Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-03-09 12:29:47

LOGOUT.hu

"Itt a tavasz szele, és a nyúlpörkölt hihi, haha, huhu, hehe..."

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#91001) hcl válasza Ance (#91000) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Kínai OBD olvasó + bármilyen okostelefon.

Mutogatni való hater díszpinty

(#91002) Weareus


Weareus
addikt

Üdv. Mecseknádasd környékén tud valaki telepített trafiról? A 6. út 170. km-nél és 520 méteres útszelvényénél írja a mosolygós csekk melléklete. 60-as tábla van, két hónapon belül másodszor mentem bele 84-el. :O

Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.

(#91003) M_AND_Ms válasza Weareus (#91002) üzenetére


M_AND_Ms
addikt

Mecseknádadon, bent a faluban a lámpás kereszteződésben figyel a véda.

Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!

(#91004) Lomha 8V válasza Weareus (#91002) üzenetére


Lomha 8V
addikt

Ahogy a kolléga is írta, egy elég feltűnő VÉDA figyel ott.

(#91005) Exian válasza Weareus (#91002) üzenetére


Exian
őstag

A Radarbot jelzi a telepített trafikat.

(#91006) aneda válasza Weareus (#91002) üzenetére


aneda
aktív tag

Miből gondolod hogy telepített a trafi?
Ha Pécs felé mész, a szerpentinen felfelé van egy 60-as tábla, ott szoktak mérni, már én is tudom... :)

[ Szerkesztve ]

Az oroszok már a spájzban vannak!

(#91007) hcl


hcl
félisten
LOGOUT blog

...én be szoktam tartani, és nem büntetnek meg ;)

Mutogatni való hater díszpinty

(#91008) TRob1 válasza hcl (#91007) üzenetére


TRob1
veterán

Ennyi.

És ha a a többség erre törekedne, gondolom nem is lenne ilyen kva sok baleset.
De hát ugye kis hazánk lakóinak (tisztelet a kivételnek) mindig sietős... akár mások élete árán is (ebben "igen jól", átlagon felül teljesítünk az EU-ban :O ).

¤ R'n'R ¤

(#91009) Exian válasza hcl (#91007) üzenetére


Exian
őstag

Én is betartom. Elég papisan vezetek ilyen szempontból. 2003 óta van jogsim, letekertem már elég sok kilómétert, ha a céges autókat is nézem, félmillát jó eséllyel (ami persze nem olyan sok), de még egyetlen csekket sem kaptam. Mondjuk az autóim nagy része, meg amiket vezettem/vezetek nem is nagy erőgépek (amivel rendszeresen járok, a legerősebb is csak 125 lovas), szóval lehet, hogy ha akarnám se tudnék túllépni egyetlen sebességhatárt sem :DDD

(#91010) aneda válasza TRob1 (#91008) üzenetére


aneda
aktív tag

Ezzel vitatkoznék, szerintem a balesetek nagy része a túl alacsony sebességgel közlekedő, alkalmatlan sofőrök miatt van.
Nyilván a rendőrségi statisztikában az előzést végző jármű gyorshajtása kerül be, nem az, hogy 65-el ment az előtte lévő a 6-os főúton hosszú kilométereken keresztül...

Az oroszok már a spájzban vannak!

(#91011) Ance válasza hcl (#91001) üzenetére


Ance
őstag

Konkrét típus? Vagy bármelyik jó?

Nem Kínából esetleg?

aneda: Abból még sosem volt baleset önmagában, hogy valaki 90 helyett 65-el tötyög. A 65-öst simán meg lehet előzni biztonságosan. Persze az nem olyan, ahogy az okosak szokták: 130-al lendületből, anélkül, hogy megnézné tud-e előzni, vagy türelmetlenül, pl. kanyarban, mert nehogymár még 100 métert kelljen menni mögötte.

Vannak szabályok, pl. autópályán bizonyos sebesség alatt nem szabad menni. Amíg a közútra nincs minimum sebesség, annyival megy, amennyivel tud/akar/biztonságosnak érzi. Azt gondolom jobban elítélné a gyorshajtó csapat, ha egy ilyen tolná 130-al, minden tapasztalat nélkül.

Én se tartom be a 90-et mindig, de ettől függetlenül nem ítélem el rögtön azt, aki nem megy annyival se. Elfogadom.

(#91012) hcl válasza TRob1 (#91008) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Szerintem sem ebből van a baleset, mármint a 60 helyett 70-80 - elég sok autóval be lehet venni 80 felett azt a kanyart, ami arra van méretezve, hogy hatvannal az ólajtó is be tudjon rajta fordulni.
Annyiról van szó, hogy pont lehet tudni hogy ott a tábla, és azért esetleg büntetnek = inkább elkerülöm a büntetést. A másik meg, hogy közösségi közlekedés, és kéne egymáshoz igazodni. Szóval ha a Schumacher-reinkarnáció utolér egy szabálykövetőt, abból is tud baj lenni, pont az Ance által vázolt helyzet miatt.

@Ance, Az a baj ezzel a minimum sebességgel, hogy akkor a kombájn hogyan jut ki a földre?
Szerintem tök feleslegesen vannak tele a közutak olyan erős autókkal, amiknek a képességeit kb. pár német autópályán lehet kihasználni, de ha Átlag Béla alatt ott van 150 paci, akkor mindenhol fogja neki tolni, miközben neki is 90 lenne a megengedett. Ha az autója erőlködés nélkül megy 200-at, abból viszont gondok lesznek, mert már a megengedettel közlekedőknél is másfél-kétszer gyorsabb lesz.
Aki lassabban megy, arra általában oka van :)

[ Szerkesztve ]

Mutogatni való hater díszpinty

(#91013) aneda válasza Ance (#91011) üzenetére


aneda
aktív tag

Én sem ítélem el rögtön, az nem az én dolgom... :)
De mikor nagy nehezen meg tudom előzni, mert pl. van egy kis egyenes / nem jönnek szembe / nem kezdi el gyorsítani (!) akkor a következők szoktak kiderülni:
- öreg és alkalmatlan a vezetésre
- telefonál vagy nyomkodja
- azt sem tudja hol van
- fogyasztás miatt nem megy, stb.

Tudom hogy nincs rá jogszabály, de a fentiek baleseti források, mert nem a többi közlekedő ritmusában megy, felborítja a normális forgalmi áramlását.

Az oroszok már a spájzban vannak!

(#91014) Dluinet válasza aneda (#91010) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Tudom, a sógorom is mindig ezt mondta, aztán a Kőlyuki Betérő étteremnél a szokásos sebességével ment, a 60-as táblánál, és megcsúszott az úton, mert a kanyar vége árnyékban volt, és ott nem száradt fel. Így felborult, az autó meg gazdasági totálkár lett.
Nem keveset vezettet, év 50 ezer km volt a minimum nála.
Általában azok akik azt hiszik, hogy tudnak vezetni, azokról derül ki, hogy csak a gázpedált tudják folyamatosan nyomni, és a sebesség korlátozó táblákat minimumnak hiszik. De amikor az úton 70-nel megy valaki, akkor azt már nem tudják megelőzni. Holott kb 8 kilométerenként településen megy keresztül az út. Azt már kis sem számolom, hogy 8km alatt hány perc késést lehet összehozni ekkora sebesség különbségnél, akkora országban, amit egy tank üzemanyaggal oda-vissza keresztben meg lehet járni.

A városban hétvégén a munkahelyemre kb 8 perc alatt jutok be, ugyanez iskolaidőben hétköznap 30-40 perc (ennyi idő alatt a 6-oson rengeteg utat lehet megtenni 65-tel) mégsem érzem, hogy más lenne a hibás.

Lassan hajtani, pedig csak autópályán lehet, ahol a minimum a 60, tehát a 65 még autópályára is elég.

Ha nagyon zavarnak a lassan hajtók, akkor állj át az ő oldalukra.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#91015) aneda válasza Dluinet (#91014) üzenetére


aneda
aktív tag

Értem, bár nehezen hiszem el, hogy autópályán a 65km/h-s sebesség nem balesetveszélyes...
A jogszabály azt sem tiltja, hogy az árkád mozgólépcső tetején megálljak és kikutassam a zsebemből az aprót az automatához. Mivel figyelem a környezetem, és próbálok idomulni a társadalom többi tagjához, ezt olyan helyen teszem meg, ahol nem tartok fel másokat, pláne nem több tíz embert.
Sajnos a forgalomnál sokkal lassabban hajtók pont ezt teszik az úton.
De ha olyan óvatosak szabálykövetők, miért nem tudnak félreállni és elengedni a gyorsabbat???
Érdekes módon én meg szoktam tenni, hogy félreállok vagy lassítok és jelzek hogy a gyorsabb el tudjon menni. Ez win-win, de ha keménykedek hogy nekem jogom van lassan menni az csak balesetveszélyes.

Az oroszok már a spájzban vannak!

(#91016) hcl válasza aneda (#91013) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

A telefonra van jogszabály. Ha pl. keres valamit, és azért lassít, azt azért csak ki lehet bírni.Az alkalmatlanságra is lenne, mert ugye rendszeresek az orvosi vizsgálatok.

@Aneda : "Értem, bár nehezen hiszem el, hogy autópályán a 65km/h-s sebesség nem balesetveszélyes..."
Valamennyire az, de azért kell gondolni arra, hogy valami lassabbnak muszáj ott mennie, emelkedő van, meghibásodás, amitől azért még tud menni, stb. Szóval az egy elégkomfortos minimum, s az autópálya általában belátható, aki betartja a 130-at, az észreveszi a lassabb járművet. Nem mellesleg sokkal balesetveszélyesebb lenne, ha még ez sem lenne.
Nyilván az ideális eset, ha senki nem akadályoz senkit, de az úton véges a hely, sok a közlekedő, szóval mind a két oldalról toleranciára lenne szükség.

Nem mellesleg, próbálj meg 90 környékén menni lakott területen kívül. Borzalmas sokan akarnak így is letolni. Ez sem normális.

Mutogatni való hater díszpinty

(#91017) TRob1 válasza aneda (#91010) üzenetére


TRob1
veterán

Ez bullshit! Ezzel tipikusan az idegbeteg gyorshajtók szoktak érvelni. (Ne érts félre, ezzel nem azt mondtam hogy Te is feltétlenül közéjük tartozol, nem tudhatom.)
De az biztos hogy nem a "lassanhajtók" és a szabálykövetők okozzák a baleseteket (kivétel itt is lehet, mint mindenhol).

ui: Mondjuk ez is ránk jellemző, hogy a szart is ki tudjuk magyarázni, és ha mi vagyunk a hülyék, akkor is a másik az. :D

[ Szerkesztve ]

¤ R'n'R ¤

(#91018) Ance válasza hcl (#91016) üzenetére


Ance
őstag

Épp nemrég előzött meg egy mercis “hölgy” a Rácvárosi úton, mert lelassítottam a 40-es táblánál 40-re. Meg ott voltak azok a fránya gyerekek is az út szélén, akik miatt ki van téve, hogy nem szégyellik magukat....

Szóval nem csak kint tolnak le.

(#91019) Silenzio


Silenzio
addikt

Sziasztok,

Továbbra is árulom:
3770-es konfigomat 32 GB rammal - 75K
Samsung Note 10 Lite - 75K
Asus Cerberus egér, bontatlan - 6K

Ld. hirdetéseim.

https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

(#91020) Weareus


Weareus
addikt

Csak annyit fűzök az egészhez, hogy veszek két megyére szóló autópályajegyet egy évre és vsz kevesebb kiadás lesz, mint 2 db 30k-s trafi csekk. Mohács-Bogyiszló viszonylatban pont van élhető autópályavonal. 90-el közlekedem. Sokan - köztük kamionosok is akadnak - türelmetlenül villognak, előznek, mégis én 2x beszoptam a trafit 4 héten belül. Egyszerűen nem láttam a táblát, azt gondoltam 90-el akkor jó vagyok. Hát nem. A 60-as táblánál 60-al megyek. Egy-két autós marad mögöttem. Többiek megelőznek, teherautósok is. Velük mit tegyek? Mutogassak nekik csúnyákat? Érdemes? Szvsz nem.

[ Szerkesztve ]

Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.

(#91021) hcl válasza Ance (#91018) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Ennyi...

@Weareus : A nem látás az így jártunk... Én sem veszem észre sokszor (az Astra teteje baromi alacsony, nem véletlen vezeti fekve mindenki :D ).
Aki letol, az meg toljon, előzzön meg, engem nem szokott érdekelni, amíg nem veszélyeztet. Magam részéről nem tolok le senkit.

Mutogatni való hater díszpinty

(#91022) Weareus válasza aneda (#91006) üzenetére


Weareus
addikt

A két mosolygós csekkből, amit 2 hét alatt begyűjtöttem ott. Bár való igaz, volt ott trafis autó is egy-kétszer, de sajna én 90-el jónak gondoltam magam. A 60-as táblát elvitték az ufo-k. (Értsd: nem láttam.)

Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.

(#91023) Vaze


Vaze
őstag

Most voltam otthon,3-hetet nyaralni,hat mit ne mondjak,rengeteg autos azt hiszi hogy verseny palyan van.Mohacs-Babarc utvonalon kozlekedtem az elmult 3 hetben.3 het alatt,csak Lanycsoknal 3-baleset volt,mert nem birtak magukkal a ''kemeny soforok''!Azt mikor befigyel a draga foto,akkor meg sirnak :DMegerdemli mind!! Barcsak itt lennenek Angliaban,megtudnak hogy mi az hogy vezetni :W :W

[ Szerkesztve ]

MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD

(#91024) Ance válasza Vaze (#91023) üzenetére


Ance
őstag

Ezért kéne bevezetni, hogy bizonyos határ felett elviszik az autót egy időre. Persze nem a 110-zel hajtóktól (onnantól büntet), hanem a jelentős túllépőktől, hogy ne legyen olyan kegyetlen a dolog. Mondjuk 90 helyett 130-nál 1 hónap, 140-nél 2 és így tovább. Az lenne az igazi visszatartó erő, mikor a két vödrös mosással kinyalt, polírozott, imádott verda 1 hónapig rohad a 40 fokban a poros telephelyen a napon. :D

(#91025) Janoska26 válasza Ance (#91024) üzenetére


Janoska26
Topikgazda

Ugyanezt tenném a lassan hajtókkal is akik mögött km-es sorok alakulnak ki, mert neki az a kényelmes tempó...azt imádom csak az ilyeneknél amikor mögéjük érsz és készülsz előzni még van amelyik büntető fékezik is :DDD

Mondjuk állítólag a kék IFA a leggyorsabb autó, mert Ő megy a sor elején :U

(#91026) Dluinet válasza Janoska26 (#91025) üzenetére


Dluinet
nagyúr

IFA= Ideglenes forgalmi akadály

Különben meg aki mögött több, mint 5 autó van, azt már lehetne büntetni, mert az már forgalom akadályozása.
Attól, hogy valaki lassan halad, attól még elengedheti a mögötte lévőket (ha többen vannak).

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#91027) hcl válasza Ance (#91024) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Teljesen felesleges tovább szigorítani. Aki nagyfeketenémetautóval tolja neki, az általában venné a következőt.
A kisebb, de tutibiztos szívás a jobb visszatartó erő, de ahhoz nem telepített traffi kéne, hanem feddhetetlen-megvesztegethetetlen-korrekt rendőrség, ami itthon szintén a mese kategóriája.

@Dluinet : Van, ahol büntetik az akadályozást, de az is csak a durvább esetekben. De most ne már, hogy a sima közúton nem lehet kibírni, ha valami miatt lassítani kell... Meg ezen az alapon a szabályosan közlekedőket is lehetne büntetni, mert mint mondtam, ha 90-nel mész, mindenki előz -> kanyargósabb szakaszon simán megvan 5 autó :D

@Janoska26 :A büntiféket amúgy büntetik. Idén már nem egy volt, akit videó alapján megvágtak.
Én csak felvillantani szoktam a féklámpát, ha valaki 10 centivel mögöttem akarja jelezni, hogy gyorsabban akar menni (biztos azt szeretné, ha eldiffundálnék valahova :D )

[ Szerkesztve ]

Mutogatni való hater díszpinty

(#91028) Dluinet válasza hcl (#91027) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Asszem USA egyes államaiban büntetik ha már 5 autót feltartasz.

Különben meg tempomat bepöccint és akkor egyszerre tudna halad mindenki.

Furcsa volt a kontraszt. hogy ahogy átlépetem a Dunát keletről, hogy itt (Baranya, Tolna, Somogy) mindenki nyomja minimum 100-zal (GPS szerint), de még azokat is letolják.

Szlovákiában max 5-tel mennek többel, de az is már nagyon renitensek számít.

Még Boszniában is normálisabban vezetnek, mint nálunk. Egyszer gyorsítottam fel lakott területen 55-re hajnali kettőkor, a város kihalt ipari részén, a rendőr már ugrott is ki elém és állított félre.

[ Szerkesztve ]

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#91029) hcl válasza Dluinet (#91028) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Ja, de gondolom nem az autók száma, hanem az alapján, hogy milyen gyorsan mész :D Pl. megrakott teherautó hegynek felfelé, stb...

Mutogatni való hater díszpinty

(#91030) Lomha 8V válasza Vaze (#91023) üzenetére


Lomha 8V
addikt

Az a szakasz nagyon problémás, az biztos. Ráadásul az út is nagyon dobálós.

(#91031) Ance válasza Janoska26 (#91025) üzenetére


Ance
őstag

Nem értem mi ez az igény a lassú vezetők megbüntetésére. Inkább menjen ő is 100-zal és ne tudja bevenni a kanyart, mert bénább, mint te? Ha veled jön szembe, mikor átsodródik, akkor gondolom az lesz a baj.

Azért vezet lassan, mert nem mer gyorsabban. :D

(#91032) Janoska26 válasza Ance (#91031) üzenetére


Janoska26
Topikgazda

Ha már büntetik a gyorshajtókat büntessék azokat is akik feltartják a forgalmat én csak ennyit mondtam. De ha van a fején sapka akkor azért, ha nincs azért :D
Engem úgy tanított az oktatóm anno, hogy ha bemegyek a forgalomba akkor vegyem fel az ütemét és ne tartsam fel(Nyilván a Kreszt betartva). Ha nem érzi az autót, vagy egyszerűen csak nem tud vezetni biztonságosan, akkor maradjon otthon és járjon taxival, vagy szóljon egy fuvarra a vendégem :)

(#91033) IO.sys válasza Janoska26 (#91032) üzenetére


IO.sys
őstag

Nekem a vizsgán azt mondta a felügyelőtiszt, hogy városon kívül 100-zal lehet és kell is menni, különben balesetveszélyes vagyok.

凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...

(#91034) Dluinet válasza Janoska26 (#91032) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Azért preferálom a max 90-net, ha én hajtok, mert ekkora sebességnél nem lesz bogaras az autó.
Amennyit nyernék a nagyobb sebességgel, annál több időt veszitek a bogároldással.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#91035) samu2062 válasza Janoska26 (#91032) üzenetére


samu2062
aktív tag

Pontosan. Az én oktatóm, amikor kimentünk a városból és épp, hogy 70-el mentem, megkérdezte, hogy itt mennyi a megengedett. Mondom 80. (Akkor még annyi volt.) Aztán rendesen felemelte a hangját: Akkor tudnánk már 80-al menni? :D

(#91036) torma1981 válasza IO.sys (#91033) üzenetére


torma1981
veterán

Azért az elég furcsa. Nekem azt mondták amennyi a megengedett, de tempósan.

(#91037) IO.sys válasza torma1981 (#91036) üzenetére


IO.sys
őstag

Valami ilyesmit is hozzátett! Aztán 10 perc tökéletes autózás után beálltam egy buszmegállóba, hogy megforduljak a dupla záróvonalon. Szomorú egy történet. :DDD

凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...

(#91038) hcl válasza Janoska26 (#91032) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Ha betartod a KRESZ-t, alapból tötymörgő leszel, az a baj :)

Amúgy ha csak nem akkora májer, mint te, akkor is maradjon otthon? Nyilván sok alkalmatlan vezet, de aki a Mecsekben nem padlón megy fel, az még nem biztos, hogy alkalmatlan.

Mutogatni való hater díszpinty

(#91039) Janoska26 válasza hcl (#91038) üzenetére


Janoska26
Topikgazda

Miért lennék lassú, épp ezt mondom, hogy aki nagyon lassan halad. Városban bőven elég az 50, egy normális zöldhullámnál Pécsen keresztül lehet menni 15-20 perc alatt, persze nem csúcsforgalomban. Városon kívül is bőven elég az óra szerinti 90-100. Aki 150-180-al megy, persze büntessék. De nem én legyek már a bunkó, mert próbálok haladni...
Miért lennék májer? Mert dinamikusan haladok a szabályokat betartva? Én ha kikanyarodok egy kereszteződésben, vagy behajtok egy körforgalomba akár, biztosan nem kell fékeznie a mögöttem lévőnek, mert úgy hajtok oda is, hogy figyelem a forgalmat és alkalmazkodom hozzá. Ezt keveri össze sok lassabban haladó, hogy bemegy és leszarja mi van, aki mögötte van bekaphatja, mert ő az utak királya a bontószökevény masinájával :DD

[ Szerkesztve ]

(#91040) hcl válasza Janoska26 (#91039) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Arról volt szó, hogy mi van, ha valakinek gyengébbek a képességei, de még bőven alkalmas autóvezetésre. Aki jobban vezet, annak az is feltartásnak tűnik... (és nem alkalmazkodik hozzá a nagy része).

Mutogatni való hater díszpinty

(#91041) s7evcsenko válasza Dluinet (#91034) üzenetére


s7evcsenko
addikt

:C :DDD
És mi van, ha épp egy beteg bogár jön szembe veled, aminek rosszak a reflexei és nem tud kitérni előled? :))

"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."

(#91042) Janoska26 válasza hcl (#91040) üzenetére


Janoska26
Topikgazda

aki lakott területen kívül 50-60-al érzi csak biztonságosnak az autót az maradjon otthon, Ő véleményem szerint nem alkalmas autó vezetésre...Több kárt csinál, mint hasznot. De ez hangsúlyozom, az én véleményem. És ha elérem ezt a szintet lesz bennem annyi gerinc és felelősség tudat, hogy nem erőltetem és nem fogok vezetni, legyen ez 1 év múlva akár 30 év múlva(remélem az utóbbi :D )

[ Szerkesztve ]

(#91043) Dluinet válasza Janoska26 (#91039) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Azt vettem észre, hogy azok vezetnek jól, akik alig használják a féket.
Egyszerűen látják előre, hogy mennyire kell gyorsítani, vagy mikor elengedni. Az autó folyamatosan halad, hullámzik a sebessége a forgalommal. Nincs hirtelen gyorsítás vagy lassítás.

Különben meg: A fék a gyengék végső menedéke.
(Isaac Asimov, Alapítvány, "Violence is the last refuge of the incompetent.")

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#91044) hcl válasza Janoska26 (#91042) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Az 50-60 és az autóval együtt lélegző terminátor között több fokozat van, és mind használhatja a közutat. Szóval muszáj együtt élni nem tökéletesen vezető arcokkal.

[ Szerkesztve ]

Mutogatni való hater díszpinty

(#91045) Dluinet válasza s7evcsenko (#91041) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Egyszerűen lepattan az autóról de nem kenődik fel.
A béldarabok így nem folynak rá a karosszériára, a szél nem szárítja rá, és a nap nem égeti bele.

[ Szerkesztve ]

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#91046) Janoska26 válasza hcl (#91044) üzenetére


Janoska26
Topikgazda

attól, mert valaki ismeri az autóját és tisztában van a képességeivel nem lesz terminátor, csak felelősségteljes sofőr. Mondjuk sok esetben nem feltétlen a sofőr a hibás, hanem az az autó ami alatta van, mert már közlekedésre sem alkalmas, de van abba még(bár akkor mégis). Aztán amikor gyorsítani kéne vagy éppen megállni akkor jönnek a gondok és a balesetek. Sok-sok szélsőséges eset van ami balesethez vezethet, de sokat el is lehetne kerülni megfelelő odafigyeléssel. Lehet sarkítani, de ha nem érted amit mondani akarok nem is fogod, Te meg vagy győződve arról, hogy Te közlekedsz jól, de engem sem tudsz meggyőzni arról, hogy az a helyes. De a forgalomba akkor is szerintem az alkalmazkodás a legfontosabb, mert nincs 2 azonos helyzet, én ehhez tartom magam(a szabályokat betartva nyilván).

Dluinet: Se féket ne használj, ("gyáva népnek nincs hazája") se este lámpát, mert arra is jönnek a bogarak :DD

Exian#91047: Minden szavaddal egyetértek! :R

[ Szerkesztve ]

(#91047) Exian


Exian
őstag

Én sokszor tötymörgök, mert van olyan autó is, amit vezetek, ami nagyon gyenge (vagy másik, ami meg van pakolva 2 tonnával és azért nincs már erő benne), de ezt is lehet jól csinálni, már a tötyimötyit: egyszerűen és biztonságosan és egyértelműen elengedem a mögöttem láthatóan gyorsabban haladót, ahogy érzékelem, hogy letolna. Lemászok amennyire lehet az út szélére és ha úgy látom, hogy nincs akadály szemből, akár még jelzek is indexszel, hogy menjen (van olyan dög autóm is, ami megrakva optikailag is akadály, azzal meg pláne hasznos a jelzés, hogy mehet, mert nem lát át rajtam, ezt meg is szokták köszönni). Olyan is volt már nem egyszer, hogy ha láttam, hogy feltartok több autót és jött félreállásra alkalmas dolog az úton, akkor akár félre is állok, amíg elmennek. A gond tényleg azokkal van, akik vakon tartják fel a sort és frankón be is másznak a felezővonalra, meg jah, a büntetőfékezők :) Jó, volt már, hogy én is csináltam, bár fékezés nélkül csak a fékpedált megpöccintve, hogy csak felvillanjon, mert azért némelyik tényleg úgy közeledik és főleg olyan közel, hogy ha épp akkor vészfékezni kell, akkor lehet, hogy ő jár rosszabbul. Szóval azért vannak a bunkón, ész nélkül az ember közvetlen seggére ráállók is, azok megint egy külön történet.

[ Szerkesztve ]

(#91048) IO.sys


IO.sys
őstag

Én meg egyszer egy túl korán sikerült kelés után nyitott jobb ajtóval, pirosnál balra kanyarodva szidtam a szembe jövőket, hogy hová jön ez a sok barom, az ér pontot?

凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...

(#91049) fudi2002 válasza Janoska26 (#91042) üzenetére


fudi2002
veterán

Ennyi. Pacsi! Még annyit, hogy a közúti ellenőrzéskor én bevezetném a gumik állapotának vizsgálatát és bűntijét. Sokan azért szuttyognak mer bsznak költeni gumira, jó az még címmel. Aztán vagy kiszáll vagy feltart. Amúgy meg tényleg, aki 70el érzi biztonságban magát hogy reagál le egy váratlan helyzetet? Félve vezetés->alkalmatlan->buszozzon.

Szakmai kérdésre privátban nem reagálok.

(#91050) nesa válasza Janoska26 (#91042) üzenetére


nesa
veterán

A volvo csoportba néztem a rendkiviül rosszul komponált fotódat amiről el is hiszem hogy nem tartod fel a forgalmat :D de legalább úgy is szép a volvo.
Mivel nagyon besokalltunk a márkából vettem gyári diagot ha szűkséged lenne.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.