- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
Új hozzászólás Aktív témák
-
oio
csendes tag
Wow!! köszi szépen!
ott volt az orrom előtt mindvégig?!
-
canniball
nagyúr
Ha már telekód meg internetes vásárlás. Úgy rémlik elvileg Smartbank használatával elkerülhető lenne az egész procedúra; ez működik bárkinél? Vagy a régi app kell hozzá? Mert nálam az új van fent, a telekódot megváltoztattam mégis sms-ben jönnek a kódok.
-
oio
csendes tag
Elég gáz, hogy a bank mindent megtesz, hogy mobilon ne lehessen netbankolni normálisan. Ha asztali nézetet kérsz a weboldalon, ugyan azt a butított oldalt erőlteti, amivel egy csomó funkciót nem lehet elérni, pl csoportos beszedés intézéséhez muszáj számítógép
puffint meg hasonlókat nem igazán használnék, azért mégis a saját "pénztárcámba" nem engednék be illetékteleneket -
válasz
DeathAdder #8193 üzenetére
November 2-től csak az internetes vásárlás során kell extra feladatokat elvégezni, pénzfelvétel, átutalás, és bolti vásárlás során minden maradt ugyanaz.
-
DeathAdder
veterán
Üdv.
Mi változott konkrétan nov 2 után?
Röstellen de egyszerűen nem értem hiába olvasom az anyanyelvemen, képtelen vagyok felfogni ezt a sok információt, meg telekódot, sms-t, biztonsági kódot, meg smart bankot...
Eddig úgy vettem fel pénzt ATM-ből hogy a kártya behelyezése után beültöttem a 4 számjegyű kódot, a kívánt összeget és felvettem a pénzt, úgy utaltam hogy interneten belogoltam az azonosítóval számlaszámmal jelszóval, kaptam egy sms-t hogy be tudjak lépni, majd utaláskor megint kérte az sms-ben kapott kódot. Vásárláskor paypass, vagy nagyobb tételnél terminál + 4 számjegyű kód.
2-ától most mi változott az esetemben?
-
Imilenni
addikt
Eltudná valaki magyarázni hogy a pcsába lehet 3.-a után BÁRMIT is kifizetni a kártyával?
Telekódot kér, nem fogadja el.
Vicc. -
dptrsk
addikt
válasz
Flowtation #8186 üzenetére
Ha jól rémlik az összegzett elszámolás feladása az a rendszeres átutalás/csop.besz és folyószámlahitel kamata szokott lenni.
Az üzenetdíj az SMSek után fizetendó díj (darabja 30 forint körül mozog)
Kártyával kapcsolatos díj valószínű az éves kártyadíj lesz.Ha megnyitod a netbankot látod tételesen/részletesebben.
-
Flowtation
őstag
Sziasztok!
Az ilyenek, hogy üzenetdíj, meg összegzett elszámolás azok micsodák? Elég sokat levonnak ilyen jogcímen, ha lehet megszüntetnék minden olyat ami nem kell. Smartbank van, sms értesítő is, gondolom ez utóbbi nem szükséges.
Most kaptunk új kártyát, erre jött kártyakibocsátási díj, viszont olyan is, hogy kártyával kapcsolatos díj, 7 rugó, ez utóbbi is az új kártya miatt van?
Köszi előre is! -
vnorbi
aktív tag
válasz
luciferk #8181 üzenetére
Alul három gomb van a telefonomon. Az első az adott appban lépked vissza előző képernyőre, a végén pedig teljesen kilép. A második gomb a futó appot háttérbe küldi (az appon belül ilyenkor nincs visszalépkedés), a telefon fő képernyője jön elő. Ilyenkor ha minden jól megy, a háttérbe rakott app futása nem szakad meg, és el lehet indítani másik appot. A harmadik gomb felhozza, hogy milyen appok futnak, itt lehet visszatérni a korábban háttérbe rakott apphoz.
-
namenlos
tag
Én Revolut-tal próbáltam, ott nem volt gond a háttérbe rakással, megvárt.
(Revolut-ot töltöttem OTP-vel.)
-
luciferk
senior tag
-
luciferk
senior tag
Szevasztok, net számlám van, online bankkártyás fizetéssel rendelnék kaját a cityfoodtól, a bankkártyaszám, lejáratidő és a 3 jegyú kód beütése után az alábbi ablak ugrik fel, hogy erősítsem meg a vásárlást és utána kattintsak a bezárás gombra, az a gond, hogy a felugrott ablakba nincs semílyen megerősítő gomb amire katinthatnák így a fizetés nem sikeres. Vajon mi lehet a gond?
-
Karcub
senior tag
Sziasztok! Ma történt(vagyis fél órája) hogy a bankfiókban az atm elnyelte a kártyámat hibás pinkód miatt. Kérdésem az lenne, hogy egy időre bankártya nélkül maradok, attól ugyan úgy tudok a fiókban rakni pénzt a számlámra és ugyan úgy tudok kártyás fizetést használni(érintéses fizetés telefonon keresztűl, NFC) és utalni a smartBankon keresztűl?
-
axioma
veterán
[link], osszefoglalo (cib bm eco). Az meg hogy 2 ev mulva mi lesz, szerintem boven nem lathato.
Mintha 20e-es ajanlom is lenne... de az asszem nem jatszik ha bm-en keresztul (nagyobbik kedvezmennyel) nyitod. Viszont lehet hogy 20e tobb mint ilyen hasznalatnal a bm eco /sima eco kulonbseg. -
kásás
tag
válasz
Peter.70 #8168 üzenetére
Köszönöm!
A terméktájékoztatóban már írja a 35 év felettieknél is a feltételt (150.000.Ft jövedelem) a díjmentességhez.
Kp felvételre az ingyenes 150.000.Ft elég lenne vagy az itt nem elérhető?
Az állandó utalás 14 Ft, az tökéletes.Gránit nem jó, kell egy elérhető bankfiók is neki: :-)
-
amadeus11
senior tag
Másik bankot válassz, az OTP-nél egy átlag nyugdíjas nehezen tud egy egyszerű kártyás vásárlást is lebenyolítani. Adni semmit se adnak a számláról meg rendületlenül vonnak és vonnak. Ahogy látod a bugos androidos appjuk használatáért is vonni akarnak. Ha beteszel pénzt vonnak, ha kiveszed a saját pénzedet még többet vonnak. Felejtős minden téren.
-
kásás
tag
Sziasztok!
Nyugdíjas mamámnak keresnék számlacsomagot.
Nyugdíja menne rá, 1-2 utalásra, bankkártyás vásárlásra használná.
Otp-nél van kedvező, esetleg díjmentes számlacsomag vagy máshol keresgéljek? -
KubanitoS
veterán
Tudja esetleg valaki, hogy vajon a push notificationért fizetni kell majd? Ha már ugye ez kiválthatja az SMS-t.
-
Peter.70
addikt
válasz
herdsman12 #8157 üzenetére
Nem. lehet hogy itt sem teszik fizetőssé, csak egyszerüen azt mondják hogy a push üzenetet kötelező használni, amiért már viszont fizetni kell
-
herdsman12
őstag
Más bankoknál is fizetős a mobil alkalmazás használata?
-
Redneck
nagyúr
Virtuális Mastercardos vásárlásnál, az SMS hitelesítő kód mellé, kér valami telekódot is. Fogalmam sincs mi ez, és a direkten sem találtam meg, a chates ügyintézők pedig kétszeri kérdésre sem reagáltak. Nem szeretnék ezért SMART alkalmazást használni.
Hol találom ezt a telekódot és hol tudom megváltoztatni? -
KicsiRegő
tag
válasz
Peter.70 #8151 üzenetére
A hirdetmény szerint 499,- a havidíj, csak az év végéig a teszt időszakban akciósan ingyenes
Szóval én is kíváncsi leszek, hogy ha a direktes szerződések megszűnnek, akkor ezzel az új digitális szolgáltatási szerződéssel mennyi lesz az annyi. -
KicsiRegő
tag
Elvileg a GYIK szerint vannak profilok, de teljesen külön számlát nem lehet kezelni.
Ha Digitális Szolgáltatási Szerződést kötsz, lesz egy saját felhasználói profilod, amibe automatikusan bekerül az összes olyan számla, amit kezelhetsz.
A „saját” profilodba kerülnek például azok a bankszámlák, amiknek te vagy a tulajdonosa, valamint a hitelkártya számláidat is itt kezelheted. De ha például állandó meghatalmazott, törvényes képviselő vagy gondnok vagy egy számlán, akkor azok külön profilba kerülnek. Ha például 2 másik ügyfél egy-egy számláján vagy törvényes képviselő, akkor a saját profilodon túl további 2 profilod is lesz.
Vállalkozók esetében a vállalkozásokat külön-külön profilba rendezzük. -
Ebben az új alkalmazásban hogyan lehet több, nem csak saját néven lévő bankszámlát is könnyen kezelni, mint a régiben?
(most felbuzdulva, hogy erről beszéltetek újból ellenőriztem és engedett regisztrálni) -
pube111
senior tag
válasz
emeritus #8141 üzenetére
Nekem sem jött sms, itt regisztráltam, működik.
https://www.otpbank.hu/portal/hu/IBMB#PROBALDKI -
pube111
senior tag
Hát most meglepődtem. Pár hónap után újra megnéztem az új appot, és reg után beengedett. Elég fura. Nem találom az utalásnál az űrlapokat, push értesítést nem engedi bekapcsolni. Valahol írta, hogy 24 óra múlva lesz teljeskörű. Akkor ezek is meg lesznek?
-
KicsiRegő
tag
Nekem nagyon tetszik az új, már csak azért is, mert kinézetre sokkal jobb, mint a mostani, vagy néhány másik bank appja, de ez még egy zárt körű béta, szóval helyén kell kezelni. Tesztelésre teljesen jó, de még nincs benne minden szolgáltatás, ami a SmartBankban.
Egyelőre mindkettő használható egyszerre, majd 2021-től fogják fokozatosan kivezetni a régit. -
pube111
senior tag
Megtudtam egy számomra új érdekességet.
A smart sms csomag csak a fő számla sms üzenet díjait tartalmazza. A takarékszámlák, hitelszámlák üzenetei ugyanúgy, külön tételek. -
emeritus
tag
válasz
amadeus11 #8120 üzenetére
Valóban bosszantóan nehézkesebb lett a netes fizetés, a PSD2 esetenként indokolatlannak tűnően bonyolítja a műveleteket. Az OTP kártyás fizetéseknél a SmartBank használata az egyszerűbb, én azt javaslom és a frissítést is kerülöm, ameddig lehet. A neten eljárni még mindig egyszerűbb, mint a személyesen, vagy telefonon, és talán kevesebb méreggel is jár.
-
pube111
senior tag
A takarékszámla sms díjait a takarékszámlára terhelik, vagy a főszámlára? Van valami kedvezményes sms csomag?
-
amadeus11
senior tag
Én is most szembesültem, hogy nem tudom kifizetni PC-n a számláimat a kártyámmal! Ugye jól utána kell olvasni, új telekódot kell kérni. Egyből annak is utána kellett nézni, mi az a telekód. A mobilos alkalmazás egy fostalicska, tele buggal, kín ezzel a retekkel vásárolni telefonnal is. Most felhívtam a 06 1 3 666666-ot, hogy végre megváltoztathassam a telekódom és tudjak a pénzemmel fizetni. Erre azt kapom: próbálja később! Ilyen egy tróger munkákat, mint ez a fosadék bank csinál, ritkán látni! Elhiszem, hogy nem ők találták ki a szigorításokat, de ennél azért jobb munkát várna el az ember a pénzéért! Arról nem beszélve, hogy én fizetek azért, hogy a pénzemet használhassák, mert ugye kamat nem jár, de viszont vannak nekik (Hahaha) költségeik, amiket rendre havonta levonnak. Trógerek!!! Arról nem beszélve nagymami biztos, hogy nem fog rájönni miért nem tud fizetni és hogy oldja meg. Ők akkor majd szívnak. Aztán lesz valahogy...
-
viktorhu
veterán
válasz
Fire/SOUL/CD #8114 üzenetére
Nem teljesen értem, hogy miket keversz ide. Amiről beszélsz, az annyi, hogy a telekódot is meg kell adni internetes fizetésnél, ha otp-s a kártya.
Számlázási címet meg minden online kereskedő kér, kell a könyveléséhez, csak ezt alapból a szolgáltató weboldalán szokták kérni, itt annyi a változás, hogy a simple oldalán kérik be.
-
KicsiRegő
tag
válasz
Fire/SOUL/CD #8114 üzenetére
Az, hogy a Telekom, csak és kizárólag a Telekom kér ilyen plusz adatokat, annak semmi köze sincs a mostani változtatásokhoz.
Az új változás csak a kétfaktoros megerősítést érinti, ami EU-s előírás. Minden bank tolja az ügyfeleire az app használatát, amivel gyorsan és egyszerűen lehet egy push üzenettel elintézni a dolog, aki nem használja, annak pedig ott az SMS meg a telekód (ez a lényegi újdonság, mert sokan azt se tudták, hogy létezik ilyesmi).
De azt, hogy ezt hol kéri, és mikor, nem lehet belőle listát írni, mert függ az összegtől, hogy a bank megbízhatónak tartja-e a tranzakciót, rendszeres-e a vásárlás az adott oldalról, és hogy a fizetési szolgáltató elemzési rendszere biztonságosnak tartja-e.
Az, hogy te nem használod a netbankot, az csak annyiban bonyolította meg a dolgot, hogy a telekódot telefonon vagy személyesen kellett módosítanod.
Szóval a bizonyos feltételek nem a világvége és a mindmeghalunk irány, és az is teljesen mindegy, hogy melyik banknál vagy -
válasz
alakesh #8112 üzenetére
Múlt héten ez nem volt,
(napi 30-50 trans van a karimon)
Múlt héten még nem kérték... (Telekom sem)
Én ezért kérdeztem, hogy "ez mi ez"....
Múlt héten semmi ilyen nem volt... Azét írtam, amit...Ne tudom, hogy ez a Telekom "agymenése", avagy a november 2.-e után, az OTP által bevezetett "faxság" miatt van...(Ugye 10.02 után már csak bizonyos feltételekkel lehet fizetni a NET-n, bizonyos szolgáltatóknál (senki nem tudja kik azok
)
2021.01.01 után meg senkinél (ELMÉLETBEN), mármint bankkarival, amikor meg kell adni a szokásos adatokat...Tényleg Én vagyok/leszek ezzel egyedül?
(Szvsz, nem)
UI: Ugye írtam, hogy se Smart Bank, se Internet Bank nincs... Szóval ne ebből tessék kiindulni...
-
KicsiRegő
tag
válasz
Fire/SOUL/CD #8110 üzenetére
Nem is olyan régen volt egy hasonló eset.
Csak a Telekomnál kérik a plusz adatokat, az égvilágon sehol máshol.
Regisztrálj a SimplePay-re, aztán az appal pöröghet a QR-kódos fizetés. -
alakesh
tag
válasz
Fire/SOUL/CD #8110 üzenetére
Pedig ezt a Telekom kéri el, írják is a saját leírásukban a számlafizetés / egyenlegfeltöltés részletezésénél:
"A bankkártyás fizetés a SimplePay fizetési rendszer segítségével működik. Átirányítunk a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya és személyes adataid megadásával vagy regisztrált SimplePay fiókkal végezhető el a fizetés."
Ha tippelnem kéne, akkor ez a Telekom jogos érdeke, hogy valahogy vissza tudják ellenőrizni, ha csalás gyanúja merülne fel.
Mivel ez kizárólag Telekomnál felmerülő kérdés, én úgy gondolom, hogy nem a Simple-nél kéne kopogtatni, hanem magentáéknál.
-
dptrsk
addikt
válasz
Fire/SOUL/CD #8099 üzenetére
És ha rányomsz a vásárló feliratra?
eltűnik, s nem kötelező, gondolom cégeknek hasznos ez a funkció -
válasz
viktorhu #8102 üzenetére
1. Legnagyobb tisztelettel, köszönöm, hogy válaszoltál.
2. Telekom nem küld számlát, mert feltöltős a SIM... (mint írtam, ennél sokkal több adatot tudnak rólam)
3. OTP sem küld számlát, mert nincs ilyen fajta szerződésem...(Havi 1x a pénzügyi forgalomról küldenek a CÍMEMRE (pontos lakcímre, tehát pontosan tudják) summary-t... (azaz tudják azokat az adatokat, amit most a SimpleyPay valamiért bekér...)Szóval akkor a SimplePay miért gyűjt ilyen adatokat?
(3rd part OTP-s app ugyebár...)
UI: Nemrég hívtam a SimplePay számát, kapcsoltattam ügyintézőt, el is értem, de Ő egy Új számot adott ezzel kapcsolatban, mondván, tudd erről, de itt kérjek infót... +36/1/20/30/70/366-6611
Sajnos kb. 40 percem ment rá, de valahogy nem jutottam el az ügyintézőig... -
Peter.70
addikt
válasz
_Petya_ #8107 üzenetére
Szerintem be lehet, de annak súlyos költségei vannak. Illetve emlékeim szerint ezek az automata feltöltések csak a kötelezően vissza fizetendő hitelkeretig terjednek. Magyarul ha teljes egészében vissza akarod fizetni, akkor azt " manuálisan" kell megtenni.
Legalábbis ahol eddig hitelkártyáim voltak, így volt ( K&H, Raiffeiasen, Citybank ) -
parkr
őstag
Köszi!
-
parkr
őstag
Sziasztok!
Lehet, hülye kérdés de sosem volt még hitelkártyám.
Ha most van egy otp-s folyószámlám debit kártyával, és igénylek egy bonus kártyát, az a mostani számlámtól független lesz?
Amit fizetek vele azt a hitelkeretből fogják levonni és utalnom kell rá állandóan (határidőn belül) hogy ki legyen egyenlítve?
jól értem hogy így működik? -
viktorhu
veterán
válasz
Fire/SOUL/CD #8101 üzenetére
Mert számlát kell kiállítani. Egyszerű.
-
válasz
viktorhu #8100 üzenetére
Minek szedné be?
Dominó kártya, évente kell adat egyeztetni. Ezek az adatok (meg még jóval több személyes adat) már rég megvan a Telekom-nak,, mint ahogy az OTP-nek is...
Ha nem adod meg az adatokat, akkor meg nem lehet fizetni... Ez így egy jó nagy ökörségnek látszik...
Legközelebb majd a tesco-ban ha fizetni akarok bankkarival, akkor a pénztáros elkéri a személyim számát, vagy mi a tosz?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! Asus H110M-K i7 6700 16GB DDR4 480GB SSD GTX 1660Ti 6GB Rampage SHIVA FSP 550W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD RX Nitro+ 6700XT 12GB Corsair 4000D ASUS ROG 650W
- Csere-Beszámítás! AMD Számítógép PC Játékra! R5 5500 / RX 5700XT / 32GB DDR4 / 256SSD+1TB HDD
- Intel Core 2 Quad Q9550 2.83GHz LGA775 Processzor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest