Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mate
nagyúr
Már kb. 65-70%-nál járhatok. Jó játék, de nem kiemelkedően jó sajnos. Egy idő után teljes unalom, a táj számomra egyoldalú, ugyan azok a házak, dungeonok, tájak stb. Tudom nem könnyű megcsinálni egy ekkora térképet, de ez van.
Ebből a szempontból two worlds 1-2 jobb szerintem. Ott sokkal sokszínűbb a táj.
Witcher kettő meg sztoriban erősebb szerintem. Ott legalább tényleg tétje van a döntéseimnek. Itt olyan érzésem van, hogy választhatom A-t, választhatom B-t, de úgy is C lesz a vége.
Tirexi
addikt
Igen ezt én is írtam már, hogy hasonlóan látom.
A fő küldik meg pár mellék szál elég érdekes és fordulatos és elsőre a táj is elkápráztat (ENB-el), de aztán jön az általad említett unalom.
Van már 60k aranyam nincs olyan enemy ami legyőzne stb.. stb...
Az értelmetlen bóklászásnak meg nem látom értelmét nagyon.
Oké van egy két izgi dungeon ahol sárkány papok vagy mik vannak tudod azok a maszkosok de kb ennyi.
Egyszerűen elfogy a tartalom az ismétlődő küldetések már már vicc kategória, hogy mindig ugyan azt ugyan onnan kell elhozni vagy mindig ugyan azt kell ugyan ott megölni...
Összes DLC meg van és összes Céh is és a legtöbb Daedra küldi is.
Az ilyen öljem meg a mit tudom én minek az óriását is uncsi. Két lövés íjjal. Az utazás a két betöltéssel tovább tart mint a küldetés.
Falskaar is meg van az is jó volt de aztán annyi. Annak is hamar vége lett.
Oké még közel nem 100%-os a térkép felfedezettsége de ha egyszerűen nincsen miért akkor elveszti a varázsát a game.
Akkor van egy csomó beakadt küldetés amivel egyszerűen nem tudok mit kezdeni... már rég megcsináltam de még mindig ott van.
Van még a gyűjtsek össze 20 Deathbell-t meg ilyenek meg egyszerűen nem tudnak érdekelni.. Mit kapok érte? 200 Aranyat?
Még Solstheim van még ahová tudnék menni quest-elni, de mivel már ott is kész a fő küldi gyanítom, hogy már ott sem lennének izgalmas küldik.
Hát ennyi a Skyrim.
Mate
nagyúr
100%-ban egyetértek
Legnehezebb fokozaton is alig van olyan aki megizzasztana. Túl könnyű a játék, viszont elején túl nehéz
Arany értelmét veszti. A kereskedőknél szarabb cuccok vannak mint nálam, eladni meg nem tudok nekik, mert alig van pénzük.
A küldetések egyoldalúak, unalmasak. Halál *aszára menjek el azért, hogy ráleheljek egy idiótára és a csapatára, majd végeztem is....
Az se tetszik, hogy nem ölhetek meg bárkit. pl. Mi a francért kell nekem a tolvajcéhbe bekerülnöm? Miért nem dönthetek úgy, hogy inkább kiirtom az összeset? Simán lehetne egy ilyen szál is.
Ház: Tök unalom, ráadásul bugos. Nekem ez a sims vonal nem jön be (Feleség, meg kardozzak a gyerekkel egy frissen épített házban)
Two worlds tájban erős. Sivatagtól a hóig minden van benne, változatos elleségekkel
Witcher szintén változatos, sokkal hangulatosabb, viszont lineáris. Bár witchernek brutálisan jó a sztorija és 2x végig lehet játszani úgy, hogy teljesen más küldetéseket nyom az ember a második részén.
Összefoglalva: Nem bántam meg, hogy elkezdtem játszani vele, de hasonló lett mint two worlds 2. (Vártam a nagy bummot, konkrétan az utolsó, legnagyobb szigetet. Gondoltam annál durvább rész nem lesz a játékban. Erre kiderült, hogy multi sziget és kb. 2% járható be....)
Szeptemberig el leszek ezzel, far cry 3-al és ha lesz gta-val, utána meg jön witcher 3 ami eddigi tapasztalatok és videók alapján kegyetlen lesz
Tirexi
addikt
fiATHaLON
őstag
Legnehezebb fokozaton is alig van olyan aki megizzasztana.
Túl könnyű a játék, viszont elején túl nehéz
Erre azért van megoldás (Skyre+Duel Combat Realism+skill unlocker az ellenfeleknél+
Apocalypse - 180 új varázslat, ellenfeleknél is) pl.
Az egyoldalúság igaz, sajnos én is belekezdtem játék közben egy kis Last of Us-ba
és elképesztő, hogy egy apró kis húzással mennyivel éllettel telibbé lehet tenni egy
játékot. Ez pedig nem más, mint hogy a személyiségek jól elkülöníthetően megjelennek.
Míg ott úgy barangolunk az alkalmi társakkal, hogy az életükről mesélnek, szokásaik,
félelmeik, humorérzékük van - élnek, na -, itt rohanhatok mögöttük egy-egy
összecsapásnál, humorként esetleg itt-ott besütik a "took an arrow..."-t, amit azért
már elkoptattak a Skyrim előtt.
Meg sem érint, ha valamelyik hanyattvágja magát mellettem, hisz jellemvonásokat csak
én képzeltem neki.
Ez így kis túlzással egy keretrendszer, amiből játékot (esetleg) a modderek készíthetnek.
Ezt újra és újra megállapítom az Oblivion óta, de többször nem ugratnak be.
Nincs igazán bajom a játékaikkal, de igazából a játékkezdeteket leszámítva élmény sem.
Évek óta egyformák felépítésben...
A Morrowindet ha megnézzük, azóta lényegi újítás nincs.
Jócskán olyan ez már, mint a Call of Duty sok részen át polírozott grafikai motorja.
[ Szerkesztve ]
Xerxész
őstag
2 kérdés:
1. Melyik mod csinál Whiterunból őserdőt? Kevesebb fával hihetőbb...mit keres egy dzsungel a puszta közepén? Én a Pines of Whiterunt használom, az csak néhány fát rak bele.
2. Melyik mod csinálja ezt a macskakövezést? És miért tetszik mindenkinek annyira?
[ Szerkesztve ]
Ettől féltem. Ennyit nekem nem ér a dolog se időben se energiában, jók azok a fák úgy, ahogy vannak. Nekem inkább a sztori és a hangulat a fontos. Azt a kevés időt, amit a játékra tudok fordítani, azt inkább játékra fordítom, mint modolásra. De azért köszi!
Észrevettem, hogy Falskaar-on mindenkinek szóf*osása van. De tényleg, Skyrim nordjai rövid, tömör mondatokban kommunikálnak, a Falskaar-iak meg csak mondják a magukét folyamatosan és olyan terjengős körítést kanyarítanak az érdemi infók köré, hogy már zsong a fejem tőle.
Faslkaar egyébként javasolt mindenkinek, nagyon jó, új helyszínek vannak, hatalmas belső terekkel, ötletes megoldásokkal. Nincs is két hasonló dungeon az egész szigeten kvázi. Külön jó, hogy szinte minden barlang mélyén lapul vmi dwemer épület vagy rom. Az is kiderült, hogy Falskaar valahol Atmorától D-re, DK-re, Vvardenfell-től ÉK-re lehet.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
GypsFulvus2
őstag
Ebben bizony sok igazság van. Amit te, meg Tirexi meg, fiATHaLON írtok, az részben a teljesen nyílt világ koncepció, részben pedig a TES sorozat fokozatos casual játékká alakulásának következménye. Ha a grafikára nem vagy finnyás, akkor kipróbálhatnád a Morrowindet, ami még sokkal "komolyabb", bár ott sem várhatsz Witcher, vagy Mass Effect szinten kimunkált karaktereket. A TES fő erőssége a teljes szabadság és a hatalmas bejárható területek mellett a végletekig kimunkált Lore. Ebben a gazdag háttéranyagban sokkal több lehetőség van, mint amilyen sztorikat kitaláltak pl az Oblivionhoz és a Skyrimhez (a Morrowind vagy a Daggerfall ebből a szempontból nagyságrendekkel jobb). Sosem értettem, miért nem aknázzák ezt ki. Egy lineáris, vagy félig lineáris játékban, mint a két Witcher, azért sokkal könnyebb emlékezetes karaktereket és bonyolult történeteket gyártani. A sandboxban egy elágazó, bonyolult sztorit végigvinni úgy, hogy az visszahasson a sandbox világra - nos ez szinte lehetetlen feladat, milliónyi küldetés-bug lehetőséggel. Minek vesződjenek vele, ha a kazuárok így is veszik, mint a cukrot? A lebutított játékmenetű Skyrim lett a legkelendőbb TES játék... Ezért is lesz érdekes a Witcher 3, vajon képesek lesznek-e az eddigi jellemzőket megtartva nyílt világot létrehozni? Ha igen, akkor az tényleg unikális játék lesz, mert egyesítené a sandbox és a sztorivezérelt kvázi-lineáris játékok előnyeit. Ilyen RPG-t én nem ismerek, a korábbiak közül talán még a Baldur's Gate állt ehhez a legközelebb (nem véletlenül tartják a mai napig klasszikusnak).
Jorus: Ez a Falskaar valami mod, vagy valamelyik DLC? (Meg kéne már vennem a Legendary-t )
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
M3oH
addikt
Falskaar ingyenes mod. Nexuson is megtalálod.
GypsFulvus2
őstag
mindkettőtöknek!
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
Tirexi
addikt
1) Ja én is feltettem a Pines-t de most olyan furcsa kopár lett.
2) Ez: [link]
Jaj de bírom, hogy már megint meg van dögleve a Nexus...
Xerxész
őstag
A Pines of Whiterun megoldás számomra a legelfogadhatóbb. Az is hihetetlen nekem, ami az alapjátékban van, hogy egyetlen fa sincs az egész városban (csak a központi csoffadt nagyfa), meg az is hihetetlen, ami a te mododban volt...a dzsungel.
Nem lenne rossz az általad használt mod sem, ha lehetne szabályozni a fák mennyiségét. Valószínűleg frissebb is, mint a PoW...ami itt-ott szerintem bugos (pl. van egy fa mindjárt a főkapu mellett balra, ami az őrök szálláshelyéből nő ki).
[ Szerkesztve ]
pelenka35
őstag
Mi az a "lore" :-S
Gamertag:Rob3rt75
A háttértörténet, a világ és történelme, amiben a játék játszódik.
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
GypsFulvus2
őstag
Mindaz, ami egy szerepjáték hátterét biztosítja. Műveltség, "tan". Ami leírja az adott világ földrajzát, történelmét, politikai viszonyait, népeit és nemzeteit, háborúikat, vallásaikat, hitvilágát, eredetmondáit stb stb. Ebből a szempontból a TES nagyon erős. Lásd itt, vagy itt. A "régi szép időkben" egy RPG-t kiadni részletes lore nélkül eleve kudarcra volt ítélve. Ma már erre sincs igény...
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
HaaS
addikt
Hmmm... Neked lenne? Mert már én is kiestem!
"a sárkány is csak ember" - oxox
GypsFulvus2
őstag
Örökké!
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
pelenka35
őstag
Gondolom magyarul ez nem elérhető.
Gamertag:Rob3rt75
GypsFulvus2
őstag
A 2. link a saját munkánk Jorussal. Ezen kívül magyarul itt találhatsz olvasnivalót.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
pelenka35
őstag
Köszönöm,mindenképpen elolvasom
Gamertag:Rob3rt75
Grave_444
nagyúr
Még egy kérdésem had legyen.
Nagyjából már tudom miket teszek fel. Először felteszem az oldaladon lévő ENB módot. Az együtt tud működni ezekkel vagy tartalmaz minden lényeges cuccot? Ez lenne az egyik lehetőség, a másik a sima ENB.
A harmadik pedig ez a lista 1-2 dologgal kiegészítve. Ezek lennének.
Szerinted melyik legyen?
[ Szerkesztve ]
Tirexi
addikt
Szerintem várd meg míg elkészül az új ENB beállításom aztán majd utána felrakjuk.
Ami a weboldalon van azt már ne szedd le. Régi és nincsen optimalizálva az új ENB-hez.
Még finomhangolok rajta kicsit.
Tirexi
addikt
Tessék itt az új ENB-em: [link]
Minden benne van csak be kell másolni a Skyrim mappába. Már ami az ENB-hez tartozik.
Ehhez feltehetsz bármilyen modot.
Kareszovics
addikt
Szép-szép, de a fákat eskü nem értem...
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
Grave_444
nagyúr
Azt elmagyaráznád miben más az enb a nexus oldalán lévő módoktól? Amiket a végén linkeltem azok tetszenek, lehet elég lenne csak az.
Tirexi
addikt
Azóta én is kivettem őket.
Most ilyen:
(#16626) Grave444
Értsük már meg plz, hogy az ENB az egy grafikai módosító DLL csomag és a színvilágért felelős.
A Nexus-on található modok meg jobb textúrákat és szebb környezetet vagy fényeket csinálnak.
De a Nexus-on is vannak természetesen ENB beállítások.
Szóval az ENB mellé te bármilyen modot felrakhatsz.
[ Szerkesztve ]
Tirexi
addikt
Játék problémákra: [link]
Ezzel is frissíteni kéne a kezdő hsz-t.
Xerxész
őstag
Na most ez milyen fa mod Whiterunban?
Már jobb, mint a dzsungel, bár engem zavarnak az őszi fák is...egy kicsit.
fiATHaLON
őstag
Heheeeeejjjj!
Itt egyedül te értékeled, hogy olyan szinten nehezítettem be a játékot,
hogy egy találat azonnali halált hozhat mindkét részről...
Nem hiszem, hogy végigjátszom, de így élmény a csata, igazi
PA-s mérlegelések olykor az ütközetek, hogy kiknek merjek nekirohanni
és hogy...
Az első sárkánnyal igazi epikus csata volt, 3!!! játékbeli nap telt el mire
levágtam, kidőlt mellőlem nem kevés odaérkező sárkányturista.
Már egészen úgy éreztem magam, mint a 90-es években, hogy első,
második és harmadik alkalommal nem biztos, hogy megvan a metódus
a győzelemre, figyelni kell.
Ha ez meg lenne fejelve valami globálisabb ai átszervezéssel, egész
komoly valami lenne.
PeL
addikt
Azt hogy kell elképzelni hogy 3 in-game napig tartott a csata? Nálam ez kb úgy van hogy ha sikerül beaggróznom a felettem dögkeselyűként köröző prédáját leső sárkányt akkor leszáll, dulakodunk kicsit aztán mivel megérzi a pár bokorral arrébb szotyolázó óriás testszagát felszáll, odamegy hozzá és elementális zuhanyban részesíti. Rólam olyankor totál meg is felejtkezik, idegesen néztem végig a fürdetést lapulva a fák között, majd mint aki jól végezte dolgát felszállt a közeli hegyek felé.
Grave_444
nagyúr
Rendben köszi. Az előző ENB csomagod viszont módokat is tartalmazott, nexus-al olvastam be és ~250 mega volt, ez csak 2.
Tirexi
addikt
Igen ebbe csak az ENB van benne.
Csinálok majd este egy nagyobbat is.
Grave_444
nagyúr
Nem akarom itt tovább ragozni, válaszolj majd a privátra.
Grave_444
nagyúr
Mate
nagyúr
Honnan tudod?
Tirexi
addikt
Az igen.
Grave_444
nagyúr
Bemásoltam a Skyrim mappába és ez lett a vége. Ötlet?
Tirexi
addikt
Az ini fájlokat átírtad ahogyan kell?
Grave_444
nagyúr
Hát azokat nem.
Most felteszek kb 40 grafikai módot, nem merem utána bemásolni az ENB-t.
Először megnézem így milyen a grafi. Mit kell átírni amúgy?
Szerintem régebbi ENB szemete maradt bent és az kavart be.
Nem elég a főkönyvtárból törölni/felülírni, az ENB csinál magának saját könyvtárat is, azt is cserélni kell.
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
fiATHaLON
őstag
3 napig rohangáltam fel-le a toronyban, nyilaztam/varázsoltam/mikor
valaki becummantotta a Hármashatárhegyre menet és belekötött a
trágárkodás okán, farbaközelítve aranyeret nyírtam, mígnem összerogyott
a jószág...
Grave_444
nagyúr
Tirexi
addikt
Valahol nálam is maradtak low textúrák.
Jó lesz ez, de kell rá az az ENB.
Grave_444
nagyúr
Az számít, hogy pár módból direkt olyat szedtem le, ami non-enb?
Vagy akkor teljesen külön van? Ennél követelmény az a sok cucc, azért tettem fel őket.
Leírnád hogy kell ENB-t megcsinálni? Nem baj akkor ha felülírtam a fájlokat?
PeL
addikt
Enhanced Lights and FX-ben bepipáltad az Enhancert? Baromi széppé teszi a fény-árnyék kontrasztokat a belső területeken. A képeken nem látni a működését Nagyon sokat dobna a látványon
Grave_444
nagyúr
PeL
addikt
Pedig nem használom a modot mert nálam kinyírja a frame ratet. Viszont a különbség annyira sokkolt látványban hogy szinte beleégett a retinámba, sajnálom hogy nem tudom használni.
Grave_444
nagyúr
Amíg nem szóltál nekem fel se tűnt.
Tirexi Akkor majd az ENB beállítást írd le.