- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
Új hozzászólás Aktív témák
-
TpS
őstag
válasz
Sordoran #12285 üzenetére
A grid autosport azért elég komoly ellenfél, ha multizni nem akarunk.
Az rr2-től játszom vele, majd jött az rr3, és valóban zseton nélkül, vagy még az elején az "okos" megoldás nélkül lehetetlen elviselhető időn belül előre jutni, és nagyon könnyű jelentős összeget elszórni rá, ha nem figyelünk oda.
A grid 3500 Ft körül volt, de semmilyen plusz költség nincs. Miután felraktam (korábban pc-n is toltam), már nem érdekelt az rr3 végtelenül ismétlődő új küldetései. Most a forma1 miatt jöttem vissza, de csak egy gépet farmoltam össze kemény munkával, de a többire már nem pazarlom az időmet, mert teljesen azonos küldetések leszenk. Elég bosszantó, amikor elkap a játék heve, és lenyomom a 8-9 körös versenyt, és csak 10 rugót kapok meg a 90-ből, mert elértem a 180-at. -
WilliamG
csendes tag
-
l4ci
tag
válasz
Sordoran #11517 üzenetére
Szerintem egész jól lehet haladni benne, ha tudsz vezetni és kikapcsolod a fék assistot. Nem kell félni, megcsúszni nem fog, max kiszélesíted a pályát, ami Monacoban, Bakuban és Szingapúrban kicsit necces, mert össze is tudod törni a kocsit (ilyenkor azonnali DNF), de máshol amúgy nem gáz.
Én az Ausztrál verseny előtti héten kezdtem újra, tavaly már feltelepítettem, játszogattam rajta, de nagyon szenvedős volt, mert fék assisttal mentem és nehéz volt megszokni a sok agresszív állatot. Tehát az ausztrál nagydíj előtt kezdtem újra league 7-től, kb 200-250 pontom volt, múlt hétvégén, a bahreini nagydíjon már league 1-ben voltam (2500 pont), most 4700 körül vagyok és egy aero alkatrészen kívül minden megvan. Számít a tuning is, de annyira nem kritikus, inkább csak magasabb ligákban fontos, én league 5-ben kapcsoltam ki a fék assistot, mert még low-on is nagyon lassít és amúgy is van ideális nyomvonal, ami dinamikusan mutatja a féktávokat is.
Most azért küzdök, hogy a safety rating-emet bevigyem zöldbe (3.0 fölé), mert a sok idióta (élő ember és AI bot is) állandóan nekem jön és ha bármi okból ütközünk, akkor többnyire az én ratingemet is rontja. Amúgy egész jó kis game, én még csak egy kocsit vettem meg (Ferrarit), mert duel-ekre sok ember szerint ez a legjobb, de eventekre (minden F1 hétvégén) állítólag a Mercedes a legjobb. Ha nem tudok Ferrarival bekerülni a gold ligába, akkor meg fogom venni a Mercit is, ez még mindig nem olyan durva, mint a RR3 esetében, egész jól lehet haladni, mivel nincs karrier, csak az éves 20-21 versenyhétvége, amúgy meg duel-ekkel tudsz szerezni mindent.
-
l4ci
tag
válasz
Sordoran #11398 üzenetére
Hogy pontosan milyen autók lesznek azt nem tudom, de a következő infokat találtam az RR3 Trackside facebook csoportban:
It seems we will be having short (maybe Monthly?) updates:
- v7.1 from February 11 till March 04;
- v7.2 on March 04;
- v7.3 on April 01;
- v7.4 in May.The Flashbacks return in April.
The Special Events return in May. -
Petya25
őstag
válasz
Sordoran #11390 üzenetére
Uhh, az 1k az elég karcsú, azzal már akár kölcsönözni sem biztos hogy megy egy komolyabb gép. Kb 3 éve voltam már 100%-on ezért onnan könnyebb volt, gyakorlatilag csak az új dolgokat kell tolni, meg az ismétléseket. Remélem olyat nem találnak ki újra mostmár. Minden fullos és csak az új szériák vannak nyitva, de nem hiszem, hogy kifuttatom újra 100-ra. Nekem sem ér már ennyi beleölt időt.
-
Petya25
őstag
válasz
Sordoran #11388 üzenetére
Pedig az egyetlen valamirevaló újítás a Nascar volt pár éve, azóta semmi. Évenként 1-2 pálya meg egy halom qrvadrága autó és unalmas szervezés. Gondolom az új beszállók fizetnek némi aprót hogy tudjanak haladni. A régiek már megtanultak gazdálkodni benne, vagy meghekkelték vagy így, vagy úgy. Nekem se jelent már semmit a játék, kihívás nincs. Szerencsére amikor még lehetett betankoltam.
-
Petya25
őstag
válasz
Sordoran #10604 üzenetére
Nekem a ráfordított ídő / élvezeti érték alapján nem éri meg sokszor ugyanaz megfutni-megpróbálni kevés upgrade-del, tudva hogy később még több kell majd a szériában. Persze feleslegesen én sem verem el a goldot, talán csak 93 fullos gépem van. A jelenlegi jutalomrendszer (kb heti 500 gold) mellett nem érdemes szivatnom magam, nem farmolok, nem ölök bele felesleg időt. És már így is elég sok amit rászánok.
-
Petya25
őstag
válasz
Sordoran #10530 üzenetére
23-mal menni fog a 295.
Az ajánlott PR alatt nem fog butulni, felette igen.
A 6/4 is szívás lesz, az fix értékes.cappa72
Volt akinek elveszett az ideje menet közben, nekem eddig megmaradt.
Megfutod újra és kész.Engem az érdekelne, hogy 4.x-es droidra mikor javítaniak, mert nem lehet visszatölteni mentést...
-
rumos14
nagyúr
válasz
Sordoran #10448 üzenetére
szintén... és nem is nagyon érdekel
hetek óta már csak a WTT-t nyomom, némi dollárért, bár annak sincs sok haszna így 18 misi felett.
bátorkodom kimondani, hogy számomra elmúlt a játék varázsa, és, lehet fújolni, de az Asphalt 8 most sokkal több örömet okoz. a játszás pedig ugyebár erről szól... -
l4ci
tag
válasz
Sordoran #10334 üzenetére
Nekem már másfél éve fullos minden, ezért kb egy éve elkezdtem feltuningolni a régi elhagyott profilomat, most kettővel nyomom és így sem szakadok bele, a "kis levelen" már csak 11 autó hiányzik, ebből 9 Nascar...
Amúgy tényleg elég unalmas a karrier mód, sok kihívás nincs benne, ez a Gauntlet sem volt nehéz, de azért újrakezdtem vagy 8x, hogy adjon minél több kupát. De a 120 versenyből így is csak 78 kupát kaptam, a végén már nagyon kevés volt az új verseny, ami még nem volt korábban.
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit művelnek az update-ben, nem tudom lehet-e jobb ez a Nascar/Formula E széria, nekem mindkettő unalmas volt eddig, bár az aksikímélős feladatok érdekesek voltak...
-
Aladdin
aktív tag
válasz
Sordoran #10307 üzenetére
Egyébként pont ma reggel számoltam ki, h elkezdődött egy új hónap, h a napi bejelentkezés 220 arany, napi reklám 150 arany, WTTT 400 arany, havi egy szintlépés 38 arany, versenyekből összejön mittomén 100-200 körül. Összeadva beérkezik olyan 900-1000 arany havonta.
Most, h akciósan vannak a tuningok néhány autóra, azért most bevásároltam, elment vagy 1500 arany, de fullra húztam egy pár exclusive szériás autót -
rumos14
nagyúr
válasz
Sordoran #10305 üzenetére
Asterion meg a 918 Weissach is meglettek ilyen 8-10 körüli tuninggal és max 1 skip-pel. szóval sztem is nehezebbek lettek az event-ek. mondjuk erre a McLaren-re nem sajnálom a tuningot, mégis csak Senna vezette
nekem holnap jön az utsó nap, ma a 183 km/h átlagsebességes autocross-t szkippeltem, nem ment pár próba után és aztán még épp eleget szívóztam a 7.3-mal is.
amúgy sajnos a F1-es autókra és a Lotus 125-re vhogy nem érzek rá, ez a hiperrövid féktáv nekem nem fekszik érdekes módon, ill. néha olyan helyen csúsznak meg alacsonyabb sebességnél hogy csak lesek (és szállok). -
axod
tag
válasz
Sordoran #10303 üzenetére
Hát elképzelhető, hogy 2-3 óra után ment volna, ha türelmesebb vagyok
Én is gondolkodtam, hogy tuning, vagy skip, nálam a skip döntött. Régebben érdekes, mert én könnyebnek éreztem, simán vannak régi autók 17-19 upgraddel, a mostaniakból mind 21 és még így is van, hogy skippelek. Az is igaz, most már inkább xbox-on játszok, régen meg ezzel játszottam nagyon sokat.
-
axod
tag
válasz
Sordoran #10300 üzenetére
Akkor csak nekem koptak meg a skilljeim (vagy nem is voltak soha)
Hát kíváncsi leszek a tapasztalatra, speed snapnél nekem 339 volt a max amit ki tudtam hozni belőle, 441.3 volt a cél, 4. versenynél pedig 222 körül volt a max. avg speed amikor hiba/kocc. stb. nélkül végigmentem, 228 lett volna a teljesítendő. Aztán lehet csak nem vagyok elég türelmes/képességek hiánya, és ezek is hozhatóak lettek volna.
-
Terapeuta
őstag
válasz
Sordoran #9957 üzenetére
Nálam tudásbeli probléma van
...a Porsche 2017-nél lett nagyon elegem magamból, hogy azért kell fejlesztenem, mert nem tudok összerakni egy normális kőrt
. Azóta a küldetéseket butítás nélkül próbálom csakazértis...meg kellene tanulni jó időket menni
Sajnos a manuálos részeket user error miattugrom alapból...próbálgattam, de az első kanyar csak nem akart jól összejönni, mindig 5-6 autó volt előttem, nem tudtam időben az elejére érni. Valószínű, ha a kanyargósban sikerült volna élre kerülni, akkor mögöttem is lassultak volna...8.4-nél például (ahol 60 mp követés kellett) a követés ideje alatt eléggé nyomta az első, aztán mikor ott hagytam, a végére összejött majd egy ezres..érezhetően lassabb lett szerintem.
8.4-ről jut eszembe..épp ment Le Mans, azt is néztem...kicsit késő is volt...nem igazán jött le, hogy a 8.4 két körös, nem egy
hagytam is, hogy majd másnap pihenten simaliba lesz...ez általában be szokott jönni ...
aztán csak nem. Mondom megnézem a videót, hogy csinálják...aztán amikor a videón átment a célvonalon az első kőr végén, esett le, hogy b+ ez egy két körös verseny..És ha már Le Mans ... a gyerek miatt mostanában a TV úgy egyben kiesik a tevékenységeim közül, de most a kamasz rokon nagymamánál a családi katyvaszban megszerezte a távirányítót, és kapcsolt az eurosportra...na szóval szidom ezt a játékot, de amikor megláttam a kocsikat élőben, amikor láttam a pályát, a fedélzeti képeket, akkor nekem ez nagyon megtetszett, hogy a játék ezt (OFF)persze a fizikát leszámítva(/OFF) milyen szépen visszaadja...látványos ez a játék, mondhatni realisztikus (szembe napsütés), minden pályarészt szinte azonnal megismertem, tudtam hol megy a verda (OFF)na persze éjszaka nem(/OFF)... a végsebességek közötti eltérést nem értem
(a játékban 400-at megyünk a Mulsanne-ban
-
l4ci
tag
válasz
Sordoran #9957 üzenetére
Igen, pont ez az, erről beszéltem már a múltkor is, amikor a "butításról" volt szó! Nem kell veszíteni ahhoz, hogy butuljanak a botok, elég csak minimális előnnyel nyerni! Endurance-on megállsz az 1. hely után, speed snap-en, speed record-on 1-2 km/h-val nyersz, vagy kupákon nem nyersz csak 50-100 méter előnnyel. Ha így végignyomsz egy szériát vagy egy LTS-t, akkor a végére garantáltan lebutulnak arra a szintre, hogy minimál tuninggal is végig lehet nyomni bármelyik versenyt. (Kivéve a drag-eket, mert ott direkt szopatnak, hogy tegyél rá még egy tuningot...) Én így tervezem megnyerni a következő két autót is, felhúzom őket minimál PR szintre és butítással behúzom őket a kislevelen. A nagyon meg van bőven arany, nem kell spórolnom.
-
DigitXT
félisten
válasz
Sordoran #9915 üzenetére
Én a Renault-val kezdtem neki, aztán a NextEV, aztán az Audi.
Mindegyikkel könnyű volt javítani, hol ezért, hol azért. Tehát, ha
csak azt nézzük, akkor az Audi a "legjobb", mert azzal ment a
legjobb kör, de mivel a végén volt, rengeteg gyakorlás után, nos
lehet, hogy a Renault-val is ugyanazt meg tudnám futni.NextEV: jobban betapadt
Audi: jobban gyorsított
Természetesen tizedekről beszélünk... de sok tized az már mp. -
l4ci
tag
válasz
Sordoran #9850 üzenetére
Egyszer összejött a második autóval is Melbourne-ben a B csoport, amikor a Lotus még nem volt meg, következő héten szerencsére akciós volt éppen...
Amúgy igen, aki wttt-zik az fullra húzza a kocsikat, így viszont tényleg heti max 10 perc a B, ha nincs éppen falazós pálya. Csak akkor voltam C-ben, amikor 1-2 falazós pálya volt, többek között Hong Kong meg Porsche Dynamic... -
Aladdin
aktív tag
válasz
Sordoran #9850 üzenetére
Mióta megszűnt a mutyizás a WTT-ben, nekem is csak ilyen 50-70% közötti tuningjaim vannak az autókon, de azért egy B-t össze tudok hozni. Nem mindig könnyen, de összejön
Tegyük hozzá, h amíg lehetett fullra húzni autót, nekem akkor sem sikerült az A. Annyira nem vagyok ügyes... -
l4ci
tag
válasz
Sordoran #9816 üzenetére
Na pont ezért fogom én ezt rommá butítva megcsinálni, semmi kedvem szívni vele a végén!
Mondjuk ahogy nézem eléggé megéri végigtolni, mert a 720 goldos autót el lehet hozni 225-ért, amiben benne van a második körös tuning is (305 gold a 7 tuning ára, de 80 visszajön a szériából), szóval még 7 perc és elkezdem a kislevelen is, pont jövő hétvégére esik a vége így. -
l4ci
tag
válasz
Sordoran #9714 üzenetére
Ez tényleg túl könnyű volt az eddigiekhez képest. Vasárnap reggel kezdtem, estére mindkét profilom 190e pontnál állt, tegnap este fél óra alatt meglett mindkettő. Újrakezdés nélkül, ráadásul az egyiken nem is lett fullos a kocsi, maradt még benne tuninglehetőség. Az azért sokat számított, hogy nem volt olyan kupa, ahol no offtrack, no collision, no skidding a feltétel, régebben ezek szivattak rettenetesen.
A wttt-ről pedig annyit, hogy azért könnyebb bekerülni B-be, mert ugye eltörölték a kölcsönzés lehetőségét így aki nem tudja fullozni a kocsit, annak nincs sok esélye a 100 aranyra se. Én mondjuk még a második kocsival is be tudtam kerülni B elejére, amikor Melbourne-ben még nem volt meg a Lotus. Szerencsére következő héten pont akciós volt, így meg tudtam venni a kis levelre is!
-
axod
tag
válasz
Sordoran #9670 üzenetére
A Drag-et én is ezzel a trükkel csináltam meg, egyébként a közelében sem voltam
Szerintem nettó 200 arany nem rossz értem, sajnos a csak pénzes idők már nagyon régen elmentek, mostanában viszont voltak nagyon pofátlan lehúzások... Viszont ha nem lenne tartalékom a régi időkről, illetve nem lennék elite, akkor szívnám a fogam. Most már szűröm mit csinálok végig sajnos...
-
l4ci
tag
válasz
Sordoran #9574 üzenetére
Hát eddig meg lehetett azt csinálni, hogy a wttt futam előtt feltuningoltad a verdát maxra, így tudtál menni egy jó B-C időt, amivel meglett minden héten a heti 50-100 arany. Ugyanígy lehetett olyan autóval menni wttt-n, ami nem is volt meg, mert megvetted, feltuningoltad, aztán miután futottál egy jó eredményt, restore-t nyomtál és megmaradt az autó/tuning ára. Na mostantól ezzel már nem lehet játszani, mert ha ezzel próbálkozna vki, akkor elveszi a TT eredményt, de az összeset, ami ehhez az autóhoz tartozott.
-
ntglaci
csendes tag
válasz
Sordoran #9309 üzenetére
Na ez nem igazán jó! A fájlméreteket néztétek már? Többször előfordult hogy egy frissítés után a plist fájlok mérete nem volt egyforma, az új és a régi plist fájlok mérete eltért! Gondolom ilyenkor a fájl tartalom is eltér! Érdemes inkább minden frissítés után elvégezni a frissített verzió plist fájljaival a másolásokat. Plusz 2-3 perc de igy legalább mindig működik. (Nem kizárt hogy a régebbi verziók graf.beállítással is működik, de ha fejlesztenek valamit a grafikán akkor a régi plist fájl problémás lehet!)
-
Petya25
őstag
válasz
Sordoran #9280 üzenetére
Húúú jó sokáig toltad, nekem nem lett volna hozzá türelmem.
A múltkorit megoldottam simán egy körben pár boss skippel, most is csak két boss skip volt és a végén jártam. Kellett még 4k a 250-hez, mert úgy jönnek ki a futamok. és én barom egy rontás után rámentettem, na ezt a 4k-t futottam meg egy új körben. Szerintem 7 napig nem érdemes szívni vele.
-
ntglaci
csendes tag
válasz
Sordoran #9008 üzenetére
Nem a goldról van szó! Fullos az autó, de így sem ér semmit! Az a bajom, hogy bármilyen autóval megyek bármilyen pályán, kínlódás az egész, szar az irányítás, szar a fizika, idegesítő a bot-ok szemétsége stb. Eddig szórakoztatott a játék, most idegesít! Sajnos én nem csináltam mentést. Ha visszaraknám a régebbi verziót, működne a mostani felhő mentés restore-val?
-
l4ci
tag
válasz
Sordoran #8922 üzenetére
Én meg ezért nyomom két eszközről, amikor az egyiken mentek, a másikon azonnal restore. Ha már ennyire szivatnak, akkor legalább bebiztosítsam magam. De azért vannak teljesíthetetlen feladatok megint: Hockenheimring Short 2 kör, Boss Challange, ne ütközz, ne menj le a pályáról 1mp-nél több időre. Na itt már eleve nem lehet elfordulni a rövidre koccanás nélkül, az offtrack még talán belefért volna, de mindig hozzáértem valamelyik autóhoz. Aztán végigmentem kilökdösve mindenkit, de 26-os tuninggal épphogy utolértem az elsőt a második körben. Kicsit erősre vették a botokat ennél a feladatnál. Rápróbáltam vagy 9x, de nem lett meg, hát kezdtem előről. Pedig volt ne fékezz feladat Dubai-ban is, az másodjára meglett, manuál gázzal simán lehetett hozni.
-
DigitXT
félisten
válasz
Sordoran #8917 üzenetére
Nekem 1 kör Daytona Road... 7 ellenféllel Hardnak nevezve, és mivel
az előbb részletezett tulajdonsáokkal bírt az autó tényleg gáz volt...Aztán így estére megérkezett az első sor (csak pénzes) tuning, rögtön
Mediumnak nevezte csak, majd rátoltam a második sort (persze, csak
az aranyosok mentek rá rögtön), így lett Easy a kihívás. Ehhez képest
sikerült elcseszni egy rossz féktávval, és most, a kilövés után belépve
azzal fogadott, hogy run completed. Tehát nem próbálhattam újra és a
talonban lévő 7000 pont is ment a levesbe, nem csak a ticket... Fasza!Persze, jó pénzért lehet ticketet vásárolni, tehát semmi gond, csak egy
hangyafasznyit idegesítő a dolog. És ugyanolyan, fos autóért küzdünk!Szerk: ja igen, az előzőben versenyenként jött 7-8000 pont, most meg
boss-futamonként, szóval úgy néz ki nem tudják vmi jól belőni. -
-
l4ci
tag
válasz
Sordoran #8785 üzenetére
Azt nem írtad, hogy milyen oprendszer, iOS vagy Android? Nekem nem változott, vagy csak nem hallom éjszaka az értesítéseket, de nekem mintha nem is jönne a telefonon (Android) mostanában értesítés, pedig szerintem semmit sem változtattam. Majd figyelek rá, de gyanús nekem, hogy semmi se jön, mert napközben egész nap fut a játék háttérben és mégse dobott fel semmit, ami eléggé esélytelen. Nem lehet az értesítési beállításoknál alkalmazás szinten szabályozni a hangokat?
Ami engem ennél sokkal jobban zavar, az a grafikai beállítások módosításnának hiánya. Hiába másolom be a .depot/eds mappába a low plist file-okat, semmi sem változik. Ugyanúgy laggol ez a fos, a tableten van hogy tiszta diavetítés az egész. Most emiatt vegyek iPad-et, mert a lassan 3 éves Sony tableten nem fut ez az egy játék rendesen? A feleannyiba kerülő gagyi Lenovo telefonomon jobban fut, pedig lemértem Benchmarkkal, volt olyan pálya, ahol csak 15 fps volt. Szánalmas, de emiatt nem fogok százezres telefont venni, maximum egy iPad-et vagyok hajlandó újítani - ami ugye drágább, de legalább nagyobb is...
-
DigitXT
félisten
válasz
Sordoran #8785 üzenetére
Szerintem nincs más lehetőség, mint a játék értesítéseinek teljes tiltása.
(Nekem első dolgom ezt megtenni, ha esetleg újratelepítés esete állna fent:
ha úgy felejtem, az első pár órában halálra idegesít az állandó effektelés.)
A napi bónuszra állíthatsz be magadnak külön emlékeztetőt a naptáradban.
-
rumos14
nagyúr
válasz
Sordoran #8640 üzenetére
én nem annyira örültem annak h 350e pont kell és 8 napig húzzák. a második boss futam a pénzes tuningokkal már hard, mi lesz itt később?
egyik (nem boss) feladat nem sikerült, kilőttem a játékot, erre hiába töltöm vissza a felhő mentést, előlről kezdeti velem az egészet. újraindítás, semmi nem segít. lehet, hogy helyben, a telóra is tesz vmi bejegyzést, ami alapján ezt csinálja? nem kizárt, mert nyomtam egy uninstallt, és utána újratelepítés, felhő töltés után már rendben volt. -
-
cuebler
senior tag
válasz
Sordoran #8549 üzenetére
1,2,4 sikerült pénzes tuninggal. a hármast skippeltem (második helyig jutottam csak, de az f1 a kigyorsításoknál láthatóan stabilabb, az egyenesbeli sebességről nem is szólva), az ötödiket három próbálkozásra is 180-200 méter híján nem tudtam megcsinálni, úgyhogy skip lett az is. már csak 53k goldom maradt
-
ntglaci
csendes tag
válasz
Sordoran #8491 üzenetére
Its my life! Bingó! Szupi! Thx! Az általad leírt módszer működik! Butul a graf. Hogy mi értelme volt így megkeverni a dolgokat, azt nem tudom. Utólag logikusnak tűnik a megoldás, de akkor is kapják be. Minden esetre nagyon átírták az rr3-at, majdnem olyan fájlszerkezete van mint egy pc-s játéknak. Szokatlan androidon a millió könyvtár, alkönyvtár stb.
-
l4ci
tag
válasz
Sordoran #8478 üzenetére
Mivel sokan írtátok, hogy nem butul a grafika, most már én is kipróbáltam: nálam igen is butul!
Felülírtam a .depot/eds könyvtárban található file-okat, újraindítottam, letöltött megint vmi 100-200MB-nyi assetet, ami már amúgy is le volt töltve, de működött. Onnan tudom, hogy működött, hogy a szériák alján a tier lista kisebb ikonokból áll és kipróbáltam a leglaggolósabb pályát is: LeMans éjszaka, egy szem röccenés nélkül futott. Igaz, hogy a fullhd kijelzőn elég gáz volt a pixelhalmaz (paca) autó, de legalább pörgött (mint a csócsóbábu by DigitXT!). Amúgy a /apk/res/eds könyvtár ugyanaz, ami a res.zip-ben van, innen csomagolja ki szerintem a játék indítás után. Hogy a .depot/eds nálatok miért üres és miért nem veszi figyelembe, azt nem tudom, lehet, hogy típusfüggő lett a grafikai beállítás, ezen a régi Sony Tablet Z-n még működik, ebben Snapdragon proci van Adreno grafikai gyorsítóval. Nektek mi van benne?Pompi: bocs, nem akartam neked betenni, de az a pálya már nekem is offline lett meg
Először próbálkoztam online, de vmi olyan TSM ellenfelet dobott be (nem barát), aki 14 km körül ment, na az már nekem se ment. Kiléptem hát fb profilból, újraindítottam és futottam egy 13.6-ot ezek szerint egyedül. Sehol sem vágtam, így jött össze. Mindig megvártam a 79-80. másodpercet előzéskor, a cél előtt kicsit többet hagytam és úgy rémlik, hogy a végén még éppen átértem a célon és utána féktávon még becsúszott az utolsó kocsi - tök jó, mert ha letelik az idő, akkor már se a fékre, se a gázra nem reagál, csak gurul tovább motorfékkel, ilyenkor be lehet még vetődni a kanyarodó autó elé... -
ntglaci
csendes tag
válasz
Sordoran #8478 üzenetére
Szebben le se tudtam volna írni... Az új helyén én is módosítottam a szokott módon, de semmi változás. Minden csillog-villog, nincs farkasfog, minden szép, de akad. Nem nagyon, de érezhetően, a jó köridőknek annyi, mert általában pont akkor akad meg, mikor pl: fordulni vagy lassítani-gyorsítani kellene.
-
oz82
senior tag
válasz
Sordoran #8373 üzenetére
Szia,
nekem olyan gondom volt hogy a foldermount-ba átraktam a játékot az sd re és amikor bekattintottam hogy mountolja tákk újraindul a teló és nem töténik semmi.
Xperia SP m van root olva gyári 4.3. Nem jöttem rá mi a gond, hogy csináltad te? milyen formátumúra legyen formázva a kártya stb.thx
-
#27441408
törölt tag
válasz
Sordoran #8373 üzenetére
HM... köszi, hát ennyit biztos nem ér meg ez a játék főleg, hogy már 3 éves lassan gondolom eleve lesz új része (ergo minek áldozzak érte ),mindegy egyenlőre játszom vele, ha meg nem fér el max törlöm, és aszfaltozok... az sem rosz játék és nem akar tárhely hegyeket magának.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xbox tulajok OFF topicja
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Le Mans Ultimate
- Házimozi belépő szinten
- Linux kezdőknek
- Revolut
- Demót kapott a Stellar Blade PC-s kiadása
- Nintendo Switch 2
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest