- bambano: Bambanő háza tája
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- Kempingezés és sátrazás
-
LOGOUT
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
sumsang
aktív tag
Domino Fix/Maraton 4GB net a jelenlegi feltöltési idő lejártával együtt megszűnik, vagy egy újabb egyenleg feltöltéssel az is ugyanúgy meghosszabbodik ?
-
MK VII
veterán
válasz
Maximus43 #85291 üzenetére
Annyiban egészítenélek ki, hogy ilyenkor nem a fogyvédhez kell menni, hanem a békéltetőhöz. Fogyvéd nem csinál semmit... De a békéltetőhöz is csak akkor, ha csereutalványt sem akarnak adni.
Harmadszori reklamációd után köteles a szerviz csereutalványt kiállítani.
Végigjártam már ezt egy P9-cel... 3 hónapos tortúrám volt velük...
Mikor jegyzőkönyveztettem, hogy nem vagyok hajlandó javított készüléket átvenni a sorozatos hibás javítások miatt, és békéltetőhöz fogok fordulni, akkor a szerviz kiállított egy csereutalványt amit a szolgáltató megkapott és az alapján tudtam tőlük egy új készüléket kérni. -
Gyurma_13
aktív tag
Van a szerződéskötéstől pár napod amíg tudsz változtatni, javaslom olvasd át tüzetesen, ha kell hivd fel őket és telefonon egyeztess velük még egyszer. A kis genyo értékesítők mindig belecsempésznek valamit a jutalékuk miatt. Nekem eddig mindig korrigálni kellett, mert sosem úgy lett, ahogy rendeltem.
-
válasz
szabogabor10 #85292 üzenetére
Gondolom a PH! nem IPv6-os, szóval jónak tűnik már itt is
-
Ahogy nézem, az IPv6 címmel rendelkező oldalak (Google, Facebook, Wikipédia stb.) betöltődnek, az IPv4-esek nem.
Közben megjavault nálam.
-
Maximus43
tag
válasz
Cilindrik #85285 üzenetére
Szia!
Kérd az üzletvezetőt. Mond el neki a dolgot normálisan és hangsúlyozd hogy nem küldöd még egyszer szervízbe úgy hogy kétes a javítása. Jegyzőkönyvezze le veled, foglaljátok bele hogy amennyiben nem kerül javításra nem fogadod el a készüléket és cserét kérsz. Másoljátok le és így küldjék tovább a szervízbe.
Ha rosszul jön vissza mint az én esetemben, azonnal kérd a cserét, ellenkező esetben fogyasztóvédelemhez fordulsz az alábbiak szerint.Ezek után szó nélkül cserélni fogják. Ha mégsem (még nem láttam rá példát), vásárlók könyve, leírod.
Ők ezt kötelesek kivizsgálni 30 napon belül és javaslatot tenni az ügy rendezésére.
Amit ha te elfogadsz pl csere, akkor lezárul ha nem akkor békéltető szintre emelkedik.Hibás teljesítés esetén milyen szavatossági igényt érvényesíthetek az eladóval szemben?
Hibás teljesítés esetén az alábbiakban felsorolt négyféle igényt érvényesíthetjük az eladóval szemben:
Elsősorban kijavítást vagy kicserélést kérhetünk, melyek közül főszabály szerint a fogyasztó választ, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen (például a meghibásodott termék már egy kifutott szériába tartozik,, és emiatt a csere nem lehetséges), vagy ha az az eladónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget (pld: egy nagy értékű terméknél egy néhány ezer forintos, kicserélhető alkatrész hibája miatt nem indokolt az egész termék cseréje) jelentene, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.
Ha az előbbiek alapján sem kijavításra, sem kicserélésre nincsen jogunk, vagy ha az eladó a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a dolog tulajdonságaira és rendeltetésre tekintettel megfelelő határidőn belül és jelentős kényelmetlenség okozása nélkül nem tud eleget tenni, akkor a fogyasztó választhat, hogy megfelelő árleszállítást kér vagy eláll a szerződéstől (visszakérheti a vételárat). Fontos tudni, hogy jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. -
taki01
őstag
Most írták a facebookon hogy országos mobilnet kiesés van.
-
-
Hunner
senior tag
Vadonatúj céges kártyát vettem át fél10-kor.
Budapest 5. kerület. fél11 óta semmilyen szolgáltatás, ha terhelem még a 4g-t is eldobja.
Ha lerakom 3G-re ott sincs semmi, 2G-n nem próbáltam, az nem netre való úgysem. -
-
Cilindrik
aktív tag
Na lefutottam a "kötelező köröket" még mielött bemegyek délután.
Ügyfélszolgálat azt monbdta hogy vegyem fel a kapcsolatot a szervízzel ami a telemax. OK.
Ők adtak egy mail címet mivel ők csak a logisztikával foglakoznak. OK
Írtam angolul egy szép kis levelet munkalapszámokkal fotóval együt. Válasz:Hello,
Please contact Telekom.
Thank you.
Soha többet olyan teló aminek nincs itthon szervize.
Ha valamilyen isteni csoda folytán cserélik a telomat (max már csak más típusra tudják) akkor mire kell figyelni az árlistáknál? nRégebben olvastam hogy trükköznek vele.
-
pana0017
senior tag
Másnál van probléma a mobilnettel? Maximális 4G-n vagyok, mégsincs kapcsolat. A keretem biztosan nem fogyott el, másrészt még régi csomagban vagyok.
-
k-adi
nagyúr
Tanulság: akármennyire is siettetnek, szerződés aláírásnál sose siess, olvasd át mindig. Sajna ez egy ilyen világ. Ő elhadarja, főleg munkaidő végre felé, te ebből nyilván a felét nem is hallod, a másik felét nem is érted, stb..
_
Én a mai napig nem értem miért nem tudnak egy gyors excel táblát összedobni (előre elkészített sablon alapján persze) amiben leírják a régi csomagodhoz képest lévő változásokat, amolyan "ilyen volt -- ilyen lesz" összehasonlító táblázat.
kb. fél napba telne pár ilyen excelt összedobni valakinek a T nél aztán mindegyik fiókos használhatná
-
chab7
addikt
válasz
dptrsk #85274 üzenetére
Na igen, de ez a tájékoztatás hiánya. Magamtól honnan kellett volna tudnom, hogy nem nyomtat ki egyet belőle. Mikor legutóbb kellett intézzek valamit még adtak róla papírt. Azért csak nem lehetett olyan szemét, hogy ilyen plusz dolgokat rátegyen. Ez már direkt megtévesztés lenne. Csak hát zavar hogy még azóta sem tudok belépni hogy megnézzem a "papírt". És ezt a net400 adategyenleg aktiválást sem értem. Mikor mobil L + 1giga lenne az előfizetés.
-
milenda
tag
válasz
St3ven #85265 üzenetére
Nem mindegy, mikor jár le a 90 nap. Ha június 30. előtt, akkor visszaigényelheted a rajta lévő egyenleget. Ha június 30. után, akkor viszont a szerződésed adategyeztetés hiánya miatt szűnik meg és bukta az egyenleg. Kérdés az is, mennyi az egyenleg, amit meg akarsz menteni. Ha június 30. után jár le a 90 nap, de te közben feltöltöd a minimális 1.500 Ft-tal és az adategyeztetést is elvégzed, akkor megmarad az egyenleg + a feltöltött 1.500 Ft, de fizetsz a maceráért 250 Ft büntit. Ha így is megéri, akkor jöhet a feltöltés. Telekom oldal nem fogja felismerni a számodat, internetbankon vagy ATM-en keresztül azonban fel tudod tölteni. Ha már fel van töltve, mehet az online adategyeztetés.
-
Llew
senior tag
Telekom Wi-fi Fon szolgáltatáshoz lenne kérdésem
Van a családban egy tavaly áprilisban kötött Next S, ill Next M mobil előfizetés csomag, amikhez ha igaz járt ez a szolgáltatás, ami előfizetésenként 3 eszközhöz használható.
Ha nincsenek meg a tavalyi sms-ek a felhasználónévvel és jelszóval, akkor hogy tudok újat kérni? -
dptrsk
Topikgazda
Ha a régi helyett új számot kérsz 50.000 kedvezményt kapsz készülékárból.
Digitálisan amit aláírtál az volt a szerződés.
1-2 nap és bekerül a telekom fiókodba is, adott hívószámhoz.Miért nem olvastad át mit írsz alá, kit érdekel, hogy zárás van, ha volt ideje megcsinálni 1 perce van, hogy átolvasd...
Ha benne lesz egy HBO maxpack , vezetékes telefon nemzetközi opció és vírusírtó 2 év hűséggel, akkor te azt aláírtad, s elfogadtad.. ez kb havi 4-5.000 forint pluszba...
-
-
-
Cilindrik
aktív tag
Sziasztok
Kezdek kicsit ideges lenni a szervíz miatt:
Még március 28-án beadtam egy HTC ONE A9 telót beégett nav bárral és értesítési sávval no meg rossz jack ajzattal. Utóbbit elsőre javították, de a beégéstnem. Természetesen az első szervíz után azonnal visszaküldtem. Tegnap mikor elhoztam az üzletből siettem és nem volt időm megnézni a telefont csak felmarkoltam.Itthon konstatáltam szomorúan/igedesen hogy a kijelzőt nem cserélték. A 2 munkalapot megnézve egyedül a másodikon szerepel az ügyfél hibabbejelentései között hogy kijelső helytelen működés, holott a jegyzőkönyvekbenmindkettőn ott van hogy beégett a panel.
Ok visszaviszem megint de miért nem javítják? HTC-nél ez nem hiba? Adjam be megint 2 hétre hogy újra ne cseréljék ki?
Mit tudok tenni? Nem vagyok egy anyázós típus mivel alapból eléggé empatikus vagyok az ügyfélszolgálatos munkatársakkal (feleségem bankos, ismerem az ilyen munkakört) na de már kezd kicsit sok lenni.üdv
-
Beca1990
senior tag
válasz
St3ven #85265 üzenetére
nekem sem enged olyan SIMet egyeztetni amit tavaly decemberben váltottam át előfizetésről...
nemtudják mivan, mert az mondták egyedi hiba és legyek türelemmel míg megcsinálják...
na erről ennyit.chab7: na igen a személyes ügyintézés... én az ilyentől mindenkit óvaintek a telekomnál.
valószínűleg rosszul fogsz az egészből kijönni sajnos... -
chab7
addikt
Tényleg hihetetlen ami a T-nél van. Tegnap munka után (mert sajnos máskor nem tudok) bementem, hogy végre elintézzem az otthoni és a mobil szolgáltatások összevonását magentába - már rég le van mindenen járva a hűség. Új telefont is vettem, ezért is kellett mindent összevonni. Azon kívül, hogy a nevemre írás (otthoni eddig nem az enyémen volt) kicsit hosszú ideig tartott, meg a számomat nem akarták behordozni az új előfizetésbe, pedig igazán megtehetnék az ilyet. Szerintem legalább ennyi gesztus járhatna egy régi előfizetőnek, de úgy látom nem számít ki mennyi ideig van már náluk, nem igen díjazzák a hűséget. Szóval ezeken kívül viszonylag rugalmasan ment az intézés, bár még azt hozzátenném, hogy az otthoniról az átírás miatt azt mondta nem lehet az újra áttenni a pontokat azok vesztek - ezt sem értettem miért nem lehet. A végén még rákérdeztem akkor mennyi is a vége. Megmondta, gyorsan aláiratta, legnagyobb meglepetésemre egy tabeleten kellett és mivel már a nyitvatartás vége közeledett el is tűnt egy ajtó mögött. Se egy papírt se semmit nem kaptam az egészről, csak a készülék volt a kezemben. (Még az új számomat sem tudtam, mivel előtte épp csak egyszer mondta el mi is az, az új kártyákon pedig már nincs rajta. Hazafelé úton kaptam a régi számra egy sms-t az új mt azonosítóval, hogy lépjek be, minden ott lesz a neten. Igen ám, de hazaérve, megpróbálva ezt hibás jelszóra panaszkodik az oldal és nem enged be. 1430-at hívom: lehet a karbantartás miatt nem enged be, de reggel 6 után próbálhatom. Na azóta jött az új számra is egy sms, hogy net400 egyenlegét aktiváltuk. Micsoda? Dehát én a Mobil L + 1G szerződtem! Viszont még most sem enged be a felületre, hogy legalább látnám a szerződést, amiből még egy példányt sem kaptam a helyszínen. Kicsit már parázok mit kavartak nekem össze. Bezzeg a telefont odaadták, az új számról is tudok hívni, épp csak azt nem tudom mi van a szerződésemen
Kicsit nekem is rossz így a tapasztalatom a T-vel, remélem nem az lesz, hogy még jól át is b*tak az előfizetést illetően. (és akkor még ott lesz, hogy az ígért otthoni csomagot lehet nem is bírja a hálózat - ezt Ő mondta - de bezzeg a meglevővel meg nem lehet magentázni)
-
válasz
szabogabor10 #85253 üzenetére
Igen, azt írja. Akkor rendben van?
-
St3ven
addikt
Hogy lehet adategyeztetni egy olyan SIM-et, amin lejárt az egyéves rendelkezésre állási idő, és jelenleg a 90 napos hívószámlekötési időben vagyunk?
Online felület nem ismeri fel a számot, hívást már nem lehet indítani róla. Ezek után mi a garancia, hogy sorbanállás után személyesen pikk-pakk meg tudják csinálni?
Feltölteni nem akarom, mert pont arra várok, hogy megszűnjön a szerződés, és visszaigényelhessem a rajta lévő egyenleget.
-
zuioch
aktív tag
válasz
Black_Raven #85262 üzenetére
Ok nagyon koszonom!
-
dethroner
veterán
válasz
Black_Raven #85003 üzenetére
Hát nagyon nem történik semmi. 30-án, vasárnap rendeltem online, akkor ott az oldalon volt egy üzenet, miszerint vagy szerdán vagy csütörtökön hozza a futár. Emailben pedig azt hogy hamarosan felveszik velem a kapcsolatot adategyeztetés miatt. Ez 1 hét alatt sem történt meg, hétvégén írtam nekik emailt ezzel kapcsolatban, amire jött a gépi válasz, 3 napon belül válaszolnak. Ez szerdán lejár, én nem értem ezt.
(#85228) kory24 Áruld el a titkot, mit kell ahhoz tenni, hogy valóban megkapja az ember a neten rendelt sim kártyát?
-
zuioch
aktív tag
válasz
Black_Raven #85259 üzenetére
Elofizetos. Ranyomtam kozben az extra 1 gbra is, arrol megjott az sms, es oke is. A turboval van valami dolgom, be van pipalva az oldalon, es nem szeretnem ha minden honapban automatikusan vonna.
-
zuioch
aktív tag
válasz
Black_Raven #85256 üzenetére
Nem kaptam smst es netem sincs. Telekom app meg technikai hibas.
-
zuioch
aktív tag
Srácok! Elfogyott a net keretem, az EXTRA NET 1GB-ra kellett volna nyomnom, de véletlenül a TURBO1GB-ra nyomtam, aminek az eredménye hogy ugyanúgy nincs netem, de cserébe legalább az oldalon be van pipálva hogy aktív, ami gondolom így is marad míg világ a világ.
Azt sem nagyon tudom mi ez a Turbo, hiszen mint írtam netem nem lett, ugyanúgy 0kb a felhasználható adat, meg inaktiválni sem tudom. Küldtem sms-t a 1430 ra " -TURBO1GB" de az jött hogy "..a szolgáltatást nem tudtuk Önnek kikapcsolni"
HHHHEEELLLLPPPP!!! -
Game-over
aktív tag
válasz
nobiand #85240 üzenetére
Én is belefutottam egy ilyenbe lassan két éve
Én Telenoros előfizut vittem át Move S-re, de hűség nélkül (nem is kértem hűséget, nem is lett volna olcsóbb hűséggel, nem is mondta az ügyintéző a hűséget).
Én már nem is tudom mikor, talán pár hét múlva vettem észre az online oldalon hogy mikor megnéztem hogy milyet telót vehetek a csomagommal, kiírta hogy semmilyet, mert még van két év hűségem
Ha jól emlékszem akkor személyesen mentem be én is, és felvették a panaszt, majd jött a levél pár hét múlva hogy leszedték a hűséget (még szerencse, közben váltottam már szolgáltatót is
)
-
-
válasz
szabogabor10 #85250 üzenetére
És tényleg, köszi. Egy pillanatra a frissítésre nyomás után ledobta a térerőt, majd visszaállt, gondolom frissített akkor. Viszont nekem megmaradt a hang/adat lehetőség a 4G beállításokban, mások azt írták, hogy ez eltűnt. Akkor lehet hogy nálam még nem elérhető egyáltalán a volte lehetőség? Nem Bp.
-
bozsozso
őstag
válasz
Black_Raven #85248 üzenetére
Köszönöm.
-
-
Anulu79
addikt
Köszi az infókat! Holnap bemegyek aztán meglátjuk, hogy mit mondanak a helyszínen.
-
Ti csináltatok valamit hogy megérkezett telekomos szifonra ez a hálózati frissítés? Mondjuk telefon újraindítás? Mert nálam még semmi. Igaz nem indítottam újra az utolsó ios frissítés óta.
-
#74774528
törölt tag
válasz
szabogabor10 #85213 üzenetére
VoLTE aktiválás szükséges hozzá a rendszerekben de egyenlőre iPhone-okon még aktiválás után sem működik. Dolgoznak rajta még.
-
bozsozso
őstag
válasz
Black_Raven #85242 üzenetére
Akkor jól értelmezem igaz, hogy ez egyszeri +1Gb net?
-
nobiand
aktív tag
válasz
#08205312 #85235 üzenetére
Köszi!
És mellé egy rövid történet.
Apósom bement, hogy elintézze a számhordozást.
Erre azt mondták neki, hogy csak előfizetésre viheti át, amit hat hónapon keresztül kell fizetnie. Hűség nélkül.
Amit ezután átvihet feltöltőkártyásra.
Most megnéztem a szerződést, és 24 hónapot aláírattak vele.
Tudom, ő is hibás volt, de akkor is..
Iszonyat ügyfélorientált volt a hölgy.
Holnap megy reklamálni.
Mellékesen lehet ilyenkor jelenteni valamit? -
bozsozso
őstag
Sziasztok,
Van egy aranytárskártya next s díjcsomagom melyen elfogyott az 1gb net. Gondoltam webes felületen hozzáadom a turbo 1gb adatcsomagot ami látszólag aktiválva van. Viszont a felhasználható adatmennyiségnél nemhogy megjelent volna a +1Gb hanem még a díjcsomagban foglaltat sem mutatja. Lenyitva az aktivált turbo 1gb adatcsomagot ezt látom:
Turbo 1 GB adatopcióBelépési díj: 1570 Ft
Aktiválás időpontja: 2017.05.09.
Lejárat időpontja: 2017.05.10.
Díjban foglalt adatforgalom: 1 GBEz így normális, hogy holnap le is jár? Ez azt jelenti, hogy addig fel is kell használni? Vagy ez mit takar?
Mivel nem használtam még akkor így semmi értelme ki is kapcsolom vagy úgy látom webes felületen nem tudom kikapcsolni, de akkor hívom az ügyfélszolgálatot.
-
Ateszpapa
addikt
válasz
Anulu79 #85232 üzenetére
Úgy tudom ilyenkor is el lehet állni a szerződéstől.
Legalábbis nekem volt hasonló és vissza vették az előfizetést megszűntették.
Ha jól emlékszem 8 napon belűl lehet elálni a szerződéstől.De ennek vagy 4 éve, azóta nem tudom pontosan, hogy változott-e.
Szerk:
Ezt találtam: [link]
-
válasz
Donki Hóte #85231 üzenetére
Hm, köszi, alapvetően ez az opció is több mint a semmi. Ez jó lesz B tervnek. Kitalálom rövid időn belül hogy hogy legyen.
A tervnek arra gondoltam, hogy átrakom a kártyát egy mifibe vagy netmegosztást tudó másodlagos mobilba, veszek a pénzből egy 4 gigás maratont és lenetezem laptopon, erre nálam úgyis szükség lesz, 1 év alatt tutira elfogy, utána hagyom megszűnni a kártyát.
-
nobiand
aktív tag
Az lenne a kérdésem, hogy Telenortól a feltöltőkártyás kártyát át lehet vinni a Telekomhoz feltőltőkártyásra?
-
Anulu79
addikt
Rendben akkor felteszem ide a kérdést.
Szombaton vásároltam egy telefont a Telekomnál. Ilyne készülék nem volt kirakva sehova az üzletben, hogy meg lehessen tapogatni, hogy milyen kézben. Kérdeztem az eladót, hogy kinyitja-e a dobozt, hogy kézbe vegyem a telefont. Azt mondta, hogy nem teheti meg. A készüléket elhoztam. Egy nap alatt kiderült, hogy számomra nem kézre álló és nekem túl nagy. A vásárlás másnapján felhívtam a központot, hogy lehetséges-e vissza cserélni a készüléket egy kisebbre. Azt mondták, hogy mivel nem online básároltam így nem vihetem vissza mivel a boltban megnézhettem a készüléket. Mondom az ügyfélszolgálatosnak, hogy dehát az üzletben kirakva nem volt készülék és az eladó nem bonthatta fel a dobozt. Erre azt a választ kaptam, hogy menjek be személyesen és ott érdeklődjek. Az lenne a kérdésem, hogy mire számíthatok ha bemegyek. Mert ugye személyesen ugyan úgy nem láthattam a készüléket mintha online vettem volna.
-
válasz
lugosi #85226 üzenetére
A pénz elvileg nem veszik el, szerintem át tudod rakni a pénzt, de nem éppen egyszerűen és gyorsan
Ki kell várni a 365 napot, aztán a lejárat után 90 napra visszautaltathatod a bankszámládra, utána ebből az összegből fel tudod tölteni a másik kártyát.
(Ha még élsz és Telekom kártyád van
)
-
Anulu79
addikt
Sziasztok!
Van itt olyan aki a telekomnál valamelyik üzletben dolgozik? Ha igen akkor feltennék egy érdekes kérdést.
-
kory24
őstag
Az elmúlt hónapban 2x rendeltem.
Első telefon hétfő este, pénteket írtak, csütörtökön hozták (mondjuk ez se feltétlenül jó, mert alakulhatott volna úgy hogy épp senki nincs otthon hisz másnapra volt tervezve)
Második pedig pénteken egy dominó extra sim, szerdát írtak és akkor hozták is.
-
Biztos nagyon stupid dolgot kérdezek, de olyat lehet csinálni, hogy egyik dominó kártyámról áttranszferálom az egyenleget egy másikra? Az a helyzet hogy feltöltöttem egy kártyámat mint utóbb kiderült tök feleslegesen, és most vagy ellottózok 4000 Ft-ot vagy átadom családon belül. Valószínűnek tartom mielőtt lehülyéznétek, hogy nem lehet ilyet csinálni, de azért gondoltam rákérdezek. Mind a két kártya az én nevemen van ha érdekes.
-
TannerHUN
aktív tag
válasz
Game-over #85223 üzenetére
Nincs mit!
Igen, nincs sajnos sehol sem kiírva a hiba. Figyelmeztetni meg már később szokták az embereket, de ezt is akkor, ha az embernek tartós problémája van. A régi előfizetők ezt már "featureként" megszokták régen...
Nekem április 22 volt az online felületen írva szállításnak (15. a megrendelés), de nem hozták akkor. Tehát sok jót még ne várj. Mindenki elvárná a korrekt tájékoztatást és a pontos kiírásokat a weboldalon, de ezidáig nem került rá sor. Pedig nem sok munka van az átszerkesztésükben... -
lupus_l
aktív tag
válasz
TheMarci #85207 üzenetére
Ki lehet harcolni a Next Business M-nél olcsóbb díjat ugyan azokért a EU-s feltételekért + mobilnettel (amit csak lassítanak!
).
Én azon b*sztam fel magam, hogy az első ügyintéző nem mondta, hogy nettó árakról beszél, még a 2. alkalommal sem. Jobb ezt tisztázni az elején és kérni, hogy ne trükközzenek áfa nélküli árakkal (úgyis kifizetjük, nem?).Azt mondták, hogy nem küldhetnek semmit a csomagról... Elmagyaráztam az ügyintézőnknek, hogy a cégünk az államihoz hasonló rendszerben működik, írásos ajánlat nélkül semmit nem kötnek. Egyből el tudta emailen küldeni az ajánlatot
lugosi: nálunk korlátlan beszéd/sms Európában mindenhol + 7 GB internet
-
Game-over
aktív tag
válasz
TannerHUN #85214 üzenetére
Köszi hogy leírtad.
De ha tudnak a hibáról, akkor odaírhatnák legalább hogy telefonon egyeztessünk a T-vel hogy érvényes-e a rendelés.
Az az 1-2 nap szállítási idő csak tájékoztató jellegű, főleg a kiszállítás dátuma.
Erre kíváncsi leszek, mert nekem ahogy írtam csütörtököt (legkésőbb pénteket) ígért ma az ügyfélsz.
-
válasz
TheMarci #85207 üzenetére
Én is így jártam mint te. Kaptam egy ajánlatot, ami árban nem volt jó. Nemet mondtam rá, és 2-3 hét múlva jött egy jó ajánlat. Minden korlátlan belföldön, plusz korlátlan az euban és 1 giga net. Ugyanez a nóta, árat nem küldenek de feltételeket igen emailben. Az új ajánlat szerintem már jó.
-
k-adi
nagyúr
válasz
gianone #85217 üzenetére
Szerintem akkor még nem volt kész a rendszer. Gondolom mostanában lett élesítve, azért is a sok probléma és a félre kommunikálás.
Számtalanszor volt már itt is példa sajnos, hogy az ügyintéző lány mást mondott mint ami a valóság.
Igazából online kb. 2 perc az adategyeztetés, inkább csináld meg és ne idegeskedj rajta.
-
gianone
őstag
Most jött sms az adategyeztetésről az egyik idei Dominómra. Direkt felhívtam őket, hogy kell-e. És azt mondták, nem. Előfizetéses névre lett vásárolva.
-
TannerHUN
aktív tag
válasz
Game-over #85208 üzenetére
Szia!
Én telefont rendeltem előfizetéssel nem is olyan régen. Az első rendelés ápr.7, második 12, harmadik pedig 15. Ez összesen bő két hét volt, ha csak az utolsó rendelést nézzük. Az előzőek pedig elvesztek a Telekom rendszerében... Minden esetben fel kell őket hívni a megrendeléstől számítva 3-4 napon belül és érdeklődni. Igen, rendszerhiba van náluk, de ez már nem újdonság, már több éves dolog. Én tudnék most egy srácot mondani, aki még mindig nem kapta meg a telefonját.
Munkatársam TV-t rendelt tőlük és egy időben hozták az én megrendelésemmel. Azóta rendelt ugyan ilyen TV-t tőlük, de az már 1 hét alatt odaért. Az az 1-2 nap szállítási idő csak tájékoztató jellegű, főleg a kiszállítás dátuma. Ezt nekem az ügyfélszolgálatos is mondta. De ha belegondolsz, akkor először visszaigazolnak, hogy nem csak a szomszéd Pistike rendelte brahiból a drága készüléket és csak aztán kerül átadásra a futárnak.
-
iPhone-okra megjelent a 28.3-as carrier bundle, ami engedélyezi a VoLTE-t, és egyúttal eltünteti a eddigi 2G/3G/4G választási lehetőséget. Azonban még visszaugrik 3G/2G-re híváskor. Gondolom csiszolgatnak rajta.
Ja és IPv6 támogatás is lett.
-
k-adi
nagyúr
válasz
-secret- #85210 üzenetére
Igen, igazad van valamilyen szinten, láttam már "online kedvezmény"-t már a telekom oldalán, stb.
A kommentemből kimaradt, hogy "listaáron való" vásárlás lenne (online kedvezmény erre sosincs), így emiatt feltételeztem, hogy akkor ha online 1 forint akkor személyesen is 1 forint lesz majd.
-
k-adi
nagyúr
Sziasztok,
Egy gyors, de annál hülyébb kérdés... Az onlineon kinézett telefon ára az személyesen is annyi vagy ott még rájön valami extra pl. ügyintézési költség, stb? Tehát ha online 1 forint akkor a boltban is 1 ft-ot fog kérni az ügyintéző?
-
Game-over
aktív tag
válasz
Game-over #85186 üzenetére
Fejlemény: más miatt felhívtam a Telekomot, és azért megjegyeztem hogy a rendelt kártyát meg vissza se igazolják/szállítják, stb. Megnézte rendelési szám alapján, és annyit mondott, hogy volt valami gáz a rendszerükkel, így ez egy elakadt rendelés (sose hozzák ki
), a lényeg hogy az ügyintéző visszatörölte és feladja ő újból, és csütörtökre ígérte hogy itt lesz a kártya.
Ajánlom mindenkinek emiatt keresni a T-t, ha rendelt kártyát és nem szállították ki neki.
-
TheMarci
addikt
válasz
lupus_l #85206 üzenetére
Nekem az első ajánlat konkrétan drágább volt, mintha minden számot NBC-M be átvittem volna.. A második ajánlatnál azt megmondták, hogy mennyibe kerülne, most már olcsóbb, mint a Next Business Comfort M, de azt nem, hogy mit tartalmaz. Kérdezem, hogy akkor a feltételei ugyanazok, erre az volt a válasz, hogy nagyjából, csak az újban az SMS lenne korlátlan, de cserébe csak 1000 perc lenne lebeszélhető az EU-ban. De hogy a nagyjából az ügyintézőnek mit takar, azt nem tudhatom, hogy nem derül ki később, hogy még egy pár dolog máshogy van. És ilyenkor aggódom, hogy vajon csak rá akarnak szedni, hogy gyorsan írjak alá?
-
lupus_l
aktív tag
válasz
TheMarci #85205 üzenetére
Pedig a telefonos ajánlat alatt mondják, hogy mennyibe kerülne a tarifacsomag. Az árat nem küldhetik ki, de a tájékoztatót a csomagról igen (emailben).
Én az első ajánlatnál (aminél nem mondták egyből, hogy nettó összegről beszélnek végig) megmondtam, hogy drágának találom, hiszen a publikus lakossági kedvezőbb. 2 hétre rá a publikus lakosságinál jóval kedvezőbbet ajánlottak -
TheMarci
addikt
Sziasztok,
Üzleti díjcsomagok közül szerintetek várható új díjcsomag a roaming mizéria miatt? Rettenetesen rá akarnak beszélni kedvezőbb ajánlatra, mint a mostani, persze, ha aláírok 2 év hűséget, viszont az új nem publikus díjcsomagról, amibe áttennének nem küldhetnek semmilyen írásbeli információt, ami már alapból bizonytalanná tesz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- LG 27GR95QL - 27" OLED / Limitált LoL Edition / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- ÚJ Lenovo Yoga Slim 7 - 14.5" 3K OLED Érintő 90Hz - Snapdragon X Elite - 32GB - 1TB - 2,5+év gari
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged