- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- HThomas: Az ideális home office monitor nyomában
- sziku69: Szólánc.
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 1 – rizseshús másképp
- Imilenni: Egy kis depi, remélem elfér itt :) 2#
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mister_X: Tényleg le kell nyelnie az embernek az önbecsülését?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Eztis_Aztis: Hogyan tovább....
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sirandrish
legenda
figyi már.
adott egy Box360...most nem akarok hülyeséget mondani de minimum 3 éves hardver és 60K körül megvehető.Adok neked 60K-t és vegyél belőle gépet (3 évvel ezelőtti alkatrészekből) és tegyük egymás mellé a ketőtt...megnézzük mit tud a PC...már mondtam...ne egy 3 éves vagy mégrégebbi hardverrel hasonlitsd össze a mai pc-ket.
meg amugyis...egy olyan PC ami tud annyit grafikailag legalább 150K...amire persze féél év mulva megint fejleszteni kell...akkor most mivan?lenézed a másikat hogy "had röhögjön" meg ilyenek holott picit jobban belegondolnál lehet igazat adnál nekem...
-
ToBeY
nagyúr
válasz
Sirandrish #1495 üzenetére
Te kérdezted "egyébként mivel tud többet a PC" Röviden válaszolva szerintem szebb a játékok grafikája PC-n mint PS-en.
-
C@rbon
senior tag
Kb. annyit h haver és PS
-
edgR
őstag
kar magyarazni, o csak kacagjon. ha egymas melle tennek 3konzolt meg a pct (es futtatnam ugyanazt a jatekot), ahol mindegyik kihasznalhatja a teljes adottsagat, nagyon meglepodnel..
fogalmazzunk ugy, hogy a konzol egy butitott pc, amivel szinte csak jatszani lehet, ahogy azt korabban te is irtad. grat.
marketing az egesz, bovebben a naplomban.. de neked biztos errol is mas a velemenyed -
ToBeY
nagyúr
válasz
Sirandrish #1491 üzenetére
PC szebb a grafika minden PS-en kipróbáltuk haverral. PS1-2-3-on is mind a ketten megállapítottuk, valami szebb a PC-s verzíó. Úgy hogy a haverom,nagy konzolos tehát nem elfogúlt.
-
trassher
addikt
válasz
Sirandrish #1486 üzenetére
azért konzolra nem nagy kunszt szép játékot gyártani szvsz. célhardverre csinálják és úgy azért sokkal könnyebb szépre csinálni mintha pc-re adnák ki
-
Sirandrish
legenda
és ha elolvasod amit irtam mit szürsz le belőle? nem azt irtam hogy a konzol játékokra van?
amugy meg tök jó hogy egy VGA annyi mint egy komplett konzol...tényleg megérién maradok a PC-nél plussz a konzolnál..
egyébként mivel tud többet a PC? netezni lehet konzolon is..filmet nézni..zenét hallgatni...ami egy átag felhasználónak kell egy pc-n azt tudja a konzol is.
-
Sirandrish
legenda
tényleg LOL...mivel a Box egy több éves Hardverel tudja azt grafikába pl amit a mostani PC-k nagynehezen...valóban...porrá alázza...bocsi de ezen olyan jót kacagtam...
nem kell grafikát állitgatni..nem kell figyelni hogy akad-e a game mert egyértelmü hogy megy...porrá alázza ez nagyon jó
-
Syz
senior tag
válasz
Sirandrish #1486 üzenetére
A konzol az nemigen jó semmire,csak játékra.A pc pedig mindenre használható.Sosem tudsz majd annyi mindent futtetni konzolon mint pc-n.A konzol az játszani van,persze aki megveszi hozzá a 14 ezer ft-os játékokat az meg is érdemli.Egyébként pedig a konzol eddig grafikában valóban megelőzte a pc-t de mostmár kijöttek az új kártyák (pl 8800 Ultra) amely marha drága még de már hozza,sőt néhány esetben túl is szárnyalja a konzolos látványvilágot.Szóval én maradnék a pc-nél
-
edgR
őstag
válasz
Sirandrish #1486 üzenetére
na ez n1 hsz volt.. szted milyen alkatreszekbol epul fel pl a 360?
pc porra gyalazza minden szinten. "egyertelmu, hogy szebb".. hatalmas LOL -
ádyz
addikt
jujj de várom ezt a részt
egyébként azt olvastam, valahol, hogy ugyanúgy lesz mint a FIFA sorozat..konzolon kurv@szép, Pc-n meg levan butítva
-
Kiskokó
veterán
Na jó
ezt a kurva Juiced 2őt nemtudom működésre birni.. köcsög demó
avgy befeketedi ka kép vagy csk uyg megfagy -
Sirandrish
legenda
válasz
.:Kristian:. #1477 üzenetére
hát ebből a gépigényből erre lehet következtetni..sacc per kábé ugyanez volt a corbonnak is.
nagyobb proci kell de amugy:
Carbon gépigény:
* 1.7 GHz-es processzor
* 1GB RAM
* DVD meghajtó (USA-ban lesz CD-s verzió is)
* 3 GB szabad lemezterület
* DirectX 9.0c kompatibilis hangkártya
* Windows XP Service Pack 2 vagy
* Windows 2000 Service Pack 4Támogatott videokártyák:
* NVIDIA GeForce 4 Ti-4200, Ti-4400, Ti-4600, Ti-4800
* NVIDIA GeForce FX Series
* NVIDIA GeForce 6200, 6600, 6800
* NVIDIA GeForce 7300, 7600, 7800, 7900
* ATI Radeon 8500
* ATI Radeon 9000, 9100, 9200, 9500, 9550, 9600, 9700, 9800
* ATI Radeon X300, X550, X600, X700, X800, X850
* ATI Radeon X1300, X1600, X1800, X1900 -
Syz
senior tag
A Colin
irt után újabb hulladék van a láthatáron
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
Sirandrish #1473 üzenetére
Azt mondták, hogy grafika annyira nem lett jó
lehet ezért ekkora a gépigénye.
(#1476)
Csak, hogy legyen mit olvasni
-
Sirandrish
legenda
válasz
.:Kristian:. #1475 üzenetére
huu ezt nevezem infdömpingnek
-
.:Kristian:.
addikt
A Japánban található Ebisuról nemes egyszerűséggel a „Drift paradicsomként” beszélnek a sportágat profi szinten űzők, illetve az azért rajongók. A Tokiótól nem messze lévő létesítmény ugyanis festői környezetben, egy hegyen helyezkedik el, de ugyanilyen fontos tényező a „paradicsomiságában” az is, hogy 7 külön drift pálya áll a versenyzők és a nézők rendelkezésére.
A biztonság kedvéért jegyezzük meg: hét külön aszfaltcsík, nem egy pályán kialakított 7 különböző útvonal! Ebisu tehát akár a ProStreet drift
Csúszós!
fellegvára is lehet majd, persze egyelőre nem tudjuk, hogy mennyire ragaszkodik az EA a licencelt pályák eredetiségének megtartásához. Ebisuban például csak egy nagyon rövid körversenyre is használható versenypálya áll rendelkezésre, ami alig 2.2 km hosszú.Az EA által nyilvánosságra hozott képen az Ebisu pálya egyik utcai részletét látjuk, a pálya egy csatornában halad. Ebisu közel van Tokióhoz, így akár még az is elképzelhető, hogy a Tokyo Drift városának egyes (akár lemodellezett, akár képzeletbeli) aszfaltcsíkjain is vezethetünk majd!
Az NFSPlanet értékelése szerint Ebisu versenypályái a belvárosból kifelé
Területrajz
haladnak majd, ezért az sem elképzelhetetlen, hogy akár széles autópályákon, vagy épp ellenkezőleg, szűkös hegyi utakon is versenyezhetünk majd.Alighanem érezhető, hogy ez a japán pálya kissé fekete lóként jelenik meg a sorozatban, mert nyilvánvaló, hogy az EA kiegészíti az eredetileg csak drift versenyekre igazán alkalmas létesítmény-együttest. Mindazonáltal a drift szerelmesei (reméljük, hogy sokan vannak!) kezdhetik dörzsölni a tenyerüket: az egyik legszebb környezetbe épült drift-komplexum ajtaja nyílik meg a ProStreettel játszók előtt!
Chicago újabb meglepő, de egyben zseniális pályaválasztás az EA hozzáértőinek részéről. Az Illionis államban található város a híres-nevezetes 66-os út mellett fekszik, amelyről aligha van olyan TCM olvasó, aki ne hallott volna.
A 66-os út („The Main Road of America – Amerika Fő utcája”) egy 1926 októberében átadott 3339 km hosszúságú országút. Az Amerikát átszelő út sokáig évtizedeken át a nyugatra vágyók egyik legfontosabb közlekedési útvonala volt, egyúttal biztosította is az általa érintett települések fennmaradását. Miután a nyomvonalán autópálya épült, visszaminősítették és „Historic Road 66-nek” nevezték el, mára leginkább rajongók, az utat tisztelők használják csak a 66-ost.
A pálya
A 66-os út mindig magával hordozta az autóversenyzés legendáját, de mindez csak 1997-ben teljesedett ki, amikor 9 chicagói üzletember elhatározta, hogy felépítik a Route 66 Speedwayt! A létesítmény egy drag aszfaltcsíkból, illetve egy ovális alapú Dirt pályából állt – ez utóbbinak nem a szélén futott az aszfalt és a verseny, hanem a belsejében eshettek egymásnak az autók, nem egyszer roncsderbik keretein belül.Az autóversenyzésre növekvő helyi igényt azonban idővel nem tudta kielégíteni a Historic Road 66 mellé települt versenykomplexum, ezért úgy döntöttek, hogy építenek egy 2.5 km hosszúságú ovális aszfaltcsíkot, aminek végül a Chicago Motor Speedway nevet adták.
A létesítmény 130 millió dollárba került és 100.000 néző befogadására alkalmas, alakja pedig némiképp kilóg az oválpályák sorából, ugyanis jól látható, hogy a célegyenes is kapott egy ívet, így a szokásos 4
Dragre kiváló!
helyett 5 kanyar alkotja a pályát. Chicagónak nagyon fontos volt, hogy saját autóversenypályát építhetett, hiszen eddig javarészt Kaliforniában, Texasban épültek az újabb pályák, de a növekvő lakossági igények a magasvasútjairól híres várost is beemelték ezen illusztris körbe.Érdekesség, hogy a 100.000 látogatóra 50.000 autót képes fogadni a komplexum parkolója, ami félelmetesen nagy szám. A főlelátón 75.000 ember foglalhat helyet, s érdemes megjegyezni, hogy aki a legfelső sorba ül, az magasabbról szemlélheti a táj panorámáját, mint a város belvárosában található óriáskerék csúcsán ülők! A pitben egyszerre 43 autó fér el, a pálya melletti 4 garázsban pedig összesen 120 külön boxot alakítottak ki.
Hogy Chicago hogy fér bele a ProStreet-be, az egyelőre kérdés is, meg nem is. A Road 66 Speedway ideális otthont biztosíthat a drag versenyeknek, ám akörversenyek kissé egyhangúak lennének a mindössze
Chicago
5 kanyart tartalmazó oválcsíkon. Minden bizonnyal kicsit csalnak majd az EA munkatársai és versenyzésre alkalmassá teszik a 2.5 kilométeres ring belső szakaszait is, ahol majd újabb kanyarokat tudnak kialakítani. Vagy egyszerűen a Road 66 Speedway belsejét használják fel körversenyre, ki tudja...!És hogy miért jön jól Chicagónak az, hogy bekerült a ProStreetbe? A Road 66 Speedway idővel nem tudott rentábilisan működni, így bezárták, egészen addig, amíg fel nem épült a nagy ring. Az autós élet épp most kezd visszatérni Chicagóba, és mondani sem kell, hogy remek reklám a pálya számára, hogy egy ilyen kivételes játékban is megmutathatja magát, mint a ProStreet. A komplexumba épp most kezd visszatérni az élet, különféle NASCAR és drag versenyeket rendeznek – aki pedig digitálisan beleszeret a pályába, talán élőben is kilátogat majd! – vélik a chicagóiak.
Az Infineon Raceway az Egyesült Államokbeli Kaliforniában található. Jellegzetessége, hogy rengeteg emelkedő és lejtő van benne, ami igencsak mozgalmassá teszi az amúgy is izgalmas vonalvezetésű pályát. A pálya eredeti neve Sears Point, egyes régebbi Nascar játékokban is ezen a néven találhatjuk meg, az Infineon nevet egy nagyvállalat után kapta.
Az Infineonon rendezik azon 5 Nascar futam egyikét, amelyek nem ovális pályán zajlanak (két másikat a New York-i Watkins Glenen futnak a versenyzők, egy-egy verseny pedig Mexico Cityben, illetve Montrealban kerül megrendezésre). A pálya eredeti hossza 4.05 km, de 1998-ban egy rövidítés is megépítésre került, az ötös és hatos kanyar levágását használva 3.15 km hosszú az aszfaltcsík. A pályát 1967-ben kezdték el építeni, a következő évre készen is lettek vele – 70 millió dollárba került a projekt. A végig aszfaltozott versenypályán 2 körrekord is van: a rövidebb, levágást is tartalmazó pályán (a levágás szürkével) a NASCAR versenyző
A pláya
Jeff Gordon tartja a rekordot (2005-ben futotta egy Chevy MonteCarlo volánját markolva, 1:15:950, 150 km/h-s átlagsebesség), míg a hosszabb, belső pályán (piros csík) az Audi R8-assal köröző Marco Werner volt a leggyorsabb, körideje 1:21:868 (170 km/h-s átlagsebesség).A multifunkcionalitásáról is híres létesítményben a pályaversenyek mellett gyakran rendeznek Drag futamokat is, amelyekből a ProStreetben sem lesz hiány. A pálya állandó befogadóképessége 47.000 fő, nagypobb eseményeken azonban 102 ezer ember is bezsúfolódhat!
A rengeteg kanyar okán igencsak nagy leszorító erőre lehet szükségünk az aszfaltcsíkon, nem beszélve arról, hogy előnyös, ha a bukkanókon nem repülve, hanem az úton haladva jutunk keresztül. Az Infineon Raceway-on azonban egyre kevesebb versenyt rendeznek. 2005-ben még itt volt az amerikai LeMans verseny is, idén azonban már ennek sem Infineon ad
Infineon
otthont. Emellett a Speed World Challenge is kivonult a pályáról, így 2007-ben csupán a Grand Am versenysorozat használja majd a pályát.Meg természetesen a Need for Speed ProStreet - igaz, hogy csak virtuálisan, de mindenkinek megadatik majd, hogy végigautózzon ezen a poros ringen - a felvételeken is látszik: itt bizony salakos a bukótér...!
A németországi Autobahn a világ egyik leghíresebb, de egyben legfejlettebb autópálya-rendszere is. Bizonyára már sokan voltatok Németországban, és haladtatok a német autópályán, páran pedig talán még vezettek is rajta. Az Autobahn arról a leghíresebb, hogy a rendszer jelentős részén nincs sebességkorlátozás.
Természetesen bizonyos helyeken Németországban is korlátozzák az autók sebességét. Ha a csík városok közelében halad el, akár 100 km/h-ra is csökkentik az autók sebességét, elsősorban annak érdekében, hogy a ringet csak elkerülő útként használók ne okozzanak balesetet az akár már kilométer-százak óta 200 km/h közeli tempóban autózok feltűnése miatt. Indok továbbá az is, hogy így csökken a zaj és a károsanyag-kibocsátás is. Útépítéseknél, lezárásoknál is vannak sebességcsökkentő táblák, amelyek utasításait érdemes is követni.
Madártávlat
Okos autópálya
A német autópálya ugyanis mondhatni, intelligens, működését a legmodernebb rendszerek felügyelik. Egyes szakaszain robotok irányítják a forgalmat, több módon is. Például ha a sebességmérő kamerák észlelik, hogy az autók sebessége csökken, akkor az adatokat feldolgozó számítógép „dugót jelent”, és amennyiben lehetősége van, önállóan cselekedve segíti az autók minél gyorsabb haladását. Például, amint az a mellékelt képen is látszik, akár sávokat is megnyithat vagy lezárhat, amivel elősegítheti, hogy minél hamarabb feloldódjon a dugó. Ahol nincs sebességmérés, ott az aszfaltba épített autószámlálókból érkeznek az adatok a központba, így Németországban mindig tudni lehet, hogy éppen melyik autópálya melyik szakaszán alakult ki torlódás, mit érdemes azonnal elkerülni.null
A hatalmas forgalom miatt előfordulnak balesetek is az autópályán, ilyenkor pedig nem ritka, hogy 3-4-5 órára is megbénul a pályán a forgalom. Turistáknak, Németországban közlekedőknek rendszeresen felhívják rá a figyelmüket, hogy érdemes akár több óra ráhagyással autózni a pályán, mert bármikor belekerülhetünk egy több órás álldogálásba. Erre főleg azokon a szakaszokon számíthatunk, amelyeken a 2 standard sáv mellé nem épült leállósáv. Ezek főleg az 1974 környékén épített, és azóta nem bővített szakaszok – manapság 2x3 + mindkét oldalon leállósávos útpályákat építenek a németek.A sebességkorlátozások eltörlése rengeteg más szabály szigorú betartásával jár az Autobahnon. A rendőrség nagyon szigorúan megköveteli az autósoktól a jobbra tartást – normál haladásnál kötelező a jobboldali sávban haladni, minden egyes belső sávot csal előzés időtartamára szabad igénybe venni. Ha ennek valaki nem tesz eleget, súlyos büntetést szabnak ki rá a civilautós járőrök. A jobboldali útpályán pedig tilos az előzés, kivéve természetesen, ha dugó alakul ki – de akkor is körültekintően kell eljárni. A követési távolságot is megszabták, egyetlen autó sem mehet közelebb az előtte haladóhoz, mint a sebességük fele, méterben. 160-as tempónál tehát minimum 80 méteres követési távolságot ír elő a résztvevők számára. A szabályok viszont nem írják felül egymást: ha pl. a belső sávban ragad 140-el egy korábban előző jármű, nem mehetünk hozzá 70 méternél közelebb, hogy jelezzük előzési szándékunkat, és természetesen jobbról sem haladhatunk el mellette. A szabályok szerint ilyenkor türelmesen meg kell várni, amíg észbe kap az előttünk autózó és elenged minket – a reflektor villogtatása is tilos. Baleset esetén az autóknak egy „menekülő sávot” kell formálniuk,
null
hogy a mentők, tűzoltók, rendőrök eljussanak a baleset helyszínére. Ezt a menekülő sávot úgy kell megformálni, hogy a belső sávban ragadt autósok balra húzódnak, a külső sávban maradtak pedig jobbra, legalább olyan távolságra, hogy autóik között elférjenek a menteni igyekvő járművek. Érdekesség, hogy amennyiben jelentősen túllépjük a 130-as javasolt sebességet, a rendőrség megállíthat minket és ellenőrizheti a gumink minőségét. Minden guminak van egy engedélyezett maximális sebessége, és amennyiben ezt átléptük autónkkal, szintén büntetésre számíthatunk.Minél jobban betartjuk az Autobahn írott és íratlan szabályait, annál jobban tudjuk élvezni a féktelen suhanást, amit Európában kizárólag ezen, a személygépjárművek számára amúgy ingyenes autópálya-rendszeren
null
élhetünk át! Nem véletlen, hogy a hazájukban engedelmes birkaként 120-al autópályázó holland fiatalok Németországba járnak át autóikat kipróbálni – nevezhetjük ezt egyfajta autópálya-turizmusnak is...! -
.:Kristian:.
addikt
A Japánban található Autopolis nem kis meglepetésre került a ProStreet versenypályái közé. Bár ez elsőre meredeknek hangzik, az alábbiakból kiderül, hogy mégsem az: a PS-ben való szereplés a pálya felvirágzásának záloga is lehet.
A létesítmény egy Kamitsue nevű japán falu közelében fekszik, az ország egyik mindentől távol eső pontján. Ez nem véletlen: a pálya tulajdonosa direkt építette a semmi közepére az aszfaltcsíkot. Elképzelése szerint a japán emberek arra vágytak, hogy otthonaiktól távol, a városok zajából kiszakadva nyugodt, természetes környezetben kapcsolódhassanak ki és nézhessenek közben autóversenyt, ezért versenypályát épített ezen embereknek. Az ötlet önmagában teljesen őrült, de Tomonori Tsuramaki végül valahonnan pénzt is szerzett, így megindult az építkezés, egy hegy tetején.
Tsuramaki igyekezett minél inkább az előtérbe kerülni, így 1990-ben jókora összeget fizetett a Benettonnak azért, hogy azok cserébe reklámozzák a pályát – így futottak jó pár versenyt „Autopolis” matricákkal Flavio Briatore autói. A pálya amúgy egy nemzeti park kellős közepére épült a Honda egyik tervezőjének elképzelései alapján.
Miután 1990-ben megnyitották a pályát, Tsuramaki elhatározta, hogy elhozza a Forma 1-et is az új ringre. Mivel a reklámszerződés kapcsán jó viszonyban volt a Benettonnal, az 1990-es monacói GP-n a csapat két versenyzője (Piquet és Nannini) Flavio Briatore csapatvezető társaságában Bernie Ecclestone figyelmébe ajánlotta az új japán pályát, arra ösztökélve őt, hogy rendezzen F1-es versenyt a festői környezetben fekvő aszfaltcsíkon.
Ecclestone még az év végén az Autopolisra vitte a Sportscar Championship egyik futamát, amelyet amúgy Michael Schumacher nyert meg egy Mercedes volánja mögött. Az Autopolisra kilátogató nézők azonban arról
A Benetton
számoltak be, hogy a pálya olyannyira távol esik mindentől, hogy órákig kell buszozni a legközelebbi hotelektől a kapukig, s végül Ecclestone a negatív hangokat hallva úgy döntött, semmi esetre sem rendez F1-es futamot Autopolisban.1992-ben Tsuramaki ismét megpróbálta meggyőzni Ecclestonet, személyesen látogatott ki a portugál GP-re. Ismét nem járt sikerrel, ráadásul később kiderült, hogy 250.000 dollár (mintegy 50 millió forint) értékben ékszerei tűntek el hotelszobájából.
Ezt követően a japán gazdaság hirtelen megtorpanása végleg keresztülhúzta Tsuramaki számításait, aki a hatóságokkal is összetűzésbe került. A pályát végül az építtető cég vásárolta meg tőle, majd csődbe is vitte – azóta azonban új gazdasági alapokra helyezve megint működik az Autopolis.
A ProStreetben való szereplés ismét előtérbe helyezheti az amúgy nagyszerű vonalvezetésű aszfaltcsíkot, amin összesen 3 különböző körversenypálya alakítható ki (1.7, 3 és 4.5 kilométeresek), kanyarjai pedig tökéletesen illeszkednek a drift autók hasa alá. Autopolisban jelenleg 3 jelentős versenyt rendeznek: az „All Japan Road Race Championship”, a „Formula Nippon” és a „Japán F3” látogat el időről időre a 17 évesen is már-már legendás pályára.
-
Sirandrish
legenda
válasz
.:Kristian:. #1472 üzenetére
Hát ebből a gépigényből nekem az szürődik le hogy vagy nagyon nagyon de nagyon jól optimalizálták vagy hogy kapunk Grafikailag egy Carbont (talán 10%os javulással) és más versenyekkel..alényeg hogy a Grafika alig fejlődik.
-
.:Kristian:.
addikt
Úgy hallottam valaki hivatalos rendszerkövetelményt rendelt
Íme:Az EA Egyesült-Államokbeli oldalán letölthető lesz a teljes Need For Speed ProStreet, természetesen ropogós zöldhasúakért, de ez minket annyira nem érdekel. A lényeg az, hogy az oldalon feltüntették a ProStreet rendszerkövetelményét is, ami ezúttal 100%-osan hivatalos.
Operációs redszer: Windows XP/Vista (FAT16 és FAT32 fájlrendszerűeket nem támogatja a Digital Delivery**)
Processzor: 2,8 GHz vagy gyorsabb (A Windows Vista 3.0 GHz-est követel)
Memória: 512 MB RAM ( A Windows Vista 1 GB RAM-ot követel)
Merevlemez: 8.1 GB szabad hely (16 GB-t követel a Digital Delivery)
DVD Meghajtó: 8x (nem szükséges Digital Delivery-hez)
Videókártya: 128 MB Pixel Shader 2.0-val (csak AGP és PCIe)*
Hangkártya: DirectX 9.0c kompatibilis
DirectX: 9.0c verzió
Többjátékos Online: 512 Kbps vagy gyorsabb; 2-8 játékos
Bemeneti perifériák: Billentyűzet, Egér
Opcionális: USB Kormány, Dual Analóg Gamepad*Támogatott chipszettek: NVIDIA GeForce FX 5950 vagy nagyobb (GeForce MX széria nem támogatott); Ati Radeon 9500 vagy nagyobb. Ezen chipszettek laptop verziói talán működnek, de nem támogatotta. A videó- és hangkártya meghajtók frissítése talán követelt lesz.
**Digital Delivery: A ProStreet interneten keresztüli, legális letöltéséhez szükséges program. -
Kiskokó
veterán
ehhe
letöltötem juiced 2 demo de valmi nem kóser..
kezdjük ott 800x600ba elég gyengén fut de csak am enüig .. emrt belépek a garázsba és utána ott elsötétül a kép és fekte lesz ha alt+tabot nyomok kjön atálca szépen 256 szinnel ... érdekes.. és 3szor is icsnálta.. kuva jó.. -
ádyz
addikt
egyébként Speed Trap a neve
-
Dread
tag
na megvan mi a lényege, csekpontok vannak benne méri a sebességed és a végén összeadja, szoval nem drag de nagyon jo
-
Dread
tag
kiprobáltam az xbox 360as verziot.
650 mega, és szinte alig van benne valami, 2 versenymod és ennyi.
viszont elég jo lett, elsöre kicsit szokatlan mert szerintem legalábbis elég szimulátorosra sikeredett, de nagyon szép a grafikája és tetszik a törés benne.
az egyik játékmod olyasmi mint a drag, gyorsan kell menni egy majdnem egyenes uton és ha lecsuszol az utrol és nekimész egy fának akkor összetöröd a verdát és totaled, de legalább jo hosszu a pálya és kilehet élvezni a sebességet nem ugy mint az nfsu-ban hogy 20 másodperc volt a leghosszabb pálya
1 dolgot viszont nem értettem, hogy ha 3.ban kanyarodtam esett le a sebesség, vissza kellett váltani 2esbe és ugy bevenni a kanyart. az oké lenne ha egy trabinál ezt kéne csinálni nade egy sportautonál?amugy nekem nagyon tetszik
-
edgR
őstag
válasz
Sirandrish #1454 üzenetére
probald mar ki az xboxost, es oszd meg velunk a tapasztalataidat..
ne szorakozzal mar hogy megvarod a pc-s verziot..
lehet, hogy nem is lesz 1 jo darabig..
-
klambi
addikt
hát én drágálom ezeket a játékokat..11k-t kiadni értük...hááááttt
inkább eliszom -
Gyusz
őstag
válasz
Sirandrish #1449 üzenetére
A Porsche 2000-ben is volt rendes törés, szóval ez az NFS-nél sem újdonság, csak a Hot Pursuit 2 óta más csapat készíti a játékot és az EA is pénzéhesebb lett azóta. Emlékszem, hogy az első 911 Turbo úton tartása elég gyatrán ment a kezdetekben, alig nyertem mindig valamit, mert elment a lé a javításra.
-
Elmör
őstag
válasz
Sirandrish #1449 üzenetére
Én tuti kipróbálnám!
SRS nekem nem jött össze akkoriban, volt valami gond a hanggal és élvezhetetlen volt. -
Teng
aktív tag
A soundtrack-jét már le is lehet elméletileg szedni
percek kérdése és lent is vanD:
-
Sirandrish
legenda
nekem van de mivel mindenki csak szidja igy inkább kihagyom...
egyébként az eddigi részekhez képest bztos előrelépés lesz a törés de akkor...az SRS-be már jónéhány éve volt...az se volt nagy show de irdatlanul drága volt a javitás ugyhogy rákényszerültél arra hogy jól vezess..az NFS-nél meg? palánknak használod a kocsikat a kanyarba aztán király vagy... -
Elmör
őstag
válasz
Sirandrish #1447 üzenetére
Amiket láttam videón, azok nem voltak annyira rosszak, bár a kocsi inkább csak szétesett, nem tört rendesen. Ha az eddigi részeket nézzük, akkor ez még mindig előrelépés, de az irányítás az engem is nagyon érdekelne.
Sajna X360-am nincs.
-
Elmör
őstag
Hali!
Olvasgattam más oldalakon X360-as véleményeket a demóról. Tényleg annyira gáz lett a játék?
Ne mááááár!
Ha igen, akkor rúgják már ki azokat a fejlesztőket és végre dobjanak valami játékot össze, ami tényleg játék.
Bakker, azt kellett olvasnom, hogy szar lett a törésmodell és a fizika is. Pedig ezek fontosak nagyon.
Most éppen Juiced2 demót töltök, az legalább van PC-re is.
-
klambi
addikt
hát bakker kezdem uni hogyha 1 jót szeretnék jáccani lassan nem adhatom a vidkari árát 30kalá!!
nemvagyok spur csak azé a piac kiscsit elszállt
140k a 1 vidkariért
inkább elmegyek.....1hónapig -
Egzee
őstag
Fúúúú már tudom!!! Biztos nem lesz benne se szabad se rendőr, mert a rendőrök szarrá törnék a kocsinkat, a szabadba meg nem száguldozhatnánk, mert úgy emléxem olvastam, hogy ez a játék kimondottan a legális versenyekről szól... Viszont biztos lesz benne tesztpálya, mint az UG2-ben!!! Nah látjátok milyen tökéletes volt az az epizód???
Király város, fel kell kutatnod a boltokat, hangcucc tuning, finom piszkálás. A Most Wantedet imádtam, mert ha belegondoltok az volt benne a tökéletes, hogy rátokerőltették benne a rendőrséget!!! Nem úgy mint a Carbonban... És erre is csak az után jöttem rá, hogy a barátom mondta, én meg mivel még sosem toltam végig, úgy döntöttem, hogy végigjátszom! És meg is tettem! Nekem csak a zene nem tetszett benne!
Zenében viszont az UG1 volt a menő akárki akármit mond...
Tuningban a 2...
Megoldásban a Most Wanted vitte a pálmát, csak a zene volt egyoldalúan rock...
A carbon pedig a király kocsi választásban, és történetben viszi a pálmát, és persze tartósságban!!! Vannak chellenge-ek meg stickerek, amik még a multira is kiterjednek! Tehát egyszerűen szuper!!! Nekem a fizika nem tetszett nagyon... Sztem egy kocsi nem borul oldalra, ha földig van ültetve és a kanyarba ha sodródik, megnyomom a nitrót... Sztem a carbon lett a 2. legjobb, csak az a fránya fizika... Nah ezt szeretné megváltoztatni az AGEIA!!! Fizikát a játékoknak, ne csak egy számmal legyen beállítva, hogy milyen gyors a kocsi, meg hogy hat rá a gravitáció...Várom, és kíváncsi vagyok ráááá!!!
-
Sirandrish
legenda
válasz
.:Kristian:. #1442 üzenetére
avasd a sajátodat de ne az enyémet teeee.
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
Sirandrish #1439 üzenetére
Most mivaaaaaaaa???
Én csak azt mondom, hogy én is beavatnám ebbe az új játékba
-
Kiskokó
veterán
válasz
Sirandrish #1439 üzenetére
száljak le róla ?? bocsi ő van felül
bocsi nemtudtam kihagyni
-
Sirandrish
legenda
válasz
.:Kristian:. #1438 üzenetére
nah száljatok le az asszonyról mostmá
-
Sirandrish
legenda
-
edgR
őstag
válasz
Sirandrish #1432 üzenetére
most viccelsz? azonnal 'elaltatnam' a csajt, aztan leszednem a ps-t es azonnal dobnam ide a kepeket es videokat es infokat a tobbieknek
-
Sirandrish
legenda
válasz
Buldozer99 #1427 üzenetére
box360ra jött ki? akkor lekapom ha csajszim felál a tv elől
-
T.Peter
őstag
Milyen dolog az, hogy több órája már elérhető az xboxos demo, és még egy darab videót nem találtam a demoról(lehet, hogy rosszul keresem
)? Amúgy néztem Juiced 2 videókat, főleg drifteseket, és kb olyan, mint amilyen a UG2-ben volt. Érdekesen csúszik, meg túl könnyen. A másik, ami viszont nagyon rendben van, az a tuningolás. Tényleg nagyon jól sikerült, mert majdnem mindent meg lehet változtatni. Remélem a PS-ben nem rontják el a driftet, mert kéne már egy normális, ami valóban hasonlít az igazira.
-
Dj Sügi
őstag
válasz
Buldozer99 #1429 üzenetére
Hát jah sajna!
-
Buldozer99
senior tag
válasz
.:Kristian:. #1428 üzenetére
Mondjuk már igazán jöhetne pc-re is,minden box-ra jön ki előbb!
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
Buldozer99 #1427 üzenetére
Ja ok
akkor nem is keresem
haver örült volna neki -
Buldozer99
senior tag
válasz
.:Kristian:. #1426 üzenetére
Az csak a Box-osoknak érhető el! (Xbox Live)
Te/Mi nemtudjuk lehuzni a demot... -
.:Kristian:.
addikt
válasz
Buldozer99 #1425 üzenetére
Valami linket pls. én nem találom
-
Buldozer99
senior tag
válasz
.:Kristian:. #1423 üzenetére
Live-ról!
-
.:Kristian:.
addikt
válasz
Buldozer99 #1421 üzenetére
Honnan lehet leszedni?
-
m0h0senator
őstag
válasz
Buldozer99 #1421 üzenetére
Én is ill Mi is akarjuk!!!
-
Buldozer99
senior tag
Xbox-ra kint a demo!
-
icons
addikt
Bocs, hogy nem olvasok vissza, de mikorra várható? + rendszerkövetelményről mit lehet tudni? Autólista?
-
Kiskokó
veterán
válasz
raskolnikoff #1417 üzenetére
hát ha nem is ugy XD de simán meglehetet volna oldani hogy ahol egyes országokban játszódik kialakitan egy bejárahtó rész aztán ha usából japán akkor elmés za kikötöbe és bejön egy animáció hogy felál lakocsi a hajóra és megy a hajó.. simánn meglehett volna oldani...
-
Kiskokó
veterán
válasz
Sirandrish #1414 üzenetére
hát elég furcsa ja .. de akkor se lesz... pesig énis nagyon sajnálom... U2 vel is mrá csak a crúzingolás maitt játszok...
vagy kint a passattal 35km/h tempomat és go XD -
Kiskokó
veterán
válasz
ChromeX #1412 üzenetére
Jólvan de az a ...... carbon volt...
ha nem lesz én nagyon megfogom siratni....a másik emg én mindegyik nfsel játszottam anno az 1től a hgh stake és a porsche unleashedig hp 2 .. nemtudom nekem akkor is az U2 a legjobb.. a porsche is jó volt csak talán mert kicsi votlam még akkor nem emlékszem rá annyira.
-
ChromeX
addikt
válasz
Sirandrish #1411 üzenetére
hát nem tudom, én speciel már a carbon-ban se nagyon használtam a várost, a trképről inditottam versenyeket, a vársban csak néha néha mentem egy kört hogy kipróbáljam az új autót vagy tuningot de nagyon ezt is ritkán, tehát nekem most nem fog igazán hiányozni a szabad város
-
mad1
veterán
nem tudja valaki audi r8 lesz benne?
-
ChromeX
addikt
válasz
Sirandrish #1404 üzenetére
ebbe teljesen fölösleges lenne szabad járkálást belerakni és nem is akartak, teljesen másról fog szólni, ugye ez már ilyen félig legális vagy milyen vesenyek lesznek így nem lenne érteleme 300al szaladgálni a városban ráadásul rendőrök nélkül
-
trassher
addikt
amíg nem jön k ia demó addig én a porsche unleashed factory driverét csinálom
-
edgR
őstag
válasz
#57018880 #1405 üzenetére
igen
felteve, hogy a legnehezebb fokozaton kezdesz hozza. tudtommal csak az lesz 'teljes szimulacio', tobbinel fekrasegites es/vagy idealis iv felfestes, meg sztem tores kikapcsolas is megadhato lesz.
viszont koszalas sztem se lesz, ez nem arrol fog szolni, mint az eddigiek. max tesztpalyat tudok elkepzelni, az viszont jo lenne. -
#57018880
törölt tag
Ha jólesz a törésmodell akkor sokat fogunk restartolni .
-
Dj Sügi
őstag
válasz
Sirandrish #1399 üzenetére
Porsche!
-
Dj Sügi
őstag
válasz
Sirandrish #1398 üzenetére
Én úgy tudom hogy nem lesz!
De ha visszaolvasol vagy használlod a keresőt valószínű kidob pár hszt ami erről szól!
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vicces képek
- Tőzsde és gazdaság
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- NVIDIA® driverek topikja
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- Eladó Ryzen 7 7700X, 7800 XT, 1Tb M.2, 750W, 32Gb DDR5, AM5 gamer pc!
- MINI PC HP PRODESK 600 G2 G3 G4 G5 i3 és i5 6-9. gen gar. Budapest MPL Foxpost
- AZTA! HP EliteBook 840 G8 Fémházas Laptop Ultrabook 14" -60% i7-1185G7 16/512 FHD IPS Iris Xe
- Asus P8H61-M LX R2.0 LGA 1155 alaplap, + Quad Core i5-2500 CPU
- LEGO Technic - Bugatti Chiron (42083)
- Lenovo Thinkcentre M920t Tower/ M720s SFF / i5-8-9. gen/ WIN10-11/számla, garancia
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- LG 27MR400 - 27" IPS LED - 1920x1080 FHD - 100hz 5ms - AMD FreeSync - Villódzásmentes
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest