Azt még hozzá kell tegyem, hogy számomra kicsit furcsának tűnik, hogy egyszerre két levelet kaptam az Ipon-tól, az elsőben közlik, hogy az LGA lábak sérülése miatt nem tudják garanciában kezelni a problémámat, a második (de ugyanabban az időben, 15:46-kor beérkező) levélben meg értesítenek, hogy átvették a csomagot. Oké, lehet, hogy csak így működik a rendszerük, de én azért két, külön időben érkező mailre számítanék, mert én ebből azt olvasom ki, hogy már a bontatlan dobozon keresztül, röntgenszemekkel látják a (vélt vagy valós) hibát...
Egyfelől nekiállhatnék keménykedni, hogy márpedig három ill. nyolc munkanapon belül jeleztem a problémát, de ott szúrtam el, hogy nem elállási szándékkal éltem, hanem garanciális problémával. Írtam egy mailt, hogy rendben, menjen a feltételes ügyintézés, de megvallom első körben egy kissé megingott a bizalmam a cégben...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.