Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- laca223: A civilizáció mint bugos operációs rendszer
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
- urandom0: Mégsem számőzöm az AI-t az életemből :(
- Hieronymus: Rosszindulatú tevékenységek ellenőrzése IP alapján
- Torda: Így lehet fillérekből prémium okosotthon rendszert építeni 2025-ben
- Lalikiraly: Asus Gaming V16 - RTX5050
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz
fokukac
#53581
üzenetére
Namost én is alapvetően nem szimpatizáltam a körforgalmakkal, aztán menet közben rájöttem, hogy kis vagy közepes forgalmú utaknál, ha nem akarnak szintkülönbséget kiépíteni, akkor valóban gyorsabb tud lenni a lámpás kereszteződésnél. Ehhez az kell, hogy az emberek tudjanak közlekedni, és tudjanak ésszel a körforgalomban közlekedni. Mivel sajnos egyre kevesebben tudnak, vagy mittudomén, de állandóan meggyűlik a bajuk vele, azért ismét kezdem megutálni.
Azt azért ne várjuk el, hogy abban az országban, ahol 4,38 km-t versenypálya minőségben meg tudnak csinálni félmilliárdból, de azalatt 1 km csak autópálya minőségű utat már 3-4 milliárdból, ott nem fognak minden útkereszteződésbe spagettit tenni, hogy megszakítás nélkül lehessen autózni.
Értem én, és van is igazság abban, hogy a rapszodikus sebesség mindenféle erőforrást jobban emészt, de én már annak is örülnék, ha a gyalogos és az autós úgy tudna ésszel együtt közlekedni, hogy pl. a gyalogos nem lép le dacból csakazértis az utolsó 1-3 autós elé, (direkt szétnézés nélkül) ami miatt azok lefékeznek, majd újra felgyorsítanak. Miközben mögöttük 2 percig meg üres lesz az út. Ésszel lehet ebben is ritmust találni, ahogy a körforgalomban is. Ha meg a gyalogosnak van elsőbbsége bármi áron (ami alapvetően igaz) akkor meg minden gyalogos gondoljon arra, hogy egyben nyeli le tüdőre azt a plusz üzemanyagot, és fékport, amit az autós(ok) a fékezéssel és a gyorsítással felemészt. Én még ha sietek is, igyekszem megvárni ha látom, hogy véget ér a kocsisor, és csak akkor igyekszem lelépni, és nem is várom el, hogy mindenáron megadják az elsőbbséget. Folyamatos kocsisornál más a helyzet, de ismert, megelőző lámpa miatt lüktető ritmusú, lámpa nélküli gyalogátkelőhelyen ez csak apró odafigyelést igényelne.
Egyébként igen, a körforgalmak hirtelen tömeges alkalmazásával le vagyunk maradva úgy 30 évvel, de mi a mai trend? Mi terjed helyette? Mondjuk hasonló költségvetésű (alvállalkozói hálózatú és zsebbefizető) országokban, hasonló hellyel rendelkező területeken.
mod:
Ja, hozzátéve, hogy a 21-es főúton most született vagy 4 olyan(akkora) körforgalom a 2+2 sávosításnál, hogy a kamion eleje már kint van belőle, a vége még nincs bent teljesen, és a két sávot benne Demszky-csecsek választják el... hogy ott hogy kéne elférnie? Mikor még személyautóval is centizni kell
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Radeon 7600 8GB OC HIBÁTLAN!!
- Hibátlan 2+ Év Garancia! GIGABYTE GeForce RTX 4060 EAGLE OC 8GB
- AZONNAL KÉSZLETRŐL! AMD Ryzen 7 9800X3D 64GB 6000MHz RAM 2TB Gen4 SSD RTX 5090 32GB GDDR7 1200W
- AZONNAL KÉSZLETRŐL! Intel Core i5 14600K 64GB 6000MHz RAM 2TB Gen4 SSD RTX 5060 8GB FSP 750W
- AZONNAL KÉSZLETRŐL! Intel Core i5 14600K 32GB 6000MHz RAM 2TB Gen4 SSD RTX 5060 8GB FSP 750W
- Dell Latitude 5300 13,3" FHD IPS touch, i7 8665U, 8-16GB RAM, SSD, jó akku, számla, 6 hó gar
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 (5TW13AA) (DisplayLink)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2927, 100% Akkumulátor
- Apple iPhone 15 128 GB Kék 12 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Eladó XpertVision GT 1030 Silent 2GB videokártya
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


