- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Gurulunk, WAZE?!
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
- sziku69: Szólánc.
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz
Wiz Khalifa #96716 üzenetére
Igen, de a kábelköteghez nem kell leszedni ezt a lemezt, ki tudod forgatni mind a 3 csatlakozót. Egyszerűbb mint a lemezzel szenvedni sztem.
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz
Wiz Khalifa #96713 üzenetére
Én anno egy villáskulcsot csiszoltam el olyan vékonyra ami befért a lemez meg az ecu közé.
Egyébként ha nem vagyok indiszkrét miért akarod leszedni? -
norbert1998
nagyúr
válasz
Wiz Khalifa #96440 üzenetére
Az M2 tipikusan az az autó, amelyik az első között volt a gyártónál, ami NEM rohad. Köszönhető főként a hajóteknő küszöbnek, szerintem. Amelyik rohad, az megsérült. Fennakadt, szarul emelték/bakolták, gigantikus kavicsokkal bombázták terepen.
A Thalia más tészta, annak inkább csak "jó" a korrózióvédelme. Anyumén is jelentkezett már némi ajtórozsda 20 évesen.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #96513 üzenetére
A csapággyal együtt tudod cserélni, mert a csapágy alatt van , az pedig nem bírja ki a ki be préselést.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #96510 üzenetére
A szenzort egy fém gyűrűbe. Kialakított profil tartja a helyén. Ez általában elrohad és akkor nem tartja a helyén a szenzort. Ezt kéne ellenőrizni és takarítani a mágnesgyűrűt. Ha nem oldja meg akkor lehet cserélni kell a szenzort vagy akár a csapágyat, ha megütötték a gyűrűt a féltengely végével az baj.
Szóval ellenőrizni mérni javítani kell.
Addig nincs ABS amíg világít a service felirat -
zsola400
senior tag
válasz
Wiz Khalifa #96510 üzenetére
Mentél az autóval és mentközben is világít az ABS lámpa, mert akkor hibakódnak is lenni kell.
-
válasz
Wiz Khalifa #96440 üzenetére
A küszöb melyik része? Az én M2-m 22(huszonkettő) éves, de nem látom rajta.
Mióta elhagyta a gyárat, fedett helyen nem állt!
Pl. lakk már alig van rajta, megette az UV.Biztos, hogy nem volt sérült? Az ajtó még a jobb eset, mert egyben cserélhető.
#96433 rob210 : Euro 5-től már csak 15,2-15,4 a kompresszió. Szinte Mazda benzines érték! Biztos a "fals" idétlen módon bevezetett normák miatt.
-
válasz
Wiz Khalifa #96407 üzenetére
Ez mindaddig megy, amíg nem kasszázós brigáddal találkozol, akik azért lettek kiküldve, hogy szedjék be amit be kell szedniük.
Egyébként az lenne a korrekt, hogy műszakin megmérik. Nem olyan drága egy műszer, amit x helyen a kocsi elé kellene tenniük. Csak akkor az sx4-ek nem kapnának műszakit...
-
MasterMark
titán
válasz
Wiz Khalifa #96407 üzenetére
A gond az, hogy sokaknak viszont nincs beállítva, és ha oda beraknak csakúgy egy ledet akkor az mégjobban vakítja a szembejövőt.
Nem véletlen kötelező a xenonhoz is az automata magasságállító és mosó.
-
diablo1984
veterán
válasz
Wiz Khalifa #96377 üzenetére
Ott nekem anno az octavia 2 faceliftben a riasztó kikapcsolóha volt.
-
válasz
Wiz Khalifa #96320 üzenetére
Hat nem, evi 20-25 ezret megy a Modus, mint masodik auto. Reggel asszony kurzusra jar, napi 80 km, aztan gyerekert suliba. En meg kiegeszitem par napot a masik autoval. Doki 2*40 km szinten. Aztan hetvege, meg a tel. Mivel ezek allatok es soznak ezerrel, megha csak nem is esik a ho... A nagy autot pont ezert mellozzuk, amennyire csak lehet, meg parkolni is szivas vele, ezert is kell pici auto. Egyebkent sok muhelyben (hivatalos, szamlasak) a kontar, meg egy olajcseret is (ketszer) elcsesztek mar (egyszer osszahugyozos jatek, egyszer 5,5+ litert kapott a gep), es egyszeru autokrol beszelunk ugye. Es ez a hetedik ilyen muhely elmenyem mar itt kint, es nem csak en szivok. Na csak ezert kerdeztem, kb mennyi ora melo ez, mert megcsinalnam szivesen (megtanulnek mindent szivesen), de nincsen muhelyem es garazsom, ezert csak amit bontas nelkul, vagy sima emelessel lehet, azokat csinalom magam. Illetve mivel utcara nyilo a parkolo, igy olajat sem cserelhetek magam, mert ramhivjak a rendort kornyezetszennyezes vegett. Visszaterve: Amikor a Magyarorszagon elo ember panaszkodik a tavolsagok miatt, javaslom, jojjon ide es itt tegye meg ezt a panaszkodast itt. Mi csak jokat mosolygunk.
-
válasz
Wiz Khalifa #96247 üzenetére
Ránézésre, a sok trágyával ellentétben ezen még úgy néz ki, a DRL pozíciója is megfelel az előírásoknak!
A hirdetési ár már egy érdekesebb kérdés. -
válasz
Wiz Khalifa #96199 üzenetére
Az osszes ajtonal, hatso is. ERdemes az osszes osszekotot kiszedni, kipucolni es lefujni kontakszprevel. Nekem Kangoo szorakozott a toloajtonal, mikor saras lett, es kapott az erintkezo is. Egyszeru dolog, egy probat meger
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #96226 üzenetére
Átvezetőben törik a kábel.
Típushiba. -
roli1979
csendes tag
válasz
Wiz Khalifa #96216 üzenetére
Màs ötletem nincs
-
roli1979
csendes tag
válasz
Wiz Khalifa #96210 üzenetére
Kinyitod az ajtókat. A zár szerkezet körűl az ajtón kell lennie egy pöCöknek. Azzal tudod lezárni. Utána csak bentről nyílik az ajtó.
-
roli1979
csendes tag
válasz
Wiz Khalifa #96207 üzenetére
A többi ajtót egy pöcökkel tudod zárni.
-
válasz
Wiz Khalifa #96199 üzenetére
Ha nem bírod bezárni a távval, még ott a végében a kulcs. A B1-et zárod kulccsal, elvileg viszi a többi ajtót is.
-
mycso
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #96195 üzenetére
Oh, ilyen vagy hasonló kártya anomáliám sok volt a megane-val.
Talán a laguna volt a legstabilabb, ott csak néha olyat csinált, hogy a sofőr oldalról szabadkéz módban nem akart nyitni, megkellett tapiznom a hátsó kilincset.
Most, egy hete (lehet a takony idővel összefügghet) a talisman csinálja azt, ha odaérek hozzá, a tükröket kifordítja, a kilépőfényeket felkapcsolja, de a kilincsek közül hiába fogdosom bármelyiket, csak a távirányító gombjáról hajlandó kinyitni.Igazából már ezekhez "hozzászoktam".
Közben egy kérdés mindenkihez, 2.0 szívó f4r, mennyire jellemző az olajfogyasztás (7-8.000km/1l, én nagyon erősnek érzem).
Kezdek kiégni a cc keresésben, eddig csak olyat sikerült megnézni, amikkel "nagy" bajok vannak. Ja és ez futás, évjárat, vételár független. -
válasz
Wiz Khalifa #95936 üzenetére
Mashol is ilyen moral van sajnos. Kerek-perec merem allitani, hogy mindeddig ez a legjobb forum, amit lattam eddig. Igaz tt nincsen adas-vetel, meg a felulet is retro (de pont ezert szeretem
) Amugy a hasznalt autok allapota itt nemetben is kritikan aluli mar. Eddig 1x Grand modust neztem meg asszonypajtinak, mind hallott valamilyen szinten. Latszodik nagyon, hogy egyre kevesebb penzuk van az embereknek itt is, es mindenbol sok penzt akarnak csinalni. Amugy ebay.de meg jo alaktresz alternativa. Par napja vettem Injektor hazat 4 injektorral K7M 750-hez 35 Euroert, szallitasal egyutt.
-
válasz
Wiz Khalifa #95936 üzenetére
Nekem egyszerűen nincs türelmem fb. csoportokban baxkódni.
Az a fosch arra van kitalálva, hogy ülj előtte egész álló nap.
Az internetes kultúra rohamléptékben züllik le, de már nem tudom hova lejjebb?#95935 mycso: Az én M2-m is bézs félbőr belsős, simán lehet ,hogy abban is 3 évesen nem 50, de legalább 150e volt, de nem látszott legalább rajta.
-
Geri19831208
csendes tag
válasz
Wiz Khalifa #95917 üzenetére
Köszönöm a választ.
Vdf ker nincs ,de valami Renault bolt csak van Szegeden. -
mycso
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #95903 üzenetére
Ha ráér, van alin ház 8-900ft, tekercs 1500ft / 5db, meg mikrokapcsoló is pár forintért.(sőt egy kártya házam, új valahol még talán van is)
Annó házat és mikrokapcsolót onnan vettem, rendben voltak.
MÁS: megane 2 automata váltó (4 sebességes) mennyire vállalható?
Van egy nagyon szép 2008-as cc, 2.0 benzin, tényleg egész rendben van, viszont automata. -
tycon
tag
válasz
Wiz Khalifa #95897 üzenetére
Nekem itt csinálák:
https://www.kulcslyukzarszerviz.com/contact
Bp. Izabella utca 35 -
mycso
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #95897 üzenetére
Szia, szedd szét a kártyát és kukkants bele, kis segítség: [link]
-
zsola400
senior tag
válasz
Wiz Khalifa #95899 üzenetére
Az immo és a távvezérlő/nagyfrekvenciás része egymástól független.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #95897 üzenetére
Leszakadt a tekercs a nyáklapról.
Típus hiba. -
tycon
tag
válasz
Wiz Khalifa #95888 üzenetére
Mikor megörököltem apám 850-es Fiatját a szélvédő tetején egy tenyérnyi zöld fólia volt. Mert az menő. aztán megyek mint a szél és elgondolkozom. Jé, az a zöld lámpa, amin átmentem, az hogy lehetett felül az első?
-
MasterMark
titán
válasz
Wiz Khalifa #95888 üzenetére
Persze, látni akkor is, csak akkor kevésbé feltűnő, mint este amikor ellenfény is van.
Amúgy nálam a Subarun csak alul az ablaktörlőkhöz van fűtőszál, azzal is le lehet olvasztani a jeget a szélvédőről, mert egy idő után átfűti alulról is.
-
szebe
addikt
válasz
Wiz Khalifa #95880 üzenetére
Fűtőszálas szélvédőhöz nem volt még szerencsém saját autóban. De többektől hallottam hogy elég egyszer kiszúrni a fűtőszálakat, és onnantól nem tudod nem észrevenni
-
mycso
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #95873 üzenetére
Ez amit beraktam képet nem erről az autóról van, csak egy random netes kép.
A navi az engem sem érdekel, pl. a talismanban naprakész, de az esetek többségében AA+google navit vagy waze-t használok.
Amit a kolléga is írt: kulcsnélküli nyitás-zárás-indítás az eléggé nem lenne rossz, nagyon hozzászoktam.
A lámpája a megane 2-nek, főleg ph2 egy kalap sz@r (a halogén)
Kell a xenon (xenon esetében nincs állítás, automata szintezősök) . Lehet öregszem, de led/xenon nélkül már szinte elképzelni sem bírom a sötétben való vezetést.
Ezzel a kábelrengeteggel most felbirizgáltál, azt valóban megkell majd alaposan vizsgálni (nyilván a kereskedő semmit nem fog tudni róla). -
MasterMark
titán
válasz
Wiz Khalifa #95880 üzenetére
Nem. Pont ez a lényeg, hogy ne állítgathasd, mert meg lehet vele vakítani a többieket.
-
szebe
addikt
válasz
Wiz Khalifa #95877 üzenetére
Kézi-kézifékkel sokkal komfortosabban indulok (komolyabb) emelkedőn, mert az elektromos (legalábbis a Meganeban tuti) a legkisebb gázadásra old, aztán meg pislogok a folyamat közepén hogy jaj gurulok
. Mert nekem az lenne a lényeg, hogy behúzott kézifékkel megkeresem a fogáspontot, pici gáz, és úgy engedem ki.
Hill start assistnak meg nem mindegy a meredekség, ott meg azon parázok hogy mikor enged el magától
Ezt egyébként nem így kerestem, de ilyen lett. Már hozzászoktam annyira, hogy igazából hiányozna.Amit viszont kerestem, az az ülésfűtés, nekem rettentő kényelmes. Tempomat szintén.
A legnagyobb királyság pedig a kulcsnélküli nyitás/indítás.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Wiz Khalifa #95873 üzenetére
Xenon mellé kötelező az automata szintezés, azért nincs állítója.
-
válasz
Wiz Khalifa #95873 üzenetére
A bőrülés nekem se jönne be, de ez is egyéni probléma
Ahogy kit mennyire érdekel egy autóban a navis kijelző?
18-20-as évjáratú autókban is előfordul, hogy nem TV-vel vannak szerelve.
És az X-Trail, tehát nem is kis autós kategóriában látom ezt. -
mycso
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #95869 üzenetére
Jaja, a csomagtérben néztem énis, egyébként régebbi műszakis/eredetvizsgás képeken is ott van, szerintem erősítő kapcsoló, mindenesetre pazar kivitelezés.
A motortéri kötegről, talán csak a bandázs hiányzik, azt majd megkell nézni.
A hangszórók, szintén régebbi műszakis/eredetvizsgás képeken, még jól néznek ki, ott van a keretük, gondolom elhagyták...
Középkonzol azért más, mert ez navis. A műszerfal tetejéből jön ki a kijelző.A kék is elvan mentve, nem rossz, de szövet belső, nincs xenon, nincs gyári radar, pár apróságban puritánabb.
Még egy grafit ph2, 2.0 szívó van elmentve, az egész jó, csak a belseje van picit lelakva (vezető ülés, könyöklő), meg felszereltségben az is rosszabb.
Igazából nem feltétel a 2.0t, lehet szívó is.
Az autó szine meg teljesen mindegy, használt autót nem szín alapján veszek. -
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #95851 üzenetére
Ahha.
Akkor ahogy leírtam mert a motor ugyan az.
Más:M2 motortér fedél nyitás téma volt.
Hoztak nekem is egyet.
Alja levesz, 85cm hosszú 2es laposvasból köszörűvel csináltam egy tüskés végű szerszámot.
Kocsi alá befekvés, felnyúltam a klímakompresszornál. Megnyomtam oldalra a kart és pakk..... 👏 -
FRENK1988
veterán
válasz
Wiz Khalifa #95825 üzenetére
Arra a 2x4kmre valahogy kibírják
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz
Wiz Khalifa #95805 üzenetére
Köszönöm szépen neked is.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #95781 üzenetére
Ok majd ha használod rájössz miért írtam
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #95773 üzenetére
Menni fog csak te nem fogod tudni, hogy mennyivel.
-
Josi
aktív tag
válasz
Wiz Khalifa #95766 üzenetére
Ide is kell Clip, hogy aktiváld a kijelzőt.
-
tycon
tag
válasz
Wiz Khalifa #95658 üzenetére
TME, vagy Lomex.hu ?
-
válasz
Wiz Khalifa #95658 üzenetére
Ez mire megy? H7-esre pl. 2db jó minőségű szigetelt csúszósaru is megteszi.
-
dellfanboy
őstag
válasz
Wiz Khalifa #95658 üzenetére
terminál?
-
válasz
Wiz Khalifa #95634 üzenetére
Ez a büntetőfékezés egy akkora bullshit, ha fékezéssel áll meg, neked is meg kell tudnod állni mögötte! Ugyanis, ha a hátulról jövő megfelelő követési távolságot tart, akkor meg kell tudnia állni. Mi van, ha megijed valaki egy útszéli nyúltól, bele sem taposhat a fékbe, mert hátulról a seggében közlekednek?
A büntetőfékezés nem ok, hanem okozat, az okot kellene megszűntetni!
Pl. a drónokkal nem az álló autókkal tele kereszteződésben a narancssárgán átcsúszókat kellene figyelgetni, hanem a pályán cikázó és egymás seggében vonatozó barmokat!
De hát nem megoldást és kultúrát akarnak a jog gyakorlói az utakon, hanem pénzt beszedni.
Pl. egy baleset jó bevétel valakiknek. Igen, az is bevétel valakinek, amíg te állsz a dugóban, mert több üzemanyagod megy el, jobban kopik a kocsin minden az állandó indulás-megállás miatt. Másnak a kára bevétel a szervizeknek, újautó szalonoknak, bevétel a biztosítóknak, stb.. Rövid és hosszútávon is.
Ezért a jog gyakorlójának nem érdeke, hogy ne legyen baleset, csak ezt vetítik... -
norbert1998
nagyúr
válasz
Wiz Khalifa #95568 üzenetére
Attól függ, mennyire akarod gyáriasra csinálni. A kettes megane esetében felettébb irritáló a tempomat gyárias kialakítása. Bármi van beállítva akijelzőn, az első tempomat gombra azonnal odaugrik és ott is marad, mindegy, hogy te nézni akarod a fogyasztást vagy ilyesmi... Én a helyedben csak rákötnék a kormány alá, aztán kész. Viszont az a kábel, amit keresel, ott a sárga-barna eret akkor is rövidre kell zárni a bal oldalon. Azt meg kellene keesni, honnan jön vagy honnan kéne. Én úgy tudom, hogy ott kéne lennie fixen.
-
mycso
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #95582 üzenetére
Igazából egy tempomatos kormány kell hozzá és a KoAn féle adaptert azzal házasítod össze.
-
mycso
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #95580 üzenetére
A srác akit írtam, KoAn csinált hozzá adaptert.
Nekem sem volt dobozom, ő gyártotta és beis kötötte, sőt tempomat gombjaim sem voltak, a rádió gombjaival lehetett működtetni, volt valami trükk, hogy előtte megkellett nyomni az auto gombot a világítás karon, már nem emlékszem pontosan.
Valahol arról is van leírás, hogy a dobozka, ami a csatlakozó nélküli megane-ba kell, az hogyan néz ki.
Sőt, annó tőle volt a DRL adapterem is, azt magam kötöttem be. A távolsági izzókat szabályozta le valami 20-30%-ra és azt használta DRL-ként.Csak azt nem tudom, hogy még foglalkozik-e ilyennel, ez bő 10 éve volt.
Talán az index fórumon még megtalálható valami elérhetősége.mod.: esetleg ebben?? [link]
-
mycso
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #95566 üzenetére
Nemtudom, hogy még KoAn csinálja e még a modult hozzá, bő 10 éve tőle vettem és be is szerelte: [link]
-
válasz
Wiz Khalifa #95568 üzenetére
A motorvezérlőtől a műszerfali kapcsolóig, ahol lenne a választó kapcsolója.
(Tempomat-Off-Limiter)
+ a kormánykapcsolók vezetéke. Cserés ugye a kormány középső burkolata a 4 gomb miatt. Lehet cserés lesz a légzsák átvezetője is, ha a kocsiban lévő átvezetőben nincs benne a +2 szál, ami menne a 4 gombra. -
válasz
Wiz Khalifa #95566 üzenetére
A vezeték sincs ott? Ha nincs, akkor a fedcompból kell kihúzni, ami macerásabb.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
Wiz Khalifa #95453 üzenetére
Tárgytalan, végre találtam egy jó oldalt ahol leírták meg képekkel illusztrálták.
-
angyalpc2
aktív tag
válasz
Wiz Khalifa #95413 üzenetére
tök logikus, hogy csak 1-et cserélsz..
féknél még csak-csak lehet 1 oldal elment..
már a törlő lapát se.. mert azt is duplán cseréled..ha az egyiket cseréled ott már a másik is gatya..
Guminál is mindig elve 2/4-ben cseréled..nagyon ritka hogy csak 1 gumi lesz full hibás kopott.
tök logikus.. nem
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #95397 üzenetére
Motortartó bak.
-
válasz
Wiz Khalifa #95400 üzenetére
Akkor meg is adtad a valaszt. Ha nezed az elozo kommeneket, latod,hogy sokaknak egy jo allapotu gyari volt a vegso megoldas, az utangyartott nem mindig jo.
-
válasz
Wiz Khalifa #95397 üzenetére
Motortarto bak, illetve hidegen ilyen ez a motor nekem is. A Megane nem egy Lexus
-
válasz
Wiz Khalifa #95359 üzenetére
1.6-os Megane, ugye? K4m? Hibakod aktiv marad, ha nem utod ki. Esetleg akkusaru is le, aztan vissza, majd ketszer gyujtas raad, aztan harmadjara indit. Olyankor ujra kalibral tudtommal.
-
zsola400
senior tag
válasz
Wiz Khalifa #95354 üzenetére
Rosszul értelmezed, váltó felől van az 1-es henger, utána 2, 3, 4 a sorrend, és NEM gyújtás sorrend!
Ha valóban trafó/gyertya baja van akkor általában mentközben terhelésen villog a check lámpa. -
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #95348 üzenetére
Nem tudom mivel lett olvasva, de sok esetben nem gyújtás, hanem injektor hiba van. Azaz égés kimaradás.
Puritán módon úgy tudod tesztelni, hogy elkezded lehúzni egyesével a gyújtáskábeleket. Ahol változik az alapjárat ott jó a henger.
Ha lehúzod és nincs változás akkor az a henger nem dolgozik.
Annak utána trafó felcserélés a próbája.
Ha ez nem oldja meg injektor felcserélés. Ha ez sem oldja meg akkor komoly a baj.
De reméljük ezzel meglesz a hiba. -
zsola400
senior tag
válasz
Wiz Khalifa #95348 üzenetére
Biztos, hogy a rossz trafót cserélted ki? Hibakód törlés nélkül is meg kellett volna javulnia, ha az volt a baja, gyújtás le-vissza után csinál öndiagnosztikát, ha minden rendben nem tilt max világit a check/hibát tárol amíg nem törlöd diaggal.
-
tycon
tag
válasz
Wiz Khalifa #95348 üzenetére
Ha Windows lenne benne, újraindítás után rendbe jönne. De viszont nem tudnál üldözőbe venni senkit, mert először frissítené a rendszert gyujtás után. És utána az első sarkon is. A fiam műholdakat programoz, na azt a programot is csak éjfél után 10 perccel lehet fellőni, hogy új legyen a programja. Pl. Masat 2. Fel nem tudom fogni, hogyha már van 6-10 számítógép egy autóban miért kell Clippel külön rácsatlakozni. Miért nem lehet a valamelyik képernyőre kivarázsolni a hibakódot, meg törölni? Jó, tudom, akkor azzal szórakozna a nemhozzáértő. Elkezdene motorvezérlőt paraméterezni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #95336 üzenetére
Beru és csak az.
-
válasz
Wiz Khalifa #95238 üzenetére
Ebben a csatlakozóban is két db csúszósaru van. Egy ideig még működhetne úgy, hogy leroppantja, leszedi a rákeményedett műanyagot és kicsit megpolírozza a két saru belsejét + szorosabbra összenyomja.
-
válasz
Wiz Khalifa #95235 üzenetére
Nem kell xarakodni azzal a fosch csatlakozóval, le kell vágni, aztán rá kell tenni sima normális minőségű csúszósarut. Persze, a kikeményedett szigetelést pótolni kell, vagy ha enged annyit, akkor visszavágni.
-
tycon
tag
válasz
Wiz Khalifa #95205 üzenetére
Örülök annak ha van még egyáltalán csináló ember. Semmi sértőt nem akarok én mondani, mindenki épít a saját tapasztalására. Én voltam az utolsó végzett általános és közlekedésgépipari technikus Szolnokon. utánam már nem technikum. De utána BME Közlekedésmérnök lettem, meg finommech. műszertechnika szakmérnök. Szervízbe nem vittem az autóimat, igaz viszont hogy egy ideig vezettem a Igazságügyi Minisztérium Központi Garázsát. Meg vizsgáztattam. De az nem szerelés, nyilván. Aki meg ott van a kocsi alatt, az meg látja a valót. Azt a szerelőt becsülöm, aki nem csak cserél, hanem megtalálja a hibát.
-
tycon
tag
válasz
Wiz Khalifa #95170 üzenetére
Minden kocsin. Hát a Lagunámon a két csonkállvány bekötő csavar.az semmi oválos, csavarnak megfelelő furat. Az hogy esetleges laza csavaroknál ki-be lehetne rángatni dőlésre, azt nem nevezném állításnak. Nem is mozdul. azt tudom, a Ladánál volt alátétezés, csináltam. Utánfutásról sem hallotam, hogy állítható lennene, nem látom a lehetőséget. Szép az az egyetemi ábra, de a megvalósítása a futóműnél sokszor 0, nem állítható. Nekem a hátsó futómű hídját kellett volna cserélni, hogy ne csálén fusson, mint a villás targonca. Elöl kompenzáltam. Gumi nem kopott. Mindegy, már eladtam.
-
válasz
Wiz Khalifa #95177 üzenetére
Teszek vele egy próbát aztán úgyis rendes fütőmű beállítonál fog kikötni.
-
válasz
Wiz Khalifa #95170 üzenetére
Honnan érdemes ilyen mérőeszközt venni ehhez ?
Ugye nekem az utolsó nagyobb műveletnél ki lett véve mindkét csavar, magyarul fix el lett állítva az egész és én erre akkor nem gondoltam.
Valószínű akkor hogy felülről nézve ezért is áll kicsit kijjebb a kerék mint mondjuk a másik oldalon ?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #95129 üzenetére
3 volt már mindegyik 4-5 évet bírt.
Nem mindegy milyen kocsiban hogyan van használva.
De tény, hogy nem prémium.
Viszont a gold nagyon jó abból is. -
gabor9991
addikt
válasz
Wiz Khalifa #95129 üzenetére
Nekem offos fordban 6 évet bírt egy, a második kettőt.Szóval alapból nem biztos hogy mind sz@r.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #95095 üzenetére
Meyle vagy gyári.
-
válasz
Wiz Khalifa #95087 üzenetére
Lehet ezt is rendőre válogatja, mondjuk nekem teljesen mindegy mert én nem tervezek ledet venni.
Találkoztam párszor már olyannal is hogy tompított illetve refi között kb semmi különbség nem volt hiába váltogatta. Az ilyeneknek semmi szívfájdalom nélkül felszoktam b*szni a refit, had érezzék a törődést.
-
Gombinyó
őstag
válasz
Wiz Khalifa #95090 üzenetére
akkor egy gyárit, hogy nem lehet megcsinálni jól?
Kérdezd meg a suzuki mérnökeit, ők ebben profik, hogy lehet vakító fényszórót csinálni.
-
angyalpc2
aktív tag
válasz
Wiz Khalifa #94824 üzenetére
270ekm 4 gazda után ..ez kb a mission in possible gyöngyszem
-
Gergello
addikt
válasz
Wiz Khalifa #94916 üzenetére
Nálam ezek a húzott erejű izzók hamar kiégtek, pedig többet szerelő rakott be nem én összefogdosva
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
Wiz Khalifa #94879 üzenetére
Közben megjavult és mondta ismim hogy mivel új akkut tettem be szombaton a kocsiba szerinte amiatt csinálta ezt mert az Ő Megane-ja is csinált ilyet akkucsere után.
-
tycon
tag
válasz
Wiz Khalifa #94833 üzenetére
Van amikor meglepi is van. A ránc előtti Lagunán a hoszbordást hajtó tárcsa csavarja balos. De megmozdult, mikor rászorítottam. Ó, innen már tudom, eltettem a memóriába. Ráncfelvarrott. az meg jobbos. Azanyátok! Be kell egy 8-as csapot dugni a helyére az első sonkába, hivatalosan. Egy torx kicsavarása után. Az rögzíti, tartja felső vezérműlánc csere pozícióban.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #94827 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #94824 üzenetére
Sok sikert hozzá
Nagyon ne pörgesd majd szét, 1.4 nem 2.0 honda 🤣 -
vzsryl
nagyúr
válasz
Wiz Khalifa #94824 üzenetére
Gratula, sok balesetmentest!
Ha belül nem szakadt, nem dohányos, akkor ez ajándék volt. -
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #94802 üzenetére
Ha volt gazdája lehet jó vétel, de azért a 2es megane már nem is fiatal, meg nem is volt soha világbajnok, az első generációval. A ph 2 már jobb vétel. 2005.05 től vannak ph2esek.
-
eTrade
tag
válasz
Wiz Khalifa #53486 üzenetére
Olvass vissza, hisz olyanok vagyunk mint a nyitott könyv.
Inkább te mesélj valamit. -
Cane
őstag
válasz
Wiz Khalifa #50893 üzenetére
Így van! Fő a pozitív hozzáállás! 🙂
-
meroly
veterán
válasz
Wiz Khalifa #50893 üzenetére
Így van! Sok sikert!
-
meroly
veterán
válasz
Wiz Khalifa #50885 üzenetére
Milyen szomorú kép
Én is csináltam egy ilyet mikor a suzukit eladtam és már az új tulajdonos ment előttem. -
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #50824 üzenetére
Majd átraklak a tiszteletbeliek közé
Sok sikert a munkához és az álom autóhoz.
-
tresh
veterán
válasz
Wiz Khalifa #50729 üzenetére
Nekem ez kell
PowerBuldog : gondoltam, csak vélemény volt. D eha már nem gyári vagy sok küllőset tennék fel vagy 5 ágút
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #50600 üzenetére
Az a clio szét van hajtva.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #50597 üzenetére
Hajtsátok csak gyilkoljátok, meg kell élni valamiből a gépműhelyeknek.
Annak a motornak 150 felett minden km/h gyilkosság.
Szétforog elcsattan valami és kuka a blokk.
Nem erre van kitalálva. Vegyetek 2.0 ha 150 felett akartok haladni. -
Gabady
aktív tag
válasz
Wiz Khalifa #50592 üzenetére
Nekem 1.4 energy motoros Megane 1 volt az alany, JB váltóval. 110nél forgott kb 3000-et. Amúgy ennek a motornak kb ennyi a vége....
[kép] -
Gabady
aktív tag
válasz
Wiz Khalifa #50589 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #50493 üzenetére
Ilyenkor a többi rögzítés is ki szokott nyúlni.
Át kell nézni az egészet, főleg a hővédőknél, mert azt ha lehúzza és utána az új pozícióba eneli akkor beleér. -
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #50488 üzenetére
Mondtam, hogy ez lesz a bibi.
-
roseane2004
csendes tag
válasz
Wiz Khalifa #50419 üzenetére
Nos szerintem nem konkurensek ok talan vw
De ertem amit mondasz, nekem a megane valahogy nem a kozepkategoria ezert sokkalom a masfel milliot erte igy hogy ha valoban nem erzekeny es nissan motor ,akkor is biztos erdemes egy ket dolgot kicserelni. -
PHenis
senior tag
válasz
Wiz Khalifa #50405 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #50363 üzenetére
Csörömpölés guruláskor ejjha az akkor nem katalizátor na de mi?
Ezekkel a hibákkal az a baj, hogy látatlanba nem lehet rá okosat mondani. -
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #50359 üzenetére
Hát ha a hővédő rögzítve lett, a kipufogó felfogatás nincs szétmálva sehol és nem ér hozzá semmihez, akkor marad a katalizátor ami szét tud égni belül és akkor vsörög mint a barom. De olyankor szokott a kocsi fulladni is, vagy épp jobban menni ha teljesen kiég.
De ezba középső és hátsó dobra is igaz, hogy át tud égni.
A fém karosszéria pedig igen jól vezeti a hangot. -
roseane2004
csendes tag
válasz
Wiz Khalifa #50359 üzenetére
Nekünk a 206e futott motor katalizátort kivették(sajnos) amíg nem lesz rá keret, anélkül megy a kocsi.
De lehet szét esett a katalizátor belseje(igaz nem szedtem még szét mi van bennük,csak robogó katalizátort ismerem), egy kipufogóssal lehet érdemes lenne kivenni, csövet be teszt erejéig hogy elmúlik e a csörgés. -
roseane2004
csendes tag
válasz
Wiz Khalifa #50357 üzenetére
Egy akna és járó motor, esetleg segéd pörgetve a motort? Kalapálnád(óvatosan) az alját melyiknek hasonlít a hangja, esetleg hungarocell és gumi darabokkal(ideiglenesen teszt erejéig) kitömni a helyeket?
Esetleg a dob belseje(szétrohadva levált fém darabok és az csörömpöl?)
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- LEGO klub
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Autós topik
- Xbox Series X|S
- Path of Exile (ARPG)
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Google Chromecast topic
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080TI 12GB ZALMAN I3 NEO GIGABYTE 850W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- ÚJ Lenovo LOQ 15IRX9 - QHD 165Hz - i7-13650HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év garancia - HUN
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Jótállás: 2027.02.16.-ig
- LG 27MR400 - 27" IPS LED - 1920x1080 FHD - 100hz 5ms - AMD FreeSync - Villódzásmentes