Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Uolsó frissítés: 2018.10.10
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz don gatto #8442 üzenetére
Amennyiben nem itthonról vetted akkor sehogy és látván az ide berakott képeken, hogy milyen retardált módon lett lefordítva akkor pláne nem járnál jobban egy magyar verzióval.
@spooner81: Kétlépcsős, először nyomva kell tartanod az aim-re beállított gombot (jobb egér by default) majd megnyomod a melee/zoom-ra beállított gombot (a tab a default)
@modflow: karbantartás van, a kiírás szerint 3 óra kb és 9-től kezdődött.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz Htibimor #8812 üzenetére
Én csak egy hajszállal vagyok magasabb szintű mint te (18 perpill) amikor először -és egyedül- bementem a DZ-be tegnap. Ahogy eddig missionökből és a DZ-ből észrevettem: a turret aranyat ér mivel elvonja a fókuszt rólad és nem mellesleg gyengíti az ellenfeleket mielőtt kitudnák lőni vagy éppenséggel elérnének hozzád. Ami segített még nekem, hogy vettem egy SMG-t ami a jelenlegi skilljeimmel és modjaimmal tud kb 10k DPS-t amivel elég gyorsan letudom kapni a hozzám hasonló szinten álló ellenfeleket.
Ahogy írták már előttem is a fedezék fontos, de egy kiegészítést írnék hozzá: az is fontos, hogy hogyan helyezkedsz mert hiába vagy fedezékben az nem ér sokat ha csak 1 oldalról véd miközben 2-3 csapat NPC támad több irányból. -
aktív tag
válasz yodamester10 #9281 üzenetére
Azt ugye vágod, hogy ez _3_ darab 4K TV ami 11520x2160 pixel effektív felbontást jelent, de még 1 ilyen 4K TV is a általad használt felbontás mintegy háromszorosát jelenti pixel számban ami egy igazán apró különbség.
-
aktív tag
Úgy, hogy a mellékküldetések teljesítése után 1-1 districtben kapsz blueprinteket amiből tudsz magadnak craftolni, úgy. És mivel -ha jól rémlik- nem tudsz kereskedni így csak saját használatra gyárthatsz és az ilyen jutalmak néha köröket vernek a különféle ellenfelek által dobott lootra ezért értelemszerűen megéri craftolni magadnak még level 30 előtt mivel könnyebbé teheti az életed addig is. Így azt hiszem eléggé releváns volt a válaszom arra a kérdésre, hogy érdemes-e már alacsony szinten craftolni vagy sem.
p.s.: Ha jól rémlik a DZ-ről meg nem írtam semmit, csak a craftolásról.
Javaslom ezt megtekintésre: [link]
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Hát hajnalban Recskával minket alaposan megszívatott a játék. 2-2,5? óra alatt végigszenvedtük 3 randommal (mivel az egyik lelépett) a ruszki konzulátust erre a végén bebugolt a boss és nem lehetett megvizsgálni a hulláját
-
aktív tag
válasz storm3 #10114 üzenetére
Passz piros. Igazából a kihívás miatt mentünk elsősorban. Mondjuk Hornet dobott nekem 2 HE-t, igaz abból az egyik egy totál használhatatlan mod volt az AK-t még tesztelnem kell mert per bullet többet sebez mint az ACR-em de a játék szerint 10k DPS-el kevesebbet tud és kicsivel nehezebb is kezelni meg mondjuk kéne még vagy 1000 electronics az egyik talentjéhez.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz modflow #10143 üzenetére
Nem kell aggódnod, ahogy írták majd idővel kapsz olyan felszerelést. Sokat számítanak a modok is mert pl. a könnyebben hozzáférhető superior (lila) modokkal könnyedén duplázható egy fegyver sebzése (ez persze részben múlik azon, hogy mennyi mod slot van a fegyveren). Illetve számít, hogy a fegyvernek milyen talentjei vannak (specialized -kék-, superior, high-end -arany-) fegyvereknek mind van 1, 2 illetve 3 talentje amelyek tovább növelhetik az adott fegyver DPS-ét.
-
aktív tag
válasz Maxtreme #10242 üzenetére
Csak az ott összeszedett cuccaidat bukod (a DZ loot a biohazard jellel ellátott tartóba kerül, innen tudod, hogy pl. van-e valakinél DZ loot vagy sem mert csak akkor jelenik meg a karakteren ha felszedsz valamit), illetve egy részét mert lehet csak egy része lesz publikus amit bárki elvihet a másik meg privát. Ezen felül buksz DZ xp-t, pénzt meg kulcsot.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz pendre54 #10541 üzenetére
Majd ha találsz/veszel/gyártasz vagy esetleg újrakalibrálsz egy itemet amin lesz mod slot akkor oda betudod rakni, addig értelemszerűen -mod slot hiányában- nem tudod.
Egyébként kültéren (azaz nem a bázison/safe room/house-ban vagy bármi olyan helyen ahol nem lehet skilleket aktiválni és fegyvert használni) vagy amikor aktiválni akarod? Egyébként alt+1 és alt+2 a default kombináció a lőszerek aktiválásához. Ha aktiválod akkor újratáraz és megjelenik egy kis ikon is a HUD-on. Alapesetben minden lőszer csak 10mp-ig tart, de fejlesztésekkel ezt megduplázhatod (ha jól emlékszem).
-
aktív tag
Oda van írva, kevés a memória azaz a RAM (pontosabban a szabad). A windows elkezd visítani amikor már a ~3/4-ét felhasználtad a RAM-nak ami problémát azonnal még nem feltétlen fog okozni hiszen amikor szól még van szabad, de ha betelik akkor elkezd veszettül lapozni (amennyiben van virtuális) és minimum pokolian belassul a rendszer.
Ahogy írták, vegyél még mondjuk 8-at a gépbe. Viszont a virtuális memória nem egyenértékű a memóriával (RAM). Beállíthatsz akár egy 1 TB-ot is neki de ha nincs annyi RAM-od amennyi a programok normális futtatásához szükséges akkor sütheted.
-
aktív tag
válasz D.Orion #10807 üzenetére
RAM: Akinek nem elég 8GB egy 2GB-os vga mellett az takarítsa le a windows-t, mert tele van neki szeméttel és férgekkel*.
*amennyiben nem szeretnél a legújabb játékokkal és/vagy maximális beállítások mellett játszani
There, I've fixed it for you.
Csak a minecraftomnak adok 6GB RAM-ot mivel elég sok mod van egy FTB Infinity packban ami önmagában megkövetel 1,5-2GB-ot csak, hogy elinduljon (hosszabb játék után meg ott tartok, hogy ~12-13GB RAM van használatban). Jah és a GTA V -fullHD-nál kicsit alacsonyabb felbontáson (1680*1050)- maximális beállítások mellett megkövetel majd 4GB VRAM-ot csak, hogy mondjak egy példát a VRAM-ra is.
Szóval talán nem kellene ilyen általános "okosságokat" hangoztatni.
*Update: Megnéztem a kedvedért a divisiont is: potom 3,6GB VRAM-ot és 3,5GB RAM-ot eszik max beállítások mellett.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz ßrainiac #10820 üzenetére
Pontosan azért, hogy rácáfoljak az ilyen nagyívű általános kijelentésre mivel ugye azokkal az a baj, hogy egy egységsugarú felhasználót könnyűszerrel megtéveszt és nem mellesleg alkalmasint nettó marhaság. Egyébként meg lehetne sorolni még rengeteg játékot amely további ellenpéldákat szolgáltatnának (pl. BF4 a Mantle-t használva játszhatatlan egy 2GB VRAM-mal szerelt VGA-val).
Valóban elég a 8 GB RAM meg egy _normálisabb_ 2 GB-os VGA, de kompromisszumokkal. A normálisabbat is azért emelném ki mert ugye a gyártók kedvenc marketingfogása, hogy alsó kategóriás VGA-kat pakolnak meg sok és nem mellesleg lassú VRAM-mal ezért egy 2GB-os VGA jelenthet mondjuk egy 6570-et meg egy 7870XT-t is.
-
aktív tag
válasz Maxtreme #10845 üzenetére
A DPS kalkuláció nem, vagy csak alig működik normálisan a játékban szóval ne vedd készpénznek amit ír. Egy példa csak tegnapról: a Vectorom ha fölé vittem az egeret az inventoryban akkor ~100k DPS-t írt amikor meg kiválasztottam a DPS leesett ~80k környékére
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz velizare #10852 üzenetére
Valaki rakott be korábban egy PS4-es videót ahol hasonló grafikai buggal tűnt el a rogue agent szőrén-szálán.
@Maxtreme: az egyik SMG a másik meg egy Assault Rifle, szóval 2 külön kategória. Az egyik csak közelharcra jó a másik meg középtávra. Szóval inkább mind a kettő nem csak az egyik vagy a másik.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz D.Orion #10893 üzenetére
Persze lehet játszani 30FPS-el is a cinematic élmény miatt csak nem érdemes (persze ez is függ a játéktól mert lehet egy HOMM-ban nem zavar, de egy FPS-ben annál inkább), de mindenesetre az élvezhető játékhoz ami ugye stabil FPS-t jelent (nálam ez 60) és bizony az általad említett meglehetősen homályos konfiguráció leírás csak kevesebb -de inkább egyre- több kompromisszummal képes ahogy haladunk előre az időben amit ugye meg elfelejtettél megemlíteni. A nézőpont amit képviselsz meglehetősen szűk ráadásul vastagon általánosítottál és az utóbbival volt nekem problémám.
Nem azt mondom, hogy mindenki vegyen minimum félmilliós gépet mert erre a többség nem képes, azonban egy olyan általános kijelentést elereszteni mint amit te is tettél az minimum khm... butaság és szűklátókörűség mert vannak mások akiknek minimum kicsit más a nézőpontja a tiédhez képest mert szerintem a játékosok 1%-nál kicsit többen vannak azok akik szeretnének legalább egy stabil 60 FPS-t a lehető legkevesebb kompromisszummal.
-
aktív tag
válasz szallasi007 #11156 üzenetére
Ez a nehézség váltásos "okosság" sose működik mivel nem tölti újra. Minimum lépj ki (log out) esetleg indítsd újra a játékot.
@flash-: mit gondolsz mi történne ha összeengednéd a controllert használókat azokkal akik billentyűzet+egér kombót használnak?
-
aktív tag
Ó, egy szóval sem akartam mondani, hogy nincsenek ügyes controlleres játékosok mivel magam is játszottam 1-2-vel Dust514-ben (én egérrel toltam mert ugye az unreal engine-nek van natív támogatása) és rendszeresen több killt szedtek össze mint én, de ugye ott olyan volt egérrel játszani mintha a kezemre kötöttek volna minimum 5-10 kiló ólmot.
De, hogy ha PC-n kellene egy jó controlleresnek meg egy jó bill+egeret használónak megküzdeni akkor szvsz. a controlleres csúnyán alulmaradna de valószínűleg még egy kevésbé jó játékos is elverne egy jó controllerest. -
aktív tag
válasz Maxtreme #11460 üzenetére
Egyszerű: bug. Előfordul sajnos (én csak 1x találkoztam vele eddig de volt már rá itt panasz párszor, a jellemző nálam a pálya be nem töltése volt) nagyjából ugyan olyan rossz amikor nem sokkal a kapu utáni területen nem tölti be a pályát és beesel a map alá.
@Edem05: remélem jelentettétek.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz velizare #11529 üzenetére
Pont tegnap beszélgettem erről valakivel küldetés után. Az a gond, hogy a pvp ami itt van az sima ambush pvp nem rendes pvp.
Szükség lenne egy standing rendszerre (olyasmire mint ami Pl. eve-online-ban is van) mert egyszerűen a jelenlegi rendszerben csak akkor ismered meg egy játékos szándékát amikor az hátbalőtt, tehát effektíve nem tudsz ellene védekezni mert mindig lépéshátrányban leszel. Csak egy példá a most hétvégéről: Recskáékkal mentünk a DZ-ben de mivel nem volt sehol semmi szokás szerint ezért eldöntöttük, hogy lövöldözünk kicsit rogue-okra (volt egy szerverváltás közben, pedig pont levadásztunk volna egy manhunton lévő csapatot pár másik játékossal karöltve ). Szóval szokás szerint a rouge csapat campelt a tetőn amit normálisan nem lehet lerohanni. Végül megérkezett egy másik csapat játékos akik a másik oldalról támadtak így végül kinyírtuk őket. Fentvagyunk a tetőn éppen mondom nekik, hogy szép volt erre alámvágja a sticky-t és mielőtt még felfoghatnám, hogy mi történik és figyelmeztethetném a többieket felrobbantja, kb. 2 mp múlva mindannyian feküdtünk a parasztja meg ott röhög a chaten.
És ezen a jövő heti update csak rontani fog, mert a hasonló parasztok maguk alá csinálnak majd örömükben mert pikk-pakk lelövöldözhetnek egy rakás embert úgy, hogy nem is kell végigszaladniuk a DZ-n. -
aktív tag
válasz velizare #11543 üzenetére
Van egy lényeges különbség azért, ott a PVP-nek (pontosabban kalózkodásnak/grieferkedének) hosszútávú következményei vannak/lehetnek (lehet watch listed és a negatív standing eltakarítása nem annyiból áll, hogy podolnak 1x és kész), itt legfeljebb addig tart amíg 1x meghalsz. Pont a fent leírt esetnél volt olyan, hogy mivel látta egy másik bagázs, hogy nem élik túl a manhuntot szépen kinyírták egymást és utána rögtön tisztalappal kezdtek.
Meg azért az NBSI kicsit más mint ez, mert ott tudod, hogy rád fognak lőni itt meg max abban lehetsz biztos, hogy talán rád fog lőni _amint_ hátat fordítasz. Szóval szeretnék látni egy olyan rendszert amiben hosszan tartó következményei vannak annak, hogy ha valaki rendszeresen rogue lesz azaz legyen megjelölve (pl. amikor látótávolságba kerül és ránézek akkor jelölje meg mint dangerous/extremely dangerous/stb) az aki szeret gyilkolászni és ne adj isten büntetlenül lelehessen kaszálni az ilyen játékosokat anélkül, hogy rogue-á kellene válnom csak mert épp nem ölt meg senkit vagy letelt a timere. Ezt persze meglehetne még fejelni vérdíjjal is ha már eve-ről beszélünk.Szóval a lényeg az, hogy sok-sok olyan apróságot lehetne beletenni a játékba ami illeszkedik a sztoriba és tompítani lehetne a jelenlegi ambush pvp élét.
-
aktív tag
Van néhány jó meglátásod, de azért 1-2 eléggé barokkos túlzás: pl. level 11-es soha nem fog összekerülni level 30-assal mert eleve a rendszer külön bracketbe sorolja őket.
Másrészt az általad pure pvp-nek nevezett dolognak semmi köze a pvp-hez, igazából csak arról szól, hogy ki a nagyobb g*ci pont (tipikusan soha nem számol azzal egyik fejlesztő sem, ha mód van rá akkor előbújik az állat az emberből). Ezzel pont az a gond még véletlenül sem segíti a pvp-t és ezzel együtt a játékot mert így inkább elkerülik a játékosok a DZ-t és majd azután a megrögzött rogue-ok sírnak majd, hogy de hát nincs préda.
@cain69: miért ne működnének? Semmi olyan nincs benne amit limitálna az, hogy csak 24 játékos van egy instance-ban. Effektíve ugyan azt a lekérdezést a rendszert használná amit akkor használsz amikor megnézel egy játékost valamelyik safe house-ban.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz velizare #11585 üzenetére
Rossz oldaláról nézed szvsz., mert fél százalék esélyed akkor lenne, ha abból a 4800 játékosból mindössze 1 lenne rogue a valós helyzet (meg az eddigi tapasztalataim alapján) inkább 1-4 rogue van per instance különösen, hogy ezek szeretnek csapatban mászkálni és a statisztikát tovább borítaná az, hogy azok is célponttá válhatnának akik egy ilyen rendszerben akik ugyan épp nem gyilkolásztak neutralokat de a múltban megtették több alkalommal is.
Szóval ilyen szemszögből elég jó esélyed lenne összefutni vérdíjas emberkékkel. -
aktív tag
A 3. aktiválható skill amit akkor szerezhetsz meg amikor teljesen kifejlesztetted a hozzátartozó szárnyat. T-vel tudod aktiválni és a 2 alap skill között jelenik meg a HUD-on. Lényegesen hosszabb cooldown-ja van de van olyan talent ami kill esetén csökkenti.
Ez a 3 létezik:
Tactical link (növeli a sebzést és a crit chance-t)
Recovery link (heal/overheal és feléleszti azokat akik épp a földrekerültek)
Survival link (damage resistance és movement speed) -
aktív tag
válasz Garsza #12782 üzenetére
Ne aggódj, ezzel nem vagy egyedül. Tegnap is 3x próbáltam, az első azzal indított, hogy ismerem a glitch-et, mondom nem->kick, második pug: várok arra, hogy induljunk aztán egyszer csak kick, 3. pug: látom, hogy a leadernek 142 a gear score-ja, na mondom ez érdekes lesz. A srác már az ablakon se jutott ki és miközben mi lent a gödörben próbáljuk túlélni kérdezgeti, hogy feltudjuk-e szedni 3. vagy 4. wave-ig bírtuk aztán a shotisok legyűrtek minket.
-
aktív tag
válasz ForRedGlory #12997 üzenetére
A legutóbbi nagy patch-csel jött a /report.
-
aktív tag
válasz warcat #13314 üzenetére
Ha már a realitások talaján maradásról beszélsz. Az említett szankciók _nagy része_ (pl. akik x darabnál több 240-es set itemmel rohangálnak mint ami lehetséges lenne) gyakorlatilag pár SQL query-vel megoldhatóak és ez teljesen független a platformtól.
Ha kellőképpen értelmes logolás van a rendszerben akkor az is simán kideríthető lenne, hogy pl. kik lőtték ki sticky-vel az APC-t és kik csinálták a szabályos módon. -
aktív tag
válasz Raulblanco #13331 üzenetére
Az a gond, hogy az, hogy mindenki megkapja a heti rewardot csak mert a group leader még nem csinálta meg az hiba. Azt gondolom te sem hiszed el, hogy sokan pusztán a véletlen miatt szereztek így extra itemeket mert véletlenül egy ilyen csapattal játszottak Szóval aki így szerezte, akár glitch-csel csinálta meg egy ilyen csapattal akár a szabályos módon az jogosulatlanul szerzett meg olyat amire várnia kellett volna.
A robbanólövedékes sebzés is bug volt ugyanis csak akkor tudtad vele sebezni ha bizonyos pontokon a földet lőtted _alatta_, ha az APC-t lőtted akkor nem sebzett. De igazából az egész arra vezethető vissza, hogy retardált módon volt leprogramozva és a jelek szerint a QA-n is nem kevés pénzt spóroltak meg (különben hogy kerülhetett be egy olyan bug ami lehetővé tette, hogy effektíve a fal másik oldaláról lődd az APC-t miközben téged meg nem tudtak sebezni. -
aktív tag
válasz Raulblanco07 #13380 üzenetére
Ennyi erővel megemlíthetted volna akár trade-et is, mert azzal effektíve továbbra is kijátszható még ha mérsékeltebben is... Azzal, hogy mindössze heti 1x szerezhetsz 240-es itemet nyilvánvaló, hogy az volt a céljuk, hogy lassítsák a játékosok fejlődését, csak hát a megvalósítás a startvonalnál elbukott azaz eleve account szintűnek kellett volna lennie a limitnek és eleve nem lett volna szabad a trade-et engedélyezni ezeknél az itemeknél. A gond az, hogy a fejlesztők lépten-nyomon arról tesznek tanúbizonyságot, hogy az új feature-ök/módosítások bevezetése ilyen bekiabálóverseny jelleggel zajlanak azaz ész nélkül raknak be dolgokat anélkül, hogy rendesen átgondolnák a potenciális hatást. Ilyen volt pl. osszuk a DZ-t két részre (161 gear score alattiak meg felettiek), csak éppen elfelejtették, hogy a régi rendszerben a teljesen alap ilvl 30 felszerelés az már 163 gs azaz simán összerak olyanokkal akik hülyére farmolták a Falcon Lostot és dugig vannak 214-es és 240-es felszereléssel és jó eséllyel ezek előtt már a DZ-t is hülyére farmolták így már előtte is tele voltak ilvl 31-32-es cuccokkal és ezek között szinte ég és föld a különbség.
Egyébként az, hogy 4 karakterrel szerzett 8 itemet vagy mindössze eggyel az nagyon is szűrhető mert elfelejtkezel arról az apró tényről, hogy minden karakter egyedi a rendszer szemszögéből így megfelelő logolással könnyen elkülöníthető az aki több karaktert használt 1 accounton szabályosa, attól aki 1 karakterrel trükközött. Ne feledd, hogy a jelenlegi rendszerben nem csak azt figyeli a rendszer, hogy mit vettél fel, hanem, hogy éppen ki volt ott, mivel ugye ez kell a tradeléshez is azaz gyakorlatilag perceken (adatbázis méretétől és a rendszerük gyorsaságától függően) belül szétlehetne válogatni azokat akik kijátszották a rendszert azoktól akik szabályosan játszottak. -
aktív tag
Lehet ez nem volt olyan régen, mintha a Max Payne 3 multijával kapcsolatban hallottam volna hasonlót. De tény és való sokkal több szintet kellene kialakítani mert a jelenlegi rendszer az ilyen baltával faragott és egy hangyányival sem jobb mint a régi. Tegnap is összeakadtunk rogue-okkal Recskáékkal. Ő 200 feletti gear score-t látott legalább az egyiken (én nem figyeltem már annyira). Nem csaltak, de egyszerűen én a vacak 171 gs-os felszerelésemmel meg sem tudtam karcolni azt aki kilőtt (dz95-ös volt és neki lehetett 200 feletti gear score-ja bőven) amikor fent volt a survival linkjük (sőt talán még akkor sem amikor lejárt bár a káoszban nem figyeltem annyira, hogy lássam, hogy eltoltak-e már egy újabbat) én meg max annyi jelentettem nekik, hogy 1 mp-el bírtam max tovább.
-
aktív tag
válasz vendingo #13441 üzenetére
Nem csak a játékbeli frissítések miatt kellhet DT hanem olyan karbantartási feladatokra amelyek a stabilitást biztosítják, ilyen lehet pl egy sima szerver restart (ami arra simán jó, hogy memóriát teljesen kiürítsék így elejét véve az esetleges memória szivárgás jelentette problémáknak) vagy egy offline db reorg (csak mert nem akarják normál üzemidőben megkockáztatni, meg így amúgy is gyorsabb)amit pl. nem egyszerre hajtanak végre hanem hullámokban és ez idő. Lehet erre sem kell feltétlenül 3 óra de az elején jónak látták, ha lefoglalnak minden héten egy ilyen időszakot. Vannak/voltak játékok ahol ennél sokkal több volt a heti maintenance pl. az Eve-Online-nál _napi_ 1 óra volt a DT amihez képest heti 1x3óra semmiség, mondjuk az más kérdés, hogy évek alatt eljutottak odáig, hogy a napi DT belefér egy 30 perces intervallumba amiben a szervereiket indítják újra és a céljuk az, hogy teljesen eltűnjön ez.
-
aktív tag
Épp akartam írni, hogy csak brutális lag, de amikor most megpróbáltam egy logout/logint hátha javul, de helyette kaptam egy deltát amikor beakartam lépni újra és most már a karakterválasztó képernyő sem jön be. Annyira nem akar bejönni, hogy most már csak Connecting:... van még az SHD logó sem jön be a start game opcióval.
Egyszerűen ez a játék egyre nevetségesebb.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
160-as gear-rel lehet csinálni a daily challenginget, különösen ha az nem warrengate/russian consulate. A 160 körüli gear score az gyakorlatilag az egy relatíve friss 30-as azaz már vannak HE cuccai de esetleg akad nála specialized. Te teljes ilvl 31-32-es felszerelésben kezdted el a challenging küldetéseket? Csak mert teljes ilvl 30 HE felszerelés is az mindössze 163 gs...
Csak, hogy mondjak ellenpéldát: kb 2 napja játszottam olyanokkal, hogy majdnem én voltam a legalacsonyabb a 168-as gear score-ommal, de ha a mellettem lévő egyik 180-190 körülit nem kellett minimum fél-tucatszor felszednem egy _lincolnon_ meg a csapat többi tagját még minimum ugyan ennyiszer akkor 1x sem mert folyton estek keltek, én mindössze 1x kerültem a földre és az is csak azért mert próbáltam felszedni az egyik csapattársat és kilőtt a boss mert nem volt fedezék a közelben. Ezek meg hárman is kevesek voltak ahhoz, hogy megakadályozzák azt, hogy bejussanak Ramoshoz a kapun miközben én fentről aprítottam.@RazoR8402: Nem lehet bizalmat szavazni nekik mert olyan alapvető elveket nem tartottak be amelyek jóformán alaptételnek számítanak szinte évtizedek óta a hálózatos multiplayer játékok fejlesztésében azaz a kliens adatokban nem bízunk. Olyan alapvető szerver/kliensoldali ellenőrzéseket hagytak ki amik lehetővé tették a jutalmak végtelen beszerzését a reward vendortól vagy stackelhetőek a fegyver bónuszok mindenféle cheat használata nélkül is. Ezekre a hibákra egyszerűen nincs elfogadható logikus magyarázat. Speciel ha SW fejlesztő céget vezetnék akkor most készítenék egy listát az összes Massive alkalmazottról és megbizonyosodnék, hogy nálam soha ne kaphassanak munkát mert ez irtózatosan amatőr munka súlyosbítva pocsék kommunikációval.
Annyira tudtam, hogy ha le merem írni a helyenként esetlegesen optimista véleményem páran nekem fognak esni..
Ehhez a véleményhez nem optimistának, hanem vaknak és süketnek kell lenned. Ezért támadjuk meg a véleményed.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
A gond az, hogy a ma felsorolt hibákat nem lehet elintézni ennyivel mert olyan triviálisak és egyszerűek, hogy nem lehet időhiányra fogni mert mindössze pár sor kóddal ellehetne intézni pl., hogy ne lehessen cheat nélkül stackelni a bónuszokat.
A szerveroldali ellenőrzések kihagyását (ami miatt lehet ugye a végtelen reward claim) csak a következő okokkal lehetne magyarázni:
1. Kizárólag konzollal játszottak (és csak az aranylemezre írás előtti héten derült ki, hogy PC-re is portolni kell)
2. Soha nem hallottak cheatelésről
3. Csillagszemű hippik akik azt hiszik minden ember a megtestesült jóindulat és őszinteség
4. Mert valami matekzseni kihozta, hogy a szerveroldali ellenőrzésekkel megspórolnak .5% erőforrást (azaz úgy 2-5 szervert világszinten) és javítják a válaszidőt 1ms-mal.
5. Fenti pontok mindegyike -
aktív tag
válasz ForRedGlory #13659 üzenetére
Szerintem egy picit fogalmi zavarban vagy, ugyanis semmiféle számonkérés nem volt a posztomban (tudod ilyen, "hogy mered", "hogy gondolod" ). Egyszerűen az újonnan feltárt bugok fényében egyszerűen az ilyen hurrá optimizmus több mint zavaró (leginkább mert a tények részleges/totális figyelmen kívül hagyásáról tanúskodik).
Szóval mielőtt nekem beszólnál legközelebb a "fikázásom" miatt, gondolkodj el azon, hogy az amit fikázok milyen hatással van a játékosokra azaz mint pl itt, hogy egyesek korlátlan erőforrásokhoz jutottak a szabályosan játszókkal szemben.
-
aktív tag
válasz velizare #13760 üzenetére
Mivel masszívan instance-olt a játék amelyek ráadásul kicsik is (gondolj bele, hogy egy DZ-ben max 24-en lehettek) ezért szvsz nem hinném hogy ez komoly problémát jelentene. Gondolj csak a BF 3/4-re, ott 64 játékos lehetett egyszerre 1 szerveren és minden lövedéket le kellett modellezni mivel mindnek egyedi sebessége, pályája volt (igen előfordult, hogy elvesztek lövések, főleg a BF4 első időszakában volt prominens) itt meg simán hitscan fegyverek vannak amik nagyban egyszerűsítik a szimulációt/ellenőrzést.
-
aktív tag
válasz velizare #13769 üzenetére
Ez még mindig nem olyan mennyiségű információ ami problémát okozhat 4-24 embernél. Továbbá a játék nem igazán a twitch shooter kategória szóval 100-150ms válaszidő is röhögve beleférne mert nem fogod észrevenni. Egyszerűen a buffok számolása sem jelent olyan terhelést aminél azt kell mondanod, hogy hát ezt bizony nem éri meg szerveroldalon ellenőrizni mert túl nagy késleltetést okozna másrészt én szerveroldali ellenőrzésről beszélek nem pedig teljes szerveroldali számolásról mert az fölösleges (aka overkill vagy a DRM része mint a D3-nál). Azaz te nem csak annyi információt küldesz, hogy megnyomtam a tűzgombot és kilőttem x db lövedéket és a szerver számol mindent és elküldi a klienseknek az eredményt amit megjelenítenek hanem elküldöd a szervernek, hogy kilőttél x golyót abból y crit z crit dmg szorzóval és ennyit sebeznek stb. a szerver meg csak ellenőrzi, hogy az befér-e a megszabott határok közé azaz ha nem lehetséges 100% crit chance 50000% crit dmg-el akkor dobja el és ne álljon neki lövedékenként critet meg státusz effekteket számolni.
-
aktív tag
válasz kiezTe90 #14410 üzenetére
Akkor te a szerencsések közé tartozol, nekem a 1.0.2 és 1.1 között volt irtózatosan bugos (volt, hogy 4x estem be a térkép alá zsinórban a lincolnon) az 1.0.2 előtt meg rendszeresen összeomlott. Az 1.1 óta sokat javult, bár tegnap 2x is összeomlott (az első alkalommal 15 percig se bírta).
Vagy nálad a "direkt keresed" kategóriába esik az is, hogy rendeltetésszerűen használnák a játékot?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
TOPIKSZABÁLYZAT
TILOS a flame, flood, személyeskedés, vulgáris beszéd, szélsőséges megnyilvánulás!
A topikba a játék beállításaival, grafikai beállításokkal, gépigénnyel, beszerzései hellyel, játékmechanikával, patchekkel, kiegészítők érkezésével és tartalmával, a PTS szerverekkel, taktikákkal, Gear Set-ekkel, fegyverekkel, a játék fő és mellékküldetéseivel, PVE és PVP területen szerzett tapasztalatokkal kapcsolatos érdemi hozzászólások és kérdések kerülhetnek!
Minden egyébre ott van az OFF topik!
Kép feltöltésénél megkérek mindenkit, hogy használja az oldál által nyújtott lehetőséget!
Ha bármi okból kifolyólag személyes ellentét, vita, nézeteltérés alakul ki azt kérlek privátban intézzétek, ne itt az oldalon! Az ilyen jellegű hsz-ek egyből törlésre kerülnek! Akik a fentieket nem tartják be figyelmeztetésben, visszaesők moderátori elbírálásban, akár kitiltásban részesülhetnek!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Autós topik
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Politika
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- PlayStation 5
- World of Tanks - MMO
- Mini-ITX
- További aktív témák...
- AKCIÓ! HP ProDesk 600 G5 SFF számítógép, CPU: i7-9700, 16 GB RAM, 512GB SSD, Win10/11 PRO, telepítve
- 31.5" 2K QHD AORUS FI32Q G-Sync Super Speed (SS) IPS Panel 170Hz HDR400 + HLG Valós 1ms Garancia
- Hibátlan Lenovo Thinkpad X270 (I7-7500U, 16GB/256GB, 12,5 FHD) eladó!
- -50% Bontatlan Lenovo Yoga Slim 7i Pro Prémium Fémházas Ultrabook 14" i5-1240P 16/512 2,2K
- Samsung Galaxy Watch 6 Classic ezüst 47mm bluetooth okosóra
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest