Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- A gépház modding sötét oldala.
- Itt az új LOGOUT!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- MárkaLánc
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Asszociációs játék. :)
- Full-size AT form factor gépház restaurálása.
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
addikt
válasz speedydb23 #39703 üzenetére
ha olyan megoldással csinálták meg, mint a lagunában, akkor a "gyűrű" nem romolhat el, mert ahogy látom az agyba vannak a recék marva és ahhoz megy az érzékelő. az érzékelő bekoszolódhat, letörhet, bármi.....
-
SZATA
aktív tag
válasz speedydb23 #40119 üzenetére
A panel oldalánál vagy az aljánál próbálkozzak? Ha kiveszem a rádiót az segít?
-
SZATA
aktív tag
válasz speedydb23 #40134 üzenetére
Ezt az oldalt már megtaláltam, csak nem akartam kizárólag erre támaszkodni, kellett a megerősítés, iránymutatás. Egyébként vicces, hogy én sem olvastam elég alaposan, azt hittem oldalról csinálja.
-
diablo1984
addikt
válasz speedydb23 #40354 üzenetére
igen, van a szelepnek bemarás, de csöcsöt nem raknak bele, azt a szelep verte! látszik is hogy a dugóban lévő furat és a szelepbemarás közös éle rojtos, az a szétvert alu miatt van. mindegyiknél csak a balos szelep ért bele a dugóba, a jobbos nem.
-
Doki16
addikt
válasz speedydb23 #40452 üzenetére
Az én Megane 3-as gépem már 2 km után fújja a meleg levegőt a mostani hidegekbe is. Nem azt mondom, hogy leégeti a kezem de meleg 4km kell a ténylegesen befűtött kocsihoz.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #40731 üzenetére
Előszőr bika aztán ha nem segít fhp aztán szépen tovább.
De szerintem vagy az aksi lesz kukás vagy az fhp-d.
Az esetek 80%- ban ez a kettő okoz ilyet.Renault power
-
Doki16
addikt
válasz speedydb23 #40734 üzenetére
Próbáld meg attól a bikázást egy nagyobb autóról, lehet nagy a generátornak és 3 hónap alatt lemerült, mert nem tudta feltölteni eléggé rövid távokon. Mondjuk nekem is ekkora aksi van az 1,5 dci M3-ba. Az immo simán letud tiltani ha alacsony a feszültség. Önindító is lehet simán, ha menetzárlatos lett a beuhuzótekercs akkor még csak kattogni se fog.
A behúzós témát meg pont most tárgyalták ki itt nem olyan rég: [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
diablo1984
addikt
válasz speedydb23 #40734 üzenetére
önindító is beszarhat az indítástól, ettől függetlenül lehet így már 2 külön baja van a verdádnak, mert a nem indulás miatt állhatott meg az önindítód is! próbáljátok meg behúzni, vagy betolni, mérjetek egy akkufeszt, próbáld a pótkulccsal is!
-
Doki16
addikt
válasz speedydb23 #40738 üzenetére
Szerintem inkább a bikázással kezdjél. Az a lényeg, hogy normális vastagréz kábel legyen, és egy tutira egészséges autóról próbáld meg. A behúzassál nem tudod ki deríteni, hogy az akksid vagy az önindítód a rossz. Ha meg le vagy merülve akkor az immo még tiltani fog és behúzással se fog indulni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #40749 üzenetére
ha 5. ben meglökdösted és utána indult akkor az FHP lesz.
Mert tudott pozicionálni.Renault power
-
dhgm
tag
válasz speedydb23 #40763 üzenetére
Generátor felöl?
Van egy javaslatom: nagynyomású szivattyúban a nyomásszabályozó szelep.
Első körben vedd le a csatlakozót róla és WD 40 a szelep csatlakozóhoz és a kábel csatlakozóhoz.
Ahogy szemből ránézel a nagynyomásúra a motorhoz közelebbi dudor az. Az első amit látsz az a gázolaj hőmérséklet érzékelő.
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
Szendwich
tag
válasz speedydb23 #40782 üzenetére
Milyen auto ez? Most neztem meg a MII szerelesi konyvet es nem ir bentre 30A-es biztositekot.
-
Szendwich
tag
válasz speedydb23 #40787 üzenetére
UCH - Utasteri kozponti egyseg
-
just
aktív tag
válasz speedydb23 #40789 üzenetére
Itt is van ilyen probléma, kísértetiesen hasonlít a tiédre.
Two things what i hate. People that can't count...
-
Agyasima
senior tag
válasz speedydb23 #40884 üzenetére
Nem akarom szidni az Exide akksikat, több helyen olvastam róla jókat. Lehet, hogy csak kifogtam egy kevéssé jól sikerült darabot. De kérdésedre válaszolva: az esetek nagy többségében rövid városi utak voltak, (munka)napi rendszerességgel, szóval kb. a legrosszabb, amit egy akksi kaphat.
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
speedydb23
senior tag
válasz speedydb23 #40887 üzenetére
Találtam egy kiváltó terméket ha jól olvasom:
BERU GN 984INDIT-TRADE KFT.
Telephely:
1101 Budapest, Zách utca 6/b[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz speedydb23 #40887 üzenetére
igen, a beru katalógusból előbányásztam én is GN 984 a becsületes száma a gyertyának és hűtővíz előmelegítésre való. van olcsóbb más helyen: [link]
majd holnap az unixhoz belépek, a lényeg, hogy ne 11V-ost adjanak, mert a fűtés rendszere 12V-os!(izzító rendszeré meg 11V....)
szerk: látom megelőztél, te is ráakadtál! igen ennyit megérne az, hogy pár perc alatt(1-2) megmelegedjen a víz a kocsiban, hasznos kis cucc!
szerk2: köszi amúgy, bár nem pesti vagyok, de ha közelebb nem találok, akkor valamelyik furgonos kollégát megkérem rá, hogy essen be 3-ért....
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #41128 üzenetére
Ejj 12000.- ért én is megoldottam volna neked.
Ugyanis az ajtót ki lehet nyitni más módszerrel is.
A motorháztetőt meg főleg.Renault power
-
diablo1984
addikt
válasz speedydb23 #41128 üzenetére
nem lehetett volna bikakábellel az elejére ráemelve benyúlsz, a plusszot rácuppantod, a negatívot a vázra és nyithatod távirányítóval......
-
mycso
Topikgazda
válasz speedydb23 #41128 üzenetére
Szerintem nem a gázolajjal lesz ott a baj.
Pár évig auchanos nyálat tankoltam, amióta nem esik útba azóta lukoil.1.5dci, 360k km, -10fok, sima lukoilos nyál: [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
#32577792
törölt tag
válasz speedydb23 #41128 üzenetére
csak auchan diesel megy bele már évek óta és semmi problémám vele
-
FRENK1988
veterán
válasz speedydb23 #41456 üzenetére
450es gazolajnal nem fajt az ara?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
tresh
addikt
válasz speedydb23 #41456 üzenetére
Örülök hogy rendbe jött. Tankolás csak OMW/SHELL/MOL kút ajánlott +néha adalék az a pár ft difi lósz*r főleg hogy meghálálja a gép. Egy teli tanknál is max 1-2 doboz sör árvával kerül többe de legalább nem pancsolt szart tankolsz ( nem annyira pancsolt szart így helyes )
-
tresh
addikt
válasz speedydb23 #41462 üzenetére
Nem csak dci-be nem tenném ezeket Nézd ha ő azt mondja hogy nem fogja meghálálni akkor az úgy is van. Nekünk is van pár dci aiwa kúton van tankolva van is baj velük.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz speedydb23 #41520 üzenetére
Olvasgattam közben a neten, valakinek tényleg az üzemanyaggal volt gondja. Vagyis, inkább valakiknek.
Csütörtökön megy szervizbe, fel lesz dugva gépre, meg remélhetőleg live-ellenőrzést is tudnak/fognak majd nézni, mert a találatok közt sok olyan volt, ami csak nagyobb terhelésnél állt le.[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz speedydb23 #41534 üzenetére
Állítólag pontosan meg van határozva, milyen erővel lehet/kell belehúzni a gyertyát, és hogy mekkora erővel szabad kiszedni. És még így is bele szokása szakadni. De lehet tényleg az 1.9 dCi kínja ez, nem tudom. Majd a szerelő megmondja, megoldja.
-
rob210
Topikgazda
-
norbert1998
veterán
válasz speedydb23 #41642 üzenetére
De csak állás után és csak melegen
Résolaj rendben, 2 perc alapjárat= 9 ml, illetve az egyiknek 8.
Rail nyomást nem nézettünk. Azmiaz, egész pontosan? Nem a magasnyomású utáni, tehát az az által generált nyomás? -
norbert1998
veterán
válasz speedydb23 #41645 üzenetére
Értem. Hát, egyelőre marad, elvégre évekig megvoltunk így? Azóta semmi változás nincs, ugyanennyire volt nehéz, ugyanennyi ereje volt kb, még egy kicsit kibírja.
-
dhgm
tag
válasz speedydb23 #41645 üzenetére
Szia! Mennyi volt az a brutálsok a 2. porlasztónál?
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
tresh
addikt
válasz speedydb23 #41697 üzenetére
Tévedsz Létezik csak ott nincs pados mérés meg áfás számla
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #41751 üzenetére
Szia ha meg tudod nézni hálás lennék érte nem kérem ingyen.
15 " és a képen látható minta, de ha nem teljesen egyezik akkor is jó lehet max elöl hátul megosztom.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
gooool
őstag
válasz speedydb23 #41777 üzenetére
Persze, tudom hogy nem a legoptimálisabb, de a most rajta lévők se fiatalok, 2006-osak, a télik, amivel vettem.
Pályára nem igen tévedek, errefelé nem építettek még ilyesmit, egy pár km-t meg még csak eltekernek ezek is.Üdv, Balázs
-
diablo1984
addikt
válasz speedydb23 #41777 üzenetére
ja, nekem is volt öreg michelinem, olyan betonkemény volt, hogy már nem is kopott, csúszott mint az állat!
-
rob210
Topikgazda
-
gooool
őstag
válasz speedydb23 #41781 üzenetére
Több nem is kell, akkorra már tán csak futni fogja vagy új szettre vagy autócserére is akár.
Addig viszont babusgatom a drágát, most hogy voltak jobb idők is és folyamatosan csak Shell üzemanyagot kap, egész korrekt lett a fogyasztása is.
Város 20-30%, országút a többi, 90-100-as utazó, néha odalépek neki, intenzív gyorsítások és 7,8 liter az átlag fedcomp szerint a 2000km-re levetítve. Én abszolút jónak tartom.Üdv, Balázs
-
diablo1984
addikt
válasz speedydb23 #41796 üzenetére
mert, mi a baj a dci-vel, azon kívül, hogy szopó is lehet?
-
diablo1984
addikt
válasz speedydb23 #41798 üzenetére
ne aggódj, az út motor óta nálam is piszok lassan melegszik a dízel laguna, az előtt mikor "hengerfejes" volt, akkor már az utcasarokra érve is fűtött.....
dízel sosem lesz benzines csendességű -
diablo1984
addikt
válasz speedydb23 #41802 üzenetére
Az összes 1,5dci modellt èrinti, az erősebbeket inkább a nagyobb nyomatèk miatt, de mindben a hosszú olajcsere periódus miatt alakul ki, elhasznált olaj nem ken már úgy. Ami mèg èrdekes lehet, hogy a hengerfal akkor mit kap, amikor a hk csapágy már lóg benne.....
-
diablo1984
addikt
válasz speedydb23 #41805 üzenetére
ott szokott a baj lenni, hogy az első gazda míg garos a szervízbe hordta, a megadott hosszú periódusba, ott már megalapozta a jövőjét. mert 2003tól jöttek be ezek a motorok a hosszú olajcsere periódussal, ami mint később a gyárnak is világos volt, hogy nem bírja ki az olaj és később csökkentették ezt az időt is! persze akár még jó is lehet..... de sok autó cégesként kezdi, ott a km gyűlik szépen és a csereperiódus iszonyat hosszú.
nálam a lagunában nem tudom, hogy ez előtt cseréltek-e hajtókar csapágyat, de nem lógott benne egyáltalán semmi.
-
tresh
addikt
válasz speedydb23 #41805 üzenetére
Ez nem így megy Köv olaj csere alkalmával leszedni a deklit és megnézni a csapágy állapotát. Utána ki lehet jelenteni hogy tényleg bír e még 40k-t vagy sem
-
rwin5
őstag
válasz speedydb23 #41896 üzenetére
Okés, majd reggel megprobálom, már leraktam az autót hamar :-). Majd holnap
-
Mr.Minyi
tag
válasz speedydb23 #42118 üzenetére
Köszönöm! Esetleg tudod hol tevékenykedik?
Don't live your life in vain!
-
FerNandor
őstag
válasz speedydb23 #42267 üzenetére
Nekem ilyen 82lovas dCi Clioba gates ment. Utána lement a fogyasztásom 3.6l/100-ra 3.8-3.9-ről
Szerelő azt mondta, hogy azért mert feszesebb lett a vezérlés.. Hát nem tudom, de nagyon tetszett. Ez kb 2011 tavasz volt. Legközelebb a Megane-ba is Gates fog menni"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz speedydb23 #42269 üzenetére
Hát gondolom egy idő után veszít az újkori feszességéből a szíj, bár fogalmam sincs, hogy ez igaz-e vagy sem.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
-
válasz speedydb23 #42292 üzenetére
Hat a szerviz mast nem is mondana. Nekik nem erdekuk vagyis az erdekuk hogy vegyed az alkatreszt :/
Csak konkretan ezt a kis, alapbol problemaktol nem mentes motort szeretnem vhogy ovni..
330ezer van benne, es az ilyen motor kiegeszito elemek kezdenek nyuglodni... Egr, kat., es hirtelen sok a problema.
Szerelom azt mondta fixre kene hegeszteni, kerdes mi nyitja az egrt ezen a tipuson, de ma este kiderul.
Black Shark Watch GT okosóra eladó, vadiúj bontatlan.
-
válasz speedydb23 #42294 üzenetére
Oksa, koszi az infot
Akkor marad a csete ha beszart megint az egr.
Black Shark Watch GT okosóra eladó, vadiúj bontatlan.
-
válasz speedydb23 #42292 üzenetére
Ki lehetett,el kell forgatni
Sajnos eredmeny semmi, irdatlan paamacsolas, nagy fekete koromfelho.
Holnap jelentkezek be egy common rail szakihoz a kozelben. Feladtam
Black Shark Watch GT okosóra eladó, vadiúj bontatlan.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Futás, futópályák
- iPhone topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Ukrajnai háború
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nők, nőügyek (18+)
- Villanyszerelés
- AliExpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen