Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Notebook hibák

Hozzászólások

(#16051) lucaildy


lucaildy
csendes tag

Van egy asus Eee pc 1000HD WinXp-s notebookom bekapcsolásnál ezt
irja ki <windowsroot>\system32\ntoskrnl.exe hibás telepítse újra.
Bejön a csökk. Mod, csökk. Hálozattal, csökk. Parancssorral mind a 3at kiprobáltam mind a 3-nál ugyanez történik lent fut egy szöveg gyorsan ezután
a bal oldalon a fenti sarokban villog egy kötöjel és ezután 1 másodpercre bejön kék háttérrel 1 szöveg elolvasni lehetetlen ilyen rövid idö alatt.
És ujra bejön a win speciális rendszerinditási menüje.
És ez igy megy ujra és ujra tegnap ota minden bekapcsolásnál. Orvosolhato a probléma?
Nagyon köszönöm szépen a választ!
Sziasztok.

¥

(#16052) 8


8
senior tag

Sziasztok!
Remélem jó helyre írok. Adott egy HP ProBook 4720s 17" notebook, ami képernyő mozgatásra, hajlításra hol ad képet hol nem. Ha jó pozícióban van és nincs mozgatva, akkor tökéletes a képe.
Gyanúm, hogy az LCD átvezető kábele lehet kontakthibás.

- Szerintetek jó-e a diagnózisom? Esetleg vmi más hiba? (csatlakozó stb)
- Ezt lehet-e javítani? Forrasztani?
- A csere célszerűbb és egyszerűbb megoldás lenne? - szerintem meg tudom csinálni, egy pasztázás már egyébként is aktuális a gépen. Van-e bármi buktató?
- Alábbi alkatrész jó lehet-e hozzá, vagy van valami bennfentes szívatás a HP alkatrészeknél amiről esetleg nem tudok? Mindkét alábbi kábel Rev.A01, ez lényeges lehet? Esetleg keressek Rev.A02-t? (15"-höz láttam mindkét fajtát)
- Elfogadható minőségűek lehetnek az alábbi alis kábelek vagy máshol keressek? (Hol?)

HP szervízútmutatója alapján a 602999-001 számú kábel (cserealkatrész) kell nekem, ami az internet bölcsessége szerint a 50.4GL02.011 nevet is viseli.
A képen a (6) számú kábel:

Ezt és ezt a kábelt találtam alin (tudok várni amíg megjön).

Köszönök bármilyen tanácsot :R

[ Szerkesztve ]

50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm

(#16053) magician603 válasza samphone (#16050) üzenetére


magician603
csendes újonc

Milyen oprendszert használsz?

(#16054) samphone válasza magician603 (#16053) üzenetére


samphone
tag

Windows 10 Pro 64 bites.

(#16055) Duree válasza 8 (#16052) üzenetére


Duree
veterán

Koránt sem biztos, hogy a kábel hibás lehet az lcd panel is.

duree54

(#16056) szjoci


szjoci
őstag

Sziasztok!

Van egy Sony Vaio PCG-71211M típusú laptopom, aminek egyszercsak elkezdett villogni a kijelzője, majd teljesen elsötétült. Megvilágítva látszik a kép, így gondoltam vagy az inverter adta meg magát, vagy a ccfl. Rendeltem másik invertert de sajnos azzal sem működik, viszont időközben kipróbáltam a ccfl-t, az tutira jó.
Az alaplap 6 lábú inverter csatlakozóján méricskélve a 19V-ot megkapja az inverterpanel (2-2 szélső lábak között mérhető), viszont a középső lábakon nincs feszültség, az egyik a fényerőt szabályozná (1-3V-nak kellene rajta lenni), a másik a működéséhez kellene (3V). Ezeket egy másik laptopon mértem, szóval csak tipp. Néztem youtube videókat, ahol az alaplap másik oldalán lévő F15 számú biztosíték volt a hiba oka, de nálam az sajnos nem szakadt.
Szakikat kérdezném: mennyire ördögtől való dolog lenne, ha a fényképen piros vonallal összekötött két pontot a valóságban is összekötném (a PQ9 alkatrész azon pontján 3V van)? Kárt tudok vele okozni?

Köszönettel,
Joci

[ Szerkesztve ]

(#16057) Blue Thunder válasza szjoci (#16056) üzenetére


Blue Thunder
senior tag

Esetleg nem vga hiba?

Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!

(#16058) szjoci válasza Blue Thunder (#16057) üzenetére


szjoci
őstag

Igaz hogy nem írtam, de külső monitorra ad képet így szerintem az nem lehet. Sőt, másik laptop inverter paneljára dugva a rossz laptop ccfl vezetékét tökéletesen működik :B

[ Szerkesztve ]

(#16059) magician603


magician603
csendes újonc

Nekem is az volt. Azóta felraktam a win 8.1-et, (lekopogom) nagyon jól müködik. Szóval ajánom,hogy 1-2 évig ne win 10-et használj, hátha kijavítják majd.

(#16060) kreten67 válasza szjoci (#16058) üzenetére


kreten67
senior tag

Az hogy külső monitoron jó a kép vagy se vajmi keveset mond a vga állapotáról ,mert gyakori hogy a külsőn jó de a sajátjára nem ad képet vagy ad de hibásat. A két dolog nem párhuzamos egymással (hogy ezt már hányszor leírtam ide) . Lehetséges a vga hibája is,hogy nem ad kapcsoló jelet a háttér-világításnak,de sok egyéb helyen is elvérezhet a dolog. A helyzetet azért jól látod a bekapcsoló jel (3v) hiányzik neki amit esetleg pótolhatsz is a környezetéből ha olcsón akarod javítani. Amennyiben az említett helyen 3-5 v van akkor onnan is leveheted ,de az eredeti lábat szedd fel az alaplapról és úgy adj neki tápot. Az jó lenne ha azon a ponton a 3v a gép indulása után jelenne meg és ne legyen állandó az akkuról vagy a tápról kikapcsolt állapotban.
Amennyiben a gép mégis elfüstöl nem én szeretnék hibásnak lenni,mert ez így távolról nem igazán.........
Bekapcsolva hidald át egy pillanatra és ne forraszd be fixre kísérletképpen.

[ Szerkesztve ]

(#16061) Grave_444


Grave_444
nagyúr

Üdv!

Adott egy Toshiba C660 laptop, ami képernyőillesztő hibákat írt pár napja, ma már semmi kép amikor bekapcsolom. Külső monitoron nem tudom most kipróbálni. Valami ötlet?

(#16062) Dell XPS válasza Grave_444 (#16061) üzenetére


Dell XPS
veterán

Lehet komolyabb probléma is (alaplap, gpu ), mindenképpen vizsgálni, tesztelni kell. Elképzelhető, hogy egy újratelepítés pl megoldja. BIOS alatt ?

Üdv, Dell XPS

(#16063) Grave_444 válasza Dell XPS (#16062) üzenetére


Grave_444
nagyúr

Semmi képet nem ad, biost sem. Havernál majd rákötöm külső monitorra kipróbálom úgy.

(#16064) Dell XPS válasza Grave_444 (#16063) üzenetére


Dell XPS
veterán

Nézd meg egy-egy memória modullal felváltva is.

Üdv, Dell XPS

(#16065) Grave_444 válasza Dell XPS (#16064) üzenetére


Grave_444
nagyúr

1db 4GB-os modul van benne, esetleg másik slotba tudom tenni.

(#16066) Dell XPS válasza Grave_444 (#16065) üzenetére


Dell XPS
veterán

ok, de másikkal is ellenőrizni kell, mert okozhat megjelenítési hibákat. :K Sőt, én inkább arra tippelnék, hogy memória hiba miatt nincs kép.

[ Szerkesztve ]

Üdv, Dell XPS

(#16067) szjoci válasza kreten67 (#16060) üzenetére


szjoci
őstag

Nagyon szépen köszönöm a kimerítő választ, nem gondoltam volna hogy vga hiba is lehet.
Azon a ponton csak bekapcsolás után jelenik meg 3V, szóval holnap megpróbálkozom vele.
Arra lettem volna főleg kíváncsi, hogy szoktatok-e ilyen áthidalást csinálni (bevett szokás-e, vagy pedig nagyon gány megoldás :B )?

(#16068) Trea


Trea
újonc

Sziasztok!
Lenovo ideapad y520 típusú laptopommal elkezdek játszani 100%-on van az aksi. Be van dugva áramba és pl 1 óra csgo után 92 %-on van az aksi? Ez normális? Mi lehet a baj. Köszi előre is

(#16069) 22balu


22balu
aktív tag

Sziasztok!

Vettem egy asus K555L laptopot ebbe az állapotba:

Külső fedél törött és a hátsó burkolatból is kiszakadtak a csavarok. Hol lehetne ezt olcsón megcsináltatni? Ebayen amit tálaltam: [link]
Ez jó lehet? Igaz hogy ez x555 nem K555 de nagy különbség nem lehet, meg ha rájön a vám is lehet ugyanott vagyok mintha magam csinálnám meg.

(#16070) szjoci válasza kreten67 (#16060) üzenetére


szjoci
őstag

Na ma keresgéltem még egy picit feszültség-ügyileg, 3,3V-ot sikerült találnom ami tutira csak akkor jelenik meg ha bekapcsolom a laptopot. Mivel a fényerő szabályzás feszültsége is eltűnt az éterben, így közösítettem a két vezetéket a csatlakozóból kiszedve és megeresztettem 3,3V-tal. Működik szépen a kijelző, bár az inverterpanel eléggé melegszik. Majd kiderül használat közben hogy muzsikál így. Saját részre megfelel, de másnak nem biztos hogy nyugodt lelkiismerettel megcsinálnám ugyanezt :U
Köszönöm a biztatást :R

[ Szerkesztve ]

(#16071) 8 válasza Duree (#16055) üzenetére


8
senior tag

Az LCD panelban mi okozhat ilyen hibát?

50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm

(#16072) petertoth10


petertoth10
tag

Hello!

A gép pontos típusa : Dell Inspiron 5521 154778
A vásárlás dátuma: 2013

Minden hardver naprakész, azonban fps lagg rövid idő elteltével jelentkezik. 140-ről, leugrik 20-25-re. kb 3 percenként, alacsonyabb beállítások mellett is. (League of Legends, 1366x768, Very Low)

Őszintén szólva SSD cserén kívül javítva, szerelve, tisztítva soha nem volt.

Mi lehet a gond? Javítható?

[ Szerkesztve ]

(#16073) Blue Thunder válasza petertoth10 (#16072) üzenetére


Blue Thunder
senior tag

Mondjuk 4-5 év alatt hogy egyszer sem volt takartva kissé felelőtlenség, pasztázni meg pláne hogy játszol is rajta. Laptopoknál érdemes és javasolt félévente a portalanítás/újrapasztázás. Csak egy tipp hogy win frissítés óta csinálja?

[ Szerkesztve ]

Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!

(#16074) Duree válasza 8 (#16071) üzenetére


Duree
veterán

A kijezö hátulján van egy elektronika nos az is elromolhat illetve az elektronikát a folyadék kristállyal összekötö
több száz érintkezöt tartalmazó fólia kábel is több helyen meg szokott törni mert elöregszik.

duree54

(#16075) Duree válasza 22balu (#16069) üzenetére


Duree
veterán

Tehát kellene egy lcd cover egy lcd bezel (lcd hátlap,Lcd elökeret) ezen kívül még mire lenne szükséged?
Küld el a gép gyári számát és lehet tudok adni alkatrészt neked.

duree54

(#16076) Duree válasza Trea (#16068) üzenetére


Duree
veterán

Ez azért lehet mert maximális terhelésen a hálózati adaptered nem ad elég teljesítményt a gépednek és hozzányúl az akkuhoz is idönként.

duree54

(#16077) samphone válasza magician603 (#16059) üzenetére


samphone
tag

Csak nekem friss gép, aztán gondolom ugrana a gari, ha váltanék oprendszert.

(#16078) dugo_ válasza samphone (#16077) üzenetére


dugo_
veterán

Nem ugrana a gari, bár új gépekre egyre ritkábban van w10-nél régebbi driver.

Lehet a Windows 10 topikban ismert a hiba és nem biztos, hogy hardveres eredetű.

(#16079) samphone válasza dugo_ (#16078) üzenetére


samphone
tag

De az eseménynaplóban ezt is irja:
Súlyos hardverhiba történt.

Összetevő: AMD Northbridge
Hibaforrás: Gépellenőrzési kivétel
Hibatípus: 11
Processzor APIC-azonosítója: 0

Szóval hardverhiba is lehet.

(#16080) immer


immer
csendes tag

Sziasztok.
Samsung r540,
használtan lett véve.

Szobában cpu hőmérséklet 42-44 fok. Aidával terhelve kapásból 80 ra ugrik, majd 10 fokos ugrálás közben 90 fok körül kikapcsol. Közben a szorzót is állitgatja. Újra lett pasztázva, nincs változás. Erkélyen 5 fokban tökéletesen működik, rendszer stabilitás teszt 20 percig is megy, 77 fokos a cpu. Hűtőn sérülést nem látok, meleget fúj, bár inkább langyos levegőt.

Lehetséges hogy hűtő hiba, vagy más? Köszi

(#16081) Blue Thunder válasza immer (#16080) üzenetére


Blue Thunder
senior tag

Mivel pasztáztad újra?

Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!

(#16082) immer válasza Blue Thunder (#16081) üzenetére


immer
csendes tag

Amivel az asztali gépek processzorát szokták, sajna a márkáját már nem látom rajta. Mondjuk ami rajta volt az sem volt régi...

(#16083) Blue Thunder válasza immer (#16082) üzenetére


Blue Thunder
senior tag

Azt gondoltam de jó lenne tudni a pontos márkát mert nagyon sokat jelent...épp most szedem/szedtem szét párom laposát....hát épp hogy nem volt szinte rajta semmi sem :(
Ha sima mezei pasztát használsz az kb semmit se ér....én gépekkel foglalkozom, az alap gépeket is és laptopokat is minimum MX-2 vel pasztázom, ha saját részre kell akkor meg MX-4 et ajánlok illetve ehhez hasonlót. Korábban használtam cooler mastert illetve amit gyárilag adtak, de MX4-el kenven 13-15 fok mínuszt nyertem!

Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!

(#16084) Omega81


Omega81
senior tag

Sziasztok!

Adott egy Acer Aspire 6930G. Monitor, billentyűzet, egér, hangszóró rá van kötve, gyakorlatilag egy asztali gépet váltott ki.
Tegnap kihúztam mindent, kivittem a szobából portalanítani. A klaviatúra részével kezdtem, nyitott állapotban. Ahogy pucoltam, bekapcsolt a noti kétszer is, felbootolt, Windows jelentkezett az indulás hangjával, majd szabályosan leállítottam mindkét alkalommal.
Ezután becsuktam, lefordítottam, szétszedtem a hátulját, hogy a hűtést kifújjam. Rendben meg is volt, visszacsavaroztam, visszaraktam a szobába, mindent rádugtam.
A probléma itt kezdődött. Nem hajlandó megszólalni a hangfal, pedig bedugáskor érzékeli a 3.5- ös jack kábelt, mert ki is írja, de néma marad, nem jön ki hang, bárhogy is állítom a Realtek HD managerben vagy bárhol. Újratelepítettem már a hangrészt, kétszer is, két különböző drivert próbáltam, de kuka maradt, hallgat mint kutyagumi a fűben. A noti saját hangszórója természetesen szól, ezért nem egy égbekiáltó probléma, de néha jó lenne kicsit hangosabban zenéz hallgatni, szóval nem mondanék le a dologról, főként mert emlékszem, hogy amikor megvettem, akkor is valami tök egyszerű dolgot kellett átállítanom és vagy fél napot szórakoztam vele, mire meglett. Ám most nem találom a megoldást.

Köszi a segítséget előre is. :R

[ Szerkesztve ]

értékelt üzletek: 42+ 0-

(#16085) Blue Thunder válasza Omega81 (#16084) üzenetére


Blue Thunder
senior tag

Esetleg hangszóró ikon jobb klikk, lejátszóeszköznél mit mutat? Nem lehet hogy ott kell átállítani?

Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!

(#16086) Omega81 válasza Blue Thunder (#16085) üzenetére


Omega81
senior tag

:(

értékelt üzletek: 42+ 0-

(#16087) Blue Thunder válasza Omega81 (#16086) üzenetére


Blue Thunder
senior tag

Dede na állítsd csak át digitálisról a másikra :K

Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!

(#16088) Omega81 válasza Blue Thunder (#16087) üzenetére


Omega81
senior tag

Akkor szól a noti beépített hangszórója. :)

értékelt üzletek: 42+ 0-

(#16089) Blue Thunder válasza Omega81 (#16088) üzenetére


Blue Thunder
senior tag

Igen viszont ha fülest vagy épp hangszórót csatlakoztatsz akkor alapból át kell váltania. Pár gépnél is pont ez volt a hiba hogy alapból digitálisra rakta, átállítottam és minden jó volt

Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!

(#16090) Omega81


Omega81
senior tag

Óóóóó bakker, ekkora egy lámát mint én, gyerekeeeek? :D :D :D :D 3 csatlakozó van, én a zöldbe dugtam a jacket, aztán a mellette levő rózsaszín és az USB között ott figyel egy fekete, amit marhára nem láttam. :C

Elnézést a felesleges kommentekért. :R

értékelt üzletek: 42+ 0-

(#16091) Blue Thunder válasza Omega81 (#16090) üzenetére


Blue Thunder
senior tag

:DD :DDD
Az komoly :))

De ha jól tudom akkor a zöldbe bedugva is kell szólnia viszont akkor a realtek sound manager-be kell álligatnod

[ Szerkesztve ]

Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!

(#16092) Omega81 válasza Blue Thunder (#16091) üzenetére


Omega81
senior tag

Hja, komoly marha vagyok. :DDD

Hát, én is úgy gondoltam, de sehogy sem szól a zöldből, tényleg mindent végigzongoráztam.. oda is nézegettem, de itt a bűnbarlangomban a lyukban sötét van, rátolva a HDMI/DVI átalakító, zsufítva a hangfal, nem tapiztam egész eddig. :D

értékelt üzletek: 42+ 0-

(#16093) immer válasza Blue Thunder (#16083) üzenetére


immer
csendes tag

Ma sikerült egy bontott hütőt venni...normális pasztával lekenve, plusz új hűtő és jó lett. Köszi
Hogy a másikból mi hiányzik, miért rossz-? gáz vagy folyadék, fogalmam sincs

(#16094) Blue Thunder válasza immer (#16093) üzenetére


Blue Thunder
senior tag

A minőségi paszta nagyon sokat jelent. Ha a venti pörgött és nem zúgott (csapágyhang), akkor azzal nem hiszem hogy gond lett volna viszont a hűtőborda/hűtőcső része mondjuk sérült volt esetleg az okozhatta a hibát, esetleg nem feküdt fel rendesen a cpu-ra, vagy épp a paszta amit mondtam. A lényeg hogy megoldódott a probléma :K

Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!

(#16095) Gábor 123


Gábor 123
csendes tag

Sziasztok!

Van egy Lenovo W520-as notim. A gond az, hogy nem veszi a töltést. Egy ismerősöm szerint töltő áramkör hibája van. Van itt olyan, aki tud ilyen hibát orvosolni?

Gábor

(#16096) Blue Thunder válasza Gábor 123 (#16095) üzenetére


Blue Thunder
senior tag

Meg is nézte vagy csak saccolta, lottózta?

Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!

(#16097) DjSteve85


DjSteve85
csendes tag

Sziasztok!

Bármilyen címszavakra is kerestem a gugliban, semmi hasonló probléma leírást nem találtam. :-(
De bízom benne hátha van itt köztetek olyan, aki már találkozott hasonló, vagy ilyen problémával.

Hibajelenség: Az összes hangot tartalmazó anyagot lejátszva (gépen tárolt - KMplayer, webes-chrome-ban youtube) néhány perc múlva elmegy a hang, viszont ha megnyomom a hangerő gombot, akkor egyből vissza is tér. Pár perc múlva ismét elmegy és így tovább.

Megoldás/hibaok keresés részemről: Energia gazdálkodási sémákban nézelődtem, hátha valami lekapcsolja.
Illetve jelenleg más progival (VLC) tesztelem, eddig még negatív, de lehet, hogy hangerő függő is, a gyerkőcök meg már alszanak.
Update: kb 10 perc után 8-as hangerőn VLC-n is elment a hang, gombnyomásra vissza. (Nem hangerő függő, és VLC is listás lett)
Elképzelhető, hogy a flash player adta meg magát?! Vagy valami hasonló modul? Bár nem tudom, hogy pl KMPlayer használja-e.

Gépem: Lenovo T410 win7 prof oprendszerrel
Nem használom túl sűrűen, akkor is inkább csak böngészés, online ügyintézés (nincs rendszeres install/uninstall!)
Driver-ezve sem most volt már. Nem friss telepítés és eddig nem volt a hiba, de sajnos azt sem tudom beazonosítani, hogy mióta van pontosan.

(#16098) Blue Thunder válasza DjSteve85 (#16097) üzenetére


Blue Thunder
senior tag

Nálam tavaly volt egy lapos asszem 3 éves volt kb. Pont ugyanilyen hibajelenséggel vitték szervizbe ott nem oldódott meg a gond újratelepítés után sem (illetve cseréltek benne "valamit" után sem) , azután hozzám került (én is javításokkal illetve kis pc boltom van), sokat szívtam vele de driveres gond volt (amit az első perctől kezdve sejtettem). Szóval ha már leírtad hogy nem mostanában volt se telepítve se driverezve...nos akkor hajrá...én felraknék egy win10-et (mondjuk azért is szeretem mert eléggé jól leszedi a legfrisebb drivereket), aztán ha ez nem oldja meg akkor lehet sakkozni a hang driverekkel (hozzáteszem win 10-et raktam a gépre és ha jól emlékszem egy win7-es driver lett jó hozzá).

Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!

(#16099) Gábor 123 válasza Blue Thunder (#16096) üzenetére


Gábor 123
csendes tag

Találkozott már ilyen hibajelenséggel és annak ez volt a hibája. Amúgy ezt nem nézte még senki.
Te mit mondanál? Reális ez a hiba?
Van itt olyan, aki ezt a hibaképet orvosolni tudná? Előre is köszönöm!

(#16100) DjSteve85 válasza Blue Thunder (#16098) üzenetére


DjSteve85
csendes tag

Rendszert azért nem raknék újra, pláne mivel ez a gépcsalád "win7 optimalizált".
Persze elvileg felfelé lehetne menni oprendszerben, de nem favorizálom az újabb "csicsás" rendszereket.
Viszont driveret meglesem a hangnak, és lecserélem, "felfrissítem".
Eredménnyel jelentkezem...
Thx!

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Notebook hibák
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.