Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Stilinski
aktív tag
Ohh, nem is emlékszem a többire
A heal most a "v" lett, azt nyomkodd! Nekem tetszik az egész, szerintem tökéletes lesz a PU-ba
star-citizen.hu
Volfram42
senior tag
Éjjel végül én is kipróbáltam. Jó lesz ez nagyon.
Engem a radar kicsit zavar, de inkább az, hogy van piros háromszög is meg radar is. ez így túl sok nekem.
Remélem csak sm-ben ilyen és PU-ban nem lesz a sötét folyosóban egy jó pagy piros háromszög az ellen feje felett. Hadd lehessen már lopakodni.
Illetve nem vagyok még teljesen degenerált, mint sajnos az mai fps gyerekek zöme akiknek kettő centiről is kell a 3d spot, mert nem fogják fel, hogy hogy néz ki az ellen.
Megesett velem amikor egy ismerősnek mutattam be az armát vagy a squadot(OFF) nem tudom már melyiket(/OFF) és az volt az első kérdése, hogy mivel jelzi az ellenfelet? Mondom neki, hogy az ellenféllel. Tudod egy ember néz veled farkasszemet más egyenruhában. Aztán elhűlt, hogy ez így de rossz, mert soha nem fogja tudni. Aztán megsértődött amikor válaszoltam neki, hogy simán menni fog csak kell agyacskát használni.
Illetve múltkor néztünk haverral egy streamert aki BF1-ezet. A single részt tolta. Szét röhögtük magunkat annyira szörnyű. Legalább megtudtuk, hogy az az egy lövészárok pont merőlegesen futott a fronton, hogy végig mutassa merre lehet menni. Meg persze ló nagy jelek lebegtek az égen amik jelezték ezt az egy irény. Na aztán haver kérdi, hogy de minek van körberajzolva az ellen meg jelzi ezer módon. Azt amikor ezt megkérdezte akkor lőtte le a streamert az ellen ai. Négyszer lőtte fejbe 20 méterről és virított, mint a karácsonyfa. A srác meg annyit mondott csak, hogy honnan. Hát ő ezt észre se vette. Na akkor képzeletben összenéztünk a haverral és két perc néma facepalm után inkább nem néztük tovább.
Remélem itt nem ezeket az igényeket fogják kiszolgálni. Úgy tűnik, hogy nem, de volt ahol nagyon pozitív kezdést követően nagyon alább adták az igényeket a fejlesztők, hogy minden imbecil ellegyen vele.
NE vegye senki magára a személyes jelzőket. Ezeket elsősorban a mai játékosközönségre értem. Sajnos ez a tapasztalatom, de ettől függetlenül rengeteg remek és nagyon sok rendkívül intelligens játékossal volt már dolgom.
[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
Stilinski
aktív tag
Szerintem nem kell tartani attól, hogy itt elcseszik, CR-nek elég határozott elképzelései vannak a dolgokról és azok mellett általában kitart. Szóval PU-ban valószínűleg csak a radar marad majd, de az meg hang alapján lövi be az ellent, szóval ha valaki mozdulatlan, akkor eltűnik róla. Jó dolog lesz ez
Ami nagyon tetszett egyik 10 for the Chairmanben, amikor kérdezték, hogy lesz-e láthatatlanság, amire CR azt mondta, hogy persze, ha sötét ruhában beállsz egy sötét folyosó mégsötétebb sarkába, akkor senki sem fog látni. Gyűlölöm, amikor egy játékban valaki (egy class) láthatatlanná tud válni, teljesen megöli a játékélményt...
star-citizen.hu
Volfram42
senior tag
Igen én is ezt remélem. Köszi, hogy megnyugtattál benne.
Láthatatlanság valóban szörnyű. Nekem elég, ha nem jelzi marha nagy ikon, hogy kit kell lőni. Így lehet lopakodni és ehhez nem kell láthatatlannak lenni. Illetve tényleg az ellenfelet keresni nem a markert.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
Stilinski
aktív tag
Na itt egy 3 körös csata annak, akit érdekel
star-citizen.hu
vagabor
aktív tag
haver üziét továbbítom, neki nincs ph accja:
Sziasztok!
Kérnék egy kis segítséget, mi lehet a probléma.:
Menüből ha a hangárba szeretnék menni, a játék mindig kidob a következő üzenettel "Incorrect configuration. CrashHandler will exit.
Másik ami érdekes, ha űrállomáson vagyok minden jó kivéve, hogy nem látom a játékos karaktereket, se magamat.
ha valakinek ötlete van szívesen meghallgatom. köszi
ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz
Eniral
tag
ez valószínűleg azért van mert ptu-ra tükrözte az accountját. .. mi is tapasztaltuk . Megoldásról még nem tudok .
Volfram42
senior tag
Kijött a PTU 2.6.0j. Tessenek frissíteni.
Éppen mondtam havernak, hogy vasárnap tuti nem jön ki semmi, de azért meglesem azt pont kijött.
[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
Malibutomi
nagyúr
Nem csak a hajok, hanem a sisak HUD is lathato kivulrol 3rd person nezetben/masok altal is:
Drenadar
Topikgazda
Apróság, hangulatos, de szerintem semmi értelme. nem túl életszerű hogy valakihez ilyen közel állsz "kémkedni" hogy mit is lát a kijelzőjén...
Malibutomi
nagyúr
Igazabol ez csak okozat, nem ok, ugye a hajokban a HUD is "valos" dolog, nem pedig nekunk jatekosoknak a kepernyore vetitett mint normal jatekokban, azert latszik. Ez is olyan.
SkyS1gn
félisten
Nanefé, majd távcsővel lekémkedem ahogy kecskeporeszt néznek a sisakban
(#44413) vaakuum "elnézést"
[ Szerkesztve ]
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
vaakuum
addikt
De szigorúan olyan távcsővel, aminek kereszt van a közepén, és az pont a kecske "szarvára" van állítva le.
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
Eniral
tag
vannak gondok ! :"D
#16729600
törölt tag
Nekem az a SM tetszik, amit eddig mutattatok belőle. ( sajnos én nem tudom kipróbálni ) És még azt mondjátok, hogy én csak szarozni tudom csak a játékot, hát tessék.
(#44416) Menthirist válasza Malibutomi (#44411) üzenetére
Kérdeztem redditen is ennek kapcsán, hogy akkor nincs hud ha leveszi az ember a sisakot? nem tűnt eddig fel.
"Drenadar": nem is annyira az értelem a lényeg, hanem a meghökkentési faktor. Azt pedig hozza. Ez olyan mint az Uncharted 4 animációi. Egy fokkal kevésbé összetett animációval is jól nézett volna ki, és fele annyi időbe és pénzbe került volna, de amikor az utcán belédütköző embert mindig egy kicsit másként lököd odébb, és észreveszed ezeket a nüanszokat, ezek azok amik kiemelik az átlagból a játékot. Az SC-nél is ilyen ez a nevetségesen aprólékos részletesség.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Szőrös
veterán
Majd ha kipróbálod...
Nekem amúgy nem tetszik, de inkább a technikai problémák miatt azt meg majd megoldják.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
#45997568
törölt tag
Nem, nem hozza, Drendar szerint nem kell a jatekba. Pont
SM jo lett, nekem nagyon tetszik a reszletesegge, a grafika, kicsit szokni kell az iranyitast meg a fedezekrendszeret, am nagyon faintos.
Stilinski
aktív tag
Ha nincs rajtad sisak, nincs hud se. Max ha bugos. De általában nincs.
star-citizen.hu
Igen, most csekkoltam, már a 2.5-ben sincs ilyenkor hp kiírás meg hasonló. A hajódhoz vezető marker azért látszik. Szóval jó lenne ha ezt is kivennék, ha nincs sisak És mivel a 2.5-ben nem láttam a hud-ot a sisak belsejében (legalábbis a medium armorban), várjuk szeretettel
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Stilinski
aktív tag
Sajnos nem vette fel ez a nyomorult progi, de csak hogy érezzük, mennyit dolgoztak rajta: a billiárdasztalon álló golyókba belelőttem és az egyiket el is tettem a bal felsőbe. Szóval nem csak mozognak, le is esnek
star-citizen.hu
vaakuum
addikt
Húú, katonaságnál mit hallgattuk, hogy "tudja maga, mit jelent az, hogy -elnézést-?"
ON: Van fedezékrendszer? Nyugtassatok meg, hogy nem olyan, mint a DIVISIONBAN... !
[ Szerkesztve ]
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
https://clips.twitch.tv/hydrobigbang/VictoriousCarabeefSeemsGood
vaakuum: a fedezékrendszer része az is, ahogy behúzod a fegyvert a falhoz vagy más akadályhoz közeledve. Ugye ehhez hasonlót kell elképzelni.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Malibutomi
nagyúr
Ez meg a masik, mikor oldokles helyett inkabb arnyjatekozol mert azt is lehet
Nekem ez a reszletesseg tetszik, ez Fallout/Skyrim szeru reszletes jatekkeszites, es nekem pont ez jon be.
Regen errol szoltak a jatekok (a jok legalabbis), nem csak a csillivilli grafikarol, hanem akarhova neztel talaltal valami aprosagot, meg olyat amivel el lehet szoszmotolni.
Nem csak a ma divatos rohanj, lodd le, quicktime event, rohanj, robbantsd fel, atvezeto anim, rohanj, gyoztel tipus.
vaakuum
addikt
Ha ez a fegyverbehúzás közeli felületek esetén automatikusan működik, azzal nincs gondom, csak azzal, ha gombot kell hozzá nyomni, hogy fedezékben guggoljon a betonfal mögé. Számomra evidens, hogy azért bújok a fal mögé, hogy fedezékben legyek, de a GOTY játéknál az agyamra megy, hogy mennyit gondolkodik néha, ha fedezékbe ki-belépés, vagy akörül menés az egyik opció. Szóval titokban reméltem, hogy nem lesz fedezékrendszer, vagy ha lesz, akkor nem olyan...
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
Stilinski
aktív tag
Okos fedezékrendszert készítenek, ha leguggolsz a fal mögött, akkor fedezékben leszel alapból, ha onnan célzol, akkor vagy felül nézel ki, vagy ha az oldalánál vagy, akkor oldalt, stb.
Amúgy az univerzumban mászkálva azt érzem, hogy nagyon kezd összeállni az egész játék.
X85 is szuper a két üléssel, meg a kvantumugrással
[ Szerkesztve ]
star-citizen.hu
Stilinski
aktív tag
Ami amúgy még feltűnt, hogy a rendes, kezdő űrruhában is van radar, viszont nem mutat ellent, a katonai űrruha viszont Port Olisaron is működik és jelzi a mozgásokat Remélem később lesz valami olyasmi, hogy nem tudja megkülönböztetni az emberek által keltett zajokat a többitől, pl. gőzkitörés, stb. is megjelenik rajta
star-citizen.hu
Malibutomi
nagyúr
Fred23
nagyúr
Hangulatos lett ez a videó!
Szerintem még egy év legalább, mire én is beszállok a SC világába játékosként, nagyon nem kapkodom el. Jövök ide olvasgatni időnként, látom, hogy hol tartanak, oszt megyek tovább!
Stilinski
aktív tag
WOW, nagyon stabilan áll, nemrég még átesett a padlón
(#44429) Fred23: köszi
star-citizen.hu
Malibutomi
nagyúr
Ja telon vagyok, most latom hogy ugyanazt a videot linkeltem, na mindegy.
Lenyeg hogy eleg stabilnak tunik mar a physics gridek osszeolvadasa.
Malibutomi
nagyúr
Akkor ez neked:
Star Citizen 2.6 shockingly good
[ Szerkesztve ]
PhilBrick
őstag
Well, let's say shockingly nice. Ez tény, tényleg nagyon szép lett.
Viszont a többi újdonságtól nem örömömben 'blown my mind'...
SkyS1gn
félisten
Sztem a 3.0 lesz egy mérföldő nem ez
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
Stilinski
aktív tag
Szerintem meg pont, hogy nagyobb ugrás volt, mint amire számítani lehetett. A PU-t én most nagyon összeszedettnek érzem, eddig a mászkálós, karakteres része egy kicsit hibázott, de most azt is helyretették.
Ha jön a 3.0 a nagyobb térképpel, bolygóraszállással, akkor itt nagyon komoly durvulás lesz most már
star-citizen.hu
Fred23
nagyúr
Köszi a videót! Tetszik a Caterpillar, meg úgy tudom, ezt szánják az én leendő hivatásomhoz is, mint "nagyobb hajót", de szerintem Cutlass-el leszek sokáig, a Cat nem tűnt valami mozgékonynak videók alapján! Viszont tetszik a felépítése, jó a design szerintem! Attól félek viszont, hogy direkt el fogják gyengíteni, illetve úgy lövik be majd a tulajdonságait, hogy nem lesz valami főnyeremény! Nagyon remélem, lesz azért majd félelmetes, rettegést keltő nagyobb pirate ship is!
Malibutomi
nagyúr
Szerintem is.
Egy SM +esetleg par aprosagra szamitottam, ahhiz kepest, rengeteg az ujitas.
Volfram42
senior tag
Én is próbálgattam még tegnap este az új buildet. Meg ma is fogom.
Írtam egy jó nagy marhaságot a 44391-ben. Van boost mindenhol, de az a gyorsulást növeli az adott SCM maximum határain belül. Tehát egy akkora fordulókörben amin már égeti az ember a sebességet a boostot használva megakadályozza ennek a csökkenését. Azaz ad kakaót, de csak gyorsulásban.
Az afterburner viszont a maximális sebességhatárt tolja ki. Mind a kettő ugyan azt az üzemanyagot égeti.
Viszont ha az utánégető által felgyorsult sebességen (ami nem kell, hogy a maximum legyen) elengedjük azt akkor nem fogyaszt több üzemanyagot és meg is tartja addig amíg nem nyúlunk hozzá valamelyik kormányszervhez. Ekkor egyből a megadott scm maximumra korrigál a rendszer. Kivéve decoupledben.
Még letesztelem gsafe és comstab kikapcsolásakor is, mert most jutott eszembe, hogy ezek aktívak voltak.
Redditen néhányan sírnak, hogy nem kell skill, pedig kell csak ugye más aztán a már megszokott jousting most nem megy nekik. Nem baj lesz más helyette. Nekem tetszik.
Illetve az alapelv az, hogy minél nagyobb egy ladik és ezzel együtt a hajtóműve annál nagyobb sebességet bír el a szerkezete. Viszont a tömege miatt lassabban gyorsul, mint egy kis csónak.
Volt aki nehezményezte, hogy Saber-el elkezdet kalapálni egy Caterpillart az meg felgyorsulva idővel lehagyta és így nem elég ideje arra, hogy leszedje. Igazából nekem ez is tetszik. Talán az lehetne az egyetlen gond, hogy a Cater túl jól gyorsult, de belegondolva nem is, mivel ne feledjük, hogy a raktere üres. Jól megrakva biztos vagyok benne, hogy nem fog ezzel a tempóval gyorsulni és a Sabernek lesz elég ideje csipegetni. Illetve nekem azért is tetszik ez, mert így nem lesz az, hogy egy magányos vadász szedegeti a dög nagy hajókat. Tessen összedolgozva három négy kis ladikkal gyepálni a nagy dögöt. Ahogy azon is illik toronykezelő legénységnek lenni. Persze nem mondom, hogy nem lesz itt még balaszolás hiszen nincs kiforrva a dolog, de az alapelv nekem tetszik.
Fred23: Elvileg dedikált kalózhajó nincs a játékban. A Drake is rendes gyártó csak mivel olcsó és "egyszerű" ezért a kalózok között jobban kedvelt. Illetve ha jól tudom akkor nincs ellenére, de nyilván hivatalosan nem terjesztheti ezt. A fő központja is UEE területen van a Magnus rendszerben a Borea bolygón. Ami ennek a gyártónak köszönheti, hogy megállt a gazdasági recesszió a bolygón miután UEE hajógyártó üzemei elköltöztek. Gondolom az ottani szegényebb lakosság kiszolgálása is cél volt amikor oda települt a Drake.
Szóval kell keresni egy hajót amivel te el tudod képzelni a kalózkodást és hadd szóljon.
Én nem tervezek ilyet, de négy Buccaneerel és egy ilyen Cater-el el tudok képzelni egy jó kis rajtaütő egységet.
Bár nekem ha Caterem lesz akkor veszek rá még néhány uszályt ha lehet. Majd összevontatom őket és összedokkolok minddel, hogy legyen egy kis csempészbázisom valahol az űrben. Aztán kinyitom a boltot.
Stilinski-t meg megkérem, hogy jó zsoldért cserébe védjék a seggem a bajoktól.
Ez a jó az SC-ben, hogy van egy nagyon jó kis lore benne. Nem csak úgy összedobják a gonoszt meg a kalózt meg néhány plusz egyebet meg x jumping puzzle-t, hogy meglegyen a klisé, mint ahogy sajnos mostani mmo-knál ez megszokott.
Ezen jót röhögtem: [link]
[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
Szőrös
veterán
No de a Cat nem harci ladiknak készült, szóval nem csoda, hogy nem félelmetes.
Amúgy rettegést keltő kalóz hajónak használhatsz bármit, nincs dedikált kalóz hajó, csak olyan amit az olcsósága és sokoldalúsága miatt a kalózok IS kedvelnek.
szerk.: na közben Volfram is megírta ezt
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
Malibutomi
nagyúr
Mivan ha a CIG betesz telepitheto lovegeket az FPS reszbe.
Aztan en azokkal vegigrakom a Caterpillart.
Ajtok kinyit es broadside mint a regi csatahajokon.
Csak sok ember kell akik kezelik az agyukat.
Volfram42
senior tag
Jópofa lenne. Bár X tagú legénység ami egy egy telepített löveget kezel hatékonyabb, ha saját kis vadászban ül. De ettől én még nagyon megnézném.
Szerintem néhány ilyen: [link] a fedélzeten és már lehet is lövöldözgetni a közelítő átszálló hajót.
[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
PhilBrick
őstag
Official forumon már kérték vissza a régi ágyútesztelőt, azzal pakolják tele a Catet.
Volfram42
senior tag
Ez nekem is eszembe jutott. Állat lenne.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
Szőrös
veterán
Simán meg lehet csinálni. Pont azt dumáltuk ma discordon, hogy melyik ladik férne be raktérbe mert így használható lenne mint mini hordozó is.
#44442 PBrick: amúgy most, hogy már itt az SM is simán visszatehetnék a lőteret, akkor a kézifegyvereket is lehetne ott próbálgatni.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
Eniral
tag
A Karácsonyi díszt ,hogy lehet felrakni a hangárba ?
PhilBrick
őstag
majd update után.
Volfram42
senior tag
Erről jut eszembe. Remélem a hangárral is kezdenek majd valamit, mert az igazat megvallva nem is tudom mikor látogattam meg a PTU-n kívül. Annyira mellékes lett mostanra.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
Ez most what? Mármint még PTU-ban van a 2.6...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
PhilBrick
őstag
Majd küldenek levelet ha éles lesz.
Szőrös
veterán
Na Shed-el most próbáltunk Cat-be betuszkolni egy Merlint, aztán M-50-et aztán Argo-t de nem nagyon akart menni. A lenyíló oldalsó ajtók túl magasan vannak és nem lehet simán berepülni aztán valami mindig beakadt valahova és a vége pukkanás lett. Dragonfly viszont biztos befér majd.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban