Be is terhelték a 6. költségét. Megírtam már nekik júli vége felé a problémát (előjegyzett költség volt), akkor leráztak, hogy várjuk meg amíg végleges lesz a terhelés. Kaptak megint egy levelet.
De ennél nagyobb fejetlenség is mutatkozik náluk. Pár hete megírtam nekik a direkten, hogy külföldön leszek és lehetséges, hogy használom majd a kártyát. Gondoltam ez a csatorna megfelelő. ha már a simple egy online bankolásra nevelő csomag, ahol kvázi bünti jár a telefonos vagy fiókos ügyintézésért. Egyszer csak hív egy bársonyos hangú hölgyike, beazonosít és közli, hogy hát bocs, de a külföldi költést ugyan jelezzem már légyszi az xy telefonszámon. Mondom ok, felírom. Utána pedig át is ment szépen keresztértékesítésbe. Nem nagyon örült mikor jeleztem, hogy egy másik bank kártyájához van egész éves ingyenes utasbiztim. Nem is hívtam a másik számot és inkább használtam az említett másik kártyát. Érdekes, nekik tökéletes volt, hogy online írtam 2 sort a külföldi kártyahasználatról. 3 bankkal állok kapcsolatban, 2-nek elég, az otp-nek nem.
Az ilyen apróságok miatt fikázzák szerintem sokan az otp-t. Bár nekem különösebb bajom nincs velük. A simple pl. egy jó konstrukció, csak kellene egy kis profizmus.