A fő probléma nem az hogy le kellett menni. Szívesen segítek még idegeneknek is, nemhogy a saját cuccomért lusta lennék lemenni. De szerintem nem cöccögünk a telefonban és nem beszélünk magas lóról. Ne felejtsük el azért, hogy a futár nem szívességet tesz, hanem a munkáját végzi. Egy céget "képvisel" tehát a stílust ehhez kéne kalibrálni. Szerintem a munkaköri leírásában nem ez a fajta magatartás volt felvázolva az ügyféllel való kapcsolattartás alatt. Többször beszéltem vele időpont egyeztetésekről és a stílus ugyanez volt.
Olyan érzésem van mintha egy étteremben fél méterről, retkes kézzel odab_sztak volna valami ételt, hogy "Nesze! Egyé'!"
Félre értsen senki, nem az iponnal van problémám, még csak nem is a futár céggel. Pusztán egy alkalmazott viselkedése borzolta fel a kedélyeimet. Nem problémázok a dolgon, ha így lenne a futárcégnek írtam/telefonáltam volna és nem itt a fórumon adom elő.
Ez csupán egy tapasztalat az ipon computerrel.
[ Szerkesztve ]
Komolytalanok kíméljenek!!!