Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Somatom #78363 üzenetére
Ha nem egy lerugott ipari hulladék, akkor nagyon jó csapatszállító.
Amit vásárláskor nagyon meg kell nézni, hogy sehol ne engedje az olajat. A kettőstömegű meg ne járja a végét. Ha a dpfes verziót veszed akkor kérdezz rá milyen olajjal és milyen időközönként volt a csere.Renault power
-
Plero
tag
válasz Somatom #78513 üzenetére
Nézzél 2012-est. Ne ezt az új elejűt. Ha gond van a lökösel , motorháztetővel nagyon nehezen beszerezhető. Nekünk 2012-es van 2.0 dci 173LE. 25Th verzió. (panoráma, DVD, Monitorok, stb) Szeretjük nagyon. 2000-es fordulat alatt egy kicsit erőtlen , de utána
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
rob210
Topikgazda
-
MC Pite
veterán
válasz Somatom #78729 üzenetére
Ezzel lehet igazán ártani. A személyautó kb 1500 alatt piros, mint a munkagépeknél, csak itt sajna nem jelölik.
És hidd el, nem megy a fogyasztás kárára ha nm basztatjuk alu a motort; sőt.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
forceberg
veterán
válasz Somatom #78733 üzenetére
Az alacsony fordulatszámon való használat kinyírja a kéttömegűt meg egyéb más károkat is okoz szépen lassan. Az, hogy bírja, még nem jelenti azt, hogy ott is kéne használni.
Az 1.5dCi-s a másfél tonnás L3 kombiban 5-ben a fedcomp 2000RPM-nél jelez, hogy válts fel 6-ba...
Ezek a hülyeségek arra vannak méretezve, hogy kibírja az első 100-150e km-t.
Attól, hogy dízel, érdemes addig kihúzatni, hogy váltás után ne essen be túl mélyre a fordulatszám.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
lsebestyen
addikt
válasz Somatom #78887 üzenetére
De szerinted mi baja lenne, ha már teljesen üzemmeleg a motor? Pláne, h nem vártam meg míg letilt szoftveresen (mert nem tudtam hol tilt). 1-2x elrúgod neki semmi baja nem lesz, nem kilométereket mentem vele tiltáson. Most van meg egy éve az autó, összesen 2x pörgettem eddig 5000 fölé.
-
forceberg
veterán
válasz Somatom #79073 üzenetére
Ő egy csapott hátú 2016-os M4-ről váltana, erre írtam, hogy régebbit nyilván nem akar venni.
Én(ahogy lehet, hogy te is) pont lexarom a TV méretű kijelzőt meg Android stb. kapcsolatot a kocsiban, mert közlekedésre használom. Másnak meg ezek (is) számítanak.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Somatom #79078 üzenetére
Ez ilyen
A Navi nem érdekel, műszerfal tetejére, a kormány fölé van telefontartó, képernyő szempontjából is az van nekem a legjobb helyen.
Áramtalanítás után a túláram-védelem miatt kell az ablakokat újra tanítani. Mielőtt leengednéd, felső állásban rá kell húzni egy felfelét hosszan, nem egy nagy dolog.
A kilincs kupakot kellett levenni, hogy legyen kulcslyuk?A célközönség a modern fogyasztói társadalom!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
MC Pite
veterán
válasz Somatom #79081 üzenetére
Ne haragudj, jogos a röhögés, ha valaki nem olvassa el a manuált, főleg ha ebből adódóan már korábbannis szopott az autóval. 4-6 évig van átlagban egy autó a családban, mégis a legtöbb ember cseszik rászánni 20 percet hogy átlapozzák. Legtöbb ismerősöm inkább engem hív, hátha tudom .
Nálam még van pár dollog mire szintén harapok, mert a felelőtlen juzerek hívnak hogy ha tudok, menjek menteni, mert ugyan elmindtam mire figyeljenek, csesztek rá.
Teljesség igénye nélkül: pótkerék, nyomás a pótkerékben, nem lejárt defektjavító, emelő(plusz hogy hol kell emelni), kerékkulcs(plusz értelmesen legyen meghúzva), kerékőr dugókukcs ha van, pótkerékleengeő zsírzás, biztosíték(plusz a helye és csipesz), zárkenés befagyás előtt (plusz a toll kiszedése és kulcslyuk megtalálása), fényszóróbeálltás, pótizzó (mert süsse meg már a második tompított is kiégett pár hónap után, jéé), pótkulcs, adblue betöltés helye, rádiókód ahol van, mellény/tüzoltópalack meglét/helyének ismerete; és a legfontosabb, egy kinyomtatott manuál, de minimum leöltötve a telefonra. Szorgalmasaknak az OBD csati helye és ajtajának kinyitása, mielőt müszakin törik le nekik, vagy a DRL és tompított használata is ajánlott olvasmány.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz Somatom #79127 üzenetére
Az külön doksi. (És közepesen hasznos, rá kell szánni egy kis időt az ismerkedésre.)
Sokszor német nyelvű, vagy nincs kezelési az autóhoz, érdemes beszerezni/nyomtatni. Párom 208asának a manuálja hemzseg a hibáktól (ami a valóságban nem olyan/nem úgy van, nincs benne) de sajnos ez ilyen. (A Megane és a C3 is csak kicsivel jobb ebből a szempontból .)
K..a nagy szopás olyan helyen vmi probléma, ahol nincs mobilnet lefedettség épp.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz Somatom #79161 üzenetére
Médiából (és asszem autóból sincs) nincs fent mind magyarul; német/angol oldalon is meg lehet próbálni, ott hátha megvan, de ha tudod a nevét, akkor a google is hamar dobja a manuálokat.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
-
Skyhigh
aktív tag
válasz Somatom #79374 üzenetére
Pl Kadjar esetén máshogy van hangolva a motor és a sebváltó is, jobban megy mint a kedvezőbb LE/tonna arányú Megane ami nem adódhat abból hogy 10 LE plusz van benne, de 300+ kg plusz tömeg is. Pont Megane 140-és után egy 150-es Kadjar is volt a tesztvezetéskor és nem akartam elhinni hogy csak 10 LE a plusz.
A 140 lovas motor kombi Megane-ban, olyan érzés mint a 103 lovas motor a Clio 3 kombimban. Több mint elég az esetek 80-90%-ban, de amikor nagyon kellene akkor hiányzik még 10-20 le (~15%+)[ Szerkesztve ]
A világon 3 féle ember létezik, aki tud számolni és aki nem...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mikrotik routerek
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Torrent meghívó kunyeráló
- Autós topik
- Építő/felújító topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- xDefiant
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen