- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
siti
őstag
válasz
csabi94 #64415 üzenetére
"Mire érdemes figyelni ezeknél a nem annyira kis motorú léghűtéses, 4 ütemű motoroknál? Érdemes ilyet használtan venni?"
lutrimajd használat közben derül ki, hogy megérte, vagy nem. alapvető gond, hogy nem kell bele sok olaj, ami kopás esetén le tud fogyni két olajcsere között és rossz esetben úgy járnak vele, hogy nem is tudnak az alacsony olajszintről. Illetve a kétüteműn és autón szocializálódott felhasználók is csak lesnek azon, hogy 2-3e km-ként kell olajcsere. Ha nem csörög a motor az jó jel, de hogy 200km múlva adja meg magát vagy 20-30e, azt nem lehet előre megmondani. De a télen szétfagyott hűtővíz miatt nem kell aggódnod
(amikor 4 üteműt vettem, akkor számoltam azzal, hogy esetleg gyűrűzni kell, vagy akár új henger meg minden. most még megy, de 1-200km-enként utána kell tölteni kb egy deci olajat. tehát hetente kétszer. + mindig van nálam egy flakon olaj. szóval az enyém nem érte meg, pedig az első 500km-en nem volt látványos olajfogyás csak éppen volt közte egy olajcsere, így nem tűnt fel.... Van rajta kis olajablak, így csak napi rutin ránézni, hogy mennyi van benne. Ha a nívópálcás kupakra hagyatkoznék, akkor szerintem már besült volna. Olajszint visszajelző lámpa meg nincs az enyémen, vagy csak még nem jutott el odáig, hogy világítson, vagy kiégett mert annyit ment olaj nélkül.)
-
Micsurin
nagyúr
válasz
csabi94 #64415 üzenetére
Peoplet nem ismerem, de maga a Kymco megbízható, még decemberben vettem egy Quannont 18.000 kilométerrel, lassan meg van a 30.000, és eddig csak a kopó dolgokat kellet cserélni. (olaj, betétek stb, lánc szett, meg akkut) ha nem valami olaszból jött futár vackot veszel kimennek a világból!
-
csabi94
őstag
Sziasztok!
Kymco People S125, és S200-ról szeretnék véleményeket kérni.
Egyik barátom évek óta egy 150 ccm-es Kymco People-el furikázik, nagyon megbízható motornak tartja.
Mire érdemes figyelni ezeknél a nem annyira kis motorú léghűtéses, 4 ütemű motoroknál? Érdemes ilyet használtan venni? Nagyjából mindben 20-30 ezer km van, gondolom ennyi idő alatt nem használódhatnak annyira el.
Arról már volt itt szó, hogy 150-est van aki használ kismotorként, van aki nagyon ellene van, én azt hiszem, hogy amíg nem kell minden kismotorra műszaki, itt vidéken biztonságban vagyok a rendőröket tekintve. Egyszer igazoltattak az F12-vel, de a motorra rá sem néztek. Nyilván 100-al nem fogok előzgetni vele.
Köszönöm a segítségeteket előre is!
-
-
csaby69
csendes tag
Sziasztok!1 hónapja vettem egy ötvenes runnert,nem is volt gond vele mentem 300 kilómétert.Ma viszont egy kattogás ropogás és nem ment tovább ,leállitottam sem öninditóval sem rugásra nem tudom elinditani.A variátor szij felől lebontottam a fedelet,De a görgőkhöz hogyan férek hozzá mit kell még levenni?
A főtengelyt hogyan tudom átforgatni hogy kiderüljön nem szorult -e meg?Ehhez a vizhűtéseshez is lehetne kapni 70-es blokkot? -
-
mumtaz
senior tag
válasz
bajaki #64409 üzenetére
Magamból kiindulva én az SR-t venném meg, bár az F12 sem rossz. Hogy az index visszajelzője nem jó (izzó), vagy a hőfok, az engem nem tántorítana el, mert ezek eléggé filléres dolgok a motor reputációjához képest, hogy milyen jó. F12-t is sokan szeretik ês mindkettőhöz van alkatrész (bontott vagy új) szarásig. Bár én meghibásodásról inkább az F12-ről hallottam többször. De persze nyilván minden elromlik egyszer.
Az sokat számít, melyik tetszik jobban és melyik nyergében érzed jól magad. -
Rico45
őstag
válasz
sityupityu #64388 üzenetére
Szia!Minden másnap indul.De akkor első rugásra :-)
Ha sok anyagot kap akkor sem szeret indulni? -
bajaki
őstag
Sziasztok!
Robogó vásárlására adtam a fejem.
Kb. 150k-t szánnék rá + bukósisak.
Amiket eddig nézegettem: Aprilia SR 50, Piaggio NRG 50, Malaguti F12, Gilera Stalker (esetleg), Gilera Runner.Nem túl nagy a választék sajnos. Tuningmentesben gondolkozom, szigorúan 50 ccm-ig. Igaz, elkezdtem nemrégiben az A2-es jogosítványt, mégis segédmotort vennék, mert jelen helyzetben napi max. 10-15 kilométernél többet nem lenne használva, az is városon belül. Nézegettem a rendszámos Runnereket, de alig találni, amik meg vannak azok elég leharcoltnak tűnnek. Akkor nem beszéltünk az átírásról sem még... annyit most nem szánnék motorra/robogóra.
Nem vagyok éppen kis termetű és súlyú, szóval ezt is figyelembe kell venni.
A napokban mentem az ismerősöm Piaggio NRG 50-esével, meglepően jól ment alattam is.
Helyben találtam a napokban egy Aprilia SR 50-et. Róla lenne szó. Mentem is vele, laikusként, amennyit én értek a motorokhoz, jónak tűnt, fékek jók, jól gyorsul. Az eladó szerint 75 km/h óra körül van a vége. 140-ért adná oda, olcsóbban nem akarja. Azonban annyi bibi van a motorral, hogy a vizhőfokjelző és az indexvisszajelző a műszerfalon nem működik (maga az index megy).
Nyilván még visszamegyek "szakértőbb" személlyel ha a megvételnél döntök. Ebben az állapotában megérheti a 140-et? Rosszabb esetben mennyibe kerülhet az említett hibák javítása? Baromi zavaró volt a próbakör alatt, hogy nem láttam, hogy megy-e az index...Ugyanennél az eladónál van egy Gilera Stalker is. Őt még nem sikerült megnéznem, de ha minden igaz költségmentes állapotban van. 110-ért adná. Viszont az eleje nem igazán jön be a Stalkereknek, elég csúnyácska. Nem lehet első sárvédőt bütykölni ezekre? Úgy egy fokkal tűrhetőbb lenne.
Illetve a holnapi nap folyamán lesz elvileg egy Malgauti F12 is, viszont az léghűtéses, 2000 körüli évjárat. Ez is 110.
Mind a három említett motorban új akksi van, az Aprilia-n új gumik is. Nyilván látatlanban nem tudok még sok mindent az utóbbi kettőről, mindenképpen megnézem őket, de eléggé a Malaguti felé húz a szívem.
Mit ajánlotok?
-
norbert1998
nagyúr
Ami érdekes volt, a csoveket leszedtem, sűrített levegővel kifujattam, meg félig szetszedtem a pumpát, aztán a tonkremeno csavarok miatt inkább összeraktam. Most majd ki kell fúrni belőle őket és atmenovel összerakni.
Szóval, amit ezzel akarok mondani, azután működött, hogy ezt megcsináltam kb 2 hétig, és egyre rosszabb lesz. Ha az első roffenesnel nagy gázt adok, akkor elég könnyen beindul, csak 20 mp önindító kell neki.
Majd ha megjön a szíj, nekiesek. Meg lefujom a festék hiányos muanyagokat is, és akkor az oldalán lévő horzsolast leszámítva hibátlan gép lesz. -
mumtaz
senior tag
Csak nem tudok nyugodni. Vettem egy olcsó kínai 70-es hengerszettet próbának, hogy sikerül-e az üzemanyag szabályzás megváltoztatása. Ha nem, akkor vettem egy levélnehezéket. Ha igen, akkor megyek vele, amíg bírja, aztán kap valami jobbat.
Mondjuk öröm nincs sok, mert leállt az AC-m valami miatt. Mintha érintkezési hiba lenne. Lehet, hogy ma megnézem.
Vettem új szíjat is, mert már érett a csere.
-
gabe_
őstag
válasz
norbert1998 #64404 üzenetére
Ha vissza engedi a benzint, akkor először érdemes átnézni a csöveket, hogy nincs-e tömítetlenség. Ha nincs, akkor nagy eséllyel a szakadt membrán lesz a gond, amit simán lehet cserélni, ha lehetne kapni.
Nekem szerencsém volt, mert találtam majdnem ugyanolyan anyagú, és vastagságú műanyag lapot amiből a membrán készült, így kis kézügyességgel tudtam gyártani hozzá újat. Jól felszerelt műhely sem kellett hozzá, csak egy csavarhúzó, szike még olló.
Összeraktam, azóta is vígan muzsikál, nem ejti vissza a benzint, a motor pöccre indul azóta.
(Ha nem mobilnetről lennék, még fényképem is van a műveletről) -
larpi
tag
válasz
sityupityu #64400 üzenetére
Köszönöm az infókat.
Akkor a hétvégén megnézem pontosan a fent lévő szij méretét és a szerint vásárolom az ujjat. -
norbert1998
nagyúr
válasz
dugynok #64403 üzenetére
Nekem talán nem. Dekni nékül beindítva nem láttam nyolcast a főtengelyben. Bár tény, hogy nem adtam nagy gázt neki, mert azért mégsincs rajta burkolat.
Hát mindegy, most legalább tényleg patent lesz, főleg, ha a szivattyút is megnézzük.
Apropó szivattyú:
Ez ilyen vákumos. Ha visszaengedi a benzint (gondolom az engedi vissza és nem más) az mennyire javítható egy jól felszerelt műhelyben? -
dugynok
senior tag
válasz
norbert1998 #64401 üzenetére
Örülj, ha a főtengelyt nem rángatta meg... Nagyrobis topicba husti is így járt, neki bántotta a főtengőt asszem.
-
válasz
norbert1998 #64401 üzenetére
Pedig tudnak. Én láttam már olyat is, hogy az elszakadt felgyűrődött szíj szétverte a deklit.
-
norbert1998
nagyúr
válasz
sityupityu #64400 üzenetére
Mert valaki azt mondta, a szíjak nem szakadnak.
-
Kb max másfél milliméteres kopásnál már általában cserélni kell. (én már hamarább szoktam)
Néha le kell venni a deklit és szemrevételezni a szíjat, hogy egyáltalán milyen állapotban van. Ha külsőleg rendben van utána jöhet egy mérés, hogy tudjuk pontosan mennyi is hiányzik belőle. Nem csak a megtett kilométer, hanem egyéb dolgok is befolyásolhatják egy szíj kopási ciklusát.
Egyébként kopott szíjnál végsebesség csökkenés is tapasztalható, ami a kopás mértékével csak tovább fokozódik.Az ékszíj ára a legtöbb esetben tükrözi a minőségét is. A drágább szíjak felmelegedve általában kevésbé hajlamosak a csúszásra, mint az olcsóbbak.
A kevlár szíjak kopásállósága a legjobb, másképp is viselkednek mint a sima szíjak. Hidegen nem tapadnak annyira mint a normál szíjak, viszont hatalmas előnyük, hogy bemelegedve egy fix, állandó tapadást képesek tartani. Természetesen nem csak tapadása és a kopásállósága jobb, hanem az egyéb terheléseket-erőhatásokat is jobban viseli. Kevésbé hajlamos nyúlásra, szakadásra.
Viszont kevlárszíjat nem érdemes széria robogóba belevenni. Csak a tuningolt motoroknál van igazán értelme, illetve a gyárilag erősebb nagy köbcentis robogóknál.Még érdemes megjegyezni, hogy a különböző gyártók szíjai ugyanahhoz a típushoz gyártva is nagyon eltérő lehet. Leginkább a hosszukat tekintve. Gyakorlatilag ki lehet jelenteni, hogy a gyárilag megadott szíjhosszok még a legminőségibb szíjaknál sem felelnek meg a valóságnak (rövidebbek).
(#64395) norbert1998 Olyan kopásnál már kellet volna cserélni. Ha meg láttad, hogy eleve repedezett akkor nem is értem, hogy miért nem tetted meg.
-
larpi
tag
válasz
norbert1998 #64397 üzenetére
Nekem meg van az évjárat szerinti szervízkönyve (net) és onnét néztem ki a méretet, ez mellet a bolt honlapján a típushoz is ugyan azt a méretet adják.
De lehet hogy megnézem előbb, nem nagy dolog lekapni azt a burkolatot. -
norbert1998
nagyúr
-
larpi
tag
válasz
norbert1998 #64395 üzenetére
Köszi a választ!
A hétvégén megtekintem az enyémet, és valószinűleg addig beszerzek egy újat is. Ha úgy döntök hogy cserélek akkor megúszom egy szereléssel. -
norbert1998
nagyúr
Rénézés és vastagságmérés, legfőképpen. Bár az enyém sem volt olyan vészes, mégis
elszakadtrobbant. Ráadásul nem is gyorsulásnál, egyszerű országúti 70-es közeli tempónál, ami még csak nem is a vége (csak sík terepen)
Nagyon enyhén repedezett volt a felülete, meg 18 helyett 16.5 mm vastag volt. -
-
larpi
tag
válasz
norbert1998 #64392 üzenetére
A képeket látva vetődött fel bennem egy kérdés.
Tavaly vettem egy 50 2T Scarabeot, az óta közel 3000km-t mentem vele. Jól megy semmi baj vele, na de mikor is kell meghajtó szíjat cserélni? Futott x km után, vagy szemrevételezéssel lehet eldönteni? Esetleg érezhető valami előjele az elhasználódásnak?
Az árak is eléggé szórtak 3,5e - 13e-ig kapni 5 félét. A legdrágább a kevlár szíj, megéri-e az árát? -
norbert1998
nagyúr
Üdv!
Ezt így itthagyom nektek -
zoltanz
nagyúr
Ha hidegen önindítózom (elötte gyújtás nélkül rugom 2x) hangos kattanó hangot ad a motor. Melegen nam ad ilyen hangokat.
-
Rico45
őstag
válasz
sityupityu #64388 üzenetére
Rendben!Holnap meló után meg fogom próbálni.
Mala F12 :-) Van rajt berugókar.
Annyira el tud menni a kedvem a motorozástól ,mikor ilyeneket csinál.
Köszi a választ!
Jóccakát!
Holnap írok! -
válasz
Rico45 #64387 üzenetére
Csinálj egy olyat, hogy kitekered a gyertyát amit szépen eltisztítasz, gyertya nélkül pedig rugdosd meg jó párszor, "szellőztesd" ki az egészet amennyire csak lehet. Gyertya vissza, majd próbálj meg egy normál indítást.
szerk: Mi ez egyébként? Csak azért kérdezem, hogy van-e egyáltalán berúgókar rajta.
-
Rico45
őstag
válasz
sityupityu #64386 üzenetére
Igen ez lenne
-
-
Rico45
őstag
Sziasztok!
Megint én!
Új vákumos benzincsap+új automata szívató! Benzin sehonnan nem szivárog.
Viszont,csak akkor indul ha benzint fecskendezek a gyertya helyére!
A gyertya eléggé benyás.Most mit kéne még tennem ?
-
Ez egy fura kérdés. Inkább neked kéne elmenned egy boltig a motorral és megbizonyosodni róla. Ott ki tudod választani, hogy melyik tetszik neked és, hogy befér-e a tartóba.
-
adriano18
tag
Sziasztok! Tegnap vettem egy Aprilia sr 50 motort, 2007-eset. A kérdésem az lenne, hogy tudtok valami olyan bukósisakot ajánlani ami belefér az ülés alatti bukósisak tartóba?
-
moriak
tag
Sziasztok. Vespa GT200-ról mi a véleményetek? Bármilyen személyes és/vagy nem személyes tapasztalat is érdekel.
Köszönöm.
-
Micsurin
nagyúr
Van itt olyan akinek lenne néha kedve kerülni egyet?
Most voltunk barátokkal (két kis Cbr, Wr125 meg a Quannon ) lent Balatonnál, megkerültük majd vissza Pest, nagy élmény volt, még annak ellenére is, hogy kényelmes utazonk csak 100-110 közt volt ezért a pályát offolnunk kellet, mert nem szerettük volna a kisvasakat végig 120-130 közt nyelezni!
Kawa Er-5-ről tud mondani valaki valamit? Jött egy szembe és megtetszett a gép. Vagy arról már inkább csak a másik csopiban fogok infót kapni ? (ott rákeresve megoszlottak a vélemények) Jó a Quannon, csak nagyon kevés már most 6.000km után az a 14 lóerő!
-
-
Rico45
őstag
válasz
sityupityu #64368 üzenetére
Igen annyi a benzincsapnak!Ennél egyfolytában engedi a benyát.
A régi mocimnál meg az volt a gond,hogy sehogy nem engedte átt a benzint.
Ezért gondolom hogy egyszerűbb egy kis manuális benzincsap azt hali :-) -
válasz
sityupityu #64368 üzenetére
Azért van olyan oldalsztender, hogy már szinte fekszik a motor. Ezt azért jó lenne látni.
-
-
-
siti
őstag
válasz
Rico45 #64360 üzenetére
ha karbi jó és a tűszelep is zár, akkor talán még a benzin szint magas a karbiban. Ha állítottál a tűszelepen, és most nem indul és nem is folyik a benzin, akkor meg akkor is zár, mikor nem kéne. az hogy hol jó? meg nem mondom innen. de lehet csak a tűszelep kopott és hiába állítgatsz rajta, vagy nem zár, vagy a benzinszint nem lesz jó.
esetleg a vákuum csap átereszt és folyik a benzin a vákuum csőben, onnan meg a motorba? bár ez is rögtön kiderül, ha lehúzod a vákuumcsövet. nem ismerem a vákuumcsapok belső lelki világ, ez csak egy tipp.
a karbin van túlfolyó, nálam akkor se jött ki onnan az összes benzin, amikor direkt ki akartam folyatni, szóval az oldal standered kevés lesz hozzá.
-
Rellind
senior tag
válasz
Rico45 #64360 üzenetére
Ha megvan a megoldás oszd meg majd itt pls, nekem is van ilyen problémám. Légszürő házból csöpög a cucc. Bár most napok óta nem. Oldal kitámasztón van a gép? Nekem egyik motorszerelő azt mondta azért csöpög. Ott is hagytam a francba,nem vagyok egy zseni de ezt nem viszem be.
Én a karburátorra gyanakszom...
Amúgy most a legkisebb rúgásra elindul. -
humbuktomi
csendes tag
Sziasztok!
Van egy kínai négyütemű 50-es robogóm. Egy olyan problémám van vele, hogy néha 3-4 perccel az indulás után menet közben a fordulat visszaesik alapjáratra, mintha elengedném a gázkart, de nem engedem el és nem reagál, ha húzom. Miután megállok vele lefullad. Ekkor úgy 10 perc várakozás után tudom csak elindítani és utána minden jó, nem fordul elő.
Kaptam tippeket, hogy a vákuumos benzincsappal lehet gond, ezért le is ellenőriztem. Ha jól tudom, csak járó motornál kellene engednie a benzin folyását, vagyis amikor szívást kap a karbiból. Nekem viszont bőven több kijött, amikor lehúztam a szűrőről a csövet mint amennyi bennmaradhat a szűrőben és a csőben. jól tudom, hogy akkor rossz a benzincsap? Lehet ez az említett hiba forrása? -
Narancs
őstag
Sziasztok!
Ezen a fajta úszón és tűszelepen hogyan lehet úszószintet beállítani?
Nekem is ilyesmi van az ötvenes 2t runnerem weber karbijában, hogy nincs rugó, hanem a tűszelep talpa csak belecsúszik az úszó végén kiképzett műanyag helyre.
-
Rico45
őstag
Sziasztok! (Malaguti F12 )
Problémám volt eredeti állás szerint,hogy folyt a benzin a hengerből meg a kipufogóból.(Malaguti F12 )
Így indult szépen pár rúgásra .
Aztán ellenőriztem a vákumos benzincsapot és működik ahogy kell!
Szétkaptam a karburátort,és kipucoltam + állítottam a tűszelepen.Nem szivárgott!
Aztán az lett a problémám,hogy így meg alig kapott üzemanyagot.Csak úgy indult ha fecskendeztem benzint a gyertya helyén.
A kérdésem hogy lehetne eltalálni valami középutat hogy jó legyen?
Az sem érdekelne ha 5-10 rúgásra indulna,csak ne szivárogjon a benzin.Amúgy a moci amúgy rendben van.
-
mumtaz
senior tag
válasz
benceman00 #64356 üzenetére
Na jahh. Bár én most fogok próbálkozni a Jetforce kisebb tuningjával.
Ez kb. annyit tesz, hogy rendeltem egy olcsó (nagyon olcsó) 70-es hengerszettet, amivel ki akarom próbálni, hogy lehet-e egy pár trükkös megoldással az injektort hozzálőni. Ha nem, akkor a henger pihenőbe megy. Ha igen, akkor vagy eljárkálok vele, vagy azonnal kap valami másik hengerszettet.Voltaképpen azért próbálkozok vele, hogy egyáltalán megtudjam, hogy lehet-e, másfelől meg kéne egy picike plusz nyomaték.
-
buffon75
csendes tag
Üdv!
Nem tudom találkozott e már valaki hasonló problémával van egy 2006 évjáratú Piaggio NRG Power DD robogóm már digitális kilométer órával (sajnos) és folyamatosan megbolondul kikapcsol menet közben kiír C 2.0 hibakódot valószínűleg, olyat is csinál hogy átvált mph-ra majd vissza, vagy éppen lenullázza a kilométert majd visszatér újra a régi km. Egy kis segítséget kérnék nem e látott találkozott már ilyennel.
Előre is köszönöm -
siti
őstag
válasz
sityupityu #64355 üzenetére
abból az irányból közelítettem én is először, hogy egy 70-es henger, kipuf, karbi, majd az egész variónak a hangolása. De a 70-es miatt úgy éreztem végig, hogy csalok az 50-es kategóriában, és ott volt bennem, hogy mit lehetne kihozni egy 125-ből, ha azt kezdeném fejleszteni. majd a kiszámolom mibe kerül után, ez nekem fájdalmas összeg már és mennyire lesz használható napi használatra (jó dolog szétszedni és összerakni a motort, no de szezononként új dugó/henger?
). úgyhogy más irányból nézem, abból építkezek, amit a gyár adott (nem sok), mert a cseréljük nagyobbra már átmegy a fejlesztésbe. továbbra is nekem.
benceman00
hobbiból is lehet szerelni és karban tartani motort, hogy mindig jól menjen és mindenki a zsebéhez mérten tud + lóerőket előcsalni. Ez rendben is van. de ha már 70es alu henger, akkor újra megkérdem, miért nem 125 vagy miért nem gyári 50? a szerelés élménye a gyári vasnál is megvan, persze a kilőni érzés nem lesz -
benceman00
tag
válasz
sityupityu #64355 üzenetére
+1
Aki csak a plussz teljesítmény miatt tuningolna annak nem éri meg, az vegyen nagyobb gépet.
De aki hobbiból tuningol és elvezi minden percét a szerelésnek (mint én) annak tökéletes.
-
Nagyon rosszul közelíted meg a dolgot.
Felesleges ezeket nagyobb köbcentis motorokhoz hasonlítani, meg hogy mit tudnál ennek az árából venni. A robogótuning nem erről szól. Ez egy hobbi! Arról szól, hogy 70 köbcentiből mit tudsz kihozni. Ezek 20-22 lóerős robogók.
Én is nagymotorozom, de teljesen el tudok vonatkoztatni illetve külön tudom választani a két dolgot, ha robogózom vagy csak bütykölöm őket.Milyen fúrásról beszélsz?
Ezek gyárilag 70-es racing alu hengerek, kimondottan ilyen célra készültek. Hetvenes vashengert te fúrathatnál 100 fölé is (ha tudnál), a büdös életben nem menne így.
-
siti
őstag
válasz
sityupityu #64353 üzenetére
hááát, őőőő, amikor azt számolgattam, hogy nagyobb henger (fúrni kell), vezérmű (4T) nagyobb szelepek, meg főtengely meg kuplung, szíj, kipuf, meg nagyobb karbi meg egy sor matrica pölö: tuning, sport, 46, monster in the tank, akkor már bőven ott tartottam, hogy kijönne egy 250-es, amit használni is lehet minden nap
vagy hagyom ahogy van az 50-est és megmarad a nyélgázon megyek végig öröme (meg a lejtőn hátszél 70-el
)
persze ez már más kategória, csak sajnálom a pénzt hogy verseny technikát hozzak közútra. ha meg beütne a lottóötös, akkor meg életemben először szalonból vennék motort, de lehet akkor is beérném a 125 cc-vel.
-
-
mumtaz
senior tag
válasz
adriano18 #64346 üzenetére
Ezt észre sem vettem.
Az attól is függ, hol állt 1 évig. Ha kint a szabadban és a borostyánt is le kellett irtani róla, na az gáz. Ha zárt helyen, akkor nincs akkora gond, de azért mindenképpen ki kell önteni belőle a megromlott benzint (ha van benne), valamint egy alapos üzemanyag rendszer átmosás mindenképpen kell.
-
mumtaz
senior tag
válasz
sityupityu #64350 üzenetére
Jaja. Azért mondom. Béna gyerek. Nem való az ilyennek a kezébe, ha nem tud bánni vele. Inkább seprű lovon nyargalászna, az való neki.
Ammmmatőőőr.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gitáros topic
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Linux kezdőknek
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Fűnyíró topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Politika
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Smart Fortwo - 600 Benzin - Kabrió - Klíma - Nagyon szép állapotban
- Álmodj nagyot: RTX4060-tulajdonosként! 0% THM-re is!
- Eladnád a telefonod? KÉSZPÉNZES OKOSTELEFON FELVÁSÁRLÁS azonnali fizetéssel!
- Lenovo Thinkpad T480 csak belső akku. 8-32GB 256GB-2TB
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i7-G7 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest