Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  The Elder Scrolls V: Skyrim (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:00:15

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16851) MasterDeeJay válasza Tirexi (#16849) üzenetére

(uGridsToLoad+1)x(uGridsToLoad+1)
Tehát 11+1 az 12 és 12x12 az 144
E körüli értékre szokás rakni, lehet apró eltérés de inkább kevesebb legyen mint több. Nekem 128-al is stabil.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#16852) kiskornel válasza MasterDeeJay (#16844) üzenetére


kiskornel
addikt

Hehh... ha annyira érdekel az uGridsToLoad érték, akkor olvass utána, de 11 fölé nem szabad menni. Minél nagyobb az érték, annál instabilabb a gáma. Van, akinek 11-en elmegy, néha dobja csak ki, és van akinek 7-nél is gondja akad. Páratlan értékek kellenek, és kettesével lehet növelni, de utána kell állítani még két-három paramétert, ami a betölthető memóriát jelenti:

Ha túl nagyot állítottál be, akkor nem változtathatsz nagyot, ha vissza szeretnél lépni. 13-ból 7-et csinálsz, az tönkreteszi a mentésedet. Visszalépni úgy kell, hogy 13-11 mentesz, visszatöltöd, 11ről 7re, mentesz, stb...

Képlet meg a következő az iniben

uGridsToLoad=X
uExteriorCellBuffer=(X+1)^2
iPreloadSizeLimit=(X*1024)^2

Link

Megj.: azóta lehet, hogy vannak már mod-ok, amik stable verziót eredményeznek nagyobb uGridsToLoad érték esetén is.

[ Szerkesztve ]

http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/

(#16853) Tirexi válasza kiskornel (#16852) üzenetére


Tirexi
addikt

Ezek nekem csak a Skyrim.ini-ben vannak:

uGridsToLoad=
uExteriorCellBuffer=
iPreloadSizeLimit=

Az oda elég vagy be kell írni a Skyrimprefs.ini-be is?

(#16854) genndy válasza Tirexi (#16853) üzenetére


genndy
addikt

Nem kell beírni prefs-be.

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#16855) Phil878


Phil878
újonc

Hali!
Az lenne a kérdésem,hogy ha be van kapcsolva a Hearthfire DLC akkor Whiterun-ban miért nem tudok bemenni a Breezehome-ba? :( egyáltalán nem enged be,mert mikor próbálok bemenni akkor azonnal bezárul a játék mindenféle hibaüzenet nélkül,de viszont ha kikapcsolom a Hearthfire-ot akkor be tudok menni érdekes módon,de ez így nagyon idegesítő,hogy ha bekapcsolva hagyom akkor ezentúl oda én soha többé nem fogok tudni bemenni? :(((

(#16856) Phil878


Phil878
újonc

Megoldódott a probléma...ez volt:More Dynamic Shadows

(#16857) PeL


PeL
addikt

Megőrülök már ettől az Immersive Armor + Immersive Weapons kombótól Skyrim Redone alá... Valami mindig hibázik, akárhogy próbálom összehozni vagy a statok nem olyanok mint kellene vagy a lootban vannak duplikált itemek... Az a gond hogy van egy csomó kompatibilitás meg stats.xml patch már hozzájuk és nem tudom melyiket kéne használni. Valaki használja vagy használta ezeket a modokat együtt úgy hogy össze tudta hozni teljesen?

(#16858) Lajki válasza genndy (#16848) üzenetére


Lajki
tag

Igen két kezessel űzöm az ipart ! :DD Akkor a tolvaj céhes küldikkel ne is foglalkozzam, ?

(#16859) AthlonXP válasza Tirexi (#16839) üzenetére


AthlonXP
őstag

Meg van már, de még nem tudom használni. :)

(#16860) MasterDeeJay válasza PeL (#16857) üzenetére

Wyre bash patchelője autómatán megcsinálja. [link]
Azzal lehet megcsinálni azt hogy az összeakadó modok részeit összefésüli. Ettől persze lehetnek dupla loot-ok.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#16861) genndy válasza Lajki (#16858) üzenetére


genndy
addikt

Minek foglalkoznál vele, harcos vagy nem tolvaj. Perkjeid sem arra vannak, csak összekeveredne amit eddig fejlesztettél, és azt érnéd el hogy lenne egy mindenből gyenge karaktered. Gyúrj akkor harcosra, ha azt jól feltápoltad akkor majd mehetsz lopakodni (ha a karakteredhez illik egyáltalán).

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#16862) Varlaisaran válasza MasterDeeJay (#16829) üzenetére


Varlaisaran
senior tag

Scriptmotor nincs, a Papyrus az egy interpreter, semmi köze az ugridshez, ő csak utasításokat értelmez és kioszt. Ha 17es radiusban kell dolgoznia a rendszernek akkor a megfelelő modul a Papyrus irányítása alatt annyiban is fog dolgozni, persze vele együtt viszi sok egyéb mellett a renderert és a Radiant tevékenységet is.

Vagyis, kültereknél. Ha valami történik valahol, amit nem látsz 7es ugridsen azt fogod látni 17en, amennyiben az nem igényel triggerelést a player részéről. Ha igényel, akkor állni látsz majd mindent, amíg az ő rádiuszukba nem érsz. Ha az ugridsbe bekerül egy quest related npc/lény, abból lehetnek bajok. Ugyan a scriptnyelvben nincs olyan feltétel, hogy akkor indítson tevékenységet, ha az ugridsbe kerül, de a megnövekedett ugrids aktivizálja a random radiantos lényeket, tehát megtámadhatják esetleg megölhetik őt ha nem essential. Ha harcba bonyolódik vele, esetleg elkeveredik a helyszínről, beszorul valahova stb. Random sárkányokra is vonatkozik ez, ami még tetézi a veszélyt.

Belterekben rosszabb, mert általában a legtöbb quest itt történik. A random scriptelt harcok (pl draugrok egymással) le fognak zajlani, mielőtt odaérsz, ezzel előidézve esetleg más végkifejletet, ezzel baj nincs. De quest related npc itt fokozottabban ki van téve az ellenséges lényeknek, és mivel ekkora ugrids kb az egész dungeont aktivizálhatja, ezért előfordulhat, hogy mire odaérsz, az egész rakás draugr ott hemzseg majd, amíg meg nem ölték ellenfelüket.
Illetve, az ugrids által kezelt kerület nem egy síkban működik, voltaképp egy gömb az Actor körül, ennélfogva értelemszerűen minden irányba kihat, tehát föld alatt/levegőben levő dolgokra is.

Igazából mindez nem bug, hanem normális működés, csak az a baj, hogy semmi sem ekkora ugridsre van tervezve.

Továbbá a megnövekedett operatív terület megnövekedett számú rekordot fog igényelni, amit pontosan el kell tárolnia a mentésben. Kellene, mert még vanillában 5ös ugridsnél is néha elb*ssza.
Ugrids növeléskor persze exter buffereket, a lod min-maxot, grass min-maxot, waterlodot, annak is a surface szorzóit, meg ezer más paramétert, de ezek közötti összefüggést senki sem ismeri. Ha valaminek itt korláta van az nem a scriptrendszer, hanem talán a renderer, de erről sem tud senki semmit, legfeljebb azok akik valaha kódolták az egészet.
Sok jövőt nem jósolok ennek a felállásnak. Nem erre tervezték, emiatt előjöhetnek előre nem látható hibák, vagy furcsa jelenségek. Talán valamelyest javít a helyzeten ha quicksave helyett normál mentésekkel mentesz, az némileg biztonságosabb.

35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

(#16863) PeL válasza MasterDeeJay (#16860) üzenetére


PeL
addikt

Én is azzal csináltam. Futtattam a reproccert aztán a végén mindig megy a wyre bash. Mondjuk én ezt a Mark Mergeable dolgot sosem csináltam, csak rebuildot nyomtam minden alkalommal. A Bashed patch nálam ilyen 50-60 kb szokott lenni

(#16864) Cheesus


Cheesus
senior tag

Hali

Elkezdetem a Skyrimot, felraktam egy textúra packot meg egy inventory javítót, és felraktam a magyarítást. Viszont azt vettem észre, hogy a kiírásban néha az szerepel hogy "Bőrpáncél 25-ös szintre nőtt" és hasonlók, ez a magyarítás hibája lehet, vagy esetleg köze van ahhoz, hogy az inventory modhoz nem használok vmi SkyrimGUI-t?

https://www.twitch.tv/csehla

(#16865) Jorus válasza Cheesus (#16864) üzenetére


Jorus
nagyúr

Nem használok ugyan magyarítást, de ezzel a kiírással pontosan mi a probléma?

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#16866) Cheesus válasza Jorus (#16865) üzenetére


Cheesus
senior tag

Tényleg ne haragudj, azt kihagytam hogy kb 2-3 órám van benne, tehát ez idő alatt biztos nem fejlődhettem fel olyan magas szintre :B

https://www.twitch.tv/csehla

(#16867) genndy válasza Cheesus (#16866) üzenetére


genndy
addikt

Dehogynem. Ez nem a te szinted, hanem a képességé. Könnyű-vagy nehézpáncél lehetett, mert "bőrpáncél" skill nincs. Attól függ milyen karakterrel vagy indulhat 20-as szintről, az az 5 növekedés pár ütéstől megvan (alapból úgyis mindegyik 15).
Nézz rá a skillfára, világosabb lesz ("/", illetve magyar billentyűzeten a "-", ott lent jobbra a Shift mellett).

[ Szerkesztve ]

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#16868) Jorus válasza Cheesus (#16866) üzenetére


Jorus
nagyúr

Karakterlapon tudod ellenőrizni az adott skill szintjét, de szerintem nem lesz ott hiba. (Hozzáteszem, a "bőrpáncél" szerintem nem skill.)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#16869) Cheesus válasza genndy (#16867) üzenetére


Cheesus
senior tag

Igazatok van, így már minden világos :R

https://www.twitch.tv/csehla

(#16870) MasterDeeJay válasza Varlaisaran (#16862) üzenetére

Kösz az infót!

Én is pont arra gondoltam hogy a megnövekedett ugrids miatt távolban elkezdődnek olyan dolgok amelyekhez későn érhetek oda.
Elég gyakran mentek, igyekszem figyelni rá hogy minden nagyobb dolog előtt mentsek külön. A régebbi mentésem sok mindent átélt de már használhatatlan lett, még 1.3 patchnél kezdtem el és bár a pályát betölti de CTD megy folyamatosan meg ILS és van pár beragadt quest. Igaz egy egy olyan mentés volt ahol pár havonta cserélgettem a modokat még olyanokat is amelyeknek speckó uninstall procedúrája van amit nem csináltam meg, valószínű abban egy zsák széthalt script van.
Az új játékomnál már odafigyelek rá hogy minden mod passzoljon, és a lehető legkevesebb sciptelt modot használjak. 11-es ugrids eddig stabil 3-4 óra játékidő után sem volt CTD. Viszont van egy bugom, az immersive college of winterhold modnál kineveztek archmage-nek, de az archmage szobában a tárgyak és ágy még mindig nem az enyémek. Nem egy halálos dolog de jó lenne mert működne player home-nak is és a varázs kacatokat így nem mertem otthagyni.

PeL
A mark mergable részre én nem emlékszem de lehet meg kellene csinálni.

[ Szerkesztve ]

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#16871) Lajki válasza genndy (#16861) üzenetére


Lajki
tag

Oké es köszi a segítséget !:) Utolsó kérdésem , hogy jelenleg a kétkezest es a nehézpancelt húzom , csak azon gondolkodtam hogy a kovácsolás ráér vagy fontosabb ?

[ Szerkesztve ]

(#16872) LK válasza Tirexi (#16831) üzenetére


LK
addikt

Köszi,utánanéztem,és leszedtem 1-2 dolgot, textúracsomagot és jó lett. Sajnos a sárkány kinyírása után nem engedett továbbmenni,míg ki nem kapcsoltam a két DLC-t. A videokártyáról annyit,hogy érdekes módon a Mass Effect 3-at viszi ilyen felbontáson,és annak a grafikája azért ott van a szeren. Itt inkább a modokkal volt a gond mint a karival. Kicsit kaotikus a helyzet :) A Legendary Ed fogalmam nincs mit pakol bele.

[ Szerkesztve ]

"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG

(#16873) genndy válasza Lajki (#16871) üzenetére


genndy
addikt

Alacsony szinten jobban jársz ha először a harci skillekre koncentrálsz. Szintlépésnél erősödnek az ellenfelek is, és ha kovácsolásból lépsz gyorsan sok szintet akkor nagyon megnehezedik a játék.

LK: össze sem lehet hasonlítani a két játékot és a motorjukat. ME3-ban sosem látsz olyan nagy nyílt területeket mint a Skyrimban, persze hogy könnyebb szépre megcsinálni a kisebbeket.

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#16874) Jorus válasza LK (#16872) üzenetére


Jorus
nagyúr

Ahogy genndy is írja ME3 valóban szép, de a látvány 70%-a statikus, szemben azzal, hogy a Skyrim open world gáma.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#16875) Varlaisaran válasza MasterDeeJay (#16870) üzenetére


Varlaisaran
senior tag

11es ugrids még talán vállalható, de már az is sok lehet. Sokan mondták még Oblivionnál, hogy 9 a lélektani határ, ott stabil maradhat ha profin kezeled a modokat, és még hoz olyan látványos különbséget hogy megérje felpiszkálni 7ről, illetve itt még nincs akkora adattömeg mint 11-13nál. És ugye az alapokat onnan örökölte a Skyrim is, ilyenkor látszik meg igazán.
Namost erre jönnek ugye a modok, merthát az alantiak vanillára értendők. Azokkal növekszik a veszély, nem beszélve ha valamelyik mod, esetleg a sorrend nem jó (BOSS se mindig jól tudja).
Azért csak toljad, kíváncsi vagyok mi lesz ebből, remélem sikerül stabil játékot faragni belőle.

Szerk.: Azt gondolom tudod hogy egy mentés használata közben semmiképp se váltogasd az ugridset. Ha kipróbálnád le-fel más értékkel, csak new game-tól fog stabil értékelhető eredményt adni.

[ Szerkesztve ]

35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

(#16876) Mate


Mate
nagyúr

GMG-n előrendelhető az The Elder Scrolls Online

The Elder Scrolls® Online: Imperial Edition 80€
The Elder Scrolls® Online: 55€

Hülyének is megéri :D

(#16877) MasterDeeJay válasza Varlaisaran (#16875) üzenetére

Én úgy tudom hogy felfele módosíthatom az ugridet csak lefele kell vigyázni vele. Rengetegszer megtettem már de eddig csak 7-9ig raktam fel. Ezzel a moddal biztonságosabb változtatni: Stable uGridsToLoad
Modoknál már odafigyelek minden leírásra hogy mi mivel kompatibilis. Fő méntésre nem tesztelek már modokat.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#16878) Grave_444


Grave_444
nagyúr

Ez önmagában is működik vagy kell hozzá másik Dragon mód is?

(#16879) Tirexi válasza Grave_444 (#16878) üzenetére


Tirexi
addikt

Ez csak egy textúra mod nem kell hozzá más.

(#16880) Grave_444 válasza Tirexi (#16879) üzenetére


Grave_444
nagyúr

Szóval vörös sárkányok is vannak a játékban alapból? :B 33-as szintnél még nem találkoztam vele.
Deadly Drahons lenne jó, de az mást is feltesz meg a kötelező módokat se akarom hozzá.

(#16881) Tirexi válasza Grave_444 (#16880) üzenetére


Tirexi
addikt

Van mindenféle színű Grave. :D

(#16882) Grave_444 válasza Tirexi (#16881) üzenetére


Grave_444
nagyúr

Oké, ismét baromi okosat kérdeztem. :C
Pedig nem vagyok színvak. :)

(#16883) Redcaster válasza Grave_444 (#16880) üzenetére


Redcaster
őstag

Üdv!
A Deadly Dragons telepítőjében ki tudod választani hogy fel akarod-e mellé rakni a Deadly Monsters modot vagy sem... Meg semmi kötelező mod nincsen mellé, minden opcionális, ha fel akarod tenni, felrakod, ha nem hát nem :) Nekem legalábbis csak a Deadly Dragons van fent és működik, igaz új sárkánnyal még nem találkoztam. Igaz még csak 10-es szintű vagyok :U

(#16884) 19sracz82


19sracz82
csendes tag

Sziasztok!
Van arra valami okosság, hogy a bárdom megtanulja a többi dalt? Amiket kornyikál már kezdenek kiidegelni.
Köszi!

Nem az öregkor megérése, hanem a fiatalság túlélése a nagy tett! By: Én

(#16885) tojaaji


tojaaji
aktív tag

Hello mindenki!
Mi nap én is elkezdtem modolgatni a skyrim-et és fel raktam néhány ENB-et is (Project ENB, Epic Natural). Az lenne a problémám, hogy ha elindítom a játékot akkor a játékban elkezd villódzni a kép, és ilyen piros meg narancssárga négyzetek jelennek meg a képernyőn. Valaki tapasztalt már hasonlót?
Sorrendem

[ Szerkesztve ]

(#16886) genndy válasza tojaaji (#16885) üzenetére


genndy
addikt

ENB-ből csak egyet. Elég rendesen ütik egymást.

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#16887) tojaaji válasza genndy (#16886) üzenetére


tojaaji
aktív tag

Milyen fájlokat töröljek?
Amikor indítom az új játékot akkor ilyen hibaüzenet fogad: [link]

[ Szerkesztve ]

(#16888) k4rL^ válasza tojaaji (#16887) üzenetére


k4rL^
senior tag

Ez a Dual Sheath mod hibaüzenete, nem patchelted.

A Data/SkyProc Patchers/Dual Sheath Redux Patch mappában van egy .jar fájl ezt kell elinditani, Java kell hozzá, csak azzal tudod inditani. Ezt azután csináld amikor minden fegyverrel kapcsolatos modot már felraktál.

Amikor patchelte, utána létre fog hozni egy Dual Sheath Redux Patch.esp fájlt a Data mappában, ezt aktiváld majd a Nexus Mod Manager listájában, ott lesz legalul azt hiszem, utána már jó lesz.

Enb meg egyén függő, amit irtál azok közül szerintem a Project ENB szebb.

[ Szerkesztve ]

(#16889) pelenka35 válasza k4rL^ (#16888) üzenetére


pelenka35
őstag

Szia
Azt meg tudod mondani hogy ez mi : Hiba: Hothtrooper44_ArmorCompilation.esp Active
Error: SPIKE.esm is not present or is not active. Skyrim will CTD when loading if using this file without it.
Bash Tag suggestion(s): {{BASH: Delev, Relev}}

ezt irja a BOSS :(

Ezt mivel orvosolhatom ?

Illetve valaki tudd ajánlani olyan "addont" amivel több zene lesz a játékban?

[ Szerkesztve ]

Gamertag:Rob3rt75

(#16890) MasterDeeJay válasza pelenka35 (#16889) üzenetére

Az új immersive armor 7-hez már nem kell spike.esm, csak a boss még nem frissült és ezt nem tudja. Hagyd figyelmen kívül ha a 7-est használod.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#16891) joke38


joke38
tag

Üdv mindenki:)
Skacok,van olyan mód ami átlátszóvá teszi az ablakokat?Mert mintha már láttam volna ilyesmit a Nexuson.

(#16892) Tirexi válasza joke38 (#16891) üzenetére


Tirexi
addikt

Ilyen nincs.
Mivel az egy külön helyiség ahová betölt a játék.
Whiterun falain sem tudsz csak úgy átugrálni pedig még ott ablakok sincsenek. :)

Ez a dolog csak akkor működne ha exterior-al együtt töltene be egy-egy ház.

[ Szerkesztve ]

(#16893) joke38 válasza Tirexi (#16892) üzenetére


joke38
tag

Köszi,de kár azért,2011-ben azért ezt már megoldhatták volna...

(#16894) Jorus válasza Tirexi (#16892) üzenetére


Jorus
nagyúr

Varla mesélt erről vmit, hogy asszem pont Whiterunban megcsinálta vki, hogy az egyes ablakok látókörébe eső külső mapot beépítette az ablak mögé vagymi. Persze ő úgy mondta, hogy érteni is lehetett. :D Vagy lehet, csak Breezehome volt így megcsinálva, már nem emléxem pontosan.

Szerk.: meg is van: Immersive Interiors

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#16895) Tirexi válasza Jorus (#16894) üzenetére


Tirexi
addikt

Meg lehet csinálni mert nem lehetetlen csak baromi sok munka lenne. :K

(#16896) joke38


joke38
tag

Skyrim Realistic Texture Overhaul-t és társait érdemes feltenni szerintetek?

[link] vagy inkább ezt?

[ Szerkesztve ]

(#16897) Grave_444 válasza joke38 (#16896) üzenetére


Grave_444
nagyúr

Szerintem a Realistic Texture Overhaul nagy része ezek közt is megtalálható. Én ezeket a módokat használom, van köztük egy csomó grafika javító.

[ Szerkesztve ]

(#16898) genndy válasza Grave_444 (#16897) üzenetére


genndy
addikt

Nem található meg. Különben nem lenne külön mod.

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#16899) joke38 válasza Grave_444 (#16897) üzenetére


joke38
tag

Az általad leírtakból nekem is van fent,egyébként nekem a parallaxos módok túl csicsásnak tűnnek,túl szimmetrikusak pl.az utak,faházak.

(#16900) Grave_444 válasza genndy (#16898) üzenetére


Grave_444
nagyúr

Parallax és az Immersive Roads is szinte ugyanez szerintem, elég csak megnézni a képeket.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  The Elder Scrolls V: Skyrim (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.