Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- N€T0X|N: Poloskahegy
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aladdin
aktív tag
válasz
Petya25
#14068
üzenetére
Áhh, szar vagyok
Tegnap mentem egy olyan időt, hogy a legutolsó S kanyarban még csak 6 tizeddel voltam lemaradva, és ott elkúrtam az egészet. Vagy kisodródom, vagy nagyon lassú vagyok, vagy levágom a kanyart. Azt nem tudom jól bevenni. Ha az menne, simán megvolna az A. Mindegy, örülök ennek is
Jaja, 3 fékezés, nem több. Bízni kell ebben a szarban, piszkosul jól kanyarodik
-
Faur
csendes tag
válasz
Petya25
#14037
üzenetére
Én annyira viszem végig amíg a PR engedi. Így vagyok most kb 90% körül az össz játékot tekintve. Ez nagyon lassan nő, és amikor frissítés jön, akkor visszaesik 1-2%-ot.
Az új autókat addig tuningolom amíg kell hogy megkapjam. Ezután csak várakozás, és csak akkor tuningolok maxra egy autót amikor sale van, és ha mákom van akkor be tudom fejezni a régi eventeket, amikből kb minden esetben csak pár futam van hátra.
Nekem csak az új autókra kell költenem, vennem már nem kell mert 1-2 kivételre (Formula-e) nincs szükség. A meglévő kocsikból 70% maxon van.
Így gyűlik szépen az arany, +időmérő, szintlépés, reklám, egyéb jutalmak. Mondjuk ez olyan soha végetnemérős dolog úgy érzem....
Egyébként pedig nagyon unom már....
A csapat kihívásokat kijavíthatnák, mert az még talán motiválna egy kicsit. -
-
-
balintka
addikt
válasz
Petya25
#13378
üzenetére
Én még csinálom, de az értelmetlen F1-es XP gyűjtésből nagyon elegem van már. Igaz, az utolsó előtti autóval is lassan félig megleszek, lassan kész 8. invitational is, remélem már néhány hét alatt kimegy az F1 teljesen.
A heti WTT-n bejutottam a C-be, ilyen se volt még sosem.
-
válasz
Petya25
#13346
üzenetére

Decííííp!Nekünk 1 Ferrari, 1 McLaren és egy Porsche van csak. De annak örülök, hogy a fiaim is szeretik (na meg az autókat is... a lányom meg motorozik
)
(A Lego nagyon jó cucc - szerintem. Nekem még gyerekkoromból is van néhány - 30+ éves, és még mindig jól használható. Nem beszélve a vizuális fejlesztési oldaláról nézve...) -
válasz
Petya25
#13222
üzenetére
Max annyi, hogy lehet vele VP-t (mennyi mindent jelent ez rövidítve
) meg 100 aranyat begyűjteni.
Én végigvittem, így meglett az "ajándék Audi RS S Cupé".Bakter, mentem az F-e time trial-ban, azt' negyedikre bebólintottam B-be. Bezzeg a normál wttt-ben éveket kell egy-egy ilyen alkalomra várni

szerk.:
Azt néztem, hogy a Limites series megismételhető (bár pontosan nem tudom mit is jelent ez, mi is történik, ha megismétli az ember). Eddig ez a fícsör még nem volt. -
-
válasz
Petya25
#12953
üzenetére
Én 50 perccel a vége előtt futottam 1 tizeddel jobbat, így visszamentem B-be szerencsére.
Az igen!
Szerintem is sokkal többen mennek jó időket, meg hát aki régebb óta játszik, annak egyre több a fullos autója, így néha csak a szerencsén múlik (nálam biztosan), hogy épp az adott autóval D vagy C lesz a végén.
-
balintka
addikt
válasz
Petya25
#12915
üzenetére
Reklámnézéssel, legálisan szereztem meg az aranyat, rengeteg időt fektettem/fektetek bele. És most óriási tartalékom van félretéve a "végjátékra".
Azt nem gondolom én se, h 100%-ra eljutok júniusig, de 90% felett már úgy veszem, h "végeztem" a lényegi résszel.
Nálam is gond van vele, de ez programhiba, mert ilyenkor hang sincsen a játékban. Remélhetőleg javítják.
-
szaszyka
senior tag
válasz
Petya25
#12889
üzenetére
Offline-ban csinálom. Nem tűnik nagyon vészesnek, de kicsit leamortizált autóval már a 8-10 körös versenyeket nem lehet lehozni, pedig a lekörözések miatti ellenfél-feltartással szokott sikerülni. Most nem. Viszont az elimination-ben határozottabban agresszívabbak az ellenfelek!
-
balintka
addikt
válasz
Petya25
#12858
üzenetére
Nincs türelmem nekem se minden pályán, minden autóval a féktávokat tanulni. Időm meg legfőképp.
Én fullos Vettel-lel (Binotto L11 volt) mentem, de jobban jártam volna a Mercedes-sel, azzal a Time Trial-on talán több mint 1 mp-cel jobb kört autóztam (mindkettő autó fullos driver, principal, belga setup-pal). A Binotto utolsó 2 tuningja miatt álltam csak neki a Ferrari-val, de nem érte meg. Utolsó nap lehet 1 vagy 2 stage meglehetett volna a Mercivel skip nélkül.
-
-
válasz
Petya25
#12618
üzenetére
Meglévő autóra is locsolni kell jópár M$-t, de valóban, ha már a Formula-e 2020 season széria megvan, akkor az ottani autóval kell belevágni a "special event"-be. Azzal a második nap tuti befejezhető.
Végülis belekezdtem, amíg tart a jelenlegi PR-je az autónak, addig csinálom, aztán majd meglát-tyúk. -
válasz
Petya25
#12612
üzenetére
Igazából talán annyi, hogy nem kell annyit xp-ért farmolni... legalábbis nekem ez jött ki logikailag.
vévgiviggni a szériát csak magas driver xp-vel lehet. Így viszont ha locsolsz rá m$-t, meg aranyat (a "mérnökre"), akkor a szériában megnő az RP. (- na... ez szép magyar mondat lett.)
Tehát elősegíti a széria befejezését.
Gondolom azért találták ezt ki, hogy maradjon valamo konc a special event után, és ne tűnjön el minden, megelőzve ezzel a keserű szájízt, ami a tuning elveszésével jár. -
Aladdin
aktív tag
válasz
Petya25
#12533
üzenetére
Egy nap van hatra, de vagy 8000 pont hianyzik a 4-es XP szinhez, szoval nem fog osszejonni, igy asszem valami 1,3 milla MS volt, meg talan 100 gold amit koltottem? Nem is ertem hogyan lehet osszefarmolni ennyi XP szintet? Es ez a 3-as szint, ez a most indult TT-n szerintem lofing az alaphoz kepest. Kb semmivel sem gyorsabb igy az auto.
-
válasz
Petya25
#12426
üzenetére
Hát... kicentizted rendesen!
De lényeg, hogy megvan.Amúgy erre az m$-re ez a javaslatom: [link]
Lényegében tartalékba tenni az utolsó versenyt, mielőtt bónuszt adna, és csak akkor felhasználni, ha feltétlenül kell. persze ezzel akkor az ember "kockáztatja" a 100%-os rátáját
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Építő/felújító topik
- Futás, futópályák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Okos Otthon / Smart Home
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- További aktív témák...
- Megkímélt HP Gamer,15,6"FullHD IPS,i5 8300H(8X4,Ghz)GTX 1050 4/8GBVGA,16-32GB RAM/512GB SSD,ÚJ akku
- Dell Precision 5530,15.6",FHD,i7-8850H,16GB DDR4,512GB NVMe SSD,P2000 4GB VGA,WIN11
- Artillery Genius 3D Nyomtató
- Prusa MMU3 MK4S/CoreOne (Multi Material Unit)
- Huawei P9 Lite Mobiltelefon fekete 16/2 - VNS-L21 - Független!
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 512GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! MSI Katana15 HX B14WEK notebook - i7 14650HX 16GB DDR5 1TB SSD nVidia RTX 5050 8GB WIN11
- BESZÁMÍTÁS! 8TB Western Digital Red Plus SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! HP EliteBook x360 830 G7 i5-10210U 16GB 512GB 1 év garancia
- Playstation 4 Fat 500 GB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Tegnap mentem egy olyan időt, hogy a legutolsó S kanyarban még csak 6 tizeddel voltam lemaradva, és ott elkúrtam az egészet. Vagy kisodródom, vagy nagyon lassú vagyok, vagy levágom a kanyart. Azt nem tudom jól bevenni. Ha az menne, simán megvolna az A. Mindegy, örülök ennek is


)

ezzel. Te jó ég...
Ez aztán hard!!!
) meg 100 aranyat begyűjteni.

