Hirdetés
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tomcsi23 #61097 üzenetére
+ Dany007: Nem, haverom haverja így nem akarok pattogni. Egyszerűen nem megyek oda többet és kész.
mod:
TaaT
Jah és imserős haverja ott a góré. Hát ennyit a VIP kiszolágálásról.
mod2:
Csak akkor most keresnem kell(ene) vkit aki ért hozzá. Az EmilFrey-ben alapból nem bízom... mert az is csak egy lehúzós márkaszervíz.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Dany007 #61090 üzenetére
Nem, örüljön neki, hogy nem oda muszáj hordania. Én is a Hondát csak addig hordtam oda amíg a gari maitt muszáj volt. Most a Subit márkaszervízbe vittem el, két doglot kértem, az olajcserét meg húzzák meg a kézifékbovdent.
Olaj: Meg volt beszélve menyni az annyi, motul olajjal cserélve. A faszi erre Castrolt akar önteni bele, mondom azt sürgősen felejtse el, nem erről volt szó ugyanis. Ja jó.... Ha nem vagyok ott akkor simán beleönti a Castrolt és kiszámlázza a Motult.
Fék: Meghúzta a kézifék bovdent. De úgy, hogy nem oldott ki én meg nem tudtam mitől ráz a kocsi mint az állat. Éppen helyet akartam keresni, hogy félre álljak, mikor a mögöttem jövő villog mint állat refivel, bevág elém, kidobja a vészvillogót és integet. Azonal megállok, pattanok ki mi van, azt mondja füstöl a kocsid. Nézem, tényleg a betét füstölt már és iszonyat égett szaga volt. Hát 90-nél kicsit daráltam belőle.
Na így bízz a márkaszervízekben.
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
-
runner 125
nagyúr
válasz
Dany007 #61090 üzenetére
Mert van egy megbízható, évek óta bevált rokon szerelője a családnak, noh meg évi 6000km-es futással minek vigyem?
H azt mondják szép szép, átnéztük, minden ok, 40.000 lesz plusz Áfa.
lsebestyen
Jól néznek ki ezek a Vectra-k, de a szóban forgó tuti valamilyen céges flottaautó volt, noh meg teljesen fapad. Kurblis hátsó ablak azért már 2004-5-ben is kuriózum volt, pláne ebben a kategóriában.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz
lsebestyen #61089 üzenetére
Én vezettem ilyet, nagyon szerettem. Gyakorlatilag agyonüthetetlen, az előttem levő használója (céges volt ez is) nyélgázon ütötte vágta (utálta a munkáját meg a főnökét, a kocsin vezette le), meg sittet hordott vele (én takarítottam ki a maradványokat) de ettől függetlenül ment mint a barom. Ilyen 1.6 benzines volt, teljesen jól használtam én, mint óvatos duhaj.
A márkaszervíz nekem inkább hátrány, mint előny, ahova nekem kellett hordani márkaszervízbe, hogy egyet megjavítottak (harmadszorra, kétszer csak a munkalapot töltötték ki) kettőt elrontottak.
-
Damage401
senior tag
válasz
lsebestyen #61089 üzenetére
Annyira nem vészes. Súlyadó picit több nekem a 65 kW volt 11.000 Ft. 6-7 lityivel elszaladgál. Motor nos, kicsit olaj éhes, szerintem
-
Dany007
veterán
válasz
runner 125 #61086 üzenetére
" Volvo szervizbe az S60 sem fog menni"
De miért? Elég fiatal még ahhoz és úgy gondolnám a márkaszerviz a legjobb neki. Vagy nem?
-
lsebestyen
addikt
Egy ilyen Vectrát sokba kerül fenntartani? Valakinek tapasztalat vele? Ha végig szervizelt volt szerintem nem lehet annyira vészes...
-
vendingo
veterán
válasz
MunezXBK #61087 üzenetére
Az a durva, hogy ha meghirdetnénk az említett autókat, jönne a kés a torkunknak, hogy mennyiről tekertük vissza, mert kb hihetetlen kategória. Legalábbis én nem hinném el.
Ha feltűnően kirívó futásteljesítménnyel látok autót kapásból fenntartással kezelem a hirdetést. -
runner 125
nagyúr
..én sem azt írtam, h meg kell venni, csak szimplán ha szép az állapota, és kicsi a futása, egy megnézést megérhet.
Coupe autónál szerintem nagyobb az esély a kisebb futásra, mivel gondolom ez is kintről van így használhatták 3. 4. autónak, mindemellett remélem azért te sem áltatod magad azzal, h egy vezetett szervizkönyves autónál tuti biztos garantált a km. Volvo szervizbe az S60 sem fog menni (legalábbis nincs tervben), de attól még mindent meg fog kapni, időben és precízen.[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
2002-es a twingom és garantált tuti fix 89000 km van benne
Más:
Hívtam az illetékest, mindenféle szemrevételezés, kipróbálás nélkül le stipistopiztam egy ilyen csoda fábiát
Elvileg 1 max. 2 hónap múlva cserélik újabb modellre 3 másik kocsival együtt. Remélem összejön a 2 kocsi vásárlása, mert 1-et tutira mondott, másik 2 függőben van, azoknak nem tudja a csere idejét. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #61082 üzenetére
8th: Jogos, ezek inkább eszik az olajat mint sem eresztenék.
-
válasz
runner 125 #61073 üzenetére
Hát... ööö... ja, úgy néz ki egyben van. De:
"Az autóhoz sajnos csak üres szervizkönyv van, de a belső állapotából, illetve, hogy a motoron nincs semmi olajfolyás, arra következtetek, hogy akár igaz is lehet a kilométer. Az ülések oldalsó része és a kormány sok kilométernél már lényegesen kopottabb szokott lenni, mint ami ebben van."
1. komolytalan a futásteljesítmény. 2002-es autóban 104 000 kilométer egy vicc.
2. nincs végig ütve a szervizkönyve. Miért nincs? Hiszen még csak 100k van benne.
3. olajfolyás eleve nem jellemző erre a motorra szóval az sem jelent semmit, hogy nem ömlik orrán száján.
4. nincs kikopva az ülés és a kormány? Aha, mibe tart venni egy sérült autóból egy ülést és egy kormányt vagy akár egy komplett hibátlan belsőt?
5. egy alapos profi külső-belső kozmetikázás néhány tízezer forint de az már olyan, hogy kívül-belül seggre esik rajta a légy ha rá akar szállni.Azt sem kell elfelejteni, hogy profi autónepperről van szó aki nem tegnap kezdte az ipart. Én ugyan meg nem venném 2,1millióért.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #61073 üzenetére
Akkor én vok az ellen példa. Hondát akartam végül mégis csak kocsit vettem.
-
tomcsi23
veterán
válasz
runner 125 #61073 üzenetére
Papolhatunk itt neki, ha végül vesz egy 1,2-es fábiát.
Lehet, Xero is, így erős BMW, úgy S5, azt jön egyszer: srácok, itt az új verda, nem lehetett kihagyni. Mit vettél? Megane 1,4 16V. -
vendingo
veterán
Szervizre nem kell egy fillért se költenem, szerelővel se kell megnézetnem.
3 havonta szervizelik őket.
Beszéltem illetékessel 120-150 e ft között van meg a honosítás, meg se kell mozdulnom hozzá, hozzák viszik a gépet.Nagyon úgy fest, hogy 2-t fogok venni.
Kb. 1 hónap múlva fogják cserélni a gépparkot ( Asszem 14 kocsit) -
Kornel
veterán
válasz
vendingo #61069 üzenetére
a splashem se egy rakéta a maga 86 LE és 118 Nm-ével, úgyhogy ettől se számíts sokra, főleg, hogy nehezebb is vagy 60 kg-val:
fabia 1.2 12V:
69 hp @ 5400 rpm, max nyomaték: 112 Nm @ 3000 rpm, gyorsulás (0-100): 14.90 s, végsebesség: 163 km/hde tény, hogy ennyiért olcsó
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz
Laraxior #61065 üzenetére
Ennyi pénzért nem tétel egy fullra karbantartott 4 éves tip top kocsi.
Legrosszabb esetben megkapja valamelyik családtag, vagy eladom.
Ha fél évig kihúzza nálam az már jó, addig is tudok gyűjteni egy nagy dögre, nem kell hitelbe vernem magam.A jelenlegi twingonál nem rosszabb megjelenni vele.
GebrielA TT hitellel lett volna.
Ha ezt megveszem, akkor fél év alatt összerakom egy TT árát, nem kell hitelbe vernem magam, illetve muternak is ott lenne télre a twingo.kornelka : Sorry, 12v
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Asszem megvan a következő autóm, félig meddig lebeszéltem a dolgot.
Skoda Fabia 1.2 16v
2009-es
260e km
klímás
3 havonta szakszerviz+ olajcsere, vezetett szervizkönyves
Egy szlovák cég területi képviselője használja.
Ismerem a srácot, mondta nyugodtan vehetem, mert 3 havonta kötelező szervizen esik át az összes céges autó illetve kötelező olajcsere kilométertől függetlenül.1000€-ért árulják majd, nekem csak itthon üzembe kell helyezni.
Mennyibe kerül a szlovák kocsit magyarosítani, névre íratni meg minden?
Érdemes belevágni, vagy elveszek a bürokráciába?Nem ilyen autót szeretnék, de ennyiért bolond lennék nem megvenni.
Ez szeretni fogja a napi 4x4 km-et melóba. Max majd veszek mellé valami nagyobb dögöt. -
Laraxior
titán
Bocsi, kicsit off, de hátha tetszett valakinek a TDI vs Civic-es spanyol ürge, hát itt a Hungary Roman meccsről a beszámolója: [link]
-
raczger
őstag
válasz
vendingo #61044 üzenetére
Haveromnak van TT-je, kívülről nekem az első nem annyira szimpatikus, de ez az egyetlen negatív, amit el tudnék mondani. A 230 lovas verzió, 9-10 liter körül van az átlagfogyasztása (akkor már 10 fölé ment, amikor 240-el suhantunk). Érdemes megnézni, most becsületesnepper is árul egyet.
Amik az én szemszögemből még tetszenek (nálam ennyi pénzért bmw e46 lenne a befutó, egy szép m pakettes kombi):
RX-8
A4
BMW 320 -
vendingo
veterán
Milyen az az FSI motor?
A3-at, Golf 5-öt böngésztem és ott találtam párat, amik ilyen motorral vannak szerelve.
-
-
zolynet
veterán
-
vendingo
veterán
válasz
Kicker #61034 üzenetére
Köszi
A4 alapból tetszik, csak az újabb változata jön be leginkább azok meg 2.3m-tól kezdődnek, de amit te linkeltél annak se mondanék nemet, pláne mert kombi
A vectra volt még ami még valamennyire tetszene. Az astra is eléggé szimpi, de valahogy nem az igazi számomra.Fontos lenne számomra a megjelenés.
Eddig szinte mindig fos kocsikkal cirkáltamaihatsu charade 1.3, aztán 2x Daihatsu GTti, pár hónapig kölcsön Golf 4, csak eladták alólam
most meg egy kölcsön Twingo, amit 4 éve nyúzok, de sajna nem az enyém, a gazdi meg kéri vissza a télre.
Vagy emelek a kereten, vagy engedek a kívánalmakból, vagy veszek egy TT-t, ahogy elnézem a kínálatot 2 milláért valahogy egyik se az igazi.
Egyedül a TT ami megfelelne, csak annak meg kicsit magas a fogyija, de van benne minden amire szükségem van.
Még érnie kell bennem a dolgoknak.runner 125 Van robesz, csak nem működik, illetve itt az esős ősz, a havas hideg tél. Illetve necces lenne többed magammal elmenni vele Balcsira, nyaralni, kirándulni.
Bringa nem jó opció, időre kell lenyomnom 2x4km-et, különben ugrik az ebédszünetem, nyáron meg szét izzadnám magam rajta aztán büdösen ülhetnék melóba.Xero Igaz kicsit sokat esznek hidegen, de ez van.
Ismerősöm 730D-el teszi meg ugyan onnan ugyan ezt a távot csak napi 2x-r[ Szerkesztve ]
-
Kicker
őstag
válasz
vendingo #61032 üzenetére
Itt a mangán rs
nem drága -
-
Xero
nagyúr
válasz
vendingo #61032 üzenetére
Ugyan azt mondtad franciát ne, de látom a Renault is becsúszott. Egy 206 RC-n is elgondolkoznék. Elég jól szedi a lábát, a 2 literes szívó elég stabil kis motor, alkatrész gombokért van hozzá és tokkal vonóval, kötelező dolgokkal bőven kihozható 2m alatt. A hátsó hídon túl sok gondja nem lehet, de az is gombokért jobbra varázsolható mint az új.
Igaz nincs respect, de ha elrúgod a 180 pacit alatta, akkor vannak pislogások.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Még amik fennakadtak a rostán a Swift Sport-ok, de annak mindene van, csak tekintélye nem.
Különben szimpatikus kis dögök.Ha feljebb bírnám vinni a keretet 2.5 millára, akkor megnyílna a kánaán: Megane RS. A4 1.8t, subaruk, Lancerek.
Sajna így is 1.3-ról vittem 2 millára a keretet, mert 1.3-ért normális autót nem nagyon találtam. -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #61026 üzenetére
Én meg azt gondolnám, ha áldoz ennyit a kocsira, hogy nagy felni nagy gumi akkor rendben is tartja. Az nem baj ha pörgeti csak ne hidegen és pl ne csak napi 2x4 km-t járjon vele mert az ám a motorgyilkos használat.
Aztán lehet tévedek/dünk.
-
vendingo
veterán
válasz
diegho #61024 üzenetére
Golf 4-em volt 100 lovas 1.6-al, nem nagyon ment, cserébe evett 7-8-at.
Relatív, hogy mi hogyan megy, nekem a 200 lovas kocsik is szarul mennek a motoromhoz képestOlyan autót keresek, aminek ha odalépek nyugodtan tudok előzni,nem kell 10 km-er üres egyenes, hogy megelőzzek 2 kamiont.
A 100 ló nekem kevés, ezért gondolkodok legalább 120-140 lóban (persze függ az autó tömegétől is, hogy mekkora teljesítményre van szükségem)
Túl sokat szívtam a twingoval, kell nekem az erő -
Laraxior
titán
válasz
runner 125 #61026 üzenetére
Itt van Debrecenben, éppen megnézhetem, ha valaki ilyet szeretne venni, csak akkor kunyerálok másik autót, mert nem hinném, hogy a Lagunámat beszámolja
-
Xero
nagyúr
válasz
runner 125 #61026 üzenetére
Nem olyan biztos az. Nem egy ismerős vett "mutatósabb" felnit a kocsira, de egyébként egy igazi úrvezető az utakon.
-
vendingo
veterán
Subarukat is nézegettem, de ami nekem tetszik, arra nem futja, a körlámpás nem az esetem.
A subaruk szervizelése szerintem nem olyan olcsó, mint egy tömegautóé.
Nézegettem még Lancerokat is, de valahogy azok se az igaziak.Kicker: Golf 5-ből meg a megadott feltételekkel csak ilyen vérszegény 100 lovasakat dob ki a gép, szerintem kevés ahhoz a bódéhoz.
-
Kicker
őstag
Nemrégiben mentem egy panamera-val, bitang a légrugó, iszonyat jó az automata váltója, én is manual párti vagyok, de egyetlen okból, mert nem tudom megfizetni a megfelelő, tökéletes, gondolatolvasó, villámygors automatát, ami még kormányról is püfölhető...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tomcsi23 #61005 üzenetére
Előtte 1,8T Paszuly (150 ló) meg 1,8 TSI SuperB-vel (160 ló) mentem, azokhoz képest érzehetően jót lép. Pedig a két benyós FWD-volt a dízel meg 4x4-es. A Sport mód viszont felesleges, mert úgy is alul tol nagyot az a CR TDI, ha pörgeted nem lesz érdemben jobb a gyorsulása. Szóval ahogy alapból meg van írva a DSG szoftvere úgy tökéletes szvsz.
mod:
Dr.Zoo: ", Olajból is csak a legjobbat kapja (Castrol Edge Sport 10W 60)" itt kezdetem el kb visítva röhögni.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
DeFranco #61010 üzenetére
"Japán mérnökök által precízen megépített gyári 1000ccm,"
"Gyári IHI turbóval, mint a Subarukon! A legerősebb ezres széria autó, amit eddig gyártottak a világon! 1990-ben látott először rizsföldet."Nekem tetszik az ilyen fajta hirdetés, legalább őszintén leír mindent..
Csak a körítésen mosolyogtam el magam.. -
-
Dr.Zoo
őstag
-
tomcsi23
veterán
Tuti ki kéne előtte próbálni, mert nem volt még hozzá szerencsém. Mondjuk egy ilyen motor+kasztni párosítás kapcsán legkevésbé jutna az eszembe, hogy keményet lép.
Nyilván, mihez képest.
PöttyösCicu: 2-3 évesen jöhetne itt is, a legfőbb értékvesztés után max. Új kocsit nem nagyon vennék, ha felvetne a píz, akkor sem.
vendingo: ESP-t felvenném még az extralistára.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Valahogy nem sikerül dűlőre jutni, eddig még mindig a TT a befutó, de érdekelne a ti véleményetek is.
Napi 4x4km-t mennék vele, de szeretnék vele eljárni nyaralni, balcsira, rokonokhoz is.
Max: 2 Milla
Klíma, ABS, Metál, elektromos ablakok, esetleg bőr, tempomat, de az utóbbiak annyira nem lényeg.
Nézzen ki jól, legyen megjelenése, ne vegyék semmibe az utakon.
Legyen megbízható.
2000 utáni évjárat, de lehetőleg minél fiatalabb.
Vegyes fogyi max.:10l körül
BenzinesNektek mi a tippetek?
(francia nem érdekel) -
Qru
MODERÁTOR
válasz
bitpork #61000 üzenetére
Nem kényelmes az ülése, tiszta élő műszál az egész, secc-perc alatt ráizzadsz. A bőrösökben sem jó minőségű a bőr az a fényes, csúszós típus ami rühellek (igez facelift előtti) amúgy mert télen hideg, nyáron meg beleizzadsz. Nem kényelmes az ülése hosszútávon. Szóval így ránézésre ok, de belül kényelmetlen és a felhasznált anyagok se minőségiek (váltó, kormány borítás pl). Komolyan a 2006-os Jazzemben sokkal kellemesebb és minőségibb anyagok vannak. Sőt ősök '97-es puntója is sokkal jobb anyagminőséggel bír.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest