- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- bambano: Bambanő háza tája
- Gurulunk, WAZE?!
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lirion
addikt
válasz
Petya25 #5193 üzenetére
De igen és még egy hét hátra van... Utána nálam parkoló pályára kerül a nascar széria, tököm fog vele szarozni és még több száz goldot is beletolni. A pre-season rumblet érdemes megcsinálni, a többit abszolút nem. Szériánként még vagy 55 verseny végig balra kanyarodva, kösz nem. Eddigi legrosszabb update nálam.
-
Petya25
őstag
Nem unalmas már a 3. kör.....?
-
DigitXT
félisten
válasz
Gyurma_13 #5191 üzenetére
Jó hát buta pályához buta mezőny...
Összejön, LOL.
(Megjegyzem, ilyen tapadás mellett nem nehéz "erős"
AI-t csinálni: sehol máshol nem kanyarodnak elég jól!
Ráadásul "bagóért" ki lehetett maxolni az autót - nem
csoda, hogy a Top idők ezredmásodperceken jönnek:
kicsit is technikásabb pályákon ilyen nem sűrün van.) -
DigitXT
félisten
válasz
Gyurma_13 #5189 üzenetére
Na, azt nem csodálom, hogy erősnek érezted, viszont akkor cáfolom a TT-s
dolgot, mert nem mentél űridőt (1 tizedre vagyok), és nekem nem ilyen erős
az ellenfél. Vagy persze, ha az 1 tized már pont űridő kategória, bármi lehet.Szerk: megnéztem, még a Top200-on kívül van. Azért nem kéne "büntetnie".
Megjegyzem lehet, hogy egyszer csinál ilyet, de vajon második nekifutásra?
Gondolom ha egyszer nem jön össze, kezdődik a butulás, amit mindenki jól
ismer, de fordítva, hogy hogyan/mennyire erősödik vissza azt nem tudjuk. -
kgymac
őstag
válasz
DigitXT #5163 üzenetére
A második sorozatban már elsőre sikerült a benzin spórolós futam. Plusz maradt a tankban még 1 egységnyi üzemanyag is. Látványosra sikerült az első sorozat óta bevezetett korrekció: az ellenfelek ebben a körben már úgy viselkedtek, ahogy a sorozat többi versenyében is - nem hagytak ott az egyenesben. Az első sorozatban ez volt az, ami igazán zavart.
Sok szélárnyékot használtam (második/harmadik helyről), szinte nem is kellett fékezni (csak a végén, a célvonal előtt, hogy ne legyen 100m-nél több előnyöm, az SS PR51 felett volt kicsivel)A 6/6 most is elsőre sikerült, 5 kör előnyt kellett eladnom a célvonalnál. Persze nem én vagyok ennyire jó
(a 100m-nél kisebb előnnyel nyerés taktika hatása).A sorozaton belül a retry is gyengíti az ellenfeleket, ez legjobban az endurance futam alatt látszik. Más a futam indulásakor az ellenfelek eredménye, mint a végén
, így szerencsére fokozatosan gyengülnek...
-
DigitXT
félisten
válasz
Gyurma_13 #5184 üzenetére
Ezt azzal egészíteném ki vagy foglalnám össze, hogy nem kell befosni.
Igen, elfordul 323-mal... a belső íven, a külső íven, sőt, még ívváltáskor IS
ha a lekörözés megkívánja! Csak a szélárnyékon keresztbe csapatva kell
vigyázni, ne induljon meg a fara. Olyankor jól jönne a gázelvétel. De mivel
annyira nincs szükség rá/fékre sem ezekkel az autókkal nem használom.Egyébként meglepően készséges az AI a Nascar szériában: kilökni max.
véletlenül: szándékosan kb. sosem/inkább szeretne beállni "vonatozni"...
(Nem ken fel a falra, ha külső íven előzöd, míg más szériákban az=halál!)Ui: 7:34 az elég jó idő, azért annyi nem "kell" az első helyhez. Nekem pl.
elsőre nem lett meg, pedig csak 7:45-öt ment az AI. Másodikra meg egy
7:37-es összidővel, nagyon lazán megvolt. A második 7:50-et ment csak.Nemrég meg lefutottam "visszavágónak": úgy tűnt, nehéz lesz, de a 7:35
bőven elég lett, mert a végén csak 7:47 lett a második idő: a lekörözések
zavartak be neki. Amúgy sokára sikerült utolérnem, 44.998-at is ment.
Igaz, én meg 43.618-at, de az nyilván csak szélárnyékkal meghúzott idő.
Olyannyira, hogy a másodiktól lefele jobbak a legjobb körök. (44,6, 44,4),
de nyilván az üdvösséghez kevés volt szegénykéknek az a néhány jó kör. -
Gyurma_13
aktív tag
Egyből ki szélre a belső ívre, a bal oldali kerekek a kanyarban lelóghatnak az aszfaltról, fékezni nem kell, amíg nagy a tömeg max. néha egy icipici gázelvétel a kanyarban, a második kőr után kb csuma gáz végig. Belső íven szinte csak a jobb kerék van a pályán
Ha jól emlékszem 7:34 kellett az első helyhez -
-
BikaGT
csendes tag
A Nascar Pre-season rumble utolsó Indy-s futamán kinek mi a taktikája? Akárhányszor próbálom képtelen vagyok megcsinálni. A Ford maxra van húzva de ha szélárnyékkal próbálkozom akkor nem jutok elég gyorsan túl a mezőnyön. Ha meg elmegyek a lehető legtöbb autó mellett kb. szélárnyék nélkül az első egy-két körben akkor kb. az ötödik helyig jutok. Innen aztán legfeljebb harmadik helyig tudom feltornázni magam, de az elsőt még csak nem is látom.
-
Kronok
tag
- a szisztémát nem tudom, de random módon ahogy meg van egy futam kapok pontot, de van amikor nem
- Endurance dolgot 4x teljesítettem, 3x adott pontot (és nem mindig más színűt)
- 25% 50% 75% 100%-ra adja rendesen a megfelelő aranyat, pénzt a pontoktól függetlenül
- 50 aranyat akkor ad ha megvan az összes pont -
Lirion
addikt
válasz
rumos14 #5177 üzenetére
A NASCAR Pre-Season Rumbleben %-os teljesítés után adott aranyat és r$-t és a szponzorok megszerzése után is megkaptam a 250k r$-t. Ebből arra következtetek, hogy a másik 4 szériában is így lehet, de azokban még nem versenyeztem.
Amúgy a szponzoros nascar szériákban kb. 636 goldot kéne beletolni az autókba a 100%-hoz, cserébe kb. 150 gold jönne a teljesítésekért, ez kb. 1100 goldos befektetés.. Ki-ki döntse el, megéri-e.
-
Pepi6
csendes tag
A Nascar-os szériákban a szponzoros történetre megéri ráfeküdni? vagy sokkal több aranyat kell rákölteni, hogy sikerüljön?
-
Petya25
őstag
Tegnap átköltöztem egy iPadre.
Jéé, ez ilyen szép és akadásmentes is lehet? -
Lirion
addikt
Én azon semmi könnyítést nem vettem észre. Ha draftelsz, akkor sokkal lassabban fogy a benya, lehet, hogy most többet tudtál szélárnyékban autózni, mint először.
Ellenben az utolsó verseny nálam sokkal nehezebb volt, mint első körben, pedig mindkét alkalommal stock járgánnyal toltam végig. 3-jára lett meg csak, az is úgy, hogy butítani kellett a botokat, korábban meg elsőre megnyertem.. -
Pompi
nagyúr
-
kgymac
őstag
válasz
Sordoran #5155 üzenetére
Én eleget butítottam a botokat, de az utolsó nap benzin spórolós futamában a toyotát PR50,4 mellett is simán otthagyják az egyenesekben az ellenfelek. Skipelnem kellett, mert a tevenyál 4 kör alatt elfogy és még csak a 7-8. helyezett vagyok
(Eddig az első körön vagyok túl, a lányom profiljával, most a 2. kör 4. napjának van vége, egy kicsit könnyebb lett, de újra a benzin spórolós futam lesz a mérce) Ezt az egy versenyt leszámítva simán hozható a sorozat, bár eddig sem volt kedvencem az "oszd be a benzint" típusú futam.
Számomra a túlmelegedéses futamokban is van némi furcsaság: az elsőben, ha nem vagyok szélárnyékban, simán lehűl a motor, míg a másodikban továbbra is melegszik, csak a lassulástól hűl egy kicsit.
-
485
aktív tag
Annyira ideges vagyok, véletlenül belekezdtem egy új versenybe és bedobta a soron következő r18 etron szart 20% akcióban. Persze csak 2milkóm volt így nem tudtam megvenni. Kiléptem. Most várhatok a 40-es akcióra, vagy volt már, tudja valaki?
-
SkyLaci
őstag
viszont a CHAMPION CUP(ok)ban a vége felé vannak olyan versenyek amik eléggé nehezek (bár az első kétharmada meg olyan hogy teljesen leharcolt autóval is lehet nyerni)
-
Sordoran
addikt
-
485
aktív tag
válasz
Sordoran #5153 üzenetére
Persze, én sem akarom újra végig szenvedni, de azért az vicc, hogy az első autóval volt olyan verseny, amikor kb 10-re sikerült, most a másodikkal meg szerviz nélkül kört verek rájuk. Ha lehetne választani inkább az elsőt. a 3. autónál megpróbálom szűzen, tuning nélkül.
-
Sordoran
addikt
Én még csak 4. napnál járok, de a csapattársaddal együtt előzd le a harmadik versenyzőt feladat meglett elsőre úgy, hogy simán elmentünk mellette utolsó kanyar után. Múlt héten meg még cselezgetni kellett, meg kilökni. Nem is baj az ha könnyebbek, nincs kedvem még egyszer végigszenvedni, csak gyorsan ledarálni. Szenvedtem már velük egyszer.
-
rumos14
nagyúr
5. nap is sokkal könnyebb mint volt.
-
rumos14
nagyúr
második körben csinálom a kihívást, már ott is butították, hogy a Suzuka West 3 körös korábban "ne térj le a páyláról és ne sérüljön meg az autó" feltétellel volt, most már csak a pályán kell maradni.
-
Petya25
őstag
Gondolom ezek a jóváírsok a sok SKIP miatt jönnek.
Beletoltak a népek akár 200 aranyat is de a vége csak SKIP lett, belátták, hogy túl nehézre állították a futamokat. Nekem egy nap csúszással kezdve már semmi bajom nem volt a futamokkal. -
Ryser
csendes tag
ma reggel nekem jött egy bocsánatkérő üzenet a játékon belül és ha jól számolom megdobtak 25 golddal...nem rossz
-
Petya25
őstag
Ha a maradék 3 autó összejön megint arany befektetés nélkül, az azért nem lesz rossz.
Csak minden nap tolni kell sajna... -
BikaGT
csendes tag
Tegnap elszállt a mentésem és mire rájöttem az utolsó két napot kellett letolnom a challenge-ből. Volt rá összesen négy órám. Így egész izgalmas volt. Nem volt időm szerelni, úgyhogy a végét már critical állapotban toltam le bot butítással. 38 perccel a challenge vége előtt sikerült befejezni.
-
Tibcsi21
csendes tag
-
Lirion
addikt
válasz
SkyLaci #5136 üzenetére
Szerintem az nem gáz, hogy van egy hónapnyi "feladat", az viszont nagyon gáz, hogy 1 hónapig balra fogunk kanyarodni néhány egyenessel megfűszerezve. Semmi változatosság nincs benne, nem is értem, hogy ez a készítőknek nem jutott eszébe..
Amúgy már az is eszembe jutott, hogy a telefont átkalibrálom, hogy ha egyenesen tartom, akkor kanyarodjon enyhén balra, bekapcsolom a kormány rásegítést, aztán csak lerakom az asztalra és elversenyzik magának. Kb. ennyire élvezetes ez az egész nascaros széria.
-
SkyLaci
őstag
-
rumos14
nagyúr
vajon mind a 4 Nascar széria tök ua. lesz vajon? igazából tök hüjjeségnek tartom, hogy 4 részre szedték és mindegyikben csak egyetlen autó van.
-
rumos14
nagyúr
nekem a 7. nap nagyon könnyű volt, szóval biztos állítottak vmit a feladatokon. sztem vki perrel fenyegette meg őket
-
Kronok
tag
Federated Auto Parts 400
Stage 01
Goal 1: 2 lap Cup - Richmond International Raceway
Goal 2: 1 lap Cup - Richmond International Raceway
Goal 3: 10 lap Cup - Richmond International RacewayJutalom: 50 000 pénz 5 arany
Stage 02
Goal 1: 3 lap Indianapolis Motor Speedway - Speedway
Goal 2: Speed Record - Indianapolis Motor Speedway - Speedway
Goal 3: 4 lap Cup - Indianapolis Motor Speedway - Speedway
Goal 4: 5 lap Cup - Indianapolis Motor Speedway - SpeedwayJutalom: 50 000 pénz 5 arany
Stage 03
Goal 1: 3 lap Cup - Suzuka Circuit - East Circuit
Goal 2: Autocross - Suzuka Circuit - East Circuit
Goal 2: Speed Snap - Suzuka Circuit - East Circuit
Goal 2: Speed Record - Suzuka Circuit - East Circuit
Goal 3: 3 lap Cup - Suzuka Circuit - West Circuit
Goal 4: Endurance - Suzuka Circuit - Grand Prix CircuitJutalom: 50 000 pénz 5 arany
Stage 04
Goal 1: 2 lap Cup - Indianapolis Motor Speedway – Speedway – 54 mp alatt kell teljesíteni a pályát, 257kmph átlag
Goal 2: 1 lap Cup - Indianapolis Motor Speedway – Speedway – 1006m távolság
Goal 3: 1 lap Cup - Indianapolis Motor Speedway – Speedway – top 2ben kell végezni
Goal 4: 3 lap Cup - Indianapolis Motor Speedway – Speedway – túlmelegedésre kell vigyázni
Goal 5: 5 lap Cup - Indianapolis Motor Speedway – Speedway – 17 511m szélárnyékJutalom: 50 000 pénz 5 arany
Stage 05
Goal 1: 5 lap Cup - Richmond International Raceway (Evening) – top 20ban kell végezni
Goal 2: 4 lap Cup - Richmond International Raceway (Evening) – top 10ben kell végezni
Goal 3: 4 lap Cup - Richmond International Raceway (Evening) – elsőnek kell lenni
Goal 4: 4 lap Cup - Richmond International Raceway (Evening) – nem szabad ütközni
Goal 5: 5 lap Cup - Richmond International Raceway (Evening) - top 20ban kell végezniJutalom: 10 arany
Stage 06
Goal 1: 3 lap Cup - Richmond International Raceway (Evening) – top 10ben kell végezni
Goal 2: 2 lap Cup - Richmond International Raceway (Evening) – top 10ben kell végezni, csökkentett tapadás
Goal 3: 8 lap Cup - Richmond International Raceway (Evening) – top 3ban kell végezni
Goal 4: 5 lap Cup - Richmond International Raceway (Night) – top 30ban kell végezni, túlmelegedés
Goal 5: 5 lap Cup - Richmond International Raceway (Night) – top 10ben kell végezni ütközés nélkül
Goal 6: 7 lap Cup - Richmond International Raceway (Night)Jutalom: 10 arany
Stage 07
Goal 1: 10 lap Cup - Richmond International Raceway (Night)
Goal 2: 3 lap Cup - Richmond International Raceway (Night) – 20mp kell lenni Kyle Busch előtt
Goal 3: 5 lap Cup - Richmond International Raceway (Night) – 8 liter üzemanyag, kézi gáz-fék
Goal 4: 6 lap Cup - Richmond International Raceway (Night)
Goal 5: 5 lap Cup - Richmond International Raceway (Night) – top 2ben kell végezni
Gaol 6: 20 lap Cup - Richmond International Raceway (Night)Jutalom: 10 arany és a kocsi
-
Sordoran
addikt
válasz
Petya25 #5123 üzenetére
Szívatósak, nagyon. Elsőt vért izzadva legyűrtem, második könnyebb volt, de az se egyszerű, harmadikat skippeltem inkább. A 4. és 5. már ment pár próbálkozás után, a 6. még most jön majd. Időt, és goldot szánj rá, vagy butítsd a botokat amíg tudod.
Ez is ismétlős lesz majd, de kérdéses hány nap lesz majd rá. 7 napos, gondolom 4-4 nap reális. (Le Mans 10 napos volt, 5-5 járt ismétlésekre)
-
Petya25
őstag
A 6. napon milyen versenyek vannak?
Holnap nem leszek nagyon game közelben, be kell osztanom...Ja és esetleg valami info arról, hogy ez is úgy megy 4x mint a Le Mans 3x?
-
Tibcsi21
csendes tag
6/6-ban ugye nyerni kell?
-
Sordoran
addikt
Hát ezzel nagyjából egyedül vagy.
Ez a nap eddig nekem végig szívás. Első kihívás nagy nehezen, kis bot gyengítéssel meglett. Második már tűrhető volt, de az azért poén, hogy 10. helyről indulva gyenge tapadással maradj top 10-ben, de mire eljutsz a zöld lámpáig repülő rajtban már 14. helyre csúsztál vissza. Elsőnél is legalább 6-7 autó elmegy melletted mire kialszanak a piros lámpák. Most a harmadikkal szenvedtem, de elegem van, butítással is csak 15. helyig jutok fel, erre nekem nincs időm, inkább skippelem. Ráadásul ezt még 3x megcsinálni majd, akkor már 4-4 nap alatt (3x Le Mans kihívásból kiindulva), utálom.
-
Kronok
tag
olvasva, h mennyit szívtatok a 6. nappal, hát én pont ellenkezőleg voltam ezzel, 30 perc sem kellet és meg volt a mára rendelt evangélium, az össze nap közül ez sikerült eddig a leggyorsabban
-
DigitXT
félisten
Ha durva kihívást akartok, próbáljatok gyorsulásmérővel vezetni, mozgó autóban...
Garantált szívás (ha csak nem nyílegyenes, tükörsima autópálya): 5+ km előny úgy
olvadt el, kevesebb, mint 3 kör alatt, hogy az utolsó körben kukázhattam a futamot. -
Gyurma_13
aktív tag
válasz
SkyLaci #5112 üzenetére
Tényleg nem könnyű a mai nap. A 6/3-mat, hogy legyünk hamadikok minimum, azt elsőre nem tudtam legyűrni és mivel itt már nagyon fogy az autó elhasználódása butítani kellett
Aki még nem tudná, hogy ezt hogy tudjuk a leghatékonyabban csinálni, annak azt tudom tanácsolni, hogy:
- kezdje el a feladatot, maradjon azon a helyezésen ahol van, esetleg még meg is előzhetinek minket és a kezdéstől számítva 5-10 másodperc múlva bal fenti sarokban
-rányomni a pause gombra, utána
- Retire, utána
-confirm, utána
-continueÉs így csinálunk 5-10 szer, természetesen a 10- nél jobban butítva leszünk mint ha 5-ször csináljuk.
Aztán nekiugrunk a versenynek. Fontos, hogy ha megint nem sikerül valamiért ne érjünk be egyel a kivánt pozíció alatt, mert akkor erősödnek a többiek.
-
SkyLaci
őstag
válasz
SkyLaci #5109 üzenetére
"Hey Racers,
Thanks to strong player feedback, we’ve been able to identify a gameplay bug which has prevented some players from completing specific late-stage races in the Federated Auto Parts 400 quest. We have made some changes, which should correct this error now. Please make sure to close and re-open the game, and that you are 'on-line' in order to receive the latest fixes. We sincerely apologize for the inconvenience this has caused for those affected. Over the coming days, we’ll be in touch with these racers to address fair compensation for their commitment to Real Racing 3, despite these issues. If you require any additional help or information, please get in touch with our customer support team at bit.ly/FMEAhelp. Thanks." -
SkyLaci
őstag
ez a 6. nap nagyon nehéz, egy órája próbálkozom, de eddig semmit nem sikerült teljesíteni, az első 2 versenyt már skipeltem is
-
oz82
senior tag
válasz
DigitXT #5107 üzenetére
Hát nem tudom, nálam kőkemény szopatás volt ez a nap. butítás hiába.
Skippelnem kellett. Az utolsó futam sem lett volna meg de hihetetlen módon az utolsó kör célegyenes előtt balhé, 26. ről hirtelen 18. ként tovaslisszantam. 48 PR os a kocsi, most megy rá az összes pénzes tuning, meg egy két goldos, tehát kb. 12-13 a 27 ből. Nem tom mire lesz elég... -
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #5100 üzenetére
Van benne olyan gomb, csak sok aranyba(dollárba) kerül.
Amikor pl. a marquist kellett 5 nap alatt végig tolni (én most csináltam meg a múlt héten), akkor muszáj volt butítani, mert amúgy képtelenség lett volna emberi időráfordítással megcsinálni és nem akartam fölöslegesen tuningolni sem, főleg, hogy egyelőre a limited editiont nem is látom sehol a szériákban, szóval még versenyezni se tudok vele. Ennek ellenére volt kihívás bőven benne gyökszi botokkal is.
A másik, hogy ne az legyen a challange, hogy sok aranyat tudjak beletolni az autóba, mert másként nem teljesíthető a cél (pl. érj el x sebességet adott távon vagy ne maradj le x méterrel jobban a másiktól). A jobbra-balra húzó kormány, lerobbant autó, nem tapadó gumik, motor hűtés és ehhez hasonló kihívások jók és nem kell hozzájuk auralpod kaliberű bot gárda, hogy kihívást jelentsenek.
-
rumos14
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DOOM - The Dark Ages
- OTP Bank topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Túra és kirándulás topic
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- PlayStation 4
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Nyaralás topik
- További aktív témák...
- Újszerű Apple Macbook Air 13 - M2 - 30 Ciklus - 100% Akkumulátor - 8GB/256GB SSD - MAGYAR - Éjfekete
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Felújított szerverek, storage-ok, hálózati eszközök Enterprise szinten, minden gyártótól
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest