Új hozzászólás Aktív témák

  • pc360

    addikt

    Ha a programban beállítható egyéni mappa a szükséges adatoknak, mentéseknek, akkor semmi akadálya annak, hogy a Drive mappájában legyenek szinkronizálva. Ott lehetne kezelni az egyéb fontos dolgokat is, amennyiben az egész belefér a 15 GB-os Google-fiók keretbe (az adott Gmail leveleivel együtt).

    Ha nincs egyéni mappázás, akkor olyan program kellhet, ami össze tudja szedni a cuccokat pl. FTP-re, vagy épp a Drive mappájába: SyncBackFree. Ez manuálisan használható, automatizálni a fizetős SE vagy Pro verziók tudnak.

    Fontos tudni, hogy bírja-e a realtime szinkronizálást a működő program, és nem okoz galibát, ha hirtelen - tegyük fel - több ezer fájlos cache-el kell elbánnia a szinkronnak (fölöslegesen). Ha mégis, akkor érdemes inkább a manuálisan, vagy a Windows indításához/leállításához kötve alkalmazni a backup-ot.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés