-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ballimr
csendes tag
válasz speedydb23 #40789 üzenetére
Szia. Ugyanez a problemam ugyanilyen 1.5dci 2003 evj. Nekem is folyamat vilagit a piros, letudod fotozni pontosan melyik az a biztositek mert nekem az uch nal 10a van. Es neked utana egybol indult? Mert en amikor kivettem azt a biztositekot utana villogott az immo lampa de inditas kozbe is villogott es nem indult.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz speedydb23 #58347 üzenetére
Köszi az infókat, hasznos volt
Az utastér csendessége (szélzaj, gumizaj autópályázásnál) fontos számomra is. Benzinesből a down-sizing-nak nem vagyok híve, ezért a 2 literes szívó benzineset nézem csak a típusból.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #57371 üzenetére
Nem hülye kérdés, de ez kapott már mindent.
Még melegitettem is az álványon, mert sejtettem, hogy ez lesz amikor megláttam.
Scenicnél ez az átmenőcsavaros megoldés rohadt idegesítő.
Másik típusoknál ilyenkor csak kiütöd a csavart aztán be az uj. De itt ugye a csonkálványban van a menet.
Illetve volt, mert lekapom mind a két oldalt és átfúrom, aztán kontracsavaros lesz. Azért ezt valoban félretervezték trikolor barátaink.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #57185 üzenetére
Mázli, mert képek alapján törött állapotban eléggé gatyán nézett ki! Lufik hogy nem nyìltak? Vagy rádtolatott egy kamion?
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #57173 üzenetére
A nyúlványokra gondolsz tartó alatt? Lufik nyíltak?
Úgyis ha színre kell fújni a motorháztetőt, akkor mérhető lesz a javítás, az a kis gitt, amit a jel mellé gyógyítanak(azért előtte még lehet alakítani rajta) az nem vészes, úgyis alá kell dolgozni festés előtt, nem csak úgy közvetlen a színre színt, mert az nem szakember, csak kókler!
A műanyag elemek úgysem mérhetőek, bármi javítható és ha nem színazonos, akkor úgyis fújni kell! -
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #57169 üzenetére
Csak összelegóztátok, semmi sem ment el rajta? Ahogy látom a festés előtt kicsit javítani kell az orrán, de jóval kevesebbet mint a töréskor! Minek is sikerült nekimenni?
(#57170) denesh1: az izzítógyertya ha nem valami különleges(mégpedig nem hinném) akkor az kúposan zár a hengerfejben, nincs alatta tömítés, csak ha tiszta a lika, akkor bele kell tekerni és nyomatékra húzni, ez által tömít!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz speedydb23 #56966 üzenetére
Nálam egyszer volt olyan, hogy konkrétan nem hittem benne, hogy eljutok a kútig. Aztán mégis sikerült, nyilván "pár csepp" lehetett már benne, ekkor pontosan 66.7 liter nyomtam bele csordultig, holott (kb-ra megadva) 66 liter a gyári. Ha ez itthon lett volna, benyelem annak, hogy átbaxtak, de ez Svájcban volt egy olyan útszakaszon, ahol még a büdös életben nem jártam és a gps mást mutatott egy kurva elterelés miatt, emiatt volt ez a kis eltévedés, nevezzük így, amiért így alakult ez a helyzet.
Szóval, vegyük úgy, hogy jól számoltál, de akármennyire hihetetlen, nálam 130-nál 5,5 liter a max, valós egyenes úton. De az sem érdekelne, ha 10 litert enne 130-nál, de a fele is elég neki. Emiatt is lett "átírva" a motorvezérlő egyrészt, meg, hogy menjen is, mint egy állat, ha már a rönó direkt elveszi "gyárilag" ezeket a brutális tartalékokat a tulajdonostól, hát kapják be. A legtöbben fosnak tőle, de már sokszor leírtam, a 470 körüli nyomaték 223 lóerővel a bő 230 feletti autókázás lassan 3 éve meg sem kottyant a mai napig az autónak. Én itthon sem megyek 130-cal. 150-nel megyek mindig.És ahogy írtam is. Nekem nem kevés pénz, ha valahova (jóval) előbb érek oda.A fed egy fos. 230-250 között 24 litert ír, amikor meg megtankolok simán kijön 20 alattira. Azt nem is nézem, csak az OBD-t, ha rá van kötve, az legalább pontosan mutatja mindig.
Valóban, én nem kímélem az autót, de hogy ez a rönó imádja, ha rúgva van neki, ahol csak lehet, abban biztos vagyok, különben már rég darabjaira hullott volna szét...motorikusan.
És sokszor csodálkozom, hogy egyesek micsoda hülye motorikus problémákról szoktam írogatni, talán nem kellene erőltetni a tatás vigyázok rád vezetést, hanem gyakrabban adni a pofkájára és akkor nem lesz mi lerakódjon. Gyakori olajcserék és még gyakoribb légszűrő-cserékkel (10k>>5K), plusz az előbb említett jól megküldöm a kicsikét, ez a motor kimegy a világból.
A többi alkatrésze már nem ilyen jó sajnos, konkrétan a futómű egy fos, de hát azt is jól karban lehet tartani, csak kell költeni rá ez nem vitás.Az asszony Talisman-jaba átülve nekem mindig idegen érzésem van, 1.6-os 160 lóerős, de az enyémhez képest lomha és sokkal jobbam szeretem, a lagesz belső terét. Pedig, amikor vettem, akkor úgy volt, hogy az lesz enyém, aztán így alakult, nem jött be, neki meg igen. Azzal hordja a gyerekeket mindenhová, azzal megy dolgozni és mint nő, nem is figyel rá.
A múltkori olajcserénél kint várakoztatták, ő meg elfogadta mikor a nyomatékosan megmondtam neki, hogy legyen ott bent és figyelje. Hát nem B+! Csak remélni tudom, hogy tényleg le is lett cserélve. 2 napja úgy alakult, hogy én vezettem, ahova nyúltam ott pipere faszságok tömkelege. Otthon rendmániás, de az autó az kész kupleráj...De a lényeg, hogy a lagesz más, a talisman futóműve viszont mérföldekkel komfortosabb, mint az ez az elbaxott kemény egyáltalán nem magyar utakra való laguna futómű. Na jól eltértem itt az egésztől...lépek is -
orosziem81
tag
válasz speedydb23 #56966 üzenetére
Te imádod a matekot, látom
Teljesen igazad van, hamarabb eléri az ember az úticélját gyorsabban közlekedve, így kevesebb időt kell a volán mögött tölteni.
EAGLE kolléga majd megmondja a pontos számokat.
-
meroly
veterán
válasz speedydb23 #56873 üzenetére
Mérnök lévén sajna túl precíz vagyok, de be kell látni hiába a megkímélt vas, a garázsban tartás, meg a kevés km, azért a 15 év mégiscsak 15 év.
Mentem egy kanyart városon kívül is 10-15 km, de nem jött elő
Impossible is nothing
-
dethroner
veterán
válasz speedydb23 #56826 üzenetére
E7J 706 a motorkód. A gyertya pedig azt hiszem NGK, pont az a típus, ami a szelepfedélen lévő gyári matricán szerepel.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Macka
veterán
válasz speedydb23 #56820 üzenetére
Most egyik pillanatról a másikra. Ha már egyszer elindult, és mentem vele pár 100 métert, utána simán indul már, pedig a motor még bőven nem üzemmeleg.
-
dethroner
veterán
válasz speedydb23 #56821 üzenetére
Decemberben kapott 4 új gyertyát
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
veterán
válasz speedydb23 #56539 üzenetére
Nem azt írtam, hogy nem jobb, hanem úgy értsd, hogy a M2 után a M3 belseje nem volt nagy durranás.
Sajnos még a L3-ban is vannak gumírozott részek, amik idővel, vagy nem törődöm gazda miatt lemállhatnak.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
veterán
válasz speedydb23 #56534 üzenetére
A M2-m után-mellett, mikor beültem M3-ba, semmi késztetést nem éreztem, hogy ez kellene nekem.
Lehet, hogy azért, mert a M2-m világos félbőr belsős, a M3 meg normál belsős volt.
Viszont a L3 normál belsővel is más szint, szerintem.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
AMD Power
titán
válasz speedydb23 #56523 üzenetére
Koszi az infokat. A M3 elso szeriaja is olyan gyenge lett mint a M2-é?
-
AMD Power
titán
válasz speedydb23 #56497 üzenetére
Akkor jol gondoltam. En is ugy tudtam,hogy az elso szeria finoman szolva sem volt a legjobb. Ezt a kocsit pont a tesom linkelte. Es en is azt mondtam neki,hogy ebbol a facelift utaniakat szabad csak megvenni. 500e szep Meganr I veszel inakabb, nem?
-
orosziem81
tag
válasz speedydb23 #56305 üzenetére
max szívamortizációt
Ha jól sejtem számlától függetlenül már ott meg is csináltatod, mint át trélerezteted máshoz.
Nem kértél több helyről ajánlatot, vagy ez nem volt járható út valamiért? -
meroly
veterán
válasz speedydb23 #56269 üzenetére
Koszi.
Nalam gyujtas oldalrol ha gond van jelezte volna szerintem.[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz speedydb23 #56267 üzenetére
Igen menet kozben.
Hengerenkenti trafo van.
Tok ugyanilyen hibajelenseged volt?
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
-
meroly
veterán
válasz speedydb23 #56232 üzenetére
Ez lett volna a mai nap célja, de 9 óra óta egy clip újratelepítés, egy windows újratelepítés után sem hajlandó az öreglány kommunikálni a laptoppal, de szerencsére már haver kocsijával sem, remélem nem tettem tönkre a szondát.
Eddig se írt hibát ki, pedig maga a jelenség fennállt korábban is. A csatolt három hibát írta, de tároltként, tehát serv felirat nélkül: [kép]
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
kirjak
aktív tag
válasz speedydb23 #56147 üzenetére
Szerintem a 100 km pontatlan mérést eredményez mert alig fogyott a tartályból. Több kilóméter után sokkal pontosabban vissza lehet számolni. Minél nagyobb ez a szám annál jobb. Az elméleted többi része tökéletes és jó ötlet.
A tisztelet mindenkinek jár! ASUS ROG Chimera G703VI-E5060T
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #56162 üzenetére
Hát nem tudom ki mennyit vezet le, milyen tempóval, nekem a 800 kilométer, oda vissza 1600 as Horvát etap nyáron, 2-2 pihenőt igényelt.
Kb. 300 kmént illik megállni még ha nem is a tankolás miatt, mert az nekem egy tank volt oda egy vissza sok ottani kocsikázással.Renault power
-
xuldar
addikt
válasz speedydb23 #56147 üzenetére
Minden kútfej hitelesítve van. Azért az durva lenne, ha dl-ben lenne mérhető a kútfejek közötti eltérés, amikor ml-ekért is büntetnek. Megértem a gyanút, de ezt már túlzásnak tartom.
ΞΔGLΞ: 250-nél már ennyit eszik a dízel is? Azért ez kemény, tekintve, hogy a régi VW-m az 1,9-es TDI motorjával 170-nél evett 7,5-et. A mostaninak ez a végsebessége, papíron erősebb motorral, a fogyi viszont a közelébe sincs a dízelnek, de ez nem meglepetés.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #56091 üzenetére
Fluence nyertél
Meganeból nem kéne a grand és az olcsóbb is mint a fluence.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #56064 üzenetére
A biztosító fizet valamit vagy nem volt cascod?
Autó most jár vagy le van támasztva szegény?
Biztos, hogy mindent cserélni kell?Renault power
-
#32577792
törölt tag
válasz speedydb23 #56052 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #56055 üzenetére
Nézem majd akkor meg írok hogy ilyesmiket keresel.
De az az ár szerintem durva most számolgattam egy gyorsat szinte újból is ennyibe kerül, igaz az nincs színre fújva.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #56052 üzenetére
Facebookon van alkatrész csoport.
Sőt pont 1 hete kábé volt fent egy grandtour amit tetőre tettek annak csak a hátulja és teteje volt kuka.
300.000.- ért hirdették cakk pakk.
(sajnos már elvitték.)Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #55638 üzenetére
Renault motor ha át van nézve vételkor akkor nincs azzal baj.
A 8 szelepes volt a volvo amit az egyes lageszba tettek.
De ha komolyan érdekel a dolog megnézem pontosan.Renault power
-
salieri.
őstag
válasz speedydb23 #55411 üzenetére
Most nem konkrétan renaultra gondolok, hanem más márkára, használod 10 évig majd eladod féláron,mikor jönnek a bajok. Lehet 0% THM -re venni . Egy kötelező szerviz szerintem pl. olajcsere 15K -ért nem sok szűrőkkel. Renaultoknak elég nagy az értékcsökkenése. Igaz én használtan vettem ,így bukni nem fogok rajta annyit ,de elgondolkodtam,hogy most kormányművet kell cserélnem, miért nem fizettem be egy új S crossra.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz speedydb23 #55399 üzenetére
Lehet hogy engem is megköveznek itt páran, de én sem nevezném a Megane 2-es szériát a megbízhatóság szobrának. Igaz facelift után javítottak pár dolgon, de akkor sem.
-
#32577792
törölt tag
válasz speedydb23 #55397 üzenetére
L2 1.9dci nem változó geometriás turbós (6 gang) autóm volt. 380k km volt benne mikor eladtam, 200-at tettem bele. Egyszer meghalt a generátor, de hazavitt. Soha nem rohadt le alattam. Fiam fát fogott vele egy jégbordás úton, majdnem totálkáros lett 5 évesen. Hazahozta a gyereket is épségben.
Nem megbízható?
Oké, volt néhány dolog, ami típus hiba volt, ezeket kétszer kellett cserélni a 200k alatt, kb. 20e volt munkadíjjal.
Gyári turbó volt rajta. (első) -
mycso
Topikgazda
válasz speedydb23 #55364 üzenetére
Ennyiért már bőven van szebb coupe is: [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
#32577792
törölt tag
válasz speedydb23 #55364 üzenetére
Hát ad 1.4Tce-t vezettem, elég brutális
-
rob210
Topikgazda
-
molnarpeter
nagyúr
válasz speedydb23 #55253 üzenetére
Fel kell venni a kesztyűt a biztosító ellen, pár jogcímen lehet levarrni pénzeket pluszban. Keress egy jó karosszériást, Speeding99 pl. ajánlott az autós topikban. Persze ha meg tudod venni az elemeket magad, és fényezni sem kell, lehetne spórolni rendesen.
Hűtő letört cső: műanyaghegesztő, akár az első lökös[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz speedydb23 #55247 üzenetére
Sajnálatos eset. Sajnos télen mindig számítani kell a rossz útviszonyokra, de még akkor sincs biztonság, mert meg is tolhatnak...
Ahogy Péter írta, jó eséllyel javítható.Hidd el, ennél csúnyább autók jönnek kintről sérülésmentes kevés km-esként hirdetve...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
#32577792
törölt tag
válasz speedydb23 #55247 üzenetére
Mikor fiam a kettes lagunával fát fogott, kb. ugyanígy nézett ki. Volt cascom, szerencsére, 2 hónap után új lett
lökös, lámpák, motorháztető, hűtők voltak cserések. -
kisninja
őstag
válasz speedydb23 #55247 üzenetére
Remélem semmi sérülés uuuu baze én sírnék ha így nézne ki a kocsim, mihamarabb talpra állást neki.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
molnarpeter
nagyúr
válasz speedydb23 #55247 üzenetére
Ezek szerint legalább te nem sérültél meg. Mi ment amúgy előtted? A lökös egész egyben maradt, szerintem menthető - ha összeszedted a szétrepült darabokat, mindenképp. Illetve a jég miatt, milyen abroncs volt fent?
Itt talán lenne színhelyes karosszériaelem, vagy esetleg náluk.[ Szerkesztve ]
-
ALgore2
tag
válasz speedydb23 #55247 üzenetére
Uhhh, sajnálom!
-
Tom5
addikt
válasz speedydb23 #54342 üzenetére
Fentebb azt írják egy szett az 2db.
Én ezt szeretném rendelni. link
Ez esetben akkor az ár hány darabra vonatkozik? Már a rendelés miatt, hogy egyet vagy kettőt rakjak a kosárba?! Más. Egyik kopásjelző érintkezős a másik nem. Ez számít az én esetemben? Bár a jelzős az olcsóbb... Tárcsa szerintem TRW-lesz. Utánaolvasva szímpatikusak. -
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #54279 üzenetére
A kékes füst soha nem jelent jót.
Nem fogy az olaj a kocsiból, motor olaj értelem szerűen.Renault power
-
veterán
válasz speedydb23 #54259 üzenetére
A porlasztótól tekerne rendesen, nem?
Legalább 680A-est vegyél, az 540-es nekem nem nagyon elég...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz speedydb23 #53896 üzenetére
Igen, alvázszám a lapján a dialogys is megtudja mondani, hogy nincs benne.
KT0K M9R744 (gyárilag 131 LE) 2.0dci motorban nincs, hagyjuk már.
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #53865 üzenetére
Azt ne felejtsük el, hogy a súlykülönbség ahogy írod is jelentős.
Nekem a meganeban is rendesen odatesz, ha bepakolok minden szerszámot, mert éppen olyan javítást kell csinálni.
Olyankor 1 liter különbség azonos útvonal és forgalom mellet is simán van.Renault power
-
rsf
senior tag
válasz speedydb23 #53865 üzenetére
Nálam meg szinte hajszál pontosan 0,5l a különbség a Clio és a M3 fogyasztása között. Télen és nyáron is megvan ez a különbség.Igaz a M3-al még csak 1 telem volt.
Mondjuk ugyan arra járok és ugyan úgy szóval nem változtak az üzemelési körülmények.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
veterán
válasz speedydb23 #53865 üzenetére
A városi üzem megöli a fogyasztást.
Álló helyzetben alapjáraton is elmegy vagy 0,6l/óra.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #53829 üzenetére
úgy még az is előfordulhatna, de ez nem életszerű használat, ez még nem jelent semmit, mert ez csak egy részlet az egészből! Ugyanúgy mikor télen a városban araszolsz 1 órát és akkor meg 12 literre jönne ki százra mégsem 12 litert eszik az autó. Fogyasztást nem így kell nézni, ezeket a pillanatnyi értékek inkább tájékoztató jellegűek. Elhiheted az enyém sem enne ilyen körülmények között többet, de ilyen körülmények nincsenek, 90-el pályán lassítás-gyorsítás nélkül nem tudsz több mint 1 órán keresztül menni(én már csak tudom, teherautót hajtottam 10 évig, az 90nél le van szabályozva), mindig utolérsz valamit, lassítani-gyorsítani kell így is, tehát nem életszerű.Pillanatnyi fogyasztásos képeket meg lehet mutogatni, de értelme nincs sok, 2000km átlaga már többet tud mutatni, főleg ha van benne minden vegyesen, mert az úgy életszerű.
Nem is értem, a fórumtárs miért húzta fel magát ezen, miért kezdett személyeskedni, mikor ő is írta, hogy 6-6,5re tankolja vissza, ami egy jó átlagfogyasztás, de engem nem érdekel, ha a tankból 100km-enként le kell engedni a felesleget, mert termel az autója sem, ő dolga.....Témát én is itt lezárom, látom te legalább érted, hogy én miről írok, a fórumtárs nem, ez van. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz speedydb23 #53814 üzenetére
90-nél sík úton, simán elhiszem a 3 literes fogysztást, mivel nem is erőlködik a motor, mondhatni 10%-os gázálláson tartja ezt a tempót...
Ez nem jelenti azt, hogy 3 litert fogyaszt, nekem a TDI mutat 0 és 18liter között bármit pedálállástól függően.
Nagy átlag meg 5,4 az utolsó 3200km-n, és nekem aztán hosszú a váltó...2800-as fordulaton 180km/h. Ne dőlj be a pillanatnyi fogyasztásmérőnek.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz speedydb23 #53728 üzenetére
Gyakorlatilag is így működik.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz speedydb23 #53613 üzenetére
Hatso keszlet kell.
Akkor az unix arai nagyon magasak
Mondtam a szerelonek,hogy nyugodtan Ő is berendelheti,de alltalaban a lavinatol rendel es ott elvileg kerekcsapagyba nagyon gagyi markak talahatok. Ezert bizta ram a beszerzest. -
#32577792
törölt tag
válasz speedydb23 #53008 üzenetére
Én is kértem tőlük, aztán jöttek a PR mailek.
Szóval nekem ezzel csak az volt a bajom, hogy van egy videó, ahol megy a tulaj az autójával és mellette úl a cég tulaj.
Na, mit érez?
Jó
Jobban húz?
HatározottanEz oké is, mert ATC-nél is mikor kész volt, mondta vigyem, próbáljam ki, aztán menjek vissza és mondjam ha jó, azt is ha nem, vagy hol nem érzem jónak. DE előtte kezembe nyomta a mérési eredményeket.
Nekem a kettő együtt adta az eredményt. Miután visszamentem, akkor fizettem neki. -
pubos
tag
válasz speedydb23 #52884 üzenetére
2.0 nemhogy 1.5M nem kapok még 1.8 sem.A másik dolog kilenc lagúnából egy volt valóban amit nálunk helyeztek üzembe többi mind kintről behozott.Pedig állítólag mindegyik Magyarországi.(most már biztos) Sőt a km sem stimmelt egyiknél sem! Ezeket inkább kerülöm.
1.5 kicsit jobb az arány. -
Lacy6
senior tag
válasz speedydb23 #52884 üzenetére
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz speedydb23 #52705 üzenetére
Köszi szépen, utánanézek !
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
addikt
válasz speedydb23 #52373 üzenetére
Sajnos a második kulcs szüleimnél van, azt csak délután fogom tudni megnézni, viszont az egy sima kulcs, nincs rajta központizár feloldó meg semmi. A zümmögésre van tipped esetleg, hogy totál leállítva miért van?
-
rob210
Topikgazda
-
speedydb23
senior tag
válasz speedydb23 #52071 üzenetére
Hétfőn irány a szervíz, elég nagy a valószínűsége annak, hogy az eső elvezető el van dugulva... Remélem valóban csak ennyiről lesz szó, és újabb sok sok hiba mentes km jöhet a Megane-al.
-
Gabesz87
veterán
válasz speedydb23 #51963 üzenetére
Az sem rossz, bár én most talán a GrandTour-ra cserélném. Habár sosem voltam kombi párti, de augusztusban jön a gyerek, és lehet, hogy praktikusabb lenne Meg hát tetszik is. De persze ez csak álom, nem lesz csere még
-
< DominuS >
csendes tag
válasz speedydb23 #51935 üzenetére
Köszönöm , egy lehetőség lehet ez is , ma megprobalom az FHP jeladót kitisztitani ....
Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plus 5g | Apple Macbook Air 2019
-
rsf
senior tag
válasz speedydb23 #51891 üzenetére
A dinamikával én sem vagyok megelégedve..
88-nál már mutogat hogy rakjam 6-ba aztán 1500 alatt egy picivel forog, de ha meg előzni akarok akkor meg 2-t vissza...
Nekem olyan érzésem van, mintha csak a gyorsítással lenne baj, mert erő / nyomaték van benne mert pl. 1800-as fordulaton 6.-ban 110-el a közeli kapaszkodó sávos parton lazán feljön tempomattal úgy hogy nem csökken a sebesség...
Szóval vmi optimalizálás engem is foglalkoztat.. 😀
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
eTrade
tag
válasz speedydb23 #51891 üzenetére
Ez tök jó hír, hogy teljesen elégedett vagy vele. Remélem, hogy hamarosan én is kifogok egy jó használt Megane 3-ast.
1.5 dCi Megane nagyon csábító fogyasztásban és árban is jóval kedvezőbb mint a benzines.
Hiába tudom, hogy az 1.5 dCi már teljesen kiforrott motor, de mégis kicsit tartok a diesel kocsiktól. -
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #51886 üzenetére
ami konkrétan a megane sedan Törökországból.....
-
SPeti1984
senior tag
válasz speedydb23 #51886 üzenetére
Van a Megane Generation Authentique ami nem digitális.
Csak kerestem egy ilyen hírdetést ahol látszik.
[link] -
gergo5991
őstag
válasz speedydb23 #51886 üzenetére
köszi a válaszokat, akkor nem nyúltam mellé a vétellel
-
eTrade
tag
válasz speedydb23 #51881 üzenetére
Nem minden Megane 3-as digitális sebességmutatós, azonban a 1.5-ös motor az tényleg csak dCi diesel lehet és nem benzines.
Amúgy a 3-as Meganod milyen, meg hogy szuperál?
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz speedydb23 #51881 üzenetére
akkor 1,6 benzin 81kw 110le dynamique,,2010es, így néz ki mint a képeken képek
és ilyen a muszerfal kép a kijelző nélkül, a sebességmérő meg mutatós nem digitális fehéren világító mint a legtöbb képen, majd ha tudom lefotózom.Csak az érdekelne hogy mennyire tippelnétek az árát hogy tudjam jó vétel volt-e vagy sem, elég sok meganet látok hirdetéseken 70-80 000kmtől amiatt kérdem.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz speedydb23 #51863 üzenetére
Nem tudom mi a neve de igazabol a 2007 koruli utolso azt hiszem. Ami 2007-2008 korul volt capa eleju laguna annak a belseje nem tetszik, meg a fejegysegbol en szeretnek 2dines erintokepernyoset betenni, igy ez is szempont. Nem tudom a szines gyari navi hasznalhato valamire?
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #51833 üzenetére
Nem csodálom. Jó kis gép az.
A múltkor ültem ilyenben igaz benzinesben és olyan csendes komfortos volt. tetszett nagyon.Renault power
-
eTrade
tag
válasz speedydb23 #51818 üzenetére
Szép autó, szvsz nagyon eltalálták a 3-as Megane formáját.
-
rsf
senior tag
válasz speedydb23 #51576 üzenetére
Hány lovas és mennyi kilométer van benne? Start stoppos?
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #51418 üzenetére
Ezzel a motorkóddal ilyen is olyan is van.
2008- tól készölt egyszóval én alámásznék, az a biztos.Renault power
-
zaskar
senior tag
válasz speedydb23 #51429 üzenetére
Ugyanilyen autóm van, 2006-os. Amikor vettem, 2010-ben, én sem tudtam biztosan, van-e benne részecskeszűrő. Telefonon felhívtam a biztonság kedvéért három Renault márkaszervízt is. Mindegyik készséges volt, bediktáltam az alvázszámot, ők pedig közölték az eredményt, miszerint nincs az autómban DPF. Ez a legbiztosabb módszer, és nem kell se a motorteret nézegetni, se az autó alá bujkálni. Amikor később a Laguna 3-at vettem, annál is így jártam el (abban sincs DPF).
-
veterán
válasz speedydb23 #51429 üzenetére
Akkor guglizz rá: dci k9k 832
Vagy hívj fel egy hozzáértő szerelőt.Euro4-ben csak kevés esetben van DPF.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #51418 üzenetére
megane 3-as az már mind részecskeszűrős szerintem, de keresd meg a gumót a turbó alatt és akkor megnyugodhatsz!
(#51419) salieri. : talán az 57-eshez közelebb van, mint a 60ashoz, amúgy is ha jól tudom, a lyuk számít, amibe belemegy! de ez a mérőszalag elég tippmix, nem túl precíziós cucc!
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
just
aktív tag
válasz speedydb23 #51164 üzenetére
Igen, 130 volt gyárilag. Ugyanaz a motor mint a 170lovas,csak itt le van butítva a szoftver. 1,5 éve hibátlan, pedig sokszor koppan a pedál a padlón
Two things what i hate. People that can't count...
-
#32577792
törölt tag
-
mycso
Topikgazda
válasz speedydb23 #51135 üzenetére
Szia, ennél a motornál valóban nincs meg 2000rpm körül az a hátbab@szós érzés.
Érezni, hogy ott történik valami, de az 1.5dci érzésre nagyobbat tolt.
Ezt inkább forgatni kell 3000-3500-ig és akkor szépen elindul.
Egyébként én sem vagyok elájulva tőle, lehetne sokkal erősebb.Bár párom szerint kurv@jól megy (ő amúgy corsa 1.3cdti-t használ).
Mondjuk az biztos, hogy nem gyorsulásra való, viszont lendületből 100kmh felett is van elég tartalék előzgetni.
Szerintem ez szimplán így van hangolva, hogy egyenletesebben adja le a teljesítményt.2.0dci:
A nyomaték is szebben épül fel és jól ki is tartja, szerintem ezért nincs hátbaverős effekt.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #51135 üzenetére
Azért 150 lónak még a nagy kaszniban is érződnie kéne, főleg mert nyomatékos diesel.
A turbónak is kéne, hogy legyen lökete, azaz érezned kéne amikor bekapcsol.
Ha nincs meg érzésre, hogy mikor " lök" egyet a turbó, akkor ott van valami gáz.
Szerintem az a 2.0DCI nagyon illik a laguhoz.
Még nem vezettem, csak ültem benne, de utasként kényelmes és dinamikus autónak tűnt, nem versenyautó, de ha meg kell indulni egy előzéshez, akkor meg tud.Ott valami nem volt gömbölyű, ha ilyen "gyengének" érezted.
Renault power
-
#32577792
törölt tag
válasz speedydb23 #51135 üzenetére
2000-nél adja le a maximális nyomatékot, alatta halott. Nekem 1.5-ös van, de kb. ugyanez a séma, nyilván kevesebb nyomatékkal és erővel.
De most teszteltél 3 személlyel, ami azért nagyon nem mindegy. Ha feldobom hátra a horogra a két biciklit, hát nekem se húz annyira
Én optimalizáltattam a motort, ez számokban is kifejezhető változást hozott rugalmasságban is, amit biza lemértem magamnak előtte és utána is. -
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #51124 üzenetére
mycso-nak ilyesmi van, írj neki privátot!
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #51119 üzenetére
használattól függ a kettőstömegű csere, így akár a sokadikat is cserélhették rajta, viszont az is lehet, hogy még eddig nem volt!A láncos vezérlés ha megkapja időben a megfelelő olajat, akkor kb örökké tart, ha csörren, akkor csereérett.....
-
veterán
válasz speedydb23 #51068 üzenetére
Nem tudom, hogy részletre akarod venni, vagy nem de ha Lagunát 3-at akarsz és megengedheted magadnak, akkor szerintem azt vegyél.
Én a '12-'13-as facelift utáni 1,5-ösöket nézegetem, de szerintem a M3 sem egy lapon említhető velük, nemhogy a M2, bár az a Monaco nem is néz ki rosszul.
Sőt én a M3-at nem is érezném előrelépésnek a világos belsős félbőrös M2 után.
Ilyen belsővel meg nem igazán találtam M3-at: [link]http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #51068 üzenetére
A kettes megane olcsóbban fenntartható.
A 2.0 dci ugyan az a két autóban csak a meganet jobban viszi, a monaco felszereltség meg hát na az bizony nyami.A laguna viszont laguna. A kettő nem említhető egy lapon.
Én a meganet venném, mert nekem a laguna nagy. Nem használnám ki.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #51066 üzenetére
Ohh ne kérj bocsánatot, a felajánlást pedig köszönöm, lehet élek majd vele.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #51062 üzenetére
Ennek örülök, de ide is beírtam párszor, hogy ennek a megvételét, tervezem.
Mindegy nekem így 14.000.- be került, de legalább odamentem megrendeltem és 3 nap múlva mehettem érte.A lincososokkal meg december óta levelezek meg telefonálgatok
Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz speedydb23 #50821 üzenetére
Azért ez elég vagyes...kombi, ötajtós, 2-es, 3-as lagu.
Mi a konkrét cél?Én az expressiont biztosan kihagynám, gagyi felszereltségű.
Nagy általánosságban, amik nem xenonosak, azoknak nagyon gyenge az első fényszórója (hátha ez is fontos lehet).
Ezek viszonylag idősek és sokat futottak, képek alapján nehéz bármit mondani, mert nyilván látszik, hogy használva voltak.
De az összes közül a fekete kombi, vagy az ezüst kombi ami szimpatikus.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
speedydb23
senior tag
válasz speedydb23 #50797 üzenetére
Erre valaki?
-
Gabady
aktív tag
válasz speedydb23 #50766 üzenetére
215 - > 245 ?? sokallanám.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
veterán
válasz speedydb23 #50701 üzenetére
A gyári minőségű cuccokat is meg lehet venni jó áron.
A fő probléma időnként az, hogy nem gyári előírások szerint építik be!http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #50701 üzenetére
Egy gates vagy egy dayco szíjj szett semmivel nem rosszabb mint a gyári.
A feszítők vÍzpumpa is sokkszor jobb minőségben érkezik az utángyártótól mint a gyárból.
Nem viccelek, jó a gyári félre ne érts, de semmivel sem jobb a minőségi utángyártottnál.
Nem kitaláció, tapasztalat.
Mellesleg, pont 3 hete volt nálam egy kettes megane, Baumgartneréknél volt szervízelve és számlán tök más szerepelt mint ami be volt építveMondtam is a srácnak, hogy ezzel nyugodtan feljelenthetné őket.
No Comment.Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz speedydb23 #50625 üzenetére
Szia, valóban így van, hogy az első ülések alá nehezen fér be a lábfejed. Azért nem olyan vészes a helyzet, ültem már hátul (45-ös sportcipő) és elfértem.
A probléma inkább a vezető ülés mögött van, ha az le van engedve, akkor talán még egy gyerek lábfeje is nehezen fér be alá.
De szerintem nem katasztrófa.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Lacy6
senior tag
válasz speedydb23 #50625 üzenetére
Nekem teljesen kényelmes volt, bár nem vagyok túl magas.
Bátyámnak van laguna 3 és néha utaztam vele, hogy hátul ültem.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
veterán
válasz speedydb23 #50499 üzenetére
Előző szezonban az elsők voltak hátul, szóval lehet, hogy ez lesz.
A nyomás frissen lett beállítva, sőt egész évben nem kellett bele fújni, még most elővéve is pl. 2,1 volt a tavaly elől lévőkben.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Lacy6
senior tag
válasz speedydb23 #50414 üzenetére
Szia!
Nekem is 2.0 dCi van és egyenlőre meg vagyok elégedve, de voltak/vannak vele problémáim.
A fogyasztásról itt írtam, meg nekem a képeken látható sedan van.
Volt, hogy összeégett 2 kábel, igaz az én hibámból és ezért egyszer jól megszívatott útközbe.
10 körül volt a javítás szervízbe.
A turbó körül mióta megvettem (2013) az autót van egy kis olajszivárgás, de nem vészes csak idegesítő.
3-4 nap állás után nehezen indul az autó, kékes füsttel, hogy mi okozza nem tudom....
Hát úgy kb ennyi bajom volt/van vele így 5 év után, amúgy szeretem mert tele van extrával jól megy és ár/érték arányba legjobb választás.
Én 1,5 millióért vettem 2013-ba ~70 ezer körüli km-el. Hogy mennyire valós azt nem tudom...Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
orosziem81
tag
válasz speedydb23 #50414 üzenetére
Szia,
Mint aktív 2.0dci tulaj, csak erősíteni tudom az előttem szólók pozitív hozzászólásait.
A motor jól eltalált mérnöki munka. Meghibásodásra, ha jól karban tartott akkor nem hajlamos.
Olajcsere periódusa hivatalosan 15ezer km. Érdemes azért előbb cserélni, minőségi ELF olajjal, és szűrővel.
Nálam speciel 290ezer km-rel a háta mögött még gyári alkatrészekkel fut.Az ára valószínűleg az aktuális EUROTAX szerinti maximumra van belőve. Érdemes alkudni.
Ami még eszembe jutott:
Próbakörnél üzemi hőfokig legyen felmelegítve a motor, kérd meg az eladót, hogy induljon el vele odalépve a gáznak, és te nézd meg, hogy kormol-e és mennyire a kipufogó. Ebből a befecskendezés kopottságát is első körben kalkulálni lehet. -
mycso
Topikgazda
válasz speedydb23 #50414 üzenetére
Nekem szimpatikus a képek alapján.
Kérjél rendszámot, alvázszámot, aztán kérdezd le KEKKH és Renault -nál.A 2.0dci a legjobb a renault dízel, láncos nissan motor.
Van kéttömegű, ami itt is használatfüggő, de nem hallani róla, hogy extrém gyenge lenne. Turbó és üzemanyag problémákról nem tudok. Viszont a fogyasztásra lehet nyugodtan 6-7l körül számolni.Mod.: szerintem ezzel a motorral, felszereltséggel, picit megalkudva ez az ár sem vészes (mondjuk xenon lehetne benne, mert ritkasz@r a lámpája).
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Kukirin G2 Master (max sebesség: 60km/h)
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Gorenje Side by side hűtő
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával