Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5344) _Erik_


_Erik_
csendes tag

Épp most járt itt egy "gentleman", aki tegnap rakatott össze egy fél gépet (ház, alaplap, cpu, vga). Most visszarohant vele, hogy nem jó az alaplap szerinte és trehányul lett összerakva. Mindezt úgy, mintha a seggéből rántotta volna ki a céget. Konkrétan pont én pakoltam össze, így tudtam, hiányzott pár apróság, ami egy mezei user-nek kellene hozzá, hogy tudja használni is a gépet. Az összerakáskor mindenesetre feltételeztem, ha már csak a felét rakatja össze, vannak neki egyéb alkatrészei, illetve valamennyire ért is hozzá, ha ő szeretné beszerelni. Erre lebaszott, hogy nem dugtam rá se Sata, se tápkábeleket semmire. A felvetésemre, hogy ezek hiányában nehéz lett volna megtenni, egyből a főnököt kérte. Miután a szervizvezető én vagyok, egyből kérte tőlem az üzletvezetőt. Amikor szóltam kollegámnak, hogy action van, annyira mégsem akart már beszélni vele :) A kérdésemre, hogy a memóriát, amivel próbálták beindítani a gépet, elhozta-e, a válasz: "Hát van maguknak, nem?" Jó, hoztam egyet, minő csoda, a gép elindul... A felesége csitítgatta míg a memóriáért mentem, éppannál a résznél értem vissza, amikor azt taglalta: "Én a vevő vagyok, nem én kussolok, mindig a boltnak kell kussolnia!" Ekor hívtam fel rá a figyelmét, hogy nem kötelező igénybe vennie a cég amúgy ingyenes bónuszszolgáltatásait, hanem ő is összeállíthatja otthon a konfigurációt, esetleg megbízhat vele szakembert megfelelő díjazás mellett, hogy ezt megtegye helyette.

Öröm az ilyen ügyfél, de még nagyobb öröm, ha nincs...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.