Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz bolic #74652 üzenetére

    Nem kell azonnali csere opció sem, pláne nem az alzánál.
    Mivel probléma esetén kétféle lehetőséged van, a javítás, vagy a csere, ebőbl garanciális ügyintézés során választanod kell. Amennyiben a leadáskor nem tudják megmondani, hogy a kérésed tlejesíthető-e, azaz egy ottani szakember nem néz rá, és nem látja, mi a gond (mondjuk egy cipőnél ez egyszerűbb eset, a vinyónál nyilván nem, de ez neked csak jó) ezért 5 munkanapjuk van, hogy a terméket a szerszerviz bevizsgálja, és téged mind fogyasztót értesítsenek. Mivel ezt ők nem is szeretik törvényesen intézni, és nem is képesek rá, a 6. napon egyszerű mailben értesíted őket, hogy súlyos szerződésszegésre hivatkozva elállsz a szerződéstól, és ide vagy oda utalják vissza a termék árát, ők pedig szépen visszautalják, és ennyi.

    Sokadik sztori, ők úgy gondolják, hogy a 14. napon küldeneke gy sms-t, hogy még folyamatban van a javítás, ami ugye hazugság, el se juttatták a szervizbe, és meg se vizsgálták, ezzel csak a kötelezettségeik alól akarnak kibújoni, pedig csak akkor törekednek a 15 napon belüli javításra, ha az 5 napos határidőn belül már szakember megvizsgálta a hibás terméket, és elkezdődött a javítás. A törvényalkotók pedig másképp gondolták, és van egy kitétel, aminek az alza nem képes megfelelni....

    49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés