Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Gurulunk, WAZE?!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aladdin
aktív tag
-
l4ci
tag
válasz
Gyurma_13
#9255
üzenetére
Ja, csodálkoztam is, hogy behoztalak LVL szinten, sőt már le is előztelek, régóta 442-es szinten állsz már.
Sajnos egyre kevesebb legális trükk van aranyhekkelésre. WTTT-n milyen eredményeket szoktál elérni? Ezt lehetne duplázni-triplázni több eszközzel, a napi bónuszokból is elég jól jön manapság hála az Elite státusznak... -
l4ci
tag
válasz
Gyurma_13
#8272
üzenetére
Nem gáz, mert két eszközön is rajta van a mentés, tableten és telefonon is, így hiába írja felül a mentést, a másikon még mindig ott a régi és vissza tudom írni. Tegnap is elkövettem azt a hibát, hogy a tableten véletlenül úgy felejtettem az időzónát (Japán) és már másnap játszottam, persze a napi bónuszt elhamarkodtam egy "olcsó" versennyel. Mikor észrevettem, a telefonról visszatöltöttem a régit és lejátszottam LeMans-ban a 6. napi bónusszal.
A legtöbb automata mentésre nekem általában Cloud Save Failed üzenetet szokott amúgy dobálni, ritkán sikerül neki...

-
-
Pompi
nagyúr
-
DigitXT
félisten
válasz
Gyurma_13
#7742
üzenetére
Az imént beficcent egy Top20 a 918 RSR-rel Daytona Road-on,
csupán 8 tizedre a WR-től... Mondjuk az ujjam belefájdult, LOL.
Úgy 3-4 tizedet még tudnék is hova tenni. De a 8 már meredek.
És ezen nem segít, hogy kevéssé népszerű TT: a hátracsúszás
garantált, hiszen a korábbi Top100 időmből is hamar 100+ lett. -
DigitXT
félisten
válasz
Gyurma_13
#7742
üzenetére
Borzasztóan régen nem versenyeztem droidon, szóval igen: ha neadjisten
elverek valakit, akkor az pár hónapja csakis iPadon volt, és full grafikán.
(De ahogy jöttek az újabb iOS és RR3 verziók valahogy kisimult a kezdeti
akadozás, ami amúgy is inkább versenyekre volt jellemző, TT-re kevéssé.) -
.Habi
csendes tag
válasz
Gyurma_13
#7732
üzenetére
Amennyiben van pár ezer felesleges gold-od, akkor a heti TT-ben a fullos autó is megoldható. Ments felhőbe, az autót tuningold maxra gold-al (a pénzes részt is). Drive is újratölthető így. Ha az autó leamortizálódik, akkor mentés visszatöltés és kezdheted elölről.
A TT időket külön menti, így visszatöltéssel nem veszik el az elért eredmény. Így nem kell sokat várni egy újabb TT próbálkozásra. -
ntglaci
csendes tag
válasz
Gyurma_13
#7732
üzenetére
Ha fullos autókkal akarsz TT-zni, akkor már a Rank A-B-be bejutásra is esélyes vagy. Nem fullos autókkal is elérhető már a heti 50 goldot érő C (lásd én)! Mivel nálam 100%-on van a game, így már csak a TT miatt hajtok a goldra, a jobb helyezéshez kellenjek az upgrade-k.
VPN: Play áruház - keresőbe: SuperVPN (világoskék pajzs ikon), feltelepít, napi 5-6 alkalommal elindít SuperVPN majd az RR3, naponta adja a 20 reklámot. Teljesen legális ingyenes program. Használható Reduced by 30%-ra is, (kb napi 20-30-szor) bár ez esetben pár golddal kevesebbet ad. Ez jól jön pl challenge-nél, ha szorít az idő a pénzes fejlesztések kivárására. Már három hónapja folyamatosan adja a napi 20 goldot. -
zsolthee
senior tag
válasz
Gyurma_13
#7210
üzenetére
Köszi a tanácsot!
Ez a "trükk" a szerelővel nekem másképp rémlett: ha kilépek mielőtt befejezném a versenyt, akkor is elvész.
Kipróbálom, hátha csak nekem volt ködöd valami.
F40 csontra húzva elég a következő event megnyitásáshoz? Esetleg a 75%-hoz?

(#7212) skitter
"...az autó elveszett..."
A 375 F1-ről van szó? Csak mert ha nem sikerül 3 nap alatt megcsinálni, utána azért korrekt lenne ha legalább R$-ért megvehető lenne...pláne ha fel is tuningoltam. -
#40359168
törölt tag
válasz
Gyurma_13
#7210
üzenetére
Én megcsináltam anno, aztán egyszer újra kellett raknom a játékot és az autó elveszett valahol az éterben. Szerencsére nem aranyért, hanem jó sok dollárért lehet megvenni, úgyhogy összefarmoltam az árát és újra az enyém lett. Az event alatt belepakolt tuningok amúgy érdekes módon mind rajta voltak a vásárlás után.
-
l4ci
tag
válasz
Gyurma_13
#7158
üzenetére
Ez a 136e km honnan jött? Se megerősíteni, se cáfolni nem tudom, azonban a régi profilom még él az asszony facebook profilja alatt, ezért biztosan tudom, hogy abba "csak" 121e km-t tekertem bele. És 935 órát, kb 13-14 hónap alatt. Aztán elegem lett és eldobtam. 357-es szintnél.
De nem vagyok őrült! (Akkor se!
) Csak akkoriban nem volt más lehetőség, mint farmolni. Rengeteg LeManst mentem a Ferrarival, a 10 körös LMP1-es hosszú volt és nem is volt könnyű nem fullos autókkal.Kb tavaly március-április körül dobtam a kukába a régi profilom és kezdtem újra a 2.1-el, először online, dőlt a pénz, ami persze hamar elment az autókra, mert 50-60 autó pár hét alatt összejött. Aztán kipörgettem fullra, feltuningoltam a 82 autót és kezdtem az arany farmolást. Ez is eltartott pár hónapig, de megérte (vagy nem?!), mert még mindig van 24700 aranyam. Viszont a pénzt elég jól sikerült elkölteni az upgrade-ekre: több, mint 200 milliót szórtam el, most is csak 2-3M van, de ennyi kell is, mert jön még két autó hamarosan.
SoldierL: azt honnan veszed, hogy nem csak bannol, hanem törli is a profilt? Veled történt meg, vagy hallottad, hogy vki mesélte?
Szerintem profilt nem törölnek, rendesen meg van az oka a bannolásnak, amit a reason code-dal szemléltetnek is. Engem is bannoltak pár hétre, amikor "túl sok" aranyam volt, nekem currency cheat-et írtak reason-nek, ami pár hét alatt elmúlt, mert költöttem rendesen belőle.Most 352-es szinten vagyok, kevés hiányzik a 353-hoz. De ezt is úgy csináltam, ahogy Gyurma_13 is: 300-as szintig a tavalyi double fame akciókon toltam fel még a 2.1-el, a többit meg már a frissítések óta. Sokkal lassabb így, nem érdemes már farmolni, marha unalmas LeMans-ban körözgetni. Max a fame szint emelő napokon megyek egyet, akkor érdemes megtolni a csíkot egy kicsit.
Amúgy néha szoktam multizni, vicces dolog szétszivatni a hosszú egyenesekben a sok alap autókkal közlekedő játékost. Persze sokszor kilöknek, de 700-800-as szintig simán eljutok vereség nélkül, ott kezdődik a móka. A TT az más téma, arra rá kell szánni az időt meg kitapasztalni az autókat, pályákat, eddig még nem fektettem bele túl sok energiát, annyira nem vagyok gyors.
A csapatversenyek meg kb semmit se érnek, annyi ott a csíter csapat, hogy esélytelen sokat keresni vele. Volt idő, amikor reklámokkal egy óra alatt kerestem annyit, mint a csapatnyeremény lett volna...
Vannak lehetőségek aranyat hekkelni, de ahhoz sajnos tényleg droid kell, iOS alatt nem lehet sokat trükközni. A lehetőségeket már többször kitárgyaltuk, vissza lehet keresni, ha vkit érdekel.
-
zsolthee
senior tag
válasz
Gyurma_13
#7150
üzenetére
432?

24 órában nyomod megjelenéstől, vagy mi?![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
#7148) DigitXT mi az a VPN?
Az összes autót nem is akarom megszerezni, de az Elite szintet jó lenne kipörgetni.
Most nyilt a Master, ottt a Ferrari-k és Open-wheel gépek nagyon tetszenek,
Ott el fogok időzni.
Köszönöm a tippeket!
-
Zedco
csendes tag
válasz
Gyurma_13
#6905
üzenetére
biztos be lehetett volna menni elsőnek, csak keményebbnek kellett volna lenned!

betegebb vagy, mint én, pedig az már egy komoly szint!

a maximalizmusod előtt!(bocsi a flood-ért, csak lelkes lettem, mert látom, hogy vannak igen komolyan fertőzött egyedek is közöttünk, és ez mindig örömmel tölt el)
-
Pompi
nagyúr
válasz
Gyurma_13
#6826
üzenetére
Ja, mások vannak. Nekem volt a 4 körös junior Monza, ami olyan rövid és kevés a kanyar, viszont hosszúak az egyenesek, hogy nem volt egyszerű, aztán a 2 körös Hockenheim is szivatós volt, 22. helyről a célegyenes végén a kanyarból indulni, majd jött egy 4 körös Dubai Hill, ami megintcsak rövid pálya és nagyon neccesen lett meg, most volt egy könnyebb Dubai verseny, ez már egy hosszabb pálya volt, könnyebb volt az élre kerülni. Ez volt a 43. verseny, most itt tartok, 196 ezer van meg a 360-ból, de már ráraktam valahol 2 goldos tuningot 110 arany értékben, mert muszáj volt, meg fut a maradék 2 pénzes ami 2 napos.
-
Zedco
csendes tag
válasz
Gyurma_13
#6826
üzenetére
Nos, nem gondolom, hogy jobb lennék itt bárkinél! Sőt, jópáran elkenitek a TT-időimet, az is egyértelmű! De nem baj, küzdök, mint malac a jégen!
Viszont valamiért ez a "Gauntlet-formula" nagyon bejön nekem! A versenyeken elég jól megyek, legyen akármilyen is az autóm! Jól érzem, hová érdemes még betenni az autót, és az íveket is jól megtalálom (nem, nem annyira mint DigitXT a TT-ken, de azért elég jól), és jól "csalok" azokban a kanyarokban, ahol ez megengedett! Enélkül esélyem sem lenne például az alacsonyabb végsebességű autóknál!
És erre hívnám fel a figyelmeteket! Például Hockenheim-ben, ahol max annyi a feladat, hogy ne törd össze, vagy a Boss ellen még ilyen sincs, ott rögtön a célegyenes végén a jobbost vágni kell szinte fullgázon, és így egész a 8. helyig lehet előre menni, amiből a következő jobb-bal kombiban lehet akár 5. hely. Ez sokáig megmarad, mert nem érheted utol a gyorsakat az egyenesben, viszont a pálya hátsó része megint nekünk, "human player"-eknek kedvez, mert megint be-be lehet szúrkálni!
Egyébként a Gauntlet az a formula, ahol értelemszerűen nem lehet butítani Speed Snap-en vagy Endurance-on, mert egyből életet veszítesz! Viszont a kezdeti versenyeknél, és ameddig csak lehet, addig igyekszem feltartani a mögöttem levőket futam közben. Nem biztos, hogy ez segít, de talán mégis! -
kgymac
őstag
válasz
Gyurma_13
#6801
üzenetére
Tegnap reggel nekem sem ment, pár perce sikerült bejelentkezni, napi bónusz 15e r$ + sikeres mentés is volt (droid&g- ).
Korábban volt, hogy google play appot frissíteni kellett, de azért szólt az app.szerk: a hónap végén kiderül, hogy menni is kell-e fame vagy race bónuszért, mert a lányom profiljával tegnap a futam kimaradt, csak collect volt...
-
kgymac
őstag
válasz
Gyurma_13
#6774
üzenetére
Overall completion-ként nálam most 63% jelenik meg. Ugyanez az érték a lányom profiljával 36% (87 kocsi, 125-ös szint). Nem igazán értem, hogy lehet ez, határozottan emlékszem, hogy még október környékén - kb. akkor tűnt fel, az egyik event alatt, hogy 4-6 szinttel erősebb ellenfeleket kap a lányom profilja az event első napján, az első futamban, emlékeim szerint ekkor - még 90% fölött volt, nálam pedig 76% körül lehetett. Az én jelenlegi 63%-om biztosan nem a játék teljesítésében elért eredményt mutatja, mert jelenleg 5 autó hiányzik
: F1GTR (még 1-2 nap és megveszem), valamint a 4 nascar eventes (amit kihagytam, közben persze farmolgattam. Nem frissítettem, mert az új /renault ill. utáni/ verziókban már nem működött a megszakításos technika, a manager nem maradt meg, így eggyel több gold bánta a farmolást. Közben persze sikerült úgy lebutítani a 2014-es le mans 10-körös ellenfeleit, hogy 4-11km előnnyel nyerném szerviz nélküli kocsival is, ha nem várnám be az ellenfeleket a célvonalon
, végül 50-100m előnnyel nyerve, hogy már csak az agent kell). Jelenleg 3300 futam van meg a 3591-ből, ez 91%. 8221 első helyem van a 10995-ből, ami 74,7%.
A 4 nascar ill. az F1GTR széria futamai, valamint két futam hiányzik a 2015-ös le mans-ból a 100%-hoz
.
Kedvenc kocsi jelenleg a ts040, 1170 futammal (talán 5 nem le mans 10 körös), a kedvenc gyártó F
(908xF40 + 900xF50).Az eventeken az első pillanattól érdemes butítani. Sokat segít cup (és egyéb szériák) esetében (is) a feltartás, de az is segít, ha ki van lökve (ha a feladat engedi) az első 2-3-x versenyző, de leginkább a gauntletben Nagy, ill.egyéb eventben Michael/Eric/Ahmed/Zoé? stb. Pl. Le mans-ban egész szórakoztató a második helyre behozni egy 911-est (kb.40 perc, rengeteg baleset okozása és szerencsés sorsolás is kell hozzá: az első két sorban kell egy 911-es a rajtnál).
A gauntlet-et is érdemes csak a 20-as szintig vinni (boss után az első ne koccollj, ne csússz meg, stb. futamnál feladni, úgy emlékszem rumos14
írta először). Ekkor a 75%-os szint átlépéséig easy boss-os futamok vannak, könnyen lehet teljesíteni. A végén így is - úgy is hard boss-os futamok vannak, nem mindegy - főleg idő hiányában -, hogy sikerül-e eljutni 100%-ig. Korábban kérdeztem, de senki nem tudott rá válaszolni: gauntlet-es ticket-et kb. 5 óránként ad folyamatosan a játék, az event megkezdésétől számítva. A 2. gauntlet összesítő képernyőjén írta a ticketig hátralévő időt (az elsőn még nem volt ott).
Nascar vagy más szériában érdemes bennhagyni egy endurance-ot, 8. hellyel. Ha a vége túl erősnek bizonyul, kicsit levesz a botokból néhány utolsó hely az endurance-ban. Ha már meg volt nyerve, ez sem fog segíteni. A laFerrari szériában az utolsó futam nekem is túl erős volt (csak átlagos sofőrnek tartom magam, nem cél az A liga), csak úgy sikerült megnyerni, ha sérült kocsival, utolsónak végig mentem. Kb- 2-3 futam kellett hozzá.@curka: Akkor passz. Ezek szerint menni is kell.
szerk: nekem megadta (+ a lányomnak is), de én minden nap mentem legalább egy 10 körös le mans-t.
-
.Habi
csendes tag
válasz
Gyurma_13
#6771
üzenetére
Butítani kell a botokat. 50%-on vagyok mind a négy nascar szériában, vagyis csak pénzes tuning van az autókon.
Fuss pár versenyt egymás után és közben ne szervizelj (sokáig fog tartani egy-egy verseny szervizigényes autóval), közeledni fog a távolság az első és közted, viszont ne legyél dobogós helyen a végén, legjobb utolsónak lenni. Mikor beéred az elsőt, akkor szervizelhetsz, de akár leharcolt autóval is megnyerheted.
Tudom, nem a legélvezetesebb módszer, de ha csak az adott verseny teljesítése, illetve a 100% a cél a sokszori sikertelen próbálkozás helyett, akkor megéri. -
Lirion
addikt
válasz
Gyurma_13
#6745
üzenetére
Az összeredmény semmit nem befolyásol. Minden challange és minden széria nulláról indul.
Én se butítanék, ha nem kényszerítene rá a játék a gold upgradekre, de megteszi. Ha fullra tuningolnám az autót (vagy csak az ajánlott pr-ra), ugyanúgy gyengék lennének a botok, mint tuning nélkül butítva. Sőt, így legalább vannak pályák, ahol küzdelmes a győzelem, mint pl mt panorama vagy monza (hosszú egyenesekben gyorsak az ellenfelek). Most az utolsó eliminationt is elbuktam 3-szor, csak negyedjére lett meg, pedig végtelenül gyengék voltak Ericék.

-
#40359168
törölt tag
válasz
Gyurma_13
#6713
üzenetére
Van még egy kis időm, persze kilövöm a játékot, amikor már biztos, hogy nincs meg, de az van, hogy a 2. helyig többnyire eljutok, addig az 1-2. persze egymás seggében van, de amint eljön az utolsó 20 másodperc, az 1. úgy elhúz, mintha hirtelen rájönne, hogy hopp, van egy palack nitrója is az autóban. VPN nuku, szintlépésre nincs idő.

-
DigitXT
félisten
válasz
Gyurma_13
#6685
üzenetére
Én az első körben optimalizálni szoktam a célvonal bónuszra is,
akár a másodikban is, ha nagyon szöttyögősek a botok: amikor
megritkulnak, és felgyorsulnak, onnantól jön az ereszdelahajam!Ilyenkor jellemző az, hogy amikor megvan az első hely még van
kb. 1 perc hátra, ami simán akár még egy plusz körre elegendő!
Persze, a levágások is segíthetnek - pl. Dubaiban is sokat lehet
azzal nyerni... lelassulsz, de közben előzöl 2-3 botot = sok idő!
Vagy mondjuk Spa-ban a buszmegállót telibe le lehet vágni, stb.Amúgy Le Mans is elég érdekes Endurance szempontból. Nem
triviális ugyanis, hogy körbeérsz-e egyáltalán, de ha igen, akkor
rohadt nagy a bónusz (valami 75 mp?), szóval rengeteg időd van
újra. Azt hadd ne mondjam, ha éppen becsorogsz másodjára is,
akkor az már 28 km. És még onnan tudsz tovább kepeszteni.
Ui: eeegen, az szokott járni a fejemben az első körben, hogy itt
most mennyi is a bónusz?! Nem szeretek bukni rajta sokat...
Nekem ez a taktika vált be, habár nem kell túlbonyolítani sem...
Ha nagyon nem megy és nem fullos az autó, akkor ott a tuning! -
Lirion
addikt
válasz
Gyurma_13
#6508
üzenetére
Minden szériában 0-ról indulsz, a TT-t pedig még a saját szériákban sem nézi. Ha az első versenyeken nagyon otthagyod a botokat, gyorsan kapsz erőseket és nagyon nehezen lehet őket lebutítani, mint ahogy fordítva is, ha eleinte lassú vagy, nehezebben fognak erősödni.
-
kgymac
őstag
válasz
Gyurma_13
#5985
üzenetére
Szintén sehogy. 6x eljutottam az S kanyarig, 4-6 pozicióban, de mindig belém jött valaki vagy lementem a fűre esetleg én csapódtam bele egy elém szambázóba. Ehhez kb. 30 próbálkozás kellett, a zömében már a dombra sem jutottam fel. Az én vezetési képességeimmel esélytelennek tűnt, így feladtam. (AI nehézségi szint: nekem az első endurance megnyeréséhez 9,6 km, a későbbiekhez 7.2km kellett, a gyereknél 9,4km majd 7.1km, az Ő profiljával csak a 31-es futamig jutottam el, gyakorlatilag 200e pont felett a boss végig extreme volt, extra fejlesztés nem kellett, végig <100m előnnyel sikerült nyerni, volt közötte egy 0.004 mp-es is
) -
kgymac
őstag
válasz
Gyurma_13
#5962
üzenetére
Működik, de elég sokszor korábbi futamra tesz vissza. A mentés segít megoldani a játék hibáit. Én online voltam végig, offline-t nem próbáltam. 3G-ről is ment (trémobil, kártyás, kb. 80MB-ot használtam fel, kb. 20 mentés+2 visszatöltés).
szerk: pontot csak boss futamnál ír jóvá (vesztettnél is), nem boss futam esetén abbahagyva lenyúlja a pontokat.
-
l4ci
tag
válasz
Gyurma_13
#5655
üzenetére
Hmm, nem! Semmilyen reklámot nem kapok se az elején se a végén... Akkor ez lehet az oka, mert régebben soha nem volt ilyen szintű összeomlás. De az a fura, hogy csak LeMans esetén lép ki, de teljesen véletlenszerű helyen, van hogy az első körforgalom után gondolja meg magát és dob ki...
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz
Gyurma_13
#5559
üzenetére
Menjenek a fenébe.
Idevágó cikk: ez már rég Money Game, és nem Skill...
Skill csak a TT idők futásához kell, de pénz IS kell a goldos kocsikhoz/tuninghoz.
Csávókám is inkább goldot vett volna a játékban, mint egy LaFerrarit csapjon oda,
egészen banális módon. Halad a forgalom 50-nel a Vácin: nyom egy kövér gázt...Szerk: szoktam mondani, hogy ilyenkor megérte volna
~20Ft-érta gold a japónak!
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
DigitXT
félisten
-
cuebler
senior tag
válasz
Gyurma_13
#5223
üzenetére
csak az aláírásomat figyeld, én egy megátalkodott "androidos" vagyok. tőlem az apple a noxwagen sorsára is juthat
egyik barátom telepítette az IOS9-et, de már ő is megbánta.amúgy a "gondom" is megoldódott, leszedtem az időkép app-ot, rögtön helyreállt a "status quo".
-
DigitXT
félisten
válasz
Gyurma_13
#5191
üzenetére
Jó hát buta pályához buta mezőny...
Összejön, LOL.
(Megjegyzem, ilyen tapadás mellett nem nehéz "erős"
AI-t csinálni: sehol máshol nem kanyarodnak elég jól!
Ráadásul "bagóért" ki lehetett maxolni az autót - nem
csoda, hogy a Top idők ezredmásodperceken jönnek:
kicsit is technikásabb pályákon ilyen nem sűrün van.) -
DigitXT
félisten
válasz
Gyurma_13
#5189
üzenetére
Na, azt nem csodálom, hogy erősnek érezted, viszont akkor cáfolom a TT-s
dolgot, mert nem mentél űridőt (1 tizedre vagyok), és nekem nem ilyen erős
az ellenfél. Vagy persze, ha az 1 tized már pont űridő kategória, bármi lehet.Szerk: megnéztem, még a Top200-on kívül van. Azért nem kéne "büntetnie".
Megjegyzem lehet, hogy egyszer csinál ilyet, de vajon második nekifutásra?
Gondolom ha egyszer nem jön össze, kezdődik a butulás, amit mindenki jól
ismer, de fordítva, hogy hogyan/mennyire erősödik vissza azt nem tudjuk.
-
DigitXT
félisten
válasz
Gyurma_13
#5184
üzenetére
Ezt azzal egészíteném ki vagy foglalnám össze, hogy nem kell befosni.

Igen, elfordul 323-mal... a belső íven, a külső íven, sőt, még ívváltáskor IS
ha a lekörözés megkívánja! Csak a szélárnyékon keresztbe csapatva kell
vigyázni, ne induljon meg a fara. Olyankor jól jönne a gázelvétel. De mivel
annyira nincs szükség rá/fékre sem ezekkel az autókkal nem használom.Egyébként meglepően készséges az AI a Nascar szériában: kilökni max.
véletlenül: szándékosan kb. sosem/inkább szeretne beállni "vonatozni"...
(Nem ken fel a falra, ha külső íven előzöd, míg más szériákban az=halál!)Ui: 7:34 az elég jó idő, azért annyi nem "kell" az első helyhez. Nekem pl.
elsőre nem lett meg, pedig csak 7:45-öt ment az AI. Másodikra meg egy
7:37-es összidővel, nagyon lazán megvolt. A második 7:50-et ment csak.Nemrég meg lefutottam "visszavágónak": úgy tűnt, nehéz lesz, de a 7:35
bőven elég lett, mert a végén csak 7:47 lett a második idő: a lekörözések
zavartak be neki. Amúgy sokára sikerült utolérnem, 44.998-at is ment.
Igaz, én meg 43.618-at, de az nyilván csak szélárnyékkal meghúzott idő.
Olyannyira, hogy a másodiktól lefele jobbak a legjobb körök. (44,6, 44,4),
de nyilván az üdvösséghez kevés volt szegénykéknek az a néhány jó kör. -
Curka
csendes tag
válasz
Gyurma_13
#5082
üzenetére
Nem így butítottam ezt még megpróbálom de nálam mindig az F. Galloway az első és az az érdekes hogy ha néha butul és pl. 5:20 az ideje ez 50-böl 1x akkor is második vagyok és akkor is kb. 2 másodpercel elmaradva pedig hiba nélkül megyek. Olyan mintha a játék nem engedne nyerni.
-
DigitXT
félisten
válasz
Gyurma_13
#5058
üzenetére
Én is 6:32-t mentem, mint Pepi6. (18.404-es legjobb körrel.)
A második a végére majdnem kört kapott, 6:47-et futott. De
ebben szerepe volt annak is, hogy amikor előztem, lelassult
az összekoccanás miatt: a legjobb köre 18.077 volt amúgy!Nem csak a botok erőssége: mennyi balhé volt a futamon?
Néha egy-egy kocc miatt be tud állni 10-20 autó... olyankor
jobb a balhét messziről elkerülni, bár túl hirtelen történik.
Egy esetben lehet felkészülni rá. Ha te csinálod, lol.
Szerk: ez retry után volt. Elsőre gyengébbek voltak, csak az
említett balhét nem sikerült megúszni, megpördülés nélkül!
19.127-es volt az első legjobb köre. (Nekem 18.331: hiába.)
Mondjuk ha van még pár kör, elkopott volna a 3 mp hátrány. -
Pepi6
csendes tag
válasz
Gyurma_13
#5058
üzenetére
Nem hiszem, hogy befolyásolja, mert én még csak most csináltam meg a TT-t és feljebb látszik milyen időt mentek. holnap megyek majd rajta megint és megnézem változik-e.
Amúgy a szélárnyek miatt versenyben jobb időt lehet futni, mint TT-ben.
Kivettem a képet, a real nevek miatt. Pompi
[ Módosította: Pompi ]
-
Lirion
addikt
válasz
Gyurma_13
#5026
üzenetére
Akkor az 5019-es hsz rossz infót adott vagy keveritek a két mérőt, a narancssárga sebességmérés a szélárnyékot mutatja, nem azt, hogy 10000 fölé ért a fordulatszámmérő. A sebesség számláló elszíneződése mellett a kamera is elnyúlik kicsit (legalábbis külső nézetben).
(#5024) rumos14
Igen, az a szélárnyék, ami nem csak akkor működik, ha előtted halad egy autó, hanem akkor is, ha mögötted halad és mind a két autó megkapja a bónuszt. Nem túl reális, de ezt már megszoktuk ettől a játéktól..
Azt én is néztem, hogy 300-zal simán kanyarodik az ovális pályákon a gép, elég vicces. Amúgy elég gyenge update szerintem a mostani. Kapunk új kocsikat, amik csak a saját szériájukban versenyezhetnek, kapunk új pályát, amin csak az új autók mehetnek, kaptunk új mechanizmust (szélárnyék), ami csak az új versenyeken aktív jah és kaptunk új replay kamerákat is, ki nem találjátok, szintén csak az új szériában működik. Aki szereti a nascart, az el lesz vele, de én már most unom a folyamatos balra kanyarodást...
-
DigitXT
félisten
válasz
Gyurma_13
#5007
üzenetére
Látom vérszemet kaptál! Köszi a 4 tizedet: adtam vissza 8-at!

Kár volt a falkoccért, nekem meg a megcsúszásért: persze még
csak B csoport volt/a kocsi sem fullos, de elég az A csoporthoz.
(Ki tudja mikor futottam B-s időt, uis megint kiikszelt mindenkit.)Szerk: ezt most nem a BMW-shez, hanem a kihíváshoz 30 perce.
-
#40359168
törölt tag
válasz
Gyurma_13
#5002
üzenetére
Én iOS-en játszom, 95 autó, 204-es szint, nem csaltam soha, egyedül a régi Charger-es endurance bug-ot használtam ki, amíg volt (az azért nem volt rossz, hogy pl. a Huayra-t meg a a Veyron-t egy futam díjából megvettem napi bónusszal, menedzserrel, de meg is dolgoztam értük, több óra volt egy verseny), nem is szeretnék különösebben trükközni, tekintve, hogy egy- két nap alatt simán összeszedhető 50-100 arany vagy 500.000-1.000.000 R$.
-
DigitXT
félisten
válasz
Gyurma_13
#5007
üzenetére
Vagy "elgurult" melletted a világ...
Automata váltóval, mint a játékban,
ami persze mindig a legrosszabb pillanatban dobja vissza, a kanyarban.
Amúgy azt nem tudja valaki, hogy ilyet miért csak elsőre lehet csinálni?Ha az első kört elrontom, és Retire, majd Retry, akkor két dolog történik:
1) kicsivel nagyobb kezdősebességgel indul az autó (néhány századnyi)
2) hiába futok jó időt, csak rögzíti a listába, de nem adja meg a bónuszt!
Még ha valóban javítottam is annyit, hogy feljöttem mondjuk 7. helyről.
Máskor meg eleve mondjuk harmadik vagyok, de nem csak 2 "egységet"
ad meg, hanem mondjuk (a mellékelt ábra szerint) mindenkire, aki indult.Gondolom valami olyasmi lehet, hogy azokra adja be, akikkel szemben
még nem indultam, tehát korábbi időm volt még a listában, akár még az
előző "életemből". Van egy-kettő, ami bosszantó, mert egy full aranyos
tuning autót nehéz megfogni, bár mostanában tipikusan nem fullosokkal
mentem, a régebbi szériákban. (Mindenhol meglegyen az "A" + 1. hely.)Ui: ha nem adom fel (
míg egy darabban látsz), akkor megadja később is
amikor javítom az időt Retry után. (Úgy vettem észre a Retire "bezavar".) -
Új hozzászólás Aktív témák
- ESET NOD32 Antivirus / Smart Security
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen routert?
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Cyberpunk 2077
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- További aktív témák...
- Keressek intel i7-i9!!
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/1TB FHD IPS
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Dell PowerEdge T110 II PC, Xeon E3-1220 v2 CPU, 32 GB DDR3 RAM, 2 x 1 TB SAS HDD
- Lenovo Tab M10 HD 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 Slim 1TB SSD digital konzol garanciával hibátlan működéssel
- 170 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090
- Apple iPhone 16 - Black - 128GB - Akku: 100% - ÚJ - BONTATLAN - 1 ÉV APPLE JÓTÁLLÁS - FÜGGETLEN
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 4000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
) 400-at, meg egy-ket verseny, szoval erolkodes nelkul van havi 7-800.
Milyen céllal? Ha arany szerzés A csoporttal, akkor nem.





) Csak akkoriban nem volt más lehetőség, mint farmolni. Rengeteg LeManst mentem a Ferrarival, a 10 körös LMP1-es hosszú volt és nem is volt könnyű nem fullos autókkal.

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

: F1GTR (még 1-2 nap és megveszem), valamint a 4 nascar eventes (amit kihagytam, közben persze farmolgattam. Nem frissítettem, mert az új /renault ill. utáni/ verziókban már nem működött a megszakításos technika, a manager nem maradt meg, így eggyel több gold bánta a farmolást. Közben persze sikerült úgy lebutítani a 2014-es le mans 10-körös ellenfeleit, hogy 4-11km előnnyel nyerném szerviz nélküli kocsival is, ha nem várnám be az ellenfeleket a célvonalon
(908xF40 + 900xF50).


)

