- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sordoran
addikt
Nem érné meg lefejleszteni. Kevés új játékost vonzana be, aki régi motoros az pedig nem feltétlen váltana, itt is többség csak azért játszik még mert már ennyi időt beleölt. De nulláról én se ugranék újra neki. Néha kerül bele egy-két új mechanika (szélárnyék, éjszaka) és az autók is folyamat jönnek. Grafikában lehetne szintet ugrani, de ez a játék minden telefonon elfut, sokkal nagyobb piacot lefed.
Valamint ahogy mondtad is, nincs igazán komoly ellenfele, többi autós játék jön és megy szinte, stílusukban is mások. Technikai problémát ebben is kiküszöbölhetnék, ha az EA úgy gondolná, de ez üzlet. Amíg nincs rá nagy és komoly igény, nem számít nekik. -
Sordoran
addikt
válasz
balintka #12233 üzenetére
Azt nagyon utáltam, irritálóak voltak nagyon a kihívások, az autók és pályák meg egykutya.
(volt olyan kihívás, ahol fullos autóval is kb. hibátlanul kellett menned nagyon hosszan, VAGY megoldhattad úgy, hogy helyből megfordulsz, és mindenkivel frontálisan ütközöl, amíg mozdulás képtelenek lesznek, és ezután lefutod a versenyt)
-
Sordoran
addikt
válasz
balintka #12183 üzenetére
Ahogy írták, 3 sor tuningot érdemes rátenni, azzal minden event teljesíthető 95%-ban. A maradék pár szívatós rész pedig vagy sok próbálkozást igényel, vagy skip. Régebben ennél nehezebbek voltak az eventek, gondolom sokan emlékeznek az első Le Mans eventre is, centizgetni kellett, nem hibázhattál stb.
Én már jó ideje csak azokat az autókat szerzem meg eventből amik érdekelnek, nincs időm és energiám mindenre, így arany is halmozódik napi 5 reklámból és belépési jutalomból. (most 5.800 van) Pénzt nem költök rá. Más mobil játékba elvertem már kisebb összeget, de itt nagyon túl van árazva minden. -
Sordoran
addikt
Első autó pipa. Első két nap nem hoztam teljesen a 180ezret, de így is sikerült kívánt szintre fejlesztenem. Maguk a versenyek, kihívások viszont könnyűek és egyszerűek voltak.
-
Sordoran
addikt
válasz
Petya25 #11928 üzenetére
Ha végig tolod, és teljesen kihasználod a napi 180ezer limitet akkor teljesíthető. Viszont én esetemben is első két nap nem volt meg a 180ezer, így lehet nekem is költenem kell rá. (1790 Ft nekem is elég lesz)
Sajna a merci a gyengém, és a safety car miatt mind az 5 event teljesítendő. -
Sordoran
addikt
Én remélem, hogy ha esetleg nem sikerül most megszerezni egyik autót, következő eventnél újra neki lehet futni. (avagy folytatni, tuning nem veszlik el) Pontosabban azt se bánnám, ha egy autóval végig lehet tolni mind az 5 eventet, úgy talán meg is csinálom. Első két nap nem hajtottam ki a 180ezres limitet, szóval most parázom, hogy nem tudom megfelelő szintre tuningolni időben.
-
Sordoran
addikt
Érdekesnek tűnik ez a játék. Mennyire szívatós a mikrotranzakciót tekintve? Lehet haladni benne IRL pénz költése nélkül, vagy szenvedős?
Amúgy nálam is eléggé leparkolt az RR3, még az új autókat se szerzem meg mind, főleg mert "elfogyott" az R$-em. Van vagy 2 millióm, de ez kevés, kedvem meg nincs farmolni. Aranyban elvagyok 1600 körül, de az nem költenék olyanra amire lehet R$-t is. -
Sordoran
addikt
válasz
Petya25 #11391 üzenetére
Nem szoktam kölcsönözni, csak a kötelező tuningot tolom autókra is ami kell megszerzésükhöz. Leestem már 800 alá is, de aztán szelektálva mentem eventeket és felment 1300-ig. Most toltam rá az új Nissan GT-R-re ami kell hozzá, és így esett be picit 1k alá. Ha nagyon megszorulnék, akkor renteget versenyt tolhatnék még, mivel a karrier módot hanyagolom már. Nem is tudom néha miért játszom. Megszerzem új autókat, letolom heti TT-t és ennyi. Fene ebbe a gyűjtés mániámba.
-
Sordoran
addikt
válasz
Petya25 #11389 üzenetére
Összes nascar autó egy kaptafa, unalmas dobozok számomra. Persze a szélárnyék miatt hozott be újítást, az tényleg érdekes volt, de maga az a verseny széria számomra érdektelen. Minél változatosabbak az autók nekem annál jobb. Jelenleg 1k gold környékén egyensúlyozok, de már ki-ki hagyok néha LTS-eket. Ha megvan adott autó, és a szériáért kapok ilyen 20-30 aranyat azért nem hajolok le (értsd nem töltök el órákat érte). Illetve 1-2 nascar autót is kihagytam már, és azokat jövőben is, de ez már saját ízlésem miatt van így.
-
Sordoran
addikt
válasz
nexus6 #11387 üzenetére
Én már 2013 nyara óta tolom, szóval megéltem az összes "ingyen megszerezhető autó" eventet, és szerintem összességében ez a LTS (limited-time series) forma a legbiztonságosabb, mivel meg tudod előre nézni mennyibe kerül a szükséges tuning, és azzal 99% hogy meglesz az autó. (ugye emlékszünk még arra a mount panorama speed snapre?) Valamint szépen be lehet osztani is, mikor tolod. Viszont az, hogy most kb. csak ezt az event típust használják, sokat elmond arról mennyire takarékon van már a fejlesztés. Szinte 0 munka egy ilyen event összerakása, cserébe monoton, unalmas teljesíteni. Az hogy már korábbi autókat is beraknak a régieknek segítség, hogy szinten tudják tartani az aranyukat, de akiknek minden autó új azok tényleg nehezen boldogulnak. Sőt, még én is kihagyom már a nascar autókat, mert egyrészt unalmas a megszerzésük és unalmas az autó is. Na nem mintha a mostani sokadik Nissan GT-R olyan hú de egyedi lenne.
Botokról pedig nem tudok nyilatkozni, még mindig buták, és figyelmen kívül hagynak ha íven mész, simán letolnak a pályáról. Voltak ezek értelmesek? -
Sordoran
addikt
válasz
szgy71 #11339 üzenetére
Itt van upgrade stratégia a LTS szériákhoz. E szerint a McLaren-hez 7323332 tuning kell, ami 720 gold és 6.792.400 R$, visszajár a 100%-al 100 gold, így 620 goldért tiéd lesz az autó, de már adott tuninggal. Egyértelmű jobb, mint megvenni 1200-ért az alap autót, csak legyen meg a keret a fejlesztésekhez.
Ugyanakkor még nem indult el a széria, így ez csak az adatbányászás alapján legjobb tuning stratégia. Érdemes kommenteket nézni majd az oldalon miután elkezdődik. -
Sordoran
addikt
válasz
Aladdin #11136 üzenetére
Én is most néztem, és az all 3 nem is elég a 100%-hoz. Ráadásul a majmok azt mondják, hogy tudnak róla, el lesz távolítva, DE jelenleg nem tudnak mit tenni vele, azaz a BMW-s szériát így kell megcsinálni. Hatalmas hazugság, ha akarnák tudnák legalább csökkenteni az elvárást, direkt szívatják a népet. Várok még egy kicsit, de lehet ezt az LTS-t kihagyom.
-
Sordoran
addikt
Teljesíthető all 3 tuninggal, szóval gyakorlás, türelem kérdése. Én se tudtam stabilan hozni még a 315 fölötti időt se, ahogy koccoltam falat kezdtem újra, ha úgy éreztem jól vettem be akkor végigmentem, de főleg 314,8 és 315,1 közötti idők jöttek ki. Aztán bumm lett egy 315,36 és boldogan mentem tovább. Kell hozzá kis szerencse is, de nem ment kárba a tuning, egészséged fontosabb.
-
Sordoran
addikt
válasz
Aladdin #11021 üzenetére
Totál hidegen hagytak ezek az autók, így én bele se kezdtem. Persze majd jön biztos valami heti TT ahol nem fogok tudni emiatt értelmes eredményt elérni, de nem izgat, fontosabb a lelki nyugalmam.
Jövőben is megfogom már választani, melyik autót akarom megszerezni event során. Eddig minden autót megszereztem, de később bele se kezdtem saját szériájában, így meg eléggé feleslegesen szívatom magam. Legalábbis így állok már hozzá, 5 év után.
-
Sordoran
addikt
válasz
Gabesz25 #10945 üzenetére
1-2 frissítéssel ezelőtt szűntek meg nálam az értesítések, de még mentek év elején 8.0-n is. (jelenleg 8.1-en se megy) Illetve pár naponta egyszer feldob egy halom értesítést, de egy tavalyi eventről, hogy több ismerősöm is megnyerte az egyik eventes lambot. Szóval jah, nem megy nekem se röviden.
-
Sordoran
addikt
Új update hoz 3 csodás Mercedes-t, új formula-e autót és formula-e New York pályát.
-
Sordoran
addikt
-
Sordoran
addikt
válasz
Oktaan #10642 üzenetére
Automatikus mentés elmehet a francba. Szerdán beléptem, daily reward, mentem egy TT kört, mentettem felhőbe, kilép. Másnap belépek és előző napi rewardot kaptam meg, azonnal mentett felhőbe, és így buktam 1 napot, vagyis hónap végén nem kapom meg 60 goldot. Mindez azért, mert valamiért nem mentette el a szerdai belépésem, és felülírta utána a felhő mentésem is.
-
-
Sordoran
addikt
válasz
Petya25 #10603 üzenetére
Nekem full 3-as tuninggal lett meg minden. Persze jó pár próba belement, de sikerült. Mindig megnézem a húzós versenyeket wiki-n, mivel teljesíthető. A 3. verseny pedig teljesíthető akár 1333133-al is, de ez már tényleg centizős kategória. Ugyanitt láttam azt is, hogy a 2. versenyhez még ennyi se kell, ha trükközik ember: mivel csak annyi van megadva, hogy mennyi legyen az átlag sebesség, így megoldható úgy, ha rögtön elején célegyenes végén padlógázzal falnak vágódva megfordulsz, visszafelé is végigmész az egyenesen, és ezután ismét falvágódással fordulva mész végig. Videó (nem saját)
-
Sordoran
addikt
6/3 kinek sikerült, és mennyi tuninggal? Ezt úgy nézem nem lehet butítani, és 21 tuning kevés hozzá, elég skip gyanús a dolog. 295.86 km/h kellene, de 292-nél többet nem tudok kisajtolni.
-
Sordoran
addikt
Azt hiszem sikeresen kizártam magam heti TT-ről 4 hétig. Legutóbbi Nascar autók közül egyikre se voltam hajlandó egy fityinget se fordítani, nekik se kezdtem. Erre most berakják heti TT-nek őket, és más autó nem is érhető el. 500 goldot pedig nem érnek meg, hogy megvegyem egyiket. Viszlát 200 gold.
(hozzáteszem, továbbra is rühellem a Nascar autókat, versenyt is, de az új chevy mondjuk jól jött volna, mert szép, de későn tudatosult bennem, mikor ment az eventje) -
Sordoran
addikt
válasz
Buster17 #10441 üzenetére
Nem lesz. Ha megnézed, elsősorban amerikaiaknak szól a játék, Nascar dögivel, sok amcsi pálya, meg egzotikusabbak. Mi pályánk se nem különleges annyira, se nem híres, csak az F1-ben igazán. De az meg ugye nem igazán szerepel itt, csak pár régebbi model, mivel a jogok nem az EA-nél vannak.
-
Sordoran
addikt
válasz
Buster17 #10327 üzenetére
Idézőjelesen beszélhetünk itt end game-ről. MMORPG-knél van ugye az, hogy miután eljutsz legmagasabb szintre, akkor jönnek a repetitív, ismétlődő küldetések, valamint ellenfelek legyőzése. Itt mivel azért elég nehéz tisztán eljutni erre a szintre (minden autó megvan, karrierek nagyjából teljesítve), többség el se jut ide.
Tehát itt arra kell gondolni, hogy a heti TT-k, special eventek, online versenyek mellé kerül majd be minden bizonnyal Nascar és Formula-E kihívások is. Volt korábban cikk, hogy e-sportot akarnak a játékból. -
Sordoran
addikt
Megmaradnak, csak a szériák, versenyek fognak átalakulni, de az autó, tuning marad. Külön részlegbe kerül a Formula-E gépekkel, szétválik a sima karrier résztől. Autókat is kicsit alakítják (gondolom egy szintre hozzák, vagy kategóriákra bontják őket), szóval ez egy ilyen end game content lesz.
-
Sordoran
addikt
válasz
Zozzy94 #10321 üzenetére
Álmodozz.
Röviden átalakul a menüje, a karrierből kikerülnek a Nascar és Formula-E autók, és átkerülnek egy új Motorsport kategóriába. Itt a különböző szériák is átalakulnak, összevonódnak stb. 16 széria kuka, 5 új lesz. A kikerülő szériák jutalmait érdemes még most megszerezni, mert később nem lesznek elérhetőek (gold jutalom megmarad).
Goldért megvehető autók (továbbra is csak Nascar és Formula-E autókról van szó) egy részének ára csökken, az R$-ért vehetőek ára nő, de maradnak goldért és R$-ért megvehetőek. Tuningok ára előbbieknél marad, utóbbiaknál nő (de maradnak gold és R$-ért vehetőek).
Többi autó szériájához meg nem nyúlnak nagyjából hozzá. -
Sordoran
addikt
válasz
rumos14 #10306 üzenetére
Lehet, de én biztosra megyek, ezért tolok beléjük 3 kör tuningot mindig. Wiki-n érdemes elolvasni, ott vannak ilyen 0 gold költéses kihívást végzők. Van amikor sikerül nekik is skip nélkül, bár ritka. Azért relatív kapunk annyi goldot, hogy abból megszerezhessük ingyen az autókat, bár lehet most kiabálom el. Eddig stabilan 2k gold fölött voltam, de most lezuhantam 1500 alá. Viszont heti TT-k nekem 500.000 R$-t termelnek csak, ügyesebbeknek azért az is hoz havi 200 goldot, vagyis frissítésenként 250-et. Aztán napi bónuszok is vannak, meg akinek van ideje még lép szinteket is.
Ezekből meg összejön elég gold.
-
Sordoran
addikt
Nekem is vannak régebbi autók kevesebb tuninggal, de van egy különbség is: régebbi autók közül soknak kevesebb tuningja van alapból, vagy tovább lehetett csak pénzzel fejleszteni őket. (ami miatt nem lett gold költve rá, így összességével kevesebb tuning ment fel)
Lehet az is közrejátszik nálam, hogy már kiismertem a fejlesztőket, és 3 sor tuninggal 95%-ban megoldható minden feladat trükközés nélkül, így ezzel tudok nekimenni. Korábban meg ment a matekozás, hogy mennyi tuning szükséges. -
Sordoran
addikt
Türelmesség kellett volna szerintem, mert wiki alapján teljesíthető 3-as tuningokkal. Viszont erre a speed snap-ra ilyen 2-3 óra gyakorlást írnak. Valóban teljesíthető lett volna nekem is, 340,19 km/h-ig jutottam, de beleuntam 3/4 óra után. Nem ezzel akarok szívni az év utolsó napján, így felcsaptam egy motor tuningot még, és így már meglett. 4. verseny is volt 2-3 próba, de az is meglett ezzel. Olcsóbb lett volna, ha skip-elem őket (bár utóbbi nem volt annyira nehéz), de elvből nem akarom, és később hasznos lesz a plusz tuning.
Goldom pedig így is van elég (~1500).
-
Sordoran
addikt
Én még nem kezdtem neki utolsó napnak, de előző eventek alapján én azt mondom inkább könnyebbek lettek, mint régen. 1 sor pénzes, 1 sor goldos és 1 sor pénzes tuninggal mind teljesíthető, ritka az, hogy skip-elni kell. Persze itt a régen az abszolút első eventekre értendő, mint az F1-es Ferrarik, vagy a legelső Le Mans. Ezek hosszúak voltak, és nehezek is.
-
Sordoran
addikt
válasz
Micsurin #10296 üzenetére
Jah, akkor ez nem az az autó, amit most lehet event alatt megszerezni? Több Huracán is van: Performante, R3 Spec, LP 610-4 és Super Trofeo EVO.
-
-
Sordoran
addikt
válasz
tutuhawer #10258 üzenetére
Ha teljesen feltuningolod az adott autót, akkor 2x annyit lehet vele menni amortizálódás nélkül. Illetve ha arannyal fizetsz a javításért, akkor az instant, nem kell kivárnod. De ezt minden alkalommal fizetned kell. Nincs jelenleg lehetőség örök service mentességet szerezni. Néha van, adott event autójára 24 óráig azonnali, ingyen service, de ez random, ritka, egyszeri.
-
Sordoran
addikt
válasz
Aladdin #10234 üzenetére
Kezdéstől számítja a 7+tört napot. Vagyis ha ma elkezded 23:59-kor, két perc múlva második nap is él, és vasárnap 00:00-kor kinyílik az utolsó nap, és majdnem 48 órád lesz rá, mert hétfő 23:59-ig tudod tolni. De ha ma éjfél után 1 perccel, ami már kedd 00:01 kezded el, akkor csak hétfő 00:00-kor nyílik utolsó nap, és kedd 00:01-ig tolhatod, vagyis alig 24 órád lesz rá. Tehát szerintem érdemes minél később elkezdeni adott napon belül, első pár nap úgyis könnyű, és utolsó napra (vagy előtte lévőkre is akár ha megcsúsztál) több időd jut. Ha dolgozol, suliba jársz akkor érdemes még ma nekifutni, hogy vasárnap már utolsó napot tolhasd nyugodtan.
-
-
Sordoran
addikt
-
Sordoran
addikt
A Jaguar RR3 spec-ről és a McLaren-ről volt szó, hogy azok nem léteznek valóságban. A Mazda-ról nem tudtam amúgy, hogy egyetlen példány volt, ami eléget. Kár érte, nagyon szép verda, és most ez a special event izzasztott meg legjobban utóbbi időben (és nem a meleg miatt
). Az utolsó napon egyedül a 8.1 és a 8.5 volt nekem laza, a 8.3 nehezebb volt, de a 8.4 és a 8.2 rengeteg újra próbálást igényelt, de legalább éreztem végig, hogy teljesíthető PR 79.3-al (illetve wiki miatt videón is láttam, hogy valóban).
-
Sordoran
addikt
-
Sordoran
addikt
Én is így vagyok vele, a Gauntlet a legrosszabb ilyen játékmód, hosszú is, és van benne random faktor is, kinek mit dob a gép. Meg lehet úszni kevesebb tuninggal is, de cserébe többször újra kell kezdeni, és reklámokkal fel kell tölteni esetlegesen a ticketeket.
Az LTS ellenben fix drága, legalábbis ott tuti költeni kell adott gold mennyiséget. Előnye, hogy wiki-n megtudod nézni mennyibe is fáj, és utána szabadon dönthetsz, megér-e neked annyit az autó (jah, és nem nehéz végigtolni).
A rendes event pedig bár rövidebb úgymond, hogy napi pár futam csak, cserébe minden nap kell tolni, vagy a végén marad a kapkodás. Lehet megúszod csak R$ költésével, de nem tervezhető, hacsak nem kezded el utolsó napokban, hátha addigra lesz wiki-n infó mennyi tuning kell rá, illetve lehetnek nehéz feladatok is.
Mindegyiknek megvan az előnye és hátránya, az LTS a legtisztább, de egyben legdrágább is. A special event neccesebb, de szintén tervezhető, míg a Gauntlet zsákbamacska szerintem.Egyébként ki tudja, meddig húzzák még a játékot. Előbb utóbb nem jönnek új autók, csak flashback lesz, majd elmaradnak azok is talán, vagy végtelen ciklusban rotálnak majd új update nélkül.
-
Sordoran
addikt
válasz
rumos14 #10015 üzenetére
Nem nagy különbség ilyen tekintetben például egy McLaren MP4-X-hez képest, egyik se létezik valóságban, és csak itt lehet velük menni. Amúgy PR 90 kell hozzá, és 3333333 (21 / 28)-al elérhető, ami PR 90.5-et ad. 440 goldba kerül így, és 110 visszajön az eventből, tehát 330 gold ráfordítással szerezhető meg. Az autó rendes ára pedig 900 gold lesz. (saját szériájában PR 93 kell a 100%-hoz)
A csúcs Mazda special event-ből lesz megszerezhető (bízhatunk az only R$ tuningban), a két kis Mazda pedig szintén LTS lesz, ahogy a Veneno is (akinek nincs meg). -
Sordoran
addikt
válasz
agyrágóbogár #10013 üzenetére
Tényleg, el is felejtettem, hogy anno azt megkapta ingyen az, aki korábban nem szerezte meg. Na akkor ezt a szokásukat tartsák meg, mert nem szeretnék költeni rá jövőben goldot.
Áldoztam rájuk egy kör goldos tuningot, pár száz gold lett, de azóta csak amikor heti TT-n voltak mentem velük.
Amúgy nagyon úgy néz ki, van valami megállapodás köztük, így sajnos biztos jön még Formula-E tartalom. (mint ahogy tele szórtak minket Nascar autókkal is, meg jön évente az új RSR Porsche) Nem is értem, hogyan sikerült pont egy olyan szériával egyezséget kötniük, aminek játékbeli megvalósításának a legkisebb a rajongó bázisa. -
Sordoran
addikt
válasz
agyrágóbogár #10011 üzenetére
Szép és drágának tűnik az a jobb oldali.
Akkor a legutóbbi Mazda LM kocsi a kezdet volt. Én azért örültem volna ha RX-8 és MX-5 (is) jön, hozzám azok közelebb állnak. Jó, hogy nem sóznak ránk még több Formula-E autót (egyelőre), bár a pályát lehet így is megkapjuk amit belengettek már.
-
Sordoran
addikt
válasz
Terapeuta #10006 üzenetére
Gondolom elkéstem, de ha nem vetted meg szerintem jól tetted. Ha pedig igen, akkor sincs baj, mert meggyőzted magad, hogy kell, és jó autó az, sőt, legjobb.
Viszont drága nagyon, a tuningja is, és ennyit kiadni, hogy csak saját szériájában körözgess vele felesleges szerintem.
Ellenben ma a fejlesztésére van 50% kedvezmény, ezen most én elgondolkodtam. Eventje alatt toltam bele sor goldos tuningot, így most még egy sornyi gold kell, azaz 50%-al 574 gold lenne, a saját szériájából és az exclusive-ból pedig visszajönne 82+200, tehát a végén nettó 292 gold ráfordításom lenne, ez elég türhető, főleg ha jövőben megint a heti TT-be berakják. -
Sordoran
addikt
Lehet félni jövőbeni Formula-E tartalmaktól. Most nem teljesen értem, de valami olyan hír jött ugye, hogy az RR3-at fogják Formula-E verseny szimulátornak használni valami rendezvényen New York-ban. Elég röhej egy mobiljátékot, ami azért bár nem annyira arcade, de messze van a szimulátortól, ilyenre használnak. Ráadásul nagyon összefogtak, és biztos fog akkor még jönni új pálya (volt videó is egyről, bár a Hong Kong-it is mindenki utálja, autókról nem beszélve), meg gondolom majd új kocsik, nem tudom van-e még ami kimaradt idén. Nagyon nem várok témához illő tartalmat, inkább tennének be DTM vagy akár WTCC autókat, ha már az F1 kifújt a '14-es Ferrari személyében. FB-n a hír alatti kommentek 80%-a csak szidja az autókat meg a pályát.
ui.: Ohhhhh 10.000!!! Fel se tűnt elsőre.
-
Sordoran
addikt
Megkezdődött a Jaguar XJR-9 Championship! Az autót a 100% teljesítéséhez PR 85.2-re kell húzni 3332343 tuninggal, ami 2,117,400 R$ és 400 gold. 100% teljesítésével 110 gold jutalom jár összesen, így végül az autó 290 gold-ért szerezhető meg (plusz az R$ apró ugye).
Forrás: RR3 wiki -
Sordoran
addikt
Simán akkor jön ez elő, ha megtelik a memória, és kilövi a játékot. Ha túl magas grafikán van (hiába van telómban erős GPU, ami miatt automatikusan magasabb grafikát állít be magának a játék, ha csak 1 GB ram, és azt is kernel szinten rosszul kezeli a rendszer), vagy régóta nem volt újraindítva. Nekem low grafon nem jön elő, csak ha kb. egy hétig nincs újraindítva a készülék. Ekkor újraindítom, és megszűnik a probléma (egy időre).
-
Sordoran
addikt
válasz
Unbaised-Ben #9970 üzenetére
Endurance esetén a megtett táv függvényében kapod a jutalmat. Azért tegyük hozzá, az a bő 600 km nem rövid idő alatt gyűlik össze, én olyan ~2-2,5 órás versenyre tippelek.
-
Sordoran
addikt
válasz
Terapeuta #9956 üzenetére
Érdekes, akkor csak van valami, hogy erősebb autóval erősebbek ellenfelek. (holott az ilyen "egyedi" ellenfelek nem butulnak elvileg) Nekem 83.3-as autóval laza lett első futam, már első kanyar kombináció után első voltam, és utána is meg tudtam tartani pályaelhagyás nélkül, 0,33 literrel.
-
Sordoran
addikt
válasz
Petya25 #9948 üzenetére
8. nap összes feladata Circuit des 24 Heures, szóval neccesek lesznek szerintem (ajánlott PR 85.4, minden verseny skippelése 60 gold fejenként)
1. event: Győzz mielőtt kifogyna az üzemanyagod, és 2 sec-nél ne legyél többet off-track (3 kör)
2. event: Teljesíts 2 kört legalább 3. helyet elérve, 5 sec-nél több pályaelhagyás nélkül (2 kör)
3. event: Érj el 223 mph (359 kph) sebességet és legyél legalább 3. helyezett 3:20-as idő alatt pályaelhagyás nélkül (1 kör)
4. event: Kövessd az előtted lévőt 24 yardon (22 méteren) belül 60 másodpercig, majd vezesd a versenyt 90 másodpercig folyamatosan és győzz (2 kör)
5. event: Nyerd meg a 3 verseny közül az egyiket, vagy érj el mind a három futamon 3. helyezést legalább (1 kör nappali, esti vagy éjszakai viszonyok között)
Ezek alapján lesz köztük skip gyanús, de mivel nem járok itt még, így nem tudom.
Forrás: wiki (az első futam teljesíthető 83.3-al több próbálkozás alatt elvileg, a botok idő után "feladják", bár egyenesben gyorsabbak) -
Sordoran
addikt
válasz
Petya25 #9920 üzenetére
Én itt fel is adtam. Mikor anno csináltam sikerült PR 47.1-el (RR3 wiki-n is ennyit írtak, és nem rémlik, hogy skippeltem volna akkor), most meg flashback-ben erősebb ellenfeleket adnak be, vicc. Butítani se lehet, Rusty mindig egy autó hossznyival nyer. Megvárom míg lepörög az idő, aztán nekifutok újra Retro rivals-nak (miután azt megcsináltam frissítettem le játékot, így elvileg resetelt), majd utána a ferka jön. Rémlik, hogy az is iszonyat szívatós volt anno, szóval lehet azt se tolom végig majd.
Amúgy azt hittem ma még lehet tolni HK TT-t, kicsit csalódott vagyok, bár a top 1000-nek közelébe se voltam, de tudtam volna javítani 3-4 tizedet még. Nyeremények meg majd gondolom jönnek valamikor, mert most nem kaptam semmit. -
Sordoran
addikt
Nem tudom volt-e, de itt van, hogy a Formula-E TT jutalmak mik lesznek pontosan:
- 1st place = 1000 Gold
- 2nd place = 900 Gold
- 3rd place = 600 Gold
- 4 - 10th place = 300 Gold
- 11 - 1000th place = 100 Gold
- 1001 - 10000th place = 50 Gold
- 10001 - 25000th place = 10 Gold
Igazából nem is számítottam többre, 700.000 Goldot osztanak szét 25.000 játékos között, átlag 28 lenne ugye. 50 gold meglesz, holnap kiderül bele férek-e a top 1000-be, még utolsó engine tuning pörög. Falazni meg nem is tudok, nem is akarok, szóval lehet nem lesz meg.
Jah, és minden induló kap e mellé 25.000 R$-t, kell mint egy falat kenyér. -
Sordoran
addikt
válasz
DigitXT #9916 üzenetére
Na elindítottam a tuningot (már csak a pénzesek pörögnek), az ABT-t választottam végül. A jobb gyorsulást fontosabbnak érzem, mint a rövidebb féktávot, vagy nagyobb vég sebességet.
Közbe tolom a Stingray-es Flashback eventet, és nem értem miért ilyen szövegeket tolnak néha. Magnus-nál direkt rájátszanak, hogy mekkora pöcs legyen, de néha tök hülyeség ami kijön tőle: egyik feladat volt az, hogy vagy győzzük le őt, legyünk elsők, vagy Ahmed-et segítsük meg, hogy legyőzze Rusty-t. Mindkettő sikerült, én első, mögöttem Magnus majd Ahmed és Rusty, erre jön a szöveg Magnus-tól, hogy na ez a nap az övék lett, el se hiszi, hogy rosszabb vagyok mint legutóbb. És volt már hasonló bullshit dolog más eventnél is, ahol nem volt feltétel, hogy legyőzzük pl. őt, de ha sikerült is jött nagy pofával, hogy szarok vagyunk. Értem én, hogy ez "scripted", egy opció és ez van, de vehetnék a fáradtságot arra, hogy legalább az ilyen versenyeknél legyen több szöveg opció is amit végén nyomhat. Az meg a másik, hogy unalmas mindig Magnus-t elverni (tudom, ez flashback, nem is erre értem), és mindig úgy jön szembe, mintha nem vertük volna már el nem tudom hány tucatnyiszor. Változatosságot a népnek! -
Sordoran
addikt
válasz
cuebler #9914 üzenetére
Nekem szerencsére nem okozott gondot a frissítés. Retro rivals-t tegnap fejeztem be, elkezdtem a másik rövidet és azzal nincs gond. (az meglepne és felidegesítene, ha ezután látnám, hogy a Retro rivals nullás)
Amúgy most, hogy megint 50% sale van Formula-E tuningra, melyiket lenne érdemes feltolni? Melyik a legjobb HK TT-re (vicces, hogy mindegyik neve ugyanaz, de azért még ha minimális különbségek, de vannak)? Nem mintha sok aranyat remélnék tőle, de végül is van két saját szériája autóknak, lehet megengedem magamnak egyikre a full tuningot. -
Sordoran
addikt
válasz
cafatmaister #9887 üzenetére
Elvileg 295 gold és 1.771.000 R$-el elérhető a kívánt PR érték. Itt a kommentek között legalábbis ezt írták.
-
Sordoran
addikt
válasz
Petya25 #9845 üzenetére
És én még büszke voltam magamra, hogy az elmúlt 2-3 hétben 500 gold és olyan 2 millió R$ többletet szedtem össze.
Ezek a flashback szériák, illetve a limited championship-ek a már megszerzett autókkal hozzák az aranyat azért. Nekem mondjuk a heti TT semmire se jó. Én vagyok ennyire béna, vagy mindenki aki ott aranyat szerez, az (közel) fullra tuningolja az autót? Az új autóknál én csak annyi tuningot rakok rá, amennyi kell a megszerzéséhez, a saját szériája nem érdekel. Tehát spórolok az arannyal amennyire tudok, és az ilyen 2/3-ad tuningokkal csak az 500.000 R$ jutalom jár heti TT-ért, és nem érzem azt, hogy annyi másodpercet benne hagyok pályákban, hogy megérné küzdeni. -
Sordoran
addikt
válasz
DigitXT #9821 üzenetére
Akiknek már megvan az autó, annak goldért éri meg. 110, 70 és 60 gold jár az eventekért. Az mondjuk bosszantó, hogy miért kell ezeket is napi bontásban csinálni. Akinek már megvan az autó, végigtolta egyszer, nem lehetne simán egybe elérhetővé tenni, hogy végig szaladhasson rajta ha akar?
-
Sordoran
addikt
Volt szerencsém pont most letolni Flashback széria részeként, és nekem 39:40 volt. Az egy dolog, hogy 12 körös LeMans, és benzines, tehát manual gáz, de nem lehet pályát elhagyni, és nem szabad sérülni se, és az egész mezőnyre kört kell verni. 4 körönként meg kellett állnom pihenni, de hála istennek elsőre meglett.
-
Sordoran
addikt
Gauntlet-nél kicsit trükkös, nem azonnal kell visszatölteni felhőből. Belépsz játékba, és ott van, hogy vége. Ezután rá kell bökni a kezdésre, hogy első futam jöjjön, és ekkor kell a felhőből visszatölteni. Remélem érthető. Amúgy én is SP-n tolom, és pont emiatt ilyen 6-7 futam után újra indítom játékot mindig. Illetve minden verseny után gyors mentek felhőbe. Szerencsére végig tudtam tolni kidobás nélkül most. (a Sony SP ram kezelése botrányos)
-
Sordoran
addikt
válasz
Petya25 #9712 üzenetére
Ez tényleg elég erőtlen Gauntlet volt. Előző pár alkalommal azért kihúztam az időt rendesen, de itt, egy kör gold tuninggal megtámogatva lazán meglett újrakezdés nélkül. Egy versenyt kellett újra próbálnom saját hibából csak, és a többi se volt nehéz. Azt viszont most se értem, főleg így, hogy most azért raktak be ilyeneket, hogy 1 verseny, majd rögtön boss futam, hogy miért nem jön ki végén pontos szám ha az ember nem kezdi újra. 250 ezer pontot kellett össze szedni, de egy huzamba 272 ezer gyűlik össze. (és a pontszámok nem random jönnek, wikin le van írva, tehát ez ilyen értelmetlen)
-
Sordoran
addikt
Nekem is 17 fejlesztés volt, és skip nélkül végigment. 7.2-nél csak figyelni kell hol jönnek szembe, és amíg elmennek, te pálya szélén haladsz, így nincs para. 7.3 drag-nál fentebb linkeltem videót, és írtam módszert, azzal simán meglett. A 7.4 volt kicsit izzadós nekem, valamiért hiába lassítottam le 1. kör végén a célegyenesben ahogy meglett a 319 vissza kb. 313-ra, másodikra nem adta meg. Így kénytelen voltam rögtön első körben 2-3. helyen fordulni első sikánnál, majd utána itt padlógáz beleszaladni az első helyezettbe hátulról (így nem volt 2 sec off-track). Ezután már a parabola előtti egyenesen meglett mindkét körben, meg a célegyenesben első kör után. Illetve megint előjött nálam párszor a nem fékez bug (hiába nyomom féket, megy tovább teljes sebességgel az autó), emiatt is kellett néhány retry.
-
Sordoran
addikt
Ritka az, amikor csak pénzes tuninggal teljesíthetőek. Viszont a legtöbb ilyen teljesíthető 1 kör pénzes, 1 kör goldos, majd még 1 kör pénzes tuninggal. Nagyjából nekem is ennyi van most rajta, és a drag trükkel elvileg sikerülni is fog. Előző eventek is mentek ilyennel, és így kb. nem csökken a goldom, mindig jön annyi be amennyit el kell költeni.
-
Sordoran
addikt
Egyáltalán nem mondanám "korrektnek", se nem olyan vészesnek. Utolsó nap 3. eventnék járok, a Drag race-nél, most szervizben kocsi. PR 77.1, 17/28 a tuning. Eddig egyik feladat se volt nehéz, mindegyik teljesíthető volt, de ez a drag race már nehezebb diónak tűnik. Ugyan akkor wiki szerint teljesíthető ezzel a PR értékkel is, a pause-os trükkel. Eddig nem hallottam róla, de itt van róla egy videó. A lényeg 1:35-nél látható. Magyarul meg kell várni amíg amíg mind a 3 lámpa piros, majd gyors pause-t nyomni. Ezután Resume, és ismét instant pause, ezt addig folytatni amíg át nem váltanak zöldre. Ezután nyomni kell ujjunkkal ahol a Launch gomb van, és közbe benyomni a Resume-t, így a starttal nyerünk egy kis időt elvileg. Persze ez attól függ kinek milyen a reakció ideje, lehet valaki semmit nem nyer, más csak századokat, vagy 1-2 tizedet. Ha kész a javítás majd kipróbálom.
Összességében úgy lenne korrekt ez, ha teljesíthető lenne csak pénzes tuninggal, volt már ilyenre is példa. Az tény, hogy nincsenek ilyen szinte lehetetlen feladatok, de a botok fix időkkel mennek. Most ennél a dragnál is első ellenfél fix 9.639-es időket fut, nem lehet butítani. -
Sordoran
addikt
válasz
Meister #9632 üzenetére
Lehetett volna sokkal pontosabb is azért. Ha már időt szánt rá, akkor ott van rr3 wiki oldala, ott megnézheti melyik autó mennyibe kerül, mennyi tuning stb. Ezen kívül meg engem személy szerint zavar, hogy simán iOS játékként hivatkozik rá, pedig androidra is ott van, de lényegtelen.
Ha a számuk nem is pontosak (főleg az egész játékra vetítve, mivel régebben sokkal több autó volt pénzes, és tovább lehetett tuningolni is őket R$-ért), de azt vissza adja, hogy mennyire elképesztően drága. Aki régen kezdte annak persze könnyebb, vagy ha nem célja minden szériát kitolni 100%-ra. De egy friss játékosnak most belevágni értelmetlen. -
Sordoran
addikt
válasz
fatomas673 #9615 üzenetére
Cloud save-nél menj rá a Restore from cloud gombra. Ha valamilyen fiókkal kötötted össze előtte (pl. Facebook) akkor előbb jelentkezz be abba a játékon belül.
-
Sordoran
addikt
Legyél első, kevesebb mint 100 méter előnnyel, és 330 km/h-ás sebességgel. Vagyis a cél vonalon úgy menj át, hogy első vagy, 100 méternél kisebb az előnyöd, és a sebességed 330 km/h fölött van.
4. feladatnál ess vissza első helyről a 198 és 199 körben, majd nyerd meg. Ezután az utolsó feladat totál káros autóval is sikerülhet, vagy körbemész a pályán egyedül, vagy csinálsz egy fánkot (füvön megforgatod az autót). -
Sordoran
addikt
PR 53.3-al meglett nekem is. Nem matekoztam, van még 2000 goldom, szóval rátoltam egy sor goldosat ami után volt még pénzes. Egyáltalán nem voltak teljesíthetetlenek a feladatok, sőt. Viszont figyelni kellett, mert kis hiba, koccanás, kicsúszás és kezdheted elölről. Utolsó napon egyedül első feladattal volt apró gondom, mert 335 elérése után hiába lassítottam le, másodikra nem adta meg sebességet. Nem tudom miért, de harmadik próbálkozásra meglett. Utána egyedül a nyerj 100 méternél kevesebbel 330 km/h-s sebességgel volt két próbálkozásom, mert elsőre túl hamar előztem, és nem tudtam a kívánt sebességet hozni anélkül, hogy elhúzzak. Utána fél körrel vége előtt előztem csak meg, de így is 94 méterrel voltam előrébb célnál.
-
Sordoran
addikt
-
Sordoran
addikt
válasz
DigitXT #9592 üzenetére
Igen, jópofa ha eléggé fel van tuningolva az autód, amúgy szenvedés lehet sok feladat ezek közül. Sőt, még ha megvan megfelelő PR akkor is. 6. napon 53.3 PR-al 2 órát szenvedtem. Az autó elég gyors, nincs gond a teljesítéssel, HA nem csúszol ki, mész falnak. Vagy 5x voltam úgy, hogy legszívesebben földhöz vágnám a telefont, de soha nem teszek kárt semmiben, elég volt 10 cm-ről leejteni puha ágyra.
Mikor megy az ember, röhögve megvan a kívánt pozíció, de nem akarsz kockáztatni, és mégis sikerül neki koccanni valakinek és kifordulsz, kezdheted elölről. Egy hiba és dobhatod el egészet, utálom a Nascar-t. Ez volt utolsó Nascar-os speciel event amit kitolok, következőt el se fogom kezdeni. Pályát rühellem, autókat rühellem, és ezeket feladatokat is.
Miért nem raknak be jó kis DTM vagy WTCC autókat? Hülye nascart tolják most folyton, unalmas már. (tudom, tudom, amerika...) -
Sordoran
addikt
válasz
DigitXT #9588 üzenetére
52.2 PR-al már sikerült (8 órás pénzeseket megvártam, még pár 12 órás pörög rajta). Átlag sebesség így is csak 317 volt, de legalább megadta végre. Annak ellenére, hogy a TT-nél 46 sec-et adott meg, és 50.7 PR-t javasolt, nekem 52.2-vel lett 45.992-es időm. Ovális pálya, nagyon minimális időt lehet veszteni, max. 1-2 századot, nem fékeztem, nem csúszott, és még így is éppen hogy, fura. Másik két feladat könnyű volt mai nap. Remélem utolsó 2 napra elég az a tuning ami most van és még pörög rajta. Nem akarok többet tolni rá, és skipelni se akarok.
-
Sordoran
addikt
Megindult a mostani Daytona 500 event pénznyelése is. 5.1 feladat 50.9 PR-al éppen hogy meglett volna, már zöld a 316 km/h átlagot jelző ikon, de mégis failed. Nem hadakozok, tudom, hogy tizedeken múlhat és pörög a pénzes tuning, azt kivárom. Aki trükközni akar, annak sikerülhet csak pénzes tuninggal (nekem egy sor gold belement jövőre tekintve, kb. ~200 gold eddig), visszafordulsz a pályán és körözöl egy darabig, wiki szerint 10 perc, aztán megfordulsz és letolod normálisan.
Ha nem lenne bennem az, hogy minden special eventet letolok, ha már eddig sikerültek, akkor biztos itt hagynám. Ez az autó, ezek a pályák, ezek a kihívások kínszenvedések, semmi élvezet. A sikerélmény jó, de az út míg eléred idegőrlő gyakran. -
Sordoran
addikt
Ezt értem hogy működött, csak az nem világos, hogyan akadályozza meg? Érzékeli a játék, hogy egy olyan mentést töltesz vissza ahol kevesebb a tuning? Autó bérlés pedig úgy tudom régóta nincs, vagy az időszakosan hiányzott?
Mondjuk lényegtelen a hogyan, ha nem megy akkor nem megy. Személy szerint engem pozitívan érint, mert így jobb lesz az eredményem, bár az 50 gold se jött soha össze, sajna az a tuning amit én felrakok autókra kevés ehhez (szériák 100%-ra kihúzása sose motivált engem, tehát nem tuningolom őket teljesen fel). Tehát ha benne maradt volna ez a lehetőség, akkor csak én is kihasználtam volna. -
Sordoran
addikt
Én még nem frissítettem, hogyan is lehetetleníti el? Utóbbi pár hétben én is gondolkoztam ezen a "tuning bérlésen", de egyszer se szántam rá magam, szóval nekem egyáltalán nem gond, sőt. Tényleg rengetegen éltek vele már mostanság, mivel míg régebben mindig sikerült C-be kerülnöm, utóbbi hetekben már a top 40-50%-ot sikerült csak elérnem. A képességeim pedig nem gyengültek, egyszerűen nekem a tisztán 2/3-adra tuningolt autóimmal ennyi sikerült. (jó, ha ráfekszem még pár másodpercet sikerült volna talán lefaragni, de most mit számít az, hogy 200 vagy 300ezer R$-t kapok?)
-
Sordoran
addikt
válasz
Petya25 #9533 üzenetére
Wikin nézem mindig mennyi PR kell hozzá, és mi az optimális tuning ehhez. (én nem tuningolom maxra soha, sőt, saját szériáját se csinálom meg ezeknek, csak az autó legyen meg "ingyen") Egy huzamba megcsinálta valaki 3,5 óra alatt, és csak egy verseny miatt kellett javítania (Speed snap Mount Panorama), tehát tényleg vicc ami manapság van ezeknél. Feltolod a kívánt PR értékre, aztán tolod a versenyeket, és még szervizelni se kell hozzájuk többnyire. Kíváncsi leszek, hogy ez lesz most már minden új autónál, vagy esetleg csak ezt az egy patchet hanyagolták el kreativitást nézve. Mondjuk a The Gauntlethez se kell sok ész, de akkor már inkább ez mint az.
-
Sordoran
addikt
válasz
Meister #9370 üzenetére
Nekem szerencsére sikerült összes skip nélkül, de én is az utolsó előttivel szenvedtem legtöbbet. Annál nem lehetett hibázni, mindenkit elsőre meg kellett előzni, és tolni neki keményen. Igazából nincs nagy baj az ilyen nehéz kihívásokkal, mert ha sikerül akkor feldobja az embert, de az időkorlát miatt átélni rémes. Ez az event legalább megtanította a pályát nálam, ami továbbra is botrányos, a sok lassú kanyar, és szűk út miatt.
-
Sordoran
addikt
válasz
ntglaci #9358 üzenetére
Nekem még utolsó 3 verseny hátra van, eddig nem kellett skippelni. Tier3 tuning van rajta (Tier1&3 R$-ért, Tier2 goldért). Volt jó pár húzós verseny azért, eddig 6. és 8. nap utolsó, és mai 9. nap 3. verseny volt hihetetlen rossz. Hong Kong pálya rémes, szűk, nem lehet trükközni vele, de szabályosan előzni se sok helyen lehet. Az autó még hagyján, persze nem a jobb fajtákhoz tartozik, de volt már rosszabb. Én a pályának rónám fel a nehézségét ennek az eventnek.
-
Sordoran
addikt
válasz
Aladdin #9343 üzenetére
A hatodik nap már elég húzós, főleg a pálya miatt, valami borzalmas ez a Hong Kong. Én ráküldtem az első sor arany fejlesztést is már, és pörögnek az ezt követő pénzesek is. Viszont csak alap és első gold tier tuninggal is megvan már a kívánt PR érték, mégis szívatós. Estére remélem a tier3-as pénzessel már könnyebb lesz, az utolsó feladat nálam nehéz lett (elvileg butítani tudom majd ha szükséges). 2 próbálkozással is csak 5. lettem, viszont utolsó kanyarokat már lendületből toltam szinte mert kifogy a nafta az akksiból. (előtte lévő feladatok se voltak egyszerűek, de 2-3. próbára azért mentek, ez meg esélytelennek tűnik eddig, 4 autót kell még leelőznöm, de az akksi kifogy mielőtt utolérném első négyet)
-
Sordoran
addikt
válasz
maximilian4 #9339 üzenetére
Nem is az, hogy szarul, hanem egyáltalán nem hozzák azt a sebességet, dinamikát amit az F1-es Ferrarik, meg a McLaren után várnánk. Legalább összhangban van a gyorsulás, sebesség, fékezés és tapadás, nálam azok számítanak szar autónak, amik kiugróan összhang nélküliek (dobja el a farát folyton, túl nagy féktáv kell és hasonló). Az event amúgy eddig nem vészes, első kör pénzes tuningot toltam csak rá, de az eddigi kihívások cseppet se voltak nehezek, sőt. Az mondjuk nem tetszik, hogy fix idő intervallumot kaptunk rá, és mégis csak naponta válnak elérhetővé új feladatok. Akinek sűrű lesz az újév első 2 napja, lehet be se tudja fejezni.
-
Sordoran
addikt
válasz
ntglaci #9310 üzenetére
Mint írtam, nekem több frissítés óta működik a dolog (mióta a nyáron volt a kavarás), és ugyanazokat a plist fájlokat használom azóta. Igen, lehet lesz majd valami módosítás, de gondolom akkor majd hibát kidob/crashel a játék, és akkor újra csinálom. De aki biztosra akar menni, mindig leellenőrzi akkor, vagy újra csinálja, ahogy neki tetszik. Sajna a majmócák nem hiszem, hogy ezzel foglalkoznának már, elég a plusz tartalom, új autó, új pálya, maga a játék már nem fog szebbé válni. Esetleg egy jövőbeni RR4-el kapunk minőségbeli ugrást.
-
Sordoran
addikt
RR3 grafikájának kézi átállítása droidon:
Egy fájlkezelővel böngésszünk el az alábbi helyre:
/Android/data/com.ea.games.r3_row/files/apk/res/eds
Ennek tartalmát másoljuk ki egy tetszőleges helyre (gyorsaság kedvéért asztali gépen hozzunk létre neki egy mappát). A kívánt grafikai megjelenítésnek megfelelő fájlt másoljuk ki (pl. AndroidLow.plist), illesszük be egy másik mappába, majd készítsünk belőle annyi másolatot, amennyi fájl eredetileg is van. Ezután ezeket szépen nevezzük el az eredeti fájlok neveivel (AndroidHigh.plist ; AndroidMid.plist stb.). Igazság szerint elég az androidos fájlokkal megcsinálni ezt, hiszen ezeket használhatja csak, de ha egyszer megcsinálod ezt, többé nem kell ismételned a teljes folyamatot. Ha ez kész, meglesz minden fájlnak megfelelő nevű társa, de a kívánt adatokkal. Ezeket a fájlokat ezután megfogod, és bemásolod az alábbi helyre a készüléken:
/Android/data/com.ea.games.r3_row/files/.depot/eds
Fontos, amennyiben ez utóbbi helyen nem találod az eds nevű mappát, hozd létre! Ha mindent jól csináltál, ezután indításnál a játék letölti a megfelelő grafikához tartozó fájlokat, és már azzal fog futni a játék.
Amikor frissíted a játékot Play áruházból, majd elindítod azt és lefrissíti magát, az "Android/data/com.ea.games.r3_row/files/.depot/eds" mappa tartalma törlődni. Ilyenkor lépj ki a játékból, majd másold be újra a módosított fájlokat ide. A gyorsaság kedvéért, én létrehoztam egy "/Android/data/com.ea.games.r3_row/files/.depot/eds_low" mappát is, és ide másoltam a módosított plist fájlokat, így elég ezeket átmásolnom a telefon fájlkezelőjével.
Nálam ez működik már több frissítés óta. -
Sordoran
addikt
válasz
Petya25 #9281 üzenetére
Végül is ráértem, utolsó két napban meghajtottam, de addig csak délben és este videó/stream nézés közben toltam. Csak pénzes tuningot toltam rá, és nem skippeltem semmit, ezért is tartott ilyen sokáig (ha egy feladat úgy éreztem nem megy, end-et toltam). Mivel megkaptam az autót már korábban, így nem voltam annyira motivált, nem akartam goldot költeni rá, de végén mikor már közel voltam becsületbeli ügy lett a dolog, ezért 5 goldot beáldoztam érte.
-
Sordoran
addikt
Ez a mostani Gauntlet sajnos rosszul lett kicentizve:
Lejárat előtt töltött volna pont vissza a 2. ticket utolsó boss futamhoz, de nem tudtam, ha elkezdem még időben, de utána fejezem be megadja-e. Illetve nem is mai telefon, simán kidobhatott volna töltőképen, aztán fújhatom. Mondjuk csak R$ 1.000.000 volt a tét, de 5 goldért inkább skippeltem, és így meglett. (illetve lelkem is nyugodt) Ha előre tudtam volna, mennyire kicentizve lesz meg, jobban figyelek, több reklámot nézek ticket töltésre, és a nehéz boss futam után nem tolom le többi versenyt még megnézni következőt, hanem kezdem elölről. (egyszer nem volt olyan, hogy egy nehéz boss futam után egy könnyebb jött volna, mindig újra kellett kezdenem, de a pontokon kívül 4-6 ticket is kuka lett így)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Hővezető paszták
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- Napelem
- Egy nap a TCL-nél: érkeznek az új tévék!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Iphone 16E 128GB Fekete Bontatlan 24 Hónap Garancia
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
- iKing.Hu - Motorola Edge 50 Ultra - Nordic Wood - Használt, karcmentes
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 2TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- iKing.Hu - Apple iPhone 14 Pro Max - Gold - Használt, szép állapot
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest