"Itt a tavasz szele, és a nyúlpörkölt hihi, haha, huhu, hehe..."
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Nikon D500 wishlist
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
newwave0507
tag
Írnék egy sima plusz jelet , csak múltkor is le lettem értve rendítve . Támogatom a hozzászólást .
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
törésteszt max 60km/h
mindenféle bisz-baszokra adják a csillagok felét
szinte mindig a nagyobb tömeg nyer (a fa mindig győz)
ha képes az autó egy normális előzésre, az sokszor életet menthet
nem fogyaszt keveset a Lanos (7,5l/100km) a tömegéhez képest meg pláne nem
Nem azért vesz az ember autót hogy élőben próbáljon töréstesztet.
Van akinek nem való ilyen autó, mert neki kész öngyilkosság. 90km/h felett nem szeretnék egy ilyennel balesetet szenvedni.
20 -25 éve még majdnem minden autó rosszabbul tört, még is vezettek az emberek.
Az élethez szerencse is kell. Attól hogy jól vezetsz még jöhet egy elszabadult teherautó, akár az álló kocsiba is.
A mostani autókból szinte ki sem lehet látni az óriási A oszloptól, kereszteződésben egy gyalogost simán kitud takarni.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
fudi2002
veterán
1200-1300 kg-os kasznisok a nagyobb autók. Azokba 150 ló megeszi reggelire. Turbó nélküli. Amúgy meg a turbó ahol bekapcsol tartományba, no az is otthagyja...
Ez egy jó autó, de azért ne csináljunk belőle képzeletbeli vadállatot...
(#62997) newwave0507: Ühüm. Kanyarba is mersz ennyit? Nyíl egyenesben majdnem minden autó megfutja ezt a sebességet... előbb-utóbb...
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésre privátban nem reagálok.
opel 1200kg ami 1500kg valójában?
jó a turbós autó, ha a turbó utólag van, nem környezetvédelmi hülyeség miatt
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Valakit érdekel 1 Vodás fehér, hibátlan Samsung Galaxy S4 Mini 35000-ért? Ha igen dobjon 1 privit és vigye
#16729600
törölt tag
Egyetértek,csak említettem,hogy vannak akiknél mások a szempontok.Nagy autó mániás vagyok,nagy motorral,( nem baj ha sokat zabál ) szóval a dinamikus előzés is lehetséges egy nagy súlyú verdával.Nálam a fritz verda fapados,a japcsi meg papírból van,szóval csak amcsi autó jöhet szóba.És 5 éves kor után szigorúan csere.
[ Szerkesztve ]
nesa
veterán
sierra 50-70-90 latvanyos a kulonbseg ez gondolom a legtobb kocsira igaz.
fudi2002
veterán
Igen, és jobb ha előtte nézelődsz is:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectra/opel_vectra_1.8_16v_cd_sport_automata-8592245
Saját tömeg: 1 190 kg
Szakmai kérdésre privátban nem reagálok.
Nézz utána, hogy hazudnak a tömegről, nem a forgalmi vagy a gyári adat számít, hanem csak a mérleg. Az Opel hazudik a legtöbbet a gépjármű tömegéről,
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Hyundai Genesis 2015 való neked, igaz USA-ba kell megvenned, Európában nem forgalmazzák (a méretei miatt) például: 5 literes benzines motor
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
fudi2002
veterán
Oké, de nem 300kgot... Lássuk be, meggondolatlan hozzászólás volt amire reagáltam. Nem piszkálásból mondom.
Szakmai kérdésre privátban nem reagálok.
#16729600
törölt tag
Jah azért maradok a relatíve középkategóriánál,most egy Chevy Cruze van 5 csillagos törésteszttel , 2.0 motorral.Jövőre meg jön a nagyberuházás és a csere erre a szépségre
Az önkontroll is életet menthet, előzni nem kötelező, pláne nem olyan helyen, ahol amúgy is veszélyes lenne. Olyan barmok szoktak olyan helyeken előzni, hogy a hátamon feláll a szőr.
Mutogatni való hater díszpinty
newwave0507
tag
Ez csak 4. Sebesség volt, és még ment volna 4ben is . Nem vadállat .. De megy rendesen , ennyi . Megteszi másik autó is , csak nem mindegy mennyi idő alatt . Nem mondtam hogy egy Ferrari , de tényleg tud menni rendesen . Kanyarban 160 ... Semmilyen autóval nem próbálnám ki .. Bár függ a kanyar mérete . De én biztos nem .. Annyit nem ér az egész .
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
newwave0507
tag
Jó melód lehet
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
fudi2002
veterán
"Kanyarban 160 ... Semmilyen autóval nem próbálnám ki .."
Ebből az derül ki, hogy nem vezettél még nagy autót. Persze mindezt ne próbáld ki az 1000kg-al...
Szakmai kérdésre privátban nem reagálok.
newwave0507
tag
Nem vezettem még nagy autót ? . Rendben .. akkor neked van igazad.. . Ezzel azt szerettem volna elmondani , hogy lehetséges , sőt.. biztos hogy be lehet venni .. egy nagyobb autóval , már a mi Renault Megane típusú autónkal is nagy esély van rá nagyobb sebességnél is , mivel alacsony , széles autó . De köszi nem .. Aki 160al szedi a kanyarokat , annak annyi esze is van .
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
fudi2002
veterán
Nem a Megane-ra gondoltam, az nem nagy autó. A nagy autó a Lexus LS 600hl, Audi A8, BMW 7 stb stb. Mondjuk súlya asszem egyik sincs 1500kg alatt... Az első konkrétan: 2430 kg
Abban viszont egyetértünk, hogy a magyar utakon nem célszerű így vezetni, de ezekkel az autókkal ezen "hülye helyzetek" is túlélhetőek, egy megane vagy hasonló autóval a tested sem találják meg a roncsok között a bozótban. Élő szövet a fémvázon...
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésre privátban nem reagálok.
newwave0507
tag
Ha van esélyed ezek közül vásárolni egyet , akkor jó neked . Ezekkel elhiszem hogy lehet autókázni kanyarokban 160al , csak nem itt M.O-n . Itt profi autóval is elég a 140-150 egyenes utakon is .
Ja hát igen , meg akkor szervizeljed őket .. bár ha megvenni megtudod.. akkor biztos tudod szervizelni is .
Hát igen .. kinek a pap , kinek a paplan .. mondják erre. Itt valakinek egy Megane nem autó , én meg örültem neki hogy vehettem saját autót .
[ Szerkesztve ]
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
tegnap itt keresték az élő szövetet
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
fudi2002
veterán
Ismerni kell(ene) a egyénnek a saját és autója korlátait. A vicc az, hogy sokszor nem a gyorshajtók a veszélyesek. Rengeteg idióta van odakint az utakon, vettem is autópályamatricát. Már nem vágyok izgalmakra...
Szakmai kérdésre privátban nem reagálok.
Vének támadására gondolsz?
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
aneda
aktív tag
"Ja hát igen , meg akkor szervizeljed őket .. bár ha megvenni megtudod.. akkor biztos tudod szervizelni is ."
Azért ez nem mindig van ám így...
Az előbb említett típusoknál vannak nem egyszerű szervizköltségek, amik nem kifejezetten magyar fizetéshez vannak igazítva, sőt inkább úgy fogalmazok: nem fizetéshez vannak igazítva.
Az oroszok már a spájzban vannak!
fudi2002
veterán
Igaziból vegyes. Találkoztam középkorú embörrel is horvátból hazafele, amolyan nagy *** magyarral, aki lakott területen kívül 70, aztán falun belül és végigmasírozott 70-el úgy hogy megelőzött engem. Én fiatal vagyok még, azt hittem az idősebbeknek ennél több esze van. Nálam ez az egyik amit igenis betartok, a lakott terület, bűntudattal leélni egy életet, nem köszönöm... Múltkor pécsen belül egy öreglány simán átgyalogolt előttem az édesanyákútjánál kórház a kanyarban, zebra nuku, jeges úton -5 fokban. Szegény édesanyját verbálisan sértegetve éppen megálltam előtte, majd rámnézett s kényelmesen átcammogott előttem megvető tekintetével, hogy mégis minek is autóztam arra.. Mindíg vissza visszacseng autósoktatóm mondata: A vezetés arról szól hogy másokra figyelsz folyamatosan.
Szakmai kérdésre privátban nem reagálok.
newwave0507
tag
Igen pont erre gondoltam én is . Csak ha már a pár száz ezres kateghez hasonlítjuk az X milliós autókat amit nem értek, no de mindegy .
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
fudi2002
veterán
Nem hasonlítjuk, hanem képzavarod volt a "nagy autó" kifejezéssel, illetve egy kijelentés hogy 160-al nem lehet autózni kanyarban, onnan jutottunk ide.
Szakmai kérdésre privátban nem reagálok.
TRob1
veterán
Tudod erre mit mondanak: Akinek majomra telik, teljen banánra is.
(#63027) fudi2002:
Lehetni biztosan lehet megfelelő autóval. De az szerintem úgy barom ahogy van, aki országúton 160-nal autókázik kanyarban (na nem mintha az egyenesben annyira normális lenne).
Amúgy túlélésre itt van neked egy 2 ajtós dög: [link]
[ Szerkesztve ]
¤ R'n'R ¤
Egyáltalán, amilyen utak vannak, azon 160-nal? Futóműves a barátod lesz
Mutogatni való hater díszpinty
(#63030) newwave0507 válasza newwave0507 (#63026) üzenetére
newwave0507
tag
Vegyél egy Hummert az nagy autó , meg autókázzál 160al a kanyarokban magyarországon főleg , akkor majd rájösz mi a képzavar ..
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
fudi2002
veterán
Király, csak a fogyasztása...
Szakmai kérdésre privátban nem reagálok.
aneda
aktív tag
Ki száguldozik itt 160-al, mikor csak 90 a megengedett sebesség?
Az oroszok már a spájzban vannak!
Akinek sok pénze van futóműre meg büntire
Mutogatni való hater díszpinty
newwave0507
tag
Meg rövid életet szeretne ..
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
aneda
aktív tag
Vagy aki siet?
Az oroszok már a spájzban vannak!
Siessen úgy, hogy nem veszélyeztet másokat. Senkit nem érdekel, hogy mi baja, rá is ugyanaz a KRESZ vonatkozik.
Mutogatni való hater díszpinty
CPT.Pirk
Jómunkásember
Meg a lassan hajtókra is. Szombat délután közúton mentem egy autó után Pécs felé, tartotta a 90-et. Viszont egyszer csak belassult 60-70 -re és onnantól kezdve azt tartotta a totál üres úton, mindenkit rákényszerítve az előzésre. Érthetetlen...
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
Előzésre nem lehet kényszeríteni. Nem tart pisztolyt a fejedhez senki.
OK, ha tudod, előzd meg, de ne beláthatatlan kanyarban, stb... Dombtető előtt, ahogy szoktak... Az is benne van ám, amellett, hogy nem szabad feltartani, hogy előzést körültekintően kell kivitelezni.
Az ilyen belassulás LOL, biztos felhívták, a majom meg kézből telefonált.
Illetve pl. OK, személyautó feltart; traktor, teherautó, beláthatatlan helyeken? Negyvennel? Érdemesebb gondolkodni.
Mutogatni való hater díszpinty
air
nagyúr
Nem kötelező 90-nel menni. Az a maximális megengedett.
Ha valaki 60-70-nél érzi magát biztonságban, miért ne mehetne annyival?
Ez nem feltartás. Ha tudod, előzd meg! Persze biztonságosan, másokat nem veszélyeztetve, a szabályok betartásával.
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
De, indokolatlanul akadályozni sem szabad azt, aki a szabályokat betartva közlekedik. A 160-nal haladót nem tartod fel, mert ő nem létezik, viszont amúgy meg az út- és látási viszonyoknak megfelelően. Jó idő, tiszta út -> az engedélyezett közelében kéne.
Mutogatni való hater díszpinty
fudi2002
veterán
Pláne mikor ezeket a csigákat követi legalább kettõ majom aki mégcsak nem is elõz, de helyet sem hagy, hogy te se tudj. No ilyenkor kell a 160as sebesség és stabil autó, illetve már csak autópálya...
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésre privátban nem reagálok.
a2d2
addikt
Azt én is utálom. Egyszerűen felmegy bennem a pumpa ha mondjuk a megengedettnél 10-el kevesebbel megy előttem valaki és az egész sornak előznie kell.
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
A nagyárpádi elkerülőn szokták ezt, általában van mindig 1 tulok aki nem látja a korlátozás feloldó táblát és kényelmesen totyog 65-70-el legjobb esetben. Na ilyenkor engedélyezhetnék a lőfegyver használatot
air
nagyúr
"De, indokolatlanul akadályozni sem szabad azt, aki a szabályokat betartva közlekedik."
Aki 70-nel megy lakott területen kívül, az is a szabályokat betartva közlekedik.
90km/h a legnagyobb megengedett sebesség. Annyival mész amennyivel jólesik. Hogy ez mást zavar és ezért előznie kell enyhén szólva is ostobaság.
Semmit nem kell.
Bizonyos helyeken forgalomszabályozási szempontból előírnak kötelező legkisebb sebességet. Pl. kaptatón a gyorsító sávban min. 50-et. Kör alakú tábla, kék alapon, fehér számmal. Na, ez kötelező érvényű. De ahol nincs ilyen, ott nekem ne toljon- és ne villogjon le a tahó paraszt, ha 10 km/h-val lassabban megyek mint a megengedett legnagyobb sebesség.
"Jó idő, tiszta út -> az engedélyezett közelében kéne."
Mi az, hogy az engedélyezett közelében kéne? Ezt hol írja elő a KRESZ? Pontosan mennyire a közelében?
Ha 5km/h-val megyek lassabban az még oké, de ha 6-10-zel az már nem?
Sajnos Magyarországon a közlekedési kultúra (is) a béka valaga alatt van.
[ Szerkesztve ]
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
Mi az hogy szokták, meg általában, meg egy tulok?
A fele ember mindig 65-tel hajt rajta.
Nem kell feloldó tábla, az első kereszteződés feloldja a korlátozást. (például a Háromszögi út)
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
A tulok az aki értetlenkedik és 65-el megy ahol lehetne 90-el is. Én a város felől mondom, ahogy elhagyod Nagyárpádot ott van 1 70-es tábla és a 2. kanyarban ott van az ami feloldja, na ezt nem szokták észrevenni a jóképességűek és mennek tovább nyugodtan a maguk kis tempójában. Ami alapjában véve nem zavarna, de sajna nagyon nehéz ott előzni.
ugyeletes
tag
Helló mindenkibe!
Nekem a kedvencem az, amikor belső sávban mennek tetűlassan pl. az 58-ason a városon kívül.
És egy kis rekláááám:
Srácok, szabadítsatok meg quadcoptertől.
Fotózd le a szomszédot
#16729600
törölt tag
2 sávos útnál a tötymörgők persze szigorúan középen mennek,le nem húzódnának az út szélére.Valamint én egy bizonyos életkor felett elkaszálnám a jogsikat. Anyósom pld vak/süket/menni is alig tud,de azért vezet.Reakcióideje tragikus, elharapja a kormányt,de bezzeg a Suzukiját le nem tenné...Jóban vagyok az öreglánnyal,de egy időzített bomba az utakon
[ Szerkesztve ]
M_AND_Ms
addikt
"Annyival mész amennyivel jólesik. "
"Sajnos Magyarországon a közlekedési kultúra (is) a béka valaga alatt van."
Pont ezen állítások miatt van ott, ahol van. A közlekedésben való viselkedés, nem jólesés kérdése.
A közlekedési kultúrának az is része, hogy felveszem a forgalom ritmusát és kiszámíthatóan viselkedem (nem pedig a pillanatnyi érzelmi állapotom szerint)!
Ez nem kresz szabály, mégis aki nem így tesz, az növeli a balesetveszélyt. Annak idején az én oktatóm ezt nagyon belém sulykolta. Például, ha főútvonalról lekanyarodok egy szűk mellékutcába, ott akkor nem megyek ötvennel, pedig a szabály szerint lehet. Ha meg kikanyarodok négysávos főútra, ott meg nem megyek negyvennel, pedig szabály szerint azt is lehet.
Aki, már haladt egy igazán nagyváros bevezető 5-6 sávos autópályáján együtt a forgalommal 120-szal, az tudja mennyire fontos erre figyelni. Ott ha valaki csak úgy lelassul 90-re, akkor nem is tudja mennyire megnöveli a balesetveszélyt akár 3-400 méterrel hátrébb, ahol összeadódnak a kis fékezések és már egy nagyobb blokkolásra is szükség lehet ahhoz, hogy ne menjenek egymásba. Persze tudom, követési távolság, mert bármikor lehet olyan esemény, amikor 90-re kell visszalassítani. De mégis, nem kell feleslegesen a veszélyt növelni... csak azért mert "...annyival mész amennyivel jólesik. "
[ Szerkesztve ]
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
Exian
őstag
Ezzel egyet kell értenem. Aki az "Annyival mész amennyivel jólesik" elv szerint közlekedik, hát... balesetveszély forrása lehet, mert úgy is lesznek, akik előznek. Persze akadnak vadbarmok, akik akkor is csakazért is előznek, ha 130-al mész sima főúton, ahol 90-el lehetne, de ha meg 60-al vagy 70-el, akkor lényegesen többen fognak beérni, majd előzni, ami mindig magában hordozza a balesetveszélyt.
Én sem szoktam száguldozni, ha nem muszáj, ha épp üres az út, akkor van, hogy beállok 70-80-ra oszt' jó'van (főleg, ha gyerekek elaludtak útközben és ráérünk odaérni), de ha látom, hogy jönnek mögöttem és csak azért ér utol/tol le mindenki, mert nem 90-el megyek, akkor azért gyorsítok.
Szerintem messze veszélyesebb az, amikor valaki így tötymörög az úton, mint ha megy a max. megengedettel vagy akár egy icipicit felette...
És most egy közhely, de ha még Suzuki is az előttem sétálgató autó és kalapos a sofőr, akkor duplán kapaszkodok a kormányba, sőt még a feleségemet is megkérem, hogy markoljon bele ő is
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.