- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: AdMOS AdWave 32
Új hozzászólás Aktív témák
-
kgymac
őstag
Igazán több profillal, új széria/eventnél látszik az overall index hatása, egy profil esetében nem. A lányom még az "elején" jár 60-70 kocsival, 90% feletti overall indexxel. Az enyém 67%-os, így új event/széria (már csak a nascarosok maradtak, autó hiányában csak az utolsó eventek botjaira lehet támaszkodni) estében az első naptól erősebb ellenfeleket kap (cup/head/elimination). Ha esetleg azonos is az ellenfél, mindig nagyobb sebesség/több táv (ill. jobb idő) kell speed rec/snap/endurance/hunter teljesítéséhez.
A régi szériáimban nekem is ált. auraipod/rattlesnack az ellenfél, ált. full/majdnem full kocsival tudom csak megverni őket.
Elég sokat farmoltam eddig (2960 óra, 572 szint, >490M R$, 29.5e gold), hogy feltűnjön, hogy a kocsi pr növelésére (1-2 tier szint, nem csak lépés), ill. 20-40 szintlépés (közben csak farmolás volt) - nagyjából a 200-as szintig - emelte a botok szintjét. Arra mindig vigyáztam (kb. a 100-as szint óta), hogy ne nagyon gyepáljam el a botokat, mert jön auraipod/rsnack és a kocsik közel fullra húzása...
A karácsonyi akció előtt csak a szuzuka 5 körös farm futam volt a lányomnál, ha az audival nyertem, mindig 4-5 szinttel
erősebb botokat kaptam később a 918/bmw-nek. Ebből tippelnék, hogy az autó szérián belüli poziciója is számít.
A lányomnál tűnt fel egy futamban (red origin, utolsó nap, 6 kör 412t2 ellen, ütközés/törés nélkül) dr w..., aki elvileg auraipod/rsnack felett áll ai-ban (első volt az indulási listán, ráadásul nyerte is a futamot) Találkozott már valaki ezzel a bottal másik futamban ?
-
kgymac
őstag
Szvsz beleszól, de súlyozva. A lányom mindig erősebb ellenfeleket kap az eventek/szériák elején, mint én, az overall indexe is magasabb kb 10%-kal.
Az én tapasztalataim alapján ezektől függ: overall index, driver level, szérián belüli index, kocsi pr, ill. a kocsi erőssége a szérián belül (pl. gyengébb kocsival (audi r8) nyerem meg szuzuka 5 köröst {r8+918+bmw} , erősebb ellenfeleket ad a későbbi futamokban). -
Pompi
nagyúr
Én nem butítok, mert elveszti a játék még azt a cseppnyi izgalámát is ami van neki és maradna az agyatlan farmolás, meg néha a TT ami kihívás.
Maximum "altatok" azaz arra figyelek, hogy nem nyerek kilóméterekkel, nem húzók el, igyekszem csak pár km-mel dönteni a speed recordokat, kevéssel meglépni az autocross limitet stb.
És azért így is vannak jó futamok. Az 5/3-hoz már nem volt elég a pénzes tuning, ráment a fék 15 aranyért, meg a kerék 18-ért, így még mindig kevesebb volt, mint a 35-ös skip. Az utolsó eliminationt is többször kellett megpróbálnom, valami mindig hibádzott, már a sokadik na még egy utolsó próbálkozást aztán skip (mert itt már mindegyik tuning annyi lett volna, mint a skip, és az legalább biztos és fogytán volt az idő) futamot nyomtam, amikor összejött minden és meglett.
-
Gyurma_13
aktív tag
Nálam meg nagyon erősek a botok, még ha butítom őket, akkor is csak hangyányival lesznek gyengébbek.
De ez nem nagyon zavar, legalább izgalmasak a versenyek. Annak sem sok értelme van, hogy mindig minden erőlködés nélkül összejön. Persze azért az is zavarna, ha a cél előtt buknám el a nyereményautót, mert nem lenne aranyam, hogy fejlesszek vagy skippeljek. Ha minimális arannyal rendelkeznék, valószínű, hogy én is a biztosra hajtanék.Az szerinted befolyásolja a botok erősségét, hogy a totál futam/arany kupa statisztika, hogy viszonyul egymáshoz? Tudod a sajtábrára gondolok...
-
DigitXT
félisten
Hátööö... "ugyanolyan optimális képarány" Végülis megismétled azt, amit én,
hogy erősen felhasználásfüggő. Adott környezetben ez optimális, másban az.
De ezek inkább ilyen szabványok és "megszokások", mert nem lehet ráfogni,
hogy a filmiparban optimális, mert. Ahány film, annyi megközelítés. Béke...ne akard nekem tulajdonítani
Ó, dehogynem, hiszen felszólítottál, hogy hozzak példát, amikor nem igaz.
(Hoztam már.) De kikötötted, hogy csak olyat, ami a te feltételeidnek megfelel!
Sőt, még le is írtad, hogy márpedig Sztrego igazat állít. De tudod mit? Ignore. -
DigitXT
félisten
Hozod a formád!
Nem: a 4:3 nem az optimális képarány! Ahogy a 16:9 sem az.
Egyszerűen nem létezik optimális* képarány, mert nagyon függ a felhasználástól.
(Az egy dolog, hogy amikor a TV-t kitalálták, azt mondták, legyen a 4:3, mert a
legtöbb embernek az volt a legkényelmesebb. De ez is full történelem. Tényleg!)
Ahogy mondjuk Sztrego is "végigszenvedte" az összes játékát 2007-ig 4:3-ban a
PS2-jével, mert hát olyan TV-je volt otthon, és mit kössön rá, nem igaz? Ez van...
Szerk: az mondjuk más kérdés, hogy a CRT TV-ket is át lehetett kapcsolni 16:9
módra, cserébe persze letterboxolt: ezt vagy nem tudta, vagy nem csak ez volt a
baj, mivel a hagyományos TV-k felbontása (bár foszfornál ez sem triviális!) picike,
szóval 2007-ben nyílt ki a világ, mert lett egy nagyfelbontású+szélesvásznú TV-je.
És azóta ez az etalon: hiába csináltak azóta 21:9-es TV, amin még többet látna?
Szegény mérnökök.(És persze szegény marketingesek... Csak erőlködnek?!)
---
Megjegyzem amikor besétálnak a képbe oldalról, mert "túl sokat lát a kamera", a
hátam közepére kívánom a 16:9-et.Vagyis azt a 120 fokot, amit ebbe belesűrít.
Vagy amikor nem fér be az alany a képbe, mert (...nem ismételném meg megint)!
Okés, akkor távolabb megyek: úgy már belefér! De megint felesleges részleteket
látok a kép szélén, ráadásul kicsinek látszik a téma középen: viszont ilyen a TV,
ilyen a YT. Ez kvázi-szabvány manapság, így ebben dolgozunk. Ezt kell szeretni!
Ehhez kell alkalmazkodni - adott esetben levágni a bíró lábát, és akkor milyen jó!Vagy kisebb látószögű objektívet használni: zoomolni! És azzal levágni a lábát.Ellenben egy 4:3-as (fogjuk rá hogy zoomos) akciókamerás (LOL!) videóban pont
sebességérzeted nem lesz (a perifériás látómező hiánya miatt). Tudod mekkora
látószöggel dolgozik mondjuk egy Sony AS200? 170 fok. Befér-e ez értelmesen
a képbe? Nanáhogy... nem! Mi történik? Halszemtorzítás: szükséges rossz...
Persze a linkelt videóban nincs torzítás, de 4:3-ról le lett vágva 16:9-re: elég szar.
Eredetileg sem volt túl jó, de így végképp nem mond semmit, felgyorsítva sem.---
Mikor veszed már észre, hogy rossz emberrel vitázol? Már megint.
Ugyanúgy,
ahogy a "Számítógépes grafikáról kezdőknek" c. "fejezetnél" azt akartad nekem
bemagyarázni, hogy a 2 pixel az 1, noha a lelked mélyén már tudtad, hogy nem.
Mondjuk valahol ez szórakoztat, tőled megszoktam: valószínűleg ezért csinálod!
Viszont ha a topiklakókat zavarja, a jövőben inkább nem olvasom, amit irkálsz...Persze sajnálnám, mert a TT időddel bizonyítottad, hogy a játékhoz "van közöd".
De ha már autó játék, az optimális képarány így néz ki:
Látom két pofára eszed a marketinget: mit látunk a képen? Egy autó seggét(!!!),
ahonnan ugye lehetetlen vezetni (árkád bohóckodásra persze elmegy szódával),
valamint egy "oltárian szélesvásznú" képet (yeah!), amit a játékod úgy támogat,
hogy egy iszonyat torz(!!!) lapos képet renderel, s a két szélső monitor CSAK a
perifériás látómeződet szolgálhatja ki - ha messzi ülsz tőle, garantáltan hánysz.
Arról nem beszélve, hogy mennyire ideális a monitorok kávája a kép harmadán?
Akkor már egy 21:9-es monitor, amin ugyan még mindig torzabb lesz a kép, de
legalább nincs ott a káva.Persze a rendes szimekben az oldalsó monitor tök
más kameraállást renderel. Ergo nem torzítja a képet, pl .oldalablakot szimulál,
amire rá tudsz nézni: na az biztos sokat hozzáad az élményhez. Mint egy FFB
kormány is, amit a képeden nem látok. Biztos, hogy így szeretnél játszani?a mai játékokban tényleg több látszik 16:9-ben
Persze, mert így írják meg őket, amihez képest a 4:3 lefaragás. Mert kb. senki
nem használ már olyan monitort. Mármint "multimédiás tartalomfogyasztására".
(Cégnél természetesen egy 1600x1200-as kicsikén dolgozok. Bár kevéske, lol.)Ha raknék egy kapcsolót az RR3-ba, ami 4:3-ban nem lefarag, hanem "kinyitja"
a szélesvásznú letakarást, és hirtelen látszik a Musztáng rádiója, mit szólnál?
Tudom hülyeség, mert kit érdekel a rádió? Meg hát droidon a műszerfal felirata
sem igen olvasható. Szóval az is kit érdekel!!! Meg minek van abban a szarban
olajnyomásmérő, ha egyszer nem működik nem igaz? A tank is a felénél áll.Vagy, ha olyan kapcsoló lenne benne, hogy sz*rik a kijelző képarányára, és ha
4:3-ast érzékel, akkor letterboxban tolja a 16:9-et? Az is működhetne.De ha
már "összenyomja" nekem a képet, hogy többet lássak, akkor kínálja magát a
lehetőség, hogy az a letterbox ne két fekete csík legyen, hanem épp a rádió.
De mivel ezek szar telefonok, táblák, és zárt rendszerek - nem kívánságműsor!
Egyet tehetsz te is: ne vegyél Air 2-t az RR3-hoz! Ezt már leírtam, nem?
(Attól, hogy szarkasztikusan hangzik, lehet mögötte egy nagy adag igazság.)
*: egyáltalán tudod, mit jelent ez a szó?
-
DigitXT
félisten
Ovális-ovális... És inkább széles, mint magas: ez is tény...
Pont azért mondtam, hogy perifériás látómező, amit a 16:9-ben
oda szánnak, uis jellemzően a kép közepén van az éleslátásod.
Már ha elég közelről nézed az eszközt. De valljuk be, azért egy
telefonnál nem lesz meg a THX ajánlás sem, ha nem bújsz bele.
Ellenben egy nagyobbacska táblagépnél simán meglehet. Ezért
nem hiányzik a kép széle közelről nézve: nem emiatt lassultam!
Nagyon speciális esetekben, kívülről kezdett hajtűnél benézni a
kanyarcsúcspontra... na ott éreztem, hogy kéne még pár fok.Megjegyzem, a moziban sem homályos a kép két széle... Pont
azért, mert ott is lényeges lehet a képtartalom, ha kell, rá tudsz
nézni. És erről van "nagybaszó", hogy képkivágással operálnak.
Nem is tudtak volna másképp, ha eleve olyan képet vesznek fel!
Lásd még Open Matte: tök jó kisvideók vannak fent róla a neten.Mellesleg, a kamerák sem úgy vesznek fel, ahogy az ember lát,
ami "szerencse", uis nem tudni, a végén hogyan nézzük vissza.Ha mondjuk az RR3-ban "elmosnák" a kép szélét, az tetszene?
Nem, mert elég messziről nézve nem lenne reális az elmosás...
Rá kell hagyni az emberre, hogy ha olyan közelről nézi, akkor a
szeme majd "elmossa" a szélét, és realisztikus lesz az élmény.
A telefont messziről nézve viszont ez nincs így... tehát valójában
ez nem más, mint képkivágás (egy lehetséges nagyobb képből).
Tudjátok, hogy pl. milyen rádió van a Musztángban? Miért nem?
Mert még sosem néztetek oda? Lehetne olyan képet renderelni,
amin megvan a "16:9-es" (esetünkben eredeti!) szélesség, és a
rádió is végig látszik? Hát hogy a viharba ne! Értelme? Csekély.Még több panasz lenne, hogy "lőrésen" kell kinézni az autóból.Megjegyzem: PC játékokban (főleg a frissebbekben, és főleg ami
nem vmi f.s konzolport), jellemzően állítható a FOV, így mindenki
megtalálja "a maga számítását", a saját preferenciái, és kijelzője
szerint... Van aki sokat szeret látni, és nem zavarja, hogy emiatt
minden rohadt messzi lévőnek tűnik... más meg keveset, és nem
zavarja, hogy ettől a mozgása lassúnak tűnik, mint egy zoom-os
felvétel a versenyszemélygépjárműből: különbözőek vagyunk, na!
Az alapbeállítás a legtöbbeknek, a legelterjedtebb kijelzőkön faja.
Aki ezektől eltér (21:9, multimonitor, stb.), vagy éppen ez (vmiért)
hányingert okoz neki (előfordul), állíthatja: örömésbódogság...[GONOSZ]
Annyi, hogy sommásan kijelenteni, hogy "16:9-ben" többet látsz
minden esetben, egy hatalmas tévedés... Amikor képkivágással
jutsz el oda a 4:3-ból, mint régebbi(!) játékokban gyakran, akkor
az pont kevesebb információt jelent. Szerintem nem nekem kell
ezt elmagyaráznod, de tőled megszoktam, hogy próbálkozol.Inkább magyarázd el Sztregonak, neki nem volt világos a dolog!
Neki nem számított semmi, csak a 16:9 meg a fix 60 fps, hogy
ne legyen hátrányban (gyors legyen), ja és a "gyönyörű grafika".
[/GONOSZ] -
l4ci
tag
Hát, nálam a 10"-os Sony tableten iszonyat gáz, ahogy kinéz default beállításokkal... Tiszta kockás minden, egyenes vonal alig van. Igaz, hogy már 2 éves a vas, de azért nem olyan szar, akkor még csúcsgép volt, egy iPad se tol sokkal többet szintetikus teszteken. De hát az optimalizálás hiánya megteszi a hatását: még ilyen fos grafikával is megröccen néha, de majd holnap lebutítom a grafikát, ha befejeztem ezt a challenget. 5"-on valóban "szép", a telefonon
alig lehet észrevenniis észre lehet azért venni a recés éleket, még 1280x720-as felbontáson is... -
DigitXT
félisten
Nem sajna. Hidd el, konyítok valamennyit a számítógépes grafikához.
Természetesen a végső kép, a feliratokkal pixelhelyes Full HD (natív!),
de a 3D render felbontása kisebb - amit interpolációval felskálázott.Elég, ha kinagyítod (azért linkeltem png-ben), s megnézed a lépcsőket
az autó bármely elemén, a rázókövön, épületen. (Nem pontosan a fele
felbontásból van felskálázva, azt nem állítom, hogy 960x540 - de nem
több egy 1280-as felbontásnál, az garantált: ezen az élsimi sem segít,
persze mosna rajta, de ha Full HD lenne kisebbek lennének a recék.)
-
DigitXT
félisten
Benne van a módszer az általad most írtakban is. A 42 ezer reklám
megtekintése természetesen csak szarkazmus volt: nekem sosem
adott többet napi 5-nél, ahhoz is VPN kellett és akkor se volt biztos.Megjegyzem, inkább játszanék, mint nyomogassam - arra volt csak
jó, hogy néha lelkiismeretfurdalás nélkül lehetett menedzserre adni.
Többszáz goldos autókra + többezer goldos tuningra nyilván kevés.Amúgy megvolt a kockázata, hogy nem működik, de szerencsére itt
van felhő mentés, az visszaállítható. Egy másik játékban nem ment,
felhő se volt, szóval, amit korábban elértem/befizettem, azt buktam.
Tanulópénz. Nem véletlen nem a kedvenc játékomon kísérleteztem,
egy másik pl. el sem indult a hekk után, de mindegy hisz' kivittem.ON: a garázs teljes értékébe beleszámítanak a festések és felnik is?
Lacinak vmi 600M, nehéz elképzelni annyi tuningot... bár nem kizárt. -
#40359168
törölt tag
Azt tudom, hogy az új széria holnap indul, csak azért kérdeztem így, mert nem arról, hanem a VPN-ről volt szó. Egyébként a Regera event-jénél 10-15 perc volt a legtöbb nap. Az meg szerintem nem olyan nagy katasztrófa, ha frissül a "géppark".
Én a magam részéről baromira unom, hogy ha haladni akarok a játékban, kellenek a versenyekhez tartozó PR-ok által kikényszerített gold-os upgrade-ek vagy a csak aranyért megvásárolható autók, amikért hatmilliószor körbe kell mennem ugyanazzal az egy-két kocsival ugyanazok ellen a Le Mans-i pályán, és még így is jó, ha egy-két hónap alatt összejön egy 300 aranyba kerülő autó. Teljesen tiszta játékkal, csupán szintlépésekből és szériás 25-50-75-100%-okból összeszedett aranyakkal a Legend pl. egészen egyszerűen teljesíthetetlen, virtuális autókra viszont nem költök pénzt, akkor inkább elviszem az igazit egy olajcserére, vagy veszek bele egy garnitúra üléshuzatot.
-
cuebler
senior tag
azok is
úgy a harmincadik után kezd unalmas lenni: optimális fordulatszám, villogó zöldre elváltani, esetleg néha a változatosság kedvéért nitro-t tolni. arról nem is szólva, hogy az úgynevezett crew battle versenyeken a "főgonosz" legyőzéséhez felajánl a játék olyan alkatrészt, ami még a "végtelenített" mod-ban lévő pénzekkel sem vásárolható meg. az én "képességeim" pedig enélkül kevesek voltak legyőzni őket, persze ez nem zárja ki, hogy vannak olyanok, akiknek enélkül is megy
jól van, kipróbáltam, láttam, ennyi...
maradok a real racing 3-nál. -
DigitXT
félisten
A statisztika tök jó, a hozzászólásod hasznos, az utolsó bekezdés viszont
lükeség, mert semmi köze az akármire költött összegnek ahhoz, hogy egy
autót mennyiből lehet megvenni. Ahogy a 100K-s FFB kormány híreknél is
sok lüke jön azzal, hogy ennyiből vesz egy Ladát csapatni a susnyásban...Ui: én megértem Fez69 álláspontját, hogy alig játszik vele - jól tudja, hogy
soha nem lesz vége: ha neki így jó... Nade nyafogásnak titulálni mikor az
őhozzá hasonlóan felnőtt emberek az aránytalan árazásról beszélgetnek,
nettó provokáció. (Ettől persze béke van, meg nagyon szép, hogy szimes
szakiról van szó. Csak hát ennek semmi köze az aktuális témázáshoz.)
Amúgy jobb lenne, ha tényleg prémium tartalmakért kellene fizetni. Ilyen
szempontból a goldos autó végülis...* Optikai tuning megint lehetNE az:
a legutóbbi "életemben" (amiben 90K van "csak"), nem költöttem ilyenre,
és tuti nem is fogok. Sok-e a 90K? Attól függ: a motorom pl. 8-10x annyi
pénzt benyelt 2 év alatt. Pedig csak 340K-ért vettem: olcsó húsnak ugye.De a PR feltételek, s a semmit nem érő, csak ahhoz szükséges 100-200
goldba kerülő tuningok nem prémium tartalmak, csak épp pénznyelők...
Egy 200 goldos autó hozzáad a játékhoz, egy 200 goldos tuning nem.*: nem kell: nem kell. Érthető. Nem kötelező megvenni+100%-ra játszani.
-
kgymac
őstag
Bár nincs kanyar, de dragnál gyengébb ellenfeleket ad. Jelen event esetében a résztvevők nem változnak, csak az idejük nő. Ma kétszer is teljesítettem a 3. napot, a lányom profiljával gyengébb (PR szerint) kocsira erősebb ellenfeleket adott, mint nekem (A 3/4 futam esetén kb. 10 mp-cel volt jobb a futam ideje, mint az én profilommal. Mindkettő profillal nyertem, vezetni nagyjából ugyanúgy - bénán, low segítségekkel
- szoktam, nem hinném, hogy 1-2 mp-nél több eltérés lenne a két profil körei között). Igaz, a lányom profiljával nem mentem kb. 20 elvesztett melbourne-i futamot tegnap.
-
lalikaone
csendes tag
ha a legfrissebb verzioval jatszok, van hozza cloud save, letoltom a 2.1 apk-t, enged belepni es jatszani a jelenlegi felhasznalommal, majd amit abban nyertem (kocsi penz arany) megmarad ha visszarakom a friss verziot? masik, vannak meg ilyen aranyfarmolos lehetosegek regebbi verziokban?
-
DigitXT
félisten
Mint azt korábban kifejtettem az "élmenő/nagymenő/top" időkhöz képest
simán van 2-3 mp lemaradásom a legtöbb pályán (na nem mindenhol*),
viszont ezek az idők is bőven elegek az A csoporthoz. Akár a Top500-ba.
DE leginkább a barátlistán az első helyre kerüléshez... Az ilyenekből van
az a csomó Friend Bonus-om nem másból. Mivel csak 20(!) emberke van
a listámon, átlagosan mindenkire kiosztott már 100-110 pontocskát, LOL.
2015.10.15-én a korábban említett nem vmi erős idő, 1:19 is elsőre jött ki:
Szóval, ha sokat küzdöttél az 1:17-ért, el kell keserítselek, ma is elsőre
javítottam meg, úgy, hogy megcsúsztam az egyik kigyorson, ahol benne
maradt vagy 6 tized: kicsit agresszívebb féktáv az elején, simán lesznek
ebből 1:16-os idők. Nem, nekem még nincsenek meg, de idővel lesznek.
És akkor még mindig "van még mit javítani" az 1:14-hez, szóval: hajrá!*: van ahol több.
Mire screenshottal együtt összeírtam, be is futott egy 1:16!
Grat!
Melóban vagyok, így "visszavágni" esélytelen: talán éjfél környékén. -
DigitXT
félisten
Elsőre nekem 1:17.8, de nincs 33K+ aranyam, hogy instant szervizelgessek,
szóval a most még bennehagyott sok-sok tizedet nem autózom ki.
Screenshot van, de mivel az idő nem túl erős (hibákkal), nem túl izgalmas...
(A barátlistások meg amúgy is azonnal látják a friss időket.Bocs Pepi6.)
-
DigitXT
félisten
Az elsőből 18/20-as mindkét kocsim, és csak Top1000 környéki az időm.
Az "élmenőktől" ~3 ill. ~5 mp lemaradásban vagyokmégaz adott pályákon:
kötve hiszem, hogy a 2 (aranyos) tuning szint felröppentene a csúcsra, LOL.
De a Porsche "csak" 17 aranyat kér (~300 Ft), az Audi 22-t:talán beszállok!GT500 természetesen fullos, régi jó cimborám. De 1:19-es idővel 4000+-ban
vagyok, ami persze még mindig "A" csoport, de nem különösebben erős idő. -
Fez69
csendes tag
A RR3 megjelenése óta, csaknem 3 éve tolom, átlagosan napi fél órát, de még soha sem volt két millánál több $-om. Nem célom a játék "kijátszása". A szériákat csak 75%-ig viszem általában. A Renault-ra semmi szükségem. A többi szériánál szépen meg is oldották a dolgot, csak itt lett elbaltázva. Remélem javítják.
-
DigitXT
félisten
Én letoltam mindet 77%-ig, és annyi. Sajnos tényleg ugyanaz.
Egyetlen izgalmasabb verseny volt benne, amikor Endurance-ban
valami 28 km-t ment egyik kolléga, én meg nagyon nem értettem,
hogy hogyan: gyanakodtam, hogy kevés a tuning! Végül rájöttem:
vagy bug, vagy nemt'om mi miatt, adott tuningszint után bedobált
sokkal lassabb autókat is, akik egyrészt adták a bónusz 10 mp-t,
másrészt feltartották a gyorsabb botokat, így több kört is minimál
időveszteséggel le lehetett tolni, így végül futottam vagy 30 km-t...
Korábban ezeknek a lassabb botoknak nyoma sem volt és 20 km
is szenvedősen ment, ami ugye kevés volt az üdvösséghez: gáz...
(Egy-két Nascar versenyt is élveztem amúgy, de ahogy írod, ebből
bőven elég lett volna egy széria a "4" "különböző" autóval is.)
-
lalikaone
csendes tag
a limited versenyvaltozatra gondolok. de vegulis annyira nem gaz mert abban az eventben elegge adjak majd az aranyat ahogy latom a cikkben.
egyebkent valaki innen tagja valamilyen csapatnak? milyen a csapatverseny modja a jateknak? erdemes jatszani vele, vagy televan cheaterrel mint a time trial es online versenyek?!
-
-
-
Tibcsi21
csendes tag
-
SkyLaci
őstag
én az endurance-okat egyszerűen úgy szoktam csinálni hogy előtte kilövöm az internetkapcsolatot, így a legjobb ellenfél max 10 km-et fut, ezt pedig jellemzően még teljesen lestrapált autóval is sikerül megfutnom. (egy éve jöttem rá erre, előtte rengeteget szívtam néha a huszonakárhány kilométerekkel)
-
DigitXT
félisten
Megváltozik a járműszerelvény eredő légellenállása.
Mit nem lehet ezen érteni? (A lökdösés az extra dolog.)
De hát ezt is elmondják a videóban... Sőt, le is rajzolják,
a gyengébbek kedvéért... A leszakadó örvények, azaz a
turbulens áramlás fékező hatását csökenti picit az első
autón a hátsó: együtt gyorsabbak lehetnek 1-2 mph-val,
mindenféle lökdösődés nélkül. Persze a játékban simán
eltúlozhatták ezt is, ahogy minden mást, az nem kérdés. -
NNME
csendes tag
De ez most épp reális, mivel a NASCAR autóknál a szélárnyék az első autóra is hat, ha szorosan mögötte is jön egy autó. Akit jobban érdekel, nézze meg ezt a videót: https://www.youtube.com/watch?v=70s1Zycr_x0
Az autók tapadása pedig azért lehet ennyire jó mert itt is slick gumik vannak az autón, mint a Forma 1-ben.
-
BikaGT
csendes tag
-
l4ci
tag
De ha semmit sem frissítettem, akkor mégis mi a fene nyúlhatna bele? Ráadásul leszedtem a ClockSync és Clean Master app-okat is, hátha ezek módosítják, de így se megy. Viszont megnéztem a google profilnál, hogy a Google+ abban a percben frissül, amikor időt állítok, hiába van kikapcsolva a fiókokra a szinkronizálás...
-
Pompi
nagyúr
Nekem tegnap volt a suzukai 20 méteres és már hülyét kaptam, vagy tucatszor neki kellett fussak, mert annyira igyekeztem, hogy kanyarban mindig mellé értem és elmentem mellette (online ellenfél könnyebb volt, az offline bot jobban elhúzott az egyenesekben). Igaz nekem vannak rajta goldos és az utána jövő pénzes tuningok is. Viszont ma a Brands Hatches 6 körösnél tartok, az elsőre nagyon nem ment.
-
Pompi
nagyúr
-
DigitXT
félisten
Akkor nagyon ügyes vagy.
Mi volt a trükk? (A full tuning, lol.)
MA-sat sehol, szerintem legtöbben a Prohardver! alól vagyunk,
így PH Real Racers néven, vagy valami hasonló keresd. Pompi
hozta létre, szóval sanszos, hogy az ő HSZ-ei között lesz.Szerk: én meguntam az erőlködést a majdnem fullos kocsival,
szóval guestként 20,6-tal behúztam: nem ér annyi goldot a Z4. -
-
DigitXT
félisten
Lehetséges.
Ha tényleg "nem lehet" megfutni már, akkor ki fogok lépni. Köszi!
Szerk: azt hittem, hogy van valami trükk, hogy 5. körben kell levágni, 6-ban nem:
néha nagyon sokat jelent, hogy még beérsz 2 ellenfelet, és még a cél is megvan.
Máskor viszont felesleges lenne távot veszíteni, ha az idővel jól állsz. S röhej, de
már egy pár napja erőlködök ezen, valahogy nem jöttem rá a "tuti" stratégiára. -
DigitXT
félisten
Nofene, Neked megvan a játékból a legfrissebb verzió is?
Csak azért, mert
biztos, hogy az a 22,3 km még egy régivel volt, s az újjal, valami oknál fogva
(legyen az a bug, vagy az ellenfelek más viselkedése, és/vagy eloszlása!) ez
jóval nehezebb. Szerintem. Azért biztos, mert az a barát, aki futotta, nagyon
rég versenyzett utoljára, az új szériákban egyáltalán nem, csak a régiekkel...Erre tudok gondolni, vagy ahogy Pompi írta, béna vagyok: ez is lehetőség.
(Csak azt nem értem, hogy miért nincs gond az aktuális szériákkal? Amikor
"a feltételek egyeznek" rendszerint a jobbak között vagyok... mint TT-n, akár
ugye ahogy írtad Te is, "elsőre, gyakorlás nélkül", még full tuning nélkül is...)Egy példa, ahol a challenge-ben jóval korábban futott időt kellett megdönteni:
-
DigitXT
félisten
Nem pont azért. Ez egyfajta reklám, ami a PH cikkeket ajánlaná: még reszelik.
-
kgymac
őstag
Így is van, én tavaly augusztus végén kezdtem, de csak később olvasgattam, mert némileg nehéz volt az előrelépés (jött az első/második/harmadik goldos auto és nem volt elég gold). Manager/Agent/Engeneer-t csak novemberben használtam először
Meg aztán a korai szakaszban festegettem is, ami már feleslegesnek látszik, mert megoldható fóliázással is (kár, hogy nem lehet matt/fényes/metál között váltani).
A csak R$ tuninghoz gyenge ellenfelek kellettek, bár most már butítom az AI-t, de a masserattit és az F1-es ferrarikat a teljesíthetetlen feltételek miatt hagytam abba (általában endurance, >=18km, míg nekem max 11km jött össze, a goldos fejlesztések ellenére is). -
Petya25
őstag
Ezt írtam meg már többször én is, és pénzt nem fogok betolni.
Kb 5000 elérhetetlen gold kellene (fél éve), csak ezért én nem játszom.
Most hogy jött ez a dupla frame, 2-3 verseny egy szint, így azért párszázat össze tudok tolni, hogy be tudjak fejezni pár szériát. Van pár széria/futam amit arany/PR hiány miatt nem tudtam végigvinni. Na de most... -
Gyurma_13
aktív tag
Vagy kb. 3-4 hónap alatt összegyűjtöd napi egy szintlépéssel. (Nálam 42 gold/szintlépés)
Én most ebbe fogtam bele. És remélem utána nem kell többet szükölködnöm az aranyért. Kb. 4 futam/nap. (1óra)
Persze ezt a dupla fame nap loop-olással csinálom, addig mind a 100 nap április 17.-eDe ahogy elnézem egy évben kétszer is van erre lehetőség, aki meg tud lenni 3 hónapig offline-ban az próbálja meg.
-
Petya25
őstag
Igen, vagy vettem vagy nyertem.
Csak ezek nincsenek meg:
Lamborghini Miura (idióta időlimites a vásárolhatósága)
Porsche 911 RSR (2014)
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse
Ferrari LaFerrari
Koenigsegg Agera R
Lamborghini Veneno
Toyota TS040 Hybrid
Spada Codatronca Barchettameg a Rönók...
-
DigitXT
félisten
Ebből több nyeremény autó. Mások* meg 40%-os akcióban elérhetőek voltak:
elég sok goldot lehetett kapni achievementekért, meg a szériák teljesítéséért.
(De mondjuk pl. az 1000 aranyos Toyota az tényleg a vicc kategória csúcsa.)*: pl. Porsche 911 RSR (2014) szerintem nekem úgy lett meg. A Berlinetta az
lehet, hogy csak simán a 20%-os akcióban, amikor pont volt rá annyi arany...
A 2013-as verzió annyiban hiányzik, hogy a Porsche szériában kellene sajna,
de mondjuk 600 arany az is, ami vicc.(De ami még vicc, hogy az ingyenes
WRC autó tuningja többszáz gold, széria 100%-hoz fel kell húzni PR60-ra.)
Soha nem térül meg.
-
l4ci
tag
Köszi, megvan a Vertex és a McLaren P1 is full tuningos már, majd megkeresem ez a pályát, ha ezzel is lehet farmolni az szuper, már kissé unom a Suzukát (is)...
Gyurma_13: Úgy tűnik, hogy egy kicsit most leparkolok itt. Újrajátszom a napot vagy 200x... Csak nehogy elfelejtsem visszaállítani az ébresztőórát (és kikapcsolni a netet) másnap reggel...
-
l4ci
tag
Ebben igazad van, de én a 2.1 után nem a legújabbra fogok frissíteni, hanem a 2.4-re, ahol már a megemelt fame-gold rendszer van, csak a 2.5-ben rontották le harmadára-negyedére. Szóval minél magasabb szinten fejezem be a 2.1-et, annál több aranyat fogok kapni a 2.4-ben a LeMans futamok után.
Ahogy számolom még mindig kell kb 40 milla az autók full tuningjához, ha ezt a fame duplázót csak arra használom, hogy ezt a mennyiséget Suzukával összefarmoljam, akkor is rengeteg szintet tudok lépni 1-2 hét alatt.
Nyilván nem az aranyszerzésre akarom felhasználni, arra ott az 50 goldos trükk, csupán a szintet akarom egy kicsit feltornázni, hogy később több arany jusson a szintlépésért. Persze lineárisan többet kell majd versenyezni a fame-ért, de szerintem megéri. Kivéve, ha most lejjebb viszik a fame-level arányt, meglátjuk mit kezdenek most ezzel...
-
Gyurma_13
aktív tag
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 3D nyomtatás
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Asustor NAS
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Tőzsde és gazdaság
- Wise (ex-TransferWise)
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8500 16GB DDR4 960GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- LENOVO ThinkBook 13s - 13.3" FullHD IPS - i5-10210U - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF F15 FX506HM Gamer notebook - i5 11400H 16GB DDR4 RAM 512GB SSD RTX 3060 6GB W10
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest