Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-07-21 15:06:57

LOGOUT.hu

Az OFF-topic használata kötelező! F.A.Q. új játékosoknak!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#44451) Eniral válasza Szőrös  (#44450) üzenetére


Eniral
tag

A Dragonfly a jelenlegi Cuttlas-ba is belefér :P

(#44452) Menthirist


Menthirist
veterán

Nem semmi screenshotokat lehet csinálni
https://www.flickr.com/photos/hasgaha/30538619274/in/album-72157665038017125/
:)

Ez nem E3 grafika-kamuzás :)

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#44453) Volfram42 válasza Menthirist (#44452) üzenetére


Volfram42
senior tag

Szépek nagyon a képek.

Én ezen lepődtem meg ma: [link]

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#44454) Szőrös  válasza Eniral (#44451) üzenetére


Szőrös 
veterán

Beférni lehet befér de hogyan? A hátsó rámpa elég kicsit.
A Catbe meg több férne de majd azt is kipróbáljuk jól. :D

Ja és a mai patch sokat javított. A menüből már simán bejutottam SM/PU-be. SM match alatt se volt crashem...mondjuk cserébe timeouttal menübe visszadobott. :D

[ Szerkesztve ]

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#44455) Eniral válasza Szőrös  (#44454) üzenetére


Eniral
tag

hidd el belefér :)

(#44456) Menthirist válasza Volfram42 (#44453) üzenetére


Menthirist
veterán

célzásnál/ironsight-nál becsukja a másik szemét? nem tudtam eldönteni a videó alapján hogy igen, vagy csak egy másik animáció része a hunyorintás :)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#44457) Volfram42 válasza Menthirist (#44456) üzenetére


Volfram42
senior tag

Igen az nekem is fura volt, hogy a jobb szemét csukja be. biztos finomítanak még rajta, de maga az, hogy így animálva van az arc bizonyos cselekedetekre nekem nagyon bejött. Pedig lehet nem is fogok ilyet látni, mert remélhetőleg én egy Delta rakétájával takarítom ki a placcot. :D Még is nagyon jó szerintem.

Erről valahogy az eszembe jutott egy kép remélem megtalálom.

[ Szerkesztve ]

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#44458) szabog75


szabog75
csendes tag

Sziasztok

Még agyalok hogy "támogassam" a játékot.
Melyik starter csomagot érdemesebb megvenni Aurora vagy Mustang?

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/15636-Holiday-Sale-2016

üdv.

..Hu51

(#44459) Menthirist válasza szabog75 (#44458) üzenetére


Menthirist
veterán

Harcra egy fokkal jobb a Delta, de azt ugye tudod hogy ebben csak az Star Citizen van benne, a Squadron42 nem. Illetve ugye elolvastál minden FAQ-ot (lásd aláírásomban). Csak hogy elejét vegyük annak, hogy olyanba fizess be, amiről pontosan nem tudod mi, és hogy mikorra lesz kész, és hogy milyen kockázatokkal jár. Illetve javasolt lehet esetleg előtte megvárni a #44448-ban linkelt próbalehetőséget, bár nem tudom az általad linkelt akció pontosan meddig tart.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#44460) Malibutomi válasza Volfram42 (#44453) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Ja en is nezegettem a dolgokat, aztan repultem kicsit, szetlott valaki, aztan ennyi volt mara :)
Meg kell tanulnom a billentyuket megint.

Sisak: [link]

[ Szerkesztve ]

(#44461) Menthirist


Menthirist
veterán

Support email alapján a héten tervezik live-ba lökni a 2.6-ot.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#44462) Volfram42 válasza Menthirist (#44461) üzenetére


Volfram42
senior tag

Te sem alszol. :D

Kijött a 2.6.0.k. Töltöm és olvasom a leírást.

Malibutomi:
Vasárnap beállítottam mindent. Linearitástól kezdve nézelődésig mindent. Bementem egy AC-ra tesztelni. Frankón pukkangattam el a kalózokat. Csak Aurora, 350r és Gladius jött. 5 hullámot mentem és félbe kellett hagynom.
Hétfőn gondoltam PU-t is meglesem. Satelit-hez ugrok. Egy M50 és egy Hornet kalóz. Épp a Heraldal voltam. Semmi hatást nem gyakoroltam a fegyvereimmel, de ők se szedtek ki Mondom akkor nézzünk egy Vanguardot. A Hoplite-t vittem. Ezzel is csak karcolgattam őket. Fura. Már megfogtam az egeret, mert azzal jobban lehet célozni, mert azt hittem ilyen béna vagyok. Aztán csak úgy pötyögtetem a Hornetet és fenyegetett amikor eltaláltam. De semmi. Úgyhogy hazamentem Olisar-ra. Most vagy a pingem miatt vagy belefutottam valamibe. Vagy egyszerűen ennyire béna vagyok. Illetve még megeshet, hogy egy M50 és egy Hornet ennyivel többet bír. :F

Ja a rakétáim közül egy se talált semmit se. De még nincs benne az új rakétarendszer. Meg persze a bug, hogy a rám lőtt rakéták ott maradnak a HUD-on és egy perc után nem látok semmit se. Ez nagyon zavaró még mindig.
Ha lejött akkor teszek még egy próbát. De a Deltával. Az a nekem való.

[ Szerkesztve ]

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#44463) PhilBrick


PhilBrick
őstag

Jobban sikerült elimination round.

Kellene még valami erősebb fegyver bele, mert csak szerencsével elég két emberre egy tár. Meg jó lenne tudni, hogy a light armorban mennyivel nehezebben követ a radar.

(#44464) Sokimm válasza PhilBrick (#44463) üzenetére


Sokimm
senior tag

Mért kell ennyit lőni egy emberbe? A páncél ha megsérül, szökik a levegő, tehát elméletileg kevesebb is elég lenne a "halálos" lövéshez, egy földi harchoz képest nem? Mit gondolok rosszul?

(#44465) Szőrös  válasza Volfram42 (#44462) üzenetére


Szőrös 
veterán

"Kijött a 2.6.0.k" Hja és ez alkalomból meg is jött az ptu invite mail sebaj kicsit le vannak maradva de azért jobb későn mint soha. :D

#44464 Sokimm: Beltérben nem sokat számít az ha szokik a levegő, csak az űrben. Elvileg az oxigén szint is figyelve lesz de ezt még nem csinálták meg.

[ Szerkesztve ]

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#44466) PhilBrick válasza Sokimm (#44464) üzenetére


PhilBrick
őstag

A levegő nem fogy, de elvérezni lehet helyette.
Bár soknak tűnik most a TTK, várjuk meg vele a komolyabb fegyvereket! Shotgunnal már most is lehet oneshottolni, a P4-R pedig elméletileg SMG, azzal kelljen is sok golyó egy medium armorba. A Kastag plazma remélem már hatékonyabb lesz.

[ Szerkesztve ]

(#44467) Sokimm


Sokimm
senior tag

Csak úgy valamire akartam fogni a "gyors halált", de nekem mind1, hogy elvérzés, vagy oxigén miatt, de haljunk már meg 3 golyó után. (vagy 5, de akkor már túloztam)
Ez a géppityuval sorozás nem menő.

szerk: (ha karon találnak, akkor oké, elrántja a karakterem a fegyvert, nem tudom majd célon tartani a fegyvert, vagy ha lábon találnak, akkor automatán leguggol, vagy lassabban halad, ezt elfogadnám, hogy akkor maximum (2 kar + 2 láb) 4+3 törzsbe kapott golyó összesen a halál, de ne több! (szerintem)

[ Szerkesztve ]

(#44468) Szőrös  válasza Sokimm (#44467) üzenetére


Szőrös 
veterán

Az armoroknak akkor meg mi értelme?

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#44469) Sokimm válasza Szőrös  (#44468) üzenetére


Sokimm
senior tag

Milyen armor? Energia fegyver ellen? Fizika töltény ellen? Ha energiaelnyelőd van, akkor a fizikai golyók hamar átmennek. (most csak játszok a gondolataimmal), mondjuk jobb a mozgékonyság, eneria páncélban, mint kevlárban... Vagy feltételezzük, hogy az energiafegyver "nagyobb tárkapacitású", vagy pontosabban (kisebb visszarúgással) lő, ezért sokan szeretik, ellenben a fizikai lőfegyverekkel, ami még hangos is (de cserébe lehet fénykibocsátás ellen tompítót rakni rá, de ekkor is hallható a radarok számára.
És akkor ilyen, vagy olyan armorod van? Döntsd el, melyik a jobb szerinted. De ha jön egy western csóka veled szemben, akkor az energia cuccaid nem érnek semmit (hacsak nem 4x annyit lősz rá, mivel energia "modernitásából" fakadóan, neked ez az előnyöd).
Jó lehetne itt még játszani a dolgokkal, de alapjáraton szerintem értitek a kérdésem. :)

Ha meg minden ellen akarsz védekezni, akkor ülj be egy hajóba (vagy camp-elj), esetleg logolj ki, vagy mégjobb: Meg se vedd a játékot. :DDD
(nah troll off)

De a való életbe se lehetne minden ellen felkészülni. Ez lenne a személyre szabás lényege, hogy SZERINTEM ez a legjobb armor, ez meg a legjobb fegyver, és ne az legyen, mint valamelyik COD-ba (ha jól emlékszem), hogy minden vérpisti p90-el rohangál, mert az fossa a golyót, és a legrdágább armorral le is van tudva a "játékismeret". Picit lehetne amolyan "wow"-os beütése, hogy mi ellen gyúrsz. Resist, vagy milyen néven futott? Nem emlékszem, kb 6 éve játszottam vele fél évig...

Ha meg tankot akarsz játszani, akkor cipelj magad előtt egy páncélt (vagy tereptárgyakat is fel lehetne venni egy kézbe, és akkor egy doboz véd pár lövés erejéig pl), és az elnyel "mindent", cserébe meg nem tudsz majd rohanni.

Szóval a taktika ne arról szóljon, hogy valamiféle térképet nézve mész, és szórod a golyót az ellenbe... Ez eddig még mindig csak egy CS, annyival megspékelve, hogy repkedhetek az űrbe...

Ha lesz "legjobb fegyver, amit meg tudtam venni", akkor átlagos FPS game lesz (+antigravitáció), de ha valahogy hozzák azt, hogy "energia vs fizika fegyver" (és nem lesz jobb, vagy rosszabb, csak más-más), akkor van értelme szerintem szimplán lövöldözősdit játszani. Különben beszállok az űrhajómba, és soha nem szállok ki. :D (húha, most megfenyegettem az SC-seket keményen :DDD)

De elkanyarodtam nagyon már megint...
A lényeg, hogy nem akarok egy új köntösbe bújtatott CS-t, vagy COD-ot... (annyi nem elég, hogy repkedhetek ;] )

(#44470) Drenadar válasza Sokimm (#44469) üzenetére


Drenadar
Topikgazda

Tudtommal még elég sok mindent akarnak betenni az SMbe, nem kell elsőre mindent elvárni tőle.

Csak ki tudja mikor jönnek majd a bővítések az SMhez.

(#44471) Sokimm válasza Drenadar (#44470) üzenetére


Sokimm
senior tag

Legyen igazad! Azt kívánom!
(bár ha béna lesz a lövölde, akkor is király lesz az űrszimulátor része! :3)
Engem már azzal megvettek, hogy az űrhajóból kiszállhatok, és lőhetek FPS nézetben!

Tovább gondolva:
Mekkora jó lenne, ha mondjuk megy az űrcsata, a hajóm szétlövik (működésképtelen, de nem robbantam fel), és kiszállok a hajóból, várom a havert, hogy vegyen fel a saját hajójába (leváltani az NPC-t, és az egyik löveget akkor irányítom én pl), de közben egy bazinagy energia sniper-el lövöm a hajókat tovább kézből. Ami ha csak arra elég, hogy az elektromos rendszerei zizegnek a képen, és a bejövő lövéseimet érezvén nem koncentrál a valóságos fenyegetést jelentő űrhajós csapattársamra, és rám fordul, de nem lát a térképen), mert annyira pici hőkibocsátásom van, mint ember), és közben haver leszedi hátulról a hajóját... :D

Nah megint elkalandoztam. Szóval annyira jó, hogy kiszállhatok az űrhajóból, ez már egy fél siker!
:DD

(#44472) Szőrös  válasza Sokimm (#44469) üzenetére


Szőrös 
veterán

"Milyen armor?"
Van 3 fajta (light, medium, heavy). Külön energiaelnyelő nincs, bár az már inkább személyi pajzs kéne, hogy legyen.
De egy heavy armor többet kell, hogy bírjon mint 3 skuló, különben semmi értelme.
Keverni meg lehet majd az amorokat, meg letehető pajzs is lesz, cipelhetőről nincs infó.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#44473) Sokimm válasza Szőrös  (#44472) üzenetére


Sokimm
senior tag

Ebből azt látom csak, hogy mindenki heavy-be akar járkálni (az lesz a legdrágább gondolom), meg a legnagyobb ágyúval, és nem akarnak kompromisszumokat...
Így a vérpistikék itt is szerepet kapnak, ezért mondom, hogy nem lesz több, mint egy CS, vagy COD. :\

Felőlem hívhatják kismókusnak is (a személyi pajzsot), de attól még ez tenné igazán taktikussá a játékot, hogy ésszel kell összepakolni a számodra/számomra lehető legjobban játszató karaktert, és akkor mehet a móka. Nem a pénztárcádat akarom ismerni, hanem a taktikus képességed, hogy képes vagy-e összerakni egy számodra brutális karaktert. (akár low budget-ből) (kiismerni az ellenséget?)

De ha a gyenge (olcsó?) páncél eleve ellehetetleníti a harcot egy heavy-vel szemben (már most is mennyit kell lőni egy ellenségbe? omg), akkor a pénztárca (játékpénz) fog dominálni... Akkor meg megint csak nem lesz több, egy CS-nél. (jah ezt már mondtam párszor)

Bár most, hogy belegondolok, visszacseng valamelyikőtök gondolata, hogy első körben az amcsi piacra fejlesztenek, ott meg ugye a kapitalista elgondolás a menő, tehát valszeg úgyis a drágább lesz a jobb... (Vagyis mindenki a drágát akarja majd).

És itt nem arról szól a rinyám, hogy "ne a drága legyen a cél", mert logikus, hogy ami drágább, az általában jobb, de ha színezve lenne a játékmenet úgy (ahogy az előbbiekben leírtam), akkor nem lenne egy lineáris vonal, hogy mi a fejlődés...
Kivel szemben? Mindenki ellen egy heavy armor jó lesz? Akkor unalmas lesz a játék. De ha a heavy armor-os ellenséget le tudom szedni egy energiapisztollyal, (mindig kézen lőve, nem tudna célozni rendesen, és mellém lőne, közben meg lassan csorog le a hp-ja, elfutni nem tud, stb), akkor meg mondhatjátok jogosan: "akkor minek kellene bárkinek is a nehéz páncél?". Hát ne essünk át a ló eme oldalára. Az arany középútról beszélek, amikor nem igazán tudjuk megmondani, hogy melyik a legjobb. (mint ahogy a kalózhajó se attól az, hogy úgy gyártják a gyártók, hanem mert úgy használod)
Ez egy látens félelem, nem kell túl komolyan venni a véleményem/félelmem! :R

Persze elismerem, ezek csak paranoid gondolatmenetek, semmi alapja nincs az egésznek, mivel még nincs kész a végleges játék, tudom tudom! Csak remélem, hogy nem lesz igazam. :R

Hajóknál ahogy látom, figyelnek erre, hogy lehessen érdemileg egymásnak menni még akkor is, ha van méretbeli különbség. (persze okosan)

(#44474) PhilBrick válasza Sokimm (#44473) üzenetére


PhilBrick
őstag

A következő esszéd előtt kicsit olvass utána a témának! ;)

nehéz páncél: lassú, zajos, védett
könnyü páncél: gyors, csendes, gyenge

[ Szerkesztve ]

(#44475) Szőrös  válasza Sokimm (#44473) üzenetére


Szőrös 
veterán

Esetleg próbáld ki a játékot mielőtt következtetést vonsz le, és tájékozódj mert ahogy látom nem nagyon vagy képben

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#44476) Sokimm


Sokimm
senior tag

Ha lesz vga-m elindítom ismét a játékot, de addig elég számomra a videó, hogy lövik egymást mint a majmok, de nem hal meg... Mi indokolja ezt? Vagy a fegyver szuper gyenge, vagy az armor szuper erős... Ez alapján vontam le az elhamarkodott következtetésem. :R Eddig ez egy repkedős COD... Semmi több.

Szerk: tartom a véleményem, hogy hívhatjuk akárhogy a dolgokat (ilyen olyan armor), ha nem érezhető a különbség... És a drágább == jobb elve is domináns lesz sajnos. (ha majd lehet érezni különbséget a páncélok közt) Ez picit zavar, akármennyire is "nem játszottam az elmúlt napokban". ;)

[ Szerkesztve ]

(#44477) SkyS1gn


SkyS1gn
félisten

Minek szedték le a 2.6 trailert?

Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.

(#44478) Menthirist


Menthirist
veterán

Amúgy nem kell olyan sok golyó, ha
1: nem mellkasba próbálja mindet puffogni, hanem inkább fej környékére céloz
2: ha nem csak darál (értsd, a golyók fele mellé megy izgatottságában)
3: shotival relatíve közelről lő, onnan 1-2 lövés és pá.
+1: kapsz egy gránátot és pá.

Mert amikor sok a sozozás, az gyakran 100+ méterről való sorozás, ahol úgy szór a fegyver mint a nyű, és elsőnek vörösbe viszi a kezet, majd a lábat, majd a másik kezet, majd talán a mellkast, mielőtt meghalna a célpont.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#44479) Sokimm válasza Menthirist (#44478) üzenetére


Sokimm
senior tag

Ez már érv! Köszönöm!
Energiafegyverrel is van szórás (akkora)? Az ellen véd a nehéz armor?
:R

(#44480) Menthirist válasza Sokimm (#44479) üzenetére


Menthirist
veterán

biztos véd, szerintem még nincs kidolgozva hogy mennyire, de ez már csak statok tologatása meg skin átszinezés. De őszintén, szerintem nem annyira lényeges, lévén egy csatában nem fog mindenki átöltözni csak mert energiafegyverrel vagy ballisztikussal lőnek. Lőnek majd rád mindkettővel folyamatosan. Szóval szerintem teljességgel kielégítő és elfogadható (legalábbis számomra), ha kb ugyanúgy véd mindkét féle fegyvertípus ellen a páncél., Szórás meg valószínűen kevesebb van, de ettől még az emberek nem tanulnak meg célozni (anno cs-ben is akkor volt csak elég pár golyó (azaz egy) ha fejre ment, aki testre lőtt, az könnyen ottmaradt a célpont helyett. Csak az emberek elszoktak a célzástól. No meg néha egy adott célkereszttel nehezebb is, és hogy tényleg jól lehessen fejre célozni (jogosan), kell a normális hitbox, amihez baromi gyors adatcsere kell.

amúgy sok videón láttam hogy a fickó a lövései felével nem is talál, úgy könnyű azt hinni hogy mennyire sokat kell sorozni. Mellkasra, hátba ha jól néztem kb 3-5 golyó a max ami kell. De annak találnia kell. Ha kettőt kap az egyik kéz, kettőt a másik kéz, hármat a mellkas, akkor hiába volt 7 találatod, az még nem ölte meg az ellenfelet.

Egyelőre (sőt megfelelő páncélban később sem) lesz instagib a fegyvereknél. Mert hiába lenne úgy-ahogy jogos (láttál már lelőtt embert? néha 6-8 golyó után is még áll és lő, no persze nem fogja túlélni), szórakoztatónak is kell lennie. És senki sem akar respawn-ra várni egy kósza golyó miatt, pláne ha páncélja is van az illetőnek.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#44481) Sokimm válasza Menthirist (#44480) üzenetére


Sokimm
senior tag

Nem az "egy kósza golyó" híve vagyok, de azért a 6-8 mát sok szerintem.
Eddig a videókból nem jött le a "realitás", de remélem igazad lesz, és tényleg csak az adatkapcsolati problémák miatt lőnek ennyit egymásra. Picit soknak érzem a golyók számát ( / halál). Azt érzem, hogy az élet / lövések sebző aránya még túl arcade. De minden más szép!

És nem is a csata közepén öltözöl át az eneriga / fizikai fegyverek ellen, hanem úgy alakítod már eleve ki a karaktered, ami neked "tetszik" (mert nem lehet azt mondani, hogy ez vagy az a jobb, szándékosan csak ilyen "megfoghatatlan" jelzőt használtam.) Ez tetszik, (mindegyik jó, csak másra) ezt használom. Ha szerencsém van, nem ellentétes fegyverrel lőnek vissza. Fegyvert cserélni lehet csata közben, ezáltal folyton változik a harc. (ki mivel lő rád, hogyan kell kezelned a fedezékeket (mennyi találatot bírsz el), felismeri-e az ellenség, hogy milyen ruhád van (milyen fegyverrel jöjjön ellened), vagy a saját kedvencével támad (ami majdnem fele olyan erős ellened)... ) szóval a taktika az ellenség ismeretéből is fakadhatna, nem csak a pályaismeret, meg a játékpénzen vásárolt eszközökből (fegyver páncél).

Szerintem lenne létjogosultsága az energia vs fizika páncél különbségtételére, de abban biztos is vagyok, hogy sok buktatót jelentene ez a programozóknak, tehát ha ez marad a mostani, az se gáz, csak egy kósza vágy volt a részemről. :P

Különben kimondottan tetszik, hogy az árnyékok végre értelmet nyernek (mögötted lehetnek lámpák mindig, nem csak a nap süt), és az ellenség már akkor láthat, amikor még csak közeledsz. (ha jó helyen nézi a dolgokat)
Szóval az árnyékjáték egy ilyen nagyon pozitív taktikai része lehet az egésznek, az eddig nagyon király!

[ Szerkesztve ]

(#44482) Drenadar válasza Sokimm (#44481) üzenetére


Drenadar
Topikgazda

ne videókból szűrd ezt le. Menj fel egy szerverre egy két ismerőssel és pontos célzással teszteld.
Pont ez az a téma, amiről felesleges filozofálni... ki kell próbálni.

(#44483) #16729600


#16729600
törölt tag

Sztár Szitizen hárompontnullához van már valami megjelenési időgrafikon?

(#44484) Menthirist válasza Sokimm (#44481) üzenetére


Menthirist
veterán

de mondom. az emberek alig találják el egymást. A sorozatok fele mellé megy. Amik be is találnak (a tényleges "tick" hangok) nem olyan sok, max távolról. Az arányok változhatnak később, de így nem lehet egykönnyen különbséget tenni a "túl árkád" és a talpig lovagi páncélban szaladgálok között. Egy sima golyóálló mellény is megállít jópár lövedéket neked, és ez a jelen. Hiába lobogtatnád egy harcban a "nem ér, a 6-8 túl sok szerintem" zászlódat, ha az ellenfél talpig kevlárban van, te meg mondjuk nem. Vagy nem egy csúcs páncéltörő fegyverrel lövöldöznél.

"ami neked "tetszik" "
Ezt várhatóan meg fogod tudni tenni, de mész egy páncélban ami tök jó energia ellen (értsd, 6-8 golyót is kibír), akkor meg akkor jönne a sírás, ha golyót kapsz :) És igen, a játékos még mindig válthat fegyvert.

"felismeri-e az ellenség, hogy milyen ruhád van"
Csata hevében szvsz ez nem fog menni (sokszor dogfight-ban sem lehet szemre észrevenni milyen is a hajó ami ellen harcolsz, csak ha már nagyon közel vagy), kivéve ha nagyon tiritarkára csinálnák a páncélokat, hogy mondjuk a kékre festett páncél mindenképp energia ellen jó, a barna meg mondjuk golyó ellen. De az meg életszerűtlen és hülyén kinéző lenne. Szvsz felismerni hogy melyik páncélelem milyen csak 3-4 méterről lehetne csak, az meg csatában már oly mindegy.

Az árnyékok pedig már 10 éve is voltak ehhez hasonló dinamizmusúak, csak az újféle bevilágítási rendszerek (mindenféle deferred rendering cuccok) visszább mosták a minőséget. Ha megnézed, ma sok játékban a tükörben sem tükröződsz (legutóbb pont a Dishonored 2-ben láttam), pedig régen ez milyen alap volt.

Drenadar: milyen jó is lenne, be be tudnánk. De nincs PTU-nk :D

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#44485) Eniral válasza #16729600 (#44483) üzenetére


Eniral
tag

még a 2.6 sincs kint :'D

[ Szerkesztve ]

(#44486) Eniral válasza Menthirist (#44484) üzenetére


Eniral
tag

Én este megkaptam a meghívót ! :))

(#44487) SkyS1gn válasza #16729600 (#44483) üzenetére


SkyS1gn
félisten

Persze: SOON :DDD

Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.

(#44488) Drenadar válasza Menthirist (#44484) üzenetére


Drenadar
Topikgazda

oké nincs PTU, de amennyire nagyon fontos most a kérdés nektek kibírjátok szerintem azt a 2 napot míg livera megy a 2.6 és akkor már lehet tesztelgetni. (Amiből csak a mostani állapotot lehet leszűrni hisz ki tudja mikor mit fognak rajta változtatni)

Kin milyen ruha van:
Hát én a videók alapján úgy érzem hogy sokan attól nagyon boldogak lesznek ha meglátják az ellenfelet. nagyon durva ez a fény játék, minden más játékban kb reflektorral kivilágítják a játékosokat... itt meg...?

(#44489) Szőrös  válasza Menthirist (#44484) üzenetére


Szőrös 
veterán

Naja az első pár meccsen én is azt hittem, hogy egy csomó lövés talál aztán rájöttem, hogy a frászt csak amiről van is visszajelzés.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#44490) Stilinski válasza Volfram42 (#44457) üzenetére


Stilinski
aktív tag

lövésnél nem feltétlenül kell becsukni a másik szemet (majdnem azt írtam, hogy mindkét szemet... :D), nekünk pl. azt tanítják, hogy mindkettőnek nyitva kell lennie :)

star-citizen.hu

(#44491) PhilBrick


PhilBrick
őstag

És az a találatjelző se biztos, hogy valóságos. 150 ms az átlag ping, szóval nyugodtan mondhatunk két tizedmásodperces késést a két játékos reakciói között. Az meg rengeteg! :o

(#44492) TESCO-Zsömle


TESCO-Zsömle
félisten

Át kéne nevezni a topicot SOON!-ra. :DDD

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#44493) Szőrös  válasza PhilBrick (#44491) üzenetére


Szőrös 
veterán

Hja egyre inkább kéne ide az eu-ba is szerver, itteni goggle cloudra is rátelepedhetnének már igazán.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#44494) Stilinski válasza Sokimm (#44481) üzenetére


Stilinski
aktív tag

Na a tapasztalatok alapján:
Valóban sok lövés téveszt célt, energiafegyvernél is.
Ha megfelelő helyre mennek a lövedékek, akkor minimális lövésből is meghal az ellen.
Killek (volt egy hihetetlen 8 killes, halál nélküli sorozatom, abból néztem meg párat):
<11 lövedék, rengeteg ment mellé.
<19 lövedék, rengeteg ment mellé.
<11 lövedék, rengeteg ment mellé.
Szóval 11-nél kevesebb kell bele. Amúgy haltam már meg egy-két lövéstől is. Nem gránát volt, AR. Full élet.
Teljesen jónak tűnik a TTK.

Nem tapasztalatok alapján:
A páncél valószínűleg védeni fog minden fegyver, sőt a kés ellen is, ezt a jövőben már elvárom, hogy legyen repesz, lövedék és szúrásálló legalább. Ha belegondolsz, a fénynek, és a plazmának is át kell jutnia a páncélon, ugyanúgy, mint a fizikai lövedéknek. Ha nem találnak a loreban addigra 1 db anyagot, ami minden ellen megfelelően véd, akkor majd 3 rétegű páncélokat csinálnak. Szóval ez a része nem hinném, hogy gondot okozna, sokkal érdekesebb lesz, hogy pl. sugárzás lesz-e bizonyos helyeken a világűrben és lesz-e rá különleges ruha.

A levegőkiszökés: Na ne már! A védelmi minisztérium első dolga az lenne, hogy olyan ruhát fejlesszen ki, ami lyukadás esetén befedi a lyukat (akár nanobotokkal, akár valami gumis megoldással, akár valami olyasmivel, amire még nem is gondoltunk). Ha az űrben fogunk mászkálni, különösképpen ha egymásra lövöldözünk, ez szinte azonnal ki kell, hogy fejlődjön.

Páncélok:
Van különbség közte, játékmenettől függ. Ide, SM-be egyelőre minél nagyobb, annál jobb. Viszont a nehézpáncél hangosabb, lassabb, de többet véd. Ha rejtőzködni akarsz később, akkor arra alkalmatlan lesz. Vagy legalábbis nem olyan jó, mint egy könnyű. A másik, hogy a tervek szerint nehézpáncélban nem is fogsz tudni beszállni egy vadász pilótafülkéjébe, tehát ha te mellette hajót vezetsz és nem tengerészgyalogos poszton vagy, akkor nagy valószínűséggel nem fogsz nehézpáncélban rohangálni.

[ Szerkesztve ]

star-citizen.hu

(#44495) Volfram42 válasza Stilinski (#44490) üzenetére


Volfram42
senior tag

Tudom. Pisztollyal eleve érdemes két szemmel célozni, de ha már becsukom az egyiket akkor az nem az lesz ami a szálkereszt előtt van.:)

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#44496) Malibutomi


Malibutomi
nagyúr

Lehet volt mar, de aki nem kapott PTU meghivott, azert raprobalt?
Elso kornel en sem kaptam, de az oldalon siman at tudtam masolni az accountomat, aztan leszedtem es PTU-ztam

(#44497) Menthirist válasza Malibutomi (#44496) üzenetére


Menthirist
veterán

nálam nem aktív a my accountom alatt a ptu fül.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#44498) Stilinski válasza Volfram42 (#44495) üzenetére


Stilinski
aktív tag

Jogos :D

star-citizen.hu

(#44499) Stilinski válasza Stilinski (#44498) üzenetére


Stilinski
aktív tag

Megnéztem, PU-ban nem csukta be egyik szemét se célzásnál, nem is hunyorított.

star-citizen.hu

(#44500) Eniral válasza Stilinski (#44499) üzenetére


Eniral
tag

A szemétláda.. ! :C :DD :DDD

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.