Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
-
LOGOUT.hu
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wolverine
félisten
válasz Winner_hun #25648 üzenetére
Szép dolog az optimizmus, de láttam már nem egy hasonló gondolkodású embert, akinek simán lenyúlták a Battle.net-accountját.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
oxox
addikt
válasz Winner_hun #25643 üzenetére
Az előző munkahelyemen is (FedEx) is ilyen volt...token-nek hívtuk...ugrókód van rajta (egyszer rászántam egy órát, hogy valami elképzelésem legyen arról, hogy ugrik...nem lett ).
gyakorlatilag van egy nick neved, és ahhoz tartozik egy ugrókód,,,,ennyi, de egy játékhoz szerintem tök felesleges....megadsz egy 1234-nél bonyolultabbat (ha meg ellopják, írsz a bnetnek)
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
concret_hp
addikt
tulajdonképpen annyi, hoyg van egy X hosszú számod + egy óra van beépítve a tokenbe (ami nyilván szinkronizálva van a szerverrel) és egy vlaamilyen algoritmussal ebből a 2 számból generál egy harmadik számot, aminek bizonyos számjegyeit látod a tokenen. a szerver pedig ismeri hoyg melyik token (= melyik egyedi azonosító kulcs amiből generálódik a kódod) van nálad
vagy fullba vagy sehogy :D
-
föccer
nagyúr
Teamplay valaki?
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
föccer
nagyúr
válasz iSonic #25660 üzenetére
Olyan határozott vagy ma
Gyere toljunk pár gémet. Fent vagyok TS-en...
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
Alg
veterán
1.4 sitrep, röviden magyarul, mert tudom hoy ez szokott lenni az első kérdés
General
* Unit vision up ramps has been reduced by 1.Rámpán fel 1el rövidebb látótávolság, ez a PvP 4gate miatt van, így már egy force fielddel meg lehet akadályozni a main-re warpolást (eddig 2 kellett)
Protoss
* Immortal attack range increased from 5 to 6.
Immortal range +1 5-ről 6-ra növelve, ez PvT-ben az 1/1/1, és a sok siege tankot alkalmazó taktikák ellen, meg egyébként is egyre ritkábban használtak Immortalt. Így a stalker range-hez is illik, nem kell mindig elül tartani őket hogy harcoljanak is és ne csak járkáljanak fel-le a csatában.
Saját vélemény: PvZ-t nem hinném, hogy elrontja, NP még a nerffel is nagyobb range, roach és ultra ellen meg kb. mindegy hogy 5 vagy 6, mindenképpen gyilkol.Mothership acceleration increased from 0.3 to 1.375.
MS gyorsulás (nem sebesség!) novelés. Carrier-t vagy MS-t akartak minimálisan buffolni, MS mellett döntöttek.
Stalker Blink research time increased from 110 to 140.
Blink fejlesztés kapott 30 mp nerfet. Blink all-in erős volt bizonyos térképeken szerintük.
Warp Prism shields increased from 40 to 100.
Warp prism pajzs 40-ről 100-ra növelve, használhatóság miatt (ne lője szét azonnal 3 hydra)
Barracks build time increased from 60 to 65.
Rax +5 mp nerf. 11/11 2Rax, és egyéb Rax cheese miatt, TvZ-ben.Hellion infernal Pre-Igniter damage upgrade decreased from 10 to 5.
Kékhellion +10 helyett csak +5 sebzés light-ra. Érdekes módon a TvT volt az ok, arra jöttek rá progamerekkel konzultálva, hogy a hellionok miatt olyan unalmasak és lassúak a TvT-k. (egy apró hiba és a fele worker ugrott)Raven Seeker Missile movement speed increased from 2.5 to 2.953.
Seeker missle sebesség növelés. Mert izgalmas ahogy mikrózik előle az ellenfél. (lásd még: ZvZ baneling-ling kommentátor őrület)
Infestor
* Fungal Growth damage changed from 36 (47 vs armored) to 30 (40 vs Armored).
* Neural Parasite range decreased from 9 to 7.
(W)Infestor nerf, NP és FG is kapott belőle. Túlságosan sokoldalú volt az infestor (LOL) - NP range miatt fontosabb a pozicionálás és a mikró (mintha eddig ez nem a zergeknek lett volna a legfontosabb). Szerintem korrekt, szükséges volt.
Overseer
* Morph cost decreased from 50/100 to 50/50.
* Contaminate energy cost increased from 75 to 125.
Overseer 50 gázzal olcsóbb, contaminate 50 energiával drágább. Kis scout segítség, és ZvZ fix a contaminate-el.
Ultralisk build time decreased from 70 to 55.
Rájöttek hogy 200/200 körül jön ki az ultra tech, ezért kell a gyorsabb resupply. Utalnak rá, hogy később még valamit változtatni akarnak az ultrán."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
föccer
nagyúr
Utalnak rá, hogy később még valamit változtatni akarnak az ultrán.
Az irányító M.I-n csiszolhatnának. A kimaxolt ultra így is elég kemény, gyakorlatilag csak a heavy couter imó/ mass mara tudott ellene hatékonyan fellépni leszámítva a repülő egységeket. Egy picit túlzásnak tartom a buffot. Lehet elég lett volna 5-10 sec gyorsítás. Így meg az lesz a gond, hogy ha ultrára megy a Z, és egy nagyobb összecsapás során bankolja a pénzt és a lárvát, akkor amire a megmaradt sereggel átér a T, akkor megint szembe jön 6-8-10 ultra, amivel egy kicsi T vagy P sereg nem tud mit csinálni. Szerintem az ultrákhoz nem kellett volna hozzányúlni, pont jók voltak. Ha a Z bukott az ellen bázisánál egy nagy csatát, és az ellen egy viszonylag kicsi sereggel meg tud indulni, akkor csak a kisebb egységek jöttek le időbe, ami ellen még lehet esélye a támadóknak.
Amit inkább indokoltnak tartanék, az a korai Z scout segítése lenne. Sajnos a T és a P is nagyon gyorsan el tudja falazni magát, és a hide tech ellen nehéz játszani. Most ugyan "jóárosították" az overseert, de az már T2. Jó ötletnek tartanám az 50/50 buff helyett, hogy az overseer morphot kivenni T2-ről és levinni T1-re. Ezzel könnyebben kezelhető lenne a banhee és a DT rush-ok védése, valamint sokat segítene a korai scoutokban. A magas gázköltsége miatt még mindig nem lenne olyan korán kész. Esetleg a korai contaminate miatt ezt a képességet tovább lehetne nerfelni.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
Alg
veterán
válasz föccer #25664 üzenetére
ha ultrára megy a Z, és egy nagyobb összecsapás során bankolja a pénzt és a lárvát,
És ezt az ellen hagyja? Ott is van ám makró, 15 GW, ugyanennyi barakk, factory, és hasonlók
A probléma ott volt, hogy elérted a 200/200-at mondjuk roach/ling/infestorral, de ez late game-ben gyakorlatilag bármilyen normális kombó ellen hal. Adott tehát a kérdés, hogyan állsz át ultrára? Elküldesz pár roachot/linget kamikaze expo vadászatra, és közben ultrát hozol helyette. Eddig az ellenfélnek a harass után volt majdnem egy perce az ellentámadásra, mikor a te sereged még nem egészült ki.
Vagy, pl. nagyon late game ZvP-ben, ahol mennek a folyamatos összecsapások, a 70 másodperces ultra utánpótlás halál lassú, hiába van meg a gazdaság hozzá. Annyi idő alatt az összes expedet leszedi a stalker/colo golyó.
Hatch tech overseer ingyen scout lenne. cloak ellen meg ugyanaz a helyzet vele mint a spore-al, ahhoz hogy ne pénzkidobás legyen, tudnod kell valahonnan hogy szükséged lesz rá. 6-7 percnél simán lehet hozni lair-t (én általában speedling exp után 1 drone-t a gázon hagyok és kb. ezzel időzítem a lair-t.)
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
mikromanus
veterán
A patch notes magyarítva és a fejlesztők hozzáfűzései is már kint voltak egy ideje a starcraft2.hu-n is.
A patchről. Zergnek azért ez sz*pás, csak épp a f@rok rossz oldlán áll. Az infestor NP 9-ről 7-r. Most azonos a táv athorral. Ha a kedves terran, vagy proti veszélyesnek tartotta, akkro számtalan módon készülhetett rá. Most kb érdektelen a NP. Az immortal nem lövi egyedül szét alapjáraton ekkora távról, a többi fontos és nehezen counterelhető unit simán. Mindegy. Eddig se nagyon használtam, de szerintem tesztelés nélkül berakni éles játékba genyóság volt.Immortal lőtáv: jó a zergnek, most már agy nélkül lehet egyben küldeni a stalkerekkel és nem kell ügyelni, hogy mindig előtte legyen. Még jó, hogy kb max az összes egység közül ami nem T3 csak a hydrának van fejlesztve 6 range és tömegben/deathballban nem nagyon van így countere. Mondjuk gáz, ha techel és azt remélem hogy dtre megy és nem immora, mert az szívás. Mondjuk lehet GM-ben elbánnak vele a nagyok, a kicsik meg max lejjebbhullanak.
A többi kb jó vagy érdektelen. Mindenesetre az egységek útkeresése még mindig gáz. Egyenesen és legrövidebb úton akarnak az egységek a célba jutni (Move, vagy a-move parancs), csak azt az apróságot nem veszik figelembe, hogy előttük esetleg egység van amin nem tud átmenni. Mondjuk ha megkerülnék az akadályokat, akkor lehet túl egyszerű lenne a játék. Nem kellene minden kis ling pici lelkét külön ápilgatni
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Winner_hun
titán
válasz mikromanus #25666 üzenetére
de szerintem tesztelés nélkül berakni éles játékba genyóság volt.
PTR-ről hallottál?► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
föccer
nagyúr
válasz Winner_hun #25667 üzenetére
Meg Blizzard belső játékfejlesztő csapatról?
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
hajsza
aktív tag
válasz Winner_hun #25667 üzenetére
This change will not be reflected on the PTR, but we wanted to ensure that you were aware of the new changes before the StarCraft II Patch 1.4 is alive, vagyis ez nem volt kipróbálható a PTR-en.
-
mikromanus
veterán
válasz Winner_hun #25667 üzenetére
Nem volt kitesztelve PTR-en, versenyeken se nagyon ezen bukott a meccs vagy rinyált a proti pro társaság. Beraktak a tesztbe egy nevetséges és ostoba nerfet (massive unitra nem tudna NP-t rakni az infestor). Szerintem tudták, hogy nagy lesz a rinya miatta, így könynebben fogadják a népek, hogy "csak" megnyomorítjuk a képességet, de használható silveres ellenfelek ellen colossusra, thorra is, nem csak zelotra és stalkerra. A patch ötletelés és bevezetés egy ilyen játék. Néha piszkosan kell űzniük, hogy bekerüljön valami amit senki se akar
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Alg
veterán
Azért kíváncsi lennék, ti a meccsek mekkora részén használtok NP-t? Mert én eddig kb. egy team game-re emlékszem összesen ahol archon-t vetem el
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
föccer
nagyúr
Én mecha T ellen próbálkozom vele. Kb 1x össze is jött. Van amikor EMP-vel elkapják őket, vagy van, hogy előbb kifókuszálják, minthogy hasznát tudnám venni. Sajnos az Infesztor használatához skill is kell, de minimum 2x annyi apm, mint amit én csata alatt produkálni tudok
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
mikromanus
veterán
válasz föccer #25672 üzenetére
unit test mapon kisérletezgettünk haverral NP-re. Mikor én próbálkoztam, akkor azért elég gyakran összejött a colossusra np-zés. Mikor a haverom volt zerg, akkor gyakran bekapott pár csúnya feedbacket vagy szimplán melléblinkeltem némi stalkert és kivégeztem a huncutokat. Vagy ha nem elég fürge, akkor megtette a maradék colo is...
Éles játékban ritkán jutok el idáig. Ha elkezdek rá fejleszteni, akkor tuti épp akkor fog lerohanni mielőtt elkészülne a fejlesztés
Néha azért összejött. Néha még túl is élte az infestor a próbálkozást. A funghal jobban megyBattletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
föccer
nagyúr
válasz mikromanus #25673 üzenetére
Azért az unit tester map-ot ne vegyük alapul az ilyen kérdéseknél. Minden esetre az tisztán világít, hogy az infestorok kezelése már túlmutat az a+klikk tudáson, de ugyan ez igaz az infestorok elleni védekezésben. Keményen kell mikrózni
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
mikromanus
veterán
válasz föccer #25675 üzenetére
Ezért is írtam, hogy ott ment haver ellen, aki azért keményen próbálkozott, de ő nem tudta reprodukálni ellenem fordított helyzetben az eredményt. Amolyan deathball counteresdit játszottunk a testerben egymás ellen. Szerintem utálja a zerget, mert protossként gyakran levertem.
Éles helyzetben is próbálkoztam, de kevés vagyok én az ilyen komoly dolgokhoz. Azért háromból egyszer sikerült elkapni a colot vagy thort most is. A sikeres kisérletekből egyszer már előfordult, hogy túlélte az infestor a pofátlankodásátBattletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Eyesis
őstag
-
Eyesis
őstag
-
huskydog17
addikt
Sziasztok!
Egy barátom nagyon bosszantó problémába ütközött a játék során. Remélem valaki tud rá megoldást!
A játék képernyő-scrollozásnál egy pillanatra beakad. Az akadáskor a HDD szorgosan elkezd kerregni. A legfrissebb Defraggler sem tudta helyrerakni a problémát, vagyis a töredezettség-mentesítés nem segített. A gép lelke egy Intel Core i5-2400, a VGA szerepét pedig egy Gigabyte típusú GeForce GTX 560 Ti tölti be. A VGA drivere, valamint a játék a legfrissebb verzióra vannak frissítve és a probléma így is fenn áll. A játékban a V-Sync aktiválása szintén hatástalan volt. Természetesen a grafika butítása is sorra került, de az sem változtatott a helyzeten.
Én már csak a HDD (Samsung F3 szériás, SATA II) firmware-jére tudok gondolni, de mivel én nem igazán értek ehhez a játékhoz, így tőletek szeretnék segítséget kérni!
Találkozott már valaki ilyen jellegű problémával? Ha igen, akkor mi a megoldás rá?Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
rt06
veterán
válasz huskydog17 #25682 üzenetére
nem lehet, hogy forditva van, es azert akad meg a jatek, mert valami porgeti a lemezt?
meg kellene nezni, mi zajlik a hatterbenPolitikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
föccer
nagyúr
válasz huskydog17 #25682 üzenetére
Troll ON:
Egy ssd nem fér bele a költségvetésbe?
Troll off:Még nem találkoztam ilyen hibával. Egyedül akkor szokott gond lenni, amikor az én gépem tölti be legkésőbb a pályát és az első néhány másodpercben akadozik a game. De ez pár másodperc alatt vége volt. Esetleg a hdd teljesítményét le lehetne tesztelni HD Tune-val. Ha a kis fájlokkal való munka eleve nagyon lassú, akkor biztosan ott a szűk keresztmetszet. Esetleg HD Sentinellel lehet ellenőrízni a lemez elhasználódottságát. Ha nagyon alacsonyí kondíciót mutat, akkor érdemes a cserén elgondolkodni. Úgy gondolom, hogy itt leginkább hardveres probléma van.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
huskydog17
addikt
válasz föccer #25685 üzenetére
Az SSD nem hülyeség, a srác pont ezt tervezi, vagyis egy SSD vásárlását, de gondoltam talán van egyszerűbb és nem utolsó sorban olcsóbb megoldás is.
A játéknak nem okoz problémát ha ugyanazon a partíción van, mint a Windows?Én is HDD problémára gyanakszom. A HD Tune nevű szoftvernél mit is kell nézni? Milyen értéket kéne adjon, hogy elfogadható legyen?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
föccer
nagyúr
válasz huskydog17 #25686 üzenetére
Nem emlékszem, hogy pontosan milyen néven nevezik, de teljes olvasási tesztet kell végezni vele. Az meg miért lenne baj, hogy egy partíción van az OS-sel?
üdv, föccer
[ Módosította: 7 ]
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
-
föccer
nagyúr
válasz Winner_hun #25688 üzenetére
Áhh, hüjjje vagyok, nem erre gondoltam. Egyrészt a HD Tune-re gondoltam, másrészt csak olvasási tsutre gondoltam. Valahogy a felöleti hibák feltárásával keveredtem el, aminél többszöri írás/olvasás van. Remélem még nem késő menni a modkerbe
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
AlyArkhon
őstag
Üdv. Végre újra net közelben és még sc2 is fut . Királyság . Reggel 6 körül megjövök melóbol ha valakinek lesz kedve....
Sierra Leone sokat szenvedett népének és mindazoknak , akik hiszik , hogy a pokolban is élhetnek Angyalok. UI .: Diabló él !!
-
huskydog17
addikt
válasz föccer #25687 üzenetére
"Az meg miért lenne baj, hogy egy partíción van az OS-sel?"
Pont azért kérdeztem, mert én nem ismerem a játékot technikai szempontból, nem tudom, hogy a motor milyen fájlműveleteket csinál.
Szóval akkor HD Tune nevű szoftverrel érdemes egy alapos vizsgálatot csinálni. Rendben, ezt közvetíteni fogom felé, egyelőre akkor maradunk ennyiben, köszi!Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
killerjohn
addikt
válasz Winner_hun #25694 üzenetére
dettó! de akkor már mehet 3v3 is
-
Winner_hun
titán
válasz killerjohn #25696 üzenetére
De te emberi időben is fent szoktál lenni?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
föccer
nagyúr
WhiteRa stream-el. Rég láttam. Élvezet nézni a játékát
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
killerjohn
addikt
válasz Winner_hun #25697 üzenetére
éjféltől négyig nekem emberi. neked?
-
Winner_hun
titán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest