- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Gurulunk, WAZE?!
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Rap, Hip-hop 90'
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gergo5991
őstag
válasz
vass1024 #84799 üzenetére
nekem az 5 sebességes van, hát autópályán 1 óra mulva már vállalhatatlan kb. De kényelemre nagyon ott van a kocsi, mint egy s merci ugy hajózik az autó, az ülés is kényelmes egy seggel 10 órát simán levezettem benne
pro tipp: ha maxon van a zene, akkor nem hallatszik a motorhang
5-6 óra pálya után főutakon 90nel már a gördülési zaj is maga a zenn és harmónia -
vass1024
tag
És milyen időközönként kell vezérlést cserélni? Én egy kézikönyvben 120.000 Km-t találtam. -
rob210
Topikgazda
válasz
vass1024 #84794 üzenetére
Vezérléscserénél kell, és akkor soha nem is fogod tudni, hogy van benne.
Pont most novemberben járt nálam egy ilyen, 1 éve lett vezérlés cserélve rajta, spórolósan.
Most szórta az olajat, így újra vezérlés lett cserélve.
Nem éri meg spórolni rajta!
Az olaj pedig vagy minősített renault szabvány.
Vagy a gyárilag előírt elf evolution sxr 5w30 -
vass1024
tag
Sziasztok!
A páromnak szeretnék autot venni, egy Renault Megane 3 1.6 Benzin 110 LE.
Olyan kérdésem lenne hogy ez a bizonyos Okoskerék milyen sűrűn hibásodik meg vagy milyen időközönként kell cserélni? Vezérléssel együtt érdemes cserélni?
Továbbá mennyire érzékeny ez a rendszer az olaj minőségére, cseréjére?
Köszönöm a válaszokat! -
-
rob210
Topikgazda
válasz
CriticalHit #84787 üzenetére
Tankolástól függően 20-30ezrenként nagyon ajánlott! Amennyiben vízérzékelős, lehet már korábban rinyálni fog.
-
válasz
polonic #84788 üzenetére
Normális helyeken tankolás esetén tök felesleges környezet és pénztárca szennyezés a túl sűrűn cserélés.
+ negyed alá nem engedjük a tank mutatóját.
A kb. 55 ezret futott Mannt szétszedtem, mert érdekelt. Az állapota hibátlan volt, az átfolyás is rendben volt, direkt megnéztem. -
polonic
félisten
válasz
CriticalHit #84787 üzenetére
Én pl minden második olajcserénél cserélem a gázolajszűrőt.
És a gyári csereperiódus felezve van, 30 helyett 15 ezer. De mondjuk szerintem minden harmadik olajcserénél is vállalható, 45 ezrenként. -
Gombinyó
őstag
Normálisabb gyártónál nem befolyásolja a garit, ha csak nem bizonyítottan hatással van a módosítás az alkatrész hibára. A Renaultnál konkrétan nem tudom mizu ez ügyben, rá kell kérdezni a magyarországi Renault központnál emailben vagy telefonon.
Valahonnan talán az rémlik, hogy a Dacianál nem csináltathattad meg, amíg garis volt a kocsi. -
harry
veterán
Mostani uj kocsiknal (Megane4) mennyire szokas / erdemes valamilyen alvaz- es uregvedelmet csinaltatni? Azt gondolnam nem arthat (ha normalisan csinaljak, nem csak osszefujjak telibe alulrol...).
Nem tudom garancia alatt mennyire lehet ilyen modositasokat csinalni, de rakerdezek a kereskedesnel. -
tiop
tag
Üdv.
Megan classic sedan 2002 PH1/2 csomagtér ajtó zárról tud nekem valaki fotókat lőni? ami a kasztin van nem a ajtón,amit takar egy műanyag.Na arra vok kiváncsi ami a műanyag alatt van.köszi. -
kisgyerek85
senior tag
válasz
rob210 #84776 üzenetére
Ha már a sűrű cseréről esik szó.
A nagyon fekete gázolajszűrőt 90e km-nél vették ki és azelőtt 60e km-nél cserélte a Bosch szervíz (de csak papíron), tehát 0 km-es korától eddig a pillanatig a gyári volt benne. Tegnap szervizeltettem le a céges kocsit,(arról is beillesztek egy képet) 130e van jelenleg benne (110nél is voltam, de ott gázolajszűrő csere nem volt), itt lehet látni, hogy 40e km megtétele után nem színezte úgy el mint "30e" után. Csak Envi kúton tankolok a cégesbe már nagyon-nagyon rég óta. Ez sem lehet a magyarázat. -
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #84772 üzenetére
Ha a képen ez a tiéd akkor már nem.
Egyébként szétszed, kifúj kompresszorral és műszerolajjal megken.
Az szokott a baj lenni, ha maga a textil része jó, hogy a portól összetapad a szalag és ezért nem húz vissza. -
zibo73
aktív tag
Sziasztok!
M2 1.5dci 82 paci melyik gázolajszűrőt vegyem melyik márka a legjobb?
Köszi! -
tresh
veterán
válasz
sesomaru1989 #84772 üzenetére
Kihuzod az ovet csutkara es kefe plusz mondjuk higitott greenstar lotyivel szeppen kisikalod. Utana mar szepen vissza fogja huzni
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
engedjetek meg par kérdést.
1. Javítható e a biztonsági öv önbehùzója?
Egy acél szalag link van a házban, de nem egyértelmű hogy ez a szalag megtud e nyúlni, vagy mitől tudja elveszteni az erejét...2.A megane2 1.6 nal a szabadkezes funkció bekapcsolasa hogyan történik?
Elektronika függő, vagy mindegyik model tudja ezt a funkciót?Köszönöm előre is.
-
rob210
Topikgazda
válasz
CriticalHit #84767 üzenetére
Perfect.
-
válasz
CriticalHit #84767 üzenetére
Hány km van benne? Ha most vetted a kocsit, akkor egy hajtórúd csapágysor csere megejtése sem lenne elvetemült ötlet.
-
tresh
veterán
válasz
CriticalHit #84767 üzenetére
Szerintem ok, ha a gyárihoz ragaszkodsz
-
rob210
Topikgazda
válasz
johnny576 #84762 üzenetére
Vezérlés gates , ina is mehet ha nem román.
Szimering, corteco, vagy ajusa elringet véletlen se!
Generátort én mindíg felújíttatom, az az eredeti az utángyártott sose lesz olyan.
Ha menthetetleen az eredeti, olyankor is szerzek, egy bontottat felújíttatom és az kerül be. -
johnny576
csendes tag
válasz
rob210 #84724 üzenetére
Na a hátulja kész, úgy volt ahogy mondtad.
(2X új kerékcsapágy, dob felszabályozva, munkahengerek kicserélve, rendszer átmosatva) Végül csapágyból SNR került bele, munkahenger meg Brembo.
Viszont a szentem nagyon élvezi, hogy szerelőnél lehet
Kértem, hogy nézzenek körbe generátor-feszítőgörgők-vezérlés táján, mert fura hangja van. Kiderült, hogy:
-jobb felső motortartó bak szét van szabdalva (csak a motor súlya tartotta a helyén)
-segédszíj mindkét görgője szól és kotyog is
-generátor kezdődő csapágyas és be van állva a szabadonfutó
-szervó egész picit lóg, azt mondják ezt még kár megbontani
-vezérműszíj k**va feszes, a görgő már csíkokat mart bele (felirat lekopott róla, gyártó nem olvasható, de ránézésre gyári Renault)Úgy néz ki 2,5 év és 25E km után ismét cseréltethetek vezérlést. "Nagyon" örülök neki. Gondolom a feszes szíj kinyírhatta a görgőket és a vízpumpát is, úgyhogy nem kockáztatok, egyben csere. Meg akkor már szimeringek is mert előzőnél valszeg nem cserélték.
Ezekben a kérdésekben tudnál segíteni?
1.INA vezérlésszett vízpumpával mehet bele?
2.vezérműtengely és főtengely szimeringből milyet? (Hondánál utángyártott sosem volt jó, itt is a gyári az ajánlott?)
3.generátort felújíttatni érdemes vagy venni egy újat vagy felújítottat? Felújításra 30-50ezer körül mondtak, de ennyiért láttam már Valeo-t is boltban.A kevés km-es bácsiautó meg a sufniszerelő csodálatos találkozásának gyümölcsét fogyasztom épp, de nem finom
-
Josi
aktív tag
Sziasztok!
Szeretett járgányom a következőt produkálta:
(Megane I Ph2, rádiós távirányítós központi zár)
Egyik pillanatról a másikra, nem működött a központi zár nyitása a kulcsról. Szerelő útmutatása alapján sikerült összeszinkronizálni (15mp folyamatos nyomvatartás, stb) kb 1 hónapig működött minden gond nélkül. Tegnap megint nem, és már szikronizálás után sem működik. Mi a fene lehet vele? (villamosságis csak a jövő héten tud ránézni.)
-
malz
csendes tag
Sziasztok! Termosztát csere előtt állok. Mik a tapasztalatok a Vernet márkával kapcsolatban? Vagy válasszak valami drágábbat. Az ismert szegedi cégnél 17.000 körül mozog az ára tömítéssel együtt.
-
valaki_xy
tag
válasz
_Smooth #84757 üzenetére
Szia!
A világítás melletti kör alakú rács a mikrofon lesz, illetve ha a kormánytávon a némító gombon ott a piros és zöld telefonjel, akkor eredetileg kihangosítós rádió volt benne.
Egyébként ha Facebookozol, akkor tudom ajánlani a Renault Megane III / Megane IV (Magyarország / Hungary) csoportot. Ott is sok infót megtalálsz a típussal kapcsolatban.
-
_Smooth
senior tag
Szia,
köszönöm a gyors válaszokat.
1) megnézem majd az általad említett elemeket - remélem, sikerül megszüntetni
2) navit nem tudom, de gomb biztosan nincs. Akkor megpróbálok majd valami fejegységet keríteni. Bár annak csak akkor lenne értelme/létjogosultsága, ha kihangosítót is tudja.
Ha kormány táv benne van, akkor vajon a mikrofon is? Megvan benne az előkészítés, csak megfelelő fejegységet kellene venni? Belső világítás környékén van egy kis kör alakú rács. Az a klímának valami szenzora, vagy esetleg ott van/kéne lennie a mikrofonnak?
3) köszi, akkor ezt elengedem
4) ha az az ülésfűtés bevált, akkor tudsz egy linket adni a céghez? Eddig csak béna utólagos verziókat láttam: keményebb lett az ülőlap, támlában nem volt fűtés stbstb. -
mycso
Topikgazda
válasz
_Smooth #84755 üzenetére
Szia, hátha segít:
Cicergés: általában ezek szoktak lenni; visszapillantó, ajtó gumírozása már nem jó és nem zár tökéletesen, illetve az övnek a háza.Óra: ha nem navis, akkor valóban a kijelző körül kellene lennie állító gomboknak, ha navis és nincs meg a gyári fej, akkor sehol
Kulcsnélküli funkció: ez felszereltség függő, nem csak szoftveres feature, hardver is kell hozzá. (vezérlő, antennák,...)
Ülésfűtés: nekem sem volt, én egy erre szakosodott céggel építtettem be (kb. 3 éve volt 70 körül a két első ülés)
Kormány táv: mindegyiken van, nem egyenlő a kihangosítóval. A kormány táv sok utólagos fejegységgel összeházasítható, valami 15.000ft körüli adapterre emlékszem.
Kilincsek mögött: a szabadkéz funkcióhoz kapcsolódó érzékelők vannak, vagy ha nem tudja az autó, akkor csak sima takarók és igen tudnak mozogni, sőt, ez is okozhatja az első kérdésedben megfogalmazott hangot.
-
_Smooth
senior tag
Hát remélem, így lesz. Alapvetően rühellem a dieselt és soha nem is vennék, de most sajnos nem nagyon maradt más opció. Erről pedig jókat hallottam ismerősöktől és ismeretlenektől is.
Francia autókat mindig bírtam, ez a megane is nagyon egyben van (pláne ahhoz képest, mennyi idős és mennyi km van benne). Egy cicergő hang jön a balelső ajtó felől. Jó lenne majd azt is felderíteni, de ezt leszámítva nem recseg, nem zörög semmi.
- néztem a leírását, de nem találtam a megoldást az óra beállítására. Ott azt írja, 2-es és 3-as gombbal kell. Ha viszont navis vagy rádiós az autó, akkor keressem a megoldást máshol(nos itt nincsenek gombok, de már gyári rádió sincs). Tudnátok segíteni?
- sajnos nem vagyok képben a kulcskártyával kapcs (sem). Kell valami extra az automata, kulcs nélkül nyitás/záráshoz? Vagy ez szoftveresen beállítható valahogy?
- utólagós ülésfűtés beépítésére van valakinek tippje, javaslata?
- most valami Bury kihangosító szett van beépítve, meg egy Pio fejegység (gyanítom, inkább utóbbin megy a dolog). Kormány alatt viszont ott a vezérlő. Ez azt jelenti, gyárilag kihangosítóval volt ellátva? Vagy az a kar gyárilag mindegyik autóban benne van? Ha szereznék gyári BT fejegységet, akkor lehetne azzal használni?
- külső kilincsek mögött van valami műanyag kupak, ami zörög, amikor becsukom az ajtót. Mi a fenére jó az, illetve orvosolható-e valami kultúrált módon, vagy öntsem ki szilóval? -
Atesz08
tag
sziasztok ! nem igazán szerelési kérdés, de bizonyos értelemben igen.
valaki ismeri pontosan az arra vonatkozó törvényt, hogyan vehetnék meg alkatrésznek egy komplett természetesen megane -t, hogy nem iratom át ? mivel értelem szerűen alkatrésznek kellene a kocsi. -
gixxergabi
senior tag
Volt régről itthon új 13cm-es hangszóró, de nem akartam külön keretet venni, és mivel a gyári kuka amúgy is, a kettőt házasítottam össze. Így maradt a gyári keret+gyári csatlakozó.
Egyáltalán nem hallatszik ki hogy más lenne egy hangszóró (8ból), ebben talán szerencsém volt...
[kép] [kép] [kép] [kép] -
tixem
addikt
válasz
gixxergabi #84741 üzenetére
gyárit tettél bele, vagy utángyárttottat? Széttnéztem ebayen gyorsan de csak bontott van hozzá, az meg lutri. Esetleg felújítás játszhat?
-
valaki_xy
tag
válasz
valaki_xy #84608 üzenetére
Sziasztok!
Robi tanácsára kicseréltem a trafót, de nem sikerült megnyugodnom. Sajnos a problémás trafó körül viszonylag friss olajat véletem felfedezni, valamint minimálisan a trafó oldala is olajos volt. Az elképzelésem szerint azért csak 2-3 nap után jelentkezik a hiba, mert akkor ér le e gyertyáig az olaj. Jól gondolom? Ebből kifolyólag a hiba fő forrása az olajfolyás lehet?
-
tixem
addikt
Üdv,
Újdonsült Renault tulajként üdvözlöm a topik lakóit. Bő egy hónap használat után asszemm kijelenthetem, hogy megmarad
Random lőtt fotóm van egyelőre csak róla.
Szép, jó, de lenne egy apró hiba. Tegnap a vezetőoldali ajtó aljában lévő hangszóró elkezdett recsegni, minél mélyebb a basszus annál erősebben. Csak ez az egy, a többi szépen szól, állítottam balanszot és fadert is, máshonnan nem hallom. Videó a jelenségről. Legjobban az első 20 másodpercben, 30-tól 50-ig és legjobban 1 perctől a végéig hallható.
Cserés a cucc, vagy szétcsúszhatott valami kábel? Találkozott e valaki ilyesmivel? Bose hifis az autó, nem tudom speckó hagszóró van e benne. Köszöntem előre is
-
Bass
addikt
válasz
LamerGyuri #84737 üzenetére
Dettó 😁
-
Bass
addikt
Sziasztok ki tudna valaki segíteni néhány cikkszámmal? 2002-s thalia 1.4 16v-hez szeretnék venni szívósor és folytószelep tömítéseket. Alvászazám:VF1LB0PC elég ennyi? Köszönöm
-
rob210
Topikgazda
válasz
bolygó33 #84729 üzenetére
Vidd olyan szerelőhöz aki nem mos motort főleg nem novemberben.
Valószínűsíthető, hogy oxidálódott ez az.
Testkábelek, csatlakozók , ilyenkor mindent át kell nézni. Illetve egy villamos szaki, vagy ha van multimétered akár te is meg tudod nézni, hogy van-e szivárgó áramod. Azaz hiába nem látod a fogyasztót , mert mindent lekapcsolsz, valami stikában fogyaszt. Akár egy zárlatos belsővilágítás, egy gyári fejegység......
Ezt szívás kideríteni, de ez van. -
bolygó33
friss újonc
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni!
Van egy renault cliom 2006-os évjárat, 1.2-es benzines.
Gond a következő: lemerül az aksim másfél hét után.
Nem hagyok rajta fogyasztot, napi használatban van és nem csak a sarki boltig megyek vele.
Generátor és az önindító kb 1 hónapja lett cserélve. Az aksi 1 éves és ez is meg lett nézve, hogy nem e az a gond. Raktunk bele másik aksit de azzal is ugyan úgy másfél hét és lemerül.
Amikor megvettem a kocsit 2 éve kb, az első szerelő akihez vittem azt mondta le kell mosni a motort h lássa mennyire folyik az olaj. De rosszul sült el, mert az új gyertyákat eláztatta és magas nyomású levegővel fújta ki de igy az egész motorteret beteritette a vizpermet. Ez volt novemberben. December vagy januárban kezdődtek a gondok.
Meg még annyi, hogy kb ilyentájt lemerült a kulcsban az elem, ez is rosszul sült el mert mikor ki akartuk cserlni szétesett a kulcs belső része. Mikor próbáltuk összerakni hallotuk, hogy a kocsi ki be csukogatja magát.
És ez csak télen fordul elő!Várom a tippeket mi lehet a baj amiért merült az aksim.
Előre is köszi! -
KubanitoS
veterán
válasz
Mezga Aladár #84726 üzenetére
Logikus, köszönöm!
-
Xantomas
őstag
válasz
rob210 #84719 üzenetére
Ohh, rituálisan anno én is mindig ráköptem az ujjamra, amikor a központi zárat, a jel közepét megnyomva kapcsoltam be
Tudom, prosztó, alpári dolog, de… akkor isEnnyi kell.
Forceberg [link]
Ohh, anno búvárszemüveg párátlanítóval lögyböltem ki a belsejét, amikor kipucoltam az egészet, csak nem szabad túlzásba vinni, mert a műanyag alkatrészekre felvitt foncsor bevonat alatti vékony rézréteg alá kúszik, és ledobatja.Igen, ezt a fűtés dolgot valahogy meg kell oldani, de a vazelin, és egyéb ilyen hidrofób anyagok nem lesznek jók.
Amúgy, most találtam egy kínai gyártót, akik a TYC-nek a beszállítói, és adnak el külön Hella kompatibilis vetítőlencsés modult. Lehet teszel vele egy próbát. Annyi a nyűgje, hogy lámpán belül kell szétkapni, majd darabjaiban kivenni és a vissza tétele is ugyan ez a metódus.
-
KubanitoS
veterán
Sziasztok!
Próbáltam életet lehelni apósom 2015-ős Dacia Sandero Stepway navijába. A segítségetekkel a fizetős frissítés problémamentesen lezajlott, most kitalálta, hogy nézzük meg az Android Autót. Persze nem akar menni a dolog. A telefon Xiaomi Redmi 9, kábel gyári, összedugom és semmi. Kis segítséget szeretnék kérni mivel próbálkozzunk. Egyáltalán a fejegység támogatja az AA-t?
-
válasz
Xantomas #84717 üzenetére
Már tavaly télen is megtapasztaltam, hogy azért a LED-nél észnél kell lenni!
Sok hő ennél sem jut belülre[link]
+ kívülről sem fogja a LED leolvasztani at akár menet közben rámenő fagyos latyakot.
Valahol olvastam olyat, hogy érdemes valami síkosítóval bekenni emiatt a lámpatesteket -
Xantomas
őstag
Nem tudom, érdekel-e bárkit, inkább csak leírom a tapasztalataimat, a mostani zord időjárási körülmények közt, a full ledesítés hatásainak.
Szóval nagyon modern, nagyon fasza, és pontos gyártású Led-es megvilágítók mentek a kocsiba előre. (Ugye az osram már elkezdte a h7-es szettjének a homologizációját, ami Európa fejlettebbik felét egyre több járműre meglett, köztük m2, és m3)
Éjszaka nagyon jól látni vele, vetítés pontos, csak szuperlatívuszokban tudok róla beszélni.
Viszont, minap elkapott a hóesés, féloldalasan, lejtőn, reggelre be is lepte a kocsit 15 centi vastagon, de olyan oldalirányú havazás, hogy a kerékjárati ívet is megpakolta rendesen.Ugye a régi lámpák úgy vannak kialakítva, hogy legyen szuszogójuk, ami pára bemegy, lecsapódik, azt menet közben eltűnik, úgy, hogy az izzók befűtik a lámpatest belsejét, és kéményszerűen, a felső szuszogókon távozik.
Csak éppen, a modern retrofit LED-es fényforrások alig termelnek hőt…Ki kell erre találni valamit, ha más nem, a szuszogókat ledugózni, hogy a párás levegő ne tudjon belemenni.
Megelőzvén a kérdéseket:
- nincs eltörve a lámpatest
- rajta van az összes burkoló, jól is zár
- valószínűleg az olvadó hó folyhatott be a lámpába valamelyik szuszogón, mivel ferdén állt az autó, a motortérben is elég sok víz állt -
t.imi
addikt
válasz
lsebestyen #84710 üzenetére
"Óriási!" Kis pénz, kis foci. Most hogy írod, szíjjal én is találkoztam már
-
sherlock82
senior tag
Köszönöm, nyitott szemmel fogok járni! 2012 es már bőven jó nekem.
Köszönöm mindkettőtöknek a választ. -
rob210
Topikgazda
válasz
sherlock82 #84712 üzenetére
101 lovast simán,
110 lovas 6 sebességest nehezen de kifogható.
2m az pont a bűvös álomhatár, ahol már a jók is elkezdenek előkerülni.
De ha gyártás végit keresel 2013 körül akkor kösd fel a gatyád.
-
Gombinyó
őstag
válasz
sherlock82 #84712 üzenetére
1.5 dCi Megane 3 valszeg lesz ennyiért jó állapotban. Talán benzineset is ki lehet fogni sok utánajárással, de alapvetően azoknak most eléggé elment az ára.
-
sherlock82
senior tag
Sziasztok, 2 M ft összegik szerintetek kapok épp kézláb Meagne- t ?
-
gixxergabi
senior tag
válasz
lsebestyen #84710 üzenetére
"Csomó kerékcsavar stb..."
Na én meg veszem a boltban mert a gumis félre kapva bele erőltette... -
lsebestyen
addikt
-
rob210
Topikgazda
válasz
Somatom #84705 üzenetére
Ez az elrémisztő tanúlság, miért kell ellenőriztetni az autót évente legalább egyszer.
Ez kérlek egy hibátlannak mondott autó alól a fékbetét a "felső" a kopott az "alsó" az új, csak, hogy látszódjon mikor van "hús" a betéten.
A baj az, hogy ezek köztünk járnak.
Meglepődött a tulaj és elismerte, hogy van különbség a fékhatásban -
-
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #84697 üzenetére
Ezt sajnos nem fogod otthon megjavítani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Elite: Dangerous
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Nők, nőügyek (18+)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Azonnali fotós kérdések órája
- Elektromos autók - motorok
- Vigneau interaktív lokálblogja
- További aktív témák...
- Keresünk dokkolókat
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- AKCIÓ! EZÜST! RITKASÁG! Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 512GB OLED 120Hz Gar!
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- Sima Vs.Windows Logitech Mx keys s plus és hagyományos Mx keys magyar bemutatása. Új videó linkel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest