Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • oliwire

    őstag

    válasz 30z.Samu #49200 üzenetére

    Hát most próbálok egy gyors leírást írni a karbi beállításáról, de telefonról vagyok, így lehet eléggé ömlesztve lesz. :D amúgy lehet ez is fent van a Google által megtalálható weboldalak valamelyikén, de amit múltkor olvastam, nem volt annyira tiszta elsőre, de egy ismerős elmagyarázta, az alapján állítottam be, és jó lett.
    A motort üzemi hőmérsékletre kell hozni, kb 10-15 percig járasd. Utána a levegő csavart teljesen be kell tekerni, majd 180 foktól 480 fokig ki kell tekerni. Ez típustól függ, nekem elég volt egy fél fordulat is, hogy elég levegőt kapjon, valahol meg másfél is kell. Le fog fulladni, mikor teljesen becsavarod a csavart, utána próbáld először fél fordulatot kicsavarni, majd beindítani. Ha beindul, akkor már az alapjáratot kell bütykölni, ha nem indul, akkor adj rá még egy kis levegőt. Ha jár a motor, az alapjáratot addig állítod, míg épp el nem kezd forogni a kerék. A gázadást jól kell vennie, és vissza kell tudnia jönni a gázfröccs után alapjáratra.
    Ha valaki másképp csinálja, ossza meg kérem, mert én is szívesen tanulok :)

    (#49203) Skizz

    Jobbulást! :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák