Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
perge666
veterán
válasz
energy4ever #72413 üzenetére
Lehet hogy csutkán járatva kiürül a karbiból a benzin és ezért áll le.
Talán egy számmal nagyobb fúvókával bírná a csutkát,és 1-2-3km/h-val többet is menne.Amúgy ez annyira igénytelen hogy már jó,komolyan mondom hogy megtetszett,ez a modern babetta.
Kíváncsi lennék a 183 centi magasságommal és a 94 kilómmal hogy mutatnék rajta és hogy menne.
-
energy4ever
addikt
válasz
Tothgera30 #72417 üzenetére
Koszi, en sem fogom piszkalni, 4km-es munkaba jarosnak vettem. Oda minden eleg!
Olajat lecserelnem bennuk. De sehol sem talalok normalis infot, hogy milyen kellene bele. 10W40?
-
válasz
energy4ever #72415 üzenetére
Bár elég vakmerőségre vall, akinek egy ilyen Choi Nori original végsebessége nem elég. Elvileg elektronikus fojtás van benne, de én nem piszkálnám.
#72416 nyogo83: Azért a Morini Di-Tech és Piaggio Purejet nem említhető egy lapon. Előbbivel egyáltalán nem foglalkoznék, még a karburátoros verziójával sem. Utóbbi viszont kiforrott technika. Bontószökevények alapján nem érdemes konklúziót vonni, a köznyelv pedig a kintről behozott leütött Di-Tech-et azonosítja bármelyik injektorossal. Hozzászólásod utolsó részével részben egyetértek, vagy keresni kell gyárias, megkímélt darabot, vagy el kell felejteni.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
Tothgera30 #72414 üzenetére
Hat azert eleg sokszor lattam mar PJ-Di tech tulaj arcat megnyulni, amikor megtudta hogy a kuka kompresszor helyere kellet vadaszni valami bontottat, mert az ujra sokallta az 50k koruli arat vagy az ugyanennyibe kerulo injektort.
Szerencses esetben mind a kettot megnyerte egyszerre egy eladasra osszepakolt robogon.
Jellemzoen ugye a 120-150k koruli PJ-s vagy akar Di-tech-es robogoknal nagy esellyel benne van a dologban, es sajnos sokan ugy veszik meg, hogy nincsenek tisztaban ezzekkel.
Altalaban amikor ez kiderul, akkor megy a bontott dolgokkal a probalkozas otthon (mindenfele diagnosztika es meres nelkul, ami ezeknel kb elengedhetetlen), aztan ha epp mukodesre birjak, akkor megy is eladasra.Megmondom oszinten en is siman bevallaltam volna annakidejen egy par eves ismert eloeletu befecsis PJ-t.
De most jellemzoen boven 10 ev feletti technikat, jo esellyel bontatlan, gyari befecskendezovel/kompresszorral senkinek nem ajanlanam szivesen mint megbizhato rendszert, hacsak nincs tisztaban azzal, hogy 100k legyen zsebbe es ha megkotlik, rakja rendbe es lesz egy fasza gepje.Kicsit ezt a tizeneves 300k felett futott dizel autokhoz tudnam hasonlitani, gyari turbo es befecskendezo rendszerrel.
Csak akkor vedd meg, ha zsebbe van a turbo+befecsi rendszer ara es ugy szamolsz vele, hogy ha holnap kikonyokol, akkor nem faj kifizetni es rendbetenni. -
energy4ever
addikt
válasz
Tothgera30 #72414 üzenetére
Letezik, hogy valahogy lefojtja ott, ezert fulladt le, es ezert csokkent folyamatosan a sebessege mikor fix 38al mentem?
-
válasz
sityupityu #72405 üzenetére
Jó pár évet használtam Purejet befecskendezős (Piaggio NRG Power PJ) robogót. A befecskendező rendszerével soha nem volt gond. Bár én is vallom hogy nem mindegy milyen állapotút fognak ki. Ha megkímélt, gyárias, csavarok nincsenek kókányolva/elnyalva rajta, akkor ajánlott.
#72407 nyogo83: Alkatrész árak nem is olyan vészesek, inkább az ezermesterek és mindenféle szakik, akik el tudják cseszni a rendszert. A Pigi blokk tényleg frankó, bár gyermekbetegségei is vannak, de összességében az egyik legtartósabb mechanika.
#72413 energy4ever: Általában JDM robogókon gyakori, általában 35km/h fölött villan fel, pusztán azért hogy a vadászrepülő pilóta ne hajszolja magát gyorshajtásba.
-
energy4ever
addikt
Van 2db ChoiNori-m. Egyformak teljesen! Muszerfalan, van egy Speed szoveg, alatta egy led. Az egyik ilyen gepezetnel az emlitett led felvillan, es villog ha tobbel megyek mint 34(ott kezd villogni). 38-al mennek ezek amugy.
Egy hosszabb egyenes uton mentem fix 38-al, villogott a led persze, erre egyre lasabb lett, majd le is fulladt. Beinditottam, leallt. 4x-re maradt ugy, hazafele mar csak 33-al jottem, hogy ne villogjon az a led.A masik ilyen motorommal jott haverom. Sulyra szinte kilora pontosan ugyan annyi mindkettonk, de megis a masik alatta csak kb 36-37-el mehetett, tehat 1-2vel tobbel ment az amivel en mentem. Viszont nala nem is villant fel a led.
Mi lehet az a led?
Sebesseg mutato alatt a Speed felirat, es alatta a led.
-
flegga92
senior tag
válasz
KTMHobby3 #72411 üzenetére
Osztom én ismét ezt a véleményt. Eddig az LP vált be nekem, olcsó, az első 4 évet kibírt úgy hogy bent volt a robogóba a fűtetlen garázsba töltés nélkül. Mikor ez tönkrement vettem egy Yuasát első télen megadta magát, tavasszal vettem még egyet, télen kivettem, futott helyen volt 3-4 hetente töltve, nyár végén megadta magát. Most megint LP-t vettem hideg előtt fel lett töltve, 2 hetente járaton 10 percre, pöccre indul.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
SPeti1984 #72408 üzenetére
Tippre abbol adodik, hogy maskepp tuntetik fel regionkent ezeket az adatokat.
A hideginditasi aramot (CCA = Cold Cranking Performance) tobb szabvany szerint merik: SAE (Amerikai), DIN (Nemet szabvany), IEC (Nemzetkozi), EN stb stb.
Mindegyik szabvanynal mas es mas a kriterium, hogy mekkora kapocsfeszultsegnel, mennyi ideig, milyen homersekleten vegzik a merest. Es igy elternek a feltuntetett inditasi ertekek.Az egyik kep ami a .com-os Bosch pdf-bol van, az gondolom SAE szabvany szerinti ertekek, a masik pedig DIN lehet.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
Tothgera30 #72404 üzenetére
Thx! Bocs, jogos, Purejet
Viszont azt tovabbra is fenttarom, hogy 2t befecskendezos kerulendo abban az arkategoriaban ahol "csak ECU-t kell cserelni", "csak aprobb baja van" stb.
Szerintem befecsisbol csak 1 fajta megbizhato van 2T-ben: ami vagy ujkoratol a tied volt, vagy ismerostol vasarolt es ismered hogyan es mennyit hajtotta.
A nagy reszuktol nem azert szabadulnak meg mert hude jo, hanem mert nem talal hozza szerelot(vagy kijon a szeme mint a csiganak mikor meglatja az alkatresz arakat) es necces otthon butykolni.Egyebkent meg az a sima karbis Hi-PER Piaggio blokk ami a Libertyben van az tenyleg ajanlott, iszonyat strapabiro, ugye azok voltak NRG/Runner/Stalker-be is.
-
-
válasz
Tothgera30 #72404 üzenetére
2T-nél egyedül 1-2 japán robogónál csinálnak olyan megbízható és egyszerű szerkezetet ami a befecskendezős üzemanyag ellátást illeti, amire valóban azt lehet mondani, hogy nem kell "félni" tőle. Minden többire én is azt mondanám, hogy nem ajánlott. Persze ez is csak egy vélemény.
-
-
cool13
őstag
válasz
macilaci78 #72391 üzenetére
34 volt. Remek készülék. Külföldön jobban jár az ember vásárlásra adja a fejét. At, De.
On
Robogót vásárolnék. 2T-t. Piaggio Liberty a kiszemelt.
Volna egy, amire azt írják rossz az ECU. Ez a gyújtótrafót takarja? -
Rivaul
addikt
Rendben, nézek egy tűszelepet is meg szintet is. Köszönöm
-
huniross
tag
válasz
Rivaul #72392 üzenetére
Nekem ugyan egy Jog-om van, azon van az úszóház alján egy kis cső csonk és egy leeresztő csavar. Egy átlátszó gumicsövet kell a csonkra húzni, U alakban meghajtani és így lehet ellenőrizni az üzemanyag szintet. A service manual-jében egy rajzon mutatja, hogy hol kell lenni a szintnek. Anno még a zsigulimnál nem volt csonk, viszont ott úgy lehetett ellenőrizni, hogy mikor levettem az úszóház fedelet úszóstól, akkor megvolt, hogy meddig kell benzinnel tele lennie az úszóháznak. Érdemes többször leengedni, feltölteni az úszóházat, hogy stabilan működik e. Mondjuk azt nem tudom, hogy lehetne állítani a Jog-on szintet, mert emlékeim szerint műanyag az egész úszó és azt nem tudnám hajlítgatni, mint anno a zsigánál.
-
Rivaul
addikt
válasz
macilaci78 #72393 üzenetére
Valami spanyol billentyűzet. Vagy 6x ennyit javítottam elgépelés miatt de nem ellenőriztem vissza mindent az való igaz. A vesszőkre nincs mentségem. Most hogy a nyelvtani igénytelenségemért elnézést kértem, egy kis szerelési tanácsot is elfogadok
-
Vismajor01
addikt
Mostmar tenyleg mondjatok meg, hova vigyem a Yamaha Neo Sem. Legyszi!
Mar iszonyat huzza a belet, szetjott a kipufogo ezert rohadt hangos, nem megy az onindito, szet esett a standard, neha nem indul, szegeny mar nagyon ki van
Hova vihetnem h kipofozzak es nem fog csillioba kerulni?
-
Rivaul
addikt
Nem jutottam egyről a kettőre. Alapjárat stabil, ha húzom a gázt akkor pörög rendesen sztenderden. Elengedem megint alapjárat. Ez alapján gondolom a tű nem akad fel. Szúval akkor marad az úszó és megfolytja magát. Ez illik arra is hogy ha teli gázon elkapja akkor amíg húzom addig rendben van. Nah de ezt hogy orvosoljam? Már 2x szétszedtem, kézbe szépen jár, nem tudom mitől vagy miért akad fel.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
sityupityu #72390 üzenetére
A Parkside-nak volt nemrég beharangozva profi cucca is, fekete színben, erősebb, tartósabb, jobb akkuval... Emlékeim szerint 45k körül volt a nagy akkus csavarozó kofferrel, két akkuval.
-
-
suste
veterán
válasz
sityupityu #72388 üzenetére
a parkside előnyei:
-20k volt bolban (esetleg kéz alól még olcsóbb lehet, ha valaki eladja, mert gyenge autóhoz)
-akksis + szivargyújtós működés
-17,19,21 -es dugó fejek (nekem pont 18-as a robogón a főtengely anya, de a 19-es is lehozta amikor csak az volt kéznél, pedig ugye pont sokat számít az ütésnél, hogy ha laza....)hátránya:
-gyenge (autó kerékcsavarhoz egyáltalán nem ideális, bár ha ezzel húzod meg, akkor le is szedi, de valszeg fél év után már nem)A jobbak sokkal drágábbak (de pl szivargyútós használatot nem igen láttam ezeknél, vagy csak lehet hogy még drágábat kellett volna néznem?
), de ha elsősorban robogó szereléshez meg kisebb munkákhoz kell, akkor tökéletesen megfelel.
-
Én mind a kettőt használom, a légkulcsot is és ütve csavarozót is, helyzettől függ...Van olyan, hogy ha valami ismerősöm házhoz hív mert nem lehet mozgatni a robogót stb, akkor a csavarozó nélkülözhetetlen tud lenni. Meg egyéb más szituk is lehetnek. Tehát mind a kettőnek meg van a helye illetve a létjogosultsága. Ütve csavarozót most készülök cserélni, ha tudtok valami jó vagy akciós bolti vételt akkor azt linkelhetnétek ide. Köszi.
-
huniross
tag
Autószerelő műhelybe, gumisnak egyértelmű légkulcs, szigorúan jó minőségű. Évi háromszor variátor vagy kuplung lelazításhoz elektromos célszerűbb. Ha annyira fáj a 12 V akkor van akkus is, az is hibátlan.
-
dond
csendes tag
válasz
macilaci78 #72384 üzenetére
Nem kell hozzá 12V aljzat, én a szerelt robogó akkujára szoktam csíptetni a csipeszeit.. az autós szivargyújtós aljzat csak egy hozzá adott kiegészítő. Mindenki azt használ amit akar, de villany és kompresszor nélkül nehéz "levegőzni"
így engem már sokszor kisegített az utcán, ezért ajánlottam. Autómon még nem használtam, én sem amiatt vettem.
-
macilaci78
nagyúr
Ennek egy robogó mellett nem sok értelmét látom. A robogón nincs 12 V aljzat, sokaknak nincs autója sem a robogó mellett, ha mégis, korántsem biztos, hogy elfér a kocsival az éppen szerelt robogó mellett. Egy légkulcs+kompresszor bár nem fér be a hátizsákba, de ettől még kerekén húzható, pár tekerést akár áram nélkül is elbír tartályról, a fenntartása is olcsóbb, mint egy autónak.
Ha meg autóm van, akkor meg tök mindegy, hogy levegős, vagy elektromos kerékkulcsot szállítok vele.
Az út szélén a kocsiban meg nekem megfelel a gyári kerékkulcs is, annyi a titka, hogy úgy kell meghúzni a csavarokat, hogy az út szélén is tudd lazítani. Eddig még csak négyszer kellett kerékcserekor jelen lennem, de sokkal többször volt 1 bar alatti nyomás a pótkerékben... -
dond
csendes tag
Kompresszor helyett könnyebb és egyszerűbb egy elektromos kerékkulcsot használni vario/kuplung/hátsókerék-hez. Én ezt javaslom, még ha az aksid rossz is, egy autóról minden megoldható és befér egy hátizsákba
-
Vismajor01
addikt
válasz
Tothgera30 #72374 üzenetére
Nekem Yamaha Neo S motoromon egyik nap megállt a műszerfala. Se az odométer, se a km óra, se a benzinmutató megállt annyin, amennyit akkor mutatott.
3 nap múlva megjavult és ment minden tovább.
-
KTMHobby3
tag
válasz
macilaci78 #72378 üzenetére
Van egy Einhell kompresszorom, aminek 24 literes a tartálya és 8 bart tud. Mindenre alkalmas, amiket leírtál, van minden tartozékom hozzá, kivéve levegőskulcs működtetésére. Teljesen feltöltött tartály nem elég arra hogy 10 mp-ig működjön. 3-4 mp-ig teljes erővel dolgozik, utána folyamatosan elveszti az erejét, 10 mp-nél teljesen leáll. A kompresszor bekapcsol, de még folyamatos működés közben sem jobb a helyzet. Sokkal nagyobb tartály kellene ahhoz hogy jó legyen. Sajnos ennyit fogyasztanak a levegős kulcsok. A mi műhelyünkben az 5 báros levegőt csövön kaptuk, amit egy központi épületben állítottak elő 2 MW-os turbó kompresszorral, ezért pontosan nem tudom megmondani hogy mekkora tartály lenne elegendő, de szerintem bármelyik gumis meg tudja mondani.
-
siti
őstag
válasz
macilaci78 #72378 üzenetére
Lángvágót is szerezz be! Nem szorul meg ami folyik!!
-
macilaci78
nagyúr
válasz
KTMHobby3 #72373 üzenetére
Köszi az infót.
20 literes a tartály, de nem fog percekig tartó folyamatos üzemben menni a légkulcs. Azért vennék légkulcsot, hogy a variátorcseréhez ne kelljen speciális szerszámot venni (variátorrögzítőt, vagy a gyertya helyére csavarható dugattyúrögzítőt) és a légkulcs szélesebb körben használható, mint a speciális szerszámok.
Azzal is tisztában vagyok, hogy ez a kompresszor csak egy fokkal tud többet, mint a táska méretűek, festékszórónak, sarokcsiszolónak, stb alkalmatlan, ilyesmit nem is tervezek mellé venni. Van egy cső port kifújni, nyomásmérővel ellátott pisztoly kereket fújni, meg ez a légkulcs.
Van egy 10,8 V-os Makita akkus csavarozó, ahova az kevés, oda van egy Metabo ütvefúró, vagy a racsni, ha az is kevés, lesz a légkulcs, vagy öcsémtől elkérem a nagy Bosch SDS Plus-os cuccát, flex is van, stb. Lakótelepi patkányként szerintem sokkal több szarom van, mint az átlagnak. -
SPeti1984
senior tag
Szeretném még azt is megkérdezni, hogy egy Motowell Crogen RS robogóba milyen akkumulátort ajánlanátok? A könyve szerint ytx7a-bs való bele de ahogy lemértem nem is férne bele a helyére mivel ezek az akkumulátorok kb 150mm hosszúak míg a helye kb h:130 x sz:75 x m:111mm-es.
Jelenleg egy Banner bike bull agm 50314-es YTX4L-BS van benne ami már kezdi megadni magát hiába töltögetem. Szeretnék egy nagyobb teljesítményűt beletenni ha lehet
pl ezt lehetne szerintetek?
Varta YTZ7S-BS 507 902 011 120A indítója van ami jóval nagyobb mint a mostani 50A ez olyan 8.2 ezer+ posta
vagy olcsóbban esetleg
Landport YTZ7S-BS 6Ah/130A 6.5 ezer + posta -
nyogo83
Topikgazda
válasz
Tothgera30 #72374 üzenetére
Nem fogod meguszni, hogy ne szedd szet a muszerfal kornyeket.
Vagy a muszerfal csatlakozoinal van kozvetlenul kontakthiba, vagy a testeles nem okes.
Altalaban ha egyszerre tobbminden doglik meg, akkor valahol a negativ/testeles oldalon van gubanc.Lehet szimplan csak szetcsuszott vagy oxidalt csatlakozo is, egy sima szetszedes, pucolas segit rajta.
-
válasz
Rivaul #72370 üzenetére
Ha falsot szív valahol akkor azt könnyen le lehet ellenőrizni. Koppra betekered a levegőcsavart és ha nem áll le akkor valahol tényleges plusz levegőt szív. De én nem hiszem hogy ez lenne, az nem így mutatkozik meg mint nálad, nem szakaszos hanem állandóan jelenség.
Sokkal inkább olyasmi lehet mint amit KTMHobby3 írt. -
Érdekes jelenségre lettem figyelmes, a mai napon. MBK Ovetto/Yamha Neos robogóm műszerfala a mai naptól megszűnt létezni. Nem jelez vissza semmilyen információt, kivéve a távolsági fényszóró (kék) visszajelzője ég. Akkumulátor teljesen lemerült. Valakinek van tanácsa, amivel kezdjem a mókát?
-
KTMHobby3
tag
válasz
macilaci78 #72372 üzenetére
Szia!
Én több éven át használtam levegős csavar kihajtót, ipari műhelyben, most is van kettő, ismerem jól a működésüket. Nem a levegő nyomása a fontos, 5 bar is bőven elég, hanem a mennyisége. Sok levegőt használnak, ezért minél nagyobb a légtartály annál jobb. Nagyon jó eszköz, nagyon megszerettük a munkatársaimmal. Egy 2 tonnás villanymotort pecek alatt szét tudtunk vele kapni. Az M16-os csavar menetét simán meg lehetett szakítani vele. Igaz, az egy ipari német Demag volt. Nagyon finoman is lehet dolgozni vele. -
macilaci78
nagyúr
Van egy Betta kompresszor 20 méter spirál vezetékkel, a garázsban 2 helyen konnektor, meg 50 méter hosszabbító.
Amúgy meg 6,3 bart kér, 10 bar-os a kompresszor, de elmegy 12-ig, ha megcibálom a bajszát, szerintem csak 2-3 olyan csavar van, amihez kell a légkulcs, a többihez meg ott az akkus csavarozó, vagy a racsnis.Öcsémmel közösen vesszük, neki is van robogója, meg kompresszora is, 3 saroknyira...
Ő azt mondta, 50 k-tól már lehet jó légkulcsot venni. Na, erre, meg autón kereket cserélni nekem ez is bőven jó.
Ha neki nem, majd vesz magának.
-
huniross
tag
Na ja. Egy benzin szintet is érdemes ellenőrizni az úszóházban, ha már teljesen tanácstalan az ember.
-
Rivaul
addikt
Szimeringen nem látok semmit bár csak a vario oldalt néztem a víz oldalit még nem. Szívó csonkot körbenéztem jó állapotnak látom. Holnap megpróbálom ledugózni a szívatót akkor nincs változó az egyenletben. Nekem most már csak ez az egy tippem van. Terhelésre ez a bööööööö jön elő.
-
Rivaul
addikt
válasz
Rivaul #72365 üzenetére
Kuplung is kizárva. Szépen jár, nem szorul nem fog, a tárcsa fogja kicsit a kereket de ennyi. Üzemanyagot is kap rendesen ez valahol még is falsot szív. Viszont csak időlegesen. Széthullott és szórakozott a szívató. Most már csak annak a környékére tudok gondolni. Már nagyon unom.
-
suste
veterán
válasz
macilaci78 #72362 üzenetére
robogóhoz bőven! jó az akkus is, amit szintén lehetett olcsón kapni a lidle-ben (Parkside)
és akkor nem vagy helyhez (magasnyomású levegőhöz meg vezetékhez) kötve
én ezzel szerelem a robogót... -
Rivaul
addikt
válasz
sityupityu #72363 üzenetére
A találgatás is sokat segít mert hát ha van olyan amit nem néztem még. Az alapjárat egyenletes, pattogós most pöccre indul reggel is, falsot nem szív, ha túl lendül ezen a ponton akkor tartja az erőt és megy szépen. karbival próbáltam kevesebbet, többet adni. Az egész rendszert kipucoltam laborkörülményekkel 2x is, végignéztem mindenhova jut az üzemanyag. Gyertyába van kb 300km, megnéztem rendben van. Variot oda vissza hézagoltam, takarítottam és cseréltem. Egyszerűen már másfele nem mentem mint a kuplung oldal. Mielőtt letettem hibátlan volt. Ha most túljut ezen a lassú szakaszon akkor szintén jól megy. Egyszerűen magas.
-
válasz
macilaci78 #72362 üzenetére
Szerintem teljesen jó.
-
válasz
Rivaul #72361 üzenetére
Megfordult már az én fejemben is, hogy ha nem is magával a kuplungal, de a hátsó tárcsáddal lehet valami probléma (szorul). De szerintem tálán még sem ez lesz, és nem utolsó sorban ha már a hajtásig eljutunk, akkor előtte mindenképp ki kéne zárni az üzemanyag problémát. Így, hogy nincs az ember a motornál a leírásaid ellenére is csak pusztán találgatás minden amit mondani lehet.
-
macilaci78
nagyúr
Lesz a Lidl-ben jövő hétfőtől levegős motyó, köztük pneumatikus légkulcs. (30. oldal alja)
Ez mennyire alkalmas robogót szerelni?400 Nm, jobb irányba 3 fokozatban állítható, 7800 rpm, 6,3 bar. Kompresszorom már van.
-
Rivaul
addikt
válasz
sityupityu #72359 üzenetére
Megpróbálom felvenni majd. Most már még tanácstalanabb vagyok mert felraktam a hi-speed helyett a gyári mina variót másik csapszeggel és görgőkkel de így még rosszabb volt. Túl se jutott a 30-as bőgésen csak egyszer egy erősebb lejtőn. Kuplungnál okozhat valami ilyet? Már csak arra tudok gondolni. kicsit mint ha fogna a hátsó kerék. Azt hittem a kopottabb betétek miatt szorul már a munkahenger. Autóval jártam így de ezek után nem vagyok benne biztos. Az a baj hogy azt a rohadt kuplung anyát nem bírom leszedni. Volt egy barkácsolt eszközöm amivel leszedtem anno de legutóbb az is megadta magát...
-
válasz
SPeti1984 #72357 üzenetére
Ha nem akarsz nagyon belemenni, akkor a 3 közül a Giannelli Extra V2-öt mondom. Viszont ehhez kéne valami multivariátort is nézni, hogy az igazi legyen. Plusz pár görgőméretet is bekészíthetsz a hangoláshoz. A hangolás után, meg 1-2 számmal nagyobb főfúvóka fog kelleni a karbiba.
-
válasz
Rivaul #72358 üzenetére
Jó lenne hallani a hangját, mert így, hogy már ennyi mindent megnéztél nehéz eldönteni, hogy a valóban az üzemanyag ellátással van-e a probléma (pláne annak tudatában, hogy mielőtt elraktad a motort semmi baja sem volt), vagy pedig esetleg a hajtás szorulhat valahol. Ha ott lenne az ember, akkor hamar pontot lehetne tenni rá, de így nagyon nehéz... Nem tudod valahogy menet közben felvenni a hangot?
-
Rivaul
addikt
Emeltem azon is. Azért fura mert egyik pillanatról a másikra kienged és megy mint a barom, az órát fektetve. Akár végig 2km a fő utcán de a saroknál befordulva ahogy elengedem a gázt és lassítok megint ott marad és csak bőg.
Van egy másik variom másik görgőkkel lehet azt is megnézem ma vagy holnap...
-
SPeti1984
senior tag
Tavasszal tervbe van véve, hogy lecseréltetem a gyári kipufogót meg amit ilyenkor szoktak még. A motor egy Motowell Crogen RS. Mivel nem akarok nagyon belemenni a tuningba milyen kipufogót érdemes választani? Olcsóbbak között ezeket néztem:
Giannelli Extra V2
Tecnigas Q-tre
Arrow Street
Vagy ami ilyesmi árban lenne (30-ig) milyet ajánlanátok? -
siti
őstag
válasz
Rivaul #72354 üzenetére
Amikir az enyém torpant 30 körül, akkor a suber tűn emeltem 1mm-t. Bár a szerelő azerint azért nem ment mert dől bele a benzin, mégis az emelés segített rajta. Bowdenesnél passzolom hogyan kell állítani.
Aztán ott a leszabályoz probléma, amin gép mellett állva is max pingvineznék -
Tamás9x
őstag
válasz
Tothgera30 #72353 üzenetére
Tavasszal letesztelem, és beszámolok róla mennyire stabil. az tényleg érdekes, hogy a kettő között csak a blokkban történt változtatás. Nem nyugtat a gondolat, hogy plusz hűtés nélkül bírni fogja.
-
Rivaul
addikt
válasz
Rivaul #72352 üzenetére
Nah most vagyok tanàcstalan. Lebontottam mindent. Leengedtem a tankot direkt a vákumcsövet megszívva hogy lássam ott van-e a gond. Lejött az egész szépen. Benzin tiszta. Na nem baj. Tankot levettem, kiomostam de tiszta volt. Üa szűrő szintén. Rendben, ha ez kell akkor ez kell. Karbit levettem, az utolsó csavarig szétkaptam labor körülmények között. Tiszta felület, tiszta kéz, benzinnel elmos az utolsó csavar is és folyamatos féktisztító minden egyes munkafolyamathoz. Minden szelel, átenged, szuper. Összeraktam nem indul... Üzemanyagrendszert kizártam. Szívatót levettem, befogtam és pöc re indult. Oké. Szívató darabokra, elpucol minden eleme, kézzel megjárat, összerak. És jó. Indul, pöfög, rendben van. Örültem hogy végre rendben de nem változott. A próba úton is megkaptam a 20-30-as limitet. Ugrik szépen de egyszer csak letompul. Egy darabig így szenved aztán egyszer csak elkezd húzni és megy mind az ökör. Ha elengedem a gázt 3-ból 2x "leszabályoz". Olyan mint ha a görgők leragadnának de ott is elpicoltam fényesre mindent. Doppler görgőkbe meg van cca 100km vagy annyi se. Kezd kiakasztani.
-
válasz
Tamás9x #72346 üzenetére
Leginkább a mpedszerű csőváz, dobfékek, vékonyka (talán 28mm) becsúszárak ami miatt nem túl bizalomgerjesztő, erre a katalógus 45km/h-t ír. A 110-es pedig inkább 107ccm-es, itt pedig 70km/h-t határoznak meg végsebességnek.
-
Rivaul
addikt
Köszönöm a tippeket. Szétszedem akkor megint. Lehet leengedem a benzint is és a csapaot is megnézem.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Honor Magic7 Lite 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest