Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#4653) Rent válasza rocket (#4650) üzenetére


Rent
senior tag

Maga a laptop vétel is szolgáltatás, mert onnantól hogy otthagysz x pénzt nem csak a termékért fizetsz, hanem egy szolgáltatásért. Termék meghibásodása esetén a garanciális ügyintézését is nekik kell biztosítani, ez benne van a haszonkulcsban amivel ők dolgoznak, de pont nem érdekel mibe.

Nem viheted vissza közvetlenül a dellhez, hogy vérspiti módjára kérj róla hivatalos papírt, hogy ne röhögjön körbe első körben a szervizes az iponnál. Náluk vetted és rajtuk keresztül történik a gariztatás. Egyébként meg az, hogy meg akartam könnyíteni a munkáját a pultnál ülő gyereknek (ami első körben azért volt, mert azt gondoltam, hogy gyorsabban fog menni a dolog) az gondolom nem szemétség, hogy elmondtam miket próbáltam végig, hogy beszéltem dell supportal is, hátha én vagyok az analfabéta, de nem, mert felvilágosítottak, hogy ez már ismert ennél a modellnél és pontosan mi a hiba.

Lepakolhattam volna és mondhattam volna hozzá nem értő módon, hogy nem működik, mert kék képernyővel lefagy. Oldják meg most azonnal, mert tegnap vettem, kérem vissza a pénzt vagy kérek másikat. De nem végigvártam az első 3 munkanapot, majd arra hivatkoztak, hogy nem a leadástól számított 3 munkanap számít, hanem a vételtől számított 3 munkanap, onnantól, hogy leadom a törvény csak úgy szól, hogy a lehető leghamarabb rendezzék. Innentől kezdve, pontosan nincs meghatározva hogy hány nap, csak ezt elfelejtették előre közölni, mielőtt kifizettem, annyit mondtak kifizetés után és átvétel előtt, hogy 3 munkanapon belül Dévai utca, 8 nap az elállás, utána hivatalos szerviz.

De biztos én vagyok a paré, mert mindent a kezükbe adtam, pontosan elmondva, hogy miket próbáltam végig, mit mondott a dell support, lefotóztam a pillanat törtrészéig megjelenő kékhalált amit meg is mutattam, hogy a szervizes fel tudja írni a hibalapra az ő beszállítójuknak, hogy még azzal se kelljen bajlódnia. És én vagyok azért is a paré, mert most 2 hónap elteltével lemertem írni, hogy mi történt egy másik kollégának aki most vásárolt gépet karácsonyra ajándékba és fel merem világosítani, hogy elképzelhető, hogy hasonlóan fog járni, mint én!

Biztos az én hozzáállásommal van baj! :D

Ahogy az előttem hozzászóló is írta a srácot a gyakorlat érdekli, én leírtam az én esetemet, és ebbe hiába próbálsz belekötni, nem fog menni. Egyébként reagálva a papíros megjegyzésedre, felvetettem a pultnál ülő gyereknek, hogy most felhívom a delleseket újra és odaadom a telefont, azt mondta nem kell, mert nem számít mit mondanak. Innentől kezdve van tippem a papírjukat mire használta volna.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.