- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kempingezés és sátrazás
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- laskr99: Processzor és videokártya szilícium mag fotók újratöltve!
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- hege8888: Retro Kocka Kuckó 3
- votlage71: Kábel menedzsment
-
LOGOUT
Az objektívekre két nagyon fontos adat jellemző, melyek alapján rendszerint azonnal be lehet őket sorolni. Ezek az objektív fényerejét és gyújtótávolságát jelző számok.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Canon500D
csendes tag
válasz
jasonka #8166 üzenetére
Sziasztok!
Végigolvastam ezt a mai litániát...
Off!
Én tökéletesen kezdő vagyok fotózás témában, pontosan emiatt is tévedtem ide. Én a tengeri akvarisztika miatt kerültem kapcsolatba a tükörreflexes gépekkel. Rá kellett jönnöm, hogy az akkori bridge gépemmel csoda számba mentek a sikerült képek. Meg van "nekünk is" a magunk fóruma. Igaz annak a hobbinak még nincs ilyen számos követője, mint ennek. De nekünk is meg vannak a magunk vitái és nézeteltérései. A gőz kimegy, a méreg elszáll. És bár ebben a hobbiban könnyebb helyzetben vagy és jó szerivel találsz másik fórumot, nem ezt tartom megfelelő megoldásnak. Holnap utánra csak emléke lesz az összezörrenésnek, kivéve, ha tovább nem generáljátok a dolgot.
On!Tényleg figyelmesebben el kéne olvasni a Hsz-t, mielőtt bármit is hozzáfűz az ember...
Üdv Fishi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3014, 91% Akkumulátor
- Dell 14 Latitude 9410 FHD IPS 2in1 Touch i7-10610U 4.9Ghz 16GB 512GB SSD Intel UHD W11 Pro Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3049, 94% Akkumulátor