Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5301) biga válasza Josi (#5286) üzenetére


biga
senior tag

Bár a beszerzéseket nem én intézem én inkább úgy értelmezném, hogy kollégám inkább azon hadakozik a nagykerekkel, hogy hogyan lehet elérni náluk, hogy fel se kerüljünk arra a bizonyos listára ;)

''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'

(#5302) blackvinyl válasza nyunyu (#5300) üzenetére


blackvinyl
tag

Kingmax nem dobozosan küldi vissza a javított ramokat hanem zacskóban, biztonságosan becsomagolva. Amit natúran árulnak az maximum test ok ram lehet (szerintem).

Olvasd el (végig) mielőtt privátot írnál. Köszi! http://bit.ly/1e0TBbE

(#5303) nyunyu válasza blackvinyl (#5302) üzenetére


nyunyu
félisten

Akkor meg vegkepp elmehetnek a tudjatokhova, ugyanis mi webshopjukbol, ujnak vettuk... :W

[ Szerkesztve ]

Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

(#5304) Stylewars_kp válasza _Erik_ (#5297) üzenetére


Stylewars_kp
senior tag

Hamár elnézést kér az remek jel :)

(#5305) ML320 válasza blackvinyl (#5302) üzenetére


ML320
aktív tag

Tévedsz, lusták visszacsomagolni... Ahogy pl én is... :D :K

Ember tervez, Isten perverz...

(#5306) blackvinyl válasza ML320 (#5305) üzenetére


blackvinyl
tag

Érdekes, én a Kingmax gyárból még nem kaptam csupasz ramot garba vissza :P

Olvasd el (végig) mielőtt privátot írnál. Köszi! http://bit.ly/1e0TBbE

(#5307) ML320 válasza blackvinyl (#5306) üzenetére


ML320
aktív tag

Nagyker válogatja a csomagolást. A Rami csak belenyom 20db-ot egy zacsiba, és puff a többi cucc közé. A PCParts pl felcímkézi saját vonalkódjával a dobozt is, meg a terméket is. Ha mi meg megkapjuk, és lusta disznók vagyunk (főleg így karácsony felé), akkor kiszedem a tokból, felcímkézem a sajátommal, a tokot meg félrerakom, illetve néhányat visszarakunk, a mindent megnéző ügyfeleknek...
A gépet úgyis összeszereljük. Ha bejön az áru, és egyből megy a kikészítő polcra, akkor a HDD-t, OEM optikai drive-ot, floppyt, RAM-ot nem csomagolom vissza.

Ember tervez, Isten perverz...

(#5308) tlac válasza _Erik_ (#5296) üzenetére


tlac
nagyúr

ha ez általában nem járna "jelentős anyagi veszteséggel" számítástechnikai alkatrészek esetében

pedig ebben az esetben ezzel jár

És vannak ügyfelek, akik pontosan ilyen "reményekkel" hozzák be éppen a gar lejárta előtt véletlenül tönkrement cuccukat

de ők szerintem "kiszűrhetők", ha a jobb ajánlatokat nem fogadják el és ragaszkodnak az ugyanolyan cucchoz vagy a vételárhoz

(#5309) blackvinyl válasza ML320 (#5307) üzenetére


blackvinyl
tag

gyárról beszéltem, nem nagykerről :R

Olvasd el (végig) mielőtt privátot írnál. Köszi! http://bit.ly/1e0TBbE

(#5310) azbest válasza net84 (#5267) üzenetére


azbest
félisten

Hmm hát ez érdekes, gyakorlatilag minden részét kicsrélted a gépnek... felsoroltad a ramot, lapot, tápot, procit, hdd-t, ház helyett tesztpad... akkor mi maradt a közös nevező: VGA ? vagy valami más spéci bővítókártya?

(#5311) Dzoli


Dzoli
tag

Azért vannak még rendes emberek. Egy italnagykeres kuncsaftom pont most hozott 20 üveg sört. :DDD

https://forexklub.hu /Tőzsde, CFD, Forex kereskedés/

(#5312) as_Rock válasza Dzoli (#5311) üzenetére


as_Rock
őstag

Ezek után nem értem az IBM-es srác notebook helyett engem miért pezsgővel zaklat :DDD

"Tényleg, ki kellene találni valami beavatási szertartást. Mittomén, be kell szólni egy modinak, ...ilyesmi.'' - by csigi

(#5313) Balinov válasza as_Rock (#5312) üzenetére


Balinov
félisten

nem akart biztos megsérteni.Kár,hogy én is tudom,mennyire nem vagy sértődékeny... :DD

6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/

(#5314) _Erik_


_Erik_
csendes tag

Nálam ma egy tokaji aszú esett be (3 puttonyos) :)

Reggeli telefonos segítségkérő:
- Hello, nem indul a garanciális gépem, csak sípol indításkor.
- Be kellene hozni, megnézzük.
- De hétvégén volt egy áramszünet nálunk és azóta nem indul a gép. Pedig kicseréltem az elemet is, hátha az merült le.
- Nem valószínű, hogy az elem merült volna le, lévén nem arról üzemel a számítógép áramszünet esetén.
- De már másfél éves volt...
- Még emiatt sem tartjuk valószínűnek, inkább hozza be legyenszíves.

(#5315) Rover623 válasza _Erik_ (#5296) üzenetére


Rover623
félisten

mert mondjuk egy 6600GT-t biztos nem fog mostanában senki cirka 40 rugóért visszaszámlázni. Se a nagyker nekünk, se mi az ügyfélnek.
Pedig kénytelen leszel...ez a törvény...;]

primus inter pares

(#5316) Rover623 válasza Pötyi (#5283) üzenetére


Rover623
félisten

Mellesleg közölte, hogy otthon csak az ötödik bekapcsolás után adott képet a monitor.
Talán az általad beállított 85Hz nem tetszik neki...nem sok LCD csipázza...;)

A szekrényemből elővettem egy 3COM hálókártyát. Mindig van nálam vésztartaléknak egy-két márkásabb hálókártya, Intel, 3COM. Emlékszem, az SMC-t, Realteket már a windows 98 se nagyon szerette, nem volt hozzájuk beépített generál-drájver.
Viszont az XP már szereti...a Realtek-et biztos.

Kicsit túlspiláztad a dolgot, pusztán a Catalyst hiányzott a gépről, a Microsoft alap driverével majd' minden kari szarul műxik...
A monitor drivere pedig ritkán segít, inkább rontani szokott a helyzeten, szal' jó hogy nem találtad meg...

primus inter pares

(#5317) sbt


sbt
csendes tag

Na ez régen volt, de aktuális lehet most is.

Faszi bejön a szervizbe, hogy nem működik a gépe, megtudnám-e nézni. Mondom persze, hozza be, megvizsgáljuk. Erre felcsapja az asztalra a tescos zsákot, benne a gép darabokban... Mondom szerintem az a baja, hogy szét van szedve. Mind1, összeraktam, működött, öröm és bódottá' 4k forintért.
Másnap megint jön a fószer, hogy valami nem jó a géppel... A gép a szatyorban, darabokban...

Szebb jövőt.

(#5318) Zofren


Zofren
aktív tag

én tegnap kaptam 10 doboz sört. :) ma meg a szokásos, "kész van már a gép?" dumával jonnek. igaz mindenkinek mondtam idopontot, hogy mikor lesz kész, de mind1ik 5 orával elobb jott. azt hiszik hulyeségbol mondok idopontot?

''Próbálj ne sikeres, hanem értékes emberré válni.'' - Albert Einstein

(#5319) _Erik_ válasza sbt (#5317) üzenetére


_Erik_
csendes tag

Mit sírsz, mindennap 1 óra melóért 4 rugó nem rossz. Még ha plussz egy órát kérdezősködik is hozzá :D

[ Szerkesztve ]

(#5320) _Erik_ válasza Rover623 (#5315) üzenetére


_Erik_
csendes tag

Pedig kénytelen leszel...ez a törvény...

Ha nekünk is visszaszámlázzák, mi is visszaszámlázzuk zokszó nélkül. Ha viszont kapsz egy 7600GS-t vagy 8500GT-t cserébe, ami mindkettő hasonló tudású kártya, de manapság tizenvalamennyit kóstál, nyilván te sem fogsz bebukni cirka huszonyegynéhányat jófejségből ;)

(#5321) Rover623 válasza _Erik_ (#5320) üzenetére


Rover623
félisten

Mint mondtam, ez nem "jófejség" és nem szabadonválasztott gyakorlat, hanem törvény... :(
Amikor odáig jut egy ügy, hogy a vevőnek vissza kell adni a pénzét, a vásárláskori számlaértéket kell visszatéríteni.
Teljesen lényegtelen hogy most mennyit ér az adott holmi, nincs "avulás", értékcsökkentés...az meg végképp nem kell hogy érdekelje a vásárlót, hogy a kereskedő mennyit bukik rajta...azt majd ő lerendezi azzal, akitől vette...ha tudja. De ez a vevőt nem érinti, nem érintheti: ő veled áll(t) jogviszonyban, semmi köze hozzá hogy te hol, mikor, mennyiért és milyen feltételekkel vetted...ahhoz meg pláne nincs, hogy mit csinálsz a visszavásárolt eszközzel.

Ne ragozd tovább, mert rámsütik a "jófej" ex-kereskedő címkét, te pedig megkapod a magad bunkó, sötét boltos bélyeget...:K

primus inter pares

(#5322) Hequila válasza Rover623 (#5321) üzenetére


Hequila
őstag

De kinyílt valakinek a csipája a kereskedelemből kikerülvén... :U
Pár hónapja, ha én mondtam volna ezt neked, lebaszás lett volna a jutalmam...

''Nem kell hajó, nem kell repülőgép, | Van mit ennem, van hol aludnom még!'' Tankcsapda

(#5323) user12


user12
őstag

Szokásos délután.
Bevásárlótatyókkal felvértezett asszonyság berobog, kérdi:
- Itt javítanak gépeket?
- Igen, persze. Mi lenne a probléma?

Teszkósszatyor lerak a pult elé, majd egy sor matatás után kib*sz elém 1 konyhamérleget.
Elregéli, hogy még valamikor tavaly vette, akkor használta is bőszen, viszont most - így a karácsonyi sütkérezés időszakában - újra hadrendbe szerette volna állítani, ám nem működik.
Ezután visszavitte az üzletbe, ahol vette, ott meg Marikanéni azt javasolta, hogy hozza be hozzám, mert itt javítják is a gépeket.

Megsérteni persze nem szerettem volna azzal, hogy sarkon fordítom - kitudja, tán még céltudatosan is betévedhet egyszer a későbbiekben;
elküldneni mégúgyse - nehogy már elkezdje terjeszteni, hogy "milyen bunkó a számítógépesboltban az eladó"
Szóval nekiálltam megvizsgálni a szerkezetet, hogy hátha 1 gombnyomással életre lehet kelteni. De nem. Bekapcsolás után a CODE kiírás villogott (figyeled!!!!!! CODE a konyhamérlegen), aztán ezzel ki is merült az összes használható funkciója.
Elem ki, bekapcs újra. Helyzet változatlan.Próbáltam behatárolni a nyomógombok funkcióit - mindhiába, eredmény nélkül.
Következett a kézikönyv - ami egy fénymásolt A/4-es lapban testesült meg. Ez szerencsére mindenre kitért, még arra is, hogy kell rajta kalibrálni a hőmérőt, de a CODE kijelzés magyarázata és deaktiválása valami oknál fogva kimaradt belőle.
Ezután még tettem némi próbálkozást, szemügyrevételeztem a külsejét hátha megbújik valahol egy kis kapcsoló (mint a Toshiba notikon a wifi kapcsoló), vagy hátha másodjára az egyik nyomógombbal sikerül jobb belátásra bírni a szerkezetet. De nem sikerült. Így nem maradt más hátra, mint segítettem visszacsomagolni, majd javasoltam, hogy keresse fel újra Marikanénit, szerezzen tőle információt a nagyker vagy egy szervíz kiléte felől , valamint azt feltétlenül mondja meg neki, hogy itt tényleg gépeket javítanak - számítógépeket, nem pedig konyhai kisgépeket.
Az asszonyság ezután csalódottan távozott..........én pedig visszatértem a félbehagyott ikszpételepítéshez.

Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen

(#5324) ML320


ML320
aktív tag

A szoftveres nagykertől egy Samsonite noti hátizsákot kaptunk, Microsoft hímzéssel :C
Szegény srác tök boldogan hozta, hogy végre egy normális ajándék (főleg a tavalyi és az azelőttihez képest). Erre meg lehervasztottuk: nekem ott a Kensington, amiből meg eladtam a notimat, a kolléga meg nem használ hordozható cuccot.

Úgyhogy noti hátizsák eladó ;)

Ember tervez, Isten perverz...

(#5325) Biznisz Elek válasza Rover623 (#5321) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

"most mennyit ér az adott holmi, nincs "avulás", értékcsökkentés.."

ezzel nem értené egyett mert van amortizáció, a fogyvéd honlapján fent is van hogy hogyan lehet kiszámolni :) , meghát ha tudsz az embernek jobbat biztosítani akkor nem vagy kötelező az árát visszafizetni

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#5326) pilóta válasza user12 (#5323) üzenetére


pilóta
nagyúr

És ha BIOST frissítesz rajta? :D

Aki él és nem boldog, az téved!

(#5327) ML320 válasza Biznisz Elek (#5325) üzenetére


ML320
aktív tag

De a tv azt is előírja, hogy a vevő nem köteles megtéríteni a termék elavulásából, használatából eredő költségeket.
Ugyanakkor nekem a fogyvédesek sem tudtak megfelelő választ adni arra, hogy ha egy termék anno x forintba került, és most már csak a felét éri, de még kapható, akkor a jelenlegi árat nézzem, vagy a számlán szereplőt. Pontosabban egyből rávágták, hogy a számlán szereplő a mérvadó, de ha hiba van, akkor cserélem. Persze a drága ügyfél se ma jött le a falvédőről! Ilyenkor nagyon jól tud hivatkozni a pénzvisszatérítésre!!! És utánna meg vesz két újat!!! :(((

Ember tervez, Isten perverz...

(#5328) czappa válasza ML320 (#5327) üzenetére


czappa
aktív tag

Lehet h félreértem, de ha nálad még kapható ugyan az, akkor kicseréled és kész. A pénz visszafizetéses dolog csak akkor lehet a vevő választása ha nincs pont ugyan olyan terméked.

(#5329) ML320


ML320
aktív tag

Ja, a fagyós gép megoldódott!!! Az Asus 8600GTS kártya okozta a problémát. Vagy elektronika, vagy a tápcsatlakozója volt kontakthibás... Ha a tápadaterhez hozzáértünk, a rendszer már sípolt. És tökmindegy, hogy milyen táppal :P

[ Szerkesztve ]

Ember tervez, Isten perverz...

(#5330) ML320 válasza czappa (#5328) üzenetére


ML320
aktív tag

Az hogy kapható, vagy azonnal cseréled, az két különböző dolog. Sőt, vannak, amit cserélnek, mert még vannak készletek. De a júzer már egy hét után morog, hogy nincs gépe.
Azonkívül ha azonnal cseréled, attól még javítva visszakaphatod a cuccot. Lásd: vinyó, táp... Na, azt add el!!!

[ Szerkesztve ]

Ember tervez, Isten perverz...

(#5331) czappa válasza ML320 (#5330) üzenetére


czappa
aktív tag

"Azonkívül ha azonnal cseréled, attól még javítva visszakaphatod a cuccot. Lásd: vinyó, táp... Na, azt add el!!!"
Ahogy olvasgatom, ált. az a szokás h valaki ( eladó cége, nagyker, stb) előbb bevizsgálja a cuccot és csak azután történik meg a csere ill. javított termék visszaadása, stb.
Gondolom amiatt is amit idéztem tőled - hogy ilyen kínos szituáció ne történhessen meg.
Az meg h a user morog, hát morogjon, a bevizsgálás idő. (Az más kérdés h vásárlóként nem tetszik h a törvény nem ír elő maximális javítási időt, csak ilyen "törekednie kell" hablablát, de ez már tényleg nagyon off.)

mod.: 1)OFF
2) be is fejezem, nem offolgatok tovább

[ Szerkesztve ]

(#5332) ML320 válasza czappa (#5331) üzenetére


ML320
aktív tag

Miért kéne offolni? Ez is olyan téma, amin kiborulunk ugyebár... :D
Nos, jön a hibás cucc. Bevizsgáljuk? Persze! De utánna mit csináljunk? Hallgassuk a morgását a júzernek? Meddig? Nem sok olyan nagyker van, aki egy-két héten belül cseréli a cuccokat. Főleg a bad sectoros HDD-k és a tápok esetében szoktuk visszakapni a cuccot javítva. Ráadásul kb 3 hét után. Cuccom van. Azonnal tudom cserélni. És elsődlegesen itt van egy hatalmas előnye egy számtech cégnek a multikkal szemben. Van szervizünk, és megoldást kínálunk.Ha ezt nem tesszük, akkor tényleg húzzunk el a rákba... Akkor nem lennénk különbek azoknál, akiknek csak addig számít a vevő, amígy fizetett...
Csakhogy a vevőnek minden nap kényelmetlen. 15 napon belül törekedni kell. De nem okozhatok jelentős kényelmetlenséget másnak. Vagy fordított esetben? Valamid rossz? Add be, oszt nézz be három hónap múlva! Mit szólna hozzá bármelyikünk?
És ilyenkor már pár nap után is jöttek a szöveggel, hogy akkor pénzt vissza, vagy ha már úgyis cserélem, akkor tegyek bele jobbat. Ha pénzt akarnak vissza, akkor a számlás árat figyeli a vevő. Ha cserélne, akkor tök logikusan elfogadja beszámítási árként az aktuális árat. Na most hogyis van ez? :F :K

[ Szerkesztve ]

Ember tervez, Isten perverz...

(#5333) tlac válasza Biznisz Elek (#5325) üzenetére


tlac
nagyúr

adhatnál egy pontos linket is rá ;)

én így tudom:
PTK 309.§ (2) Kicserélés vagy elállás esetén a jogosult nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.

és hogy vmi hasznosat is írjak:
ha vki gariztatna gigabyte p35 ds4 rev2.0-ás lapot, hogy minden rammal (bármilyen beállítással) a memtest hibát jelez mindig ugyanazon a helyen, akkor az F9-es biost frissítsétek F8-ra
az F9-es hibás
részletesebben
(már pár napja kínlódtam emiatt a lapommal...)

[ Szerkesztve ]

(#5334) TheReMiXeR


TheReMiXeR
senior tag

egy negyvenes pics@ bejön a kopaszodó férjével és nótbuk táskát akar venni...
...mondom, hogy ez van és 3400.- Ft

erre mint a duvad bika kikel a nő magából:
-ezt nem értem, már 2 ilyen táskát vettünk itt és az első 2400, a második 2800 volt, most meg miért 3400? (de olyan hangnemben, amiért simán kibaszhatnám a boltból)

vettem egy nagy levegőt és válaszoltam : (isten bizony normális hangnemben)
-hölgyem, kizárt dolog, hogy ez a táska 2400Ft lett volna, én többért veszem...
-nem tetszik az stílus...
-???
-nem tetszik a maga stílusa!
-??? de mit mondtam???
-ez így akkor sem tetszik, magának ki kell szolgálnia akkor is ha már el van fáradva...
-hölgyem én nem vagyok stresszes állapotban, normálisan reagáltam az ön hangosabb állítására!
-engem ez nem érdekel!

Elnézést kértem, habár nem kellett semmiért, a picsát se érdekelte... Felajánlottam egy kisebb öszeget, hogy ne legyen rossz a szájíz, hiszen én nem vagyok egy bunkó eladó, legtöbbször kinyalom a vevő valagát, "híresen" segítőkész vagyok... ( :DDD )
A picsa az csak a stílusommal volt elfoglalva... Na ekkor a fejembe ment egy kis vér...
Nos, mivel számlát kért ezért én bármikor tudom bizonyítani, hogy mennyiért is vásárolt az illető. Valszeg a picsa ezt nem gondolta. Kérdeztem a nevét és putty az adatbázisban megtaláltam a legutolsó vásárlást... (valszeg az elsőnél nem kértek számlát)

LCD monitor kifordít és megmutat a vevőnek :
-Hölgyem, beismeri hogy valótlant állít??? Ön soha nem vett itt 2800Ft-ért ilyen táskát!
Jól látható a legutolsó ár : 3.360.-Ft bruttó...

Kifizette a 3400-et, megkapta a számlát, kellemes ünnepeket kívánt és elment...
Kint valószínűleg ecsetelte a férjének, hogy ide soha többet nem fog jönni... a rossz stílusom miatt, amiről nem derült ki, hogy miért is rossz...

Talán csak azért mert nem szeretem a valótlan állításokat?
Egyszerűen azt kellett volna mondania, hogy akkor köszönöm nem kérek... vagy valami.
Meg egyébként is annyiért adom amennyiért akarom.

...de mivel nem így történt, ráadásul kioktatott, lekezelt, a lelkembe gázolt egy nagy valagú szőke picsa azért egyszerűen nem tudtam behúzni a fülem-farkam csak mert ő azt képzelte, hogy ő itt a vevő aki évente itt hagy 2 nótbuktáskára valót.

Pedig ha ez nem történik meg, akkor azt mondtam volna, hogy ez az év jó eltelt...
Higgyétek el, tényleg kiborító, sőtttttttttt lehengerő volt az a 3perc.
Én is ember vagyok, nem egy robot.

(#5335) finest válasza TheReMiXeR (#5334) üzenetére


finest
őstag

Jellemző, 3400ft-os motyót számlára vesz, de azért drágálja. Én lehet, h a stílusozásnál azt mondtam volna, h akkor menjen délre.

[ Szerkesztve ]

“Don’t shoot, I’m Globish.”

(#5336) ML320


ML320
aktív tag

Nálam hétfőn volt hasonló:
Előttem egy kocsinyi áru, három gép, monitor, cullangok, persze mind más. Garjegyeket töltöm, két kolléga további ügyfelekkel. Bejön az uriember. Kicsit téblábol, majd megkérdi:
- Árlista?
- Tessék.
Adok egyet, és csinálom tovább a gépet.
- Samsung vagy LG monitort javasolna?
- LG.
- Miért?
- sóhaj... Egy kis türelmét kérném, csak ezeket a gépeket átadom és máris elmondom.
- KÖSZÖNÖM!!!
Lerakta az árlistát és kiment. Bunkó voltam?

Ember tervez, Isten perverz...

(#5337) rovar1


rovar1
csendes tag

látszik,hogy így év vége felé a vállalkozók is fáradtabbak:

-egyik sok-sok samsung lcd monitort vásárolt,az én unszolásomra, merthogy ennek a márkának szuperjó a garija. Becsörtet hozzám, hogy micsoda sz@rt sóztam rá, mivel most zavarták el az egyik samsung felvevőhelyről, hogy nem veszik át. Indok:SEMMI :F
Persze nekem kellett szarul éreznem magam és vmiféle megoldást kínálnom, amiről egyáltalán nem tehetek. Nem is igazán érdekel,hogy miért nem vették át, már én is fáradt vagyok. Elmagyaráztam,hogy ez hogyan kéne, hogy működjön és megigértem neki, hogy úgyis megyek csavarogni és lesz intézve.

-a másik, egy médiában érdekelt vállalkozó, aki barterbe vásárolt nálam, tehát ő gépet kapott én pedig hirdetést, mindez 2 és fél éve történt!!!Felhív,hogy problémája lenne, megbeszéljük a részleteteket, beleértve az anyagi részét is. Kolléga házhoz megy, dvd író csere, majd pénz nélkül vissza. Üzenet a következő: Velem meg lett beszélve,hogy gari javítás. Mikor felhívtam, akkor is ragaszkodott hozzá, hogy ez gari. Csak a tisztánlás kedvéért amit kapott gépet az nekem közel 200ezerbe került, neki pedig a hirdetés,hát nem is tudom... és még mindig én tartozok neki???!!! :W

Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)

(#5338) Rover623 válasza Hequila (#5322) üzenetére


Rover623
félisten

A felém áramló tömény rosszindulat nem zavar, mert tudom hogy a környezet csak visszaveri mindazt, amit sugárzok feléjük...;]
Az elmúlt három évben több alkalommal leírtam én ezt már...pórul járt vásárlónak és tanácstalan (de leginkább méltatlankodó:P) kereskedőnek egyaránt...;)

[ Szerkesztve ]

primus inter pares

(#5339) _Erik_ válasza Rover623 (#5321) üzenetére


_Erik_
csendes tag

Ne ragozd tovább, mert rámsütik a "jófej" ex-kereskedő címkét, te pedig megkapod a magad bunkó, sötét boltos bélyeget...

Itt most "magunk között" beszélgetünk. Az ügyfelek felé természetesen nem így kommunikáljuk le a dolgot. csocsika ;)

(#5340) eziskamu válasza ML320 (#5336) üzenetére


eziskamu
addikt

Nem voltál, ilyen helyzetben én mint vásárló várni szoktam, ha van rá időm, és nem a buszhoz kell rohannom. (pont a buszPU-val szemben van egy számteküzlet Debiben)

(#5341) _seth_ válasza eziskamu (#5340) üzenetére


_seth_
veterán

Igen, az az a bolt ahol eddig talán csak 2x voltam... olyan rendesek amikor elmondom, hogy mire lenne szükségem: Dicota Backpack Broker és akkor nagy boldogan, van! dicota volt ja, normál válltáska alakú cucc de köze nem volt ahhoz amit én akartam venni de azért próbált meggyőzni majd amikor közöltem, hogy nem lesz jó kicsit ideges lett de hát ha elmegyek audit venni akkor a trabanttal nem érem be... mellesleg vártam vagy 10 percet mire sorra kerültem hiába volt 2 boltos is vagy raktáros vagy más beosztású ott még pluszba észre sem vettek... más boltban is így megy de azért a főtér melletti fujifilmet szerintem sokáig senki sem fogja megverni hozzáértésben :D "Raynox DCR 250-es lencsét szeretnék venni" válasz "Ez nekem nem mondd semmit." Hmm... :D Majd a másik hozzáértőnek megnevezett eladó: "Árulunk mi ilyet?" nem tudom (mondtam is :) ) "Tudunk mi rendelni ilyet?" Na jó a malomparkban sem tudták mi az, betűzni kellett nekik majd elmagyarázni, hogy m a k r ó l e n c s e :D megértették nehezen majd jött a megvilágosodás: a fujifilm gyárt makrólencsét! Hmm, köszönöm de nekem raynox kell :D

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#5342) eziskamu válasza _seth_ (#5341) üzenetére


eziskamu
addikt

Mondjuk azért nem mindennapi igényeid vannak :), jó persze ha komolyabban foglalkoznak digit gépekkel, akkor ilyeneket tudniuk kellene. Amúgy nem is a szakértelmük miatt járok oda, voltam ott mostanában, hanem hogy adott cuccot tudnak-e szerezni, mert a netes listájukon csak annyi szerepel hogy rendelésre, míg a boltban megmondják, hogy az adott nagyker mostanában biztos nem tudja hozni az adott cuccot (Epson multifunk nyomi).

[ Szerkesztve ]

(#5343) Rover623 válasza _Erik_ (#5339) üzenetére


Rover623
félisten

Itt most magunk között beszélgetünk...úgy hogy 6 milliárd ember olvashatja és több mint százezer hozzá is szólhat...ez egy nyilvános fórum...;)
csocsika;]

[ Szerkesztve ]

primus inter pares

(#5344) _Erik_


_Erik_
csendes tag

Épp most járt itt egy "gentleman", aki tegnap rakatott össze egy fél gépet (ház, alaplap, cpu, vga). Most visszarohant vele, hogy nem jó az alaplap szerinte és trehányul lett összerakva. Mindezt úgy, mintha a seggéből rántotta volna ki a céget. Konkrétan pont én pakoltam össze, így tudtam, hiányzott pár apróság, ami egy mezei user-nek kellene hozzá, hogy tudja használni is a gépet. Az összerakáskor mindenesetre feltételeztem, ha már csak a felét rakatja össze, vannak neki egyéb alkatrészei, illetve valamennyire ért is hozzá, ha ő szeretné beszerelni. Erre lebaszott, hogy nem dugtam rá se Sata, se tápkábeleket semmire. A felvetésemre, hogy ezek hiányában nehéz lett volna megtenni, egyből a főnököt kérte. Miután a szervizvezető én vagyok, egyből kérte tőlem az üzletvezetőt. Amikor szóltam kollegámnak, hogy action van, annyira mégsem akart már beszélni vele :) A kérdésemre, hogy a memóriát, amivel próbálták beindítani a gépet, elhozta-e, a válasz: "Hát van maguknak, nem?" Jó, hoztam egyet, minő csoda, a gép elindul... A felesége csitítgatta míg a memóriáért mentem, éppannál a résznél értem vissza, amikor azt taglalta: "Én a vevő vagyok, nem én kussolok, mindig a boltnak kell kussolnia!" Ekor hívtam fel rá a figyelmét, hogy nem kötelező igénybe vennie a cég amúgy ingyenes bónuszszolgáltatásait, hanem ő is összeállíthatja otthon a konfigurációt, esetleg megbízhat vele szakembert megfelelő díjazás mellett, hogy ezt megtegye helyette.

Öröm az ilyen ügyfél, de még nagyobb öröm, ha nincs...

(#5345) _seth_ válasza eziskamu (#5342) üzenetére


_seth_
veterán

Annyira nem extra igények :) Az, hogy nem volt nekik egy dolog, de azért a "nem mond semmit" egy eladó szájából kicsit hülyén hangzik amikor hivatalos fuji márkaboltban járok ahol elvileg (csak elvileg) értenek is hozzá... Ha én lennék az eladó azért hülyét nem csinálnék magamból, makrólencse tiszta sor, ha nem is hallottam még róla akkor is max megnézem árlistákon és csak annyit mondok, hogy sajnos nincs... Debrecenben sok ilyen bolt van, pl adidas táskát kerestem mert nagy volt az enyém, áh, mutattak még nagyobbakat :D Még azt is szeretem amikor van is raktáron olyan cucc amit keresek és akkor jön a, "tudja mire lehet használni?" nem, még veletlenül sem csak jó drága és kell nekem azért veszem meg :D Na jó nem folytatom mert oldalakat lehetne írni ilyesmikről :)

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#5346) bullseye válasza ML320 (#5336) üzenetére


bullseye
addikt

igenis az voltál, mert attól, hogy jobb kézzel a garijegyet írod, ballal meg a cuccot adod át, a szád még szabad lett volna, hogy előadást tarts a monitortokról! :)
viszont ami komolyabban érdekel LG Samsung ellenében? Miért?

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#5347) _Erik_ válasza Rover623 (#5343) üzenetére


_Erik_
csendes tag

Azért volt idézőjelbe téve a "magunk közt". De, ha nem akarod itt úgymond leírni a frankót, nem kötelező. Csak ne gyere ezzel a törvény ezt írja szöveggel, mert annak maximális szem előtt tartásával igen valószínű, hogy igen gyorsan csődbe is menne minden számtech cég. Vagy, az árak mindig az abszolute hardver-tudásszintet tükröznék, és mondjuk egy mai proci nem 25000-be kerülne, hanem mondjuk 870000-be, mert annyival tud többet, mint 10 évvel ezelőtti elődje. És akkor nyugodtan lehetne mindig hivatkozni a vásárláskori összegre :D :D :D

Tényleg nem kötekedni akarok, de a törvény egyébként azt is kimondja, hogy amennyiben hasonló - semmivel nem rosszabb - paraméterekkel bíró alkatrészre tudsz cserélni, azt bizony a vevőnek el kell fogadnia adott esetben, de legalábbis nem nagyon illik rá nemet mondania. Természetesen, ha ragaszkodik hozzá, hogy ő márpedig szeretne valami irreális elképzelésének érvényt szerezni, mi is ki fogjuk használni a törvény által biztosított lehetőségeinket. Szerencsére, ilyen 10000-ből 1-2 akad csak.

(#5348) ollie válasza Rover623 (#5343) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Így van, és már itt is van a bunkó vevő, személyemben. ;]

***

(#5349) eziskamu válasza _seth_ (#5345) üzenetére


eziskamu
addikt

Amúgy a hölgy mondta (rövid hajú 30 körüli)?

[ Szerkesztve ]

(#5350) _seth_ válasza eziskamu (#5349) üzenetére


_seth_
veterán

Huh, így mondom, hogy a barna :) A másik szőke, ők kérdezte, hogy árulnak-e, rendelni tudnak-e ilyet (tőlem!? :) ). Egyébként meg annyiból jó volt, hogy legalább jó kedvem volt utána :D

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.