Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Path of Exile (ARPG)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:39:27

LOGOUT.hu

Path of Exile topic

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#469) Nordic válasza scott_free (#465) üzenetére


Nordic
Közösségépítő

Azt kb minden komolyan streamer megmondja, hogy Dominus nem egy olyan boss, mint a többi, még normálon sem. Oda már igenis kell a capelt resistek, meg az ügyeskedés. Kb 1st és 2nd form-ban is tud halálos lenni, még fullos resistekkel is. Jelentem cruelen enfeeble alatt(ami ugye csökkenti az átkozott mob sebzését crit esélyét, és crit sebzését x%-al), 1800at csapott rám, amikor rávágott a földre...capelt resistek nélkül ez egy instant one shot kill. 2nd formban meg nem csak a véresőre kell odafigyelni(ami ugye közvetlen a boss körül nem sebez, nem tudom ezt tudtad-e :U ), hanem ott a corrupting blood átka, amit kb 8 stacknél már potival sem healeled ki. Viszont simán ölhető...tP-t pl akkor kell nyitni, amikor megy a véreső, és benn állsz a körülötte lévő burokba, mert akkor amint visszatérsz a harcba ,ugyanúgy védve maradsz. Azt sajnálom am, hogy a kihívások miatt hagyod abba a játékot(kb. pont ez hiányzik a d3-ból nekem).

Rison77: Sajnos te kevered a szezont a fazonnal. A játék jól optimalizált, de egyértelműen kell hozzá ram meg proci(mivel nem olyan kemény a graf így a vGA-t használja legkevésbbé). Volt spectralos karim(cruel dominus lecsapta ugyan de volt:D), én sosem tapasztaltam az általad említett fps-csökkenést, pedig nincs atom gépem. Ez a beugrós téma meg nem szaggatás, hanem szinkronizációs probléma(desync-ként emlegetik mindenhol). Ez általában olyankor lép fel, amikor sok minden történik egyszerre, nagyon gyorsan, vagy olyan skilleknél, ahol gyorsan tudsz helyet változtatni(pl leap slam, whirlwing blade). Ilyenkor a kliensed nem jól szinkronizál a szerverrel, és amikor újra szinkronba kerülnek, akkor dob vissza általában a tömeg közepére. A /oos parancs a chatre beírva újraszinkronizálja a játékot. Erről tudnak a készítők, és javítanak is rajta majd idővel(az ígéret már megvan), de azt közölték, hogy a játék online mivolta miatt sosem fogják tudni teljesen megszüntetni.

Ilyenkor szokott az a kérdés felvetődni, hogy a D3 is online, ott mégsem volt ilyen? Ez jogos, csak sokan ilyenkor azt felejtik, el, hogy a két játékban eléggé eltérnek a számítások amik a szerveren futnak egy-egy harc alkalmával.

A D3-ban miket kellett a szervernek számolnia? DPS-ed, armorod, resistek,crit chance/crit dps, attack speed, mobok dps-e, armor-ja, resistjei, meg az extra képességei, amiből az elit/rare pakkoknak volt 2-3-4.

Itt mi a helyzet? Számolja a dps-ed, armorod, resistjeid, crit-jeid(chance, multiplier), aurádat, milyenn átkokat szórtál az ellenre, a távolságot a mobok között(pl freeze pulse kariknál, ahol a projectile sebzése a távolsággal csökken), attack speed, evasionod, stunre való esélyed, freezre/ignite-ra/ shock-ra való esélyed, esetleg chargeok, damage reduction képességeid(pl ha használsz enduring cry-t), plusz az egyéb passzív dolgaid, amik a háttérben működnek(pl a most behozott "mana shield"). És akkor még ott vannak a mobok hasonló tulajdonságai, különleges képességei, amikből szokszor van 6-7-8db, kb 3x annyi minden számít egy harcban.

Hogy ez jó-e? Is-is. Rossz, mert ugye emiatt van desync(sokszor túl sok a számítás), de ugyanakkor jó, mert ettől olyan összetett, bonyolult, ettől kihívás egy karit összehozni.

Lehet kicsit elfogult vagyok a játékkal, de azt, hogy valami már kb egy éve le tud kötni ennyire még sosem érte el nálam semmi játék.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Path of Exile (ARPG)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.