Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz LoxChatterbo #40264 üzenetére

    A felső sorban látom hogy a kereskedő PayPal kliensének a gyorsfizetési verzióját használná, szerintem az van rosszul beállítva vagy nincs frissítve, vagy nem jó a token képzés.
    Melyik oldal lenne ez?

    A Firefox nem Chromium, Gecko a motor, nem őrültek meg hogy a konkurencia alapján fejlesszenek, egyébként is hamarabb volt a Mozzzilla Firefox mint a Chrome.

    [ Szerkesztve ]

  • V/

    Topikgazda

    válasz LoxChatterbo #40262 üzenetére

    Csak nem tudsz fizetni.
    Töröld a One Touch-nál a megjegyzett dolgokat és kapcsold ki.
    Én továbbra is állítom hogy csak az adott deviza egyenleg alap értelmezettkénti beállításakor látja a rajta lévő összeget, ha forint vagy $ az alap értelmezett, akkor nem tudsz €-ban fizetni, hiába van ez €-os egyenlegen elegendő pénz.
    Ha egyenleg és nincs elegendő pénz rajta, akkor ha jól van hozzárendelve a bankkártya az esetben kombinált fizetés történik, mert a bankkártyával kiegészíti az összeget.
    Az is tény hogy vannak helyek ahol nem lehet a PayPal-al úgy fizetni ha nincs hozzárendelve kártya.
    Ha azon az oldalon nem lép tovább amit írsz, az böngésző védelmi probléma, mert nem tudja betölteni azt az oldalt.
    Nem igazán találkoztam ilyennel, de hibás is lehet a PayPal fiókod, ha minden más jól van beállítva.
    Nem írtad hogy melyik bank és milyen kártya.
    De azt próbát megtehetnéd hogy pénzt a kártyához adva, azt alap fizetési forrásnak megtéve a gyorsfizetés, One Touch és belépési védelem nélkül fizetni valamint angol nyelvre állított PayPal-al. Firefox alatt úgy hogy ne legyen VPN, anonim böngészés bekapcsolva.
    Ahol megakad ott úgy képernyő kép hogy látszódjon a böngésző cím sora hogy mely oldal amin megáll. Abból lehet következtetni arra hogy mi az ami nem jön be.
    Ha sikertelen akkor a fizetési feltételeket és képernyő képet., képeket elküldve segítséget kérni a PP-től.
    Alap dolog hogy kártya képes legyen a fizetésre banki oldalról.

    [ Szerkesztve ]

  • V/

    Topikgazda

    válasz LoxChatterbo #40254 üzenetére

    Nem a fizetésnél választod az elsődleges egyenleget, azt előzőleg be kell állítani.
    Ne használj VPN-t, anonim böngészést és ha van reklámblokkolód a PayPal legyen kivétel.
    A számítógép, böngésző hiba kizáráshoz telepítsd fel a PayPal mobil app-ot és azon keresztül vagy a mobil böngészőn keresztül próbálj meg fizetni.
    Aktiváltad valamelyik belépési védelmet?
    A Biztonságos bejelentkezés/fizetés oldalon ha van valami megjegyzése kocka az ne legyen jelölve, mert adott esetben csak ugyanazon eszközről léphetnél be.

    [ Szerkesztve ]

  • V/

    Topikgazda

    válasz LoxChatterbo #40252 üzenetére

    Csak az egyenlegről van pénz forrásod? Ha igen akkor úgy működik ha €-ban kell fizetned akkor az €-os egyenlegnek kell az alapértelmezettnek lenni és annyi pénz legyen rajta amennyit fizetni kell.
    Vannak olyan helyek ahol csak úgy lehet használni a PayPal-t fizetésre ha bankkártya a háttér pénzforrás.
    Ha adtál hozzá bankkártyát akkor meg kell nézni hogy azzal nincs-e gond banki részről, vásárlási limit, web-es használat engedélyezés, pénz fedezet és annak kell lenni a fizetési forrásnak a PP-én, ha kártyánál a banki váltást állítod be akkor a bankod váltja a devizát, de a kártyán a banki kártyás vásárlási elszámolási árfolyamával számolt forint fedezetnek kell lenni.
    Nem tudom hogy milyen kártyát használsz, de a banki Visa és Mastercard akár normál, akár Internetes virtuális kártya esetén normál módon lehet fizetni.
    Néha a Maestro kártya esetén lehet fizetés technikai gond, de ritkán, akkor viszont az adott helyen nem tudsz vele fizetni.
    Ezt így célszerű:
    Kép

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés