- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
Új hozzászólás Aktív témák
-
F-ECT$
titán
Nekem is meglett a GTE, viszont az utolsó pályán észrevettem valamit. Az első igazán hosszú egyenesben az első néhány körben lazán elértem a 360 km/h-t, de az utolsó körökben akárhogy erőlködtem már csak 345 körül sikerült menni, mielőtt fékezni kellett. Lehet, hogy mégis romlik futam közben is egy picit az autó?
-
DigitXT
félisten
Nagyon pipec festéseket csináltok kevés elemből is, le a kalappal!
Én vagy csak poénkodtam, vagy ráhánytam valamit, vagy mindkettő.
Végtelen golddal nem volt probléma felvásárolni minden sz*rt - de ilyen
értékelhetőbb dizájnom soha nem volt; most meg nem költök rá goldot.
De látom, hogy az alap formák is elég jól mutatnak, jól kombinálva... -
Pompi
nagyúr
Meg van nekem is. Összesen 72 goldomban van az egész challenge. Ennyivel van kevesebb goldom, mint amikor elkezdtem. Az elmúlt 10 napban csak ezeket a futamokat teljesítettem, közben volt egy szintlépésem, ez 30 gold volt pluszban (gyakorlatileg pont szintlépésem után kezdődött a challenge), meg az összeszedhető elvileg 80 gold. 3 aranyas fejlesztést toltam fel az autóra - gyakorlatilag a challenge szepontbjából feleslegesen - és mechanikra költöttem jópárszor, sokszor nem is az időhiány, hanem az inkább legyek már túl rajta miatt.
Ráadásul az utolsó 12 körösön elfelejettem a fame duplázót betolni (előtte valamelyik nagyobb 10 körösre bekapcsoltam, egyébként nem), de ezért nem akartam újra futni, annyira nem élvezte a csuklómA 330 km/h-s monzait skippeltem 45 aranyért, és ha jól emlékszem 2x volt olyan, hogy utolsó helyen végzéssel kelljen kitrükközni az AI-t és így a győzelmet, amúgy nem volt gond.
Tehát 72 aranyban van az autó megszerzése, amin most 13/27 fejlesztés van, 79.5-9s PR-rel. Összeséségen még ha közben az ember azt is érzi, hogy b@sszák meg a majmok, pénz lehúzás stb. azért nem rossz ennyiért az autó szerintem. -
Sordoran
addikt
válasz
Petya25 #4193 üzenetére
Már full tier3 tuninggal másodikra meg lett nálam ma, elsőre 329 lett, másodikra 330. Persze 45 goldért olcsóbban kijöttem volna skippelve, de így legalább lesz benne még erő maradék kihívásokra és sorozatra is. Meg ugye mégis itt van az, hogy minden kihívást teljesítek magamtól, de tény, hogy ezzel sokakkal kiszúrtak (én 2 napja pont ezért küldtem rá tier2 goldot és 2 napos tier3-at). Remélem jövőben tartózkodnak az ilyenektől.
-
DigitXT
félisten
Én a szokásos tökön-paszulyon át módszerrel, ha már nem nézte.
Kicsit spórolgattam a féktávok előtt, meg nem nyomtam ki a szemét:
350 km/h körül néha "krúzoltam". De miután láttam, hogy bőven elég
lesz, igyekeztem taposni, de így is megmaradt három liter/gallon, lol.
Sok esetben nem a spórolás miatt fordultam gáz nélkül, hanem mert
úgy garantáltan nem dobja ki a seggét, és fékezni sem kell annyit.
(Nem igen szeretek ilyenkor fékezni, zavar a precíz kormányzásban.)Ui: olvastam, hogy 41 perc lesz, így aggódtam, hogy nem lesz annyi
időm játszani: nem az alázás miatt nyomtam neki, hanem siettem.
A 3:08 körüli idők, mint a befutó is kifejezetten lassúnak számítottak.
(Jó lett a festésed! Mondjuk én amikor "telibe" fóliáztam, egy verseny
után dobtam le róla az egészet, mert a napellenzőn lévő rész zavart.) -
NNME
csendes tag
Hát végre nekem is megvan! A 330-as challenge-et nekem is skippelni kellett mert nem bírt annyit menni ez a rohadt jó ócskavas!
Ma délután még a tegnapi stage-en voltam ragadva aztán láttam, hogy még alig 15 órám van teljesíteni, így kicsit belehúztam. Az utolsó stage versenyeit aranyos szerelővel kellett megcsináljam, hogy ne romoljon az autó és én se aludjak el.
A legutolsó versenyen Ti hogy mentetek ennyire jó időket? Elég volt az üzemanyag? A 7. körig úgy mentem, hogy +10-nyi üzemanyagot spóroljak meg, addig alig 6000 m előnyt szereztem és csak a 11. körben előztem le az másodikat. A végén persze megmaradt 5.x, de pár körön keresztül legalább tudtam menni rendesen.
Időközben megszerettem az autót, főleg itt LeMansban volt lehetőség többet menni vele és még élveztem is. Jó a tapadása és meglepően gyors is. Valami erősebb ellenfelek ellen mennék még 10 köröket is fej-fej mellett, majd remélem a szériájában lesz néhány ilyen verseny.
Így néz ki a nyereményem, majd ha ellenem versenyeztek akkor vigyázzatok a fényezésre!
A következő frissítés valamikor április végén esedékes ha jól számolom, remélem valami újabb finomság fog érkezni.
-
npeter
csendes tag
Befejeztem a The 500-at egy teljesen alap autóval, semmi tuningot nem tettem bele, egyedül a monzai 330-ast skippeltem.
-
#40359168
törölt tag
válasz
Gyurma_13 #4167 üzenetére
A kimaxolást a pénzes upgrade-ek plafonjáig értettem.
A McLaren F1 pl. alapból nem egy nagy élmény, de felfejlesztve bitangjó, élmény vele menni. Huayra: ugyanez, nem a legjobb, de az összes pénzes tuninggal simán verem vele a Koenigsegg-eket. A lényeg az élmény, így megvan.
-
DigitXT
félisten
válasz
Gyurma_13 #4182 üzenetére
Sajnos sokáig: egyiket 85 goldom bánta, és pontosan +2 km/h-t jelentett.
Kronok: természetesen nem az oválról van szó, nem értem, hogy jön ide.
Oválnál 346-ot adott: lepukkant kocsival 295 ment. Aztán adott 344-et, de
csak 342.83-at sikerült kipréselnem a PR80,3-as fostalicskából.
Elméleti TopSpeed-je akkor 351 volt. Potom 50 aranyért ez 354-re nőtt.
Erre 339-et adott következőre, tehát itt felesleges volt a fejlesztés: 345.73
Szerk: ha figyeled a számokat, szinten pontosan a fejlesztésnyit gyorsult.Parabolicából kellett kigyorsítani, hogy meglegyen a célvonalig 330.
Sajnos rengetegszer volt 327, majd fejlesztés után 329, és érdekes mikor
a harmadik fejlesztést is rátoltam, akkor meg 331. (Igyekeztem jól belőni,
határon elfordulni, meg minden, de hát ennyi tellett tőlem - szar ügy.
Olcsóbb lett volna "skippelni", mert "feleslegesen jó" lett így a kocsi LOL.)
Az 5. körben köröztem le először a másodikat... A 10. körben másodszor.Ui: amúgy összességében szórakoztató széria volt, a kocsi is jó: tetszett!
(Ez a költs rá gyorsan 1-2K-t goldra, mert különben buktad, na az nem.)
-
Curka
csendes tag
10/2 megint esélyes
-
DigitXT
félisten
Szerencsére nem volt egyéb feltétel (offroad pl.), 36,5p alatt lezavartam.
Páran kaptak három kört is. A második meg valami 34 km-t (2,5 kör), de
a lekörözésekkor megtörtem a kocsit - nem mentek végig 2:59-es körök.
3:08-ig is visszalassultam néha. Benyával sem kellett sokat spórolni: jó,
a 330 km/h feltétel miatt beleöltem a gépbe jó pár aranyat. Ez van. -
Gyurma_13
aktív tag
Ja, ezt én nem tapasztaltam. Mindegy, ne izgulj, egyszerre ne akarj meggazdagodni.
Próbáld kicsit később.
Én kb. 1-3 goldot kapok/belépés. 3 óránként szoktam ránézni, és csak egy max. két országból nézek rá.Az nem normális, hogy 15-20 aranyat kapsz! ( hogy a kérdésre is válaszoljak )
-
Gyurma_13
aktív tag
Nekem nem ad ennyit mint neked. Vagy első napos vagy? Mert akkor nekem is annyit adott, de aztán csökkentett. Ha arra gondolsz amit már hónapok óta kiír ( függetlenül ettől a VPN-es dologtól ) azt nekem is kiírja:
De ezt már te is beraktad pár hónapja. Magyarországról nem kapunk semmit, csak ezt...
Hó végén újra indul az 500 Mb. Én már a kicsit bonyolultabbnak tűnő OVPN-t is felraktam, ha elfogy a Tunnelbear, tudjam azt is használni.
-
Kronok
tag
-
-
Gyurma_13
aktív tag
Jobb sarokban fent a free gold feliratnál kell rábökni.
De azt várd meg míg az RR3 teljesen betölt, ezt úgy tudod biztosra ellenőrizni, ha ugyan innen indulsz mint a képen. ( a time Trial versenynek sem szabad homokórázni, meg kell várni hogy az is betölt )Ha ráböktél elvileg elindít egy 15-30 sec reklámot, lent a sarokban számlálja mennyi ideje megy a reklám, végigvárod, vége a Mini bejátszásnak, vársz egy picit és ad egy goldot.
Ha szerencsés vagy megint el tudsz indítani egy újabbat, ha nem akkor egyelőre ennyi, pár óra múlva újra próbálod. Angol, Francia, Német, Olasz, Svájc, néha többet is ad egyszerre. -
Gyurma_13
aktív tag
Pár napja még nekem is az volt. iOS-t vagy Android-ot használsz?
Töltsd le a Tunnelbear appot. Indítsd el,(regisztrálj) majd a térképén kiválasztasz egy országot, megvárod míg átvált arra az országra, ( 3 másodperc ) és kész. Ekkor olyan mintha az adott országba lenne a készüléked. Ilyenkor VPN kapcsolatban vagy az adott országgal, olyan mintha onnan neteznél.Elindítod a RR3-at, és megvárod míg betölt. Megynyitod az ingyen goldot adó reklámot. Egészen addig míg adja őket. Ha már nincs több, akkor kilépsz. Kilövöd a Tunnelbeart, és visszanézel pár óra múlva.
Ua kezdődik előrről bekapcsolod a Tunnelbeart csak most egy másik országot állítasz be és utána megint belépsz RR3-ba és megint megnézed van e goldos reklám.Pofon egyszerű. De nézd meg a linket a 4091 hozzászólásnál, mert Szmar jobban leírta.
Egy próbát megér... -
Curka
csendes tag
sajna nekem ez héber
-
Curka
csendes tag
Ja arról nem is beszélve hogy egészen a 8. napig elég volt a második tuning kör és a harmadiknak meg két nap kell. OKOS.
-
Curka
csendes tag
Számomra az is idegesítő, hogy ha végzek egy adott nappal nem enged tovább. Gondolom nem vagyok egyedül azzal a problémával hogy nem tudok egész nap játszani mert dolgozni esetleg suliba kell járni így csak este jut egy kis idő játékra de mivel az autó szervizelése is időt vesz igénybe így szinte teljesen lehetetlen teljesíteni. Arról nem is beszélve hogy ha már az ember végigszenvedi a küldetéseket legalább ne kerülne 3x annyiba a tuning amire szükség van mint az autó tényleges vételára,. Ez a 330Km/h kiverte nálam a biztosítékot. Egy rakás aranyat és pénzt rávertem a gépre és így sem tudom megcsinálni így elveszett az egész inkább hagytam volna a franca az egészet és a tuning árán meg is vehettem volna. Így se lé se verda. Gratulálok a készítőknek sikerült megutáltatni a játékot velem pedig több mint 3 éve játszottam vele.
-
Gyurma_13
aktív tag
válasz
#40359168 #4166 üzenetére
A kimaxolásnak sincs sok értelme, szerintem inkább vegyél egy újabb autót. Amúgy nagyon szemetek a tűzmajmok, rohadt nehéz feljlődni egy bizonyos szint után.
Amúgy meg a Tunnelbear VPN-t mindenkinek ajánlom, napi 5-10 gold megvan belőle. GB, DE, CH, elég jól ad. Nagyon egyszerű használni. Rengeteget számít már ez is.
4091 hsz. Link is van ( köszi Szmar)
-
#40359168
törölt tag
Én feladtam, tartok egy kis szünetet a játékban, aztán inkább versenyezgetek mérgelődés nélkül. Az eddigi legjobb event amúgy a 919-es volt eddig szerintem, nehéz volt, de minden perce élvezetes, és nem az ipari lehúzásról szólt. Ráadásul ez az Aston annyira nem is mozgat, inkább kimaxolom a majdnem elfelejtett autóimat - McLaren F1, CCXR, Huayra és társaik - aztán hadd szóljon. 89 autóm van meg, na bumm, igazából a hiányzók közül csak a két 911 RSR, az Agera R, a Zonda R és a Veneno izgat, ezekre majd szép lassacskán összefarmolom a goldokat. Na jó, a Miura meg a Countach is kell. 😃
-
Curka
csendes tag
Kb. 20. nekifutásra is csak 325Km/h a max amit ki tudok hozni belőle ezeknek elment az esze....
-
Kronok
tag
ez az utolsó nap nem volt valami nehéz...
az utolsó 12 körös 120L benzin 14500m lekörözés se volt nagyon megerőltető, inkább a 41 perc ami időbe került az egész na az volt fájdalmas -
Pompi
nagyúr
válasz
Petya25 #4161 üzenetére
Ovál megvan, de beszivatott. Elég durva pakkot fogtam ki, és mivel üzemanyag elfogyással lett vége a futamnak, nem vett belőlük vissza, csak mire erre rájöttem már mindent próbáltam, aztán beértem egyszer utolsóként a célba és visszavette olyanra, hogy a következő már lazán meg lett.
Ahhoz képest, hogy az előző ilyen benzinspórolósak milyen könnyen teljesíthetően voltak, ezt elszabták egy kicsit. -
Petya25
őstag
Mások is itt akadtak meg.
Ahogy itt a srác írja, hogy rengeteget beletolva meg lehet csinálni, nade 350 arany... (a pénz nem számít)
Én 130-at dobtam csak bele és a szkippért 45-öt, többet nem ér, várjuk a holnapot.Ovál meg van már?
A holnapi futam lista fent van valahol?
Holnap bekapunk egy 500 mérföldes ovált? Brutál lenne. -
Pepi6
csendes tag
Ha időben kezdtem, akkor holnap estig kell befejezni teljesen ugye?
-
Petya25
őstag
Én szkippeltem, a maradék két futam megalázóan fölényes volt. Az utolsó 10 körös Brand Hatch, első körében 800m előnyöm volt, 3 kört kapott....
-
Sordoran
addikt
Kíváncsi vagyok sikerül-e valakinek, és mennyi fejlesztéssel. Én 2 nappal később kezdtem, így még nem ott járok, viszont lehet hülyeség volt most rátolni a maradék tier2 goldosat, és így is skippelni kell majd. Hétfőn meglátjuk, hogy 21 fejlesztéssel menni fog-e.
-
#40359168
törölt tag
Valamelyik korábbinál volt egy ugyanilyen, Melbourne-ben kellett megcsinálni, emlékszem, mérföldre állítottam a kijelzést, hogy másfélszer akkora esélyem legyen, és így is kellett hozzá jópár próbálkozás. Ha fölélőttem, "Goal failed" jött. Talán az R8 spyder-nél volt, nemtom. Nem at least 330-at írnak, hanem at 330-at, bár tökmindegy, úgyse tudom megfutni, megpróbálok egy kis aranyat összeszedni, hogy tudjak skip-elni. 😐
-
szmar
csendes tag
válasz
#40359168 #4146 üzenetére
Nem vagyok benne biztos, hogy pontosan 330 kell, szerintem lehet több, más kérdés, hogy nem nagyon lesz, mert a 320 körüli sebességhez is több aranyas fejlesztés kell.. szóval 45goldért szinte ingyen van a kihagyás, nekem kb bármelyik fejlesztés, ami kb 2 km/h-t javított 50 arany volt, szóval nem volt bonyolult választás. Elvileg a 10-edik napon is lesz egy ilyen feladat, ott valszeg a le-mansi célegyenesnél, kíváncsi leszek az teljesíthető lesz-e, vagy az is 50 körüli arany ki az ablakon
-
#40359168
törölt tag
Na, megvan a nagy szívatás az 500-as event-ben, utolsó előtti nap, egy kör Monza, lépd át a célvonalat pontosan 205 Mph (330 km/h) sebességgel. Az egy dolog, hogy nehéz pontosan eltalálni, de az én autóm egyszerűen nem gyorsul fel ekkora tempóra a kanyartól a célegyenesben, szóval fejleszteni kell. Teljes pénzes első kör plusz három gold-os rajta van, nem elég. :/
-
kgymac
őstag
-
Sordoran
addikt
válasz
Petya25 #4142 üzenetére
Főleg hogy nálam még mindig előjön ez a hirtelen beakad amit csinálok dolog (nem hajlandó fékezni, vagy fékezést nem akarja abbahagyni, vagy a kanyarodást folytatja hiába fordítom vissza telefont). Szerencsére csak egyszer jön elő egy futamon, de ha buktam miatta, akkor következőre ismét előjön, és csak a szerencsében bízhatok, hogy tudom korrigálni.
-
Pepi6
csendes tag
A mai nap sem volt vészes szerintem...már nem sok van hátra
-
kgymac
őstag
-
Sordoran
addikt
válasz
Petya25 #4136 üzenetére
Full tier2 goldos 305 arany, utána full tier3 pénzes, de 2 nap fejlesztési idő. Ennél többet nem kell költeni rá szerintem, kérdés mennyivel kevesebb elég. Aki biztosra akar menni, rátolja ezeket végig, aztán ha kifog rajta valami akkor butíttatja az AI-t, vagy gyakorolj ami skillt igényel.
-
kgymac
őstag
Akkor is visszavesz az IA-ból, ha csak kicsit vered meg. 100m alatti nyerésnél már visszavesz (fame függő lehet, mert kevés fame-et adó futam esetén sok futam kell hozzá).
De a leromlott állapotú kocsis futam többet csökkent. Akár nyerhető is, bár ehhez elég sok futam szükséges.
TT 5-12 mp várakozással vagy leromlott kocsival is sokat lendít lefelé. -
l4ci
tag
Ebben nagy igazság van. Most az újrakezdés után a Lexus LFA-t fullra tuningoltam, hogy minél hamarabb átléphessem a szériáját, hát volt olyan verseny, ahol elsőre 5. lettem csak (pedig csak nagyon kicsiket hibáztam), pedig tényleg fullra van húzva minden. Mondjuk ez a Lexus egy fos, még fullosan is úgy csúszkál, mintha jégen mennél vele...
-
Pepi6
csendes tag
Első körös pénzes fejlesztés van rajta, illetve a 2.körös aranyosból a motor és a váltó. I
gen, ismerem a vesztek és kisebb lesz az elvárás", de a Hunternél nekem nem akart működni. Speed Recordnál még nem próbáltam, mert javitani kell a kocsit.
-
Pompi
nagyúr
Párszor vesztessz és már meg is van (elméletben).
Eddig én is mindig tuningoltam vadul a verdát a challengek alatt, de van abban igazság, hogy a gép hozzád igazítja a kihívást, szóval ha maxra tolod a verdát, akkor nőnek az elvárások is.
Szóval nem tudom mi a jó irány, de jó lenne tudni, mert nem szeretném az utolsó 2 napon belülre halasztani a fejlesztést ha mégis szükséges lenne.
-
Pepi6
csendes tag
Na lehet kezdeni aggódni
6. nap - Indianapolis oval. Speed Record 342 km/h illetve egy Hunter. 417m-rel kell nyerni, 340el tudok manuális gázzal (minden segitség OFF).
-
npeter
csendes tag
Nekem sikerült alap autóval megnyerni a Mount Panorama speed recordot. Addig indítgattam, újra amíg az első helyezett sebessége 326,5 lett, ennyi volt az összes autóé. Én pedig tudtam menni 327-et igy első lettem.
-
Sordoran
addikt
Eddig nem igazán volt szívatós kihívás, de még csak a 6. napnál jár többség, és ahogy olvashattad a speed recordnál egyeseknek már probléma lett elérni. A direkt vesztünk és így gyengül ellenfél trükk itt még megy, későbbiekben lehet olyan ahova nem elég, én biztos ami biztos most motor, váltó és karosszériára rátoltam tier2 goldos fejlesztést és már pörög rájuk a tier3 pénzes is. Ami többnyire problémás az speed record, speed snap és drag race, ezek meg pont ezeket igénylik a sebességet és gyorsulást, remélem többire nem lesz szükség, így is 138 goldba került, amiből lejön végül is 80 gold nyeremény.
De az autó eredeti 720 goldos árához képest ez is semmiség, lehet rátolom maradék tier2-őt is, hogy biztosra menjek. -
Gyurma_13
aktív tag
Elkezdtem én is az 500-as eventet. Aki végzett már vele, az írja már meg, hogy meddig kell tuningolni.
Gondolom az első R$-es kör az alap. Az első kör goldos fejlesztésből mindegyik kell? -
Pompi
nagyúr
Van némi humorérzékük azért...
-
kgymac
őstag
válasz
Petya25 #4119 üzenetére
Köszi.
A Melbourne engem is szivatott, kb. 20-ra lett meg. Nagyon más, hogy a kocsira is vigyázni kell, ráadásul csak a 4. körben értem utol az utolsót. Bezzeg az st5/1-ben sokkal lassabbak voltak...
A feltartóst először rosszul értelmeztem, csak a második futamban sikerült. Biztos a sok nagybetű zavart be. Sokat nem kellett küzdenem, a 2. helyezett 1:14-et ment
-
kgymac
őstag
Sziasztok,
A le mans event-ben van napi feladat limit? Vagy lehet tolni egymás után, mint pl. az újonnan beépített Marquis (maserati) sorozatban? Belekezdenék az 500-as astonos mellett, ha nincs napi határ. Köszönöm előre is.
-
Kronok
tag
nagyon sokadik kísérletre egyszer csak 333 lett a legnagyobb sebességhatár, így már sikerült, a hosszú egyenes előtt kikapcsoltam a fékrásegítést mikor meglett a 334 pause gyors visszakapcsol és amit bírt a kijelző annyira nyomtam a féket és nem csúsztam ki
ez a benzinkannás futam néha idegesítő is tud lenni, mount-nál pl 9L lazán megmarad, előző körben meg a 8. körben elfogyott a 10 körös versenynél
-
Pompi
nagyúr
Jaja, izgi volt, tükörfigyelős
Amúgy alapvetően eddig még nem voltak oltári baromságok ebben a challenge-ben, nekem bejönnek a benzinfigyelősök is (igen, Spa-ban annyira nem kellett tartani, én egy 5 egységnyit - több, mint 1 kör - megspóroltam a végére), ez a feltartós is, mondjuk a normál köridőhöz képest ami olyan 50 mp körül van, 20 mp-t feltartani nem kevés, de jó volt.
-
F-ECT$
titán
Végre egy jó kis challenge: 5-nap, 2-es feladat: Melbourne, 1 kör 1:10-en kívül úgy, hogy első maradsz. Bár kicsit szívatós a feladat, de olyan 4-5 próbából meglett.
-
Petya25
őstag
-
NNME
csendes tag
Áh oké, a kipörgésgátló volt bekapcsolva és az lassított be.
Ausztráliában már kellett volna a második aranyos fejlesztés a Speed Recordnál. Nekem 340 km/h-t kellett elérni a győzelemhez, a sebesség megvolt, de az sehogy sem akart sikerülni, hogy ne csússzak ki a fűre a második hosszú egyenes után.
Pro tipp: Aztán kitaláltam, hogy amint megvan a célsebesség, ráhúzok a falra. Szerencsére elég közel van így a két bal oldali kerék még a pályán maradt viszont bőven lelassított annyira, hogy ne csússzak ki és az autó sem törött össze.
De ma valamikor futnom kell néhány 10 körös LeManst és néhány dolgot fejleszteni kell az autón különben nem fog sikerülni ha lesz még ilyen szívatósabb futam.
-
F-ECT$
titán
Jók ezek az üzemanyag spórolós kihívások, de pl a 4-ik nap végi (8 kör Spa) olyanra sikerült, hogy teli gázzal is bőven elég a 32 egységnyi cucc...
-
Unbaised-Ben
senior tag
én a manuálist gáz/féket azért nem szeretem mert akkor hülyén tartom a telefont, fájnak az ujjaim pár kör után, egyszerűen nem kényelmes
-
F-ECT$
titán
válasz
Tsebacsi #4102 üzenetére
Páran már tesztelték, és a full segítség több másodperc lassulást, míg az enyhe segítség is ~1 másodperc lassulást jelent 1 körön, szóval igen: van értelme lemondani.
Arról nem is beszélve, hogy a Challenge-ek alatt biztosan van segítség nélküli verseny, jó, ha nem akkor kell megszokni ezt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Egy nap a TCL-nél: érkeznek az új tévék!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- OLED monitor topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Sorozatok
- PlayStation 5
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- iPhone-t használók OFF topikja
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- További aktív témák...
- Kingmax 1x2GB DDR2 800 RAM eladó
- RÉSZLETRE , Bankmentes , kamatmentes Asus Rog Zephyrus G16
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- AKCIÓ! Gigabyte AORUS 16X (2024) Gamer notebook - i7 14650HX 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GBWin11
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7600 32GB DDR5 512GB SSD RTX 4070 12GB ZALMAN S2 TG EVGA 650W
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest