Hirdetés
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Ettetek, ittatok?
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Mindent a StreamSharkról!
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Építkezünk 6. rész (2024)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
veterán
válasz SPeti1984 #39444 üzenetére
Ha ugyanaz a 86 lóvas moci van benne mint az m2 be akkor se dpf se kettős ez tuti főleg hogy 5 ös váltóval lesz. (bár nem tudom ha euro 4 vagy 5 -ös a moci minősítés akkor részecskeszűrő lesz sajnos)Ami fontos hogy a hajtókarcsapágy volt e már cserélve (90% nem szokta nem tudja hogy kell) szóval vásárlás előtt tessék bemenni egy felmérésre és ezt kérd hogy ellenőrizzék. A többi a hagyományos diesel-es dolog : nagynyomású szivattyú illetve porlasztok jók legyenek (bemérés szükséges hozzá) , turbó ne legyen olajos, hűtővíz szép tiszta legyen, futómű fék rendbe legyen. Ezeket rönóék megnézik neked, plusz ha márkaszervizbe jártak vele akkor mindent részletesen meg tudnak mondani neked az előéletéről. A többi dolog pedig általános minden elektromos kütyüt tesztelj le klíma stb.Ha mindenen átmegy akkor bátran vehető gép nagyon hálás kis jószágok és a gatyád se eszik le
[ Szerkesztve ]
-
nrbx
tag
válasz SPeti1984 #39471 üzenetére
Hello, szerintem az osszes Megane 3-asban van ESP, ha nincs, akkor az a gomb amit irsz "ures" lenne (amugy haromszogben auto). Nem tudom Magyarorszagon mit jelentett az authentique meg az expression kivitel, de nalunk, Szlovakiaban tobbek kozt ilyen kulonbsegek voltak 2009-ben az expression javara:
- elso kodlampa
- hatul is elektromos ablak
- konyoktamasz elol
- mas fejtamlak elol
- tetosinItt tovabba az authentique-ban a muszerfal/ajtok karpitozasa bezs-szurke, az expressionban fekete (antracit) volt.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz SPeti1984 #39485 üzenetére
Hogy mennyit bír ki azt elsősorban a tankolt gázolaj és a gázolaj szűrő csereperiódusa /minősége/ befolyásolja.
Az enyémben 350k km után köszönik jól vannak.
Ez az 50k km hülyeség.
Egyébként lehet javítani (felújítani) is, ha esetleg megadnák magukat. Az olyan 20k/db ártól megy.Nincs benne kéttömegű.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FerNandor
őstag
-
mycso
Topikgazda
válasz SPeti1984 #47625 üzenetére
Szia, létezik renault minősítés is az olajakra:
RN 0700
2008-ban megjelent minősítés. Szívó benzinmotorok és
dieselek részecskeszűrő nélkül.
Alapvető viszkozitás 0W-30, 5W30, 0W-40, 5W40RN 0710
2008-ban megjelent minősítés. Benzines és turbó benzines
motorok, dieselek és turbódieselek részecskeszűrő nélkül.
Alapvető viszkozitás 0W-40, 5W40RN 0720
2008-ban megjelent minősítés. Dieselmotorok
részecskeszűrővel (akár biodiesel) részecskeszűrővel.
Alapvető viszkozitás 0W-30, 5W-30, 0W-40, 5W40“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
eTrade
tag
válasz SPeti1984 #47693 üzenetére
Mióta van meg neki a 2-es Focus, nemrég vette, vagy már egy jó ideje vezeti?
Amúgy ja, az a 1.4-es Ford szívó motor még papíron is gyenge (80 lóerő), élőben meg pláne elhiszem, hogy nem valami sportos karakter.
A jelenlegi kocsimban is 1.4-es szívó motor van, de itt a Renault mérnökei 95 lóerőt csikartak ki belőle. Nem is értem, hogy a Ford miért ennyivel gyengébb motort rakott/gyártott bele.
-
-
angyalpc2
aktív tag
válasz SPeti1984 #50314 üzenetére
Nekem tök ugyan ez volt a hiba...2006-os 1.2 8V D7F 726-os motor, és a legviccesebb, hogy időjárás függő volt, esőben párás időben nem csinálta.
Egy helyben, de volt hogy már gurulva is balra kormányzáskor az egész kormánymű nyekergett.
Azt hittem a gömbfej, de nem.Végül a szervizben valami perselyt zsíroztak meg a kormányműben Nem mondták, hol, de valszeg ahogy a rúd egyik másik irányba tolódik..
Azóta jó.
-
rob210
Topikgazda
válasz SPeti1984 #51338 üzenetére
Ez így furcsa kérdés, ha van egy kiszemelted konkrétan akkor annak az állapotát meg kell nézetni.
Alapjában megbízható motorok, de a szemét mindennek ki lehet taposni.
Meg az sem mindegy hányszor kerülte meg a földet már.
Mert abban biztos lehetsz, hogy 200.000.- alatt ilyen korú diesel már nincs.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz SPeti1984 #51338 üzenetére
Az 1,9 dti tud megbízható és golyóálló is lenni ha még nem nyírták ki(sz@r olaj, elhanyagolás), vagy nem hajtották bele a világ összes kilométerét!
A dci az igényes a gázolajra, itt is volt már megmagyarázhatatlan nehezen induló dci thalia, de ott is egy rakat lóvé kellett volna a megoldáshoz.....Ez egy szívás is tud lenni, de ez minden elhanyagolt dízelre igaz..... -
üszök
őstag
válasz SPeti1984 #51338 üzenetére
10 éve hajtok egy 65 lovas dízel Thaliat 140k kilométert mentem vele,és minden galádságot elkövettem már rajta amit csak lehet. Jártam kannás gázolajjal,bármilyen motor olajat bele öntök ami tudja az ACEA A3 b4-et és ha tehetem csak Auchan kúton tankolok. 200k körül költöttem rá 10 év alatt a kopó alkatrészeken kívül.
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
LamerGyuri
senior tag
-
Smith Ügynök
tag
válasz SPeti1984 #51785 üzenetére
Ha már megtaláltam ezt a topicot, és ilyen gyorsan segítettetek, akkor lesz még pár kérdésem
Pl. én is épp clio-ról nagyobbra váltásról gondolkozok, Megane II jó alternatívának tűnik, de nagyon rossz a híre. Esetleg Megane II-ből mi az ajánlott? Ha egyáltalán van belőle olyan...
-
LamerGyuri
senior tag
válasz SPeti1984 #51824 üzenetére
Ezt találtam, talán jó lesz.
Én pedig a 2003-2004-es modellév 14"-os alufelnijeit keresem. Erős a gyanúm, hogy az enyémen eredetileg az volt, csak "elkopott" valamelyik tulajnál. Jó lenne újra beszerezni őket, csak nem tudom, mit keressek, hogyan néz(tek) ki.
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
zaskar
senior tag
válasz SPeti1984 #51826 üzenetére
Nem tudom, most mi a helyzet ezen a téren a Renault-nál. 2010-ben vettem a Megane-t, akkor (sajnos már csak a vásárlás után) bementem a legközelebbi márkaszervizbe, ahol a raktáros elmondta a főbb dolgokat az autóról. Hozzátette azonban, hogy ezt hivatalosan nem tehetné meg, és ki se nyomtathatja. Német autó lévén igen részletes szerviztörténet volt elérhető a rendszerben, persze a km több volt, mint amit az óra mutatott... Én is kíváncsi lennék, hogy azóta változott-e valamit ez a dolog pozitív irányban.
-
-
LamerGyuri
senior tag
válasz SPeti1984 #51850 üzenetére
Én első körben a jobb első ajtóba átmenő vezetékezést-csatlakozóját ellenőrizném szakadásra-kontaktra, mert a hangszóró és a szenzor kábele ugyanazon a csatin-kábelkorbácson megy.
A szenzor egyébként kb. 300 forintból megoldható, pótolható.[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
válasz SPeti1984 #51854 üzenetére
Egy bizonyos szögben tartva a pisztolyt nem tudod megtankolni rendesen sokkal korábban lekattan, mint ha megfelelő szögben tartod.
A múltkor nekem is asszonykám tankolt, közölte teli tankolta a gépet és nem ment bele csak 1 vonással lejebb a fullnál.
Mondtam neki semmi gond, annak trükkje van.Etttől még lehet, hogy nálad a szintjelző rosszalkkodik, mert az is el tud oxidálódni.
Használat során kiderül, mert a fedcomp írja mennyit mentél mennyit fogyasztottál.
De amíg nem ismered ki addig ne fogyasz ki teljesen a tankot nehogy meglepetés érjenRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz SPeti1984 #51876 üzenetére
Ahha akkor te tényleg nem vagy hifi témában járatos, bocs.
A csatlakozóban a lábak egy kis körömmel rögzülnek műszerész csavarhúzóval, kipattinthatóak és felcserélhetőek. De jó hozzá akár egy szög is valami erősebb keskeny bármi.
Ahol a csatlakozóba megy be a kábel azzal ellentétes oldalról bedugod a csatlakozó fém tüskéje mellé a csavarhúzót és kihúzod a kábelt a másik oldalon.
Remélem érthetö, ha nem megpróbálom megfogalmazni máshogy.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest