Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-03-09 12:29:47

LOGOUT.hu

"Itt a tavasz szele, és a nyúlpörkölt hihi, haha, huhu, hehe..."

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#82785) rizso válasza .Fabricius. (#82777) üzenetére


rizso
addikt

Az, hogy a kereskedés nem cseréli a terméket.

Igen, internetes vásárlásnál nem él a 10k feletti termékek esetén azon jogszabályi kötelezettség, hogy 3 napon belül cserélni kell, de a fogyasztó javára eljárhat a kereskedés saját hatáskörben, ha akar, és a tapasztalat az, hogy leggyakrabban így szoktak eljárni.

Én mint kereskedő mondhatom azt, hogy igen kedves uram, cserélem Önnek a terméket. Mert mi az érdekem? Hogy nálam hagyja a pénzét. Ha nem cserélem neki, eláll a vásárlástól, akkor
- megveheti újra nálam, de ez mind macera, mert intézni kell az elállást, az új megrendelést, korábbi termék árának visszaszolgáltatását
- megveszi máshol a terméket, én intézek ugyanúgy mindent, viszont nincs eladásom, csak plusz munkám

Tehát a kereskedés érdeke, hogy ne álljon el az ügyfél, ügyfélnek meg az, hogy minél előbb legyen egy hibátlan terméke.

Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger | Huawei Sound prémium bluetooth hangszóró

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.