- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Digitális Állampolgárság Program
- Mindent a StreamSharkról!
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FerNandor
őstag
válasz Somatom #87974 üzenetére
Szia,
kerékagy csere után milyen lett a féked?
Asszem ugyanígy járok, mint te.Na, basszus. Most látom, mi történt pont vele. Úr isten. Nyogodjon békében, ha igaz a sajnálatos hír.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
válasz Somatom #89311 üzenetére
Nézd pont te kérdezed meg ezt aki nap mint nap látja, hogy kint erre nem tartanak fent emberek autót, pedig megtehetnék.
Igaz kint van bérautó szolgáltatás ami nagyon jól működik is.
Amúgy meg elindul gyalog.
Én se megyek kocsival a sarki boltba ami 1.1km van.
Lesétálom. Az a köcsög evolúció rakott a seggem alá két lábat.
De tudom 2-3 gyerekkel ezt nem lehet megcsinálni.Most cinikus leszek bocsánat senkit nem akarok magamra hargítani, de nem a lóf@szt nem.
Engem se vitt senki sehova gyerekkoromba kocsival, meg szerintem sokunkat a korosztályomból, mégis mindenhova odaértünk, mindehol ott voltunk ahova menni kellett.Aztán beül a kocsiba a 2 gyerekkel és 35percig ül a dugóban ami alatt a két gyerek vonyítva ordít és kihullik a haja.
Gyalog 10 perc lenne .....A fejekben kéne rendet tenni azzal van a baj.
Ha tehetem én is biciklivel, meg gyalog megyek.
De mondjuk én vagyok olyan elvetemült, hogy csak úgy kikapcsolódás képpen elmegyek futni is heti 2x5km-ert, mert jót tesz, jól esik, és kell!Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Somatom #89174 üzenetére
Hogy nekem
Jó a honda nem fikázom valóban egy japán precíz technika.
De a franciák azt a 4 controlt nagyon odavágták az asztalra.
Sokan lestek is mint hal a szatyorban amikor kijött, hogy basszus ezek megint letettek valamit az asztalra .
Sokat lehet szidni a renaultot, de nagyon sokmindent átvettek már tőlük.
Renault power
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #88910 üzenetére
Köszönöm a lehetőséget!
És köszi mindenkinek a választ!Azért fontos lenne, hogy az autó megbízható legyen és viszonylag értelmes fenntartási költségekkel rendelkezzen. Asszony nyomására , meg a családi szükségletek miatt gondolkodom az egyterűben, nem szerelem miatt venném, csak használati eszköz. Szerelemből én mást vennék.
Ettől függetlenül, nekem amúgy tetszik az espace formára, jobban mint a citroen, viszont a leírtak alapján lehet olcsóbban fenntartom a picasso-t. Meg azzal sem voltam tisztában, hogy az Espace nagyobb kategóriás mint a C4 Grand Picasso. Lehet maradok a Citrom mellett. Köszönöm! -
flymi
addikt
válasz Somatom #88868 üzenetére
Nyár közepéig-végéig biztosan, utána felőlem mehet.
Még nem kaptam meg hozzá a második kulcsot és a téli szettet, 2 hónapon belül hozzák. Szóval addig biztosan megtartós. Max nem használom, csak heti 1-2 alkalommal.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
mycso
Topikgazda
válasz Somatom #88802 üzenetére
Mivel írtad, hogy előző szezonban működtek ezek a szenzorok, így nem tartom valószínűnek, hogy az új szenzorok fognak működni, mert ebből arra következtetek, hogy nem a szenzorokkal van a baj.
Szerintem a vevő oldalon lehet valami gubanc...Az, hogy mind a négy szenzorban lemerül egyszerre az elem, bár elképzelhető, de elég kicsi rá az esély.
Egyébként mi a tiéd gyári cikkszáma??
407000435R[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz Somatom #88740 üzenetére
Hát ezt nagyon szomorúan hallom.
Az a baj, hogy belenyúltál a közel 10 éves spirálba.
Ilyenkor szokott előjönni minden, ami előjöhet, utána 8-10 évig megint jó.
Csak sokan eladják, mert belefáradnak, a vevő meg dörzsöli a markát, mert egy két banális hiba marad.
A baj az, hogy nálad még lóg a levegőben a kettőstömegű is. Pedig, ha az leköszön el fogod adni ezt erősen így érzem. Akkor fogja meglépni az ingerküszöbödet.De ha rázón volt ott nem jött ki a hang?
Renault power
-
angyalpc2
aktív tag
válasz Somatom #88723 üzenetére
Ez azért elég spéci eset...nem a normál munkába járós Nem tudom mi nagyobb ennél, Kangoo long? Maxi? Efölött már csak a furgonok vannak mint a Traffic vagy más gyártók [link] pl Citroen jumpy
Tetőcsomagtartó? Sőt vonóhorogra rakható tartó?
pl nekem ha bővíteni kellene akkor erre gondolnék. -
mycso
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Somatom #88354 üzenetére
Jah azt mondani is akartam lekocogott a milwaukee.
Nézem aksi 2esen, feltöltöm. Eszembe jutott a parki.
Kivettem, hát nem tekerte le az anyát pedig fel volt töltve.
A waukee feltöltva lekapta végül, de az is küzdött rendesen.
Ami feltűnt, jó cucc ez a parkside performance széria.
Ha otthonra veszed még túl jó is, de szervízbe nem ajánlom, nagyobbat üt vissza. Valahogy a rezgés elnyelése gyengébb.Ha ezzel kéne egész nap dolgoznom, estére leszakadna a karom.
De elismerem, hogy ár érték bajnok.
Fele a waukeenak és majdnem ugyan azt tudja.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
FerNandor
őstag
válasz Somatom #88095 üzenetére
Igen, imádom. Leugrottunk egyik nap a Balatonhoz 6 hónapos kisfiúnkkal, egy mozdulattal ledöntök egy hátsó ülést, pléd rá és egy pelenka alátét és kész a pelenkázó és ott ülök mellette. Ha minden jól megy, szeptemberben Görögország
Alapból tetszett amúgy az espace, de minél többet nézem, annál jobban beleszerelmesedek. Olyan, mint egy mozdony.[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
dik
őstag
válasz Somatom #87995 üzenetére
Nagyon várom a fejleményeket! Lehetőleg majd osszátok meg!
Havernak van a Dewalt, Milwaukee, Makita, Bosch, AEG és egyéb ipari gépei (ács). Kb. 1 - 2 évet mennek és szervíz mert széthullanak (csavarbehajtók, stb.)... Na jó igaz a Bosch az még bírja 3+ éve és semmi baja (biztos kifogott egy hibás példányt ennyire kitartó javasoltam is neki ideje lenne földhöz vági és elásni mert megszégyeníti a többi )...
Van Parksideja is állítás szerint nem egy elveszett történet aksiban nem valami acélos..."A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
hermanyi
addikt
válasz Somatom #87972 üzenetére
Az gáz . Én az én (jelenlegi) autómon nem francia kb 70 ezer van benne . Textar tárcsa TRW betéttel használva . Jó betét már volt cserélve de a tárcsa még nem és nem ennyire vállas .
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
rob210
Topikgazda
válasz Somatom #87732 üzenetére
Oké.
Eddig egyszer jártam így egy trafic 2.0 dci-vel.
Ugyan ez volt a hiba és ott a két agy és csapágycsere megoldotta, azóta is jó pedig 4 éve csináltam, ott is mindent ki kellett próbálni, mielőtt belátta a tulaj, hogy mese nincs.
Ha csak fékezésre jön elő, az féktárcsa, a féktárcsa az agyra van felcsavarozva. Ha pár száz kilóméter után ráz, de addig jó, akkor az nem lógás, hanem vetemedés. Addigra melegszik össze az agy és a tárcsa.
Utána soha többet nem lesz jó.Renault power
-
MC Pite
veterán
válasz Somatom #87672 üzenetére
Pikacsuba csak első kereket szedtem ki, és egy ülés helyére két bringa mehetett. Itt 4 ülés, 3 bringa felállás van, és maradt hely a táskáknak is. Mondjuk itt öten mentünk 3 montival, egy heti túracuccal, azért már kellett a box, és anyósülés elé is jutott egy sportáska.
Nem nagyon kellett 1-2 bringáig az egyterűben legóznom... Ezt ma már alig tudja valami (tán még a Scenic sem).
[ Szerkesztve ]
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz Somatom #87670 üzenetére
Szétszedni pár másodperc, meg a zsák, váltófül elhúzása, 1-2 perc rutinnal.
Igen, M3 (meg 308 II) az utolsó rendes kombi, M4 so-so, és kihaltak. Síkba dőlő támla helyett raétakilővők vannak, teljesértékű pótkerék helyett hülye rekeszek ami 15 centit elvesz magasságból.
CH-R-nek szükségpótkerékkel fele csomagtartója van mint párom 208asának telejsértékűvel.
Egyterűk nagyját meg kinyírták. Ezt kell/lehet szeretni.Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
-
t72killer
titán
válasz Somatom #86960 üzenetére
+#86959 , igen, a látótér fontos, kell a +ablak. Viszont ha jól értem, a panorámás kangoo 200 kilóval kevesebbet bír, ami ritkán, de számíthat.
Furgon lesz, mert lakófunkció is kell viszonylag gyakran, még ha kicsit kényelmetlen is a hátul ülőknek kisbuszosítva. Valóban, gyerekkori élményeim vannak hasonló konstrukcióval, nem volt egy személykocsi az biztos.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
LamerGyuri
senior tag
-
rob210
Topikgazda
válasz Somatom #86822 üzenetére
Én ha elcseszek valamit vagy nem tudom megcsinálni, bármennyire is ciki, de elmondom becsülettel. Volt már pár ilyen pályafutásom alatt.
Ez így korrekt.
A bizalom manapság kihaló félben van.
Mindig mindenki a legrosszabbat feltételezi a másikról, sajnos nem véletlen.
Lásd élő példa.
Ezt az autót nem lett volna szabad visszaadni amíg nem úgy teszi a dolgát ahogy kell. Ahogy oda került. Mert az azért szikrázik akkorát , hogy ha azt nem veszi észre, akkor vak is, meg süket isRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Somatom #86584 üzenetére
A kábelek szigetelése ott málik el ahol hőt vizeet vagy olajat kap.
ne adj isten ezek mindegyikt vagy valamelyik kombóját.
Utastérben elfáradó szigetelést pl. még sose látttam.
De a turbóra menő szenzor kábele már 6-7 évesen oda van pl. az 1.4 tce-nél.Magyarán a hő olaj és víz szigetelés , ha meg lenne oldva nagy baj nem lenne.
(jah egy kimaradt a mozgás a nyíró hatás, pl. ha rosszak a motortartó bakok.)
Renault power
-
Xantomas
őstag
válasz Somatom #86580 üzenetére
No meg, az a 10-15 év, mire szétmálik a szigetelés, klasszikus értelemben véve, addigra az autó amúgy is annyira elhasználódik, hogy nem éri már meg karbantartani, max életben tartani.
Ettől függetlenül, nem komplett kábelkorbácsokat kell gyártani, hanem szakaszokat, új végoldali, és már krimpelt csatlakozókkal, amiket adott, a villamosságisok által ismert szerelő pontoknál el lehet vágni, és pontos, szín, és mérethelyes vezetékekkel, forrasztással, integrált zsugorcsöves megoldással rögzíteni. A hibás szakaszt, meg egyszerűen kihúzni, úgy, hogy hozzá van kötve a behúzandó új.
Lenne piaca, mert a legtöbb autóvillamosságis olyan okádék módon krimpel, általában nem is a adott csatihoz való fogóval, (mert az általában drága), hogy csoda, hogy egy évet kibírnak.Az ár meg… jelenleg alig van új autó, a használt árak az egekben, az alapanyag olcsóbb nem lesz, plusz ugye nem a forint a legjobb valuta. Az hogy telefonszám hosszúságú a végösszeg… nézőpont kérdése.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
-
embe
nagyúr
válasz Somatom #86272 üzenetére
Bocs az elírásért! Látszik hogy Fordos vagyok, sokadik Fordom, most is Galaxy volt főcsapás, csak annak nagyon elszálltak az árai.
Igen tudom hogy Espace ... csak mint mondtam a Fordra jár az agyam, és ott van Escape.Nagyon nem Bp-i vagyok, Nyíregyháza mellett lakom, nagy távolság. De köszi a felajánlást!
Igazán nem fogom tudni normálisan átvizsgáltatni, így kicsit bungee jumping lesz. De nem lelakottat szeretnék venni. A 13-as Focust szeretném lecserélni, de nem minden áron.
A hátsó híd probléma hogyan jelentkezett, mik a tünetei?A Grand változat nem cél, elég a normál, de ami sikerül. Azért olvasgattam, nézegetem. Tavaly már volt egy fellángolás, csak akkor elvetettük, kényelmetlennek találta a feleségem a 2. üléssort. Igaz ami igaz kicsit alacsonyabb az ülés pozíció ott, a térdet magasabbra kell húzni.
De akkor nem néztük meg alaposan azt a példányt. Most megint felmerült mint lehetséges jelölt. Szétnéztem a hahu-n, és találtam egy kereskedésben Nyíregyházán, igaz az öregebb, de legalább alaposan átnéztük. És megtetszett a bazi nagy tér.[ Szerkesztve ]
-
Bass
addikt
válasz Somatom #86224 üzenetére
Nem álló helyzetben mi is majdnem felboritottuk de semmi,úthibákon sincs,monroe lengéscsillapítokat,új lengőkarokat ,bölcsőszilentet,stabrúd belső szilentet,korm.összekötőket kapott snr toronycsapágyakat de csak a torony gumik maradtak. Legutóbbi szerelő pszrevette hna rezonátor el van szakadva ,csere hátha onnan jön a hang,kipuff gumik szintén,mondja h motortartó bak is megérett de a hang forrása tuti nem az ,alul a bukásgátló hibátlan.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
Új hozzászólás Aktív témák
- CES 2025: társnak tervezett robotokat prezentált a Realbotix
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- BestBuy topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Futás, futópályák
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Sweet.tv - internetes TV
- Gyúrósok ide!
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- További aktív témák...