Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
Srácok!
Lenne egy kérdésem.
Ha veszek egy autót valahol (debreceni vagyok és mondjuk Pesten), akkor ugye elvileg csak érvényes biztosítással tudom elhozni.
Azt ott helyszínen én hogyan tudom megkötni? (jelenleg netrisken keresztül van nagyon kedvező K&H-s kötelezőm). -
zolikaDB
veterán
válasz rbalint88 #206989 üzenetére
Na, az ilyen nagyon nem az én világom.
(#206991) molnarpeter: öööö, jóvanaz A VAG 1.9 dízel nem igazán tartozik az elképzeléseim közé... Igaz, mostanában 200e km alatt szívó benzin autók se nagyon vannak, akkor ezekeben mennyi lehet?
Ez az? Fúúú, még megkeseredik a számban az íz...[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Köszönöm mindenkinek!
Ezért jöttem ide
(#206979) tboy93: ez a Hyundai most meglepett, általánosan jó véleményt hallok róluk, de akkor vigyázni kell velük...
(#206980) grizlisandor: nem még, de megteszem. T27-et vezettem már, az belül egy álom a G Astra után.
(#206983) rbalint88: köszi! Hogyhogy fos vezetni? Gyenge, erőtlen, nem gyorsul? 90LE 16V volt az Opel. Az tud meglepetést okozni, ha menni akarsz rendesen v előzni Pedig mindent megkapott időben v előtte.
(#206984) Qru : na ez a gond. FL 8gen hatchback az kiesik a keretből. Akkor marad a sedan. Nem baj az sem, nekem a forma baromira bejön!
(#206985) tboldi: GE Jazz rohad??? Nemár... Opel is tank körül hervadt el alapból (plusz sárvédők és küszöb)[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz tboy93 #206960 üzenetére
tboy93: elfogadom a véleményed. De ez már kiesik a keretből. Nem akartam autót váltani, és kell húznom egy határt...
DE!
Nagyjából összeállt az autó a fejemben... Sajnos csak nagyjából, a héten leszűkített kört tovább húztam össze.
Kérem, aki tud, mondjon érvet-ellenérvet.
Szempontok, adottságok:
- 194cm magas vagyok
- 3 embernek kell az autó
- napi kb 30km, hétvégén 80-150km
- keret kb 2m körül
- klímától ne szakadjon be az autó, és ne legyen halálfélelmem előzésnél...1, Avensis T25, 2006-tól, kombi/5 ajtós, 1.8 vagy 2.0 (tudom, kokszosodik, vagy mi)
2, Civic 8gen/Jazz (Honda mindkettő )
3, Hyundai i30 kombi 1.6 szívóbenzin, 2007-2011Más ötletem már nincs.
-
zolikaDB
veterán
-
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
Nagy dilemmába kerültem - aki tud segíteni érdemben, kérem írjon valami okosat.
A 18 éves (nálam 10 éve lévő) 1.4 sedan G Astrámat összetörte egy bolgár kamion.
A kárszakértő még nem tolta ide a képét, de valszeg GTK lesz.
A kérdésem az lenne:
- ha GTK lesz, hogyan tovább? Érdemes manapság megjavíttatni? (1-2 éve lett cserélve vezérlés, kupplung, komplett kipufogó) Első lökös, hűtő, csomagtérajtó, hátsó lámpa, jobb hátsó sárvédőelem sérült.
- amennyiben nem, merre tovább?Ahogy nézegettem, jelenleg 10+ éves autók javarészt 2-2.5m HUF körül mennek.
Olyasmi jármű lenne a cél, ami:
- belefér a fenti keretbe
- évjárat 2006-tól
- 2 felnőtt, 1 gyerek kényelmesen elfér benne (én 194cm magas vagyok, G ülése pl nekem kényelmetlen volt , emiatt cseréltem H-ra)
- lehetőleg szívóbenzin
- nem bánnám, ha kicsit erősebb is lenne a régi Astrámnál, és klímára nem torpanna, döglene meg az autó
- alap extra a villanyablak-ABS-klíma szentháromság
- nem baj, ha nem kell kell hozzá Elon Musk csapata egy bármilyen javításhoz, és van is hozzá alkatrész a nagyobb boltoknál (Kovács, zsu, Bárdi stb)
- sedan, hatchback mindegy
- nincs nemzet/márkafetisizmusom, bár a 25 éves 1.9TDI-ket most elengedném - francia, olasz, japán, koreai és bmi jöhet, ami megbízható
- jó lenne, ha ennyi pénzért nem kezdődne meg egy 3-8 éves kanossza, ami során az autót kb újra kell építenem, mert minden cserés, mindene fáj
- napi 35-40km főút, hétvégén 150-160km, éves szinten kb 18-20e kmAmiket nézegettem:
- Civic 8gen sedan, hatchback, 1.8 benzin
- Jazz második generáció
- Renault Fluence 1.6 benzin - a ZE verzió gondolom esélytelen ennyiért
- Xsara picasso utolsó darabok
- gondolom, Avensis T27 1.8 ennyiért esélytelen, T25-ök meg fáradtakSzóval, aki tud, kérem segítsen.
Nem hóbortból tartok autót, szükség van rá. -
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
Voltam mar itt a topikban tobbszor is, es kb letisztazodott a fejemben, merre induljak el autovasarlas terén.
Nagyobb, tagasabb csaladi autot tervezek, leginkabb kombi, 450L+ csomagtartoval, en szeretnek elol elferni (195cm/105kg), alacsony fenntartasi koltsegu, megbizhato, jo fogyasztasu autot keresek, elsosorban dizelt, mert benzinest a feltetleimmel, ennyiert szerintem nem kapok.
Cirka 1m-t szanok ra, plusz szerviz, atiras.
A megbizhatot ugy ertem, h amit kell, kicserelek rajta, csak ugyanaz ne adja meg magat felevente. (kettostomegu, kupplung, turbo, generator, onindito stb)Ki melyik modellre szavaz es miert? Kb. ismerem a lenti autokat, nem mindet probaltam, de egyontetu velemeny/tanacs utan biztos, h nekiugrok.
1, Vectra C, 1.9 CDTI, leginkabb a 120 lovas verzio, ha nincs, akkor 150LE
2, Mazda 6, 2005 utan, 140 (jol tudom, h ez a legerosebb?) lovas motorral: ezt ma probaltam, tagas, nekem is, kulturalt dizel, baromira tetszett a futomu, a valto, a csendes utaster, 505L csomagtarto. De ami nem rohad, olasz, az is rozsdas... Ez kicsit aggaszt.
3, Passat B5.5, ha lehet nem a PD motorral (mik is a lehetosegek akkor: csak a 101 lovas nem PD? Tudom, sok lengokaros futomu, ami nagyon koltseges
+1, talan Avensis 2. generacio, 2.0 D4D, de errol keves infom vanKoszonom, aki segit
-
zolikaDB
veterán
válasz bitpork #164620 üzenetére
Ettől tartok én is.
Mi pénzért nem lenne szabad otthagyni egy olyan csotrogányt?
Amúgy, nyilván nincs kedvem 250-ért nagy Recarót bele vásárolni bontva, meg RS bodykitet, meg társai... Annak nincs értelme, utólagosan vagyonokért cicomázni.MunezXBK: mesélj!!!
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz bitpork #164616 üzenetére
Igen, manuál, quattro. Nem pörgetem az autókat. Az 1.4 szívót se, mert zabál. Nyomaték - ez a vágyam
Johnny_vT: ezért kérdezek. Az Audi fenntartása ennyire horror?
Az Opelre olyat hallottam, h nem egy ökör ára rendben tartani... Nagyjából lehet már tudni ilyen korban, mi fáj neki, hol keressem.
Ja, a generátora cicereg. Ismerek jó műhelyt, akikkel csináltattam már ilyet.[vilike]: kevés van eladó, kevés embernek van (tapasztalatok...?), és nem az 1m-s kategória.
molnarpeter: Mihály? Mi az? Megmihálylik? De, híres... Viszont kettőféle van, a FL előtti, DFP nélkül, és az az utáni.
Rizikófaktor: - kettőstömegű, + automata.
"És ez még semmi: a leszakadó nedves hengerperselyek adják a kegyelemdöfést." Nem tudom, miért, de Opel V6 CDTI tulajok közül ilyennel senki nem találkozott még. A többivel igen, de ezzel nem.
Adott autón amúgy nagynyomású szelepek cserélve vannak.[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, de előtte leszögezném: leginkább érzelmi/vágy jellegű az áhított jármű, tisztában vagyok nagyjából, h csakis az 1.4 szívómotor a biztos a mai világban, és a dízel az majdhogy önszopatás, tökönszúrás és már lesz, akinek válaszolni sincs kedve.
Nem Totalcar-rulettkerék a cél, de kb. majdnem
Szeretnék átülni valami nagyobb, erősebb autóba, és párszor nekifutottam ennek, de sosem jutottam eredményre. (Astra G 1.4 sedan, szivatott már sokat, most nyugszik)
1, Audi A6 C5, 2.5 V6 dízel, manuál quattro, 180LE, 2001, sedan: közeli ismerős szalonból vett autója, elsőgazdás, cirka 260e km. Igazából full fapad, semmit nem rendeltek kb. hozzá, se xenon, se bőr, se ülés/állófűtés, nagyjából semmi...
Árat nem tudunk még, max. annyit, hogy: sosem volt törve, lassan kell lengéscsillapítókat cserélni, sosem volt még kettőstömegű cserélve, adagoló felújítva, vezérlés pedig lassan cserés.
Valahol 1m alatt kellene lennie... A piac legalábbis ez alá pozícionálja ezeket, néha jócskán alá...
2, Opeles vagyok: Signum 3.0 V6 CDTI. Van pár eladó példány, elsősorban klubon belül nézelődök, találtam is egyet, 1m-ért adná a tulaj. 2004-es évjárat, szarásig extrázva. Minden memóriás, elektromos, állófűtés, ülésfűtés/hűtés, bixenon, rolók, tárolómester, színes navi, minden működik is, nincs részecskeszűrő, automata.
Fékcsövek, betétek, tárcsák, hátsó lengőkarok cserélve, turbó felújítva, nagynyomású szelepek + vezérlés cserélve...
Tetszik, h öt ajtós, a gyerek miatt jobb hétvégén a fél lakást berámolni.Aztán, nehéz a döntés, nehéz feltalálni a spanyol viaszt, meg, h melyikkel szopok majd nem olyan sokat
Tapasztalat, segítség, tanács, hozzáértő szavak, kedves fejbólogatás, leb.szás és okosabb ötlet, minden jöhet!
(gondolom, látszik, hogy az anyagi keret is erősen be van határolva)
Valóban egy erős, biztonságos, nagyobb, tágasabb autóra vadászok, de ez tűt a szénakazalban feladat számomra.Köszönöm!
-
zolikaDB
veterán
válasz molnarpeter #163509 üzenetére
Neki olyan 1.5m lenne a plafon, ezt elfelejtettem irni
En C3-as Audi 100 Avantokat mutogattam neki, abbol vesz 2-t, es egyet ujjaepit[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
Egyik kollegam elhatarozta, hogy "visszafele" valt, elege van a modern EGR-es, kettostomegus, csilli-villi, mindig elromlos autokbol.
Es itt jon a csavar: nagy, tagas, kombi-SUV-batár sedan kategorias autot keres, valami sosem elromlo nagy szivo motorral, minel fiatalabb, annal jobb... ABS, klima jol jonne, meg olyan 1980 utani darab, amit nem feltelen kell 3 evente restauralni, mert hiaba nem lehet megolni, de elporlad
En nem vagyok jartas az ilyen birodalmi rombolokban, nektek mi jut eszetekbe? -
zolikaDB
veterán
válasz Luck Dragon #162006 üzenetére
A Sigi tengelytavja 17cm-rel hosszabb, mint a Vectrae [link]
-
zolikaDB
veterán
válasz Luck Dragon #161992 üzenetére
Hopp, épp helyben van: FL előtti Signum 3.2 V6
-
zolikaDB
veterán
Cromaval semmi baj, de a benzines kinalat baromi kicsi.
5 ajtos Vekit neztem, eloben is, maximalisan tetszik a csomagter, nagy is, jol pakolhato is, es nekem is kenyelmes. Tehat az pipa.
Passatbol a B5.5-et lestem, 1.9-el oke, baromi sok van belole, es szerintem eleg sok szerelo ert hozza. B6-ban nem gondolkoztam, nem tudom, 1.2m kornyeken mi a felhozatal. -
zolikaDB
veterán
Haaat, kobaltaval faragott a G Astra is szerintem, holott a forma tetszik, igazabol 6. eve van meg, 8 eves kora ota. Szinte mindig koltottem ra, talan iden meg nem, de mar lenne mit...
Nincs bajom az Opellel, de ha a kinalatot megnezed, 1.8 kombi Vectra C-bol nagyon keves van elado... Abbol is 122 meg 140 lovas van, es egy 10+ eves meg mindig 1.2-1.4m korul van. Ha fb-os Vectra csoportot nezem, ott plane feldicseri mindenki kilepes elott a portekajat.
Vedtra C, Signumbol a dizelek vannak elerheto arban, nyilvan van oka, miert, lehessen ra kolteni. -
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
Autot akarok venni, a szempontjaim megvannak, de elvesztem a kinalatban.
Irtam a Becsületesneppernek, de nem valaszol...
Aki tud, kerem segitsen, ime a levelem egy az egyben!"Családapa vagyok, gondolom kérdésem nem lesz ismeretlen számára.
A "titkos tippet" keresem, az ár/érték bajnok családit...
Amink van jelenleg: Astra G 1.4 sedan. Egyszerűen "pakolhatatlan", ha bent van a babakocsi (majdnem mindig), az utasteret is fullra rakjuk, klímával nem megy, városban zabál, és lassan elég sok mindent kellene javítani, cserélni. Ezt lehet egy másik autóra költeném.
Kérem segítsen!
Amit keresek:
- egyterű, vagy tényleg tágas kombi (szerintem egy kombi Alfa 156 pl. nem az...), szóval legyen belül/csomagtartó ügyileg (budi)nagy
- márka/nemzet fétisem nincs (nem fujjolok a franciára, ha baja van, megjavíttatom)
- mivel az Opel sokat eszik (pedig jelenleg műszakilag tökéletes), a fogyasztás másodlagos: ne rettegjek főúton előzéskor, és ne fulladjon le ha bekapcsolt klímával megindulok (ha beválik az autó, kap LPG-t legfeljebb)
- mivel város-főút 50-50%, a benzinest preferálnám, és ez évi 15000km körül marad, így nagyon max. 1.9TDI talán amibe bele merek vágni
- szeretném ha 1.2m HUF körül megállna + átírás, szervíz
- azt a típust keresem, ami ennyiért: nem full fapad (klíma, villanyablak legalább legyen benne), tartósságáról ismert/normálisan öregszik (Mazdák tudjuk, rohadnak, még ha jók is) és van belőle egészséges kínálat (tetszik a Mondeo Mk3 2 literes benzines kombija, de ennyiert kicsi a választék, és ami van, azokkal is akad gond: rozsdás ajtók, meg a ki tudja, mikor cserélt kettőstömegű)
- ezerféle ötletem van a Sharantól (kevés benzines van belőle, a dízelek meg lassan elporladtak) az E46 kombin (kicsi belül) át a 407-ig, (sőt USA egyterűek is megfordultak a fejemben, meg a baromi jónak mondott, de olcsóbban viszonylag ritka benyás T25 Avensis is), de valahogy elvesztem...
Nem egyszerű, kérem adjon pár tippet, miket kezdjek el nézegetni!"Szoval, gozom sincs, hogy ennyi kerettel mibe vagjak bele... Tul sokfelet nezegetek, es elvesztettem a realitasom. Nem feltetlen egy konkret tipus erdekel, de nem is 25. Egeszseges 3-4-re kellene leszukiteni.
Koszonom mindenkinek, aki segit!
-
zolikaDB
veterán
A kifogástalan azt jelenti, h 1 millát bele kell locsolni és jó? A8 2.5TDI
-
zolikaDB
veterán
Megy előttem ma egy fekete E200-as Merci, de az a 2-4 év körüli, svéd rendszámmal. Mögöttem egy tréler, rajta egy ugyanilyen, szintén svéd.
Mindkettőn bal hátul a csomagtartón egy gyárinak tűnő NGT felirat. Mit takarhat ez?
A járóképes autón egy hosszú antenna volt hátul (talán URH), meg a hátsó sárvédő felett vagy eltávolított matrica vagy javítás miatt matt felület... Illetve a bal oldalán ahogy odaesett a fény, több ilyet is láttam.
Érdekes látvány volt mindenesetre. Hogy merre mentek, nem tudom, az égtáj az Románia volt, de lehet 500m után leparkoltak. -
zolikaDB
veterán
válasz VegyesTamás #106199 üzenetére
Erről beszélek Hogy át lehet nézni egy autót alaposan, de vannak buktatók ezen felül is.
-
zolikaDB
veterán
Használ valaki magasnyomású mosóba Lidl-s lötyit?
-
zolikaDB
veterán
Ha valaki rendes G Astrat keres, lessen ra: [link]
-
zolikaDB
veterán
válasz Kornel #105658 üzenetére
Ebben mi huhog/futyul ekkorat? Mondeo ST TDCI
-
zolikaDB
veterán
válasz szőröscica #105654 üzenetére
Amennyiben az 1.4 benyel 9-et, es csuklos busz elozeshez fouton kell a 2+parketta, gyongyozo homlok, akkor... Nem akartam mar a gazolajsporolos pilota utan jonni, seggemben a romanokkal, 50km/h-al...
-
zolikaDB
veterán
válasz parandroid #105562 üzenetére
Tudom, régóta követem a Boba Racing-et és a Vampirt.
Viszont, ez a vas Magyarországon teljesen esélytelen. És igen, odakint bármilyen kemény vas utcára kerülhet, és közlekednek vele. Ennek típus, de nem márkaidegen a futóműve, váltója, motorja, és a 4 kerék miatt gondolom a kormányszerkezet is. A többit nem tudom, a kasztni VAG
Itthon sokkal kevesebbért is megb@sznak.
Csak azért linkeltem, mert nem telepi, de versenyautó, ami németeknél a Lidl-be is elgurulhat szombaton vásárolni, anélkül, h a fakabátok utánad erednének szirénázva, míg Kanálvájó Megatron Szándokán megélhetési bűnöz.
Itthon lehetséges az teljesen legálisan, milliók leperkálása nélkül az állam felé, h egy 1.6TD G2-be berakj egy 2.8 VR6-ot, arra egy kompresszort, és ehhez új futóművet, nagyobb fékeket stb?
Szóval, ebbe kevesebben állnak bele.
És az megy, h látod a teszkós led-es eharminc6-ot, amiből dől a korom amikor sárgára vált a lámpa, és köcsög tuningos. A Merci, aminek meg rá van engedve a kasztni a kerekeire, és 1 misi bele az air, akkor azt is üldözzük, mert tuningos
Szóval, itthon visszás a megítélés, és nincs kultúrája sok dolognak... -
zolikaDB
veterán
Múltkor volt szó arról, h a germánoknál csak a szakadék ká európai jár igénytelen faragott vassal.
Náluk ez forgalmival, műszakival rendelkező autó: 16Vampir
És ha a belét megnézzük, seggbekúrós mutatványként megállná a helyét kb nálunk is... -
zolikaDB
veterán
Nem nagy írás, de itt van pár szó a 2.5 V6 Mondeo motorjáról... Kezd tetszeni a vas
De valahogy nagy arányban állnak az elégedett tulajok a népítéleten.kornelka: mi a különbség a dízelek közt? Melyik a leginkább szarospalacsinta? TDDI, TDCI-ket látok.
ST220 turbós?
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Nade milyen vezetési élményt ad egy szívóbenzin V6-al? 2000-2500 rpm környékén? Pl egy Mondeo vagy Omega.
-
zolikaDB
veterán
válasz tomiii. #105435 üzenetére
tomiii.: anno kérdeztem tőle, ő azt mondta, 2x ezerért olyan dobot csinálnak nekem, amilyet akarok, akkor ezek szerint a Sierrára is azt mókolták, amit ők gyártanak. Írható elektronika = VEMS?
maggi1886076: igen, gondolom, bár kíváncsi lennék, ha maradok szívó vonalon, akkor az 1.4 90LE Oplehez képest milyet lép egy ilyen 2.5 V6? Azt tudom, h 90LE dízel már teljesen más világ, mint a benzin, és van nyomaték lent is bőven, nemcsak csordogálás az utakon -
zolikaDB
veterán
válasz maggi1886076 #105432 üzenetére
Marmint ezek poshadnak le ezekrol a Mondeokrol? Es a 2.5 moci??
-
zolikaDB
veterán
válasz tomiii. #105429 üzenetére
En siman azt hittem, h valami V6 Azt akartam pont kerdezni, h a dobot vagy véget ki csinalta??
Egy olyan vég kellene nekem is.2000km-es kolleganak, tessek ez is jo ilyen tavra: Mondeo kombi
-
zolikaDB
veterán
válasz aero. #105411 üzenetére
Háááháá, gurulok!!!!
Mondjuk, azé' van benne valami En is ennyit megyek, mondjuk, jo, tavaly 10e, most 5e, iden nem tudom, nem tervezek sokat. Csak nekem fontos, h napi szinten uzemkepes legyen, es ne kelljen egy alkatreszre 2 honapot varni/sporolni, mert mondjuk alig van belole, vagy van, csak 400k. -
zolikaDB
veterán
válasz parandroid #105391 üzenetére
A tavon azert eleg sok ilyen szekér van... Meg ugye az szinvonal, es pont az osztrakoknal rendezik evente.
Tomiii: a Lacko ket kombija lufis, ha jol tudom. Mindkettot hajtja, es eleve az utca is kaki, ahol lakik. Szoval, lehet neki csak az air johetett szoba -
zolikaDB
veterán
válasz Typhoon47 #105206 üzenetére
Igazából régebben engem is foglalkoztatott a téma. Pár használtteszt van már a Prius II-ről ,de kb semmi érdekes. 10 évesen is megy, teszi a dolgát, unalmas, de legalább keveset fogyaszt, és ennyi idősen sincs panasz az akksikra.
De tényleg, a téma kb olyan, mint az autó, nagyjából dögunalom Igaz nekem tetszik a forma, és bejön a Hybrid téma.
Van neki Indexen fóruma, ott talán kicsit bővebben tudnak segíteni."Orszaguton, palyan nem egy erogep, foleg a P2 az 1.5 motorjaval, de a villany miatt azert nyomatekos
varosban es orszaguton teljesen jo es irto halk
achilles inja nincs, erdemes azert minel inkabb leinformalhatot venni es ha lehet nem amerikait
nagyon megbizhato szerkezet amugy, egyszerubb mint gondolnad
se kuplung, se valto, semmi.""Nekem P3-van, ami erősebb, mint a P2. El nem merem képzelni, milyen lehet a P2 - bár néhány éve vezettem, de akkor nem turbó dízelből ültem át, hanem szívó benzinből. Akkor nem tűnt annyira agyhalottnak. Most viszont a P3 maga a döglött ló. Nálam a gázpedál csak a hangot és fordulatszámot változtatja. Viszont a fórumot, ha visszaolvasod, akkor ez csak egyedi eset, nálam ilyen, mert a többieknek az enyémhez képest rakátéjuk van. Enyémben valszeg igazi picike japán póni lovak vannak, amit lepadlózva 220V-al lehet megcsapni (PWR mód). De igazából akkor is csak nyerítenek, nem húz érezhetően jobban.
Mindenképp próbáljad ki milyen egy ilyen autót vezetni.
Előnyei: megbízható (nagyon remélem legalábbis), olcsó fenntarthatóság (szerviz, egyéb költségek - ezt is nagyon remélem)...
P2-nél nem tudom mire kell figyelni...azt majd biztos a többiek megmondják."-> válasz a fentire ->
"Diesel után szokni kell, hogy visít az autó. A helyén kell kezelni. Azt sose fogja tudni mint egy diesel, hogy az M3-ason a gödöllői partnál pest felé csak onnan veszed észre a partot, hogy egy kicsit hangosabb a motor és a pillanatfogyasztás 6 l-ről felmegy 12-re. (egy jó dieselről beszélek).
Már kétszer mentem P3-al mátrában, power módban vigyort csalt az arcomra... És előnye, hogy utána nem kell 2-3 percig járatni alapjáraton, hogy visszahüljön a turbó :-)
A P3-nál én azt vettem észre, hogy a benzinmotor mellett csak akkor használja a villanymocit gyorsításra ha nagyon padlózod. Mivel erős a motor, ha jár, akkor inkább azt használja ameddig lehet. Ennek eredménye a visítás (asszem talán 4500-4800 között forog maxon a motor).
Viszont így nem fogy el a kraft belőle hosszabb parton sem. (A sokat emlegetett asszem érdi emelkedőt még nem próbáltam vele, de az M3-ason oda-vissza már megjártam Gyöngyös-BP-et és nem volt gondom sosem).
Sokan azt felejtik el, hogy ez egy "automata" váltós autó. Azokkal kell összehasonlítani. Azért ha megpadlózol egy automatát, pláne ha benzines gangolnak azok is vissza rendesen..." -
zolikaDB
veterán
Volt itt valakinek dolga Alfa 166 2.5 V6-al?
-
zolikaDB
veterán
válasz Baaraanz #104963 üzenetére
Egy hete lejart forgalmival slattyogtam vizsgazni, ott szolnak, h hello, lejart.
Hu, bakker. Semmi gond, ha a rendor nem buntetett meg.
Mondjuk en nem direkt csinaltam, a magyarorszag.hu kuldott mailt, h mikor jar le, es annak megfeleloen mentem. Rossz adatokat adott meg, pfff.... -
zolikaDB
veterán
Az év autójáról jut eszembe: audi
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz DeFranco #104925 üzenetére
Oke, rendben.
Tortenet: tavaly tavasszal büdike volt a kocsiban, amikor klimaztam. Felhivtam a villanyost, aki klimazik is, mondom, h nincs belsokeringeto, oke megoldja, nem gond.
Elmentem, kijott az embere, elokapott egy flakon noname cuccot, kesztyutarto le, pollenszuro ki, oda bedugta a sprickelő csövet, oke, kesz. Klima indit maxon, ajto bezar, 10 percet varunk, kesz.
Uj pollenszuro, 5k lesz, pá.
Gondom nem volt vele, nagyon jo fertotlenitoszag kb őszig a kocsiban.Na, ezt akarom otthon.
-
zolikaDB
veterán
Üdv mindenki!
Klímás kérdésem lenne!
Ha nincs belsőlevegő keringetőm, akkor ezzel az aeroszollal ki tudom pucoválni a rendszert? Tehát radiátor, légbeömlők stb? Azaz nem hab kellene. Meg nem is a "bomba". Tavaly egy ilyen eksön volt a klímásnál 5k, azért kérdem. Mert egy flakon sztem 2x-re elég lenne. -
zolikaDB
veterán
válasz runner 125 #104144 üzenetére
Jóvanna, Vályi Pesta beszél szolvákusul, na!!!
-
zolikaDB
veterán
Koszonom!
A padlo nalunk tipox, es 5-6 eves, eddig nagy gepek nem voltak itt, csak most, uj jo allapotu.
Rovid lanc egyertelmu, egy futo/hiddarunal is.
A gep alatt cirka 25cm hely van, ahova befer valami, gondolom a zsiraf kereke is.Mod: Ez a tipus jo lehet!
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Hu, nos. Kene valami emelo a muhelybe, raklaprol levenni alkatreszeket es bedaruzni a CNC megmunkaloba... Ameddig van derakam meg hatam, mert targonca most nincs, es ki tudja mikor lesz. A gepasztal cirka 1300mm magasan van, e fölé kellene emelni a vasakat, amik 100-500kg korul vannak. Forma az van, h 800x800x200mm, van, h hosszu gerenda, pl 1600x200x200mm... Ezeket kellene felvenni, felemelni, es viszonylag konnyeden a gephez tolni, majd leengedni az asztalra, ugy, h ne billenjen elore az emelo, lehessen tolni, azaz ne fossa ossze magat a suly alatt, es ne kelljen a teher miatt 2 kolleganak racsimpaszkodnia, h ne boruljon fel, ill. ne tartson 2 napig, mire felpumpalom a terhet 2000mm magasra. Meg biztonsagosan tartsa a darabot, ne rettegjek, h leszakad...
Ezekre kellene emelo/van-e olyan zsiraf, ami jo erre?
Pl ezt kellene betenni.
Ebbe. -
zolikaDB
veterán
Van koztetek, aki hasznal motorkiemelo zsirafot?
-
zolikaDB
veterán
-
zolikaDB
veterán
válasz !Overdose! #103071 üzenetére
Nekem van Lidl, az elozo szeria. Az ujban ui van feszmérő is.
-
zolikaDB
veterán
válasz runner 125 #103052 üzenetére
Exide ne.
Banner (valamilyen) Bull. Vagy Jász Akku, úgyis kifingik mind 3-4 év után -
zolikaDB
veterán
Udv mindenki! Lenne egy kis problemam, vagyis inkabb kerdes.
Adott a benyas full fapad opelem. Ket napja ugy (nem indul), h raadom a gyujtast, elalszanak a kontroll lampak, inditok, es kattan egy nagyot valami, gondolom az onindito, es semmi... 4-5x, majd egyszercsak beiindul, mint mindig. Akksi fullra volt toltve, nem az a gond.
Tegnap elvittem villamossagishoz, hiba: behuzotekercs.
Visszaadta ezeket, h ezeket cserelte ki -> [link]
Mik ezek es mi latszik rajtuk? -
zolikaDB
veterán
válasz !Overdose! #102606 üzenetére
Inkabb valami f@sza alessio, az "márkás"... Egy borbet a akar szep is lehet
-
zolikaDB
veterán
válasz Lavidaloka #101489 üzenetére
Biztos így van, de ha csak úgy olvasom valahol, már teszem is az "urban legend - mindig mással történik meg" könyvjelzőim közé
Nem teszel fel képet a kocsiról?Astra G kormány: vársoban használt 96k km-es, úgy, h én 2x dudáltam vele jobb kézzel, ott már a balos igencsak ki fog esni, úgy, h én beletettem 20k-t, és sztem van még a kormánynak olyan 10k hátra. Váltó/kézifékszoknya egy hányadék. Ez van, ilyen anyagból van. Értelemszerűen, ha reggel-este 50-50 km-t megyek főúton, pályán, nem nagy forgalomban, és 10 perc után 5-ben van mindig a váltórúd, éjszaka garázs, nappal fedett parkoló, ott elhiszem, h 180k-nál újszerű.
-
zolikaDB
veterán
válasz Vesztor87 #101314 üzenetére
Volt egy elmenyem egyszer 1.4-el. Egyedul voltam, meg nehany cucc, mentem nemetbe. Tartottam olyan 100-110-es tempot, es erzem, h lassul a kocsi, mondom, ha ez igy van, kuka, megbolondulok. Parketta, igaz 5-ben (!!!), mondom, csak tartsam a tempot. Belenezek a tukorbe: akkor latom, h egy kb 10-15 fokos emelkedon megyek felfel... Ennyit az 1.4-rol. Persze vissza 3, es megindult... De ennyi baja van a kis szivobenzinnek nagyobb vasban.
-
zolikaDB
veterán
Udv mindenki!
Akkor egy kis ujevi beszedtema tolem
Nagy(obb)vérű japan csaladi, erosebb benzin/diesel, 130LE+, 1-1.2m osszesen, Impreza/Lancer kombik ugye kiesnek
Csaladi alatt ertem, h egy Nissan Maximaba nyilvan befer a babakocsi melle 3 zsugor asvanyviz.
1997-nel fiatalabb, ertelmesen extrazott
Letezik ilyen? -
zolikaDB
veterán
Jujj, kis kreatív!
-
zolikaDB
veterán
Első eset van. Lassan melegszik, megyek valamennyit reggel, épp 85 fok, piros. Leesik 80-ra 1 perc alatt, utána nehezen megy fel 85-re. Megyek vidékre, felmegy 85-re szépen, ott is marad az út során, de pl télen ha megállunk cukrászdában, és kijövök, megint esik vmennyit. És 85 főlé sosem megy...
Opelfórum szerint az alsó termosztát az enyém: [link] Itt 92 fok nyitási hőmérsékletet ír...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest