Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  OTP Bank topic

Hozzászólások

(#8001) viktorhu válasza RoSSo3 (#7999) üzenetére


viktorhu
veterán

A telefonos bankkártya ügyfélszolgálatot javaslom. Annyi lesz a különbség a hitelkártyához képest, hogy nem fogják megelőlegezni várhatóan az összeget, hanem meg kell várni az eljárás végét. Indítsd el az eljárást, amíg van honnan visszavenni az összeget, mivel nincs a hitelkártyás extra védelem.

(#8002) RoSSo3 válasza viktorhu (#8001) üzenetére


RoSSo3
senior tag

Köszönöm, akkor így lesz! Egyébként webkártyás a történet, hogy egészen pontos legyek, nem is "fizikai" kártyás.

(#8003) _Balee_


_Balee_
aktív tag

Nálatok működik a smartbank, illetve netbank? Egyikbe sem lép be.

i9 9900K, 48 GB DDR4 RAM, Asus RTX 4080 ROG Strix OC, LG 34GN850-B, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch Oled, LG OLED 77C21LA, Steam Deck Oled 512 Gb, PS Portal

(#8004) RoSSo3 válasza _Balee_ (#8003) üzenetére


RoSSo3
senior tag

Sajnos csak tölt itt is :(

(#8005) emeritus válasza _Balee_ (#8003) üzenetére


emeritus
tag

Nálam most működik. (Talán 10 perce használtam a Smartbankot.)

[ Szerkesztve ]

Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.

(#8006) _Balee_


_Balee_
aktív tag

Lehetséges, hogy emiatt nem kaptam meg egy tegnapi utalást? Állítja az illető, hogy tegnap este 7 körül átutalta, de nem érkezett meg. Pedig mindig azonnal átjön.

[ Szerkesztve ]

i9 9900K, 48 GB DDR4 RAM, Asus RTX 4080 ROG Strix OC, LG 34GN850-B, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch Oled, LG OLED 77C21LA, Steam Deck Oled 512 Gb, PS Portal

(#8007) leslieke válasza _Balee_ (#8003) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

Nálam is működik, most léptem be.

Utalásnak ettől függetlenül meg kell jönnie, nincs köze a SmartBankhoz.

[ Szerkesztve ]

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#8008) _Balee_


_Balee_
aktív tag

Már nálam is, bár csak a böngésző alapú netbank, a smart továbbra sem.

A srác csatolt képet az utalásról, eszerint a megfelelő számlára küldte. Mi lehet az oka annak, hogy tegnap este óta nem jött meg?

i9 9900K, 48 GB DDR4 RAM, Asus RTX 4080 ROG Strix OC, LG 34GN850-B, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch Oled, LG OLED 77C21LA, Steam Deck Oled 512 Gb, PS Portal

(#8009) _Balee_


_Balee_
aktív tag

Rájöttem mi lehet a gond, nem a végére írta a nyolc 0-t, hanem a középső nyolc lett neki a 0. De a számlájáról levonta. Több száz utaláson vagyok túl eddig mindig elég volt megadnom a 16 karaktert.

i9 9900K, 48 GB DDR4 RAM, Asus RTX 4080 ROG Strix OC, LG 34GN850-B, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch Oled, LG OLED 77C21LA, Steam Deck Oled 512 Gb, PS Portal

(#8010) hhgygy


hhgygy
senior tag

Díjnetes számlafizetés másnál sem működik?

Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3

(#8011) RoSSo3


RoSSo3
senior tag

Nekem most se laptopról, se mobilról nem elérhető a bank :(

(#8012) RoSSo3 válasza RoSSo3 (#8011) üzenetére


RoSSo3
senior tag

Írtam chaten az ügyfélszolgálatnak, azt mondják, hogy központi hiba nincs, de már sok ügyfél jelezett hibát. Kivizsgálják! Addig sajnos én sem tudom elindítani a panasztételt, mert kellene a tranzakció adata...

(#8013) canniball


canniball
nagyúr

Sziasztok!

Megkaptam én is a mailt, hogy internetes biztonsági kódot kell beállítani a netes vásárlásokhoz. Mivel fogalmam sincs korábban beállítottam-e gondoltam tuti ami fix ránézek. Azt mondja az oldaluk, hogy
1 Lépjen be az OTP SmartBank mobilalkalmazásba, majd a Bankkártyák menüpontba.
2 Válassza ki azt a bankkártyát, amihez be szeretnéd állítani az Internetes biztonsági kód szolgáltatást.
3 Görgessen le a Részletek menüponthoz, és nyomja meg az Internetes biztonsági kód gombot.
4 A megjelenő ablakban állítsa be a napi Virtuális vásárlási limitet, ellenőrizze telefonszámát (ha szükséges, akkor OTPdirekt internetes szolgáltatással tudja módosítani), majd nyomja meg a Tovább gombot
5 Ellenőrizze, hogy a módosítás után megfelelőek-e az adatok, végül nyomja meg a Jóváhagyás gombot.
Ezzel van pár probléma:
1. Nincs Bankártyák menüpont. Sebaj, van helyette Kártyáim.
3. Nincs Részletek menüpont. Így az Internetes biztonsági kód gomb is hiányzik.
4. Viszont van Napi limitek felsorolás, ahol van Virtuális vásárlási limit, de ha rábökök a Módosításra, akkor csak a kp.felvételi és vásárlási limit módosítható, a virtuális vásárlási limit nem. Így aztán se Tovább
5. se Jóváhagyás opció...

Kérdés, hogy :
1. csak én vagyok láma és teljesen máshol nézem mint ahol kéne vagy tényleg ennyire elkefélték az útmutatót?
2. jól gondolom-e, hogy ha be van állítva a virtuális vásárlási limit, akkor az internetes biztonsági kód is? Avagy a kettő független egymástól?

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#8014) blg válasza canniball (#8013) üzenetére


blg
senior tag

Az én Smartbank appomban megvannak ezek a menüpontok.
Lehet, hogy te az új, tesztelés alatt álló appot használod? Annak az appnak nem Smartbank a neve.

[ Szerkesztve ]

(#8015) leslieke válasza blg (#8014) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

Szintén ott van nálam is, ha már arra jártam be is állítottam.

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#8016) kontaku válasza canniball (#8013) üzenetére


kontaku
tag

Szia!
1. Nekem még a "régi" OTPSmartBank applikációm van, abban pont úgy megy, ahogy leírták. (Van Bankkártyák, stb.) Pont ma állítottam be, bár az internetbankon keresztül, de most ránéztem a mobil bankra is.
2. Szerintem a kód nem csak a vásárlási limittel használható, de ha van limit, akkor kód is. Vagy lesz valaki okosabb, aki tudja. :D

(#8017) canniball válasza blg (#8014) üzenetére


canniball
nagyúr

@all!
Valóban, az új alkalmazást használom az meg nem Smartbank néven fut. :W

Akkor csak az utolsó kérdésem aktuális. No meg hogy mi a francért nem tudnak két leírást készíteni ha már két appot futtatnak párhuzamosan...de persze ez költői...

Bónusz kérdés: az új alkalmazásban van valahol qr kódos fizetésre lehetőség? Mert én sehol sem találom.

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#8018) dptrsk válasza canniball (#8017) üzenetére


dptrsk
addikt

Azért nincs két leírás, mivel egy hivatalos appjuk van, a SmartBank, a másik app jelenleg tesztüzemben működik

(#8019) KubanitoS válasza canniball (#8017) üzenetére


KubanitoS
veterán

Van új applikáció? :F

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#8020) kp78 válasza KubanitoS (#8019) üzenetére


kp78
addikt

[Új internet- és mobilbank]
Nekem jött sms, h próbáljam ki, de egyelőre a sima Smartbanknál maradtam. :U
Amúgy ha jól sejtem ez lenne az. >> [link]

Aki használja, mik a tapasztalatai? :R

[ Szerkesztve ]

(#8021) csako válasza KubanitoS (#8019) üzenetére


csako
veterán

Van/lesz (béta)
Talán november 2-vel élesedik :D mert gondolom abban lesz az értesítős netes kártyás vásárlás jóváhagyás

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#8022) KubanitoS válasza csako (#8021) üzenetére


KubanitoS
veterán

A linken otp smartbank van írva, ez a jelenlegi is. Gondolom akkor majd lesz egy app update novemberben...

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#8023) RoSSo3 válasza RoSSo3 (#8002) üzenetére


RoSSo3
senior tag

Fejlemények: megírtam emailben a reklamációt. Történt ez tegnap este, amint be tudtam jelentkezni a Smartbank-on keresztül, hogy kiírjam a tranzakció adatait.
Jött is a visszajelzés, hogy XYZ iktatószámon vették a panaszt. És... Éppen most látom, hogy már vissza is utalták (visszaterhelték) a pénzt a webkártyára!

Ez csak megelőlegzés ne örüljek még? Meg kell várjam gondolom, hogy postai úton jöjjön egy levél, hogy mire jutottak.
(Vagy lehet, hogy én már a sokadik vagyok, aki kezdeményez ez a cég ellen visszaterhelést?)

(#8024) viktorhu válasza RoSSo3 (#8023) üzenetére


viktorhu
veterán

Ez a megelőlegezés, de innen már kicsi az esélye, hogy ne maradjon így.

(#8025) RoSSo3 válasza viktorhu (#8024) üzenetére


RoSSo3
senior tag

Bízzunk benne, köszönöm szépen! Azért megírom, ha érkezik levél - hátha másnak is érdekes, tanulságos!

(#8026) vnorbi válasza KubanitoS (#8022) üzenetére


vnorbi
aktív tag

Én a mai frissítéskor vettem észre, de már az előző verzióban is ott volt az Utalások menü alatt a "Kártyás tranzakció jóváhagyása" menüpont a SmartBankban. Ha rendes belépés helyett a Demót választod, még meg is lehet nézni, hogy hogyan fog kinézni. Novemberben kiderül, hogy az ígért felugró értesítés is működik-e, vagy kézzel kell ide elnavigálni.

(#8027) capafog23


capafog23
őstag

Tegnap esti vasárlásaim nem akarnak megjelenni legutóbbi tranzakcióknál. Értesítés se jött róla.
Másnál is van ilyen ?

(#8028) BIZ0906 válasza capafog23 (#8027) üzenetére


BIZ0906
aktív tag

Nálam se de ezt mindig valami könyvelési ökörséggel magyarázzák.

(#8029) Grande Ale válasza capafog23 (#8027) üzenetére


Grande Ale
őstag

Nekem sem. Tegnap délutáni vásárlások.

(#8030) pube111 válasza capafog23 (#8027) üzenetére


pube111
senior tag

Nekem is volt többször. Nevetséges, hogy napokig tart mire könyvelik, utána kerül be a direktbe.
Revoluton 1 másodperc.
:F

(#8031) viktorhu válasza pube111 (#8030) üzenetére


viktorhu
veterán

Nem a könyvelés tart napokig, hanem a tranzakció nem történik meg azonnal, csak amikor a kártyaelfogadó lehívja az összeget.

A Revolut ezeket pendingben mutatja, az OTP Bank alkalmazás "könyvelés alatt", a Smartbank pedig akkor mutatja, amikor végleges a tranzakció.

(#8032) vodrosjozsi válasza viktorhu (#8031) üzenetére


vodrosjozsi
őstag

Tehát foscsi a smartbank :DDD

Samsung Galaxy A52s/Samsung Watch 4

(#8033) net91 válasza vodrosjozsi (#8032) üzenetére


net91
senior tag

Inkább vigyáz a pénzedre, hogy ha elcsesztél valamit az utalásnál van még időd később korrigálni.

Az ember feláldozza az egészségét, hogy pénzt keressen. Aztán feláldozza a pénzét, hogy visszaszerezze az egészségét. És mivel olyan izgatott a jövőjével kapcsolatban, hogy elfelejti élvezni a jelent; az eredmény az, hogy nem él sem a jelenben, sem a jövőben; úgy él, mintha soha nem halna meg, és a

(#8034) dptrsk válasza vodrosjozsi (#8032) üzenetére


dptrsk
addikt

Nekünk családban iOS Smartbankban megjelenik minden, kivéve hitelkártya esetén.
Folyószámlánál a kártyatranzakciók azonnal megjelennek.

(#8035) batyuska100


batyuska100
senior tag

Hali újra!
Valaki ezt elmagyarázná nekem, úgy, hogy meg is értsem? :C

[ Szerkesztve ]

(#8036) viktorhu válasza batyuska100 (#8035) üzenetére


viktorhu
veterán

Mi a kérdés? Mert így csak azt tudjuk megismételni, ami oda is van írva (olyan számláról lehet online utalni, amiről az online utalás engedélyezett).

(#8037) batyuska100 válasza viktorhu (#8036) üzenetére


batyuska100
senior tag

Hogyan tudom ezt az online utalást beállítani?

Bocs, hogy ennyire primitív vagyok az egészhez, ez még nekem nagyon új.. :B

Szerk: A Számlakör karbantartás menüpontban hogy állítsam be?

[ Szerkesztve ]

(#8038) viktorhu válasza batyuska100 (#8037) üzenetére


viktorhu
veterán

Jogosultság:

- Csak lekérdezés
- Teljes

Ott kiválasztod, hogy teljes.

Szerk: egyébként alapból a teljes szokott beállítva lenni, szóval nem biztos, hogy ez lesz a gond.

[ Szerkesztve ]

(#8039) emeritus válasza batyuska100 (#8037) üzenetére


emeritus
tag

PC-n: OTPdirekt-kezdőoldal/Beállítások (jobbra fent a "fogaskerék)/számlakör karbantartás/"teljes" melletti körre kattintás az adott számlaszám mellett. (Most vélhetően a "csak lekérdezés" az aktív.
Ha mobilon vagy ugyanez értelemszerűen.
(Megelőztek.)

[ Szerkesztve ]

Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.

(#8040) batyuska100 válasza viktorhu (#8038) üzenetére


batyuska100
senior tag

Így már jó. Köszi a válaszokat! :R

(#8041) herdsman12


herdsman12
őstag

Másfél hónapja visszamondott rendelés visszautalását nem látom a számlatörténetben.
Gondolom a tegnapi, sokadik hiszti hatására történt valami, ma már azt mondták, hogy tegnap visszautalták.
OTP ügyintéző szerint pár nap lehet (?) mire látom a számlán.
Meddig várjak Chargeback előtt?

(#8042) viktorhu válasza herdsman12 (#8041) üzenetére


viktorhu
veterán

Ha túl vagy az eladónál a sikertelen reklamáción, akkor bőven itt az ideje a chargebacknek. Ha az eladónak még nem szóltál, hogy nem kaptad vissza a pénzt, akkor előbb neki írjál.

(#8043) alakesh


alakesh
tag

Azért vannak még flúgok ebben az új Smartbankos applikációban... Vissza akartam tölteni a hitelkártyám, és egy vadidegen ember kártyaszámát és kártyaelnevezését húzta be a felületen...

(#8044) herdsman12 válasza viktorhu (#8042) üzenetére


herdsman12
őstag

Köszi, sokadik reklamáció után, 27-én visszautalták, tegnap esti a tranzakció időpontja.

(#8045) mr_ricsi


mr_ricsi
veterán

Sziasztok!
Telekom számlát fizetnék be nem OTP-s kártyával. A Simplepay felületén kéri az a személyes adataimat (név, lakcím, emailcím) "Számlázási cím" megjelöléssel.
Nem értem, hogy ezt miért kell megadni, hiszen a Telekom tudja ezeket, az OTP-nek meg nincs rá semmi szüksége.

Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!

(#8046) dptrsk válasza mr_ricsi (#8045) üzenetére


dptrsk
addikt

Nem nyomtál rá, hogy Simple fiókot regisztrálsz?

(#8047) balinlin


balinlin
senior tag

Sziasztok!
Van aki esetleg Szegeden találkozott már paypass-os ATM-el?

(#8048) kw3v865 válasza balinlin (#8047) üzenetére


kw3v865
senior tag

Széchenyi téren az OTP fiók mellett.

(#8049) KicsiRegő válasza balinlin (#8047) üzenetére


KicsiRegő
tag

Árkádban a bankfiók mellett, a Takaréktár utcai bankfiók mellett.
A befizetős ATM-ek olyanok.
Talán még Rókusi Tesco, és Aradi tér.

[ Szerkesztve ]

(#8050) balinlin válasza KicsiRegő (#8049) üzenetére


balinlin
senior tag

Köszönöm a választ mindkettőtöknek!

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  OTP Bank topic
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.