Hirdetés
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
Jövőre szeretnék autót venni, és ugye a legjobbat, a legjobb áron
Hosszú távra kellene, cca 1200km, nem vagyok kis ember, tehát Ford Ka nem jön be, kombi előnyben. Árban, felszereltségben az Opeleket találom elég jónak, ismerősöknek is van, tetszik. Használtra gondolok, árban max 2millió.
Kérdés még, hogy kintről érdemes behozni, vagy esetleg megvenni, kint fizetni az adót, majd ha hazajövök, honosítani. Netán egyből honosítani. Tudni kell, h pl Németországban az adók elég magasak, külföldieknek plusz költségek is vannak. (pl egy nagy Omega, vagy 5xx-ös BMW olyan 1000€ körül v felette kóstál évente.)*
Ezekre a modellekre kacsintgatok - motorból melyiket?
1, Vectra C dízel
2, Omega B2 (egyeseknek C)
Mi a véleményetek? Mit ajánlotok?*Jav: most csináltam egy netes kalkulációt, az Omegára ennyi lenne az évi nekem: 1.605,77 EUR
-
zolikaDB
veterán
Tudom, kint vagyok, ezek mind így vannak. Tehát egy Fiestának, Kanak is olyan 500€ a bizti, itthon ennyi egy VR6 Passatnak.
Kia-t ismerem, fél évig jártam egy kollegával dolgozni, egy Ceed kombival, anyaghasználata nem tetszett, de meglepett maga az autó, mármár Golf-os.
Szóval, nagy Opelből melyik motorral, melyik kasztniverziót/évjáratot ajánlanátok? Más helyen meg pont azt hallottam, h a 2.2 legendásan jó... Német kollega szerint egy jó állapotú nagy benzines Omega (2.5, MV6) jó választás, mert BMW motorosak. Persze az MV6 zabál is.
Szóval C Vectra? Vagy B2 Omega? -
zolikaDB
veterán
Köszönöm az Omegás, Vectrás segítséget! Március, áprilisig van idő nézelődni, gondolkodni!
Nagyon tetszenek ezek a verdák, és az, h kényelmesek, jól felszereltek! Ha meglesz, beszámolok -
zolikaDB
veterán
Ehhez mit szóltok?
Ár/érték arányban milyen? Jó, rossz vétel?
Volvo V70 dízel -
zolikaDB
veterán
Ha még erről nem lett volna szó: Volvo V70 dízel.
Volt-e valakinek dolga vele? Ár/érték arányban milyen? A totalcar-on Winkler csupa jót és szépet írt róla, mind a biztonságról, mind az 5 hengeres dízelmotorról, ami nem lepadlózott közlekedési morállal 6 liter körül is beéri stb.
Mit lehet és mit érdemes tudni erről a kocsiról? 5-6 éves kellene, és ha jól nézem, a második ráncfelvarrt kasztnival.
Pl ez: V70 dízel 4kerék Summum (full extra) -
zolikaDB
veterán
Mi a véleményetek egy 7-8 éves Alfa 156 1.9 dízelről? Mennyire megbízható egy olasz dízel? Mire kell figyelni ennél a típusnál?
Vagy esetleg benzin? Annyira gyönyörű ez az autó: [link] -
zolikaDB
veterán
Hát ha nem Alfa, akkor mi? 1.5m környékén? Dízel, nagy embernek, strapabíró. Gondolom ebben a kategóriában fekvő A4-esek, Golfok, Passatok már inkább a bontóhoz közeli állapotban vannak, mintsem vezesse őket vki...
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Laraxior: nagyon jól tetted. Azt vedd, amit szeretnél. Nekem szétfagy a seggem bringán, minden nap majd 4 km melóba, majd 4km vissza. Ráadásul hegyvidék. Csak egyszer legyen kocsim (jövő tavasszal), úgy elhajítom a biciklit, h széjjelszakad.
Melegben utazol, nem ér a hó, a fagy, az eső, nyáron a 45 fok... -
zolikaDB
veterán
Ha annyira hiperszuper, agyonkímélt, full bőrös, tiptronicos luxusautó, akkor miért mennek sz.rért-hugyért?
Peugeot 607
Tkp ez a rezsó A8-asa, bálnája, 7xx-ese. Utóbbi típusok ilyen korukban jóval többe kerülnek... -
zolikaDB
veterán
Köszönöm szépen a megtisztelő jelzőt, bátor s kedves.
Ismerem a kocsikat, típusokat, lexikális jelleggel. Járkálok topicokban, érdeklődök, ui jövőre szeretnék egy gazdaságos, hatékony szekérbe befektetni, s azt hiszem, szentgotthárdi remekmű lesz.
Barátom, gépész jellegű ember vagyok, de nem ugatok olyanba, amihez nem értek.
Ebbe sem.
Annyit hallok sok helyről, h nem megbízható, nem jó minőségű autók a franciák. Ma néztem egy C6-ost, sosem tetszettek a Citroenek, de majd elaléltam. (echte németes vagyok)
Barátnőm unokatesójáék most cserélték be az Astra G-t egy 207-esre. Majd elolvadtam benne, úgy tetszett. Elfértem a kocsiban (192 cm, 100kg). Barátom meg egy 206-ossal császkál Pesten, szerettem azt a kocsit is.
De ott van Laraxior, a 3 literes Lagunával. Jó felszereltség, jó ár, de... Áll az autó.
Mik az extra költségek egy ilyen nagy rezsónál???NToneee: drága logout fórumtárs. Nem fogyasztok alkoholt, az ismerősök néha nagy szemekkel néznek, h nem ismerem a debreceni kocsmás helyeket... Itt a lehetőség, cáfolj! Mutass nekem 1.3m MAX-ért egy francia kocsit, ami szuper gazdaságos, kifejezetten megbízható, olcsó a szervíze, jól felszerelt (de legalább a szokásos extrákkal), és én is kényelmesen elférek benne, ha kell, 1100km-en is. Mutasd meg a tuti francia verdát.
Ne cinizmus. Komolyan mondom.[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Nnna, a mai napom is eredményes volt, jönnek a debreceniek, és kezdődik a francia-autó vitaklub
Persze, szopórollerek vannak. Presztízsautó = Passat. Újonnan nem éri meg, mert b.szott nagy az értékvesztés (én meg nem vagyok Csányi, h leszarjam). Alig használtan nekem még borsos, utána meg állítólag nem nagyon kéne vele foglalkozni, főleg a dízelekkel, hajtják őket, amíg bírja... Persze, a kulcsszó, h nem km óra állást, évjáratot, hanem állapotot veszünk.
Néztem pár 2.0 HDI 206-ost, azok meg aztán kva bőven benne vannak az 1.3-ban, szerintem még generál is belefér.
Most mondom, ott tartok, h inkább az ész, mint a szív, és Astra G 1.7 dízel kombi.
Persze kéne ide is a tájékozódás lassan, hogy melyik mocival, kb mennyi idős és hány km-es példány az, amelyikért reális az 1.1-1.3m ft. (mondom ezt, amikor az állapot ugye...)Manitou: japááán? Mittudomén... Van Debrecenben is egy ilyen, ha jól emlékszem! Tetszik, tetszik, de mit ismerem én a japó wágeneket??
Már komolyan, a nagy 124-es Mergákat is nézegettem. De nehogy azzal jöjjön vki, hogy jaa, jók azok, 300-ért megveszel egy lepukkantat, 1misiből meg új autót varázsolsz belőle! Mert annak felírom receptre Csikós Zsoltit a Totalcarról!Vagy ez a 607 HDI, lealkudva 1.2m-ra! [link]
Egyébként. Hogy néz ki a használtpiac most? Alkuk hogy mennek? Lehet, nem lehet, hány %, amit általánosságban le lehet faragni? Magánszemélytől vagy kereskedésből érdemesebb?
Esetleg: behozott nemdohányzó svájci nyugdíjas paptól, aki másoddiplomás ügyvéd-orvos is, és csak hétvégente látogatta a kocsival az onokákat a 2km-re fekvő faluban, oda persze autópályán ment, azt is csak nyáron és száraz időben, de mivel a kocsit akkor vette, amikor már nagyok voltak, hamar kirepültek és nem kellett sokáig, ezért adja el. Titkon házasodni is akart a felszentelés előtt, tehát tkp nemdohányzó és majdnem házaspártól eladó... Lehet, egy ilyen üzletbe belevágnék[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
-
zolikaDB
veterán
zoo8800: például mit? Mi a te titkos ajánlatod? "Jót jó áron" legyen ám!
Szerk: nyugi, beszoroztam néggyel! Nem tudom... Vhogy ez a "francia kocsi-feeling" nekem nem adja. Nem értem, miért, de nem érezném benne magam jól. Nem tudom, honnan jön ez az érzés :S[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz zoo8800 #3484 üzenetére
Ja, igen. Ahol otthon lakok, ott van egy családnak ilyen. Én nemnagyon láttam még, hogy ne használták volna, vagy állna. Aztán kíváncsi voltam, h mennyit kóstál egy ilyen, és ránéztem használkocsi-n! Kb ilyesmit sejtettem.
Aztán nézegettem, és láttam, hogy pofára éppen bejön, bőrös, és jól felszerelt. Csak "francia". Na jó, hagyjuk, mert belebonyolódok. Folyton Laraxior Lagunája jár az eszemben. Nem ismerem őt személyesen, de szeretném, ha végre elégedetten használná a most éppen pihenőfázisab levő autóját. Mert tudom, milyen rossz ebben az időben gyalog/bringával járni, és nekem elég sok hátrányom származik az autónélküliségből.
Manitou: neee, 3L-es 607-es az vicc, még az MV6-os Omega is meggondolandó, nemhogy ez.
Tkp első körben dízelautókat nézek. Mert tudom, h annyi, mint a benzin, de az nem mindegy, h 6 litert eszik, vagy 8-at, 10-et is bekap. (Fiat Panda 100HP város 9.5 liter...)
Persze tudom, h költségesebb a szerelése, szervízelése is. -
zolikaDB
veterán
De még mennyire!
Lényeg, h okosan kéne dönteni. De van még 3-4 hónapom maximum. Magamban eldöntöttem az igényeimnek, pénztárcámnak megfelelően, hogy mi az, ami nekem kéne. Ennyi.
Itt vagyok/leszek a topikban, figyelek, kérdezek, és menni fog ez. Időnként az Opel topicban is lábatlankodok, láma kérdésekkel
De megint kezdek hülye lenni... Beck's Gold... 2.2HDI 607-nél milyen sz@rosbödön-faktorok vannak? Ugye Astra dízelnél átnézegettük, de 100k alatt van mélyen a javítási költség, ha vmi olyan baj van. Nem porlasztócsúcsok cseréjéről beszélek persze. (meg nem is vagyok szerelő)[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Tkp nagyon megbízható autó. A nagybátáymnak is Swiftje van, és reális a km, mert az övé is 3-4 év után valami 40e-nél áll.
Annyit jó tudni, h nem prémiumkategóriás autó, ez látszik az összeszerelésen, az anyagok minőségén, meg pl, h amikor becsapod az ajtót, hallod, h igen, ez egy lemez + leheletvékony kárpit, oszt csoki. Ha szép nagydarab gyerek vagy, nem a te autód, ugyanis belül viszonylag szűkös. Hosszútávon nem tudom, de rövidtávon elöl is éppenhogy. Hátul sehogy. De gondolom, nem 2 gyerek mellé veszel 130 kilósan Swift sportot.
Jól fogyaszt, a szervíz aprópénz, és nem kell lezsírozni senkit, h megkapja a műszakit.
Mondjuk, az övé 1.4, ez meg 1.6.
Persze, ettől még jó választás a kocsi! Ha olyat akarsz, ami jól kajál, akkor meg szerintem az 1.3 DDiS [link][ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Kérdés: mi a helyzet a lézerblokkolóval? Képviselőknek van, csak nem tudják, h mi az..., nekünk lehet? Használhatjuk? Mi a jogi helyzet vele?
-
zolikaDB
veterán
Nnna, és ezz? Pimp my ride? Legend 3.5 V6
-
zolikaDB
veterán
Üdv, jó estét mindenkinek!
Ismeri/használ vki régi kockaVolvót? Van egy eladó 960-as hahu-n!
Milyen verdák ezek? Megbízható v sem, fenntartása sokba fáj-e stb?
Árban nagyon kedvező, és szép is képen! Volvo 960 2.5kisza25: hol laksz te, ahol -20 van télen napközben? Kazah sivatag?
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Miért van az, h a 2.0 TDCI Mondeók ára a béka feneke alatt van? Annyira szar az a motor, vagy annyira szar a (Ford/) Mondeo presztízse?
Pl: [link] -
zolikaDB
veterán
Üdv mindenki!
Egy kis tapasztalatért jöttem ide.
Eddigi és első autóm egy Astra G 1.4 90LE, amivel nagyrészt elégedett vagyok, bár mióta megvettem, valóban megkímélt volta ellenére sok gond volt vele.
Szeretnék családot alapítani, és ezt tekintetbe véve elgondolkoztam, h ezt esetleg, ha lehetőségeim engedik, meghagyom, és mellé veszek egy olyat, ami a fenti követleményeknek eleget tesz, nyomatékos, pályázni is jó és kényelmes (Németország-Magyarország), normálisan eszik (nem 9L benya), jól felszerelt, dízel és kombi.
Szinte kapásból rávágtam a kérdésre, h Toyota. De... Van az Opelnek is ilyenje...
Szóval:
- Toyota Avensis kombi, 2004-2008 (esetleg max 2010), kézi váltós, 2.0 D4D vagy 2.2 DCAT -> Vmi ilyesmi Hallottam, h ez részeskeszűrős... Ez olyan hatalmas gáz? Legelső szériás Avensisben ültem, és baromira tetszett, igaz az 2.0 dízel volt, a 90 lovas, mechanikus porlasztós.
- Opel Vectra C Caravan, ha lehet kézi váltós, 3.0 V6 CDTI -> Mint ez, ilyen vagy kombi.
Melyiket és miért ill. miért ne?
Hogy állnak ezek a modern technikák a kettős tömegű lendkerékkel, adagoló-porlasztó-turbó hibákkal, milyen váltóval érdemes venni őket? -
zolikaDB
veterán
Koszonom mindenkinek!
Jajj, nem akarok en magyar kocsit, ha van ra lehetoseg, akkor kint vennem/hasznalnam.
Plusz: a linket csak azert tettem be, h a modellel/kasztinval tisztaban legyunk.
Dehogy van abban a Toyotaban 150k km... 300 meg realis, autoscouton vannak normalis peldanyok.
Nem is varnam el a keves km-t. Teny, h amiben 80e van, azert tobbet is kernek nemetben.
Annyi, h az Opelrol is jokat irnak, jo nyomatekos, eros es V6.
A Toyota meg Toyota... -
zolikaDB
veterán
A 2.5TDI az kicsit bonyolultabb lélek... Szerencse, h a linkelt verzió nem tiptronicos.
Plusz luxusadó, és 150-180LE-s példányok behozatala/itthoni vételnél átíratása is borsos.
Egy ilyen korú, gondolom nem kevesett futott autónál adagoló (elektromos adagoló, hajlamos meghibásodni, százezrekbe kerül a javítás), porlasztó, turbó, vezérműtengely (gyengus), légtömegmérő már hibákkal küzd. Ez állítólag az egyik legrosszabban sikerült VAG dízel.
Bár a V6-nak dízelben is szép a hangja (ha nem is Audi) -> Signum[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz MunezXBK #33389 üzenetére
180LE-s 98-as autó, amiről giiigz beszél, 49210Ft teljesítményadó befizetésére kötelezett.
99-ben az év motorja lett, és azóta lassan 14 év telt el. Amikor a díjat kiosztották, mire fel tették ezt? Hány év perspektívájából? Vagy csak a konstrukció kapott egy díjat?
2012-t írunk, ha valamit mondjuk vásárolni szeretnél, adott a lehetőség, h tetemes mennyiségű infót gyűjts az internetről, igaz mint minden 3. féltől származó adat, megszűrendő erősen, de már nem azt az időt éljük, amikor ismerős szerelő, tulaj vagy autós magazin írására kell támaszkodnunk.
Én például egy 1.4-es Astrát vettem, Opel-szerelő, családi tapasztalatok (több ugyanilyen autóval), ismerős Astrája, netes információgyűjtés után. Ekkor sem bíztam a dolgoban, az eladó járműtől független műhelyben az autó átvizsgálásra került + festékmérővel lett körbemérve, szervízkönyv leellenőrizve.
Ezek után minden olyan hibát összeszedtem, ami kb minden 10000. Astra 1.4-et érintett.
Próbáltam 2.0 Avensist, vagy pl a fenti Audihoz hasonló paraméterű, első és egyetlen tulajos magyar vásárlású autót, volt a családunkban is Audi, és nem is volt probléma ezekkel.
Viszont tudjuk jól, h mennyi és mennyi hiba üti/ütheti fel a fejét x év után egy adott konstrukcióban, esetleg azért, mert az előző tulajok közül valaki nem úgy szervízelte/használta az autót, ahogy az érdemli... Német/magyar írásokban is találkozhatsz a fenti 2.5-es motor jellegzetes hibáival.
Pl, ha vki idejön és elmondja, h szerinte egy szar az 1.9 VW TDI motor, akkor leoltod, mert mások meg imádják? Mert ő egy 110 lovas példányt vásárolt, amiben a kettős tömegű lendkerék kifújta az orrát...
Pl a kollegám is vett egy G3-ast, 1.9 GT TDI verziót, 300e HUF-ért kintről, abban a hitben, h jipí, ez az erősebbik.
Ő csak egy laikus, aki annyit hallott (pedig apja 10 évig autókat szerelt), h 1.9TDI yeah! A 90LE-sre "azt hitte", h csak annyi a különbség, h a gyengébbik...
Neked vannak személyes tapasztalataid ezzel a V6 2.5TDI motorral? -
zolikaDB
veterán
válasz Kornel #33409 üzenetére
Pontosan!!! És ez nem is jött be... És hiába mondja nekem bki, akinek ilyenje van, és ezért vette, és be is vált, h jó - én csak elregélem a magamét, meg azt, h annyit beleöltem, hogy:
1, amúgyse, de így főleg nem éri meg már eladni - holott pl a bontott computer ugyanúgy megadhatja magát/állandó rizikófaktor
2, ebből az összegből vehettem volna ugyanúgy egy öregebb, de "luxusabb" autót, mint pl MunezXBK...
Szóval, vita ide v oda, jobb nem belemenni.
Hallgattam sok emberre, sok-sok jó tapasztalatra, és mégis kifogtam a "szarospalacsintát".
Szóval, ha érdekel egy típus, utánaolvasok, és x ember arról számol be, h lehetnek gondok, ehhez hozzáadom a magyar autókereskedelmi szokásokat, óratekerés, eladás előtti glancolgatás, meg azt, h az én kocsim is ellenőrzött autó volt, és mégis beleszaladtam a jóba, akkor én személy szerint kicsit eltántorodok a dologtól.
De ez én vagyok, ezerszer megrágok mindent.
MunezXBK meg bevállalta és jól járt olyannal, amit én lehet elkerülnék messze.
Amúgy vásárlás előtt a kiszemeltek között volt utolsó szériás 100-as Audi 2.5TDi-vel -
zolikaDB
veterán
válasz alibaba78 #33428 üzenetére
Kint élsz v kimentél autót venni?
Nem ide tartozik, de ilyet hogy??? Debrecen, Fórum parkoló, Audi feltörés...[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz alibaba78 #33432 üzenetére
Totál indiszkrét, de öcsém meg januárban készül újra nekiveselkedni (ezév végén mentek ki, de nem álltak a helyzet magaslatán, és nem sikerült melót szerezni - hegesztő...), te hogyhogy így döntöttél? Itthon nem nagyon javultak a körülmények.
neduddki: nem olyan rossz az a váltó, de mióta megvettem, nagyon lementek az árak. Tudod, volt computercserém, belső levegő keringetőmmel is gond van, meg nem is eszik keveset, viszont cserébe nem megy... Ilyenek vannak.
Te átnyergelsz benyás Avensisre?[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz neduddki #33436 üzenetére
Ezeket csak támogatni tudom, magam is hajlok pl az Avensis felé.
Főnöknek van egy ilyen Mazdája (inkább az asszonyé), mint amit mutattál, dízelben, ill. volt egy újabb, az mondjuk kuka lett, pályán széthullt a kocsi, hatalmas füstfelhő, motor nem állt le stb. Szervízben kiderült, h nem 150k km volt benne, meg előtte is folyton hordták javíttatni, meg ne kérdezd miért. Ez persze semmit nem jelent, nekem kényelemre adja a kocsi.
Autóhifi topikban footy kollega vett ilyen Mazdát, lehet jönni támadni.
Jaaa. Ma beszélgettem egy sráccal, meg meg is mutatta a verdáját: Saab 95. Beszartam. Bőr, majdnem 200LE, ülésfűtés, tömérdek extra. Majd 300k km van benne, de ez nem látszik rajta. Vásárlás után 2 lengéscsillapító, 2 tárcsafék, elől 2 betét és hátul 2 betét csere volt (ezek vmi Opel kompatibilis szerkezetek).
900k-ért sem tudja eladni. Városban 10L fölött nem eszik (én Astrám 9L). Turbó rendben, kb 30k km-el ezelőtt volt cserélve.
Szóval, beleestem.[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz neduddki #33866 üzenetére
100%-ig egyetértek vele, ezek kb. itt állnak meg kintről. A legjobb, h 90LE, mechanikus porlasztóval.
Erős, nyomatékos gép, 300e km környékén is érdemes belevágni, kasztnilakatos ismerősöm jár ilyennel, falu-város, napi 4x, évi 15-20e km. Nagyon tágas, kényelmes, viszonylag igénytelen gép.[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Cordoba 1.9 PDTDI 100LE - vélemény? Ez hogyhogy nem 130LE, mint a VW PD-k?
-
zolikaDB
veterán
válasz Cheesy #33927 üzenetére
neduddki fentebb egy egész jó Avensist mutatott!
Én meg egy Cordoba 1.9 TDI-t mellékeltem.
MunezXBK-nak igaza van: szinte tökéletes Astrát vettem, már majd 400k ráment. És még csak kettős tömegű lendkerék, meg tiptronic sincs.
Vegyél vmit 600-700k-ért, átírás, biztosítás, első szervíz 100-150k körül megállhat, típustól függően, és tudod javíttatni ha kell.[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz Cheesy #33934 üzenetére
Figyelj. Én nem értek a kocsikhoz, de az Astra esetében az eszem vezetett, a szívem helyett, de tök mindegy, a használt kocsi sajnos több esetben is lutri.
Kollegáimnak van dízele, és személy szerint imádom a VAG 1.9TDI-t. De szeretem az Opeleket is, 1.7 CDTI, vagy álmaimban a 3.0 CDTI is megtenné.
A többiek meg jobban értenek ahhoz, h mi megbízható, jó vétel, mint én.
Mostani ésszel, egy 1.9TDI-re költöttem volna, -ha kell- azt, amit az alap-fapad-sose romlik el Opelre költöttem.
Talán azt tenném a helyedben, h vennék egy 90LE-s dízel G3-at, és rákölteném a megmaradt pénzt. Ehhez kérnék segítséget, olyat aki látott/szerelt ilyet. Hidd el, 1.0 Suzuki után üvölteni fogsz abban a kocsiban, annyira fog tetszeni.
Vagy egy unalmas kis első szériás Avensis... -
zolikaDB
veterán
válasz Cheesy #33935 üzenetére
Füst és sárm Carstyling-os felhasználó autója.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Vízszerelő Országosan 24/7
- HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza / 2 akksival, töltővel, táskával
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen