- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
Új hozzászólás Aktív témák
-
viktorhu
veterán
válasz
emeritus #8298 üzenetére
Nem tudom tesztelni, mert nekem sms jön, egyáltalán nincs smartbankos engedélykérésem, pedig van smartbank a telefonomon, és regisztrálva is van, mert az új otp alkalmazás QR olvasójával nem lehet belépni a netbankba.
Egyébként ennyi a közös: egyszerre van smartbank és új otp app is a telefonunkon, és mindketten xiaomi telefont használunk.
-
-
viktorhu
veterán
válasz
emeritus #8286 üzenetére
- Kiírja, hogy a smartbankban engedélyezd a tranzakciót. Itt régen ehelyett az sms kód helye volt, vége is volt a történetnek, mehetett a vásárlás.
- Nincs semmilyen üzenet, az alkalmazások között kell megkeresni a smartbankot
- Be kell lépni
- Ott a menüben kikeresni a kártyát, a tranzakciók engedélyezését
- Ha megvan a tranzakció, mehet az engedélyezés, ujjlenyomat.Ha nem lenne a Revolut, anyunak itt véget ért volna az online használat, ennél bonyolultabb és butább megoldást el sem tudnék képzelni.
Miért nem lehet úgy, mint másoknál, hogy feljön egy push üzenet, rányomsz az engedélyre, esetleg egy ujjlenyomat és kész? Ez a menüben vadászás teljesen életszerűtlen, instrukció sincs hozzá, feltűnő helyen sincs, szerintem mire megtalálná átlag felhasználó, már le is járna a tranzakció, és kezdhetné elölről.
-
Mercutio_
félisten
+Peter.70:
Jól látom nincs se befektetési, se megtakarítási előírás a kedvezményes ár biztosításához?
A mostani (augusztusban kaptam az újat) VISA kártyám eszerint ugrik? Mintha olyasmit olvastam volna, hogy az MC-t kevesebb helyen (illetve tengeren túlon?) nem szeretek, nem fogadják el
-
blg
senior tag
-
Mercutio_
félisten
Sziasztok!
Régi(?) net számlacsomagom van, és az alapdíj (590Ft) feletti 3 rendszeres utalásom 370ft-os költségével együtt már sokallom a díjat. Havi 320k érkezik rá, milyen csomagra tudok/érdemes váltani?
-
vnorbi
aktív tag
Az OTPdirektért is havidíjat kérnek (116 Ft vagy 159 Ft), csak néhány számlacsomagnál elengedik.
A SmartBank az OTPdirekthez tartozik, amíg lesz OTPdirekt, addig a SmartBank használatának nem lesz külön díja (remélhetőleg
).
Amikor a Digitális Szolgáltatásokba sikerül mindent áthozni, ami az OTPdirektben elérhető, akkor az OTPdirektet megszüntetik, nem lesz OTPdirekt weblap és nem lesz használható a SmartBank alkalmazás többé. Helyettük lesz az OTP Internetbank és az OTP Bank Mobilalkalmazás.
Jelenleg azt írja az OTP, hogy 2021-ben még párhuzamos rendszerek lesznek (OTPdirekt és OTP Digitális Szolgáltatások), és 2022-ben tervezik az OTPdirekt leépítést (a gyakran ismételt kérdések közt írják), úgyhogy legalább bő egy éve van még a mostani rendszernek, addig meg lehet figyelni, hogy a Digitális Szolgáltatások árazása hogyan alakul (szerintem minimum egy évvel meghosszabbítják az akciós ingyenességet, a végén meg az OTPdirekthez hasonlóan számlacsomagtól függően hangolják majd, hogy mennyi az annyi).
Írtad korábban, hogy az online vásárlások SMS kódos jóváhagyatásához próbálkoztok majd a telekód beállításával. Ez nem lesz elég, volt itt pár napja szó róla, hogy ehhez az OTPdirektből törölni kell a SmartBank regisztrációkat is. Jelenleg úgy működik a rendszerük, hogy ha van SmartBankhoz készülék regisztrálva, akkor ezen a módon kell jóváhagyni a vásárlást. Szóval ha az SMS kódok a fontosak, akkor az jelenleg kilövi a SmartBank használhatóságát, mert amint belépsz egy telefonról a SmartBank alkalmazással, átállítódik, hogy az online vásárlást arról kell jóváhagyni, és úgy is marad, amíg a regisztrációt nem törlöd.
-
emeritus
tag
A hirdetményt olvasva találgathatunk és reménykedhetünk is. A digitális szolgáltatás több mint a SmartBank, de sokaknak - gondolom - felesleges elemeket fizettet meg, túlárazott. . A magas díjakat tekintve az OTP lehetne az év bankja, bepróbálkoznak, bankot vált(hat)unk.
A SmartBank talán marad még, a digitális szolgáltatás talán (új?) csomagokban olcsóbb lesz. -
atos30
aktív tag
Átfutottam a hirdetményüket. Nekem az jött le, hogy havidíjjat fognak kérni(499.-) hogy használni lehessen az intetnetbankjukat, smartbankjukat (OTP Bank Mobilalkalmazás) ami akciósan 2021 mércius 31.- ig 0 forint.
Ez mennyire igaz, vagy én értelmeztem félre? Ha utalni szeretnénk, számlát kifizetni online, akkor még fizetni kell majd 499 forintot havonta? Ha vásárolni szeretnlnk valamit online és a kártyás vásárlásnál a Smartbank alkalmazással nyugtázzuk a tranzakciót, akkor ezért majd még fizetni kell 499.- , mert igénybevesszük a OTP Digitális Szolgáltatását (Smartbank)? -
atos30
aktív tag
válasz
emeritus #8286 üzenetére
Lehet telefonfüggő ez a smartbank app. Honor 8X- nél egyenlőre az értesítési sávban sem jelent meg semmi, csak a csippanásból tudtam, hogy jött valami. App megnyitásakor kérte a pin kódot vagy újjlenyomatot, mindegy volt neki ,hogy a telefon biometrikusan már fel van oldva. Az app - ot megnyitva semmi nem utalt arra, hogy ttörtént volna valami. Az app főmenüjében a kártyás részt kiválasztva, majd ott magát a kártyát kiválasztva jutottam el hogy lássam, miért is csippant a telefon. Na itt a jóváhagyáshoz megint azonosítást kért( újjlenyomat vagy pin).
Namost egy 70+- os nyugdíjasnak az is kihívás, hogy odarakja az ujját a telefon hátoldalán lévő érzékelőhöz, plussz most még az appban is kotorásznia kellene. SMS- ben lévő kódokat azt megtanulta kezelni, PayPal is megy neki, de ez most sok így neki. Én Gránitos vagyok, remélem náluk egyszerübben megoldják majd.
-
emeritus
tag
A telekódos megoldás nem egyszerűbb, mint a SmartBank használata. Ez utóbbinál az értesítést (ez lehet a csippanás) megnyitva, majd megérintve elindul a SmartBank és a jóváhagyás abban történik meg. Ha ez nem megy - mennie kellene - marad a kettős, sms-kód+telekód használata + váltás a bank és a kereskedő oldala között: ez nehézkesebb.
-
atos30
aktív tag
válasz
viktorhu #8233 üzenetére
Fúúú! Hát nálunk is ez volt. Anyum vásárolni akart valamit, azt neki is feljött ez a f@szság, smartbankban jóvá kellett hagyni a tranzakciót. Azt se tudtam mi az a smartbank, anyum telóján nem is volt ilyen. Eddig sms jött neki , azt beütötte a kódot ha kellett. Fél órát sz.ptam mire rájöttem mi ez az újdonság és hogy működik.
4- szer magyaráztam el neki, hogy ez lesz ezentúl , de nem értette meg. Az ő korában már nem akar az ember új dolgokat megtanulni. Jól kib@sztak az idősebb korosztállyal.
Az ő telefonja csak csippan egyet, de a smartbank nem indul el. Külön meg kell nyitni, menüből a kártyát kiválasztani, majd azt megnyitva lehet látni miért is csipogott a teló. Majd lehet engedélyezni, és ekkor már kétszer kérte a pin kódját. Köszönjük Unió!Még ezt a telekódos hülyeséget megpróbáljuk neki beállítani, hátha egyszerübb lesz.
-
Dency01
aktív tag
Hali. Ez az online vásárlás amit a telekóddal kell megerősíteni ez csak itthoni vásárlásokra vonatkozik? Mert wish-ről való rendelésről simán lekapta az összeget semmiféle megerősítés nélkül.
-
nincsnév007
addikt
körbe is kérdezősködtem és mások is kaptak ilyen üzenetet. Én is most hallottam előszőr a telekodról de ezután majd beállítom. egyből az ideg elkapott, mert így elég félreérthető volt.
De köszönöm szépen
-
KicsiRegő
tag
válasz
nincsnév007 #8278 üzenetére
Csak egy tájékoztató sms, mert hiába kommunikálják folyamatosan, hogy megváltozott az online vásárlás folyamata, még mindig rengeteg a panasz, meg hogy mi az a telekód, azért kiküldték sms-ben is, hátha így végre elolvassák
-
donbig
tag
válasz
nincsnév007 #8278 üzenetére
Hmmm, érdekes én is. Már megváltoztattam a telekódot, sőt, vásároltam is azóta. A CV kód is le van kaparva a hátuljáról, ki sem adtam a kezem közül.....Szerintem ez valami sablon sms lehet, ahogy írják is, hogy a részletekről érdeklődjünk. Mondjuk így eléggé megtévesztő.
-
nincsnév007
addikt
Sziasztok. a telefonomra most kaptam egy olyan üzenetet hogy internetes bankártyás vásárlásakor a telekodját is meg kell adnia. Én nem akartam vásárolni online. Ez azt jelenti hogy valaki feltörte a bankkártyámat,?
-
tomp
félisten
Google Pay és az OTP:
Az OTP Bank folyamatosan dolgozik azon, hogy minél kényelmesebb, korszerűbb és gyorsabb szolgáltatásokat nyújtson ügyfeleinek. Számos fejlesztés zajlik jelenleg is a bankban, célunk, hogy ezeket a lehetőségekhez képest, minél hamarabb megismertessük ügyfeleinkkel.
Az egyes fejlesztésekről és új szolgáltatásokról folyamatosan tájékoztatjuk jelenlegi és leendő ügyfeleinket.
Szóval sablon választ nyomnak, Másra képtelenek...
Látjuk azt a számos fejlesztést. Csekkrendező és Díjnet megszüntetése... -
Alcsi69
senior tag
Szerintem is az jó lehet, amennyiben tényleg csak a kártyához férnek hozzá. Megnéztem egy másik fiókból: kártyát lehet csak megadni, tehát gondolom a számlához valóban nem férnek hozzá.
Közben pedig még jobban megcsavarodott a történet: azon a Google Cloud oldalon, ahol meg kell adni a kártyát azt írják, hogy amennyiben lejár a próbaidőszak, nem fogja elkezdeni automatikusan levonni csak ha upgradeltem a fiókomat. Mivel végtelen+1% hogy nem upgradeltem, így nem értem hogy mit vontak le.
-
Alcsi69
senior tag
Sziasztok!
Nem vagyok nagyon képben az ilyen bankszámlás, bankkártyás dolgokban, még csak junior kártyám/számlám van.
Olyan problémába ütköztem, hogy tavaly egy projekthez igénybe vettem a Google Cloud szolgáltatást, amihez volt egy próbaidőszak. Miután félbemaradt ez a projekt, teljesen megfeledkeztem róla. Most realizáltam csak nem régen, hogy lejárt a próbaidőszak, és terhelték a kártyámat. Nem nagy összeggel, de egy olyan szolgáltatásért amit nem használok mégse szeretném ha vonnák le havonta a pénzem. Értelemszerűen a megoldás az lenne, ha offolnám az adott Google fiókkal a szolgáltatást, viszont innen ered a probléma: nem emlékszem a felhasználóvére.
Kapcsolatba léptem a Google ügyfélszolgálattal emailen keresztül, ahonnan átirányítottak egy speciálisabb osztályra. Remélem ők meg fogják tudni oldani a problémát, de ha nem sikerülne, akkor a bank lesz a következő lépcső.
Véleményetek szerint ilyen problémát a bank hogyan tud kezelni, amennyiben a Google ügyfélszolgálat nem tudja megoldani? Lehetséges egy adott számlát letiltani, hogy ne tudjon összeget levonni? Arra is gondoltam, hogy szerintem csak a bankkártyámhoz fér hozzá a Google közvetlenül, a számlámhoz nem. Ebben az esetben viszont elméletben ha letiltom a kártyámat és igényelek egy újat, akkor gondolom mivel nem tudják terhelni a kártyámat, így automatikusan törlik az adott szolgáltatást, jelen esetben a Google Cloud-ot.
-
válasz
#04441088 #8270 üzenetére
Szia. Sajna konkrét választ nem tudok,de visszatérített összeg be nem érkezése miatt az OTP-t hívtam és ők egyből a Simplepay-hez irányítottak,mivel rajtuk keresztül ment a történet. Szóval szerintem érdemesebb először a Simple-t hívni.
ui: Ma megjött egyébként a pénz, és a simple küldött is emailt, hogy visszatérítést kapok,utána egyből számlán is volt.
-
#04441088
törölt tag
Hali!
Ha online vásárlásnál át lettünk verve, CIB kártyával fizetve, de online OTP Simple felületen, akkor a kárigényt a CIB-nél jelentsük? -
namenlos
tag
válasz
herdsman12 #8262 üzenetére
Mastercard
-
dptrsk
addikt
válasz
herdsman12 #8262 üzenetére
Esetleg nem jelent még meg a netbankban a kártyáid között a cserekártya?
-
vnorbi
aktív tag
válasz
herdsman12 #8262 üzenetére
Úgy látszik, az OTP-nél az írástudók nem értenek a bank dolgaihoz, akik meg értenek, azok nem tudnak írni, egymással meg nem beszélhetnek. Szerintem olyan dolgokat kérdezek, amire lehetne általános tájékoztatást adni, de mostanában engem is folyton lepattintanak e-mailben és OTPdirekt üzenetben is azzal, hogy menjek be fiókba, vagy hívjam fel őket.
-
herdsman12
őstag
A decemberben lejáró Maestro kártya helyett (Net szla) vajon mit osztanak mostanában?
Azt látom, hogy kikoptak a Maestro kártyák a kínálatból, chat-en meg telefonos érdeklődést javasoltak. -
tomp
félisten
válasz
leslieke #8260 üzenetére
Nem magát az appot kell mert az a sokrétegűsége miatt nagyon jó. Csak a mobilfizetést kukázzák belőle.
Bankfiókokban a nagy Simple hirdetéseken se merik már kiírni, hogy Simple...
Csak annyit, hogy érdeklődj a bankfiókban...
Nekem volt már olyan dolgozó aki kijelentette, hogy inkább fintech kártyát használ GPay-el mint Simple-t. -
Sziasztok. Kérdésem lenne. Adott egy maestro bankkártya és ugye elvileg 15000-ig nem kér pinkódot. Most hagyjuk, hogy ezzel mennyire értek egyet, vagy mennyire nem, de most pont a kényelem miatt használtam volna ki az előnyét ennek és 1000 Ft körül is kért kódot, sőt érintésre nem is fogadta el, hanem be kellett dugni a terminálba és úgy kérte a kódot. Eddig két helyen kellett ezt csinálni, máshol mindig érintésre elfogadja a kártyát. Mindkettő kajás hely, étterem és büfé. Mit kell csinálnom, hogy ne kérje a kódot, és/vagy hogy érintésre elfogadja a kártyám ezeken a helyeken is? Vagy a terminálok olyanok és én nem tudok mást tenni, mint dugdosni és kódot írni?
-
tomp
félisten
Mától elérhető a Google Pay itthon!
Kíváncsi vagyok az OTP mikor kukázza a Simple-t és hozza be a GPay-t... -
amadeus11
senior tag
válasz
namenlos #8255 üzenetére
Vnorbi köszi, sikerült!
Namenlos! Nem tudom, ha átvinném a pénzemet másik bankhoz, abból mennyit vonnának le. Nem tartom magam egy elveszett embernek informatika terén, mégis akadtak itt problémák, amiknek a megoldása nem volt kézenfekvő. Alapból nem szeretek semmi hivatalosat telefonon intézni, nagyobb az elgépelés esélye vagy androidon "véletlen" bezárod a Smart Bankot vagy a böngészőt és akkor kezdheted megint előröl ugyanúgy az SMS-t, program jelszót, kód beírást, jóváhagyást. Ezen még van mit reszelni ott a Nagykörúton, a pénzbeszedés az már jól megy nekik. -
amadeus11
senior tag
Múltkor letöltöttem a telefonra a Smart Bank faszságukat, mert meg kellett változtatnom a telekódomat. Hamar gyorsan le is töröltem, nem kívánom használni. Most szeretném újfent kifizetni a e-számlámat, de kéri, hagyjam jóvá az android alkalmazásban. Hogy tudnám a fizetéseimet az SMS + telekóddal intézni, ha fel sem ajánlja? A telefonomon nincs az app és nem is akarom feltelepíteni! Nálam nem dobta fel fizetésnél automatikusan az appot, nem írta be a kapott kódokat magától és nem volt push üzenet sem.Szóval hogy tudok fizetni a pénzemmel PC-n a bugos app nélkül, úgy, hogy már egyszer telepítettem azt a szart a telómra? Kicsit már unalmas ez az egész faszság ezzel a bankkal, krv nnykt!
-
viktorhu
veterán
válasz
batyuska100 #8250 üzenetére
Aktiváltad egyáltalán a kártyát? Tényleg a netbankon nézd meg, hogy mi a helyzet, lehet, hogy csak aktiválni kell.
-
viktorhu
veterán
válasz
batyuska100 #8247 üzenetére
A kártyáddal utaltál, vagy a számláról? Ha a kártyádat nem is használtad még, akkor lehet, hogy aktiválva sincsen. Nézd meg a státuszát netbankon.
-
kásás
tag
-
emeritus
tag
válasz
batyuska100 #8244 üzenetére
Ha valóban tiltott, akkor a bankod tiltotta le és feltehetőleg jó okkal. Ott tudakozódj.
-
namenlos
tag
Azóta máshol használtad? Nem járt le?
-
batyuska100
senior tag
Hali, má' megin' én!
Egy pár hete fel akartam adni egy csomagot Foxposttal, a saját kártyámat használva, de nem sikerült, mert azt írta ki, hogy "Tiltott kártya", a kérdésem az lenne, hogy ezt hol lehetne "feloldani"?
-
emeritus
tag
"Önnek csak a TeleKódját kell megváltoztatnia vagy frissítenie kell a SmartBank alkalmazást a telefonján, ha már van megadott mobiltelefonszáma a banki azonosításhoz..." írja az OTP a honlapján.
A SmartBank alkalmazást használva nem kell sem sms-kód, sem telekód...
(én az utóbbit használom és csak idézem a honlapot a telekódról...) -
mzso
veterán
válasz
F.E.K.. #8238 üzenetére
Nekem meg kiköpte vásárlásnál, hogy telekód, meg biztonsági kód. Én meg néztem, hogy mi a p*csa ez. Ráment vagy 10 percem mire kitaláltam hogy vásároljak.
Az jelek szerint hazugság, hogy meg kell változtatnom előtte a telekódot...A halálért nem tudják megcsinálni, hogy a netbank-ban kelljen utólag kézzel engedélyezni ilyen hülye kódok helyett...
-
mzso
veterán
Helló!
Ez mekkora zagyvaság amit az OTP irkál a netes vásárlásról...
Akkor jól értelmezem, hogy mobilos SmartBank és elekód/biztonsági kód kombináció a két opció?
Kicsit sem összezavaró, hogy amikor regisztrálásról beszélne, csak annyi szerepel, hogy adjam meg a telefonszámot, meg a virtuális limitet. No mindegy.
A telekódos az viszonylag egyértelmű, csak hazugság, hogy meg kell változtatni a telekódot mielőtt használni lehetne.
Meg már a legelején ennek sincs nyelvtani, vagy logikai értelme:
"Ekkortól Önnek több lépcsőben kell megerősítenie, hogy kártyabirtokosként jóváhagyja a vásárlást, ha korábban már megadott mobiltelefonszámot
•az internetes vásárlás jóváhagyásához (használja az internetes biztonsági kód szolgáltatást), vagy
•a lakossági OTPDirekt internetes szolgáltatásba való belépéshez.
" -
Sziasztok
Edigitalnal Simplepay-el fizettem OTP-s kártyámmal. Kedden kértem visszatérítést a termékre, el is indították a boltban, kaptam róla papírt stb, de még mindig nem jött meg, máskor ha csak simán kártyával fizetek 1-2munkanap volt max. Normális,hogy ennyi ideig tart amíg beérkezik az összeg a számlámra? A simple pay kavarhat be? Köszönöm előre is.
-
F.E.K..
senior tag
válasz
viktorhu #8233 üzenetére
Nekem pont nemrég volt:
Weboldalon adatokat bepötyög -->elindít -->telefonon smartbank app magától elindult és kérte a hitelesítést. Beléptem, felugrott hogy jóváhagyandó tranzakció van (részletezve), hitelesítettem, majd a weboldalon is rá kellett kattintanom hogy kész vagyok.
(mivel az ujlenyomat az elsődleges hitelesítés így az egész nem tartott tovább mint ~15 másodperc nagyjából)
-
namenlos
tag
Jövőhettől állítólag bárki regisztrálhat az új rendszerekbe (netbank/app).
-
-
viktorhu
veterán
Hogy kellene működnie a tranzakció smartbankos jóváhagyásának?
Nálam küldi az sms-eket, szóval én még nem is találkoztam vele, viszont tegnap anyu telefonján segítettem neki egy ilyen kétlépcsős azonosításban, és nagyon furcsa volt.
Megjelent egy OTP-s oldal, hogy hagyjam jóvá a tranzakciót a SmartBank alkalmazásban. Nem volt semmilyen push üzenet, meg kellett nyitni a smartbankot, be kellett lépni, a menüben belemenni a tranzakciókba, a tranzakciót magát megnyitni, és ott volt jóváhagyás gomb.
Ennek így kell lennie? Ez nagyon messze van a revolutos push üzenettől, hogy hagyjam jóvá a tranzakciót, nem is tudom, hogy meg tudom-e rá tanítani anyut így 80-hoz közel.
-
viktorhu
veterán
válasz
luciferk #8230 üzenetére
Valószínűleg Kínában nincs ilyen törvény, ami előírná a kétlépcsős azonosítást, így az ottani weboldalakon nem fogsz változást látni.
A másik meg hogy ha sokszor fizettél már azon az oldalon, amúgy sem kér semmit, pl. a Revolutnál sem kér az OTP kódot a feltöltéshez, ha már többször is használtad a kártyát.
-
luciferk
senior tag
Érdekes, belfőldi bankkártyás pár ezer forintos kajavásárláshoz megerősítés kellet a smartbankon keresztűl, de a kínából vásárólt 60e-res bankártyás fizetés megerősítés nélkül sikeres volt
-
ProEvoFan
nagyúr
Honor 10el mindenhol tudtam fizetni simple-vel.
Váltottam Xiaomi Mi10T-re és azóta nem fogadja el mindenhol a fizetésemet.
Mitől lehet ez?Telefon gond, vagy rosszul van beállítva a simple? -
cris78
őstag
Sziasztok!
Ez normális?
Aliexpress-en fizetnék 0,77$-t , de jovàhagyásnál 77USD-t ír. -
Top cat
addikt
Sziasztok!
Létezik az, hogy a Paypass nem minden ATM-nél működik?
Világít az egyik zöld led, az érintő felületnél. De hiába forgattam bárhogy a kártyát, nem érzékeli.
-
borges7
aktív tag
-
namenlos
tag
Jump-rol - ha lejár a jogosultság - mire lehet átváltani? Tempo meg a Smart van felajánlva, de akkor más, korábban lezárt csomag is lehet opcio? Pl. prémium plusz?
-
namenlos
tag
Egy két szolgáltatónál (pl voda, elmu) már van olyan is, hogy automatikusan kártyás fizetés. Még nem próbáltam, de itt is a simple a háttér és elvileg havonta beterhelik a szamla díjat, úgy mint pl a netflix teszi azt.
-
borges7
aktív tag
Ma kaptam sms-t, hogy ez év dec.31-gyel megszűnik a Díjnet, és a Csekkrendezős számlafizetés náluk. Át kell állítanom csoportos beszedésre. Vagy van valami ennél praktikusabb módszer? Ahogy néztem, a mobilos iCsekk-alkalmazást nagyon rosszra értékelik, szóval az kiesik.
-
KicsiRegő
tag
Ha nem cél az OTP-nél maradás, akkor a Bankmonitors CIB ECO számla ajánlott - ha legalább a minimálbér összege havonta beérkezik a számlára, illetve a Raffinak és a Gránitnak is van jó ajánlata, bizonyos feltételekkel.
Érdemes átnézni a folyószámlás topikba és ott végig nézni az összefoglalót
Házon belül meg talán a Smart csomag, ami normális -
scream
veterán
Hali,
jelenlegi Jump számlámat 2021 febr-tól kinövöm, most jött róla az értesítés.
Merre/hogyan érdemes tovább menni - számlacsomagok tekintetében?
Jelenleg van OTP-nél (a Jump a főszámla) egy VISA hitelkártya, egy MasterCard webkártya és egy MasterCard MultiPont Premium kártya hozzárendelve (webkártya 2021/01 lejár).
A számlát leginkább online vásárlásra (webkártya), illetve "offline" bolti vásárlásokkor használom, VISA-t USA-ban használtam (de ott is csak autóbérlés miatt, amúgy teljesen kihasználatlan és nem is tervezem használni a továbbiakban sem), van havi 2-3 rendszeres beszedésem (számlák), utalni ritkán szoktam (általában, ha kell akkor TransferWise, Revolut, PayPal), pénzt kivenni még ritkábban. A szlára munkabér érkezik.
-
Tyca
senior tag
válasz
canniball #8204 üzenetére
én benne vagyok a béta programban, csak az a kár, hogy régi telóm van, amin custom rom van, ezért az új app nem indul el rajta, mert nem megy át a SafetyNet ellenőrzésen. Kipróbáltam egy csomó SafetyNet csekkoló programot, persze mindegyiken átmegy, csak ennek a nyüves app-nak nem jó (nem root-olt a teló, csak régi és nincs rá hivatalos 7-es android (ami meg előfeltétele az otp-s appnak, de vajon minek is?), ezért kell a főzött rom)
-
emeritus
tag
válasz
canniball #8197 üzenetére
Ezt írja az OTP: (https://www.otpbank.hu/portal/hu/IBMB#PROBALDKI)
"A mobilalkalmazásban a jelenlegi SMS-ek helyett push üzenetben értesülhetsz a kártyás tranzakciókról, valamint a számládon végzett pénzmozgásokról. A tranzakciók vagy a belépések jóváhagyásánál a push értesítés kényelmesebb és gyorsabb a korábbi SMS-jóváhagyáshoz képest.
A push üzenetek fogadásához elengedhetetlen, hogy a mobilbanki alkalmazás telepítve és regisztrálva legyen a készülékeden, emellett a beállításokban engedélyezned kell az értesítések fogadását is." -
KicsiRegő
tag
válasz
canniball #8202 üzenetére
Mivel a jelenlegi a "mindenki által használt, hivatalos" az új meg még egy zárt béta app, így teljesen érthető, hogy ezt az appos/telekódos mizériát a régin oldják meg először, de van már 16.-tól érvényes új hirdetmény szóval jönnek majd szépen a frissítések is
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autós topik
- ZIDOO médialejátszók
- Motoros topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- One mobilszolgáltatások
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- További aktív témák...
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i7 9750H 32GB 500GB Radeon Pro 5300M hibátlan működéssel
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 825GB SSD digital konzol garanciával, hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- Keresem : Lenovo Legion 5 16IRX9 83DG0037HV
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged