Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bajaki

    őstag

    válasz sityupityu #68956 üzenetére

    Én sem vagyok érte túlzottan oda, magamnak biztos nem szerelnék be ilyen kütyüt. Inkább arra irányult a kérdés, hogy mekkora munkával járhat beszerelni egy ilyet, de akkor valószínűleg tényleg nem nagy meló.

    Mindenképpen megnézem a hétvégén a motort és értekezek majd. Köszönöm a segítséget! :R

  • bajaki

    őstag

    válasz sityupityu #68954 üzenetére

    Logikus amit írtál a légszűrőházzal kapcsolatban.
    Igen, nagyjából tisztában voltam ezekkel a tényekkel amiket leírtál, az biztos, hogy nagyon oda kell figyelni és jól meg kell nézni. Remélhetőleg nem kerüli el majd semmilyen apróság a figyelmemet, már amit észre lehet venni.

    Egy dolgot elfelejtettem írni az előző hsz-emben. Elvileg megcsinálták, hogy távirányítóval lehessen indítani a gépet, illetve valami riasztóféle is van benne. Ez vajon mekkora munkával járhatott? Már csak azért kérdezem, mert ha szakszerűtlen kezek által kerül bele mindez, akkor az negatívum bőven.

  • bajaki

    őstag

    Sziasztok!

    Lassan 2 éve elégedett tulajdonosa vagyok Gilera Runner 50 SP robogónak. Igaz, nem sokat volt használva, a 2 év alatt jó ha 1500-2000 km-t tettem bele (most hirtelen nem tudom pontosan mennyivel vettem).
    Most azonban úgy adódott, hogy rendszeresebben is tudnék motorral munkába járni, azonban mivel nem vagyok kis termetű egyén (~120 kg :B ), jelenleg csak úgy érzem, kínzom a kis 50-es konstrukciót, nem igazán alám való, no meg egy kicsit dinamikusabb gyorsulásra is vágyom. Néha-néha eljárnék motorozgatni a munkába járáson kívül is.

    Szóval, arra gondoltam, hogy leváltom egy 180-as, rendszámos FXR-re (A2-es jogsim van). Mit gondoltok, elég lehet ilyen alkatú ember alá is?

    Ha minden jól megy, szombaton megyek megnézni egy példányt. Konkrétan ezt.
    Van 1-2 ismerősöm aki kicsit jobban ismeri ezeket a motorokat, de sajnos most egyikük sem ér rá, így kénytelen leszek egyedül menni és az 50-essel szerzett tapasztalataimra, illetve az olvasottakra/hallottakra hagyatkozni, valamint a telefonos távsegítséget igénybe venni a haverok részéről. :D

    Ami így egyből feltűnt nekünk, hogy 125-ös SR légszűrőház van rajta, illetve 50-es első lámpatest (bár ebben nem vagyok biztos).
    Mire kell külön figyelni az FXR-nél, ami mondjuk az 50-es testvérénél nem jöhet elő?
    Blokkttartó szilenteket olvastam, hogy szokott gond lenni. Ne csörögjön zörögjön gondolom, egyenletesen húzzon, szívató működését megfigyelni, stb.

    Mit gondoltok, érdemes megnézni ezt a példányt a képek alapján? :R

  • bajaki

    őstag

    Sziasztok!

    Robogó vásárlására adtam a fejem. :) Kb. 150k-t szánnék rá + bukósisak.
    Amiket eddig nézegettem: Aprilia SR 50, Piaggio NRG 50, Malaguti F12, Gilera Stalker (esetleg), Gilera Runner.

    Nem túl nagy a választék sajnos. Tuningmentesben gondolkozom, szigorúan 50 ccm-ig. Igaz, elkezdtem nemrégiben az A2-es jogosítványt, mégis segédmotort vennék, mert jelen helyzetben napi max. 10-15 kilométernél többet nem lenne használva, az is városon belül. Nézegettem a rendszámos Runnereket, de alig találni, amik meg vannak azok elég leharcoltnak tűnnek. Akkor nem beszéltünk az átírásról sem még... annyit most nem szánnék motorra/robogóra.

    Nem vagyok éppen kis termetű és súlyú, szóval ezt is figyelembe kell venni. :D A napokban mentem az ismerősöm Piaggio NRG 50-esével, meglepően jól ment alattam is. :)

    Helyben találtam a napokban egy Aprilia SR 50-et. Róla lenne szó. Mentem is vele, laikusként, amennyit én értek a motorokhoz, jónak tűnt, fékek jók, jól gyorsul. Az eladó szerint 75 km/h óra körül van a vége. 140-ért adná oda, olcsóbban nem akarja. Azonban annyi bibi van a motorral, hogy a vizhőfokjelző és az indexvisszajelző a műszerfalon nem működik (maga az index megy).
    Nyilván még visszamegyek "szakértőbb" személlyel ha a megvételnél döntök. Ebben az állapotában megérheti a 140-et? Rosszabb esetben mennyibe kerülhet az említett hibák javítása? Baromi zavaró volt a próbakör alatt, hogy nem láttam, hogy megy-e az index...

    Ugyanennél az eladónál van egy Gilera Stalker is. Őt még nem sikerült megnéznem, de ha minden igaz költségmentes állapotban van. 110-ért adná. Viszont az eleje nem igazán jön be a Stalkereknek, elég csúnyácska. Nem lehet első sárvédőt bütykölni ezekre? Úgy egy fokkal tűrhetőbb lenne.

    Illetve a holnapi nap folyamán lesz elvileg egy Malgauti F12 is, viszont az léghűtéses, 2000 körüli évjárat. Ez is 110.

    Mind a három említett motorban új akksi van, az Aprilia-n új gumik is. Nyilván látatlanban nem tudok még sok mindent az utóbbi kettőről, mindenképpen megnézem őket, de eléggé a Malaguti felé húz a szívem.

    Mit ajánlotok?

    :R

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés