Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  OTP Bank topic

Hozzászólások

(#15001) PaksiPeter válasza morbi04 (#14997) üzenetére


PaksiPeter
aktív tag

Ez megint egy nyakatekert, szándékosan nem érthető banki megfogalmazás. Olyan nincs, hogy csak a harmincadik napon lehet lemondani a megújulás előtt. Ez a legtöbb esetben azt jelenti, hogy harminc napon belül bármikor. Szóval még jó vagy szerintem.

Microsoft Bluetooth® Mobile Mouse 3600, 60Hz használó, szinte csak gyári alkalmazások használója.

(#15002) csako válasza morbi04 (#14997) üzenetére


csako
veterán

Hát olvasva a pontos megfogalmazást, miszerint legalább 30 nappal előtte kell szólni.. Hacsak nincs technikai akadálya, akkor nagy boci szemekkel nézve az ügyintézőre talán megcsinálja :)

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#15003) yogibear válasza PaksiPeter (#15001) üzenetére


yogibear
addikt

Ez megint egy nyakatekert, szándékosan nem érthető banki megfogalmazás....

Olyan sosincs, amit írsz, hogy csak a harmincadik napon.
Olvasd el még egyszer:

Rendes felmondás
Az utasbiztosítást csak úgy tudja felmondani, hogy az a következő biztosítási évfordulókor szűnjön meg. Ehhez az évforduló előtt legalább 30 nappal kell jeleznie a felmondást. Évközbeni felmondásra, a biztosítási díj visszatérítésére nincs lehetőség.

Legalább 30 nappal előtte... A kolléga viszont kifutott az időből, plusz ő is rosszul fogalmazott:
Nem 30 nappal előtte, hanem legalább 30 nappal előtte...

„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”

(#15004) Peter.70 válasza morbi04 (#14997) üzenetére


Peter.70
őstag

Egy kérdést azért megér az OTP felé szerintem

(#15005) PaksiPeter válasza yogibear (#15003) üzenetére


PaksiPeter
aktív tag

Igen, így már másképp hangzik.

Microsoft Bluetooth® Mobile Mouse 3600, 60Hz használó, szinte csak gyári alkalmazások használója.

(#15006) Boond válasza akaido (#14976) üzenetére


Boond
addikt

Indul a kibernyomozói hálózat, az állomány feladata az online csalások számának csökkentése. Több mint 300 ember dolgozik a szervezetben és az egész országot lefedik - jelentette be Szentkirályi Alexandra a mai Kormányinfón. Ezzel a bűnüldözési szervek is még intenzívebben csatlakoznak a csalók elleni harchoz, a lépés szervesen illeszkedik az eddigi piaci és szabályozói kezdeményezésekhez, melyek a félelmetesen terjedő csalásoknak vetnének gátat.

https://www.portfolio.hu/uzlet/20231109/lecsap-a-kormany-a-csalokra-magyarorszagon-itt-a-kokemeny-valaszlepes-a-bunozoknek-650577

Talán kevesebb lesz az ilyen csalás valamennyivel.

[ Szerkesztve ]

(#15007) PaksiPeter válasza Boond (#15006) üzenetére


PaksiPeter
aktív tag

Sajnos nem lesz kevesebb. Az emberek nagyon felelőtlenek. Ma is láttam a kocsi ablakból, hogy belép nfc-vel, nem találja amit keres és ott hagyja a gépet belépve az ATM-ben. Ha rossz ember lettem volna, csak folytatom a műveletet és azt csinálok a számláján amit akarok.

[ Szerkesztve ]

Microsoft Bluetooth® Mobile Mouse 3600, 60Hz használó, szinte csak gyári alkalmazások használója.

(#15008) Boond válasza PaksiPeter (#15007) üzenetére


Boond
addikt

Hát ez durva.

(#15009) dugo_


dugo_
veterán

Sziasztok!

Ha a Revolut kártyás feltöltésre egy idő után (nem tudok rájönni, hogy eltelt idő vagy tranzakció szám alapján) nem kér megerősítést az OTP app, hanem azonnal végrehajtódik, akkor ennek a plusz biztonságnak a visszaállítását hol kéne keresnem?

Idő után megjegyzi, mint ismert forrás? Jobban aludnék, ha fixen kéne azért plusz egy ujjlenyomat... Revon nincs bekapcsolva az automatikus feltöltés, csak a kártya adatait jegyzi meg.

(#15010) PedroPascal válasza dugo_ (#15009) üzenetére


PedroPascal
senior tag

Google wallet-el is fel lehet tölteni. Ott kéri az ujjlenyomatot.

ASUS ROG Scar 17 G733PZ (AMD Ryzen 9 7945HX, NVIDIA GeForce RTX 4080) / SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless, Aerox 5 Wireless / Synology DS923+ / Samsung Galaxy S23 256GB, Galaxy Watch6 Classic 47mm LTE, Galaxy Buds2 Pro /

(#15011) Boond válasza dugo_ (#15009) üzenetére


Boond
addikt

Sehol. Ezt az algoritmus szabályozza (bank, ez esetben otp). Nekem volt, hogy kisebb összegnél is kért véletlen szerűen. De volt, hogy nem, olyan 10-15 talán 20 ezerig. De ha több alkalommal töltöttem egymás után vagy rövid idő múlva akkor már kért biztonsági megerősítést.

Ha nem állítottad be, hogy automatikusan töltsön rá. Akkor minden esetnél megvizsgálja az otp kér-e most vagy sem, a tanulási folyamat után.

Egyébként vásárláskor sem kér mindig, ha pl ismert közmű cégnél fizettem pl.

[ Szerkesztve ]

(#15012) dugo_ válasza Boond (#15011) üzenetére


dugo_
veterán

Köszi a válaszokat, akkor reméljük jó az algoritmus.
Google Walletet még nem használtam, majd ránézek.

(#15013) adika4444 válasza Boond (#15011) üzenetére


adika4444
addikt

Okos az az algoritmus. Én Apple Pay-vel töltök, mindig a Revo APP-ból és soha nem kért megerősítést:D pedig technikailag az AP nem kéne, hogy átadja az infót, hogy ugyanazon a mobilon Revolut-ot töltök. Viszont ha külső helyen fizetek, pl. Barion, Simple, hajlamos kérni. Legutóbb a Teletálnál kellett megerősítés kb. egy éve (ha nem régebben), online csak Revolut-ot használok.

üdv, adika4444

(#15014) Peter.70


Peter.70
őstag

Az otp androidos alkalmazás másnak se megy ? Azt írja, hogy technikai probléma miatt nem lehet belépni

(#15015) skroy válasza Peter.70 (#15014) üzenetére


skroy
senior tag

Szintén.

(#15016) Nikaré válasza Peter.70 (#15014) üzenetére


Nikaré
őstag

Igen, még mindig!

(#15017) Prien válasza Peter.70 (#15014) üzenetére


Prien
addikt

Nálam sem jó. Unalmas már, hogy sokszor van ilyen "technikai probléma". :U

A kevés is több a semminél.

(#15018) gingerbalm


gingerbalm
aktív tag

Reggel 7 óta nem elérhető, legalábbis nekem ma akkor lett volna rá először szükségem, de azóta haldoklik...

[ Szerkesztve ]

(#15019) PaksiPeter válasza gingerbalm (#15018) üzenetére


PaksiPeter
aktív tag

Kb fél órája nyögvenyelősen tudtam használni. De látszott, hogy valami nem gömbölyű.

Microsoft Bluetooth® Mobile Mouse 3600, 60Hz használó, szinte csak gyári alkalmazások használója.

(#15020) lugosi válasza Peter.70 (#15014) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Ios-os se. Fél 9 körül be se lehetett lépni, fél 10 körül be lehetett de a lekérdezések nem működtek, és most megint nem lehet belépni.
Adalék infó, hogy a céges számlához tartozó app, a régi mobilbank működött még egy ideig, utána már az se.

(#15021) Winnie The P


Winnie The P
őstag

Kicsit unalmas már, hogy állandóan van valami gond. Komolyan fontolóra kell venni a bankváltást!

Gigabyte B450M S2H|Ryzen 5 5500|Arctic Freezer12|G. Skill 2*8 Gb 3000Mhz|MSI RX 570 8Gb|Kingston A400 240Gb SSD|SP Nvme 512 Gb|Seagate 2TB|FSP Hexa+ 500W|Zalman Z3|Philips 243V7|W11|

(#15022) Melorin válasza Winnie The P (#15021) üzenetére


Melorin
addikt

Hát persze, máshol nincsenek problémák, csak itt... :U Mindig az szar ami van.

(#15023) karlkani válasza Peter.70 (#15014) üzenetére


karlkani
aktív tag

Tesóm 1 órája megpróbált belépni, beírta a 6 jegyű PIN-kódot, majd közölte vele az alkalmazás, hogy regisztrációját törölték! :Y

(#15024) Farkassacred válasza Melorin (#15022) üzenetére


Farkassacred
őstag

Mondjuk ezt a sok hibát már én sem igazán értem. Tegnap is nagyon lassú volt az app.. Valamit újítanak vajon?!

(#15025) Winnie The P válasza Melorin (#15022) üzenetére


Winnie The P
őstag

Biztos van, de hogy ennyi!? Van a családban aki a K&H ügyfele, egyszer sem hallottam még, hogy szidta volna őket.

Gigabyte B450M S2H|Ryzen 5 5500|Arctic Freezer12|G. Skill 2*8 Gb 3000Mhz|MSI RX 570 8Gb|Kingston A400 240Gb SSD|SP Nvme 512 Gb|Seagate 2TB|FSP Hexa+ 500W|Zalman Z3|Philips 243V7|W11|

(#15026) lugosi


lugosi
MODERÁTOR

A céges számlához tartozó régi mobilbank app működött az előbb, utaltam is vele, meg is érkezett az utalás. Remélhetőleg ez annak a jele, hogy fokozatosan áll helyre minden. :K

(#15027) Melorin válasza Winnie The P (#15025) üzenetére


Melorin
addikt

Több ügyfél, nagyobb kihívás a rendszernek. Mint amikor több garis probléma van azokkal a márkákkal amikből rengeteget eladnak.

(#15028) skroy válasza Winnie The P (#15025) üzenetére


skroy
senior tag

Semmi nem akadályoz meg, hogy válts.

(#15029) Llew


Llew
senior tag

Reggel én is belefutottam a technikai szünetbe pedig pont kellett volna. Viszont simpleben inditott fizetési tranzakció jóvahagyasa működött, és a visszajelzés alapjan teljesült is, pedig az app most sem elérhető még.

A qr beolvasó, jóvahagyó rész is működik, így a régi oldalra betudtam lépni gond nélkül.

[ Szerkesztve ]

Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.

(#15030) lugosi válasza Llew (#15029) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Köszi szépen, ez nagyon hasznos volt hogy írtad hogy a QR rész működik, így mindent el tudtam ma intézni!

(#15031) GabN73 válasza adika4444 (#15013) üzenetére


GabN73
addikt

Mert ilyenkor nem a bank hitelesít, hanem az AP, mert őket használod. :U

(#15032) gameboy


gameboy
csendes tag

Sziasztok! Lenne egy pár kérdésem az OTP (VISA) bankkártyámmal kapcsolatban. Eddig nem nagyon foglalkoztam részletesen ezekkel a dolgokkal, de most kérdeznék pár dolgot. A mai nap meg szerettem volna nézni az interneten a bankkártyámhoz tartozó számlakivonatokat, mivel nem kapok papír alapú tájékoztatást ezekről havi szinten. El is jutottam ez OTP honlapon egy olyan oldalra ahol a SZÁMLA KIVONAT LEKÉRDEZÉS volt, ott be kellett gépelni a kártyaszám utolsó 10 számjegyét és a telekódot 3 számjegyű. Miután mindezt megtettem és a lekérdezésre kattintottam azt az üzenetet kaptam hogy nem vagyok jogosult a szolgáltatásra és a bankfiókba kell ezt engedélyeztetni. Az lenne a kérdésem hogy akkor most ha bemegyek a legközelebbi bankfiókba akkor ott hogy tudom kérni ezt a szolgáltatást hogy interneten keresztül meg tudjam nézni a számlakivonataimat? Előre is köszi.

(#15033) yogibear válasza gameboy (#15032) üzenetére


yogibear
addikt

Belépsz az internetbankodba és ott le is töltheted a havi számlákat pdf-ben...
Visszamenőleg is...
Ha van webszámlád akkor arról is...

„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”

(#15034) Llew válasza lugosi (#15030) üzenetére


Llew
senior tag

Igazán nincs mit

Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.

(#15035) rothfb


rothfb
veterán

Valaki meg tudná mondani, hogy az OTP mobil alkalmazásban hol tudom letölteni a havi bankszámla kivonatokat? Már csináltam és pdf-ben le lehet, de most egyszerűen nem találom.
Előre is köszönöm, ha valaki segít!

(#15036) karlkani válasza rothfb (#15035) üzenetére


karlkani
aktív tag

Erre kíváncsi vagyok, én nem találkoztam vele az applikációban. OTP InternetBankból és OTPdirektből is letölthető. A kettő közt annyi a különbség, hogy OTPdirektből letöltve átlósan rajta van számlakivonaton a MÁSOLAT vízjel, OTP InternetBankból letöltve nincs (a letöltött dokumentumok elnevezése is különbözik).

(#15037) rothfb válasza karlkani (#15036) üzenetére


rothfb
veterán

Igazad lehet, applikációból nem lehet letölteni. Rosszul rémlett.
Köszi!

(#15038) Gallmix válasza bakelitlemez (#14995) üzenetére


Gallmix
aktív tag

(#15039) pourri


pourri
aktív tag

Sziasztok!
Vásároltam egy nagyobb összegű tételt a hitelkártyámmal és részletfizetést szeretnék igényelni utólag a netbankban, régen flottul ment minden de most már napok óta nem tudok, kiválasztom mire kérném, majd a futamidő beállításnál hibát dob ki. Másnál is van ilyen probléma? Miért is működne egy többnyire még értelmes funkció is itt napok óta... :W

(#15040) PaksiPeter válasza pourri (#15039) üzenetére


PaksiPeter
aktív tag

Á, napok óta késik a vásárlási értesítő, meg mikor belépek a netbankba, akkor csak homokórázik az egyenleg, de van olyan is, hogy ne se enged és pirossal kiírja, hogy csak korlátozottan működik. Vagy nagyon hegesztenek valamit, vagy az összes szakember külföldön van és akik maradtak, azok ennyit tudnak.

Microsoft Bluetooth® Mobile Mouse 3600, 60Hz használó, szinte csak gyári alkalmazások használója.

(#15041) GabN73 válasza pourri (#15039) üzenetére


GabN73
addikt

Mikori vásárlás? Nem lehet hogy kicsit elkéstél vele, és már zárás után próbálod?

(#15042) pourri válasza GabN73 (#15041) üzenetére


pourri
aktív tag

Közvetlen amint könyvelésre került már próbálkoztam pár napja, azóta nem működik. Számlazárás holnap lesz.

(#15043) herdsman12


herdsman12
őstag

Csekkes QR kódot nem tudok fizetni (Víz, kuka, Simple Classic és OTP Bank), képernyő QR kódos fizetés működik.
Vizes kóddal már volt hiba, de a kukás eddig jó volt.
Nincs szerencsém vagy másnál is van gáz?

(#15044) DS39 válasza herdsman12 (#15043) üzenetére


DS39
nagyúr

Használj iCsekk alkalmazást.

(#15045) yogibear válasza DS39 (#15044) üzenetére


yogibear
addikt

:K

Az mindig működött eddig... plusz a simple a felét sem írja ki adatot annak, ami a QR kódban benne van...az iCsekk mindent...

[ Szerkesztve ]

„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”

(#15046) Prien válasza herdsman12 (#15043) üzenetére


Prien
addikt

A vizes QR kódot valamiért nem eszi meg az OTP, sajnos csak az iCsekk appal jó. Hogy miért, azt nem tudom.

A kevés is több a semminél.

(#15047) Boond válasza pourri (#15039) üzenetére


Boond
addikt

Ügyfélszolgálat nem tud segíteni?

(#15048) pourri válasza Boond (#15047) üzenetére


pourri
aktív tag

Köszönöm szépen, megoldódott. Az ügyfélszolgálat segített. :)

(#15049) RaPiDsHaRe


RaPiDsHaRe
aktív tag

Sziasztok!

Simple alkalmazással szeretnék fizetni, kiválasztom a bankkártyát, majd az Érintéses fizetés, viszont ilyenkor azt írja oldjam fel a telefont. Feloldom és újra kiírja hogy oldjam fel a telefont. A QR kodos vásárlás működik.
Mit javasoltok?

(#15050) csako válasza RaPiDsHaRe (#15049) üzenetére


csako
veterán

Használd a Google Walletet :)

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  OTP Bank topic
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.