó, mert habár nem passzol az alapkoncepcióhoz, de egyszerűen már annyira beépült a játékba, hogy maradnia kell. Emellett a rugók timerét meg lehet állítani anélkül, hogy kettős hátrány érné az üldözőket. Habár a pénz/xp vesztés miatt túlontúl nehéz lesz túlélni rogueként, még jobban szerverfüggő lesz. Mármint azoknak, akik nem csalnak/exploitolnak.
(#33144) pzstm
Ez nincs veszélyben, mert mind a Reclaimer, mind a Tactician szükséges és vitális build lesz, csak nem lehet majd ingyenélni az elengedett labdákkal, ami nagyon-nagyon jó.(#33142) akoska07
Szerintetek van bármi fogalmuk arról amit csinálnak a játékkal ?!
Volt egy rossz koncepció, ami a kapkodás jele. Amit lecseréltek egy "még rosszabbal", ami a még nagyobb kapkodás jele. Így rossz válaszok közül kiválasztották a legjobbat, és mint a B.L.I.N.D. riflenél, próbálják egy későbbi időpontban normalizálva beletenni a játékba, bár még nem biztos, hogy kimarad az 1.6-ból.(#33145) swagger55
Sok volt a negatív visszajelzés. Én sem értek egyet a "visszavonással".(#33143) Anonymus23
Csillapoggyámále, hé?! -
-
To that effect, we will remove the restrictions for the next PTS phase and you can again reload while sprinting.
Van isten.
6. Seeker gear set
After trying out two versions of this gear set and evaluating players’ feedback as well as statistics we have decided not to release the S.E.E.K.R. gear set in its current form. Its effect wasn’t unique enough, its use clear enough for players and it wasn’t quite fun enough to play with. It will be remove from the game with PTS 3.Szerintetek van bármi fogalmuk arról amit csinálnak a játékkal ?!
#33143 Anonymus23 :
Én eddig nem tudtam ezért emeltem ki.Nyuszisruha ... meg a macskanadrág.
-
pzstm
titán
-
RazoR
veterán
Végre béke honol a topikban, szeretnék megkérni mindenkit, hogy ez maradjon is így! Nem kell beszólogatni feleslegesen a másiknak! Köszönöm!
Akinek nem inge...
-
SkyS1gn
félisten
Eleve többször szakadhatna a hó, lehetne köd stb, 80%-ban süt a nap... A survivalban látható havazást meg meg sem közelíti. Visszább vették a felhalmozódó havat is, az elején mikor demózták befedett mindent egy jó 10cm-en. Most meg nagyon minimálisan lesz havas minden és ennyi. Ez is sokat hozzátesz.
-
bunfi
őstag
Ha abban a hitben élsz hogy a legutóbbi kérdőív (vagy az azt megelőző) a demizsonról szólt, el kell keserítselek, csak egy kis részben. A nagy része arról szólt, hogy összerendeljék a személyi sajátosságokat a játékról alkotott képpel. Referenciacsoportokat hoztak létre és a sok debil redditen még bíztatott is mindenkit a kitöltésére. Szomorú.
-
#75376384
törölt tag
Szerintem számos megkötés pusztán a játékélményt akarta javítani. Pár napja néztem az eredeti legelső e3 videót. Pl az órás résznél, ha ezredszerre kellett volna végignézni az animációt (ami ráadásul lassú is volt) a mezei user a haját is befonta volna stbstb.
Ez persze nem felmentés akar lenni, mert sok minden viszont valóban fapadosabb lett.
-
RazoR
veterán
Minden hibája és a fejlesztők balf@szsága ellenére még mindig jó játék szerintem és nem bántam meg egy forintot sem. Ha lesz Year 2 azt is megveszem, ha lesz 2. rész azt is szerintem. Nem is az a kérdés hogy lesz-e, nem véletlenül voltak olyan kérdések a legutóbbi kérdőívben sem, csak remélni tudom, hogy a második részre megtanulnak normálisan összerakni egy ilyen típusú játékot.
-
-
bunfi
őstag
Bárcsak tudnám, de az E3 trailer és az azt követő gamplay videók egy sokkal komplexebb játék képét festették le, amely mindemellett még grafikailag is sokkal részletgazdagabb volt. De ezt kaptuk, mert belépett az aranyhal memória és mindenki elfelejtette a nagy hypeban, hogy ez nem így nézett ki, nem így működött eredetileg. Leginkább emiatt dühösek és csalódottak az emberek, mert nemhogy az eredetit, még ez a kizsigerelt, butított változatot sem tudták normálisan prezentálni.
(#33126) RazoR
Vagy a Destiny 2. Habár ennek jobban tetszett mind a sztorija, mind a környezet. -
ult1mate
tag
Random csapattal más kommunikációs lehetőség nincs (hang alapon) ezért szükségem lenne hogy menjen az ingame voice chat. Ez nem kérdés volt hanem kijelentés mint tény. Ezért érdeklődtem hátha valaki talált megoldást mert nekem nem sikerült. Van még egy másik hangkártyám lehet megpróbálom még azt utolsó mentsvárként. :/
-
HKorn
veterán
válasz
nanorambo #33118 üzenetére
Egyetértek, nekem másik bajom vele, hogy túl pörgős.
Ilyen atmoszférával, kicsit még nyomasztóbbra, sötétebbre vett hangulattal, akár kevesebb ellenféllel, de nehezebb harcokkal, kevesebb lövöldével, lopakodással megspékelve valami brutál telitalálat lett volna nekem.
Mondjuk így is simán benne van nálam a TOP3-ban.
-
nanorambo
őstag
Egyre hangulatosabb a játék, ahogy haladok előre. Valami side mission volt egy elhagyatott fertőzött épületben, beteg falfirkák, halottak mindenhol, pislákoló fények, többször a dead space 2 ugrott be. Frankón félelmetes volt. Meg egy zongorista csajt is láttam, aki zongorázott a hóban. Nagyon eltalálták ezeket a dolgokat, de valahogy a pve tartalom nagyon szegényes ehhez képest. Szerintem baromi nagy potenciál lenne a játékban, a hangulat nagyon ott vN, de valahogy nincs kihasznâlva. Bírom a divisiont, de elképesztően fapados ahhoz képest, hogy mit lehetne kihozni belőle. Bűn ennyire nem kihasználni azt a világot amit ilyen aprólékosan megcsináltak.
-
#75376384
törölt tag
ez így nem teljesen korrekt megfogalmazás. az igaz, hogy kell neki minden mellékküldetés, de S&D-t bármikor bármennyiszer tudsz egy adott zónában farmolni. néha azonban kiemel egy-egy területet, a feladat akkor ugyanaz marad, csak több intelt kapsz jutalomként.
gondoltam itt szólok előbb, hogy kaptam wildlands beta kulcsot, akit érdekel szóljon privátban.
szerk.: elkeltek
-
RazoR
veterán
Minden kerület-hez tartozik egy safehouse, tehát az adott kerületet kell kipucolni teljesen és utána válik elérhetővé az adott kerülethez tartozó Intelgyüjtős küldetés/ek ami ugye kell ahhoz hogy a Terminálban elindítsd a kiválasztott HVT-t!
Nem kell a térkép összes mellékküldetését megcsinálni, csak az adott kerületét, hogy Inteles küldit indíthass a safehouse-ban található térképről. -
nanorambo
őstag
(#33096) Snip3r_HUN
(#33102) micafighterKöszi mindkettőtöknek!
-
HKorn
veterán
Seek and Destroy küldikhez aszongya, hogy csináljam meg az összes mellékküldetést az adott safe house-tól. Ez az encounter és az eventeket jelenti?
Mert az marha sok van.
Az összefoglalóból ha jól értem akkor a következő a menete annak ,hogy HVT-zhessek:
Összes mellékküldetés / safe house -> Search and destroy feladatok -> intelekkel HVT, correct?
-
-
ult1mate
tag
Találkozott már valaki mikrofon hibával játékon belül? Akárhogy állítom nem értenek, azt mondják laggol pedig más alkalmazásban tökéletesen működik.
2-vel is próbáltam... -
PETEE78
senior tag
válasz
Snip3r_HUN #33101 üzenetére
Akkor talán most nagyobb szerepet kaphat a Barrett mellény+ special táska.
Aki meg nem tudot jófajtát farmolni magának.... Majd biztos adnak mindenkinek egyet ajándékba -
ZsyfKo
senior tag
válasz
Snip3r_HUN #33101 üzenetére
Specializált táskával + 6% öngyógyítással úgy vettem észre PTS-en hogy nem okoz gondot, viszont a medkit semmit nem ér meg egy szegmenst se töltött nekem vissza, ez gáz. Az biztos hogy még sokat kell ezen változtatni. Este kipróbáltam megint PTS-en de egy fél kör is elég volt (delta) mert borzalmas ami ott megy seeker fest az egész buggoltatott szívósság. Vicc az egész, nem baj ha szintre akarják hozni a skill powert de ez így nagyon durva, fedezék mögött bekaptam egy flames seekert egyenlő volt az instant halállal, ellenségnek oda se kellett jönnie...
Új hozzászólás Aktív témák
TOPIKSZABÁLYZAT
TILOS a flame, flood, személyeskedés, vulgáris beszéd, szélsőséges megnyilvánulás!
A topikba a játék beállításaival, grafikai beállításokkal, gépigénnyel, beszerzései hellyel, játékmechanikával, patchekkel, kiegészítők érkezésével és tartalmával, a PTS szerverekkel, taktikákkal, Gear Set-ekkel, fegyverekkel, a játék fő és mellékküldetéseivel, PVE és PVP területen szerzett tapasztalatokkal kapcsolatos érdemi hozzászólások és kérdések kerülhetnek!
Minden egyébre ott van az OFF topik!
Kép feltöltésénél megkérek mindenkit, hogy használja az oldál által nyújtott lehetőséget!
Ha bármi okból kifolyólag személyes ellentét, vita, nézeteltérés alakul ki azt kérlek privátban intézzétek, ne itt az oldalon! Az ilyen jellegű hsz-ek egyből törlésre kerülnek! Akik a fentieket nem tartják be figyelmeztetésben, visszaesők moderátori elbírálásban, akár kitiltásban részesülhetnek!
- Battlefield 6
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Peugeot, Citroën topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Filmvilág
- Poco F7 – bajnokesélyes
- Kínai tulajdonban sem változtat nevet a MediaMarkt
- Akvarisztika
- További aktív témák...
- 15,6" Dell Latitude laptopok: E5550, E5570, 5590, 5500, 5501, 5510, 5520 / SZÁMLA + GARANCIA
- Bomba ár! HP ProBook 440 G7 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Gar
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 16GB 512GB 15.6 új akksi 1év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3437, 100% Akkumulátor
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest