-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
polonic
félisten
A xenon izzók mennyi ideig bírják? Bocs a tudatlanságért, eddig még nem volt ilyen autóm, meg nem is ismerem a xenonos izzókat.
Azt látom, hogy az izzók baromi drágák. Lehet ezt otthon saját magamnak cserélni vagy szervíz kell hozzá?
(#55792) Gombinyó
Köszi!
-
Gabady
aktív tag
válasz SPeti1984 #55786 üzenetére
Valószínűleg a tükörrel. Nekem sem sötétedik el, de az autó le van sötétítve, így nem zavar.
A külső visszapillantókba meg javaslom a kék tükörlapokat, sokkal kevésbé zavaró a fény benne.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
válasz diablo1984 #55783 üzenetére
Nem én vagyok az első aki ekkora kereket tesz alá, meg még nagyobbat is feltesznek. Miért érne bele bámibe is ? Maga a kerék átmérő váltója a gyári méreteknek.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
-
xuldar
addikt
-
polonic
félisten
A start-stop rendszerről mi a véleményetek? Mennyire intelligensek ezek?
Ha beindítom a motort, az első pirosnál üresben leállítja a motort, ahogy kell vagy hagyja melegedni egy kicsit. Vagy mondjuk autópályán. autópálya tempó után kiállok pihenés, locsolás céljából, megállok, kirakom üresbe, egyből leállítja a motort?
Mert ha igen, ez lenne az első dolog, amit kiiktatnék. Lehet egyáltalán?
[ Szerkesztve ]
-
bobace
addikt
Sziasztok! Egy gyors kérdés.. Az (Clio II) 1.2 75 lovas motornak mennyi az alapjárati fordulatszáma? Gyanúsan alacsonynak találom, 500 körül forog.
[ Szerkesztve ]
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
Lacka89
aktív tag
Udv. Van egy 2015os grand scenicem es ma foliaztattam a kocsit es mivel nyitva volt az ajto egett a lampa es ment a radio leszivta az akkut. Ratoltottunk az akkura es mikor beindult nem aludt el a kis piros villaskulcs. Irja h check required. Ez mi lehet? Holnal delutan lesz csak hibakod olvaso... elore is koszi
-
SPeti1984
senior tag
Megane 2-nél ha nem sötétedik fényre a visszapillantó ott mivel lehet a gond?
-
Gabady
aktív tag
@rob210
Köszi a választ.@ungawa
Nekem is a nyári VP3 volt és meg voltam vele elégedve, viszont a téli wr452 szerintem szar volt.@gixxergabi
Tudom, a téli gumim is ez alapján választottam, mert a teszteken a TS860 jól szerepelt.
A postomban inkább a személyes tapasztalatokra szeretnék hangsúlyt fektetni.@diablo1984
Nevetve elfér a 18as guriga.
Please see attached file.
[kép]*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Nordik
őstag
Ha már gumiknal tartunk. Ti mennyire fujjatok? A kézikönyv nekem előre 2.2 hátra 2bart ír. Ezt kicsit kevésnek érzem 205/55 R16-os mérethez.
Viszont teljes terhelesre a szerelési kezikonyvbe 2.4 illetve 2.2 van.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz forceberg #55773 üzenetére
Használtam vettem Fulldát gumistól pár éve, első nyáron még jó volt, aztán a második nyárra olyan hangos lett, hogy akkor vettem egy hankook k424 szettet (ekkor meg is fogadtam, hogy többet életbe nem veszek használtam gumit)
Azóta ez a szett lefutott két nyarat (23387km) és nagyon meg vagyok elégedve vele. Itt a fórumon a gumi topicban sokan használják ezt és ezért esett a választásom nekem is erre.
Téli garnitúra szintén hankook, viszont abba jólval kevesebb futás van, de azzal sincsen problémám. -
FRENK1988
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz Gabady #55757 üzenetére
Aláfèr az a felni egy èrtelmes váltómèret gumival a kocsi alá? A 17"-os is nagynak tűnik, a 18"-os szèles is lehet, gyáriban mèg nem is láttam alá....
Mod: 225/40-es gumi lenne a váltómèrete, de kèrdès, hogy ekkora malomkerèk elfèr-e a megane 2 alatt ès nem akad-e valamiben.....
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz #32577792 #55768 üzenetére
Hát a Hankook egy rakat szar, de ez az én véleményem meggyözni senkit nem akarok.
De ha egyszer lecseréled egy xl-es nokianra, vagy komolyabb gumira csodálkozni fogsz.
No és ha megnézed a használtgumi piacot tele van hankookkal, de rogyásig.
Egy szezon után mindenki szabadulni akar tőlük.Renault power
-
gixxergabi
senior tag
válasz Gabady #55757 üzenetére
Van egy csomó gumiteszt, magyar például, vagy ADAC tesztek...
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #55760 üzenetére
Continentalba gondolkoztam, mert nem sokkal drágább mint egy Kumho pl. Vagy a másik még a Dunlop. Hallottam még egy két gumiról, hogy nem rossz... pl. Barum, Nankang.
Ezek a Nokian, Fulda gumik milyenek ?
Volt aki Hankookot cserélt le Vredsteinre....
Ha kéne egy sorrendet állítani, mit mondanál ? Nyilván a gumik típusától is függ a dolog...*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
gooool
őstag
Erre Laguna csoportban egyszerűen annyi volt a válasz, hogy legalább az izzócsere könnyebb ebben az esetben.
Azt meg lássuk be lehet többször kell, így logikus...just, Téged pedig még tavaly év vége felé láttalak Cegléden, úgy rémlik a Te verdád rendszáma 995 végű. Fekete kombi 3-as, fekete felnikkel.
MOD: Igen, tuti Te voltál, megnéztem a topiclakók képeit.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
rob210
Topikgazda
válasz Gabady #55757 üzenetére
Ha ennyit mész, akkor prémium gumiban gondolkozz.
Conti, Michelin, jók lehetnek a közép kategóriásak közül, a Fulda, Nokian, Verdi, Kumho.
Nekem ezekkel volt dolgom amikben nem csalódtam.Meg egy csomó másik márka amit az ellenségemnek se kívánnék.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz polonic #55755 üzenetére
A turbó változó geometriás, így annak cseréje igen borsos tud lenni.
Az olajcserére nagyon kell figyelni, a gyári 30ezres ciklusokkal hamar ki lehet nyírni.
Komoly hibája nincsen magának a motornak, de az autóban az elektromos ablakok ugyan úgy érzékenyek mint az előd modelleknél.
Illetve a gázpedál elektromos azzal szokott nyűg lenni, van hogy csak a csere segít.
Én kb. ennyit tudok róla.
Ennek ellenére szerethető használható és odafigyelve olcsóbban fenntartható, mint japán, vagy német társai.Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz polonic #55755 üzenetére
2009 1.9-nél 180k körül kezdődtek a bajok, elektromos rögzítőfék hibát dobott, illetve intercooler szétment. 200k körül gázpedál szerkezetet kellett cserélni, nem húzta vissza, illetve a váltógomb bevonata lebomlik. Előtte nem követtem a pályafutását, de tudom, hogy hátsó biztonsági öv szenzor hiba volt 1-2.
-
Gabady
aktív tag
Sziasztok, a hétvégén már készültem a nyárra, vettem egy garnitúra alufelnit. Megane 2-re megy majd, 18" méretben.
Gumi méret 225/40.
Szeretném kikérni a véleményeteket, hogy milyen gumit ajánlatok rá ?
Télinek Continental TS860ra esett a választás, amit nem is bátam meg, korábban másik autón a hankook w452 nem jött be.
Nyáriguminak volt már hankook ventusom 205/55 r16 méretben, illetve másik autón kumho-m 195/55r15-ben, amikre rosszat nem tudnék mondani.
Várom a pro kontra érveket.
A banán és majom esetére nem vagyok kíváncsi, ismerem én is.
Az autóval sokat megyek, évi 30-40e km, javarészt autópálya.
Van benne néha racsing is.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz baluka6 #55748 üzenetére
Az enyém is mind kettő fekete, az asszonyé kék, de a feketék csak azon a napon brutálisan szépek, mikor le lettek mosva.
----------(#55746) rob210
Hát ezek szerint vannak bajok, igen , de még mindig nem értem, hogy kerülhet az egyik tartály előre a másik meg oda alulra úgy, hogy szinte minden ugyanaz a motortérben.. Nyilván a kormány a különbség, de akkor is furcsa...
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
2013-as grand scenicnél vannak ismert problémák, amik majd előjöhetnek?
-
Josi
senior tag
Sziasztok!
Egy gyors kérdés:
Renault Fluence 1.5 Dci
Milyen olajszűrőt neki: Mann vagy Purflux?
Az olaj egyértelmű: Elf Evolution Full-tech FE 5W-30
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
AttyVin
aktív tag
válasz AMD Power #55747 üzenetére
Nálunk a Fluence fekete. "Jól áll neki", elegáns, de nem is mosatom sűrűn, minek. Ahogy írták, hamar meglátszik rajta minden és átmegy sötétszürkébe...
Amúgy a még családban használt Classic pont ilyen évjáratú és a kivitele is szinte megegyezik (no CD, valamivel kevesebb km), de az sötétkék, enyhe metálos csillogással. Ahhoz meg az megy jobban, mint a fekete.
(1000 éves fotó, de a kocsi sem patyolat tiszta...)[ Szerkesztve ]
Üdv, Vino
-
AMD Power
titán
Valami ilyesmit el tudnék képzelni. Mondjuk nem Classic-ban és az sem baj ha nem fekete! Pedig imádom a feketét csak nem a legjobb "szín".
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #55742 üzenetére
Mondjuk a lagunában a termosztátot kicserélni, kb 10 perc (már párszor cseréltem) és közben ittam egy vodka narancsot és lecsekkoltam a mobilon az email-eket. De ha vezérlést kellene emiatt babrálni, nyilván belevágtam volna már a házi gyártású atombombámat, függetlenül attól, hogy egy ritkán cserélendő filléres alkatrészről van szó.
-
just
aktív tag
Persze ez is megindul, múltkor egy 530gt épp hogy otthagyott. Valszeg megszoktam és most már kevés, meg a 18-as kerék is elvesz az élvezetből.
szerk: valahol külföldi fórumon láttam hogy valakinek 250+lovas a dci-je, de ott már több módosítás kellhet ami nem kevés pénz lehet.
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
veterán
válasz AMD Power #55740 üzenetére
Azért mert otthon nem kényelmes szerelni, attól miért lenne buta megoldás?
Nekünk otthon szívás, de csápossal nem egy extra mutatvány az 5 kerékcsavar meg a dobbetét.
Nem tudom, hogy a fórumozók hány százaléka tervezett már életében valamit, de nem olyan egyszerű sport az.
Sorozat-gyárthatósági költséghatékonyság mindenek felett. Ez felülírhatja az utólagos könnyű hozzáférhetőségeket.
+nem olyan alkatrészről beszélünk, amit 10-15e km-enként levesz az ember, mint egy olajszűrő.
Jó esetben a termosztát is hasonlóan nem rendszeresen cserélendő.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
AttyVin
aktív tag
válasz forceberg #55735 üzenetére
Ez logikus.
Csak az nem tiszta, hogy az első (kereskedői) feltöltés után "honnan vette" az adatokat, amik elmentek valami Föld-Hold távolságig az első években.
A R-szervizben eleinte beírták az aktuális óraállást amikor ott járt?
Nem tudom, mert évekig rá sem néztem a MyRenault-ra, csak valahogy tavaly jött elő újra a dolog.
Na, akkor írtam be először a "tényleges" állást.
Viszont közben szervizben is jártam, de utána nem volt látható változás a számokban...Üdv, Vino
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz AMD Power #55737 üzenetére
Fene tudja mitől függ , de az egyik verzió a képen látszik, hogy ott van az ablakmosó tartály mellett (kék nyíl). Ennek ellenőrzése, kb fél perc unottan. A másik verzió a kerékjárati ív táján ott alul el van dugva (piros nyíl). Ennek ellenőrzése, legalább félóra és fizikai megterheléssel jár. Közben mocskos is leszel és elhangzik vagy 20 k anyátok kifejezés.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gooool #55720 üzenetére
Erre még akartam válaszolni.
Az eldugott szervótartály miatt csak tőlem már eleget csuklott már a "kitalálója", egyszerűen nonszensz, hogy a retekbe tervezhette oda bárki is. Ráadásul gyárilag átlátszó, speciálisan ide készült, nagy teljesítményű hidraulika olaj van benne. Hiába van ott a min-max jelzés nem fogod látni, ha még ez az olaj lesz benne.
A fejed nem fér a kerékjárati ívbe, hogy bele tudj nézni. Marad a tükör, mobillal belefilmezel, illetve beledugod az ujjad.
De nem is ez a gond, hanem emiatt, autó felemel, (bal oldal) kereket leszed, kerékjárat védőlemezt lebont és akkor majd meglátod. -
-
gixxergabi
senior tag
válasz AttyVin #55731 üzenetére
Nekem csak a "Megtekintem a Karbantartási programot" van, brossúrát tudok letölteni (persze nem az övét hanem az ideit) időpontot tudok foglalni, garanciát megnézni stb...
Lehet a német oldalon kéne beregelnem...Hopp... most hogy nyomkodok valami időpontkérésre, és ki kellene tölteni az adatokat, ott kiírta magától Felszereltségi szint-hez a Dynamique dCi 110 eco² EDC -t
Akkor csak tudja ez...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Úgy látszik ez a 222 a plafon.
Nekem volt jó pár autóm, szóval...
Én csak hasonlítani tudok , de az enyém úgy meglódul, mint akit picsán rúgtak, a gyomrában érzi mindenki mellettem a gyorsulást. 0-100-ra OBD (car scanner) szerint 6.9.
Pl, 94 körül volt egy 5 literes camaro-m, de chevrolet motorral, ami tuningos volt 490 lovas volt majd 800nm-rel, az még 4-ben is kipörgött, ha ráléptem. Mondjuk zabált is. 25 liter minimum lecsúszott neki tatás vezetéssel is. -
senior tag
-
AttyVin
aktív tag
válasz gixxergabi #55702 üzenetére
Van egy "Teljes specifikáció" gomb (sárga téglalap).
Arra kattintva adja fel a "Felszereltséglista" opciót, amit egyenként vagy együtt is meg lehet nyitni.
Mondjuk nekem (Fluence 2012) abban is van néhány dolog, ami nem teljesen egyezik a valósággal, de a többség igen...A 2000-es, régi "családi" Mégane-ra már nincs semmi adat fenn, csak a regisztráció maga.
Van még egy pont a főoldalon lejjebb ("Megtekintem a Karbantartási programot") a karbantartások ütemezéséhez a különféle folyadékok ajánlásával.
Hát, ebben a netes "szolgáltatásban" kb. ennyit ad a R...
[ Szerkesztve ]
Üdv, Vino
-
rob210
Topikgazda
válasz Oposzumtoszó #55728 üzenetére
Akkor értem.
Erre az egyetlen megoldás a szőnyeg kivágása a háttámlára.
Azt fel lehet tenni a négy sarkába varrt akasztófüllel és akkor olyan mint ha egy fix támla lenne hátul.
Erre minden egyterű tulaj panaszkodik.
Főleg akinek diesele van.Renault power
-
senior tag
válasz rob210 #55727 üzenetére
Holnap lefotózom. A hátsó ülések között 2 centis rés van. Az asszony rendszeresen mondta, hogy jön a derekára a hideg, amig nem sufnituningoltam egy szigetelést.
Mivel a csomagtér nem fűtött, így onnan jöhet be hideg. Kollégám Zafirájánál ugyan ez a helyzet, ott is panaszkodnak a hideg időben hátul utazók. -
rob210
Topikgazda
válasz Oposzumtoszó #55715 üzenetére
Ezt nem is értem, ha le van csukva a csomagtér fedél honnan jön a hideg?
Le tudod fotózni a problémás részt?Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
gooool
őstag
Na akkor még jobb vétel volt.
Jövő héten hozom el, akkor lesznek róla képek is, nekem nagyon tetszik, bár egy külső-belső kozmetikát elbír, csak hogy nyugodt legyen a lelkem.
Addig is tegnap édesanyám készített róla két fotót, mondjuk látszik rajta a profizmus a külső képen, mert se eleje, se vége, de annyi baj legyen.
[link]
[link]Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Ez meg ugye BT0K, mivel 5 ajtós, és 742-es motorkód (az tuti, hogy a motor az eldugott szervotartályos megoldás, azt egyből észrevettem).
Nem tudom, hogy FAP-os-e, ha rákeresek KA-nál vagy UNIX-nál, akkor hoz ki részecskeszűrőt, de ugye nem épp alaposan végzik a szűkítést ilyen téren egyiknél sem, szóval nem biztos, hogy az...
Majd kiderül, ez volt az utolsó a sorban, hogy az-e vagy sem, mert egyébként nagyon szép a gép és műszakilag is oké.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gooool #55718 üzenetére
Nekem is 110kw (150le) van a forgalmiban, szerintem ez az elfogadott valamiért ebben az agyament országban.
Az enyém, KT0K, 744-es motorral, amit szintén 131 lóerősként hoz mindenhol. A KT0K a kombit jelöli, viszont a motor meg úgy az egész egy az egyben ugyanaz, mint a 150le. Bármit rendelek, mindig hozza mindegyiket, hogy ugyanaz való bele. itt semmi másról nincs szó, mint maga szoftver...
Most akkor mégis FAP-osat vettél?[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
Én nem is emiatt aggódom, olvastam én is erről a csak papíron létező butításról, na meg vezettem is kézbecsapás előtt és érezni lehetett, hogy van itt kakaó (bár tudva, hogy 200 ló körül lazán elketyeg, lehet hogy nyárra kap egy optimalizálást, csak az íze kedvéért).
Csak jó lenne tudni, hogy valójában milyen konfiggal jött ki a gyárból, és anyagi vonzatai is vannak ugye, nem sok, nem halok bele az egyszeri nagyobb átírási költségbe, vagy a 3 ezerrel több telj. adóba, csak na...az elv.ungawa:
Írtam az RH-nak egy emilt, hátha válaszolnak értelmesen, hogy mi újság a géppel valójában.
Köszönöm a tippet![ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
senior tag
Sziasztok!
7 hónapja vagyunk egy Scénic II boldog tulajdonosai. Egyetlen apró probléma van, hogy a hátsó ülések közötti résen nagyon húz be a hideg. A párom hátul ül a kisbabánkal, így ideiglenesen rongyokat tettem a résekbe és a csomagtér felől lefóliáztam a hátsó üléssort.
Mivel ez elég ronda és kezdetleges, ezért a kérdesem az lenne, hogy van e valami praktikusabb megoldás szerintetek?Előre is köszönöm!
-
#32577792
törölt tag
válasz gooool #55712 üzenetére
Ilyenkor RH-tól kell kérni igazolást, amit Ők mondanak, azzal kell(ett, régebben tuti) a változtatást kérni a forgalmiban. Nekem anno a vizsgabázis adta ki a RH igazolás alapján, ha jól emlékszem. De ha még előtte tuti a dolog, én biztos csak ennek alapján venném meg.
rob210: A spirálrugó cserénél kell vagy célszerű mást is cserélni? Toronycsapágy pl.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #55696 üzenetére
Nincs egr szelep benne így nem fog problémát okozni, sőt a dpf se
Annyira legyél nagyon figyelmes, hogy 06 os legyen a környezetvédelmi besorolása, mert van olyan miben csak a katalizátor előtt van lambdaszonda és az 04 et kapott!
259 es fékkel 14" afelett azaz az ABS es nagy fékes 280 assal csak a 15" megy fel rá.
Én ajánlom a nagytárcsást fékhatásban ég és föld a kettő.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Érdekes dologra lettem figyelmes az nemsokára hozzám kerülő Lagunánál.
Az alvázszám és motorszám alapján mindenhol, minden kereső 131 lovasnak adja ki ezt a modellt, holott a forgalmiban 110kW van, eszerint is hirdették.
Létezik, hogy anno rosszul jegyezték be?
Csak mert a BT0K/M9R742-es párosra akárhol is nézem a 131 lovas, DPF-es verzsön jön elő...
Ezt érdemes valamilyen úton még az átírás előtt elintézni, vagy ne foglalkozzak vele?Köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
szasanyi
félisten
válasz diablo1984 #55706 üzenetére
& Plero & forceberg:
If someone did not use reason to reach their conclusion in the first place, you cannot use reason to convince them otherwise.
-
veréb
tag
Sziasztok B.U.É.K.
van 1 2007 1.6 benzines 82kw Megane ll Grandtourom
A hibák: kuplung csere óta akad a 2-es de csak is a 2-es fokozat de csak is a kivétele a berakás az simán megy , ilyenkor még 1x kuplungolok és simán ki tudom venni / váltó olaj új benne a gyári elf/
Néha reggeli indításnál berregő hang és néha le is áll , ilyenkor ha újra indítok simán beindul minden mellék hang nélkül
Tegnap este be akarták indítani de csak tekerte , nehezen beindult és kb 10 ms-ig ingadozott az alapjárat, újra indították és minden gond nélkül szépen beindult, alapjárat normális volt.
Én az okoskerékre tippelek
kicseréltem a 3 motortartó bakot , de csak akad a 2-es néha kanyar után normális gyorsításnál , még a bolcső szilentet is ki fogom cserélni ha hazamegyek.
Van a válton 2 bütykös kar amire rácsatlakozik a 2 váltó bowden na nekem az 1-ik nagyon lötyög lehet ez a baj?
a választ előre is köszinézzél jobban szét hátha csak a fától nem látod az erdőt
-
szasanyi
félisten
válasz diablo1984 #55704 üzenetére
Milyen paszta? Asszem az atomfizikához is többet értek, mint a pasztákhoz.
If someone did not use reason to reach their conclusion in the first place, you cannot use reason to convince them otherwise.
-
szasanyi
félisten
Ha esetleg erre lenne típus ajánlat azt megköszönném!
Sajnos a fehér autó van néhány olyat kisebb terület ahol a kosz, szennyeződés (pölö szerelő olajos mancsának lenyomata) nem jön le teljesen egy normál mosással. Milyen fényezésbarát módszer vagy vegyszer van amivel az olyan makacsabb szennyeződés lemosható, eltávolítható?
If someone did not use reason to reach their conclusion in the first place, you cannot use reason to convince them otherwise.
-
AttyVin
aktív tag
válasz Gombinyó #55652 üzenetére
Így valahogy.
Nálunk az elején az átlagosnál többet ment a kocsi, utána sokkal kevesebbet, de még horribilis számot hozott a futásra még 4 év után is. Bár be lehet állítani az éves számot is.Ráadásul szabadon felülírhatja a felhasználó, így nemigen véd az óratekergetéstől...
Meg elég hülye, aki nem állítja vissza ezt is, hamár az órához hozzányúlt.Hogy mire jó?
A szervizciklusokat valamelyest lehet követni.
Pár adat (+ felszereltség) össze van gyűjtve, eladáskor csak másolni kell a hirdetésbe...Üdv, Vino
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest