Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5451) Vangelis válasza Speed® (#5450) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Én őr voltm, hidd el az sem leányálom.. most PC vel foglalkozom, de voltam már hentes idegenvezető meg ki tudja még mi:D.... xar mind:D

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#5452) Dzoli válasza Nightmare (#5412) üzenetére


Dzoli
tag

Ez sajna azért van, mert ma divat PC üzletet nyitni, és bárki szabadon meg is teheti, minden komolyabb szakmai előképzettség nélkül. Vagy tényleg nem értett a dologhoz, vagy kiszórta a beragadt készletet karácsonyra. ;]

https://forexklub.hu /Tőzsde, CFD, Forex kereskedés/

(#5453) Thulcandra válasza Nightmare (#5412) üzenetére


Thulcandra
senior tag

Nem tudom mit vársz. Ha egy suttyó beesik a boltba, hogy kell neki egy gép, ennyi pénz van rá, semmi elképzelése nincs, akkor akármit el lehet neki adni nem?
Ha van készleten beragadt vinyó, ami már 1éve nem kell senkinek? Na, majd ez elviszi!
Beragadt ram? Vigye csak!
Úgyse ért hozzá, gépet kért, gépet kap!
Hozzáteszem: még az is lehet, hogy a beszerzési árnál olcsóbban kapott meg pár cuccot, mert már hónapok óta ott rohadtak az üzletben.
Ismerősöd még jól járt, tudod hány embernél voltam szerelni akik ilyen 600 mhz körüli gépeket vettek pár hónapja 40 ezerért? :W
Emberek rájöhetnének már, hogy a világ nem arról szól, hogy többi embertársunk a legjobb minőséggel kiszolgáljon. Szép lenne. De ilyen soha nem lesz.

" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "

(#5454) Vangelis válasza Dzoli (#5452) üzenetére


Vangelis
nagyúr

:) ezek az átkozott célzások:)

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#5455) Dzoli válasza Vangelis (#5454) üzenetére


Dzoli
tag

Nem neked szólt a válasz, ha jól látom. Pusztán véletlen, hogy utánnad írtam. ;]
Egyébként akinek nem inge...... :DDD

https://forexklub.hu /Tőzsde, CFD, Forex kereskedés/

(#5456) net84


net84
őstag

túléltem a vasárnapot :DDD
a szombati zizitoppos, vasárnap 10körül telefonált, hogy kell akkor neki a gép, mire jöhet érte? megegyeztünk a 11 órávan, majd fél 12-kor úgy kellett rátelefonálnom, hogy ugyanmán gyere béééé...azán kapott ajándékba egy 800Ft-os fülest, legyen boldok (igaz így is nagyon örült, hogy ennyi idő alatt géphez jutott)

aztán jöt egy néni, aki konfigurációs listát szeretettt volna, kapott egy alkatrész listát, majd közölte, hogy a fia összeválogatja majd, hogy milyen gép kell neki, és akkor visszajönnek. - Holnap nyitva vannak? (he? holnap akarsz gépet venni? Te Bar*m!) - Nem! Idén már csak a két ünnep között leszünk nyitva.

11:50-kor telefonált az egyik viszonteladónk, hogy hozna egy notit, amibe memóriát kéne rakni, mert a billentyűzet alatt van a foglalat és nem tudja szétszedni.
12:10-kor be is ért :) Még szerencse, hogy bementem megnézni a kollégát, hogyan boldogul, mert akkor tudtam meg, hogy egy Acer 5310-esből akarja kifejteni a billentyűt. Gyorsan megmutattam neki, hogy biza annak az aljába van a foglalat, és a takaró lemezt is segítettem levenni. Ekkor derült ki, hogy azért gondolta a viszonteladó, hogy nem ot van, mert neki nem sikerült szétszedni... :DDD

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Mindenkinek!

Aki pedig még dolgozik, annak kitartás! Nincs már sok hátra...

[ Szerkesztve ]

Read only...

(#5457) rovar1 válasza _Erik_ (#5431) üzenetére


rovar1
csendes tag

Eriknek tökre igaza van.4 üzletem van 4 megyében,de ha ilyen garanciális probláma volt, mindig meg tudtam egyezni a vevőkkel. (érdekes, hogy tipikusan hátizsákos volt a nagyrésze) A képlet egyszerű én is felajánlottam egy fokkal jobb típust, ha nem kellett akkor egy igencsak méltányos (netto nagykeres ráfizetést a még jobb termékre) , ha ez sem kellett, akkor jött az, hogy renben van a föld alól is megszerzem neked az általad követelt terméket (ha ide eljutottunk már tudtam,hogy csak a pénzre megy ki a játék)
ilyen esetekben megvettem a használt terméket és átadtam neki. És hányszor sírtak, hogy inkább mégis ráfizetne...

Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)

(#5458) bullseye


bullseye
addikt

ha akad jogász, majd kijavít, pontosít, de amortizáció azért nincs, mert amikor a cég nem képes a garanciális feltételek teljesítésére/nem képes olyan módon, ahogy azt a vevő el (kell, hogy) fogadja, akkor a szerződés semmissé válik, és visszarendezik a szerződés előtti állapotot.

Tény, hogy ideje lenne valahogy szabályozni ezt olyan termékeke esetében, amik hónapok alatt elvesztik az árukat, legtöbb ember is belátja, hogy a 2.5 éves kárty akkori értékének feléért is jobbat kap (persze van aki abból tart fent csodagépet, hogy minden elem tönkremegy a 350. napon). Ezért józan paraszti ésszel elfogadható, hogy egy már rég nem kapható kártya helyett, egy kb. olyan sebességű modernt kap (ha ugyanolyan erős is, újabb dolgokra képes, új bundle játék :) stb.) De a ráfizettetés rossz ötlet, a garancián is üzletelni? Ha a könyvelés miatt muszáj, akkor 5 Ft + áfa, és kész. De ezt kedvesen kell, barátsággal, mert itt éppen a vevő az úr. Ha nem tetszik neki az üzlet, kérheti a lóvét és kész. Az nagyobb bukta (az alapján, amiket a nagykerekről olvasok gariügyben), mint benyelni 10k-t és egy jobb kártyát adni.

A cserepéldány felkutatása beszólásnak jó, mert kiugrasztja a megélhetési garanciázók egy részét, de nem tudom szabad-e használt terméket ilyenkor, újként eladni...

[ Szerkesztve ]

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#5459) Hequila válasza Nightmare (#5412) üzenetére


Hequila
őstag

2 ötletem van;

a, Karácsony előtt már nem volt más az üzletben, így szegény ember vízzel főz alapon csak ezt tudta adni

b, Az a régi vacak már nem kellett senkinek, így valami egységnyi sugarúra rá kellett sózni.

''Nem kell hajó, nem kell repülőgép, | Van mit ennem, van hol aludnom még!'' Tankcsapda

(#5460) Rover623 válasza bullseye (#5458) üzenetére


Rover623
félisten

A cserepéldány felkutatása beszólásnak jó, mert kiugrasztja a megélhetési garanciázók egy részét, de nem tudom szabad-e használt terméket ilyenkor, újként eladni...
Jó beszólás bizony...pláne így nyilvánosan...elmélyíti a hagyományosan "barátságos" vásárló-kereskedő viszonyt...:W

primus inter pares

(#5461) Vangelis válasza Dzoli (#5455) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Persze persze:), de ezt már eljátszottat itt:).. lehet ez sem volt véletlen, de KKÜ és Hardverekben Boldog Új Évet Kívánok minden kelégának!!! és ügyfélnek:) PH-snak és nem PH-s nak

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#5462) rovar1 válasza bullseye (#5458) üzenetére


rovar1
csendes tag

A cserepéldány felkutatása beszólásnak jó, mert kiugrasztja a megélhetési garanciázók egy részét, de nem tudom szabad-e használt terméket ilyenkor, újként eladni...

Természetesen ez a legvégső megoldás és csakis a tenyérbemászó ügyfeleknél van ez és persze semmi esetre sem adom el újnak a használt terméket. (nem nézek senkit hülyének). Ő adott javításra egy használt terméket, neki kutya kötelessége elfogadni egy tökugyanolyan használt KIFOGÁSTALANUL működő terméket. /típus, márka...stb/

egyébként extrán zárójelben kérdezem tőletek boltosoktől,hogy gari raktárra ki mennyit különít el (nálam üzletenkét több százezer), de mindennek van határa. Mondom mindezt annak ellenére, hogy nálam az ügyfél s***e ki van nyalva, és eddig pénzt, energiát, szabadidőt nem kímélve minden problémára tudtunk megoldást kínálni, hiszem mi boltosok ezért vagyunk. Ézért választanak az igényesebbek minket és nem a tacskót.

Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)

(#5463) kenguru99


kenguru99
aktív tag

Kedves számtek boltosok!

Nem áll valamelyikőtök kapcsolatban a procomp hungary kft-vel? Hetek óta hívogatom őket a honlapjukon megadott számokon, de vagy foglalt, vagy nem veszik fel, vagy faxra van állítva. Garanciális ügyem lenne velük de nem tudom őket elérni.

(#5464) Dzoli válasza Vangelis (#5461) üzenetére


Dzoli
tag

Mi lenne, ha elfelejtenél végre?
Ülj le inkább a fa alá a gyerekeiddel, és nézzél rajzfilmet velük a plazmatévéden :)

https://forexklub.hu /Tőzsde, CFD, Forex kereskedés/

(#5465) Zofren válasza kenguru99 (#5463) üzenetére


Zofren
aktív tag

Procomp már nincs. Vagyis aki eddig procompos autoval jott, már más feliratuval jár.
Kellemes Ünnepeket!

''Próbálj ne sikeres, hanem értékes emberré válni.'' - Albert Einstein

(#5466) Hydra SR válasza Shadows (#5445) üzenetére


Hydra SR
addikt

Bocs de kicsit próbáld már a magyar nyelv szabályaihoz közelítő módon rendezni a betűket a szavakban, a szavakat a mondatokban és az írásjeleket a mondatok között ill. közben. Ugyanis nem értem, mit szeretnél mondani.

A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.

(#5467) bullseye válasza Rover623 (#5460) üzenetére


bullseye
addikt

mint említette a kolléga, előbb ajánl egy újabb, erősebb cuccot ingyér, vagy még erősebbet némi ráfizetéssel. és csak utána ezt... és akkor sem mindenkinek, tehát így + kis gyakorlattal jó eséllyel csak annak szól be, akinél a jó viszony az, hogy egyszer vett egy csúcsgépet, és azt 11,5 hónaponta lecserélteti újabbra, ingyér. De sajnálom őket...

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#5468) Vangelis válasza Dzoli (#5464) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Én már ott ülök...

Ráadásul még rajzfilmet is nézünk
Karácsonyra megint egy ujabb hitelbe vágtam magam:(.. de hát a karácsony az karácsony!
Majd jövőre kifizetjük a törlesztéseket:)

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#5469) nyunyu válasza rovar1 (#5462) üzenetére


nyunyu
félisten

Ő adott javításra egy használt terméket, neki kutya kötelessége elfogadni egy tökugyanolyan használt KIFOGÁSTALANUL működő terméket. /típus, márka...stb/

Torvenyben az is le van irva, hogy kizarolag uj alkatreszt lehet beepiteni garis javitaskor.

[ Szerkesztve ]

Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

(#5470) ML320 válasza nyunyu (#5469) üzenetére


ML320
aktív tag

Egy olyan júzer, aki csak és kizárólag ugyanazt a terméket fogadná el, az hülye vagy tényleg az érvényeteleníthetetlen igénye végett a pénzre hajt. Az ilyen meg ne válogasson.
Amúgy ha cserélnek valamit, az tényleg 100%-osan új? Több gyártó vetésforgó jellegűen cserélgeti a cuccokat. Ha javítva jön vissza, akkor meg tudod határozni, mit cseréltek ki pontosan? Már felhívták a figyelmet arra, hogy nem a nagyker javít, hanem a gyár, vagy annak a garszervize/szerződött partnere. Ekkor a boltos is jóhiszemű közvetítő. Vagy dobjunk vissza mindent, hogy eredetiséget igazoló okiratokat is kérünk? Artijustot a IC-kre is!!!
A legszebb az, amikor egy monitor esetében felajánlanak egy jobbat, azt meg a vevő nem fogadja el. Talán lelkileg nagyon összenőttek? Inkább a pénzt vissza. Abból tud majd venni kettőt is...
Szerintem az itt csevegő boltosok legnagyobb része a vevő megelégedettségével akarja intézni a garokat is, hiszen hosszú távon ez az érdekünk. Így kapunk csak visszatérő vevőket, és pozitív híreket. Ha nem tudunk valakivel szót érteni, ott több esetben a másik féllel volt bibi. A gyors, korrekt ügyintézés közös érdek.

Ember tervez, Isten perverz...

(#5471) TheReMiXeR


TheReMiXeR
senior tag

Boldog Karácsonyt Minden Boltosnak!

Mai eset reggel nyitás után :

2 faarc (értsd nagyon vidékinek) másodikként érkezik a boltba. Kolléga éppen beszélgetésbe elegyedik az első párossal (pasi meg a felesége) akik látszólag értelmiségibbnek néznek ki. Ebből egyenesen adódik, hogy nekem kellett megszólítanom a 2 faarcú kölköt :
-sziasztok, miben segíthetek?
-(jó ízesen, habár a végén kiderült, hogy Bp csak félóra kocsival) Tááápot ákárok venni!
-(évente párszor elsütöm ---> ) ...és milyet szeretnél? Malac vagy sűldő tápot?
-aztat nem tudom, mert én nem értek hozzá!
Az értelmiséginek látszó csaj akkorát visított, hogy én se tudtam leplezni a gyönyört. Kissé elröhögtem magam ezen a lejárt poénon, hiszen qrvára célba talált. Nehéz volt visszafordulnom a srácokhoz...
Aztán kérdésemre illetve gyors levezetésemre a 350W-os tápot választotta a srác, amit meg is indokolt :
-azé kell a nagy táp, mert majd két darab hangkártya lesz a gépbe...

nokoment

Szőke csaj bejön (zárás előtt 1 órával /9:00 - 12:00/), majd megkérdezi :
-utalványuk van?
-sajnos nincs (még)
-hát akkor most mit adjak a srácnak??? (Felemelt hangon)
Meglepődtem egy kissé és sikerült magamban tartanom a "f@szé az utolsó pillanatban akarsz te is vásárolni" tartalommal feltöltött mondatomat és reagáltam...
Végül kiegyeztünk egy játékos egérben, de azért még kijelentette a csajszika, hogy "ha nem testzik az ajándék akkor visszahozom kicserélni"...
No, arany drága pici bogaram, csak tépjétek szét a dobozt... és koppansz :))

Nos, akkor joccakát!

[ Szerkesztve ]

(#5472) rovar1 válasza Zofren (#5465) üzenetére


rovar1
csendes tag

Egy páran mostanság kényszerültek egy névváltozásra, de a gépezet nem áll le. Csak átalakulgat :D
[link]
mindenkiről van írás...

[ Szerkesztve ]

Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)

(#5473) philoxenia válasza rovar1 (#5472) üzenetére


philoxenia
MODERÁTOR

Hát aki a szlávot felismeri a kép alapján, annak elismerésem.

[ Szerkesztve ]

Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...

(#5474) Djuree


Djuree
félisten

hoppsz tegnap elfelejtettem Boldog Karcsit kivánni a boltosoknak. ha már mindig olyan jót röhögök a történeteken akkor megérdemlik a jókívánságot :D

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#5475) Zofren válasza rovar1 (#5472) üzenetére


Zofren
aktív tag

tudom, tudom... és karácsony elotti nap pont egy olyan laptop romlott el, ami az egyik ilyen nagykernél garos. új év első mozzanata, hogy kideritjuk, hogy most mi lesz.
tegnap este nem csörgött a mobilom, hogy nem indulnak a gépek. igaz kikapcsoltam, de még egy sms se jott :))

''Próbálj ne sikeres, hanem értékes emberré válni.'' - Albert Einstein

(#5476) 1010 válasza TheReMiXeR (#5471) üzenetére


1010
őstag

350W :C :))

nekem volt olyan hogy 2 tvkártya volt a gépembe
de csak azért mert abban az időban nagyon toltam a digitalizálst
és egyik ezt nem tudta másik meg azt nem......
és 450W os tápom volt(van) :)

(#5477) kenguru99 válasza Zofren (#5465) üzenetére


kenguru99
aktív tag

Az gáz. Felmerül a kérdés, hogy hová lehetne vinni egy náluk vásárolt xbox-ot garanciális javításra? Valaiknek van ötlete?

(#5478) Shadows válasza kenguru99 (#5477) üzenetére


Shadows
senior tag

mondjuk a magyar disztibútorához, esetleg oda ahol vetted

Csak a cabriozás ad erőt és mindent elsöprő lendületet

(#5479) Dzoli válasza Shadows (#5478) üzenetére


Dzoli
tag

Épp azt írta, hogy megszünt a cég ahol vette. Az is könnyen előfordulhat, hogy nem is a hazai disztribútoron keresztül jött a termék az országba. :F

https://forexklub.hu /Tőzsde, CFD, Forex kereskedés/

(#5480) Shadows válasza Dzoli (#5479) üzenetére


Shadows
senior tag

De ha megszünt a cég akkor a disztibutor szokott segíteni, elvégre az ő terméke, hameg nem magyarországi a lelőhelye az okozhat még álmatlan éjszakákat....

CSAK TISZTA FORRÁSBÓL! ha van magyarországi garlevele akkor kideríthető nem?? meg a disztributor is megnézi a kódot rajta megmondja honnan? mikor? merre? hányméter?

Csak a cabriozás ad erőt és mindent elsöprő lendületet

(#5481) bullseye válasza kenguru99 (#5477) üzenetére


bullseye
addikt

X360-ra asszem maga az MS vállal garanciát 3 évre, ha van neki számlája/garipapírja és nem lett megtörve.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#5482) Djuree válasza kenguru99 (#5477) üzenetére


Djuree
félisten

sima xbox vagy x360? ha x360 akkor 3 év microfos gari van ha nem flasheltetted ill. nincs benne hűtásmod. felhívod a microfos supportot és jönnek egyből a gépedért. elviszik és 2 hét múlva visszakapod, vagy újat kapsz vagy megjavítják. persze csak ha be van reggelve a supporton a géped.

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#5483) Zebra


Zebra
csendes tag

Részvétem az ünnepek között is nyitvatartó üzletek alkalmazottainak. Holnap biztosan lessz pár érdekes történet. :)

Viszlát. Nincs mit megköszönnöm, de azért további kellemes fórumozást......

(#5484) Vangelis válasza Zebra (#5483) üzenetére


Vangelis
nagyúr

JAh nyitunk holnap.

kolléga beteget jelentett, magam fogom a vásárlók hadát fogadni:D

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#5485) adik válasza Zebra (#5483) üzenetére


adik
őstag

az tuti, hogy hosszú, tömött sorokban fognak állni az ajtó előtt a "nem erre gondoltam" c. vevők. Illetve még inkább kíváncsi leszek arra - bár jobban bele gondolva inkább pont hogy nem leszek rá kíváncsi - hogy hányan fognak hőbörögni, hogy "mi az hogy...???"

Kettő, csipkebokor vessző!

(#5486) bullseye válasza Djuree (#5482) üzenetére


bullseye
addikt

a két hétre azért nem fogadnék... :)

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#5487) _Erik_ válasza Rover623 (#5438) üzenetére


_Erik_
csendes tag

Bármily hihetetlen, szoktam vásárolni műszaki termékeket. Szerencsére, nemigen romlott el semmi belőlük, de pont azért, mert ismerem a garanciális ügyintézés mikéntjét, nem kezdemnék el ott ugrálni, pláne nem nagyképűsködni, hogy "tudom ám én hogyan megy ez"...

Őszintén szólva leszarom, ki milyen régóta van itt, hány hozzászólása van, számomra nem ez az alapja annak, hogy bárkit is respektálnék. Inkább a hozzászólásainak tartalma válthat belőlem ki ilyesfajta reakciót.
A boltod szép forgalmat bonyolított, de ez nálunk cirka negyedéves intervallum alatt generálódik. Ennek megfelelően a kezeinken átfutó garozandó termékek éves értéke is eléri a százmilliós értéket évente, ergo, némi fogalmam talán lehet az adott témáról.

(#5488) _Erik_ válasza Lortech (#5441) üzenetére


_Erik_
csendes tag

Mi tulajdonképpen egyről beszélünk, csak te elsősorban vevőoldalról nézed a kérdést, én meg ugye a másikról. Mint már mondtam, lehet maximálisan törvényesen szívózni bolttal, és a bolt is tud teljesen törvényesen szívatni vevőt. Mindez csak a két fél egymáshoz való hozzáállásán múlik. Ragaszkodhat a vevő uyganahhoz a típushoz, színhez, márkához, DNS-összetételhez, ha egyszerűen már nincs kereskedelmi forgalomban. Ilyenkor a bolt a megoldásra való törekvésének bizonyítékaképpen felajánlhat különböző konstrukciókat, ez teljesen törvényes. Amennyiben ügyfél nem fogadja el, kénytelen várni, merthogy nincs konkrét határidő megadva törvényileg az ügylet rendezésére... ;)

(#5489) Rover623 válasza _Erik_ (#5487) üzenetére


Rover623
félisten

Az lehet hogy a te bótod nagyobb (mint az enyém volt)....de vitakultúrád az nincsen...;]

Őszintén szólva leszarom, ki milyen régóta van itt, hány hozzászólása van, számomra nem ez az alapja annak, hogy bárkit is respektálnék.
Nem említettem a hozzászólásaim számát, a "rangomat"..se pro, se kontra...ha benned ez mégis felmerült, kisebbrendűségi érzésedet kezeltesd gyorsan, mielőtt elmérgesedik...;)

A boltod szép forgalmat bonyolított, de ez nálunk cirka negyedéves intervallum alatt generálódik.
Egy szóval sem utaltam arra hogy az említett forgalom hogyan viszonyul a tietekhez...gyerekek között szokott első (esetleg második) érvként felbukkanni az "enyém/apukámé nagyobb"...;]

ergo, némi fogalmam talán lehet az adott témáról.
Ez meg kabaré...te vontad kétségbe a mi tájékozottságunkat...te dobtad fel a témát...erre próbáltam meg jelezni, "némi fogalmam talán lehet az adott témáról"...:DDD

primus inter pares

(#5490) eziskamu


eziskamu
addikt

Na akkor nem történt ma semmi érdekes, vagy ki sem nyitottatok :) ?

[ Szerkesztve ]

(#5491) _Erik_ válasza adik (#5447) üzenetére


_Erik_
csendes tag

Mi 6-kor zártunk 23-án, nagyjából voltak is folyamatosan addig. 24-én reggel kollegám idejött a bolthoz, mert valamit ittfelejtett, erre azt látja, vagy 20-an topognak itt a bolt előtt, gép a hónuk alatt. Amikor meglátták az autóját, összesúgtak: ő az, jön... Majd amikor közölte, nem vagyunk ma nyitva, csak beugrott valamiért, felháborodottan kérdezték: "Mi az hogy ma nincs szerviz? És akkor ő most mit csináljjon a gépével?"

Még 23-án volt egy másik ügyfél, aki egy olyan problémával hozta a gépét, ami várhatólag töönapos tesztelést igényel, ugyanis néha-néha kikpacsolgat szerinte. A problémáról tudott már hetek óta, dehát mikor hozná be, ha nem 23-án délután! Természetesen úgy gondolta, rögtön meg tudjuk neki oldani, hogy ne maradjon karácsonyra gép nélkül...

Amúgy meg beesett a legnagyobb ezévi elbaszás is, amit egy gépben össze lehetett hozni. Asszony behozza a családi gépet, hogy "No signal" van, valamint melegszik a gép, mert letörött a CPU-coolert tartó műanyag egyik füle. Elkezdjük nézni, látjuk, a 7600GS Gainward-ról csöpög valami, kiszedjük az alaplapot, alatta is mintha olajos lenne a ház, alalplap forrasztási oldala is mindenhol be van kenve valami olajos anyaggal. Felhívom őket, hogy ez így nem lesz garanciális, mit csináltak vele? Asszony erre kiböki, többször is szólt az urának, nem kell annyit WD40-el kezelnie a gépet, mert kicsit hangos benne valami. Emberünk nagyjából megfürdette benne az egész gépet. Amikor a CPU-t áttettük az új alaplapba, még kiderült, pár lábat is sikerült neki tőben elhajtogatnia. A reszelőnyomokon már meg sem lepődtünk a CPU felületén, amelyek akkor képződtek, amikor ezermesterünk kicsit igazított a cooler tartókeretén, hogy kifúrja azt, majd egy dróttal odakötözze a cooler-t. Végülis megúszta egy alaplap, CPU és VGA vásárlással, mitegy 45000-ből. :DD

(#5492) _Erik_ válasza Rover623 (#5489) üzenetére


_Erik_
csendes tag

Elnézést, de te kezdtél számokkal dobálózni és leújoncozni, bár valószínűleg fogalmad nincs rólam. És még inkább ne haragudj, amiért merek nem egyetérteni veled :)

(#5493) net84


net84
őstag

Mára és idénre is nagyjából elegem lett...
Kezdődött reggel egy pendrive-al, amit ajándékba kapott az illető, és szeretne beszerélni egy 2gb-osra.
- Semmi gond! Számla? Blokk? Garanciapapír? Vagy valami egyéb, ami igazolja, hogy innen való?
- Hát, a lányomtól kaptam, ő mondta, hogy innen való, de a blokkot nem találja...keressük meg?
- meg kellene...

Aztán jött az, hogy elhalt a telefonomban a mikrofon, a cégeset vasárnap katam vissza a szervízből úgyanolyan szarul (legalábbis az alap hiba megmaradt). Erre a sajátom is beszart. Kicsit kiakadtam, azóta a legkissebb baszogatásra, topaságra...mindenre ugrok.

Read only...

(#5494) Zofren


Zofren
aktív tag

és igen az emberek nem hazudtolják meg önmagukat. 23án rendel vmi vga-t emberke. persze nincs raktáron, de két ünnep közt megyunk és megszerezzuk.megfelel neki. erre negyed10kor (9kor nyitunk): jottem a vga-ért.

udvariasan elnézést kértem, hogy még nem voltunk áruért hajnalban, mert csak délután megyunk. no mind1, megértette, hogy 3felé lesz itt a cucca.
most viszont azzal riogatom a vevoket, hogy jövöre lesz csak :D

''Próbálj ne sikeres, hanem értékes emberré válni.'' - Albert Einstein

(#5495) _Erik_ válasza Zofren (#5494) üzenetére


_Erik_
csendes tag

Vasárnap reggel negyed 10-kor engem is felhívtak, hogy a szombaton átvett (se számla, se garlevél hozzá) gépük, amire azt mondtuk (szerintük ígértük aznapra), hogy valószínűleg másnak megnézzük (azaz majd vasárnap), kész van-e már? Miután már szombaton késő délután közöltem érdeklődésükre, hogy nem, még nem tudtuk megnézni, kifejtettem nekik, hogy tegnap délután óta szombat éjjel volt csak, és akkor nem dolgoztunk, amiért persze elnézésüket kérjük, és még vasárnap reggel sem ez volt az első dolgunk, lévén pár vevő már berendelt nyitáskor azonnal konfigokat, amiket persze össze is pakolunk. Tényleg nem tudom, hogy mit hisznek, van olyan időszak egyáltalán, amikor nem dolgozunk? :(

[ Szerkesztve ]

(#5496) 1010 válasza _Erik_ (#5495) üzenetére


1010
őstag

ienkor felnött emberek hivogatnak?
mert egy 4éves kisgyereknél ez még szinte természetes

(#5497) biga válasza 1010 (#5496) üzenetére


biga
senior tag

Nálunk mindennapos az, hogy az este, zárás előtti másodpercekben behozott gépröl reggel a nyitás pillanatában érdeklődnek, hogy készen van-e már. Azt szoktam mondani, hogy várjon, megnézem hátha megjavult itt nagy magányában az éjszaka :)

''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'

(#5498) ML320 válasza biga (#5497) üzenetére


ML320
aktív tag

Miért nem alkalmaztok manókat, meg hasonlatos lényeket?
:D :D :D

Ember tervez, Isten perverz...

(#5499) Shadows válasza biga (#5497) üzenetére


Shadows
senior tag

hozzám egy faszi hordj a amasináját, hogy fagy!!! kérdem én mikor?? mikor jáccik. kiderítettük hogy a radiátor mellett van a gép és azt, hogy az asszony szeret abból a konektorból vasalni, és mivel igen alumínuim huzalos a kéró, valszeg a hiba az ő készülékében van..... de még ezután 3X visszahozta és javasoltam neki a szomszédból lopjoon hosszabítóval egy kis friss elektront... azóta nem láttam csak hogy tudunk e nyomtatni neki dvd borítót.... szines lézer 400huf az sok..... :K :K

Csak a cabriozás ad erőt és mindent elsöprő lendületet

(#5500) ML320 válasza Shadows (#5499) üzenetére


ML320
aktív tag

Viszonteladó:
- A gyerek játszik úgy 6 órát, utánna lefagy a gép.
- krvnydt :U

Ember tervez, Isten perverz...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.