-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz diablo1984 #45895 üzenetére
65 vs. 82LE volt a téma, nem?
Én MII-n 2,3-2,1-re szoktam fújni.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
eTrade
tag
Sziasztok,
Nemrég voltam Rob-nál és kicseréltük a motortartó bakokat, pontosabban Rob cserélte ki, én csak asszisztáltam. Hát eléggé ramaty állapotban voltak a régi bakok, hamarosan rakok fel képeket.Ezúttal is ezer köszönet Rob a kiváló munkáért/segítségért!
-
diablo1984
veterán
válasz norbert1998 #45896 üzenetére
98lovas a dti lagunában és megane-ban is! clioban nem tudom.
-
norbert1998
nagyúr
És 80-90 paci közötti (most meg nem mondom pontosan mennyi ) 1.9 dTi az 1,5 dCi-hez képest jobb valamiben? A gyári értékek nem igazán mérvadóak, tekintve pl a talicska majdnem 25-el többet megy végre, mint írnak hogy tud.
-
diablo1984
veterán
válasz forceberg #45889 üzenetére
cooler szerintem ezekben van csak a 65 lovas clioban nincs, a 82 lovasaok és a 86 lovasok is cooleresek tudtommal!
205/55 r16-os guminak lagunában megane2-ben mennyi az üzemi nyomása? néztem a gyári könyvében, de abban csak a 15-ös szerepel. múltkor kúton 2,3ra nyomtam mindet, ma ráellenőríztem a kézi digit nyomásmérővel, mindben 2 bar van..... laposnak is láttam őket, de 2,3 csak elég, azt nem gondoltam, hogy ott az óra esetleg szar.....
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Ganz-[HUN] #45891 üzenetére
80-90 az ideális tempó azoknak a motoroknak, mert kb. 80-nál 5-ben már elérik a nyomatékuk csúcsát. Ez fogyasztás szempontjából ideális. De a 2000-nél kb. van 55LE-re lehetőség.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
dhgm
tag
válasz Ganz-[HUN] #45879 üzenetére
Az 5. fokozat nagyon hosszú szerintem. ( k9k724 jr5-ös váltóval). Arra gondoltam, hogy ötben 2k 90 km/H...
Szerinted nem ?
2200-tól szebben indul meg.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #45887 üzenetére
Turbó eltérés van computer eltérés van és abban nem vagyok biztos, de azt hiszem mások a befecskendező szelepek is.
A motor maga ugyan az és a többi része is.De ha erősebb kell akkor azt vedd.
Nem éri meg otthon reszelgetni.Renault power
-
norbert1998
nagyúr
Üdv!
A 2004 környékéig gyártott thalia és clio 1.5 dci 65 és 82 lovas variánsai miben térnek el egymástól? Csak a computer, vagy pedig más is van, fizikai eltérés?
Azért kérdezem, mert a 65 lovas verziók sókkal olcsóbbak (thalia esetén közel a duplája a legolcsóbb 82-es a legolcsóbb 65-osoknek), és ha nem lenne fizikai különbség, lehetne-e a 65-ost a 82-es szintjére (vagy fölé) hozatni, és megérné-e ez egyáltalán?
Előre is köszi -
Cane
őstag
A vas 09 - euro IV-es. Megvárom a szmogriadót azt indulok is rükiben rajoskodni.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
rob210
Topikgazda
-
Wiz Khalifa
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #45880 üzenetére
-
Wiz Khalifa
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #45877 üzenetére
mert mi van a forgalmiban, milyen szám?
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz diablo1984 #45875 üzenetére
Én is Euro3-ra tippelek inkább, de hát ami a forgalmiban van...
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #45859 üzenetére
ez a veszély nem fenyeget, Debrecen mellett lakom, karácsony után szoktunk Pestre menni, ha akkor riadó lenne, akkor a yarissal mennénk!
(#45860) Syd2012: abban az időben még euro 3 volt a divat, euro4-es norma asszem 2005 körül jött be ha jól rémlik, de 2001-ben már biztosan szondás a tied is....
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
En se youtubeos acceleratiln videokhoz mertem. Sokezer kmt hajtottam 130as dcivel laguna II-t, 1800tol barhol helytall, ossztomegen is... Ugyanilyen motoros insignia ~1750kg volt, meg azzal is lehetett kamionsort elozni. Akinek ekkora autoba keves a 300nm az takaritson dpf-et.
Mod: igen, van osszehasonlitasi alapom, 600nm 1700kg-ra.
-
dhgm
tag
válasz rob210 #45853 üzenetére
Az enyém 94 decemberi volt ph2. Abban 3 utas katalizátor és szonda is volt ( Euro2).
Szerintem az R19.-ben már az elején is volt katalizátor. A német ugyanis anélkül nem engedte be. A foswagen golf 2-t viszont vígan értékesítették otthon katalizátor nélkül ( 1987-88).1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
dhgm
tag
1,5 dci Kreszt betartva ( sőt egy kicsit áthágva) városon kívül is teljesen jó ( nekem), nem egy versenyautó, de, hogy A-ból B-be elvigyen nem utolsó sorban takarékosan.
Nagyobb motorosok autópályára valók. 90-nél egy hatodikban kínlódnak, mint az egyötdci ötödikben kilencvennel 2000-es fordulaton.
106 pacist még nem próbáltam. Lagunában sem.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
dhgm
tag
válasz diablo1984 #45827 üzenetére
A gázolajszűrő, igen az más nem 4 ezerbe kerül, hanem 20-ba.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
rob210
Topikgazda
-
zsizsef
senior tag
Urak!
Az hogyan lehetséges, hogy ha a hátsó ablakra engedem az ablakmosót, akkor az első kettő spriccel. -
Wiz Khalifa
veterán
válasz diablo1984 #45855 üzenetére
Az enyém 2001-es és euro4-es a forgalmi szerint.
(#45856) rob210:
Akkor amint lesz több időm, átnézem ezeket.Úgy is valami rezonál még a motortérben, de csak ha olyan 5-10km/h-val megyek. Szerintem az egyik műanyag takaró lehet, nem komoly dolog.
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #45858 üzenetére
Addig amíg nem akarsz behajtani riadó esetén Pestre
Egyébként megértem amit írsz kevesebb hibalehetőség jobb teljesítmény.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #45855 üzenetére
A diesel és a benzines technika nem ugyan az és nem is egyszerre fejlesztette a renault.
Nézd meg a hasonló korú benzines lagunákat, mindben ott lesz a katalizátor és a lambda.
Míg a diesel 1.9 DTI megane okban sem fogod megtalálni, csak úgy mint a tiedben.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #45854 üzenetére
Nálad nem az önindító lesz a ludas.
Szerintem az FHP jeladó, vagy a központi injektorban lévő nyomás szabályzó lesz a ludas.
Meg kéne nézni.
A gyertya ilyen hibát nem okoz.
A trafó sem, az vagy indít mindig vagy nem indít soha. (mármint a te verziódban)
Ettől még a testpontokat átnézheted megcsiszolhatod.
Indítási áramot is mérhetsz, hogy mennyire esik le.
Ezek már jó kiindulási alapot jelentenek a hiba megoldásához.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #45853 üzenetére
és korban hozzá illő lagunában meg semmi? mert az enyémben még a szondák helye sincs pedig egy szennyező dízelről van szó! 99es, euro2-es!
nem tudom a szóban forgó thalia az mikori és hanyas eu normát tud, mert clo02est elvileg 98-tól tolják, így azokból is kell lenni euro2esnek..... -
Wiz Khalifa
veterán
válasz rob210 #45853 üzenetére
Lehet hogy a gyújtótrafóm miatt van az hogy nem mindig indul pöccre? Arra gondolok amit már írtam hoy van olyan mikor kiállok a kapu elé utána már nem nagyon akar beindulni egyből. Olyan mint ha az akku nem adna elég kakaót neki.
Érdemes lenne meglesnem a gyújtótrafókat? Vagy inkább gyertyákat kéne inkább megnéznem?
(#45852) diablo1984:
Nem is bántam meg. A-ból B-be elvisz, ami a lényeg volt, már 600km vertem bele. És sose hagyott cserbe csak amit írtam most is fentebb annyi van. De tuti nem a motorral van valami. Inkább akkor önindító lehet.Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #45852 üzenetére
Nono
Nekem a 8 szelepesben pont, hogy a magas minőségű Bosch gyújtótrafó volt ami megadta magát.
Egyébként pedig katalizátoros és lambdaszondás a megane már 8 szelepes verzióban is.
Az utolsó az R19 volt amiben nem volt lambda és katalizátor és abban is volt már olyan ami fel volt szerelve ezekkel a cukiságokkal.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #45850 üzenetére
8 szelepessel jobban jártál, stabilabb konstrukció, egyszerűbb, asszem a gyújtótrafó gond sem sújtja!
sőt még lamda szonda sem megy tönkre benne(asszem szabályozatlan katalizátoros, ha katalizátoros), így még egy gonddal kevesebb! -
#32577792
törölt tag
válasz LamerGyuri #45849 üzenetére
Értelmezni kellett volna csak....
Ha nem megy... -
Wiz Khalifa
veterán
válasz LamerGyuri #45849 üzenetére
Mikor hajnal 1-kor felnéztem és megláttam, azt hittem álmos vagyok és rosszul látok.
MÁS:
Igaz hogy jobban örülnék ha 16 szelepes lenne a kicsikém de ez a 8 szelepes motor meglepett engem vétel óta. Három személlyel is elég sok ereje van ahoz képest hogy 8 szelepes. Tényleg igazuk volt a jó pár éve írt tapasztalatoknak hogy amikor a kocsi kijött viszonylag régi konstrukció volt ez a motor már akkor is de megbízható és elég jó féle ha a kötelező dolgok cseréjét időben végzik el.Remélem sokáig nem lesz bajom vele mert nagyon megszerettem a kocsit a hibái ellenére is, de hát szerintem mindenki az első autóját hasonlóan megszerette.
Smoke some weed nigga!
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Akinek esetleg van Scenic 1 ph2-je: Nem tudjátok pontosan milyen izzók valók a beltérbe? Jelenleg szerelőnél van az autó, de addig rendelnék bele ledeket.
-
rob210
Topikgazda
Na uraim egy tanulságos sztory mindenki számára.
A Bosch Car Service Budakeszi telephelyét egészen nyugodtan kerülje el mindenki.
Hanyag, trehány banda, csillagászati áron dolgoznak, és pitiáner kezdő hibákat követnek el.
Saját tapasztalat, én a lábam többé be nem teszem hozzájuk.(klíma miatt voltam náluk, amit most Tresh édesapja orvosolt, akit viszont csak ajánlani tudok )
Renault power
-
Pecc
őstag
válasz speedydb23 #45829 üzenetére
Az nem az egr hibája, amikor nem húz ilyen vészmódba kapcsol az elektronika és kb úgy működik, mintha nem menne a turbó. Haver egy toledo tdi-n ugyanezzel szív.
-
diablo1984
veterán
furcsa a dolog, nekem c veki kombim volt 6 sebességgel 1,9 cdti motorral, 150 lóval 1650kg-os önsúllyal és úgy gyorsult mint a rakéta! pedig ebben is volt már részecskeszűrő is. fordulata 130nál asszem 2200volt, 110nél 2000alatt, tehát a váltó sem volt rövid áttételű.
ebből azt gondolnám, hogy a modernebb motorú 150lovas 2 literes dci a könnyebb kasztnit csak repítheti.... -
mycso
Topikgazda
Skizz & ungawa: a számok, így papíron jól festenek, meg nyilván ízlés kérdése is, de az életbe picit másabb a szitu.
Nekem 106 lovas 1.5dci m2 volt, ami 1-2 emberrel használható, tele ülve, megrakva azért már harmatos.
Ezzel szemben vannak itt, akik azt mondják, hogy a 86lovas dci milyen jól megy. Volt ehhez is szerencsém, én max. városban tudnám elképzelni és ott is csak kompromisszumokkal. Pályán/főúton számomra gyötrelem volt
1.6dci-hez megane 4-nél volt szerencsém (klíma, 3fő), egész jónak tűnt.
Illetve barátom vett egy 2.0dci lagunát, onnan a lagunás tapasztalat. Nem azt mondom, hogy nem használható, de semmi extrára nem kell számítani, nem versenyautó. Hiába mutatnak jól a számok, a számok alapján jobbra számítottam. Ilyen 1.5 dci-vel el sem tudom képzelni, hogy milyen lehet....de nem is vágyom rá.Mod.: viszont ami tetszett a 2.0dci lagunánál az 1.5 és 1.6dci-vel szemben, hogy 100 felett is ugyan úgy tol, mint alatta, illetve nyugodtan lehet 3000 felé is forgatni, mert ott sem fogy el. Szóval mindet egybe véve egész szimpatikus (még mindig)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
just
aktív tag
válasz #32577792 #45835 üzenetére
Azért az simán érezhető, olyan mintha 2 felnőtt mindig a kocsiba ülne Sajna elég nehézkesre sikerült a laguna. Az itteni beteghordó autókba amik szintén 2.0dci-k, simán 500ezer km felett jár mind és még csak a vezérlőlánc volt cserélve. Turbó, kéttömegű gyáriak. Nehéz ezekbe kinyírni, azoknak tényleg nem való autó
Two things what i hate. People that can't count...
-
mycso
Topikgazda
válasz gkawka #45808 üzenetére
Szia, egyelőre még elég kevés infó van róla, viszont amik vannak, azok pozitívak.
A 2.0 dci-hez hasonlítgatják, hogy olyasmi a karaktere, tudása, sőt a kialakítása is.
Nyilván majd ezzel is akkor lesz még több tapasztalat, ha már lesznek belőle 300k km-t futott példányok. Bár kétlem, hogy ilyen futás felett is hibátlan lesz ez a pici, de erős motor, ellenben a 2.0 dci-vel.Én személy szerint egy megane méretű autóban simán bevállalnám, nagyobba már nem. A laguna még a 150 lovas 2.0 dci-vel is butus.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
#32577792
törölt tag
válasz speedydb23 #45829 üzenetére
EGR szelepet én a Lagunában az első héten mikor megvettem, szépen levakoltam, elég dzsuva volt, tisztítás szinte reménytelen volt, onnantól semmi baja nem volt.
-
speedydb23
senior tag
válasz #32577792 #45823 üzenetére
Egy fix hibakód van jelenleg, az az EGR szelep, de nem jelez a műszerfal semmilyen hibát. Nem tudom, hogy az EGR okozhat-e ilyen tünetet, hogy egyszer gondol egyet és nem húz, ami meg is javul egyből ha újra indítom a kocsit.
Igazából el is adom most már a kis dci-t, mert én többet már nem költök rá.
Értelemszerűen úgy is fogom hirdetni, hogy ezzel tisztában legyenek a potenciális jelöltek.Költöttem már rá eleget, persze ennek egy részét tudtam, hogy meg kell csinálni (vezérlés, futómű), viszont a klíma nem olyan volt amit vártam. A porlasztó is mondhatni várható volt, bár elsőre én azt hittem csak az akksi szar, de miután újat vettem tudatosult bennem, hogy valami a befecskendezéssel lesz, és szerencsére megúsztam 1db porlasztóval, és a rendszer többi része hibátlan bemérés szerint.
Összegezve én nem szídom a Renault, se a dci motorokat, mert bőven az akkori átlag alatti áron 415ezer ft-ért vettem, és így tudtam, hogy lesz dolgom vele.
A másik ami nagy előnye az 1.5dci-nek, az az 5L/100km fogyasztása, 1800km 120km/h átlaggal 4 személlyel csurig pakolt csomagtartóval, Horvátországban ahol azért akad emelkedő is bőven a szerpentineken.
-
#32577792
törölt tag
válasz diablo1984 #45827 üzenetére
Sőt még az ajtókilincs is egészen más
De a váltót pl. saját automata is kapcsolható lesz hozzá. Közös fejlesztés egyébként.. -
eTrade
tag
-
dhgm
tag
válasz speedydb23 #45810 üzenetére
A dci-vel vannak tapasztalatok... sok tapasztalat. Hány márka egyes típusaiba is szerelik a Nissantól a Suzukiig kb négy márka, most meg már a Merci is sorban áll érte. valóban szar lehet.
A Renault csak 6 típusába szereli a Cliótól a Lagunáig. Érdekes módon a Lagunások szerint sem rossz abban a böhöm nagy kasztniban.
Kolléganőm B6 Passátján ma ment el a turbó, 3 hete volt olajnyomás szivattyú meghajtás felújításon ( gyári hiba) mert szétkopott. Miről beszélünk?
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
dhgm
tag
válasz Predator2 #45817 üzenetére
Üdv!
Szerintem megkísérlem magam. Felénk a legtöbb szerelő fos franciázik, a legtöbb azt sem tudja, hogy hogyan fogjon hozzá egy-egy műveletről. Szóval nem ismerik a típust. Sőt a márkaszervíz sem.... mellette van egy műszaki állomás ( tán egy a cég) azt nem tudták, hogyan kell az M2 gyári könyöklőjének az elejét levenni a vázról. Szerinted rájuk merjek bízni egy injektor kapcsolószelep beépítést?
Nem márkaszervíz szerelőhöz vittem volna vez. szíj cserére és kértem árajánlatot. Azzal kezdte, hogy nyissam ki a motorháztetőt megnézné... fingja nem volt arról, hogy az M2-n hogy kell, szerinted rábíztam. Nem. Tavaly egy szép áprilisi napon reggel 7-kor hozzáfogtam 11-kor készen volt... és legalább tudom, hogy új alkatrész került mindenhová.
Szóval a kapcsolószelep cseréje sem lehet sokkal bonyolultabb művelet...
A tamtam veréséről meg az a véleményem, hogy a kocsid akkor sem lesz jó, sőt még azt is szétbarmolják ami egyébként működik... Nem valószínű kiadom a kezeim közül. Elb@szni én is tudom. Ingyen és bérmentve.
Olvastam a cikket a Delphi szívattyú milyen szabályozású túlnyomás oldali vagy igény oldali?
Más típusokat nem ismerek, de ... szerintem 1600 baros gázolajnyomást szinte csak ugyanazon az elven lehet előállítani fém alkatrészekkel. Ezek előbb utóbb kopnak, ha meg kopnak ugyanúgy körbeszórják a rendszerben mint a Delphi. Ez megint csak foshfranciázás, szerintem.Csúcsot is lehet cserélni...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
#32577792
törölt tag
válasz speedydb23 #45810 üzenetére
A másik zavaró, hogy néha gondol egyet menetközben és nem húz, hiába padlózom egyszerűen nem akar gyorsulni. Ez nem tudom mi lehet, de hibakód sincs, így rejtély.
Ilyenkor nem szokott pl, az izzítás visszajelző kivillanni, folyamatosan égni?
Kísértetiesen hasonlít a Lagunam egyik tünetére. Nálam a turbó ilyenkor leállt, vagy letiltott, fene se ért hozzá.
Ilyenkor a turbónyomás szabályzó szelepet levettem, fejre állítva megráztam, majd vissza. Ezek után ment tovább. A hiba okát is elmondta szerelő, de ne kérdezd, a lényeg, hogy turbó csere lett volna.
Ez egy 1.9dci motor, 1.5 esetében nem tudom van-e és ha igen, hol.[ Szerkesztve ]
-
Graphics
Jómunkásember
válasz speedydb23 #45820 üzenetére
Én már csak halkan merem mondani, hogy immot mondanék én is
Nem gyenge az elemed a tavnyitoban?
Rakasd valahol gépre, hibakod alapján azért kb kitalálja a szerelő is mi a baja.
[ Szerkesztve ]
Bármilyen témában szívesen segítek, SSD, Robotporszívó, Xiaomi, Poco mobilok ,de 2025-ben már csak és kizárólag privátban leszek elérhető. :)
-
speedydb23
senior tag
válasz forceberg #45812 üzenetére
Amikor nem indul folyamatosan világít a piros led, tehát letilt az immo.
Motornak véleményem szerint nincs baja, mert ez a nem húz hiba csak addig tart ameddig nem indítom újra a motort.
Tehát ha leállítom és egyből újra indíto, akkor újra húz ahogy kell.Menet közben is csináltam már ezt meg, egyből megjavul, így véleményem szerint inkább elektromos hiba, mint sem a motor hibája.
[ Szerkesztve ]
-
#32577792
törölt tag
válasz Predator2 #45817 üzenetére
Persze hogy húzza a száját, hiszen nem ő vette neked. Azért tegyünk már rendbe pár dolgot!
A szerelők kereskedelmi kapcsolatban állnak a nagykerekkel. Ott forgalomarányos bónuszt kapnak, ami azt jelenti, hogy biza kemény százalékokkal olcsóbban kapja, mintha Te megveszed pl, a unixnál, ez bizony nem 5-10%-ot jelent, hanem 30-50 is összejön. Az, hogy Te ebből mit látsz majd a számládon, csak rajta múlik.
Egy 50%-os kedvezménynél visszaad nagyvonalúan 10-et, és már happy vagy. Még szép, hogy nem tetszik neki és nem akar felelősséget vállalni, holott az alkatrészért nem is vállal, mert az a gyártóé.Ó igen. Egy cég által felújított termék.. Bizony itt is lehetne mesélni pl. turbók felújításáról. Jaa, adnak garanciát rá. Jjjjaaa. Azzal gond semmi, mert kell. Aztán lejár és jönnek a gondok. Széttárt karok. Lejárt a gari, szar volt az olaj, nem megfelelően használtad, túlhajtottad, stb...
Volt már nekem "márkás" sok (2év) garis akkum, amelyik 2 év 1 hó után nyekk meg trotty lett. Pedig ajánlották nagyon. Azóta legyen 1 év, bírjon ki annyit, ha több már happy vagyok, és ne kerüljön 1,5x-be mint az átlag.
Off: sokan szidják a Samu mosógépeket (szerelők és szervizek főleg), ez lesz vele, az lesz vele, 2-3 év és beszarik. Szóltam is neki, hogy így 6 év után mi a franc van veled
No, én írtam itt, hogy tudok megbízható, korrekt szerelőket, igaz egyik sem kecskeméti, de ezek beváltak. Nem reklám, akkor megyek hozzájuk, ha a saját szerelőm nem vállalja.
Gázolaj: nem tudok nyilatkozni hosszabb tesztekről. Egyszer még Lanos benyás időből teszteltem mindet.
mol, shell, omw, auchan (prémiumokat is). Hibahatáron belüli értékek voltak (kivéve egy kiskőrösi noname kút) mind, 1-3dl eltérés nem szignifikáns, ezt akár a levegő hőfoka is tudja befolyásolni. A noname elég ratyi volt, majd 1 liter pluszban.
A volt 1.9dci-be auchan ment, 6l átlagot ment.
Ebbe sima omw: 5,9
Vezetési stílus nem változott.Részemről ennyi. Köszönöm a figyelmet
Kiléptem. -
Predator2
addikt
Ha odakerülne a dolog, hogy cserélni kell, te fogod kicserélni, vagy van olyan szerelőd aki bevállalja? Beszéltem pár szerelővel, a kínai alkatrész "minősége" miatt mind húzta a száját. Nem vállalják a hibás alkatrész (kapcsolószelep) miatti következményeket!
Ha viszont elkezdesz otthon barkácsolni, annak következményei lehetnek. Aztán elgondolkodik, az ember, hogy megérte e. Viszont egy cég által felújítottnál van hol verni a tamtamot, főleg ha a motor is károsodott.Kuplungot cseréltem a Clioban, Luk szettet kapott. Én vittem az alkatrészt, mert szerelők által csak sokkal borsosabb árral találkoztam. Viszont elmondta, hogy alkatrésszel kapcsolatos felelősség engem illet. Ha szerelési hiba van akkor őt (azt meg bizonyítsam be ahogy akarom)
Nem pont kapcsoló szeleppel, de más alkatrésszel belefutottunk egy ilyen pofonba. Drága volt.Azért Bosch izzító gyertyákat kapott, mert a szerelő azt ajánlotta. A környékbeliek eléggé dicsérik.
Rengetegen járnak hozzá, rendes várólista van nála.
Idézem: Sok szemetet gyárt a Bosch de izzító gyertyában nagyon jó minőséget képvisel.
Még az ő termékeik minimum 1 évet bírnak addig a többi gyártó maximum 1 évet!Öcsém 1.4 16v Clio-jában ő cserélt gyújtótrafót. Denzot kapott a gép, mert szerinte az e legjobb. Viszont a Berut már nem dicsérte. "Régen jó volt de mára már nem az igazi". Voltak garanciális problémáik vele.
Az ilyen dolgok miatt gondolom azt amit: [link] itt a teljes cikk: [link]
Kérdések:
Csak akkor kell kódolni, ha kompletten porlasztót cserélsz?
Mi a helyzet ha maga a csúcs kopott már? (ha jól tudom ez is előfordulhat)
A "száraz" gázolajhoz milyen adalék ajánlott? Linket tudnál adni hozzá?(#45794) ungawa
Rendben , ebben egyetértünk, én is ilyen vagyok, bár más emiatt "betegnek" titulál.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Graphics
Jómunkásember
válasz forceberg #45814 üzenetére
1eve hasonló jelenséggel kinlodtam én is , ugyanilyen motorizaltsagu kocsinal.
Akkor semmi más problémam nem volt a kocsival, semmi köze a pár nappal ezelőtt leirtakhoz.Gépre kötve hibás izzitorele volt a gond, amelyet cseréltünk, és a hiba megszűnt.
Nem autószerelő vagyok, de gondolom itt sokan nem azok.
Azt se írtam , hogy ezeket cserélje, max nézzen rá....Vegyük targytalannak amit írtam, többet Renault-ról nem írok ide.
[ Szerkesztve ]
Bármilyen témában szívesen segítek, SSD, Robotporszívó, Xiaomi, Poco mobilok ,de 2025-ben már csak és kizárólag privátban leszek elérhető. :)
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz forceberg #45814 üzenetére
Az én Thaliam is csinálja néha (igaz az 1.4 benyás) hogy ha beindítom pl, kiállok a kapu elé, és míg becsukom a kaput stb... leállítom a motort akkor utána nehezen indul. Volt olyan is hogy nem is indult be, csak forgatott és hallani lehetett hogy indulna de mint ha az akku lemerült volna. De ha várok olyan 2 percet pl akkor egyből beindul. Akku, generátor ki lett mérve azok jók.
Viszont nekem jól húz a verda sőt... jobban húz mint amit egy 8 szelepestől elvártam.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
veterán
válasz Graphics #45813 üzenetére
Immo, vagy izzítórelé.
Khm! Csak nem te is autószerelő is vagy, hogy így rávágod? Mi alapján?
Ebben a sorrendben cserélnék az alkatrészeket a nemrég tárgyalt autószerelők...A nem húzás még a nem indulás oka is lehet ugyanaz...
Ráadásul izzító nélkül be kell indulnia, ha egészséges a motor...[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Graphics
Jómunkásember
válasz speedydb23 #45810 üzenetére
Immo vagy izzitorele, de az hogy nem húz, az nem túl jó jel
Bármilyen témában szívesen segítek, SSD, Robotporszívó, Xiaomi, Poco mobilok ,de 2025-ben már csak és kizárólag privátban leszek elérhető. :)
-
veterán
válasz speedydb23 #45810 üzenetére
Nem indításkor nem is teker? Kattanás hallatszik?
Önindító testkábel volt nekem egyszer meglazulva.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz speedydb23 #45810 üzenetére
A másik zavaró, hogy néha gondol egyet menetközben és nem húz, hiába padlózom egyszerűen nem akar gyorsulni. Ez nem tudom mi lehet, de hibakód sincs, így rejtély.
Ezeken a hibákon kívül nekem semmi gondom, a motorral pedig egyenlőre 0 probléma.komolyan?
[ Szerkesztve ]
Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon
-
speedydb23
senior tag
Dci témához hozzászólva, szerintem egyáltalán nem fos motor, mondom ezt úgy, hogy volt gondom nekem is ezzel a Cliomnál.
Eddig 1 db porlasztót kellett felújítani, ezen kívül olaj+szűrő ment még csak bele.
270k mutat az óra, ami szerintem egy kocsinál se kevés, ez az a pont amikor már elő jönnek a hibák, és ez márkától függetlenül igaz.
Nálam most 2 zavaró dolog van, az egyik, hogy néha nem akar indítani, ami kulcs vagy immo hiba, vagy a legrosszabb esetben központi computer.
A másik zavaró, hogy néha gondol egyet menetközben és nem húz, hiába padlózom egyszerűen nem akar gyorsulni. Ez nem tudom mi lehet, de hibakód sincs, így rejtély.
Ezeken a hibákon kívül nekem semmi gondom, a motorral pedig egyenlőre 0 probléma.
Gázolajról meg annyit, hogy akinek dci motorja van, mindenképpen az OMV Maxxmotion gázolajat tankolja, én személyes tapasztalatom szerint sokkal jobb a fogyasztás, és szebben is jár a motor.
Mostani példa, Horvátban tele tankoltam az INA kúton Class dízellel, és a fogysztásom 5,4liter lett átlagban, kifele itthoni Maxxmotion-el mentem, úgy 4,7liter volt az átlagom.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz Ganz-[HUN] #45807 üzenetére
Hát az biztos, hogy nehéz idők jönnek nekik is, mert rájuk szállt a Nav. Be lesznek kötve az online gépek.
-
gkawka
tag
Urak! A 130 lovas 1.6 dCi motorokról mi a szakmai vélemény, vannak már tapasztalatok ezügyben?
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
Ganz-[HUN]
addikt
Van a környéken jó autószerelő, sőt itt mind jó és korrekt.
De az, hogy nem tanítanak autószerelést, csak cserét... Katasztrófa!
Elfogadhatatlan, és sz@r.
Elmegyek majd "Lópihoz" gyakorlatra (ingyen és bérmentve, ha megengedi...), mert ő még korrekt embernek tűnik.
Anyu E39 520i-jét szépen megcsinálta. (Olajfolyás tömítésnél, lengéscsillapító, stb).Remélem meg***lik az összes szemétláda autószerelő!
vagy legalább csődbemegy.[ Szerkesztve ]
Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon
-
feco6512
tag
Hozzá értő szerelökről egy mai példa:a fiamnak/22éves/ van egy 2000 évjáratu meganja vett hozzá alufelnit a gumis megigérte neki 30ezerért felújítja/görgözés homokfújás festés/addig adott neki négy felnit amit Ő rakott fel.Eljött a megbeszélt idő gyerek ment szerelő neki esett négyből három csavart bele törött bal oldalán az első keréknél amit Ő rakott fel 10napja!Mondta semmi gond az Ő hibája orvosolja 2nap kész az autó ma ment a gyerek érte dobozban az agy a féktárcsa betétek vett a PhIIre bontóban PHI agyat féktárcsát betéteket felrakta a gyereknek!ami ráadásul olyan csapágyas majd kiesik a kerék!Kérdem én hogy lehet egy autót úgy összerakni hogy az egyik felén nagyobb féktárcsa van a másikon kisebb képes így kiadni a kezéből valamit és ha fejre áll vele /ráadásul most van kis baba is náluk/ mossa kezeit???😁😁😁😁Egy szerencséje hogy külföldön vagyok de még igy is ebből nagy balhé lesz! 😁😁😁😁oda viszünk egy /kb egy hónapja lett komplett fék tárcsa/ jó autót és kapunk egy doboz alkatrészt! és azt mondta a gyereknek nem kér semmit a szerelésért!Azt sajnálom hogy a gyerek elhozta tőle a kocsit/meg hogy pont nem voltam otthon/ gondolta úgy sem mer neki szólni
-
#32577792
törölt tag
Akkor némi saját tapasztalat (Laguna II)
Bizony párszor megadta magát a levegő keringetés szabályzó kis villanymotor, emiatt beragadt pl, a meleg vagy a hideg levegő adott oldalon.
Gyári baromi drága, utángyártott nincs. Bontott van, elmentem szerelőhöz, kimérte, tájékoztat, hogy jó, de hogy meddig, az lutri.
Kb 2 hónapig volt, szóltam, adta a másikat, ez bírta.
A központi zár mechanikája szintén tré lett.
Gyári?
Fenét. Elmentem hozzá, telefon bontóba és nem Lagunát keres, hanem Megane-t, Hozzam el, csinálja.
Átpakolta amit kell, mutatta miért Megane. Kicsit módosítottak rajta, már jók.
Szóval lehet általánosítani, hogy minden szerelő szar, és le akar húzni, de ez nem igaz.
Ha kellett, SOS fogadott, laptop rá, diagnosztika, és mondta mi a helyzet, 4-5k volt a diag.Szerintem meg kell keresni aki ért hozzá és azzal javíttatni. Hirtelen több ilyet is tudok.
Jó autó ez, de olyan mint a nő. Szereti ha megkapja, ami kell neki. -
rob210
Topikgazda
válasz Ganz-[HUN] #45801 üzenetére
Az a baj, hogy manapság nem autószerelést tanÍtanak, hanem programozást, meg cserélést.
Azaz a gyári diag kiÍrja mia baj, te meg kicseréled az alkatrészt, még ha csak tekerni kéne két csavaron, vagy kicserélni egy darab gumicsövet akkor is.
Autószerelést mamár nem tanÍtanak.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen széket vegyek?
- 3D nyomtatás
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Napelem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Interactive Brokers társalgó
- További aktív témák...